Parę razy robiłem i nie żałowałem kolego. Jak chcesz dać na to komuś gwarancję, to zdejmi głowice i do szlifierza zanieś. Zawory sprawdzą, gniazda, uszczelniacze, podocierają j będziesz spał spokojnie.
Nie patrz na chwilowe spalanie tylko na rzeczywiste na 100 km i w jakich warunkach. Jeżeli ustawiłeś pierwszy pompowtrysk w zakresie 5.31+-0.05 to jest ok.pytanie czy wtryskiwacze wróciły na swoje miejsca, czy mostki zaworów są ustawione w jednym kierunku, czy prawidłowo i na ile zostały wyregulowane zawory i pompowtryski. Jeszcze pytanie czy faza koła...
Jeśli to Cursor to hamulec Jackobsa. Z przodu silnika na głowicy jest elektrozawór czy coś (nigdy nie rozbierałem) otwiera to kanał olejowy którym olej silnikowy wypycha takie tłoczki w głowicy, tłoczki z kolei podpychają takie dźwigienki które z kolei podpierają zawory wydechowe czyli zmniejszają ich luz. Jak cała ta orkiestra działa jak trzeba to...
Niech mnie ktoś poprawi jesli się mylę. W trakcie działania tego ustrojstwa zamyka zawory wydechu (krzywka przestaje je otwierać) i jednocześnie odłącza wtryski.
Czyli drogi temat może być z tego co piszesz. Z tego co rozumiem to albo EGR do wymiany albo same wężyki od EGR lub zaworu sterującego EGR. Zatkane zawory w głowicy to wtedy wyciąganie silnika, bo inaczej się nie dojdzie tam ? Jak to się diagnozuje? komputer coś pokaże ?
Po polsku to raczej nie ma. Instrukcja z euro 4 ale oznaczenie silnika się zgadza. Głowica 1 - 60Nm 2 - 120Nm 3 - 120st 4 - 60st Korbowody 60Nm + 60st Wtryskiwacze 30 - 35Nm Tłoczki hamulca JAKE BRAKE 19Nm Wałek rozrządu 80Nm + 60st Luz międzyzębny koła wałka/pośrednie 0.074 — 0.195 mm, jak nie rozkręcaĺeś kół pośrednich to można tylko sprawdzić,...
Witam Mam pytanie co może być jeśli zakładając głowice juz zplanowana a zawory zostaną nie w tym miejscu co były. Chodzi o to ze robiłem remont silnika mogłem pomieszać zawory a problem jest w tym ze po odkręcaniu korka zaworów wychodzi jak by para jest widoczna jak Nie jest to para oleju, przekładając kartkę papieru to kartka podskakuje ale nie odfruwa....
To proste jest. Masz 6 cylindrów czyli zapłon następuje co 120°, stąd jest: 1 - TDC UP=0° 5 - 120° 3 - 240° 6 - 360°=TDC UP=0° 2 - 480°=120° 4 - 600°=240° i to powinno odpowiadać "mijance". Te pozostałe wartości w stylu 288/648 służą pewnie do kontroli zapłonu albo ustawiania pompek albo jeszcze do czegoś innego. Nie wiem jak ustawiałeś pompki ale w...
No to odważnie. Sam cztery razy robiłem uszczelkę pod głowicą i zawsze z ustawieniem był problem, nawet z tym co podałeś w pliku. Musisz zauważyć się koło zębate ma mimośród i potrzebny jest przyrząd serwisowy. Ja ustawiałem bez przyrządu i zawsze trzeba było po złożeniu przestawiać kilka razy bo auto nie idzie tak jak fabrycznie. Po każdym przestawieniu...
Po teście plakiem zagadał choć na chwilę? Bo jak nie to problem mechaniczny (brak kompresji , lub zatkany dolot wydech. Mogą też nie otwierać się zawory np przez połamane koniki (pokrywa zaworów w górę).
Jeśli kolego masz taki lub bardzo podobny osuszacz jak poniżej to ciśnienie obniżysz odkręcając tę śrubę na imbus o kilka obrotów. http://obrazki.elektroda.pl/1658087200_1... Niestety te zawory są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia w układzie pneumatycznym, jeśli sprężarka np "pluje" olejem po pewnym czasie olej ten zamienia...
