Jak głosi błąd problem jest w zaworze regulacji ciśnienia na szynie paliwowej. Dobrze byłoby podglądnąć dane na szynie podczas pracy i sprawdzić co dzieje się podczas rozruchu. Może być uszkodzony oring na zaworze, syf w układzie powodujący zacinanie zaworu, zużyty zawór lub problem elektryczny.
http://obrazki.elektroda.pl/3421209500_1... Serdia 2000 jest darmowa. Sciągniesz bez problemu z serwera Deutz-a. Nowsza wersja 2010 jest już płatna chociaż chodzi 10 dni bez kodu i też do sciągnięcia z serwera. Błedy w serdi i wybłyskane są inne niż na wyswietlaczu maszyny. Bo tam już masz kody producenta maszyny a nie silnika. http://obrazki.elektroda.pl/2591843100_1...
Czy udało się rozwiązać problem, pytam bo też zginęło mi napięcie na zaworze regulacji ciśnienia paliwa, sprawdziłem co mogłem i jest tylko 0.47v na zapłonie a przy kreceniu 8v
Witam. Kupiłem kompresor śrubowy sullair 65 z 2001 roku. Wymaga niewielkich prac kontrolno - serwisowych. Silnik kubota 4 cylindrowy, co wyczytałem z opisu na urządzeniu i w internecie to wydatek powietrza 3,7m3 i ciśnienie max 7bar. Mam wątpliwości co do podłączenia zaworu regulacji ciśnienia https://obrazki.elektroda.pl/9535234700_...
O ile pamiętam pompa jest smarowana olejem z przelewu na zaworze regulacji ciśnienia oleju. Faktycznie uszkodzenie przewodów (rurek) skutkuje upaprawiem silnika.
http://www.cleanmpg.com/photos/data/523/... O to chodziło? Dodano po 47 http://forums.tdiclub.com/showthread.php... I link do strony. Spróbuj w rozpuszczalniku nitro.
Zawór regulacji ciśnienia paliwa
Zobacz wpierw, czy na zaworze regulacji ciśnienia jest 5V?
Wymień wszystkie oringi w układzie paliwowym na przewodach. Wymiar 8x2,5 mm. Kosztują grosze. Wymień jeszcze zstaw uczelnien na zaworze regulacji ciśnienia z tyłu listwy i powinno się uspokoic.
Czujnik masz przy zaworze regulacji ciśnienia
Wysoki współczynnik wypełnienia impulsu ok.50%na zaworze regulacji ciśnienia bieg jałowy.
Nie łączyła kostka przy zaworze regulacji ciśnienia paliwa miała za słaby styk dlatego komputer nie rejestrował błędu gdy zasilanie miało sie zwiekszyć i auto powinno chodzić za słaby styk nie dawał rady. Podgiołem trochę piny psiknąłem Contaktem z firmy CX i chodzi.
Witam powinno pomóc .
Co może powodować takie czkanie w pompie przy wyłączonej lancy, po nacisnieciu spustu myjka działa poprawnie. https://youtu.be/NzJ4X1VeuG8 898785 Problem rozwiązany, trzeba było wymienić uszczelkę w zaworze regulacji ciśnienia.
W tym aucie jest wtrysk systemu common rail. Masz gdzieś nieszczelność, która powoduje, żę aby utrzymać ciśnienie na szynie w czasie pracy, zawór sterujący jest nadmiernie domykany. Nieszczelność może być na którymś z wtryskiwaczy, sumaryczna na wszystkich, na zaworze bezpieczeństwa, zaworze regulacji ciśnienia. Trzeba przeprowadzić standardową diagnostykę...
Cześć, a poza tym że masz ten błąd, coś się dzieje ze skrzynią ?
