Zawór KRAMP CLRV6LLKOMK10 służy do systemów smarowania, w sprężarce może nie być wystarczająco szczelny.
Może ktoś wie gdzie można kupić zawory do sprężarki od liaza?
Czy po prawej stronie na 2 zdjęciu to nie kondensator? Nie. To nie jest kondensator. To jest termik, klixon itp. W załączonym pliku jest schemat elektryczny. Trzeba dokupić kondensator rozruchowy 20uF/370V (ew. 400V). Kompresor jest cichy. To fakt. Jednak do przewidywanego zastosowania średnio się nadaje. Dwie sprawy: 1. Olej POE zastosowany w sprężarce...
Kompresor to mam na 360v
Witam. HS24 to sprężarka z ciągnika URSUS jak się nie mylę. Zastosuj ten silnik, dobierz przekładnię, olej kupisz w każdym hipermarkecie z kompresorami, zawór zwrotny na pewno nie zaszkodzi, zawór bezpieczeństwa przeznaczony do wody spokojnie swoje zadanie spełni. Pozdrawiam.
Kolega sprawdzi zawory na głowicach.
Prawdopodobnie silnik ma już przegrzane uzwojwnia i zwarcia międzyzwojowe. Zakup nowego kondensatora niewiele pomoże, ale przyda się po przezwojeniu silnika. Trzeba sprawdzić też zawór upustowy umożliwiający rozruch i zawór zwrotny "odcinający" ciśnienie w butli od samej sprężarki.
Przy wyjściu z kompresora powietrze jest dość gorące więc lepiej tam dać kawałek chłodnicy i potem zawór.
Brzydunio a gdzie znalazłeś zawory do sprężarki
Jak nie ma , jak glowice maja ok 130'C a zawory duzo wiecej.
a sprzęgło jest wewnątrz, w tylnej części tam, gdzie idzie kabelek do jego włączania. Nie ma żadnego sprzęgła, jest zawór sterujący wydajnością sprężarki
A gdzie powinienem podłączyć zasilanie powietrzem ze sprężarki? Logiczne że do zbiornika. 'odprężnik' pomiędzy zawór zwrotny, a wylot sprężarki. Jak kupisz typowy chiński zawór zwrotny to będziesz miał gotowy króciec do tego celu.
Odświeżę temat. Też chcę zrobić kompresor i wykorzystać sprężarkę HS-19. I też chciałbym wykorzystać pompę wspomagania z Poloneza lub Lublina do smarowania tej sprężarki. Czy ktoś może coś doradzić? Czy pompa wspomagania z Poloneza ma wbudowany zawór przelewowy?
Jeżeli po zatrzymaniu sprężarki przez prezostat powietrze ciągle uchodzi rurką odprężnika, to przepuszcza zawór zwrotny. Prezostat w momencie wyłączenia zasilania silnika otwiera zawór odprężnika. Wtedy powinno spaść ciśnienie tylko w układzie sprężarka ➡zawór zwrotny.
Witam, jeśli już przerabiasz tą sprężarkę to zwróć uwagę na zawory a najlepiej przerób od razu płytkę na zawory wkręcane łatwo dostępne np. od sprężarki do Stara lub jakiegoś ciągnika.
Zawór zwrotny do kompresora. Wyjście do którego przykręcasz miękki wężyk idący do presostatu, łączy wyjście sprężarki z odprężnikiem, także wyjście na odprężnik jest bardzo ważne żeby mieć.
Chodzi Ci o tą metalową część czy gumowy grzybek ? Tam gdzie ma być zbiornik jest sprężarka.
Ten większy. Kompresor samoróbka? Bo inaczej powinien być w układzie zawór zwrotny i presostat, który w momencie wyłączenia silnika upuszcza powietrze z przewodu pomiędzy butlą a sprężarką. W ten sposób w momencie startu sprężarka a tym samym silnik ma "łatwiej".
Witam. Dla własnego bezpieczeństwa i w związku z tym , że sprężarka ma być instalowana w pomieszczeniu zamkniętym jak też spawany zbiornik należało by na zbiorniku zamontować zawór bezpieczeństwa . Pozdrawiam .
To już nie warsztatowy, a fabryczny :D Jaka ma moc, ten silnik ? 4-5 kW ? Rozruch konieczny układem γ / Δ . To potężna jednostka, w żadnym razie nie przeznaczona do tłoczenia powietrza. Owszem, możesz zrobic, ale ...maksymalne ciśnienie, jakie ta sprężarka daje to 18 bar. Zawór bezpieczenstwa !! . Dobrze dzialajacy wyłącznik ciśnieniowy !...