No ja wszystko rozumie ale sklepy sprzedające części do pnełmatyki muszą się gdzieś posiłkowac schematami do cięzarówek i naczep z głowy nikt nigdy nie bierze bo naprawiając to nie jest nikt w stanie stwierdzić czy w Volvo 2018 jest zawór trójdrożny czy czterodrożny czy Man Iveco Skania mają gdzie i jakie zawory usytuowane
To prawda bez odpowiedniej wiedzy i przyrządów, można narobić sobie tylko kłopotów.Niezbędny jest np. czujnik zegarowy z odpowiednią stopką.Ustawiałem to dziesiątki razy,ale za każdym razem sięgałem do literatury w celu uniknięcia błędu.Jednocześnie ustawia się zawory i pompo-wtryski.Dla każdego modelu silnika (CURSOR 8 10 lub 13 euro3 lub 4,5) parametry...
Po pierwsze nie bar a mbar (1000mbar= 1 bar). Dwa które turbo tam siedzi? Bo w 3.0 były ze zmienną geometrią i by pass. Spaliny napędzają turbo i jak ich nie ma lub uciekły bokiem to turbo nie robi ciśnienia. Podobnie jak ciśnienie doładowania ucieka bo np rura za turbo pękła ,czy rozszczelniony jest intercooler. * Turbo ze zmienną geometrią. Byłem...
Biturbo 205 KM bez zmiennej geometrii. Wymienoine były obydwa rdzenie wraz z łopatkami + wszystkie zawory i czujniki o których pisałem. W czasie jazdy po wyłączeniu i ponownym włączeniu wszystko wraca do normy i tak do czasu gdy znów go odetnie i nie ma znaczenia jaki dystans przejdzie .
Masz może rozpiskę jak ustawić zawory i pompowtryski ?
http://obrazki.elektroda.pl/8919592500_1... Tak wyglądają zawory z niego.
Przerabialem takie bledy w moim iveco gdy w silniku graja zawory i w liczniku zapala sie czerwony kontrolka od wtrysku wtedy brak mu mocy. Wystarczylo wyczyscic czujnik znajdujacy sie z tylu pompy wtryskowej zawsze dziala.
Jeżeli chcesz reanimować zawór osuszacza i zabezpieczyć inne zawory,wlej pare razy do podstawy filtra płyn do układów pneumatycznych za każdym razem nabij i spuść powietrze.Później wymień filtr.Jeżeli to nie przyniesie skutku,czas na nowy zawór.
Okazaly sie wtryski zapchane ,zregenerowalem dzialaja, ale kolejny problem ,zerwal sie pasek rozrzadu, wiec zdjelem glowice do planowania i wymiane zaworow, kupilem zestaw rozrzadu , i dwa tloki od gory sa troche pogiete tak jak by, i moje pytanie czy je wymieniac czy zostawic ,czy ma to wplyw na prace silnika. Nie sa dziurawe tylko odbite zawory sa...
Witam. Mam problem z Iveco daily 2005r 2.8 silnik 125 KM. Otóż podczas jazdy auto zgasło, zapaliła się kontrolka od wtrysku i stanął. Po ponownym przekręceniu stacyjką kontrolka od wtrysku już się nie zapala lecz auto nie chce odpalić! Czasami lekko załapuje ale nie może odpalić. Żadnego stykania ani nic innego nie ma, kręci normalnie. Z rury wydobywa...
Po włączeniu zapłonu słychać zawory w naczepie? Z inna naczepą było ok?
jak w każdym coomon rall cisnienie wtrysk punkt i pójdzie,szukaj spokojnie najpiierw małych rzeczy filtry itp,w zawory scv i głębiej,coś znajdziesz?
Też myślałem o czujnikach że pomylone. Tylko od tacho jest biały od obrotów czarny. Dodatkowo jeden jest 4 pinowy drugi 3. Na tachografie pojawial się błąd o ile dobrze pamietam 20. Po założeniu nowego czujnika prędkość na postoju szła na maksa. Czujnik przypisany i wszystko wróciło do normy. Właściciel podprowadził mi drugi identyczny samochód. W trakcie...
