Jeżeli chcesz reanimować zawór osuszacza i zabezpieczyć inne zawory,wlej pare razy do podstawy filtra płyn do układów pneumatycznych za każdym razem nabij i spuść powietrze.Później wymień filtr.Jeżeli to nie przyniesie skutku,czas na nowy zawór.
Uszkodzony zawór na pompie wtryskowej.
Stawiam na wadliwy zawór na pompie.
Uszkodzony zawór przekaźnikowy. Po jego wymianie problem ustał.
Udało się połączyć i okazało się ze nie daje zawór na lewą stronę w oś wleczoną Zamówiłem już zawór
Może linka urwana za panelem sterowania
Opis błędu 66: ZF ASTRONIC 2 12 AS 2302 -Zwarcie dodatnie na wyjściu zaworu Y2 (zawór GV :wysoki, OD: niski)
A nie masz tam jakiegoś dołożonego alarmu? Bo objaw jakby IMO go blokowało. Sprawdziłeeś masy? Może zbieg okoliczności a jak nie to spinaj pompkę i zawór na krótko i jazda
Cewka elektrozaworu gaszenia, lub zawór kodowy.
Przy siłowniku MUSI być zawór wolnego opadania inaczej pożałujesz kiedyś jego braku..
To może jeszcze-zbyt małe luzy zaworowe(regulacja tylko przez fachowca który zna te silniki)druga sprawa to zawór hamulca silnikowego,który może przepuszczać olej,a tym samym przymykać zawory.
Parę razy robiłem i nie żałowałem kolego. Jak chcesz dać na to komuś gwarancję, to zdejmi głowice i do szlifierza zanieś. Zawory sprawdzą, gniazda, uszczelniacze, podocierają j będziesz spał spokojnie.
P1631 układ kontroli ciśnienia paliwa - jakby ktoś kiedyś szukał. Dodano po 8 P1231 - zawór VGT. Pozdrawiam.
Świeca ciepła a paliwo przez nią płynie, zawór otwarty?
Wygląda na uszkodzony zawór przelewowy w listwie wtryskowej.
Niestety kolego założenie nowego zaworu nic nie dało. Usterka występuje dalej . W czasie jazdy jest ok dopiero jak kilka minut na wolnych obrotach się zapala . Zawór oryginał iveco . Instalacja plus po stacyjce sprawdzony żarówka i masa z komputera sprawdzona nie ma przerw
Masz może rozpiskę jak ustawić zawory i pompowtryski ?
Pompkę na ramie zakładałeś oryginał czy zamiennik. Jaki filtr paliwa? A może zawór/czujnik na listwie??
Może zawór zabezpieczający się nie otworzył na czwartym układzie (oznaczenie 24 przy zaworze) który odpowiada właśnie za fotel oraz skrzynie .
http://obrazki.elektroda.pl/8919592500_1... Tak wyglądają zawory z niego.
Zamieszczony tu schemat nie zgadza się z tym w Iveco. Z filtra paliwa paliwo idzie na zawór dawki, który jest normalnie otwarty, prądem jest zamykany. Z zaworu dawki idzie na pompkę zębatą. Jak poda się napięcie na zawór dawki to ciśnienie powinno skoczyć. Zawór zamknie przepływ przez pompę WC.
Wyciągnij wtryski, odkręć filtr oleju i zakręć rozrusznikiem. Jak pójdzie olej to poskładaj i odpal. Jak nie pójdzie olej to dolej z 3 litry oleju i ponownie sprawdź jw. Potem olej spuść i trzymaj górny stan. Jak była miska uderzona to mógł się uszkodzić smok i łapie fałszywe powietrze. Piasek mógł zablokować zawór ciśnienia.
Więc jeśli błędy, które były nieobecne nie powrócą i pozostanie tylko ten jeden błąd obecny to można przypuszczać, że główny sprawca to zawór EGR?
Owija się to głównie dlatego, że przepływający czynnik przez w/w zawór hałasuje. W tym miejscu nie będzie aż tyle wilgosci aby trzeba było robić dodatkowy spływ.
