chodzi Ci o czujnik ciśnienia doładowania czy o zawór regulujący gruchę na turbinie?? ten drugi da sie rozebrac i naprawić, chyba że jest jakiś problem z cewką lub membramą.
MAP sensor w samochodzie osobowym pełni rolę czujnika ciśnienia doładowania bezwzględnego, ulokowanego w kolektorze . N75 to elektromagnetyczny zawór regulujący ciśnienie doładowania turbosprężarki. Służy do regulacji ciśnienia podawanego do turbosprężarki w celu uzyskania optymalnej mocy silnika oraz oszczędności paliwa
Witam, czy ktoś wie jakie są numery oryginału zaworu ciśnienia doładowania do A6 z 98r. 1.8T AEB 150KM jak z tematu. Muszę zamówić, a fizycznie samochodu nie ma pod ręką i nie mam jak spr. nawet jak wygląda. Pozdrawiam
Miał ktoś podobny problem z tym doładowaniem bo już ręce opadają. Turbina nowa,dolot szczelny czujnik ciśnienia doładowania nowy zawór regulacji ciśnienia doładowania nowy DV-ka nowa i ciągle bład regulacji ciśnienia doładowania który wyskakuje po przekroczeniu 3000obr
Witam, jestem właścicielem Iveco 35C15 2,8l pojemności. Mam problem z turbiną. Stwierdziłem, że sama turbina działa przyczyną nieprawidołowości jest czujnik(zawór) ciśnienia doładowania. Nie dochodzi do niego prąd i nie wiem czy powinien tam dochodzić prąd po odpaleniu silnika czy jest inaczej sterowany. Przewód od wtyczki łączącej się z komputerem...
Witam. Wymieniłem czujnik ciśnienia doładowania i zawór regulacji ciśnienia doładowania N75. I nadal występuje błąd funkcji czujnika składu mieszanki. Po przejechaniu kilkunastu kilometrów, gdy samochód się nagrzeje i zacznie pracować sonda lambda, wyskakuje błąd: obwód przerwany. Czy da się tę sondę uratować, czy do wymiany?
EDC 4591 - kontrola ciśnienia doładowania. Wysokie ciśnienie. Sprawdź zawór Pierburg nr 51094130022 TCU 556 - może źle odczytany, ale błąd 0556 jest przyporządkowany tylko do zbr i mówi o usterce retardera.
Witam. Mam standardowy problem: auto traci moc po przekroczeniu 3000 obrotów, kiedy zgaszę silnik i zapalę znowu działa. Pojechałem do pana Ziutka do zakładu, ten podłączył do komputerka i stwierdził, że przyczyną jest zepsuty zawór ciśnienia doładowania. Znalazłem ten zawór na Allegro u pana Franka, upewniłem się, otrzymałem odpowiedź, że oczywiście...
A czujnik ciśnienia doładowania?Zawór sterujący ciśnieniem doładowania?Zmienna geometria turbiny ok???
Ten bezpiecznik zasila : przepływomierz, czujnik wody w paliwie, regulator ciśnienia paliwa, zawór doładowania, zawór przełączania kolektora, czujnik wałka, EGR i sam sterownik....
Jest to turbina o nie zmiennej geometri steruje ja ZAWÓR CIŚNIENIA DOŁADOWANIA TURBINY, i jest to nadcisnieniowa
Ford Mustang 2,3 EcoBoost 317KK Turbo 821402-5007, wymieniona gruszka. Pytanie - jak ustawić na stole, przy jakim ciśnieniu ma się otwierać zawór ciśnienia doładowania?
Na moim schemacie ten bezpiecznik zasila: -przepływomierz -przepustnica -regulator ciśnienia doładowania -EGR -zawór regulacyjny wtrysku Nie wiem czemu ale jakoś czuje że to może być wina EGR bądź faktycznie wiązki.
Opel Vivaro A 1.9 cdti 101km 2004r, silnik renault F9Q-760. Podczas gwałtownego przyspieszania błąd P1125 - zawór regulacji ciśnienia doładowania. Zawór jest sterowany podciśnieniowo ale upust spalin w turbinie jest na nadciśnienie, (żeby się ruszyć musiałem dmuchnąć powietrzem w gruszkę) Zamontowana jest turbina o numerze GT1549S. Czy ktoś może powiedzieć...