O ile dobrze kojarzę to jest tam zawór regulacji ciśnienia oleju ale jeszcze muszę sprawdzić.
na wolnych obrotach 8 bar, wymieniłem pompe olejową, wyczyściłem podstawe filtra oleju, przedmuchałem kanały olejowe nic nie pomogło może ktoś miał podobny problem, słyszałem o zaworze regulacji ciśnienia oleju ale nie wiem gdzie on się znajduje pozdrawiam
Witam Przyczyną problemu jest słabszy przepływ powietrza w zaworze 4 drogowym. Czasami bywa problem z zaworem regulacji ciśnienia między zbiornikiem "mokrym" a zaworem 4 drożnym.
Posprawdzaj kostki elektryczne, głównie na czujniku ciśnienia paliwa i na zaworze regulacji ciśnienia. Potrafią wyrabiać się piny pod wpływem drgań(lekko podoginaj). Filtr paliwa oczywiście wymieniony?
Witam, problem jest z tym, że po przełączeniu w pozycji zapłon w stacyjce nieprzerwanie brzęczy zawór regulacji ciśnienia paliwa na pompie wysokiego ciśnienia. Silnik nie odpala. Co może być przyczyną takiego działania. Pali się nieprzerwanie kontrolka diagnostyki silnika. Auto wcześniej miało małego dzwona i silnik wyrwał się z poduszki i poleciał...
wymieniłem pompe paliwa na wiele nie pomogło ale stwierdziłem uszkodzenie w zaworze regulacji ciśnienia podkręciłem troche ciśnienie i pomogło lecz auto niewiele więcej pali paliwa.
Zawór regulacji ciśnienia.
Spróbuję po pracy wymusić wypalanie dpf i zrobię pomiary raz jeszcze na rozgrzanym silniku gdy będzie kopcił i na rozgrzanym gdy nie będzie kopcił. Czytałem gdzieś o tym zaworze regulacji ciśnienia paliwa i gdy jest poniżej 250 bar auto powinno być mułowate. Tak jak mówiłem wcześniej spadków mocy nie ma żadnych no chyba że są tak małe że ich nie wyczuwam
Zamykam temat Przyczyną braku ciśnienia na listwie CR zablokowany zawór regulacji ciśnienia . Powód brak masy na zaworze .
Witam. Sprawa dziś wygląda tak. Pompa została wymieniona, jednak dalej jest problem z odpaleniem auta po nocy. Znajomy podłączył komputer, który pokazuje 2 błędy. Pierwszy coś mówiący o zaworze regulacji ciśnienia ( jest - 0.1) oraz przekaźniku sterownika. Wydaje mi się, że ten przekaźnik cyka co jakiś czas-odgłos dobiega jakby zza liczników, okolice...
Witam, wrzucę ten schemat jutro, jest on uniwersalny także do Volvo nic nie znajdziesz, jak podasz kod silnika, to mogę Ci napisać który kabel przeciąć, dodatkowo radziłbym założyć odcięcie pompy paliwa, z tego względu że przy przymkniętym zaworze regulacji ciśnienia pompa będzie bardzo wysilona i może po jakimś czasie się spalić.
Witam, W silniku regulacja ciśnienia oleju jest realizowana poprzez przełożenie zawleczki w zaworze regulacyjnym zintegrowanym z pompą oleju.
No oczywiście ,że nie od razu tniemy pacjenta, najpierw diagnoza - zawory (regulacja), ciśnienie na cylindrach a potem decyzja.
Rozmawiany o zaworze regulacji wysokiego ciśnienia tego na głowicy pompy
Witam. Potrzebuję taki zawór, może już gdzieś kupiłeś? Proszę o pomoc
Witam Możesz jeszcze sprawdzić czujnik ciśnienie paliwa, zawór regulacji ciśnienia paliwa, mogą nie działać prawidłowo, może dlatego autko ciężko pali, dziwne że po odpaleniu chodzi normalnie.
sprawdz czy przy wzroście obrotów i ciśnienia silnik nagle zaczyna głośniej pracować , jeśli tak się dzieje to wymień zawór regulacji ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia common rail a jak silnik pracuje w miarę normalnie sprawdz czujnik ciśnienia na listwie...