Ta przezroczysta rurka idącą od separatora do sprężarki. Zawór na separatorze.
Może warto zastąpić go z innej sprężarki ale takiej firmowej . Pewnie będzie droższy ale posłuży na lata .
Biega jałowy zawsze da się zastosować ale należy odpowiednio operować zaworami odprężnym i odcinającym. Zasadniczo zawór odprężny jest po to aby spuszczać ciśnienie ze samej sprężarki gdy kończy ona nabijanie. Musi być wtedy dodatkowy zawór zwrotny między butlą a intercoolerem. Wtedy zawór odprężny spuszcza ciśnienie z kompresora i chłodnicy. wtedy...
A jaki jest odczyt ciśnienia na sterowniku? Gdzie jest zamontowany ten zawór bezpieczeństw? Masz jakiś manometr kontrolny - na wyjßciu sprężarki / zbiorniku?
Piszesz, że dzieje się tylko wtedy gdy kompresor stoi kilkanaście minut z ciśnieniem. Najpewniej jest tu winien zawór zwrotny. Sprawdź czy wyłączając kompresor, powiedzmy przy czterech atmosferach i włączając go zaraz ponownie silnik startuje normalnie. Jeżeli tak, to zawór zwrotny przepuszcza, jeżeli buczy to może coś z silnikiem.
wpierw muszę wyeliminować różnice ciśnienia na wejściu i wyjściu ze sprężarki, jak to zrobić? Teraz mam tak że ze sprężarki wychodzę na odolejacz, potem ten zawór zwrotny do kompresora, potem reszta instalacji. Jak wyeliminować wyższe ciśnienie jakie jest od sprężarki do tego zaworu zwrotnego?
Pierwsze co zrób to odkręć przewód którym wylatuje powietrze ze sprężarki. Tam zmierz ciśnienie. Jeśli brak tam ciśnienia to możliwe że uszkodziły się zawory. Jeśli ciśnienie jest szukaj za sprężarką.
I czujniki i presostaty mogą mieć możliwość regulacji ciśnienia. Wszystko zależy od budowy. Ten oryginalny to chyba jednak był presostat bo według producenta ma ciśnienia załączenia 6 barów a wyłączenia 8 barów. Ta kostka to po prostu kondensator filtrujący, żeby ci kompresor w radiu nie szumiał :)
Odpowiedź jest dość prosta - zawory tłoczne zwykle płytki i zwykle wystarczy obrócić na 2 stronę , sprężynki do płytek , zawór zwrotny pomiędzy sprężarką a zbiornikiem , Nie zaszkodzi sprawdzić ssących . Zwykle obie przyczyny naraz . Na co jest potrzebna instrukcja ? przecież to proste :shii:
To nie jest czujnik, tylko zawór N280. W A3 8P Audi zastosowało kompresor o zmiennej wydajności (w skrócie) i jest to regulowane właśnie zaworem od którego masz urwaną wtyczkę. Taki zawór można kupić osobno (w zależności jakiej firmy masz sprężarkę) i wymienić po opróżnieniu układu. Bez niego klimatyzacja nie będzie działała - kompresor cały czas się...
Olej smaruje układ korbowotłokowy i chłodzi sprężarkę, powinno go być do połowy oczka. Ten zaworek jest odpowiedzialny za odprężenie sprężarki co ułatwia jej ponowny rozruch po napełnieniu butli. Jeśli olej wraz z powietrzem leci przewodem na butle i jest go dość znaczna ilość to wskazuje to na zużytą już sprężarkę a dokładnie tłok, pierścienie, cylinder.
Jeżeli reszta jest sprawna to przy około 30 atm następuje automatyczne rozłączenie sprężarki. A wentylator trzeba naprawić. Niektóre fordy mają zawór bezpieczeństwa i czynnik idzie w.....p.zdu.
Panowie, najważniejsze co was interesuje pojemność Czynnika 47g R600a, Sprężarka nie może być większa ani mocniejsza, kapilary i zawory rozprężne są dobierane do mocy, jedynie co możesz wybrać to sprawność sprężarki. To samo dotyczy rodzaju czynnika, oleju, parownika. Wlejesz 80g to będzie za wysokie ciśnienie, dasz 30g będzie się zaszroniona sprężarka...