Zaworek pominąłem, bez rezultatu, czujnik ciśnienia sprawdziłem manometrem z reduktorem, nie przekłamuje. Zawór ciśnienia doładowania w konia by tak dziwnie robił?
Elektrycznie będzie ok, bo w błedach miał byś "elektromagnetyczny zawór regulacji ciśnienia doładowania N75-przerwa/zwarcie z plus" lub masą.
Miałem wczoraj Trafica ,ten sam błąd zawór regulacji ciśnienia doładowania kaput
Zawor cisnienia doładowania zawarcie do masy gdie szukać zwarcia w instalacji czy problem tkwi w zaworze Witam raczej nie poszukaj bezpieczników albo odepnij zawór czy widzi przerwę w obwodzie . Możesz tez zastosować żarówkę 5 watową czy dalej widzi problem . Pozdrawiam
Tam w turbo jest zawór upustowy wasteagte, dopiero po przekroczeniu maksymalnego dopuszczalnego ciśnienia doładowania sterownik otwiera ten elektrozawór aby zadziałał siłownik
17957 P1549 ZAWÓR KONTROLNY CIŚNIENIA DOŁADOWANIA - ZWARCIE DO B- 17958 P1550 NIE PRAWIDŁOWE CIŚNIENIE W KOLEKTORZE SSĄCYM LUB CIŚNIENIE DOŁADOWANIA TAKIE INFORMACJE ZOSTAŁY WYŚWIETLONE NA KOMPUTERZE?? PROSZĘ O ODPOWIEDZ
silniczek krokowy do czyszczenia lub wymiana na nowy , filtr powietrza do czyszczenia , spr pompe wtryskową , gaśnie bo mu czegos brakuje dłąwi się tak tak, jeszcze turbine, zawór ciśnienia doładowania i intercoler
o ile pamiętam zawór regulacji ciśnienia doładowania.
Dla zainteresowanych turbina fabrycznie źle złożona bez luzu promieniowego po rozgrzaniu zacierała się. Dzięki zbyniuś,turbina bez zmiennej geometrii jedyne jej sterowanie to zawór ciśnienia doładowania nadciśnieniowy. Temat można zamknąć.
Witam. Mam passata b5 1998r. 1.8T i problem. Mianowicie jak go odpale to po chwili zgaśnie. Nie ma wolnych obrotów. W czasie jazdy czasami szarpie i tylko jak zdejmę nogę z gazu to gaśnie. Zarówno na gazie jak i na benzynie. Przepustnica wymieniona - brak poprawy. W czasie jazdy czasami słychać jakby łapał lewe powietrze - podciśnienia sprawdzone. Co...
Sprawdzałeś może czujnik ciśnienia doładowania i zawór turbiny!?
Wracam z problemem i szczerze to ręce mi opadają. Po podaniu +12V na 2 pin przepływki nadal 0.0g/s na Vagu w grupie 002. Po podłączeniu +12V jednak zauważyłem że gdy zewre +12V auto nagle jakby osłabło i inaczej pracuje lecz na vagu nadal jest 0.0g/s. Przy tej sytuacji nagle przestaje także regaować pedał gazu. Gdy zgasze auto i odepne +12V z przepływki...
Witam. Przerabiam problem jakim jest VW Crafter z 2012r 2.0 TDI 109 KM. Auto miało wymienione turbo, zawory ciśnienia doładowania, czujniki temp. spalin, chłodniczkę EGR i EGR, czujnik wału korbowego, czujnik wałka rozrządu. Jakiś czas było dobrze. Ostatnio jednak na zimnym po odpaleniu lubi zgasnąć i często wywala migające świece i jest brak mocy....
Turbina, przewody, zawór, gruszka i przewody podciśnienia do sprawdzenia.
Witam, Zrobiłam też badanie diagnostyczne wyszły 3 błędy: czujnik ilości powietrza, czujnik temperatury powietrza dolotowego i zawór ciśnienia doładowania. Prosze o radę. Pozdrawiam Wiktorio, jedź do serwisu jeśli w okolicy nie ma dobrego fachowca, masz młode auto i na pewno stać cię, chociaż jak będziesz jeździć po takich fachowcach to możliwe że...
Witam wszystkich, trafił do mnie Master 3 z 2011 2.3 dci 125km. Błędy czujnika położenia wałka rozrządu regolator ciśnienia paliwa, czujnik ciśnienia na listwie paliwowej, zawór regulacji ciśnienia doładowania przepływomierz powietrza . Rozrząd spr., czujniki podmienione, pompa cr druga wstepna pompa w zbiorniku nowa. Sterownik też drugi, i nic.