Może zablokowny zawór elap, hamulca silnikowego. Zablokowane cięgno na wylocie spalin.
W którym miejsciu dokładnie znajduje sie ten zawór ? Demontaz pompy jest potrzebny ?
Sprawdź układ powrotny paliwa czy nie jest gdzieś załamany lub zapchany, uszkodzony może być zawór regulacyjny paliwa na pompie.
No ja wszystko rozumie ale sklepy sprzedające części do pnełmatyki muszą się gdzieś posiłkowac schematami do cięzarówek i naczep z głowy nikt nigdy nie bierze bo naprawiając to nie jest nikt w stanie stwierdzić czy w Volvo 2018 jest zawór trójdrożny czy czterodrożny czy Man Iveco Skania mają gdzie i jakie zawory usytuowane
Witam. Ciągnik Iveco Stralis . Wyświetla błąd w EBS : DTC DC FMI 0C . Ma ktoś może możliwość sprawdzenia co to za usterka? Naczepa hamuje bardzo ostro. Wystarczy dotknąć hamulca .Przewód sprawny , Europa oraz czterodrozny zawór nowe.
No to odważnie. Sam cztery razy robiłem uszczelkę pod głowicą i zawsze z ustawieniem był problem, nawet z tym co podałeś w pliku. Musisz zauważyć się koło zębate ma mimośród i potrzebny jest przyrząd serwisowy. Ja ustawiałem bez przyrządu i zawsze trzeba było po złożeniu przestawiać kilka razy bo auto nie idzie tak jak fabrycznie. Po każdym przestawieniu...
Po podłączeniu testera pokazało mi błąd p208b i tłumaczy mi to jako pompa A środka regulującego. Chodzi tu o pompę od adblue? Ecm 27 ma z tym jakoś związek? wyczytałem że to błąd odpowiedzialny za zawór hamulca silnikowego.
Witam, Podepnij kompa i obserwuj co się dzieje z ciśnieniem paliwa na listwie często pada zawór regulacji ciśnienia
Witam. Nareszcie zakończyłem walkę z busem iveco. Uszkodzony był zawór zwrotny na filtra paliwa. Przepompowywal paliwo do baku z powrotem A na pompę nie dawał prawie nic.po wymianie na nowy bus pali od strzała
Witaj weź w łape ten zawór i jedź do serwisu Renault ciężarowych,Bosch zaopatrzył te serwisy w części zamienne do pomp ad blue po gwarancji. Wiem bo sam naprawiam ,jak by co to moge sie zorientować odnośnie ceny, wyślij mi na maila zdjęcie tego zaworu. Na moje oko uszkodzony jest zawór rozdzielaczowy
Sprawdź czy na przewodzie paliwowym powrocie z pompy jest wkrecona śruba-zawór z napisem OUT i czy jak silnik pracuje idzie paliwo na powrót.
Z opisu błędu oraz parametrów dość jasno wynika w czym leży problem... Do wymiany ten zawór w ramie ebs?
Nie patrz na chwilowe spalanie tylko na rzeczywiste na 100 km i w jakich warunkach. Jeżeli ustawiłeś pierwszy pompowtrysk w zakresie 5.31+-0.05 to jest ok.pytanie czy wtryskiwacze wróciły na swoje miejsca, czy mostki zaworów są ustawione w jednym kierunku, czy prawidłowo i na ile zostały wyregulowane zawory i pompowtryski. Jeszcze pytanie czy faza koła...
prosze wymienic akumulator i sprawdzic zródło pochodzenia paliwa,mozna ewentualnie dodac uzdatniacza ,jezeli swieca kontrolki przy odpalaniu-wtrysków i swiecy-to mozliwe przycina sie elektro zawór na listwie.pozdrawiam
Niech mnie ktoś poprawi jesli się mylę. W trakcie działania tego ustrojstwa zamyka zawory wydechu (krzywka przestaje je otwierać) i jednocześnie odłącza wtryski.