Ciśnienie na biegu jałowym masz dobre. Na biegu jałowym 250- 300, a pod pełnym obciążeniem powinno dojść do 1500 -1800 bar. Do sprawdzenia czujnik ciśnienia na listwie, zawór regulacji ciśnienia na pompie no i oczywiście zrób próbę przelewową na wtryski.
Objawy takie jakby odcinał ci paliwo powyżej 3 tyś lub po prostu go brakowało. Może to być uszkodzony zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia.
/zawór ELAB , czyli zawór regulacji ciśnienia, w takim wypadku samochód nie odpali. pozdrawiam.
To jest zawór regulacji ciśnienia paliwa i na schemacie to nie jest zaznaczone co widać na silniku. Kupujesz wężyk podciśnienia w sklepie motoryzacyjnym i wymieniasz.
Stawiał bym na zawór regulacji ciśnienia na listwie, to częsta usterka. W trakcie rozruchu ciśnienie paliwa musi osiągnąć odpowiednią wartość ok 200bar. Jeżeli jest poniżej ECU nawet nie próbuje otworzyć wtryskiwaczy
Powodem błędu P164B00 jest wadliwy czujnik ciśnienia oleju F1 brązowy nr. kat. poprawionego 04L919081B . Ten drugi (patrząc na silnik z prawej ) to czujnik ciśnienia zredukowanego. Zawór regulacji ciśnienia jest w tym silniku ale z nim nie było problemów, za to temat czujnika znany w grupie.
U041600 - Elektroniczny program stabilizacji (Sygnał niezrozumiały)P167E00 - System start/stop (Przekroczenie czasu rozruchu)P229500 - Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2 (Zwarcie do masy)U042800 - Czujnik kąta skrętu koła kierownicy (Sygnał niezrozumiały) Sądzę kolego że błędy pierwszy / drugi i czwarty wystąpiły przy okazji bo silnik zgasł właśnie...
Pomysłów jeszcze trochę zostało, pierwszy to manometr wkręcony w miejsce czujnika lub podłączony poprzez adapter. 2 jakie ciśnienia? 3 pomijając że wirówka, 2 zawory regulacji ciśnienia na obudowie chłodnicy oleju, wałek rozrządu już sprawdzone to pozostaje smarowanie sprężarki i te sławne "patyczki do lodów"
Powrót z listwy drożny? Zawór regulacji ciśnienia podmieniałeś? Nie wiem czym to diagnozujesz, jak clip to zobacz na kontekst pojawienia się defektu. Pokaż, co tam masz wyświetlone. Jak co to ci wyślę notę techniczną, wiesz- defekt i procedura naprawy.
Przekroczono zakres regulacji ciśnienia paliwa: 1. Czujnik ciśnienia paliwa (G247) uszkodzony 2. Zawór regulacji ciśnienia paliwa (N276) uszkodzony 3. Sitko na dnie zbiornika jest zatkane. 4. Kabelki od ww czujników. 5. Pompa nie wydala (uszkodzona). 6. Wtrysk uszkodzony (za dużo paliwa ucieka przelewem). Najpierw bloki pomiarowe i sprawdzenie czy ciśnienie...
Witam Jakiś czas temu otrzymałem od mojego przyjaciela kompresor do aerografu z butlą. Model TC-20T (chyba? zdjęcie w załączeniu). Mam problem z zaworem regulującym dopływ powietrza do aerografu. Był wyjęty i szczerze nie wiem jak go zamontować. W woreczku przyjaciel załączył trzy części (fotka w załączeniu). On sam nie pamięta jak to było zamontowane....