Silnik o mocy 90KM nie ma zmiennej geometrii turbiny tylko zawór upustowy, na postoju nie zaobserwujesz jego działania. Kontrola ciśnienia doładowania w grupie 011, przepływomierza i egr w 003
dlaczego wprowadzasz nowe metody diagnozy Wynika to z doświadczenia !!! Kolega pojedzie na diagnostykę komputerową do nieogarniętego diagnosty i jeżeli np. zawory będą podstawione może mieć różne przekłamane parametry i błędy np. 'misfire' lub ciśnienie doładowania będzie uciekać przez zawory na cylinder i będzie błąd słabego ciśnienia doładowania....
1) czujnik ciśnienia paliwa 2) zawór regulacji ciśnienia doładowania 3) świece żarowe 4) trzeci cylinder - dezaktywacja (nie wiem po co to bo chodzi na wszystkie gary :D, może błąd od świecy?) (at)up: masz schematy do tego auta?
Witam Kolego w moim przypadku podstawowym problemem był akurat przepływomierz (możesz go odłączyć i zobaczyć czy jest jakaś róźnica) natomiat tak naprawde bez podłączenia autka pod komputer nie da się tego jednoznacznie zdiagnozować,kolejnym problemem problemem był zawór ciśnienia doładowania który podobno się zacinał i tak naprawde objawy które opisujesz...
zawór regulacji ciśnienia doładowania,siłownik podciśnieniowy regulacji doładowania (zacina się), bądż w najgorszym przypadku turbina
Wystarczy że zwarcie robi i cała linia zasilania siada. Ubija wtedy zasilanie na elektrozawory z listy błędów. Szczególnie że odcina N75 (17957- zawór regulacji ciśnienia doładowania) turbo jest nie wysterowane i masz brak mocy a po chwili to pewnie i tak by zgasł bo pompa paliwa nie pracuje i silnik ma tyle paliwa ile jest w filtrze (17932- przekaźnik...
Na forum ktoś zwalczał ten problem i tam przyczyną była układ chłodzenia EGR, któryś zawór gruszka się zacinała i ucieka ciśnienia doładowania. Musisz poszukać autor to chyba Viper?
Masz na Ross-tech co to za błędy: 16804/P0420/001056 - Układ katalizatora; Bank 1: Wydajność poniżej progu Możliwe przyczyny Nieszczelność w układzie dolotowym i/lub wydechowym Uszkodzony katalizator Uszkodzony(e) czujnik(i) powietrza Czujnik(i) powietrza Usterka sterowania Możliwe rozwiązania Sprawdź układ dolotowy i wydechowy pod kątem nieszczelności...
Coś jest z turbodoładowaniem nie tak, w tej wersji jak pisałeś nie ma elektrycznego czujnika ciśnienia doładowania. To gdzieś po drodze nie otwiera się właściwy zawór powodujący wzrost ciśnienia w obwodzie turbo, ale gdzie to nie wiem, nie spotkałem się z taką konstrukcją. Spotykałem jedynie z czujnikiem ciśnienia doładowania na kolektorze dolotowym...
niestety nie wiem, nie wiem nawet czy diagnosta to sprawdził mam tylko wydruk błędów: czujnik położenia wału korb..........................wartość/sy... poza zakresem zawór elektromagnetyczny ciśnienia doładowania................................ duża ilość czujnik ciśnienia Rail 1..................................za wysoki sygnał zawór regul.ciśnienia...
vw golf IV 1.9 TDI pompo wtryskiwacze typ silnika AJM traci moc ok 120 km/h po wyłączeniu i włączeniu zapłonu znów jest dobrze aż osiągnie daną prędkość. Okazuje się że jest za wysokie ciśnienie doładowania. Była wymieniona już turbosprężarka, zawór regulacji ciśnienia doładowania i czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. Ratunku.
Witaj kolego co do błedu 0575 to: -uszkodzony zawór magnetyczny N75 ograniczenia ciśnienia doładowania - połącznia węży układu dolotowego (zamienione lub źle osadzone). Sprawdzić zawór magnetyczny N75 i układ regulacji ciśnienia doładowania z turbosprężarką. A błąd 0519 to błąd od MAP,zobacz na parametry rzeczywiste w trakcie pracy silnika to powinno...