Problem jest z tzw. odprężnikiem. Jego zadaniem jest po zadziałaniu presostatu, spuszczenie ciśnienia pomiędzy wyjściem kompresora a zaworem zwrotnym butli. Przy spadku ciśnienia w butli, presostat załącza ponownie zasilanie, ale skoro odprężnik nie zadziałał, to ciśnienie napiera na tłok kompresora skutecznie blokując rozruch silnika. Bardzo częsta...
Są generalnie trzy opcje. Zapchany filtr kabinowy, czyli brak odbioru "zimna" z parownika co powoduje jego zamarznięcie. Uszkodzony zawór rozprężny objawy jak wyżej, czyli przeciąganie nieodparowanego czynnika do sprężarki co spowoduje uszkodzenie płyty zaworowej. Uszkodzony zawór regulacji pojemności skokowej kompresora w pozycji na maksymalną pojemność...
Foxtrott takiego steku bzdur to juz dawno nie słyszałem. Zawór bezpieczeństwa jak sam nazwa mówi służy dla bezpieczeństwa a nie do regulacji ciśnienia. Autorze masz po prostu ustawione za duże ciśnienie lub uszkodzony układ regulacji. To jest kompresor 7 barowy chwilowo dopuszczony do 8 bar. Więc pociągnij w górę to czarne pokrętło na górze separatora...
Witam. Mam problem z klimatyzacją w A4 B8 rok 2010. Czynnik nabity, wymieniony zawór w kompresorze, brak jakichkolwiek błędów. Czujniki ciśnienia podmieniane, ciągłość przewodów sprawdzona. Po wciśnięciu przycisku AC przycisk się pali, wentylator rusza, na przewodach od zaworu pojawia się napięcie około 12 V , po czym zanika. Po podaniu bezpośrednio...
Proszę o podpowiedz jak oznaczony jest na tych schematach kompresor (sprężarka) Sama sprężarka nie jest częścią schematu elektrycznego - pracuje bez przerwy i nie jest zasilana elektrycznie. Na schemacie masz tylko jej zawór Y156.
Kompresor zwieksza wydajnosc do 76% (jakkolwiek te wartosci mozna przetlumaczyc) A cisnienie w ukladzie pozostaje 5 Bar. Uszkodzony (zablokowany) zawór sterujący wydatkiem lub sama sprężarka
Sprężarka sterowana elektrozaworem jest na stałe sprzężona (ma tylko sprzęgło zrywalne na wypadek gdyby się zatarła). Zawór steruje wydajnością tłoczenia.
Kompresor to oczywiście ASPA 3JW60. Jedna sprężarka nie działała, bo uszkodzone były zaworki a nie, że była zatarta. Dla potomnych: - na alledrogo wystarczy wpisac 3jw60 i wyskoczą części do tego kompresora. - naprawdę rzadko pojawia się zawór zwrotny, ale warto napisac do sprzedawcy z alledrogo wesolowski_group, który takie części zdobywa
natomiast zastanawia mnie zasada działania tego wspomagania rozruchu Nie jest to przypadkiem "bieg luzem" czyli jak nabije do zadanego ciśnienia to podpiera zawory i sprężarka pracuje a nie pompuje ciśnienia.
Postanowiłem wypróbować teorię niestesty po podaniu napięcia bezpośrednio na zawór sprężarki stało się „nic” nie bylo slychać żadnego „tykniecia” czy innego dźwięku który mógłby owy zawór wydać… tak jak nie zmieniło to nic w działaniu klimatyzacji (jak nie działała, tak nie działa )mimo że sprzęgło kompresora odpala… Pytanie teraz czy owy zawór powinien...
A może jednak wystarczy mi 1/2 ten zawór ? Bo jest tańszy. No chyba że zdławi wydajność sprężarki.
Zaletą na pewno jest bardziej zwarta konstrukcja (no i mniejsza od tego silnika z renault). Masz gotową sprężarkę. Bez robienia głowic, zaworów, itp. Budując nie zapomnij i zastosuj zawór zwrotny kompresora. Niezbędny do włączenia sprężarki, w momencie uzupełniania napełnionego zbiornika.
Z autopsji wiem, że nawet mosiężny zawór zwrotny ulegnie zniszczeniu pod wpływem temperatury gdy sprężarka będzie chodziła ciągle przez dłuższy czas. Najlepiej jest zastosować sprężarkowy zawór zwrotny lub pomyśleć nad chłodnicą.