Dzień dobry wszystkim. Auto oddane na serwis Iveco i oni również rozkładają ręce:( Może ktoś z forum ma jakiś pomysł. Zastanawiam się nad wymianą BSI, ale czy ono miałoby wpływ na spalanie? Wątpię. Dodano po 41 Może ma ktoś w pomorskim ogarniętego elektryka od Iveco? Dodano po 1 https://obrazki.elektroda.pl/9089771300_... czy ten przewód...
No kolego z pełnym szacunkiem na forum IVECO napisali że powinien byc zaworek podciśnienia którego nie ma !!! na przewodach ,który robi wstępne cisnienie i nie pozwala ON na powrót do zbiornika no widzisz tego było mi trzeba ten zaworek robi podcisnienie i ON wtedy dostaje zawór . Jak Wy to piszecie "amatorstwo tu nie jest wskazane...... wiec dziekuje...
Przerabialem takie bledy w moim iveco gdy w silniku graja zawory i w liczniku zapala sie czerwony kontrolka od wtrysku wtedy brak mu mocy. Wystarczylo wyczyscic czujnik znajdujacy sie z tylu pompy wtryskowej zawsze dziala.
To nie jest dźwięk rozrządu, takie dudnienie w 1.9TDI to wytarty wałek rozrządu i nie otwierający się do końca np. zawór wydechowy. Dodano po 5 Trzeba sprawdzić kompresje w silniku i jej narastanie w czasie.
Więc tak swieca nie grzeje, ale na krótko podłącze to grzeje, z tego co wyczytałem na forum powinien być jakiś zawór podciśnienia który pomaga w doprowadzeniu ON do swiecy płomieniowej
Po teście plakiem zagadał choć na chwilę? Bo jak nie to problem mechaniczny (brak kompresji , lub zatkany dolot wydech. Mogą też nie otwierać się zawory np przez połamane koniki (pokrywa zaworów w górę).
U mnie problem już w dwóch samochodach 3.0. Jeden 145 KM drugi 177KM Na 5 biegu przy około 2500 wywala EDC i błąd zbyt duże ciśnienie doładowania. Mechanika zaproponował sprawdzenie szczelności dolotu ale brak czasu na to jak narazie. Wymieniłem już EGR, zawór regulujący, przepływomierz i przepustnicę.
Okazaly sie wtryski zapchane ,zregenerowalem dzialaja, ale kolejny problem ,zerwal sie pasek rozrzadu, wiec zdjelem glowice do planowania i wymiane zaworow, kupilem zestaw rozrzadu , i dwa tloki od gory sa troche pogiete tak jak by, i moje pytanie czy je wymieniac czy zostawic ,czy ma to wplyw na prace silnika. Nie sa dziurawe tylko odbite zawory sa...
To proste jest. Masz 6 cylindrów czyli zapłon następuje co 120°, stąd jest: 1 - TDC UP=0° 5 - 120° 3 - 240° 6 - 360°=TDC UP=0° 2 - 480°=120° 4 - 600°=240° i to powinno odpowiadać "mijance". Te pozostałe wartości w stylu 288/648 służą pewnie do kontroli zapłonu albo ustawiania pompek albo jeszcze do czegoś innego. Nie wiem jak ustawiałeś pompki ale w...
Kiedyś już wymieniałem ten zawór ale może trzeba to sprawdzidz, tylko jak?!
Wydaje mi się że problem leży po stronie systemu paliwowego brak utrzymania ciśnienia poprzez nieszczelność w układzie paliwowym wysokiego ciśnienia. Trzeba sprawdzić system niskiego ciśnienia za pompą paliwową (7), zawór awaryjny listwy (4) i przelew wtryskiwaczy wyjście (3) na 1 minutę za pomocą pomiaru menzurki. Schemat paliwowy poniżej.
Z tego co widziałem po podpięciu komputera to uszkodzony jest chyba czujnik prawego koła. Zawór sterowania naczepy nie zgłasza błędów.