Niewłaściwe ciśnienie doładowania. Uszkodzne turbo zawór sterujący turbo, EGR itp.
Witam Wszystkich Serdecznie. Mam problem ze swoim T5 FL z 2011 roku 2.0 Tdi 180KM silnik CFCA. Otóż chodzi o to że samochód nie ma mocy. Nie wkręca się w obroty, jedzie jakby był w trybie Awaryjnym. Po podłączeniu VCDSa błędy są takie. 11876 Sterowanie zaworu turbosprężarki na wejściu 11859 Zawór regulacji ciśnienia doładowania, zespół 2 Czy jest opcja...
1125 - zawór regulacji ciśnienia doładowania 1590 - sprawdź: => akumulator lub ładowanie Tak mnie wyszło, z mojego tłumaczenia z angielskiego. Kończyłem ogólniak 23 lata temu, ale sens zdania jest właściwy.
Pacjent seat leon 2004r/1.9tdi/asv.Wyskakują błędy 17552 - przepływomierz powietrza nieprawidłowe działanie . 17660 - zawór początku wtrysku nieprawidłowe działanie . 17849 - zawór recyrkulacji spalin nieprawidłowe działanie . 17957 zawór ciśnienia doładowania nieprawidłowe działanie. 18027 przekaźnik świec żarowych nieprawidłowe działanie . Po skasowaniu...
17608/P1200/004608 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction. Zawór regulacji ciśnienia doładowania. Ale w tym przypadku powinieneś mieć utratę mocy o czym nie piszesz. O ile oczywiście jest to właśnie ten błąd.
Oki , dzieki Mam jeszcze pytanie do czego są : Przekaźnik świec żarowych Przekaźniki dogrzewania silnika Zawór regulacji ciśnienia doładowania Dokładnie chodzi mi o to czy mają jakąś "głębszą " funkcje po za tej która wynika z nazwy, nigdzie nie moge znaleźć nic konkretnego
Jedyne co mi przychodi do głowy w tym momencie to odczyt ze sterownika, mam na myśli ciśnienie doładowania, na wolnych powinno być równe atmosferycznemu. No i może wężyki masz pozamieniane.
Nie
Witam serdecznie forumowiczów. Po długich walkach z usterką spadku mocy poległem. Mam to auta od dawna i od jakiegoś czasu zauważyłem duży spadek mocy. Kiedyś prędkość maksymalna wynosiła 220km/h, teraz z wielkim oporem osiąga 190km/h. Przyśpieszenie spadło, spalanie wzrosło, pojawiło się dymienie na czarno. Znam te silniki dobrze, ale chyba niewystarczająco....
No właśnie ubytek oleju jest, ale to dolegliwość tych silników. Zawór chce wymienić z jeszcze jednego powodu a właściwie dwoch o których nie napisałem wcześniej , mianowicie jak wiadomo jest to silnik turbo i w różnych miejscach spotkałem się ze stwierdzeniami że przez oryginalny zawór PVC są straty ciśnienia doładowania gdyż ten zawór nie trzyma ciśnienia...
13 - zawór regulacyjny ciśnienia doładowania zwany wast-gate (poprzez upust spalin) 12 - siłownik pneumatyczny jednostronnego działania 7 - elektrozawór sterujący siłownikiem, a ten zaworem Zaworem 7 steruje ECU, jak mu się podoba, zadaniem tych trzech elementów jest ograniczenie ciśnienia doładowania.
Witam, Mam następujący problem z Focusem II 1.6 tdci 110 KM. Mianowicie podczas przyspieszania szczególnie na wyższych biegach 4 i 5 przy ok 3000 obr/min zapala mi się kontrolka "usterka układów silnika" i samochód jedzie jak by miał połowę mocy mniej. Na biegu jałowym wchodzi max na 3000 obr/min. Po wyłączeniu zapłonu wystarczy odczekać ok 2 min i...
Ja już nie wiem jak to się nazywa jak to wpisać żeby znaleźć co kolwiek. Dodano po 1 A te numery w stu procentach bada dobre. Bo tak naprawdę typowego do hondy nie ma. Silnik jest oplowski z tego co wiem. Dodano po 6 A jak dokładnie nazywa się ten zawór. Są różne nazwy od konwertera ciśnienia po zawór doładowania ciśnienia jak to sprecyzować. Dodano...