Przeważnie padają zawory sterowania. Skoro po podaniu napięcia przerzuca, to jest ok. Na pewno wciśnięcie sprzęgła jest tutaj sygnałem do reakcji skrzyni: pytanie tylko, czy to jest sterowane sygnałem analogowym? Podaj typ skrzyni i rocznik auta, to spróbuję podpytać w serwisie.
Ja obecnie nie otwieram cursora - kolega autor zamierza po zdiagnozowaniu No tak poputało mi się. Co do wyciągania wałka to przy zdejmowaniu głowicy całą klawiaturę i tak trzeba zdjąć więc tu nie problem. U mnie w pracy jeździ jedna ósemka w autobusie co ma ponad 2 bańki na liczniku. Zawory regulowaliśmy chyba 3 razy przy okazji padłych pompowtryskiwaczy.
Witam. Mam daily III 35s12 116km hpi 2.3 v16 do 2006r. Problem polega na tym ze rozsypala sie rolka napinacza rozrządu i pasek spadl. Na szczescie uszkodzily sie tylko krzywki. Po wymianie wszystkich krzywek od dolotu ( tylko dwie krzywki od dolotu ocalaly i wszystkie wylotowe ktore zostawilem bo nie byly popekane), wymienilem jeszcze lancuszek laczacy...
Planuje zakup auta z windą załadowczą i tego urządzenia doty czy moje rozmyslanie. Czy sprzęt tego typu ulega awarii do tego stopnia, że może się nie otworyć? Czy istnieje może jakieś awaryjne otwieranie ręczne czy cos w podobie? Kupując musisz brać pod uwagę że to dość kosztowna i uciążliwy w utrzymaniu sprzęt podlegający pod dozór UDT przegląd co...
Przy takich objawach, stawiam na głowicę, pomiar sprężania powinien powiedzieć wszystko. Dwa zawory po kolizji to wyjątkowo mało. Może przeoczyłeś i masz jeszcze inne do wymiany.
Witam wszystkich. Mam problem jak w temacie. Auto z 2005r. Silnik F3F . W zimie auto stało na wiosnę się popsuło. Strzela przy dużym obciążeniu i prędkości obrotowej. Czasem przy rozpędzaniu czasem przy zwalnianiu. Po strzale brak reakcji na pedał gazu dopiero jak spadnie z obrotów. W sterowniku edc tylko błąd pedału hamulca. Mam drugie takie iveco...
Spróbuj od czujnika doładowania koszt 130zł netto. A co powiedzieli na temat turbiny?Ustaw też zawory i wtryski koszt 350 zł.netto w ASO. Sprawdź też czy pod obciążeniem grzybek od pompki paliwa jest wciśnięty.
Hmmm skonsultowałem się jeszcze z jednym mechanikiem i stwierdził, że może to być przyczyna głowicy, źle ustawionych zaworów. Fakt po założeniu uszczelniaczy jeden z zaworów klekotał i mechanik mi go ustawiał a czy to dobrze zrobił tego nie wiem , tyle tylko, że nie klekocze i fakt od tego momentu olej zaczął znikać w zastraszającym tempie - czy źle...
W trasę bez katalizatora? rozumiem, że na twoją próbę ale i tak to nic nie da, jeżeli adblue pracuje dotychczas normalnie - wykaże usterkę i nici z testu, auto będzie słabe przez adblue, pisaliśmy na PW, i już dawno wskazywałem na ustawienie pierwszego wtrysku z zegarem uwierz nie ma możliwości ustawienia w Iveco rozrządu bez regulacji na pierwszym...
witam miną miesiąc a ja dalej stoję nikt nie ma pomysłów warsztaty się wycofały może jest jakiś czarodziej który jeździ po kraju. w między czasie przeryta została elektryka podmienione edc wymieniony pedał przyspieszacza sprawdzone zawory testy turbiny pozytywne test wtrysków pozytywny ciśnienie cylindrów pozytywne temperatury w normie (testy robione...
Jeżeli dobrze rozumiem to chcesz zrobić gazodiesel.? Dodano po 9 Na pewno wzrośnie moc silnika, wyższy będzie także moment obrotowy. Ale i są wady... np. takie, że jeżeli jeździ się cały czas na gazie, to zawory się "przepalają" ale to też w zależności czy jeździ się cały czas czy nie. Następnie to częstsza wymiana świec. Jazda na gazie - tzw. Jazda...