Dobra jeszcze raz. Sprawdź zawór regulacji ciśnienia multimetrem,porównaj ze starym .Nie tylko rezystancja ale i na zwarcie do masy. Sprawdź wiązkę ,do regulatora ,najlepiej żarówka na przejście i koniecznie na zwarcie do masy. Odłącz przy tym zasilanie od auta /ECM. Bo, błąd mówi że przerwa w obwodzie ,ale też może być to uszkodzenie samego zaworu....
naprawa-pomp.com Dzięki za odpowiedź. U mnie kąt żądany i rzeczywisty jest właściwy, dawka właściwa, jedynie dawka biegu jałowego za wysoka, błędów brak. A silnik jak jest zimny pracuje nie równo do 2000obr/min kopci białym dymem. Powyżej 2000obr/min silnik pracuje równo auto ma moc i przyspieszenie na ciepłym silniku wszystko jest ok nawet poniżej...
OK już zajarzyłem. Tam nie ma żadnego modulatora hamulców. Wspólnym dla obu zaworów jest sterowanie w zaworze regulacji ciśnienia hamowania Bo niby regulacji, ale jednak nie regulacji, tylko proporconalnym.
Rafalrrr jaka pompa napędza chłodnicę ? Juras trochę duże masz to ciśnienie , tam powinno być około 10 atm . Z drugiej strony spadek ciśnienia na zającu też duży , piszesz że wzmacniacz nowy a to wygląda na przeciek na wzmacniaczu . Jest taki spadek cisnienia bo na żołwiu olej nie jest tłoczony na wzmacniacz tylko ze wzmacniacza na zlew a z pompki przez...
Dziękuje, już sobie z tym poradziłem regulując imbusem śrubą przy zaworze
Układ paliwowy bosch? Dodano po 14 Oba elementy to zawory. Jeden (ten mniejszy) odcina jedną z sekcji pompy w momencie, gdy nie ma zapotrzebowania na duże ilości paliwa pod ciśnieniem roboczym. Drugi ten większy to zawór regulacji ciśnienia na listwie. Oba zawory mają cewki, więc możesz sprawdzić ciągłość cewki (przerwa lub zwarcie) i to tyle. Pamiętaj,...
po usunięciu, po jakimś czasie wraca 00270 Po jakim czasie? Mój "traf" to za mało oleju w skrzyni (to tak po opisie)... Dla uławienia w kolejności szukania, patrz niżej: 00270 - Zawór elektromagnetyczny 7 (N94): - nieprawidłowy poziom oleju. - nieprawidłowy konwerter lub niewłaściwy, - mechanicznie uszkodzony zawór elektromagnetyczny 7 -N94-/zawór...
Jest jeszcze jedna opcja, zablokowany zawór regulacji ciśnienia oleju.
Jakie napięcie powinno przychodzić na zawór regulacji ciśnienia doładowania?
kraftstoff einspritzung ausser betrieb to znaczy paliwo wtryskowe poza użyciem(zakresem) ,że ci to tak napisze. czyli nie spełnione warunki ciśnienia paliwa. prawdopodobnie zawór regulacji ciśnienia .Taki komunikat w każdym normalnym aucie odcina moce i po odpaleniu ponownym dalej jedziesz. Renault musisz skasować błąd. odłącz na piętnaście minut akumulator...
gdzie znajduje się ten zawór regulacji ciśnienia na rampie czy gdzieś przed rampą.
Wybuchowe zapalanie może być spowodowane zbyt dużym ciśnieniem gazu podawanym w czasie zapłonu. Jednak niektóre z tych kotłów nie mają regulacji tego ciśnienia dlatego właśnie co poniektórzy ograniczają to ciśnienie właśnie na zaworze głównym. Taki kocioł. Dobrze by było aby serwis sprawdził to właśnie ciśnienie i ciśnienie gazu przed kotłem, może jest...
Nie pulsuje raczej nic ale jeszcze raz sprawdzę. A który to jest blok regulacji ciśnienia.? Czyli podczas pracy powinno być takie same ciśnienie jak ustawię na zaworze?