Laguna 2 1,9 dci 120km podczas rozpędzania brak mocy od 2000obr zaczyna ciągnąc,2700obr dostaje kopa aż gumy zagrają. Podłączyłem pod kompa wyskoczył błąd =zawór elektromagnetyczny ciśnienia doładowania za duża ilość zakupiłem nowy zawór turbiny dalej to samo . Podmieniłem czujnik ciśnienia doładowania wraz z wtyczką - była popękana -brak efektu. Wyjąłem...
Witam ponownie. Euforia trwała krótko. Tak jak wczoraj pisałem na koniec. Bezpiecznik musiałem ja uwalić a, że po wymianie było chwilę dobrze to był zbieg okoliczności. Czyli jestem w punkcie początkowym. Te same błędy. Raz udało sie wykasować a został tylko jeden -17957 zawór regulacji ciśnienia doładowania-przerwa /zwarcie do masy brak osprzętu/nie...
Witam, w Renault Scenic 1.9 pojawił się błąd P0034, auto traci na mocy. Z tego co poszukałem to błąd ten oznacza: Turbocharger/Supercharger Bypass Valve Control Circuit Low - czy do wymiany będzie tylko zawór regulacji ciśnienia doładowania w tym przypadku i wszystko wróci do normy? Czy ma ktoś schemat / zdjęcie gdzie jest umiejscowiony?
forum to nie warsztat, ktoś kto się zna musi zobaczyć samochód i sprawdzić parametry, jeżeli mechanik jest dobry to mówi ci prawdę, jeżeli nie wierzysz mu to napraw sam, a tak swoją drogą z objawów jakie napisałeś bez diagnostyki wymienił bym : turbo, czujnik ciśnienia doładowania, interkoler, rury dolotowe, egr, czujnik ciśnienia paliwa, regulator...
Witam. Mam duzy problem w swojej Astrze 2 1,7 DTI. Od jakiegoś czasu wyświetla mi się taka pomarańczowa kontrolka w aucie. Po zaświeceniu się tej kontrolki auto traci kompletnie moc jedzie ale nie przyspiesza. Maksymalnie można jechać ok 110km. Byłem na diagnostyce komputerowej i komputer wykazał następujący błąd: zawór ciśnienia doładowania turbiny....
Witam problem polega na tym, że po gwałtownym przyspieszeniu zaświeca się lapmka Check Engine i następuje ograniczenia mocy auta do połowy. Po zgaszeniu i ponownym zapaleniu auta wraca do normy. Dodam, że wymieniłem juz zawór od ciśnienia doładowania (elektryczny) i nic to nie pomogło. Jest jeszcze jeden zawór przy turbinie, do którego dochodzi to regulowane...
Wg serwisówki: Obroty silnika Ciśnienie doładowania 2500 obr/min 0,2 ± 0,1 bar - u mnie na 1100 obr. na biegu było 0,6 bara 4000 obr/min 0,7 ± 0,1 bar - a na trójce pod obciążeniem wydmuchało 2,3 -2,5 bar :!: Dzwoniłem do serwisu, gdzie mam zamiar dać do sprawdzenia turbo, to byli w szoku, że po tym nie pokazało błędów. Mówili, że turbo...
Witam ręce już opadają.... Walczę z problemem w VW Crafter z 2012r 2.0 TDI 109 KM. Po kilku godzinnym postoju przy próbie odpalenia potrafi odrazu gasnąć. Jak już uda się go odpalić to ma podwyższone obroty około 1000 i wyskakuje żółta migajaca sprężynka świec żarowych. Dzieje się to tylko poniżej temperatury okolo 22st na dworze. Jak już go odpalę...
Na zdięciu jest zawór sterujący ciśnieniem doładowania. Czujnik ciśniena znajdziesz na przewodzie dolotowym z ze złączem czteropinowym . Serwis za pinkody dostępu kasuje ok 20 euro jesli jest auto sprowadzone z zagranicy , krajowe za free
Skoro zawór n75 jest ok i kierownica turbo też to ciśnienie doładowania powinno być w porządku. Możliwe że czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym działa nie poprawnie. Załóż manometr w kolektor ssący i przejedz się. Jak ciśnienie będzie ok to czujnik do wymiany a jak nie będzie ok to na pewno nie możesz mieć dobrej kierownicy albo jej sterowania.