1,2 dobre Dla TDI to musisz miec ok 26 w góre pomiedzy 1 a 4 jest za duza róznica, A przyczyn, nie przyczyna mzoe byc kilka . Wtryski. Pompa Nieszczelne zawory w głowicy. brak szczelności na pierscieniach na tłokach masz tam świece żarowe? jak tak to wyjmij i podłacz do akku pojedynczo i zobacz jak grzeja. mają sie nagrzewac od czóbka do gwintu, jak...
Witam mam podobny temat co zamknięty jazda na oleju Przepalonym Dislem Więc tak Pracowałem 1/2 roku sezonowo jako kierowca w Cocacoli samochód Iveco Deli Turbo D do Iveca lałem przepracowany olej w sumie tym Turbo Dislem na Comon Rei z robiłem 10000 KM na przepalonym ale co dzienie wracałem na podwórko około 40 Km na oleju napędowym .Przepalony OLej...
Uszkodzony zawór na pompie wtryskowej.
Witam, na wstępie zaznaczam że pasek jest taki jaki byl więc 153 zęby nawet dobierany nie po katalogu zwykłym, ale po nr seryjnym, Wszystko zaczęło się od tego, Gdy w te mrozy po dłuższym postoju odpalilem auto zapaliło lądnie, chodziło na wolnych obrotach i po jakis 3ech min zgasło, przy ponownej próbie rozrsusznik nie obrócił więc myślę spróbuje czy...
Uszkodzony zawór przekaźnikowy. Po jego wymianie problem ustał.
Stawiam na wadliwy zawór na pompie.
A nie masz tam jakiegoś dołożonego alarmu? Bo objaw jakby IMO go blokowało. Sprawdziłeeś masy? Może zbieg okoliczności a jak nie to spinaj pompkę i zawór na krótko i jazda
Może zawór zabezpieczający się nie otworzył na czwartym układzie (oznaczenie 24 przy zaworze) który odpowiada właśnie za fotel oraz skrzynie .
Iveco daily 2009r. 2.3 Problem z nim polega, że po nagrzaniu silnika przy większym obciążeniu gasnie np. 4 bieg, niskie obroty i gaz w podłodze. Szczególnie dotkliwe przy wyprzedzaniu. W sterowniku błędy 150 i 151. Wymienione oba zawory na pompie, filtr paliwa, elektryczna pompa pompuje 5.3 bar. Wtryski regenerowane, pompa była na sprawdzeniu. Zimny...
Może linka urwana za panelem sterowania
Przy siłowniku MUSI być zawór wolnego opadania inaczej pożałujesz kiedyś jego braku..
Udało się połączyć i okazało się ze nie daje zawór na lewą stronę w oś wleczoną Zamówiłem już zawór
Cewka elektrozaworu gaszenia, lub zawór kodowy.
P1631 układ kontroli ciśnienia paliwa - jakby ktoś kiedyś szukał. Dodano po 8 P1231 - zawór VGT. Pozdrawiam.
Na pełnej mocy okolo 1 bar do 1.2 bara nadiśnienia. Jeśli mierzysz manometrem. Jak kablem po obd to 200- 220 kpa. Na wolnych około 96-100 kpa. Problem może być w turbo. Lubią się zapiekać zwory wastegate wtedy staje w pozycji max zamkniety albo prawie przymkniety. Dwa to układ egr z przepustnicą. Tak czy siak pierwsze czy jest doładowanie. Zapomniałem...
Owija się to głównie dlatego, że przepływający czynnik przez w/w zawór hałasuje. W tym miejscu nie będzie aż tyle wilgosci aby trzeba było robić dodatkowy spływ.
Świeca ciepła a paliwo przez nią płynie, zawór otwarty?
Może zablokowny zawór elap, hamulca silnikowego. Zablokowane cięgno na wylocie spalin.
Wygląda na uszkodzony zawór przelewowy w listwie wtryskowej.