Czujnik cisnienia nowy, przeplywka,przepustnica,EGR ,zawór turbo przełożony z drugiego sprawnego i dalej to samo
a czy siłownik sprzęgła wraca do końca? może masz uszkodzony wysprzęglnik ( chyba tak nazywa się ten zawór popychający łapke łożyska oporowego
jak w każdym coomon rall cisnienie wtrysk punkt i pójdzie,szukaj spokojnie najpiierw małych rzeczy filtry itp,w zawory scv i głębiej,coś znajdziesz?
Czyli drogi temat może być z tego co piszesz. Z tego co rozumiem to albo EGR do wymiany albo same wężyki od EGR lub zaworu sterującego EGR. Zatkane zawory w głowicy to wtedy wyciąganie silnika, bo inaczej się nie dojdzie tam ? Jak to się diagnozuje? komputer coś pokaże ?
Wystarczy że ma luż i przy wyższych prędkościach obrtowych wirnik hamuje o obudowę. Że zawór wastegate jest nieszczelny. Sprawdzałeś to ciśnienie przy 100 km/h?
193 Fuel pressure sensor -high input 1. Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2. wtryski 3 Pompa 4 Czujnik lub przewody
Tankuje samochody u siebie ze swojej stacji, inne samochody i Iveca też były tam tankowane i wszystko ok. Po wymianie wszystkiego co związane jest z instalacją paliwową i zalaniu innego paliwa dalej nic. Został mi jeszcze zawór na listwie wtryskowej do podmiany
Sprawdz wiazke pod wykladzina, w listwie progowej.
Witam. Mam problem z Iveco daily 2005r 2.8 silnik 125 KM. Otóż podczas jazdy auto zgasło, zapaliła się kontrolka od wtrysku i stanął. Po ponownym przekręceniu stacyjką kontrolka od wtrysku już się nie zapala lecz auto nie chce odpalić! Czasami lekko załapuje ale nie może odpalić. Żadnego stykania ani nic innego nie ma, kręci normalnie. Z rury wydobywa...
Na elektrozawór w momencie grzania powinno dochodzić napięcie ,zawór się otwiera i podaje paliwo na świecę.
problem rozwiazany przejrzałem dokładnie cały ukałd sterowania turbo i okazało sie ze zacina sie zmienna geometria( czasami działa lub zacina sie wpewnym miejscu) i przez to otwarty był zawór upustowy, stad małe cisnienie w układzie
Kolego u mnie ten problem jest już od 20.000 km i nic jeszcze nie znalazłem mechanik podpowiada mi że turbina do przeczyszczenia ponoć zawór może się przycinać. Jeszcze nie sprawdzałem.
Chwilowy zanik napięcia na zaworze dawki spowoduje skok ciśnienia paliwa. Podłącz oscyloskop i sprawdź czy zawór jest poprawnie wysterowany w czasie gdy silnik gaśnie. Sprawdź, ile idzie paliwa na powrót do zbiornika.
Mam problem!Poniewasz zrobiłem kapitalny remont silnika w Iveco!Wymieniłem pierscienie,panewki,uszczelniłem zawory!Wymieniłem także wtryski!Ale jak kopcił na biało tak kopci!Nie moge znaleść przyczyny !Czy to mozę być pompa wtryskowa????Jak sie ja reguluje????Przestawilem kąt wyprzedzenia wtrysku ale to nic nie dało!!Czy ktoś wie jaka jest przyczyna...
Witam, jest problem z takim IVECO, jest to CR, KTS widzi go jako zastępczy system CR/MS 6.3, błędy nieznane 3szt, odpala, jedzie, po czym za 30sek-minutę gaśnie. znowu odpala itd w kółko. pompka wstępna pracuje ok. Czego się czepiać? zawór w pompie CR? pozdrawiam
Witam. Pójawienie się wody w pneumatyce jest spowodowane nadmiernymi ubytkami powietrza. Znajdź gdzie powietrze schodzi, i napraw. Osuszacz który się nie regeneruje po nabiciu powietrza w układzie może się zużyć nawet po kilku godzinach! A zwykle starcza na 1 rok lub nawet 2 lata w układach np. na resorach. W Twoim przypadku to moze być wina nie naczepy...