Przepływomierz powietrza sprawy, czujnik ciśnienia doładowania sprawny, układ paliwowy sprawny, turbina nowa, zawór podciśnienia VTG sprawny otwarty na 11% cały czas od włączenia silnika, dolot szczelny. Auto jeździ ale ma połowę mocy. Błędów brak. Nie ma sterowania zmienną geometrią turbiny. Nie pisz że coś jest sprawne bo nie wiemy jakie są wartości....
http://obrazki.elektroda.net/8_127693721... Jest to zawór upustowy spalin (wypuszcza spaliny omijając wirnik turbiny). Służy do ograniczania maksymalnego ciśnienia doładowania i nim jest sterowany. Otwiera się np. przy ciśnieniu 0.8 bar. Skoro twierdzisz że dźwignia porusza się bez żadnych oporów to objaw jest taki że zawór ten jest stale otwarty...
Pomyliłeś zupełnie pojęcia. Na rysunku miejsce przez Ciebie zaznaczone to nie żadna śrubka tylko metalowy króciec na który wsunięty jest wężyk gumowy i to nie ten króciec się ma poruszać tylko sztanga wychodząca z lewej strony gruchy czyli "bączka" w zależności od tego jakie podciśnienie jest podawane wężykiem do tej gruchy. Na rysunku masz schemat...
ma kata ...chyba ,że wyciąłeś 1v silnik Możesz przybliżyć co to za motor? Do:Cregen 1 Na kolektorze ssącym powinien być zawór upustowy ciśnienia doładowania (nie mam pewności czy masz ze sprężyną czy sterowany elektrycznie)czy sprawny.
Witam mam problem z Leonem 1.8t auq Czasem auto idzie jak wściekłe a czasem no jak by nie miało turbo Wywala takie błedy: 17695 P1289 zawór recyrkulacyiny turbosprężarki (N249) - zwarcie masy 17956. P1548 Zawór elektromagnetyczny regulacji ciśnienia doładowania (n75) obwód otwarty 17938 P1530 Wałek rozrządu wlot zwarcie do masy
Mój błąd - wychodzi czytanie na szybko. Faktycznie nie ma tu mowy o czujniku ciśnienia doładowania o którym ja pisałem. Zawór jak i czujnik nowe czy używane?
Mercedes w210 2.9TD. Gdzie jest zawór który reguluje ciśnienie doładowania turbiny?.
Problem z passatem 1,8AWT pod obciążeniem i gazem do dechy się dławi na około 3000 tys obr jak powoli odpuszczamy gaz to zaczyna jechać. - zawór regulacyjny ciśnienia doładowania (wymieniony gruszka dziurawa) - podciśnienia sprawdzone i powymieniane - Przepływka sprawdzona 1,3V i 5V - parametry VCDS w normie [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
a co to zawór ciśnienia turbo ? ludzie !!!! trochę teori proszę jest to zawór, który reguluje ciśnienie doładowania i wygląda tak : http://obrazki.elektroda.net/81_12365754... jeśli masz turbo bez zmiennej geometrii łopatek, steruje turbiną ciśnieniowo, czyli ma wpływ na otwieranie zaworu upustowego turbiny tzw. wastegate, który wygląda tak http://images49.fotosik.pl/47/3e27556856...
Przecież pisze! czujnik temperatury powietrza na kolektorze dolotowym z interculera, zawór N75 -regulator ciśnienia doładowania. Jak nie to trzeba wykonać testy vagiem w ruchu, szukaj na elektrodzie bo jest tu wszystko!
WasteGate to nie mała turbinka, a zawór upustowy nadmiaru ciśnienia doładowania, jeżeli będzie zapieczony w pozycji otwartej, to ciśnienie poleci w wydech, zamiast w kolektor ssący.