Niestety kolego założenie nowego zaworu nic nie dało. Usterka występuje dalej . W czasie jazdy jest ok dopiero jak kilka minut na wolnych obrotach się zapala . Zawór oryginał iveco . Instalacja plus po stacyjce sprawdzony żarówka i masa z komputera sprawdzona nie ma przerw
Pompkę na ramie zakładałeś oryginał czy zamiennik. Jaki filtr paliwa? A może zawór/czujnik na listwie??
Zamieszczony tu schemat nie zgadza się z tym w Iveco. Z filtra paliwa paliwo idzie na zawór dawki, który jest normalnie otwarty, prądem jest zamykany. Z zaworu dawki idzie na pompkę zębatą. Jak poda się napięcie na zawór dawki to ciśnienie powinno skoczyć. Zawór zamknie przepływ przez pompę WC.
Sprawdź czy na przewodzie paliwowym powrocie z pompy jest wkrecona śruba-zawór z napisem OUT i czy jak silnik pracuje idzie paliwo na powrót.
W którym miejsciu dokładnie znajduje sie ten zawór ? Demontaz pompy jest potrzebny ?
może być brak napięcia na zaworze głownym pompy
Ostatnio miałem taki przypadek ducato 2.3 - rdza w zaworze pompy CR - wymiana zaworu rozwiązała problem .
Sprawdź układ powrotny paliwa czy nie jest gdzieś załamany lub zapchany, uszkodzony może być zawór regulacyjny paliwa na pompie.
Więc jeśli błędy, które były nieobecne nie powrócą i pozostanie tylko ten jeden błąd obecny to można przypuszczać, że główny sprawca to zawór EGR?
To jest właśnie zawór on i sterowany jest tym różowym ze sterownika
Wyciągnij wtryski, odkręć filtr oleju i zakręć rozrusznikiem. Jak pójdzie olej to poskładaj i odpal. Jak nie pójdzie olej to dolej z 3 litry oleju i ponownie sprawdź jw. Potem olej spuść i trzymaj górny stan. Jak była miska uderzona to mógł się uszkodzić smok i łapie fałszywe powietrze. Piasek mógł zablokować zawór ciśnienia.
Witam. Nareszcie zakończyłem walkę z busem iveco. Uszkodzony był zawór zwrotny na filtra paliwa. Przepompowywal paliwo do baku z powrotem A na pompę nie dawał prawie nic.po wymianie na nowy bus pali od strzała
Wydaje mi się że problem leży po stronie systemu paliwowego brak utrzymania ciśnienia poprzez nieszczelność w układzie paliwowym wysokiego ciśnienia. Trzeba sprawdzić system niskiego ciśnienia za pompą paliwową (7), zawór awaryjny listwy (4) i przelew wtryskiwaczy wyjście (3) na 1 minutę za pomocą pomiaru menzurki. Schemat paliwowy poniżej.
Po podłączeniu testera pokazało mi błąd p208b i tłumaczy mi to jako pompa A środka regulującego. Chodzi tu o pompę od adblue? Ecm 27 ma z tym jakoś związek? wyczytałem że to błąd odpowiedzialny za zawór hamulca silnikowego.
To nie jest dźwięk rozrządu, takie dudnienie w 1.9TDI to wytarty wałek rozrządu i nie otwierający się do końca np. zawór wydechowy. Dodano po 5 Trzeba sprawdzić kompresje w silniku i jej narastanie w czasie.
Witam, Podepnij kompa i obserwuj co się dzieje z ciśnieniem paliwa na listwie często pada zawór regulacji ciśnienia
Dzień dobry wszystkim. Auto oddane na serwis Iveco i oni również rozkładają ręce:( Może ktoś z forum ma jakiś pomysł. Zastanawiam się nad wymianą BSI, ale czy ono miałoby wpływ na spalanie? Wątpię. Dodano po 41 Może ma ktoś w pomorskim ogarniętego elektryka od Iveco? Dodano po 1 https://obrazki.elektroda.pl/9089771300_... czy ten przewód...
Z opisu błędu oraz parametrów dość jasno wynika w czym leży problem... Do wymiany ten zawór w ramie ebs?
