zawór egr
Zwykle warto jak dostępne i niedrogo.
To zawór egr. Może być brudny lub uszkodzony. Podłącz komputer
Nie wiem ,temperatura, materiał goownolit itp. Jak wyczyściłeś z nagaru a wżerów nie ma na przylgni to nic nie zrobisz. Wymieniasz ,zaślepiasz albo nie wiem co innego wymyślisz.
Witam. Sprawdź zawór egr
Są jakieś błędy DTC. Jak już zapali to jeździ normalnie, żadnych problemów? Jeśli ciśnienie na listwie ok, a na to wygląda to chyba czas sprawdzić kompresje i zawór EGR.
Dokonaj pomiaru ciśnienia w układzie wydechowym i będziesz wiedział . Zapchany tłumik będzie wpływał na układ recyrkulacji spalin jak i na wskazania przepływomierza . Przeważnie w tym aucie nawala zawór egr .
Raczej zostawił ci go w pozycji zamkniętej, nikt normalny nie zostawia otwartego EGR. Miałbyś wtedy co najmniej duże problemy z rozruchem silnika, a nawet niemożliwość jego odpalenia. Zawór działa odwrotnie niż opisałeś ;) Na zimnym i gazie w podłodze zamkniety, otwiera się na ciepłym w warunkach średniego obciążenia. Jeśli jeździ ok, check ci nie przeszkadza...
Ma czy miał DPF?
No nie pomogłeś. A jak ci można pomóc jak sie nie znasz?Dobra,sprawdź czy sztanga zaciąga i czy kierownice pracują lekko w całym zakresie.Potem sprawdź podciśnienie i zawór sterujący gruchą.Jeszcze zostaje do kontroli zawór egr.
zawór egr i wezyki do sterowania turbo sprawdz
Witam, jeżeli masz system paliwowy BOSCH to możemy usunąć elektronicznie zawór EGR... Brak błędów mniejsze zużycie paliwa...
Dość typowy problem dla tego silnika to blokujący się zawór EGR. Na początku wystarczy czyszczenie
Z tego co tam widzę to zwykły rezystor 8 ohm na 25 wat. Pewnie ma to za zadanie emulować obciążenie jakie stawiał zawór EGR. Twój EGR jest dwu pinowy?
Mysle,ze zle zrobiles,ze nie kupiles tego egr za 4 paczki.wedlug mnie to jedyny corpus delicti. Niech wiec sprawdzi zawór sam. Odkrecasz go i patrzysz czy jest przeswit. lekko ruszasz i sprawdzasz czy się domknął. Ja jeszcze mam pytanie czym to auto było czytane?
Zawór EGR i sonda lambda do sprawdzenia.
Czy w tym silniku są tzw klapy wirowe i kanał EGR może już być w kolektorze całkowicie zarośnięty? Przy remoncie merivy 1,6 miałem dużo do wyczyszczenia...Patrz zdjęcie. Nie porównuj starych silników benzynowych do nowych CR bo to zupełnie inna zasada działania EGR. po złożeniu wyświetla się na "Pojazd wkrótce" Nie widziałem głupszego komunikatu po...
mi to wygląda na zawór EGR, stanął chyba w pozycji otwartej
Wyczyść zawór egr bo się nie domyka i spaliny idą do cylindrów na zimnym silniku stąd to dymienie miałem ten sam problem z tym silnikiem tylko w vectra c . Zaślepiłem egr i po problemie.
Zrób test błędów metoda gaz-hamulec trochę zabawy ale jak nie masz skanera OBD..... może coś znajdziemy Zajrzyj do tego EGR, mało pracy a ten zawór należy czyścic co jakiś czas. Sprawdziłbym również ECU bo jest w słabym miejscu (nad nadkolem ale nie pamiętam z której strony... chyba od kierowcy) i może jakiś brud podszedł ..... wiem ze to połączenie...
Witam. Vivaro 2.5 cdti. Wymieniony zawór egr na nowy, zero błędów, na kompie czysto a wkręca się tylko do 4100 obrotów i mam wrażenie,że brakuje mu mocy. Podejrzewam jeszcze przepływomierz, ale odczyt na żywo nic mi rażącego nie pokazał.jakieś pomysły?
Witam Opel nie produkował silników wysokoprężnych oznaczonych jako TDi. Oznaczenia były TD, DTI, CDTI. Który z nich masz w swoim samochodzie? Zawór EGR, czysty i sprawny ? Nie dusi silnika przy zapalaniu? Czujnik położenia wału sprawny?