Witam posiadam Peugeota 407 1.6 HDI z 2005r. Mam problem gdyż po zapaleniu nie otwiera sie turbina (gruszka podciśnieniowa nie otwiera turbiny). Zawór i czujnik ciśnienia doładowania był zmieniony a nadal to samo. Na krótko podłączając podciśnienie do gruszki turbina działa. Podłączając komputer wyskakuje bład "581" i nie daje sie skasować
Ale do 3000tyś.idzie dobrze tylko powyżej słabnie wpada w notlauf jaki dym z rury wtedy idzie? 00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej/kolektor ssący/ -> Uszkodzony zawór magnetyczny N75 ograniczania ciśnienia doładowania. -> Zamienione lub nie zamocowane połączenia węży,dziurawe
Wysokoprężny (AGR - TDI - MT/AT) Volkswagen - Golf IV - 2002 rok. 17965 - Regulacja ciśnienia doładowania, dodatnia odchyłka. - nieciągły, 19561 - Regulowany kolektor wydechowy, zawór przełączający; zwarcie do uziemienia albo przerwa w obwodzie. - nieciągły, 18080 - Wentylator chłodnicy 1 - zwarcie do masy lub przerwa w obwodzie. - nieciągły, 18027...
Czy możesz coś więcej powiedzieć jak odczytywać te logi albo jak powinny wyglądać prawidłowe? W grupie 011 masz obroty, ciśnienie doładowania zakładane, ciśnienie mierzone, procent wysterowania zaworu regulacji ciśnienia turbodoładowania. Przy 1800 obr turbo uzyskuje zakładaną wartość doładowania a zawór oscyluje w okolicach 50-60 %, następnie turbo...
Żeby była jasność. W kanale 11 kolejność jest następująca: 1 - obroty, 2 - wartość wymagana ( u ciebie 1950), 3 - wartość rzeczywista (2150) i 4 - wsp. trwania impulsu N 75. Wydaje się, że u ciebie wpada w tryb awaryjny na skutek przeładowania ciśnienia. Stawiam na uszkodzony N 75, zawór ograniczający ciśnienie doładowania.
P 1122 nie odnosi się do DF 198 (nie wiem jak odczytałeś ten kod) a raczej do DF 073 czyli OBWÓD CZUJNIKA POŁOŻENIA PEDAŁU, LINIA 2. A sama interpretacja tej usterki mówi żeby sprawdzić połączenia czujnika położenia pedału, przeprowadzić kontrolę połączeń modułu sterowania silnikiem i naprawić w razie potrzeby jednak ty to wykonałeś więc pozostaje sprawa...
Witam. Problem z autem jak w temacie. Wczoraj podczas jazdy zgasł, nie kręci nie odpala, w sterowniku silnika błąd "napięcie zasilania czujników" Bezpieczniki sprawdzone, okablowanie sprawdzone, zasilania sterownika sprawdzone, są trzy + i trzy masy również są. Napięcia zasilania czujników są 5V, masy na czujnikach pomierzone również są. Ciśnienie paliwa...
Do prawidłowej pracy silnika tłokowego potrzebujemy 14litrów powietrza na litr paliwa i tej proporcji należy się trzymać. Każda anomalia to dymienie na różne kolory i z reguły mała moc. Dym na czarno to zbyt mały wydatek powietrza. Wydatek powietrza to nie tylko turbina, ale też filtr powietrza, przepływomierz, przewodu doprowadzające powietrze, turbina,...
najprawdopodobniej problem z doładowaniem może zawór AGR zablokowany, lub rura od ciśnienia doładowania gdzieś jest nieszczelna, jeżeli kopci przy tym może to pompowtrysk
Pokazały się błedy ; 1262 Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania-N75 przerwa lub zwarcie do masy 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania samochód po zlikwidowaniu bypassa gorszy muł
Proszę bardzo ,do sprawdzenia: - praca kierownic turbiny -drożność EGR -zawór sterujący turbiny -czujnik ciśnienia doładowania -drożność wydechu
Witam, podmieniony EGR, przepływomierz, czujnik ciśnienia doładowania, zawór ciśn.doładowania. Przetkany katalizator, założony inny sterownik i problem nadal występuje. Przeładowanie turbiny wejście w tryb awaryjny i brak doładowania.
P0299 Zbyt małe ładowanie turbosprężarki/sprężarki doładowującej Do sprawdzenia Elektrozawór obejścia turbosprężarki Czujnik ciśnienia doładowania to ten zawór n75?
Witam! Podczas jazdy moim seatem zgasł mi i już nie odpalił.Proszę bardzo o pomoc. Podłączyłem waga i są takie błędy. Błędów nie idzie usunąć. 1282Zawór rozdzielczy klapy kolektora ssącego przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY 17957Zawór regulacji ciśnienia doładowania - przerwa/zwarcie do masy brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD...