Iveco 35c14 3.0 2005 r. gaśnie w czasie jazdy powyżej 2000 obr ,przekręcam kluczyk i chodzi?Zawór pompy czy może coś prostszego ,dzieje się tak gdy szybko dodam gazu. .
Układ regulacji nie jest w stanie utrzymać zadanego ciśnienia. Przyczyną może być zawór, nieszczelność układu dolotowego (okolice ic) uszkodzona turbina.
Witam, jestem właścicielem Iveco 35C15 2,8l pojemności. Mam problem z turbiną. Stwierdziłem, że sama turbina działa przyczyną nieprawidołowości jest czujnik(zawór) ciśnienia doładowania. Nie dochodzi do niego prąd i nie wiem czy powinien tam dochodzić prąd po odpaleniu silnika czy jest inaczej sterowany. Przewód od wtyczki łączącej się z komputerem...
Zrób jak pisali w linku co wkleiłem do zamrażarki na 30 min i do auta jak dobry ster to ma załączyć/ dać zasilanie na świece i zawór. A rozbierałeś ster nie ma nic upalonego w środku?
Jeśli to Cursor to hamulec Jackobsa. Z przodu silnika na głowicy jest elektrozawór czy coś (nigdy nie rozbierałem) otwiera to kanał olejowy którym olej silnikowy wypycha takie tłoczki w głowicy, tłoczki z kolei podpychają takie dźwigienki które z kolei podpierają zawory wydechowe czyli zmniejszają ich luz. Jak cała ta orkiestra działa jak trzeba to...
Dzień dobry, posiadam Iveco Daily 70C18 z roku 2017 i mam problem z kontrolką EDC. Konkretnie – podczas jazdy losowo (wydaje mi się, że całkowicie przypadkowo) zapala się kontrolka EDC i silnik traci moc. Najczęściej dzieje się to, gdy pojazd jedzie na stałych obrotach, np. 5./6. bieg i prędkość powyżej 80 km/h, ale zdarza się to także przy niższych...
A masz otwarty zawór a tłok w górze? Może koło się obróciło wzg wałka.
Modulator powinien dostawac sygnał gdy wciśniesz hamulec. A zasilanie to minimum dwa Piny lub wiecej. Zawsze 1 pin w modulatorze zasila zawory. A drugi sterownik. Pinów moze byc tez więcej. Podaj nr. Modulatora.
Czy w zbiornikach powietrza, które są z tyłu ramy jest woda? Bo jesli tak to przyczyną może być zanieczyszczone powietrze i tak jak kolega wyzej pisze zabrudzil sie zawór pod pedalem sprzęgła. U mnie przyczyną wody w butlach był uszkodzony zawór osuszacza, który regulowal cisnienie ale nie suszył powietrza
Witam. W Iveco 3,0 50c21 wymieniłem turbinę.Teraz po którkiej jeżdzie wyskakuje błąd p0238 i odcina moc.Czy miał ktoś taki przypadek albo wie co jest jego powodem? wymieniłem jeszcze czujnik doładowania w kolektorze wydechowym , zawór sterujący turbem N... i czujnik temperatury powietrza doładowanego.Wiecej sie chyba nie da. Proszę o podpowiedż
W tego typie osuszacza regulacja jest tu: http://obrazki.elektroda.pl/5523557900_1... Pytanie czy przy obecnie ustawionym ciśnieniu zawór działa prawidłowo tzn. otwiera się (spuszcza ciśnienie), a następnie zamyka się, jeśli tak to regulacja wskazanego elementu powinna rozwiązać problem.