W jakim celu zamierzasz usuwać zawór bezpieczeństwa z tego kompresora? Z byle powodu nie został on tam umieszczony.
Sprężarkę mam dwu tłokowa, silnik tez juz mam, zawór zwrotny itp. pozostało przyspawać mufki i zrobić mocowanie silnika i sprężarki, pytanie tylko o to spawanie?
Mam jeszcze jedno pytanie.. czy ten osuszacz lub odwadniacz, odolejacz ma być zamontowany w obiegu między sprężarką a butlą czy w miejscu gdzie sprężarka zasysa powietrze?
Włącznik pneumatyczny który steruje silnikiem w zależności od ciśnienia panującego w butli,włącznik główny chłodnica powietrza reduktor ciśnienia roboczego ,zawór bezpieczeństwa mechaniczny no i podstawowy zestaw masz,jak chcesz więcej to jeszcze zawór upustowy do rozruchu sprężarki bez obciążenia ochrona termiczna silnika czujnik zaniku faz i manometr...
Witaj kolego Dodam dodatkowo jak piszą iż zabezpieczeniem ważnym jest wstawienie zaworu bezpieczeństwa na wypadej jak wyłącznik padnie, działa na zasadzie jak przekroczy daną granicę ciśnienia w butli a silnik dalej będzie kręcił sprężarką a ta tłoczyła to zawór bezpieczeństwa się wotworzy i spuści sam ciśnienie z butli. Możesz dodać zawór zwrotny jeszcze
Zacznijmy od tego czy jest tam w ogóle magnes czy nie ma?? Mi się wydaje że tam jest bezzprzęgłowa sprężarka. Spójrz czy wał sprężarki (środek kółka) się w ogóle kręci? Dodano po 2 Jak tam nie ma sprzęgła to do sprawdzenia czujnik klimatyzacji i zawór regulacyjny kompresora ewentualna wymiana tych elementów. Sprawdź jeszcze wcześniej czy prąd dochodzi...
http://obrazki.elektroda.pl/4887294500_1... Ten opis nie jest dla każdego - niektórzy uważają, że narzędzia się kupuje, nie robi. W większości przypadków to prawda - ale jeśli chodzi o kompresor, budując go samemu, mamy możliwość idealnego dopasowania go do naszych potrzeb. Ogólnie - w samoróbkach według mnie chodzi o to, żeby było...
Witam - proszę sprawdzić zawór zwrotny ( między sprężarką a zbiornikiem )
jak kompresor na cewce, to napiecie na cewke 12v, jak na zaworze to napiecie jest w porządku wtedy uszkodzony jest zawór w kompresorze.
W układach zawieszenia pneumatycznego w kompresorze jest elektrozawór air discharge, każdorazowo po zakończeniu pompowania miechów otwiera się aby "zrzucić" ciśnienie z instalacji, chodzi o to by sprężarka nie startowała pod obciążeniem, przy opuszczaniu zawieszenia sterownik otwiera zawory kolumn oraz właśnie ten zawór spustowy
Nie nic nie podpowiada bo jak napisałeś klima nie działa. Co może dolega klimie? Proszę bardzo podstawowe awarie w twoim przypadku. 1 wyciek gazu 2 zapchany układ chłodniczy 3 zawór rewersyjny zablokowany w pozycji środkowej 4 uszkodzona sprężarka mimo że pracuje nie tłoczy
O to daleko odemnie a z tego opisu wynika ze zawor z tyłu kompresora raczej do wymiany, jezeli po załaczeniu klimy jest napiecie na wtyczce zaworu, a klima i tak nie załacza kompresora.
Butla sprężarki powinna mieć króciec/zawór do okresowego spuszczania wody ( kondensatu ).
Ten zaworek przy wyłączniku ciśnieniowym ma wypuszczać powietrze (po wyłączeniu silnika) na odcinku zawór zwrotny - głowica sprężarki (objętość rur + przestrzeni w głowicy - nie duża). Normalnie trwa to poniżej sekundy ("psssssst" i koniec). Gdy zawór zwrotny jest nieszczelny powietrze ze zbiornika będzie wypuszczane cały czas przez ten zaworek przy...