Zawór regulacji ciśnienia może być walnięty Który? Doładowania, spalin, podciśnienia czy paliwa? ewidętnie mała dawka paliwa liche wtryski słabe napięcie na cewkach Napisz jeszcze gdzie w dieslu są te cewki. To nie jest Fiat 126P tylko auto po 2010 roku w pełni diagnozowane i to z silnikiem wysokoprężnym. Na jakiej podstawie to oceniłeś? lekko trzesie...
Podam Ci co należało by sprawdzić odnośnie tych błędów 1.P0087 Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/układzie paliwa : 1 Czujnik ciśnienia paliwa 2 Elektrozawór dozowania paliwa 2.P0171 Mieszanka zbyt uboga (rząd 1) : 1 Miernik masowego przepływu powietrza z czujnikiem temperatury powietrza 2 Czujnik temperatury powietrza 3 Czujnik temperatury cieczy...
Witam wszystkich! mam problem z mocą w mojej Octavii silnik AHF 110KM a mianowicie chodzi o moc. Nie ma takiej mocy jak miała wcześniej. Czytałem wiele postów i w 95% było napisane że może to być zawór ciśnienia doładowania n75 - podmieniłem i zero efektów. Podmieniłem przepływomierz również bez efektów. Sprawdziłem szczelność kanału dolotowego od turbiny...
Witam. Mam problem z moim Seatem Ibiza 1.2 tsi z 2014 r. Mianowicie co jakiś czas przy przyspieszaniu zapalają się kontrolki "Check engine" i epc, oraz samochód przechodzi w tryb awaryjny. Błędy m. in. P334b nastawnik ciśnienia doładowania. Zawór ten został wymieniony, lecz problem nie zniknął. Wyczytałem na zagranicznych stronach, że ten nastawnik...
Problem rozwiązany. Okazało się , że był spalony jeden z bezpieczników w komorze silnika. F115/7,5/10A zawór PCV, zawór VCV, czujnik obecności wody w paliwie, zawór odpowietrzający, zawór wirowy, zmienny zawór ssący, zawór EGR, zawór sterujący olejem IVVT (układ sterowania silnikiem) czujnik T.MAF, zmienne opóźnienie rozrządu zaworów wydechowych, aktywny...
Witam! Auto po prostu weszło w tryb awaryjny. Zacznij od odczytania błędów. Na myśl przychodzą mi się cztery rzeczy do sprawdzenia:DPF(jeżeli auto taki posiada), zawór EGR, brak ciśnienia doładowania lub nieszczelność w układzie dolotowym powietrza.
EGR wybrałem wyczyściłem WD40 i szczoteczką nic nie pomogło.a jak zmieniłem zawór doładowania ciśnienia to na zimnym silniku traci moc a na ciepłym bardzo rzadka.a przepływomierz mam jakiś Niemiecki gdy wstawiłem boscha to wg nie miał mocy
1. Ciśnienie w katalizatorze (DPF) Ciśnienie 3-4 mbar na wolnych obrotach jest w normie, ale wzrost do 10-20 mbar podczas przyspieszania może być nieco zbyt wysoki. Może to sugerować, że przepływ spalin jest częściowo zablokowany. Wypalenie filtra DPF może nie usunąć twardszych osadów, które mogłyby blokować przepływ spalin w katalizatorze. Rozwiązanie:...
Witam Mam podobny problem auto łapie notlauf po przekroczeniu 100 kmh. Sztanga porusza się gdy ściągam wężyk i zakładam idący do gruchy turbiny a na zgaszonym silniku nie mogę wcisnąć rękom sztangi czy tak powinno być czy nie. Dodam że wymieniłem wężyki, zawór N75, czujnik ciśnienia doładowania, przepływomierz, filtry na nowe i dalej to samo zbyt wysokie...
Teraz masz kolego blad po niskiej stronie ciśnienia doładowania. Do sprawdzenia Turbina. Zawór y493 Y460 Zobacz jednak czy przewody elektryczne nie są uszkodzone
błąd zawór ciśnienia doładowania zawór regulacji ciśnienia doładowania zawór ciśnienia doładowania mercedes
programowanie magic silniczek obrotomierza mruga pomarańczowa kontrolka
uruchamianie przez żarówkę jakie kolumny aktywne
Znaki na kole zamachowym silnika Andoria 1CA90 Toyota RAV4 USA - Zamiennik LED świeci tylko pomarańczowo