Sprawdź czy w momencie gdy nie można odpalić podnosi się obrotomierz. Te silniki mają taką przypadłość że po nagrzaniu przerywa czujnik położenia wału korbowego.
nadal nie mam dostepu by podlaczyc sie pod komputer, ale przed chwila odpalil po okolo 20 sekundach krecenia, a po zgaszeniu znow to samo Dodano po 2 wyczysciłem zawór egr, nadal bez rezultatu.
Zawór EGR można spróbować wyczyścić, co do wspomagania poczytaj https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Proponuje powrócić do tematu nie palenia vectry C Polecam podłaczyć go pod techa 2 lub op-com odczytać błedy wszystkich systemów, z uwzględnieniem modułu pod kierownica, deski, bcm, esp, eps. Psunąc usterki zwiazane z can. Ewentualnie przypisać kluczyki. I wtedy wymienić zawór EGR.
Zawór ten możesz zaślepić, wkładając małą blaszkę pomiędzy egr a kolektor , ale to metoda nie do końca dająca pełen obraz jego stanu, jak tak zrobiłem miałem problem z przepływem spalin (sygnalizacja z ecu odpowiednim błędem) , auta łapało tzw muła. Ale jak koledzy sugerują jechać na diagnostykę, egr łatwo mozna zdiagnozować podglądając jego stan otwarty/zamknięty...
Olej z turbiny albo odmy miesza się z sadzą z wydechu zaklejając zawór EGR. Najprostsze rozwiązanie to zaślepka i EGR OFF w sterowniku silnika. Spokój na wieki.
Brak ifo jaki to silnik ? Błąd P0400 oznacza, że ilość gazów spalinowych wchodzących do cylindra jest niewystarczająca 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. niesprawny sam zawór EGR np. zapieczony, pracujący nieprecyzyjnie. 3. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz (podobno objawia...
Błędy przepływomierza mogą wyskakiwać z powodu uszkodzonego EGRu. Ale czy uszkodzony zawór EGR miałby takie objawy? Szarpanie, duże spalanie i brak mocy?
Witam mam problem z wyciagnieciem zaworu egr z laguny 2 1.9 cdti odkrecam trzy śruby mocujace ale schodzi tylko jedna część druga została w obudowie czy ktoś ma pomysł jak ją wyciagnac
Witam. Układ szczelny? Turbina wymieniona na używaną czy regenerowania ? Sprawdź czy sztanga turbiny się nie tnie i czy przewody do sterowania nie są gdzieś na przykład przetarte . Zawór egr może też się blokować i zostawać uchylony wtedy też nie będzie doładowania. Pozdrawiam.
Witam. Mam problem z Oplem Vivaro 2.5 CDTI z 2004roku. Wymieniłem zawór EGR bo nie miał mocy i było wszystko dobrze do chwili obecnej. Teraz dwukrotnie stracił moc na jakiś czas nie wiadomo z jakiego powodu. Jadąc w chwili dodania gazu jest moment, że brak mu mocy mdławi go a po chwili wchodzi na obroty i jakiś czas jest dobrze i za jakiś czas znowu...
Napięcie to jedno, a impuls jakim jest sterowany zawór to drugie i tego miernikiem nie zobaczysz. Do sprawdzenia parametry bierzące.
Miałem taki przypadek w 1.9 cdti, wiązka spadła z mocowania i ocierała o koło alternatora. Y179 - nastawnik klapek w kolektorze Y196 - zawór sterowania turbiną Y66 - przepustnica B149/Y28 - EGR https://obrazki.elektroda.pl/5234970100_...
Panowie i Panie, tłukę moją Astrę J 1.7 CDTI już ponad 6 lat. Była ostro żyłowana do odcinki 😅 Ogólnie lały wtryski, założone zostały uszczelniacze zaworowe i jest okej. Przy wymianie oleju kolejny raz leję płukankę silnika od Liqui Moly oraz dodałem Cerateca (auto o wiele rzadziej dymi), kultura pracy silnika lepsza. Przebieg 340 kk. Był problem z...
Daj mu podciśnienie "na krótko" i sprawdzaj sygnał z czujnika. Ja miałem dwa razy wywalony zawór, ale wtedy nie miał mocy ,numeru błędu nie pamiętam (Otwarł się przelot podciśnienia i zawór był uchylony cały czas) Podciśnienia i lokalizacja elektrozaworów w tym aucie to jakaś porażka.