Witaj weź w łape ten zawór i jedź do serwisu Renault ciężarowych,Bosch zaopatrzył te serwisy w części zamienne do pomp ad blue po gwarancji. Wiem bo sam naprawiam ,jak by co to moge sie zorientować odnośnie ceny, wyślij mi na maila zdjęcie tego zaworu. Na moje oko uszkodzony jest zawór rozdzielaczowy
Witam. Jak w tytule. Potrzebuję momenty dokręcania śrub, całego silnika. Wał korby, pompa itd. Remont kapitalny, po urwanym zaworze. Pozdrawiam.
Czujnik cisnienia nowy, przeplywka,przepustnica,EGR ,zawór turbo przełożony z drugiego sprawnego i dalej to samo
U mnie problem już w dwóch samochodach 3.0. Jeden 145 KM drugi 177KM Na 5 biegu przy około 2500 wywala EDC i błąd zbyt duże ciśnienie doładowania. Mechanika zaproponował sprawdzenie szczelności dolotu ale brak czasu na to jak narazie. Wymieniłem już EGR, zawór regulujący, przepływomierz i przepustnicę.
Więc tak swieca nie grzeje, ale na krótko podłącze to grzeje, z tego co wyczytałem na forum powinien być jakiś zawór podciśnienia który pomaga w doprowadzeniu ON do swiecy płomieniowej
193 Fuel pressure sensor -high input 1. Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2. wtryski 3 Pompa 4 Czujnik lub przewody
No kolego z pełnym szacunkiem na forum IVECO napisali że powinien byc zaworek podciśnienia którego nie ma !!! na przewodach ,który robi wstępne cisnienie i nie pozwala ON na powrót do zbiornika no widzisz tego było mi trzeba ten zaworek robi podcisnienie i ON wtedy dostaje zawór . Jak Wy to piszecie "amatorstwo tu nie jest wskazane...... wiec dziekuje...
prosze wymienic akumulator i sprawdzic zródło pochodzenia paliwa,mozna ewentualnie dodac uzdatniacza ,jezeli swieca kontrolki przy odpalaniu-wtrysków i swiecy-to mozliwe przycina sie elektro zawór na listwie.pozdrawiam
Kiedyś już wymieniałem ten zawór ale może trzeba to sprawdzidz, tylko jak?!
Z tego co widziałem po podpięciu komputera to uszkodzony jest chyba czujnik prawego koła. Zawór sterowania naczepy nie zgłasza błędów.
Sprawdz wiazke pod wykladzina, w listwie progowej.
a czy siłownik sprzęgła wraca do końca? może masz uszkodzony wysprzęglnik ( chyba tak nazywa się ten zawór popychający łapke łożyska oporowego
mam problem z płomieniowka innego charakteru a mianowicie po wlaczeniu zaplonu nie daje sygnalu sterownik na swiece oraz elektrozawor,sterownik wymienilem,dodam jeszcz iz po przekreceniu kluczyka w stacyjce kontrola swiecy zapala sie i po chwili gasnie jakby wszystko dzialalo ,ale nadal nie ma napiecia na swiecy i zaworze .Prosze o pomoc
Witam dołączę się do tematu mam problem z iveco daily 50c14 które nie pali jak jest zimno, lecz gdy postawie go w garazu temp ok 8 stopni pali na dotyk. Sprawdziłem świece wypalają sią ładnie i przekaźnik świec podaje na prąd ok 20 s. Wymieniłem filtr wstępny , sprawdziłem wtryski na przelewach i równo podawały, Komputer texa jedynie pokazał błąd wału...
problem rozwiazany przejrzałem dokładnie cały ukałd sterowania turbo i okazało sie ze zacina sie zmienna geometria( czasami działa lub zacina sie wpewnym miejscu) i przez to otwarty był zawór upustowy, stad małe cisnienie w układzie
Mam problem!Poniewasz zrobiłem kapitalny remont silnika w Iveco!Wymieniłem pierscienie,panewki,uszczelniłem zawory!Wymieniłem także wtryski!Ale jak kopcił na biało tak kopci!Nie moge znaleść przyczyny !Czy to mozę być pompa wtryskowa????Jak sie ja reguluje????Przestawilem kąt wyprzedzenia wtrysku ale to nic nie dało!!Czy ktoś wie jaka jest przyczyna...