Może po prostu zawór zwrotny nie "trzyma" za każdym razem i ma trochę ciężki rozruch
To jest po to aby połączyć to z wyłącznikiem ciśnieniowym a konkretnie z zaworem który w niektórych wyłącznikach jest.Służy on do wypuszczania powietrza z przewodu pomiędzy sprężarką a zaworem zwrotnym.Chodzi o to by silnik sprężarki miał ułatwiony rozruch.
Po sprawdzeniu napięcia na wtyczce kompresora : spada napięcie z 13 V drastycznie do 6 V na dodatnim biegunie pina. Czyli kompresor już nie dobija czy szukać przyczyny w jego sterowaniu ? Po pierwsze - Altea ma zawór sterujący pracą klimatyzacji w sprężarce. Potrafi się popsuć - nowy coś koło 150 - 200 złotych. Od niego powinieneś zacząć, bo on może...
Witam. Posiadam kompresor stenhoj z butlą o pojemności 500 l. Po nabiciu ciśnienia powyżej 2 bar silnik ma problem z obrotem sprężarki. Czy kompresory o tak dużej wydajności są wyposażone w zawory upuszczające ciśnienie z cylindrów po wyłączeniu?
W Stilo 1.9 JTD sprężarka ma sprzęgło elektromagnetyczne oraz mechaniczny zawór wydajnościowy (nie idą do niego osobne kabelki). Po włączeniu przycisku klimy na panelu sprężarka startuje i kręci cały czas, niezależnie jak duże jest zapotrzebowanie na "moc chłodzenia". Natomiast w Alfie 159 widziałem kompresor mający zarówno sprzęgło el. jak i elektryczny...
Jeszcze zawór zwrotny, bo trudno liczyć na zaworki wylotowe w sprężarce. Między zaworem zwrotnym a sprężarką pasował by zawór odprężny, ale można go pomiąć.
Ja mam pytanko gdzie kupowałeś części do tej sprężarki. Głównie mi chodzi o zawór ciśnieniowy.
Co się tyczy długiego czasu nabijania ciśnienia do 8 atm. to może przyczyną być ślizgający się pasek klinowy, za małe obroty sprężarki lub zużyty kompresor ( pierścienie lub zawory), albo zwykła nieszczelność.
W profesjonalnych sprężarkach spalinowych następuje podwieszenie zaworu w kompresorze. Wtedy silnik pracuje bez obciążenia... Możesz to rozwiązać jeszcze przez zawór pneumatyczny jeżeli dobije do 8bar, skieruj z kompresora do atmosfery typowe zawory, regulatory ciśnień WABCO/MAN/DAF itd od ciężarowych zda egzamin a cena w miarę dobra, dodając siłownik...
Witam - radzę sprawdzic zawór zwrotny mieszczący się między sprężarką a butlą. Pozdrawiam.
Kiedyś w Toyocie yaris miałem usterkę TZR, uszkodzenie membrany spowodowało całkowitą blokadę obiegu czynnika, kompresor zamykał manometr HP na stacji, a jest wyskalowany do 35bar, silnik w samochodzie prawie gasł (jakieś 0,9 czy 1l pojemności benzyna). Na Twoim miejscu poeksperymentował bym z jakimś kompresorem z Forda, są tam montowane sprężarki scroll,...
Fajny kompresorek wyszedł. Te sprężarki są dosyć żywotne mam takich kilka sztuk a jedną eksploatuje ponad 10lat i działa. Tylko ciekawe że Twoja rusza przy ciśnieniu 3 atmosfer . No chyba że założyłeś zawór odprężający ale nie widzę. W mojej max ciśnienie pozostawione w cylindrze przy którym silnik może jeszcze wejść na obroty wynosi około 1,5 atmosfery....
Prąd nie pamiętam dokładnie, ale przy średnim wydatku chyba 0.8 A, a max 1.3 A, ale to widać z parametrów czy zawór pobiera różne wartości w zależności od zasterowania i czy jest odpowiedź na manometrach. Innej wtyczki niż ta w kompresorze nie ma. Wydatek sprężarki kompletnie bez sterowania to jakieś 3%. Poniżej +5 st. układ się nie załączy, więc podstaw...
Tylko że ja mam zawór ciśnieniowy taki że po wyłączeniu spuszcza powietrze z cylindrów sprężarki
W większych kompresorach jest montowany zawór który w momencie rozruchu otwiera wyjście sprężarek do atmosfery więc pracują bez obciążenia niezależnie od ciśnienia w zbiorniku.Po przełączeniu w trójkąt zawór się zamyka i sprężarki napełniają zbiornik.Pełnego ciśnienia raczej nie uzyskasz kompresor ma dość dużą wydajność i nawet po rozruchu będzie potrzebował...