Witam mam problem z moją astrą 1,7 CDTI 2003 r, w aucie zapala się kontrolka check pojawia się błąd P0400 zawór egr, auto na 2 biegu jedzie max 40 km/h, na 3 biegu 80km/h, na 4 biegu 120 km/h. Czy ten błąd ma coś wspólnego z ograniczeniem prędkości na poszczególnych biegach czy przyczyna leży gdzie indziej?
Witam mam pytanie odnośnie opla. Mianowicie wyczyscilem zawór egr w merivie złożyłem wszystko ładnie auto odpalilo i zaraz zgasło chodziło ok 3s. Teraz auto nie odpala rozrusznik kręci tak lekko, tłoki chodzą ale nie zalapie. Zauważyłem ze w filtrze paliwa nie ma ropy było kilka kropli.. pomóżcie co to może byc[syntax=actionscript][/syntax]
Dla innych użytkowników tego modelu silnika: problem był w rozrządzie. Łańcuch wyciągnięty i wyrobione zębatki. Wymiana kompletnego rozrządu pomogła - auto dostało mocy i przyspieszenia. Co do lampki i błędu P0400 to należy przeczyścić kolektor dolotowy i zawór EGR. Opel ma to do siebie, że tam zbiera się sporo nagaru i przydławia powietrze na wolnych...
Świece mają tu najmniej do powiedzenia bo to służy tylko do rozruchu i wiecej nie grzeją , a w tych temperaturach co teraz to wcale się nie załączaja pomimo że kontrolka tak pokazuje , świece grzeją poniżej 5 stopni celsjusza to tylko przez chwilkę . kopcenia trzeba szukać w np nieszczelnym układzie dolotowym ,wąż interculer potem zawór egr ,zapchany...
Na początek sprawdź EGR czy nie jest zacięty w otwartej pozycji , kolejnie zawór n75 , znajdziesz go z prawej strony za kratka halogena , jeśli jest uszkodzony może podciśnienie lecieć na gruszkę maksymalne i stąd przeładowywana turbina . Jest to częsty problem w tych autach. Jeśli jest uszkodzony uczulam na zamienniki, pierburg powinien być . Wszelakie...
Witam! pacjent to Astra 3 2004 r. 1,7 dth, przez chwilę nie doladowuje a powyżej 3000 obr przeladowuje i nie zawsze odcina moc jedyny błąd to p0234 wartość przekroczona. Zostało wymienione turbo, zawór do turbiny, czujnik ciśnienia, egr, przepustnica i dalej nic.... Jakieś pomysły??? Dzięki z góry za konkrety...
Problem mój już został rozwiązany, drogą eliminacji eliminowałem wszystko co mogło być przyczyną wymienione czujniki położenia wału, sprawdzenie całego układu paliwowego, wymienienie nowego akumulatora, sprawdzenie rozrządu na blokadach, sprawdzenie zawór EGR(gdy został zatkany to palił dobrze "od kopa") zawór został wyczyszczony a razem z nim został...
Witam. Przyjmując, że zawór egr jest wymontowany z samochodu to jest on w pozycji otwartej czy zamkniętej (przyjmując, że nie jest on zatarty i działa prawidłowo)? Dzięki z góry za odpowiedź.
Witam. Zapala się lampka serwisowa. Po zdjagnozowaniu CDIF2 błąd P0106- czujnik ciśnienia atmosferycznego- sygnał poza zakresem, ciśnienie atmosferyczne w parametrach 100kPa, napięcie 3,744V. Gdzie znajduję się ten czujnik?. Myślałem że to jest ten na górze w kolektorze, ale to jest czujnik ciśnienia doładowania (ciśnienie to zmienia sie w zakresie...
Witam ponownie--wymontowałem zawór EGR( wyjątkowo jak na astrę był na wierzchu ) wyczyściłem z nagaru ale niestety nic to nie dało. Pojechałem do elektryka i stwierdził jednoznacznie uszkodzenie zaworu.( zawór made in japan nieregenowalny). Nowy zawór kosztuje 780 zł. Mam pytanie odnośnie zaworu--czy jeśli zawór jest zamknięty to spaliny wychodzą bezpośrednio...