4 leje , 3 i 6 też do wymiany,buja obrotami bo 4 upuszcza całe ciśnienie, powinien kopcić , 7 wychodzi z normy szczególnie przy ostatnim którymś teście .Zwróć uwagę na -. Pozdrawiam Dodano po 24 wyjmij zawór regulacji ciśnienia narmpe i zobacz czy nie ma opiłków na oringu, jak są to pompa do wymiany
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic88... Czyli problem jeszcze nie rozwiązany. Zawór regulacji ciśnienia gdyby był niesprawny trudno by było odpalić silnik sprawdz zawór wysokiego cisnienia na pompie przedmuchaj go dobrze i sprawdz wtryski na przelew ale proponował bym jednak sprawdzić na przelew czy wtryskiwacze są sprawne, pomimo że zostały...
https://obrazki.elektroda.pl/3451129700_... https://obrazki.elektroda.pl/5173962800_... Na jakim zaworze zmniejszyć ciśnienie ?
Witam! Dziękuję za odzew. Tak na szybko mam tylko taką fotkę: http://obrazki.elektroda.pl/2568569800_1... ew. link na allegro (jesli nie można takiego linku wstawiac, prosze moderatora o jego wykasowanie): [url=]http://allegro.pl/wylacznik-cisnie...
Pompa Suntec posiada zawór regulacji ciśnienia. W jakim zakresie on reguluje ciśnienie. Może nie trzeba go usuwać tylko można ustawić 0,3 bara ba wyjściu. Można by wtedy zrezygnować z regulatora ciśnienia
Możesz, to są te same elementy. Odkręcić można, ale jakimiś markowymi kluczami nasadkowymi. To zawór nadmiarowy - regulacja ciśnienia jest w pompie.
Czujnik ciśnienia na szynie i zawór regulacji ciśnienia do sprawdzenia. Nie jeździj bez filtra.
Zawór regulacji ciśnienia może być walnięty Który? Doładowania, spalin, podciśnienia czy paliwa? ewidętnie mała dawka paliwa liche wtryski słabe napięcie na cewkach Napisz jeszcze gdzie w dieslu są te cewki. To nie jest Fiat 126P tylko auto po 2010 roku w pełni diagnozowane i to z silnikiem wysokoprężnym. Na jakiej podstawie to oceniłeś? lekko trzesie...
Witam mam ten sam problem Ducato 2.3 150 km 2012 błąd p0090-20 zbyt wysokie ciśnienie odpala i po 2 sekundach gaśnie 4 nowe wtryski pompa po regeneracji zawór regulacji nowy ciśnienie po rozruchu dochodzi do 2000 bar
Witam, podmieniłem zawór regulacji ciśnienia bez zmian, potem całą pompę akurat miałem w aucie które paliło, i pompa dalej nie podaje na listwę ciśnienia. Na zaworze mam 5v, oscyloskopem nie sprawdzałem. Na listwę z pompy przy kręceniu poda ze dwie krople i koniec. Nie wiem czy te sterowniki sid 206 padały?
zawór regulacji ciśnienia paliwa podmień on najczęściej jest przyczyna
Witam. Winny może być zawór regulacji ciśnienia na listwie common rail.
Proponuję sprawdzić zawór regulacji ciśnienia turbosprężarki : P0236 "Czujnik A wspomagania turbosprężarki - sygnał poza zakresem/wydajność"
Należało by sprawdzić ciąg kominowy i regulację ciśnienia gazu na zaworze.
przy sprężarkach np Denso rozłącza sprężarkę bo nie ma ona wewnętrznej regulacji ciśnień. Wentylator na pierwszym biegu przy sprawnym układzie starcza. Sprężarki np Harisson mają wewnętrzną regulację ciśnienia i sprzęgiełko nie jest nigdy wyłączane. Przy podłączeniu do drugiego biegu wentylatora i np zanieczysczonym skraplaczu (np muchami) lub zatkanym/zaciętym...
Miałem to samo w CAHA, za bujanie na wolnych odpowiedzialny był zawór regulacji ciśnienia na listwie 057130764H, wymiana na nowy i nic nie trzeba adoptować.
zobacz jak wygląda zawór do regulacji ciśnienia w pompie wysokiego ciśnienia tam szukałbym przyczyny, do zestawu moze jakies błędy masz ??