Witam, To nie czujnik tylko zawór wydajnościowy sprężarki, bez jego zasilania nie będzie regulacji wydajności kompresora. Pozdrawiam.
Z tego co widzę, to jest taki malutki zawór bezpieczeństwa w samym presostacie. Stare sprężarki miały montowane bezpośrednio na butli.
Witam, stworzyłem sprężarkę z silnika 1.6 golf, wydajność do 5 bar 1400l/min (nie mam jeszcze manometru do 8bar), ma pracować ciągle bez wyłączania po dobiciu ciśnienia, i mam pytanie co można zastosować do upuszczania powietrza gdy osiągnie określone ciśnienie, czy nadawał by się zawór bezpieczeństwa od zwykłego kompresora?
Podmieniłem sprężarkę, ale efekt ten sam czyli jak zawór podpięty kompresor pracuje ale klima nie chłodzi. Po odłączeniu przewodów zaworu chłodzi ale do 2000 obrotów i się wyłącza. Podpięcie pod klipa wykazało błąd:"Obwód sterowania mocą sprężarki- obwód otwarty 030" I teraz zastanawiam się czy te dwa przewody co idą do zaworu powinny mieć stałe 12v(to...
Odnośnie skrętów to mogą być 2 przyczyny zapieczone zwrotnice lub zwrotnica jak terz krzyżak na kolumnie. Co do sprężarki to co Ci cyka to podparte zawory w sprężarce lub nie do końca możesz mieć problem z podstawą osuszacza
Uszkodzony zawór sterujący sprężarką. Normalna przypadłość. On jest sterowany PWM.
To SAWKA bo ma jeszcze zawór przy głowicy ,i z nich też robili kompresory.
Cześć.Jeśli Cię dobrze rozumiem to chcesz zlikwidować ciśnienie nad tłokiem sprężarki żeby miała lżej startować.Pd łączyć zawór odwrotnie można.Ale w fabrycznych sprężarkach jest zawór podpięty nad tłoki żeby sprężarka miała lżejszy rozruch.Czy to nie leprze rozwiązanie.
Grzebał przy zaworze zwrotnym. Ciekawe czy odcinek zawór - kompresor i zawór-odpowietrznik jak i sam odpowietrznik, szczelny bo wycieku powietrza może nie słyszeć jak działa sprężarka i może dawać złudne uszkodzenie kompresora. Sprawdził bym to jeszcze. Jak nie to nie ma co tu juz wymyślać tylko remont kompresora, zaniżenie ciśnienia to tylko pudrowanie...
1. Dwa kondensatory - rozruchowy i pracy? Jeśli to rozruchowy to może mieć odłącznik odśrodkowy i jest ,,zespawany". 2. Czy ta ,,pompka" ma układ odpężający przy starcie i czy działa? 3. Pomierzyć kondensatory czy trzymają pojemność. 4. Sprawdzić zawór zwrotny na wyjściu sprężarki - patrz pkt. 2.
elektromagnes kompresora był spalony - został wymieniony ( teraz jak dam napięcie 12v na elektromagnes to sprężarka normalnie działa), zawór kompresora również został sprawdzony i działa. Do elektromagnesu dochodzi napięcie ok. 4,8v , gdy włączymy przycisk AC na panelu. Gdy wyłączymy przycisk AC napięcie ginie. Po wymianie BSM udalo się skasować błąd...
Możesz mieć duże problemy aby go wyjąć ze sprężarki. Dobrym pomocnikiem jest ciśnienie, ja nabijam azotem i przez szmatę trzymam zawór.
Ta czarna rurka powinna być podłączona do wyłącznika ciśnieniowego, który po każdym cyklu nabijania zbiornika wypuszcza powietrze ze sprężarki, aby kolejny cykl mógł się odbyć bez obciążenia ciśnieniem powietrza w zbiorniku. Po każdym nabiciu ciśnienia i wyłączeniu silnika, powinno być słychać syknięcie spuszczanego powietrza. Jeżeli tego syknięcia...