Nie wiem co tam namieszałeś, ale na pewno dwie sprawy: 1. Błąd tyczył się zapewne przeładowania przez zacięte/uszkodzone sterowanie turbiną. Przez to komputer ograniczał paliwo/obroty, żeby nie rozwaliło silnika. 2. EGR ma za zaradnie w stanach ustalonych silnika "dodawanie" spalin do dolotu, żeby obniżyć zawartość tlenu. Generalnie powinien być sprawny....
Witam. Posiadam corse 1.7 cdti 101 km z 2006 roku. Ostatnio wymieniłem zawór SCV,(218 tyś) wyczyściłem zawór EGR(217 tyś), wymieniłem filtry powietrza oleju i paliwa oraz olej(castrol edge 0w30) tak jak w instrukcji i książce serwisowej zapisane było(220 tyś). Problem czarny gesty dym podczas jazdy jak i przyśpieszania. Problem pojawił się po tym jak...
1,3 cdti. Doświadczenia nie mam, dlatego wolę spytać się na forum, żeby byle mechanik nie robił mnie w bambuko. Co do mechaników, to jeden z nich powiedział mi, że to na 100% jest zawór EGR, którego koszt zakupu i robocizny to 600 zł. Cena trochę mnie poruszyła, więc zacząłem wąchać w necie o co chodzi z tym EGR-em i z tego co czytałem, to objawy związane...
Witam. Pompa pompuje ok 40s ale ciśnienie w zasobniku ciśnienia powinno narosnąć po 1 s kręcenia rozrusznikiem. Częstą przyczyną trudności z rozruchem jest zacięty zawór EGR wskutek czego osadzające się nagary na wejściu do kolektora ssącego ograniczają dopływ powietrza. Proponuje zdjąć przepustnice gaszącą i obejrzeć wlot do kolektora. Silnik odpalamy...
Opel Signum 1.9 cdti 150 KM 2005 r przed lift Witam, szukam podpowiedzi jak wyłączyć z ECU klapy wirowe i EGR. Klapy i cięgno usunąłem fizycznie rok temu, lecz ostatnio sporadycznie wyrzuca mi błąd nastawnika, który pracuje luźno na aucie. EGR obecny fizycznie, solenoid sprężynuje i ogólnie zawór jest czysty, ale zdarza się że raz na jakiś czas dostanę...
Witam mam ten sam problem co kolega Beniamin .Auto odpala ciężko ale nie ma reguły potrafi zaskoczyć za pierwszym obrotem silnika innym razem wchodzi na obroty po czym spada i nieistotne czy na zimnym czy ciepłym silniku. Choć zauważyłem że jak są mrozy rano przeważnie odpala na dotyk później już to różnie bywa.Zdarza się też że jak odpali jest takie...
Witam, od dłuższej chwili mam tak że po odpaleniu samochodu nieważne czy ciepło czy zimno falują mi obroty na biegu jałowym. Falowanie ustępuję gdy silnik się nagrzeje. Zauważyłem też, że przy falujących obrotach oświetlenie zegarów, lampka oświetlenia wnętrza pojazdu ( ta przy lusterku) też faluje, to znaczy jak obroty spadają to oświetlenie świeci...
Przewody podciśnienia nowe tak jak i zawór sterowania turbina . Węże niby mi mechanik spr ale ich nie ściągam tylko wizualnie jak kupie rury kanalizacyjne i zrobię zaślepka oraz z wejściem na pistolet to spr pod ciśnieniem podepne pod węża od turba i przepustnicy jakby była dziura to powinno syczec nawet z IC?? A jak spr układ od egr do turba metalowe...
Witam, Posiadam Opla Astre 1,3 CDTI ( 90 km) 2006 r. Samochód z tym samym problem opisywałem Rok temu ( naprawiłem i znowu padło na tą samą porę roku ). Wiec do rzeczy.Samochód odpala i zaraz po 3 gaśnie,nie reaguje na gaz nawet. Pomimo ładowania żabkami bez mian. Ładowany 10 min,odpala tak samo 3 s i gaśnie. Rok temu miałem taki sam problem odwiedziłem...
Może mieć to związek bo zawór EGR zaczyna pracować po zagrzaniu silnika ,a czy jak wyskoczy błąd to zgaszenie silnika i ponowne odpalenie go kasuje.Ja miałem podobne objawy w silniku 1,9CDTI i jak się okazało przyczyną był brudny EGR przez co się nie domykał,a to jest warunkiem rozpoczęcia procedury wypalania DPF-a .Trzeba odczytać kody błędów inaczej...