Przyczyn może być kilka oto najczęstsze: 1. Należałoby sprawdzić szczelność układu dolotowego. Mała nieszczelność może powodować opóźnienie w doładowaniu ale koniec końców pozwoli na osiągnięcie zadanego ciśnienia doładowania. Warto przyjrzeć się intercoolerowi i sprawdzić wszystkie węże i opaski. 2. Częściowo zacięty lub nieszczelny (wyrobiony oring)...
A nie ma ręcznej regulacji ciśnienia na zaworze?
Sprawdź numery na zaworze mprop na pompie cr , zaworu regulacji ciśnienia na listwie i na wtryskiwaczach , czy są identyczne w starym silniku .
Masz napisane zawór regulacji ciśnienia nie dozujący . To wcale nie jest oczywiste że to sam zawór czy jego obwód . Żeby się dowiedzieć odłącz wtyczkę i sprawdź co wyskoczy. Bład ten to też może być po prostu problem z ciśnieniem w układzie. Odczyt ciśnienia w parametrach i innych danych.
Kolego sprawdź zawór regulacji ciśnienia na listwie CR. https://obrazki.elektroda.pl/4772991600_...
Na pewno nie ma powietrza w naczyniu przeponowym. Regulację ciśnienia dokonuje się na spuszczonej wodzie z kotła oraz przy otwartym zaworze spustowym. Ciśnienie wstępne powietrza powinno wynosić o 0.2bara większe od ciśnienia statycznego instalacji np jeśli ciśnienie statyczne wynosi 0.8bara to ciśnienie wstępne ma być 1bar. A ciśnienie wody instalacji...
Witam, a ja mam inny problem.(SAMOCHÓD VW LT 2,5 TDI) Na zaworze od regulacji ciśnienia doładowania mam 3,26V a na zaworze od egr 0,22V oczywiście komputer pokazuje błędy tych dwóch czujników. Samochód chodzi tylko nie załącza się turbo. Po odpaleniu wyskakuje jeszcze błąd przepływomierza. Wiązka sprawdzona ( między zaworami a kompem ok) możliwe żeby...
Masz do sprawdzenia ciśnienie na rampie ,wtryskiwacze na przelew oraz zawory regulacji ciśnienia.
To chyba zależne od roku produkcji, tamte zawory to regulacja ciśnienia poduch, teraz są to potencjometry, kiedyś do EBS wchodziło ciśnienie i tam były przetworniki, teraz juz idzie sygnał elektryczny. Na razie sprawdź podpowiedzi kolegi. Pozdrawiam.
Witam, Dwa pomysły jeśli silnik pracuje równomiernie. 1. Kończy żywot zawór regulacji ciśnienia się zdarza. 2. Sama pompa tłoczkowa. Ale bym obstawiał zawór, może zarósł kamieniem i itp.
Witam. Dostałem myjkę Karcher HD. Problem w tym że brak obudowy, duszy w pistolecie etc. Silnik chłodzony wodą,pompa kompletne , przynajmniej tak wygląda, aczkolwiek ktoś już tu grzebał. W zaworze bezpieczeństwa brakowało kulki ( przynajmniej tak mi się wydaje) . Po podłączeniu wody i zasilania silnik się uruchamia , jako że lanca bez duszy to woda...
Witam. Wymieniłem czujnik ciśnienia doładowania i zawór regulacji ciśnienia doładowania N75. I nadal występuje błąd funkcji czujnika składu mieszanki. Po przejechaniu kilkunastu kilometrów, gdy samochód się nagrzeje i zacznie pracować sonda lambda, wyskakuje błąd: obwód przerwany. Czy da się tę sondę uratować, czy do wymiany?