To jest właśnie zawór on i sterowany jest tym różowym ze sterownika
Witam. Mam Iveco Daily 2.3 l. Problem jest z powracającym błędem niskiego ciśnienia zaworu EGR. Wymieniłem czujnik, chłodniczkę, zawór EGR niskiego ciśnienia, spr. Wszystkie przewody trzymają szczelność oraz są drożne. Wyjście z komputera na czujnik sprawdzone miernikiem oraz żarówka. Kable są ok, przejście jest pełne i zasilanie mam. Co mogę jeszcze...
Witam dołączę się do tematu mam problem z iveco daily 50c14 które nie pali jak jest zimno, lecz gdy postawie go w garazu temp ok 8 stopni pali na dotyk. Sprawdziłem świece wypalają sią ładnie i przekaźnik świec podaje na prąd ok 20 s. Wymieniłem filtr wstępny , sprawdziłem wtryski na przelewach i równo podawały, Komputer texa jedynie pokazał błąd wału...
podepnij świece płomieniową na przycisk dodatkowy i elektro zawór do cewki rozruchowej omijaż cały uklad rozruchu świeca żarowa pracuje kiedy chcesz PRACUJE BEZ ZAŻUTU ZPOWAŻANIEM DOCENT
Witam. Potrzebuję pomocy na temat Case 8120 2011 rok. 1. Gdzie znajduje się zawór odcinający ogrzewanie do kabiny operatora? 2. Kombajn mocno kopci pod obciążeniem, nie bierze oleju. Silnik Iveco Turbo Euro 3 F3AE0684k. Od czego zacząć?
Witam. Iveco Daily 2.8, 2003 rok. Auto na zimnym odpalało od strzała, a po rozgrzaniu przerywało oraz gasło. Teraz już na zimnym jest problem z rozruchem, odpala z plaka i chodzi bez problemu, dopóki się nie rozgrzeje, wtedy znowu zaczyna wariować, świeci się kontrolka wtrysku oraz obrotomierz przestaje działać. Wtryski stosunkowo niedawno robione,...
Przy takich objawach, stawiam na głowicę, pomiar sprężania powinien powiedzieć wszystko. Dwa zawory po kolizji to wyjątkowo mało. Może przeoczyłeś i masz jeszcze inne do wymiany.
Ja obecnie nie otwieram cursora - kolega autor zamierza po zdiagnozowaniu No tak poputało mi się. Co do wyciągania wałka to przy zdejmowaniu głowicy całą klawiaturę i tak trzeba zdjąć więc tu nie problem. U mnie w pracy jeździ jedna ósemka w autobusie co ma ponad 2 bańki na liczniku. Zawory regulowaliśmy chyba 3 razy przy okazji padłych pompowtryskiwaczy.
Witam Mam pytanie co może być jeśli zakładając głowice juz zplanowana a zawory zostaną nie w tym miejscu co były. Chodzi o to ze robiłem remont silnika mogłem pomieszać zawory a problem jest w tym ze po odkręcaniu korka zaworów wychodzi jak by para jest widoczna jak Nie jest to para oleju, przekładając kartkę papieru to kartka podskakuje ale nie odfruwa....
Po pierwsze nie bar a mbar (1000mbar= 1 bar). Dwa które turbo tam siedzi? Bo w 3.0 były ze zmienną geometrią i by pass. Spaliny napędzają turbo i jak ich nie ma lub uciekły bokiem to turbo nie robi ciśnienia. Podobnie jak ciśnienie doładowania ucieka bo np rura za turbo pękła ,czy rozszczelniony jest intercooler. * Turbo ze zmienną geometrią. Byłem...
Witam. Mam problem z iveco daily 3.0 z 2013r. Pali normalnie jedzie normalnie ale gdy ma jakieś obciążenie nawet małe jak cofanie przez krawężnik lub jazda na wyższym biegu pod górkę to zeczyna kopcić i śmierdzi nie spalonym paliwem. Objawy mniej więcej takie jak nie spalanie na jeden z sześciu tłoków. Oczywiście mogę się mylić. Po zgaszeniu odczekaniu...