Jedną z przyczyn może być zawór EGR - zatarł się i jest otwarty. Dostęp do niego jest dość ciężki, bez diagnostyki komputerowej trudno jest go sprawdzić. Dość częsty przypadek - jesli jeszcze nie miałeś go wymienionego to stawiam właśnie na to.... Ale zawsze lepiej sprawdzić, bo przy wymianie jest sporo roboty. Świece żarowe nie miałyby wpływu na pracę...
Witam, wszystkim mam cały czas problem z moją honda civic 1.7 cdti 2002. Mianowicie ciągle zapala się check. Mam swojego elm do kasowania błędów i pokazuje błąd 1401.przy dłuższej jeździe na zapalonej kontrolce odcinka turbo. Byłem u mechanika i stwierdzil że jest uszkodzony czujnik od egr. Tak naprawdę to sam nie wiem jak to ustrojstwo nazwać (podobno...
Na ciepłym i na zimnym masz takie same ciśnienie doładowania, zmienia się tylko sterowanie EGR, spprawdź turbo czy działa regulacja poprawnie. według mnie problem jest w turbo, bo EGR chyba działa prawidławo, bo powinien działać ja jest silnik ciepły, chyba że jest otwarty cały czas i wtedy są podobne problemy z autem. Ciśnienie doładowania nie jest...
Witam ponownie po miesiącu. Więc zaczynamy od sprawdzenia kodów diagnostycznych i parametrów podstawowych na postoju i podczas testu drogowego, jeżeli są zapisane kody usterek to trzeba je usunąć jak i również ich przyczyny. Jeżeli nie ma żadnych kodów i parametry wydają się być w normie to wykręcamy zawór EGR, który będzie zapieczony w kolektorze dolotowym...
Jeżeli nie masz błędów od egra, to zawór jest sprawny i należy go zostawić w spokoju. Problemem jest to, że soft jest tak zrobiony, że otwiera egr na jałowych obrotach, przez co spaliny idą w dolot, silnik nie ma dość powietrza i w momencie dodania gazu dławi się. Wyczyść kolektor, zaślep egr (wystarczy jedna zaślepka na wydechu, lub przy kol. ssącym),...
zawór ciśnienia doładowania. ten co na wejściu ma vaccum a wyjscie aut do turbiny. Pytam ponieważ mam błąd 1125. wymieniłem czujnik ciśnienia na kolektorze ssącym, ten nieszczęsty zawór cisnienia doładowania też, ale na używany, a nie wiem jak go sprawdzić. Wyczyściłęm egr, wymieniłem przepływkę, Auto ma nadal tryb awaryjny, a błędu nie idzie skasować....
Widziałem już różne Turba z różnymi zatarciami całkowitymi i częściowymi czasami nie można było wcale ruszyć czasami zacinały się w połowie czasem zatrzymały się w pozycji 100% czasem odcinały do 0% rzadko kiedy objawy były jednoznaczne , nigdy nie spotkałem się z jakimś charczeniem które można było w 100% określić jako z Turbo ,ale jak widzę wiele...
Po pierwsze , diagnostyka komputerowa. Stawiam na problem czujnika temperatury, dolot gdzies jest moze nieszczelny,podczas malego cisnienia na wolnym biegu jest problem z podcisnieniem. Moze byc to rowniez czujnik masy powietrza przeplywka , albo i sonda lambda ktora tez podaje wartosci temp do ecu i wplywa na dziwne zachowania auta. Wyczysc przepustnice...
Bzdura. Co nazywasz bzdurą? To że zawory EGR są w Oplu do bani? To że 99% usterek DPF jest związanych z pracą EGR? Jeżeli mylisz pompę wtryskową z pompą wysokiego ciśnienia ,no to sorry.. Ciężkie odpalanie może być spowodowane usterką EGR. Napisałem wcześniej o nominalnym przepływie mierzonym przez MAF. Ten parametr pomoże przybliżyć istotę problemu....