193 Fuel pressure sensor -high input 1. Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2. wtryski 3 Pompa 4 Czujnik lub przewody
Nie wiem czy te fotki coś pomogą, ale tylko to mogę wnieść na obecną chwile do dyskusji. https://obrazki.elektroda.pl/3436109800_... https://obrazki.elektroda.pl/2412494900_... https://obrazki.elektroda.pl/5464880100_... Na drugiej fotce na panelu czołowym widać dwa punkty pomiarowe. Jutro mogę pomierzyć...
Witajcie Nie chcę zakładać nowego wątku. Mam objaw skaczącego ciśnienia na listwie paliwowej. Postanowiłem wymienić zawór Y74 czyli zawór regulacji ciśnienia. Po wymianie i załączonej adaptacji tego zaworu , ciśnienie na jałowym utrzymuje się ale podczas przyspieszania ciśnienie rośnie powyżej 300bar od zadanego i silnik wchodzi w tryp awaryjny. Co...
Zostaw, to pojęcia nie masz, to zawór regulacji ciśnienia paliwa i tam nie ma być 12V. Jak podłączyłeś kontrolkę o zbyt dużej mocy to możliwe, że masz już sterownik do zrobienia.
Nr. 4 to zawór regulacji dawki paliwa, odpowiada za ilość paliwa dostarczonego do sekcji wysokiego ciśnienia. Jeśli nie ma zanieczyszczeń w tym zaworze regulacji dawki paliwa, to rzadko się zdarza i nie spotkałem się jeszcze uszkodzenia samego zaworu, chyba że jest dość mocno zapchany, aby taka usterka powodowała, ale warto sprawdzić i elektryka też...
Wracam z problemem i szczerze to ręce mi opadają. Po podaniu +12V na 2 pin przepływki nadal 0.0g/s na Vagu w grupie 002. Po podłączeniu +12V jednak zauważyłem że gdy zewre +12V auto nagle jakby osłabło i inaczej pracuje lecz na vagu nadal jest 0.0g/s. Przy tej sytuacji nagle przestaje także regaować pedał gazu. Gdy zgasze auto i odepne +12V z przepływki...
Witam dołączę się do tematu mam problem z iveco daily 50c14 które nie pali jak jest zimno, lecz gdy postawie go w garazu temp ok 8 stopni pali na dotyk. Sprawdziłem świece wypalają sią ładnie i przekaźnik świec podaje na prąd ok 20 s. Wymieniłem filtr wstępny , sprawdziłem wtryski na przelewach i równo podawały, Komputer texa jedynie pokazał błąd wału...
To zawór regulacji ciśnienia. ale to nie jest common rail?
Możliwe że zawór regulacji ciśnienia paliwa jest uszkodzony? I podczas rozruchu otwiera się tylko 60%
Zawór regulacji ciśnienia do wymiany.
"Burczący zawór na pompie" Problem rozwiązany. Wymieniłem na nowy zawór regulacji ciśnienia na listwie. Buczenia nie było, a auto ładnie odpaliło. Oczywiście nowe uszczelki, pasek rozrządu (komplet) itd.
Witam mam prawdopodobnie do wymiany zawór regulacji ciśnienia paliwa na listwie CR po nagrzaniu na wolnych obrotach falują obroty. Słyszałem, że w tym zaworze wystarczy zmienić dwa o-ringi i będzie dobrze.Mmoże mi ktoś to potwierdzić? Pisownię i tytuł poprawiłem.
Sprawdź zawór regulacji ciśnienia na pompie oraz czujnik temperatury paliwa. Zmiana dawkowania może byc problemem z określeniem temperatury paliwa lub puszcza zawór regulacji cisnienia. Miałem ostatnio taki problem z astrą i okazał sie banalny problem z oringiem na zaworze regulacyjnym...
Może zawór regulacji ciśnienia??
czujnik regulacji ciśnienia regulacji ciśnienia scania napięcie zaworze
serwis konica minolta pompa ciepła usterka rejestrator uszkodzony
Szum w grzejnikach: przyczyny i rozwiązania Jak podłączyć regulator napięcia do MRF140?