Jak otwiera się zawór bezpieczeństwa, to oznacza, że układ regulacji ciśnienia sprężarki nie działa prawidłowo
Sama głowica to nie problem- około 100 zł, smarowanie jest w silniku, chłodzenie- wodne w bloku + nagrzewnica np Żuk, Nysa: pancerne. Zawór zwrotny można kupić na Allegro ale dalej pozostaje pytanie "do czego? kompresor"
Płukanie układu rozumiem,ale dobierając odpowiednio sprężarkę, po co wymieniać osuszacz i zawór rozprężny?
Przeczytaj co dokładnie napisałem. Pisałem o sprężarce albo jak wolisz o kompresorze :-) Ja też nie widziałem w żadnej piaskarce łożysk :-) No właśnie zawory :-( W przyzwoitym sprężarce wymienia się je raz na kilka lat. W niektórych raz na 10 lat :-) A jak nie będziesz pilnował czy wszystkie cylindry się równo nagrzewają to możesz mieć później problem...
W itam! Mam problem z zaworem odpowietrzającym w kompresorze, który jest połączony z elektromagnesem. Podczas pracy silnika zawór jest zamknięty przez elektromagnes, ale gdy po osiągnięciu odpowiedniego ciśnienia sprężarka się wyłącza zawór przepuszcza. Nie wiem jak temu zaradzić! Może ktoś podpowie?
Od czego sprężarka, jaki silnik, jaka moc? Masz jakąś tabliczkę znamionową albo pamiętasz? Jak masz ten kompresor skompletowany? Presostat jakiś masz, zawór bezpieczeństwa (8atm przerywa pompowanie, przy 10 "upuszcza" powietrza) albo jakiś inny patent? Bo na focie widać "czarna skrzynke". Dorób jakąś osłonę na pas napędowy. Jak sam piszesz budowałeś...
Warto zawartość odolejacza przez zawór skierować z powrotem do sprężarki, aby nie doszło do sytuacji że nie będzie oleju w kompresorze. W moim rozwiązaniu zrobiłem odolejacz z rury 30mm miedzianej wypchanej wełną stalową. Co jakiś czas okręcam zawór i olej wraca do kompresora. Na wylot kompresora reduktor z odwadniaczem i można malować :)
Cześć, Nie znam się na pneumatyce, dlatego chciałbym Was się poradzić. Jaka najtańsza sprężarka do silnika pneumatycznego 25x200? Czy jednak kompresor? Do takich rzeczy to chyba jednak kompresor. Tak mi się wydaje. Potrzebuje sterować dwustronnie siłownikiem z maksymalną mocą. Z tego co widzę, to maksymalne ciśnienie, to 9bar, ale mam zawór dwustronny...
Silnik 1-fazowy wydaje specyficzny dźwięk w porównaniu z silnikiem 3-fazowym,jak napisał wcześniej Kolega Stanisław .Oglądając Twój film ,silnik pracuje prawidłowo.Tylko nie wiem jak to ma się do pracy z kompresorem .Czy ten kompresor ma wyłącznik ciśnieniowy ?.By mogło to realnie pracować ,między zbiornikiem , a kompresorem (sprężarką) powinien być...
45psi to ok 3bar - za mało aby się włączyła. Dodam, że na wtyczce do kompresora po włączeniu AC dochodzi napięcie 1.05V. Cewka czy zawór regulacji sprężarki?
krzysiobal Na załączony zdjęciu 1 to jest wlot, 2 to wylot. Wykręć korek zaślepiający wylot. A tak ogólnie to sprężarka ta wygląda mi na sprężarkę od Stara 28 (zabytek). Jak popękają Ci sprężynki dociskające zawory płytkowe to nie dostaniesz tego już nigdzie. Pozdrawiam.
Wiesz w zasadzie to ja potrzebuję odwrotnie.. :D Pompy próżniowej... I zamierzam to zrobić z kompresora od lodówki i zbiornika z olejem... Pompa by wypompowywała olej ze zbiornika a w zbiorniku tworzyła by się coś jakby próżnia.... Sprężarka miała by smarowanie. Zawory kompresora zaprojektowane do cieczy może by się sprawdziły... A olej nieściśliwy......
kompresor zawory sprężarka kompresor kompresor sprężarka
obroty fiesta esp8266 flashowanie pcmcia telewizor
peugeot tempomat philips 43pus7334
Wymiana łożyska wału korbowego Renault Trafic II 1.9 dCi 2005 Jak usunąć kod zabezpieczający w Nokia 3510?