Cześć, texa nie robilem nigdy testu hydrauliki ale od easy diagram odbiega wyglądem - więc może coś nie tak😄. Po prawej stronie ramy około 0.5 m od chłodnicy masz zawór - zwarcie do plusa - napraw to w pierwszej kolejności.
Witam, zacznę od początku Iveco daily 35c15 przebieg 350 tys ( po mieście) od pewnego czasu zaczęła mi mrugać kontrolka EDC ( błędy num. 136 i 139 ), mechanik powiedział że wtryski, ok wtryski zregenerowane i dalej to samo ,dodatkowo doszedł mi kolejny błąd 129 ... Przed pierwszym pojawieniem się kontrolki EDC auto miało przejść gruntowny remont , i...
Po polsku to raczej nie ma. Instrukcja z euro 4 ale oznaczenie silnika się zgadza. Głowica 1 - 60Nm 2 - 120Nm 3 - 120st 4 - 60st Korbowody 60Nm + 60st Wtryskiwacze 30 - 35Nm Tłoczki hamulca JAKE BRAKE 19Nm Wałek rozrządu 80Nm + 60st Luz międzyzębny koła wałka/pośrednie 0.074 — 0.195 mm, jak nie rozkręcaĺeś kół pośrednich to można tylko sprawdzić,...
Proszę o pomoc. Padał gazu nie reaguje w ogóle. Po uruchomieniu auta obroty rosną do 1.5 obrotów i tak się zatrzymują, silnik chodzi równo. Miga kontrolka wtrysku. Zawór pompy wtryskowej wymieniony na nowy. Potencjometr gazu wymieniony. Nic się nie zmieniło po wymianie. IVECO DAILY 2.8 35s13v
może być brak napięcia na zaworze głownym pompy
Witam sprawdź zawór dawkowania paliwa jeśli sterownik nie będzie wykrywać sprawnego obwodu tego zaworu to nie włączy świecy żarowej
Zgadza się, został wymieniony zawór EGR, który generował błędy już podczas wpinania i wypinania wtyczki zasilającej. Teraz jest OK, EDC na desce również się nie podświetla.
To prawda bez odpowiedniej wiedzy i przyrządów, można narobić sobie tylko kłopotów.Niezbędny jest np. czujnik zegarowy z odpowiednią stopką.Ustawiałem to dziesiątki razy,ale za każdym razem sięgałem do literatury w celu uniknięcia błędu.Jednocześnie ustawia się zawory i pompo-wtryski.Dla każdego modelu silnika (CURSOR 8 10 lub 13 euro3 lub 4,5) parametry...
zawór EGR nowy DPF wywalony , został błąd P0299 i tryb awaryjny... co myślicie o przepływomierzu ?
To teraz wypada sprawdzić jakie ciśnienie masz na powrocie do zbiornika. Kiedyś grzebałem w tektorku i pomyliłem przewody na podstawie filtra. Efekt był taki że pompka zasilająca (ta na plecach CP3) dawała w powrót. Ciśnienia wprawdzie nie mierzyłem ale powrotu palcem nie szło zatkać. Silnik stukał jak diabli a zawór na rampie przy wyższych obrotach...
Niestety te rysunki nie przedstawiają tego rodzaju intardera który mam. Otóż owy zawór który ja potrzebuje wygląda dokładnie tak: https://obrazki.elektroda.pl/5698162900_... Udało mi się to skonsultować to z renault truck polska. Na rysunkach które podałeś zawór jest taki jak w daf/man/iveco itd. https://obrazki.elektroda.pl/3074337300_...
iveco stralis zawory zawory iveco stralis iveco daily zawory
obwody instalacji samochodzie excel porównywanie kilku kolumn wykrywacz złota
sharp 40bg4e firmware sharp 40bg4e firmware
Sterownik J285 w Volkswagen Polo 9N 1.4 2003 - funkcje i awarie Dioda CL04-12 RG702 do mikrofalówki Sharp N217W308944G - gdzie kupić?