Przyjdź do diagnostyki i odczytaj kolejno kody DTC i FMI. Przypuszczam że chodzi o czujnik ciśnienia osi tylnej.Wyczyść i popraw styki na wtyczkach elektrycznych przy zaworze z osuszaczem.Pomogło ??
Witam, jestem właścicielem Iveco 35C15 2,8l pojemności. Mam problem z turbiną. Stwierdziłem, że sama turbina działa przyczyną nieprawidołowości jest czujnik(zawór) ciśnienia doładowania. Nie dochodzi do niego prąd i nie wiem czy powinien tam dochodzić prąd po odpaleniu silnika czy jest inaczej sterowany. Przewód od wtyczki łączącej się z komputerem...
Na elektrozawór w momencie grzania powinno dochodzić napięcie ,zawór się otwiera i podaje paliwo na świecę.
Modulator powinien dostawac sygnał gdy wciśniesz hamulec. A zasilanie to minimum dwa Piny lub wiecej. Zawsze 1 pin w modulatorze zasila zawory. A drugi sterownik. Pinów moze byc tez więcej. Podaj nr. Modulatora.
Witam. Mam Iveco Daily 2.3 l. Problem jest z powracającym błędem niskiego ciśnienia zaworu EGR. Wymieniłem czujnik, chłodniczkę, zawór EGR niskiego ciśnienia, spr. Wszystkie przewody trzymają szczelność oraz są drożne. Wyjście z komputera na czujnik sprawdzone miernikiem oraz żarówka. Kable są ok, przejście jest pełne i zasilanie mam. Co mogę jeszcze...
Tankuje samochody u siebie ze swojej stacji, inne samochody i Iveca też były tam tankowane i wszystko ok. Po wymianie wszystkiego co związane jest z instalacją paliwową i zalaniu innego paliwa dalej nic. Został mi jeszcze zawór na listwie wtryskowej do podmiany
podepnij świece płomieniową na przycisk dodatkowy i elektro zawór do cewki rozruchowej omijaż cały uklad rozruchu świeca żarowa pracuje kiedy chcesz PRACUJE BEZ ZAŻUTU ZPOWAŻANIEM DOCENT
Cześć, czy udało Ci się naprawić ten problem? Czy było jedno źródło problemu, czy więcej? Mam to samo w nowo zakupionym Iveco Daily 2006 2.8 125 km. Odpala bez problemów, ale siły nie ma na drogach szybkiego ruchu (też 100 km ciężko przekroczyć, a jazda pod lekką górkę kończy się redukcją do 5. biegu i jazdą 70 km/h). Tak jakby paliwa mu brakowało....
Witam. Potrzebuję pomocy na temat Case 8120 2011 rok. 1. Gdzie znajduje się zawór odcinający ogrzewanie do kabiny operatora? 2. Kombajn mocno kopci pod obciążeniem, nie bierze oleju. Silnik Iveco Turbo Euro 3 F3AE0684k. Od czego zacząć?
Iveco 35c14 3.0 2005 r. gaśnie w czasie jazdy powyżej 2000 obr ,przekręcam kluczyk i chodzi?Zawór pompy czy może coś prostszego ,dzieje się tak gdy szybko dodam gazu. .
Witam, zacznę od początku Iveco daily 35c15 przebieg 350 tys ( po mieście) od pewnego czasu zaczęła mi mrugać kontrolka EDC ( błędy num. 136 i 139 ), mechanik powiedział że wtryski, ok wtryski zregenerowane i dalej to samo ,dodatkowo doszedł mi kolejny błąd 129 ... Przed pierwszym pojawieniem się kontrolki EDC auto miało przejść gruntowny remont , i...
Kolego u mnie ten problem jest już od 20.000 km i nic jeszcze nie znalazłem mechanik podpowiada mi że turbina do przeczyszczenia ponoć zawór może się przycinać. Jeszcze nie sprawdzałem.
iveco stralis zawory zawory iveco stralis iveco daily zawory
podgrzewanie przedniej szyby szyby oporność głośnik alhambra klimatyzacją
amplituner yamaha droga dojazdowa
Najlepsza karta graficzna do Intel Core 2 Duo Liczba impulsów na obrót silnika Stiga 384 ST