Witajcie Pacjent jak wyżej. Tematy na forum przeskanowane. Zaczęło się od tego że silnik stracił moc, szarpie przy przyspieszaniu, nie kopci, na wolnych pracuje jak zegarek, odpala "od strzała". Wywaliło błędy na desce, podłączyłem kompa - 2 błędy P0100, P0110. Wszystko wskazywało na przepływkę, więc zakupiłem wymieniłem , dalej to samo. Poczytałem...
witam serdecznie, moje zapytanie brzmi czy przy zerwanym pasku rozrzadu w mojej zafirze mogła dostać przy okazji dwumasa,pasek juz zrobilismy(jak sie okazało przy poprzedniej wymianie ktoś nie dokrecił koła napędowego paska rozrządu i obciął sie klin na nim), auto szczególnie na zimnym silniku drży przy przyspieszaniu i zauważyłem że jest to nasilone...
witam ciśnienie na szynie ok 350 bar synchronizacja wału korbowego i rozrządu ok zasilanie sterownika 12.3v nie wiem jaki powinien być przepływ powietrza na przepływomierzu?? zawór egr jest zaślepiony , a pod kostkę podpięty nowy żeby nie było usterek? immobilaizer jest ok kluczyki, odczyt kluczyka ok co mogę jeszcze sprawdzić,czujnik położenia wału...
Witam, koledzy mam problem w astrą H 1,3 CDTI . Przy ok 2 tyś obr. silnik zaczyna wariować obroty skączą tak jakby nie dochodziło paliwo i w tym momencie zaczyna migać kontrolka ładowania. Z napięciem jest wszystko ok, po zdjęciu paska z alternatora jest tak samo, pompa wstępna ok, pali ładnie na wolnych obr chodzi równo , zawór EGR chodzi w teście,ładnie...
Witam! Mam problem z Merivą .Po wymianie silnika brak sterowania podcisnieniem turbiny. Nie wiem co może być przyczyną że nie działają elektrycznie zaworki otwierające podciśnienie do zaworu bocznikowego sprężarki. Zaświeciła się kontrolka samochodzika z kluczykiem i potem check (silniczek).Sprawdziłem na kompie błędy :zawór EGR, PRZEPUSTNICA (ZŁA POZYCJA...
Witam mam możliwość kupna Opla jak w temacie. Problem polega na tym, że silnik faluje na wolnych obrotach, czasem na wolnych obrotach potrafi nawet zgasnąć podczas falowania, ale rzadko. Wydaje mi się, że silnik przy przyśpieszaniu nie stracił na mocy i jest taka jak powinna być. Może tylko "ciągnie" dopiero od ok. 1800, ale kiedyś jeździłem innym CDTI...
Witam wszystkich . Jestem posiadaczem opla astry J z silnikiem 1,7 cdti i mam taki problem gdyz kilka dni temu jadac dostałem na pulpicie informacjie twoja moc silnika jest ograniczona po wyłaczeniu silnika komunikat zniknął ale przy predkosci 150km/h zaczyna szarpac na tempomacie i normalnie na gazie i jak zmniejsze predkosc do 145 km/h silnik pracuje...
Konieczne wuczenie info : Konfiguracja do wymiany części Wymiana niektórych części będzie wymagać procedury konfiguracji w celu pełnej naprawy. W razie wymiany podgrzewanej sondy lambda (HO2S), użyć testera diagnostycznego do przeprowadzenia testu HO2S z menu Funkcje sterujące. Jeśli którykolwiek z następujących podzespołów został wymieniony, użyć testera...
Witam, Mam problem ze spadkiem mocy po odpuszczeniu gazu i ponownym przyspieszaniu silnik przechodzi w tryb awaryjny. Kontrolka silnika się nie zaświeca. Dodam że usunąłem dpf, zaślepiłem zawór egr, wymieniłem przepustnice, oddałem turbinę na ustawienie geometrii, ponieważ wcześniej przy przyśpieszaniu powyżej 3000/min odcinało i tryb awaryjny. Po zgaszeniu...
Witam, mam pytanie: czy paliwo ma wpływ na moc auta? Posiadam auto Opel Vectra C 2006r 1.9 CDTI 150KM i od kilku tankowań tankuję na najtańszej stacji :( Dziś zauważyłem spadek mocy podczas przyspieszania w okolicach 2100 - 2700 obrotów. Obawiam się, że może to być wina turbiny :( Zawór EGR odłączony ponieważ kiedyś się zacinał a narazie nie mam czasu...
Sprawdź jakie masz wtyczki na wtryskach, żółte czy niebieskie. Jeśli żółte to można się pokusić o wymianę, jeśli niebieskie to znaczy, że już ktoś wymieniał (widziałem kilka razy, że nie umiał kompletnie lutować przewodów i dawki korekcyjne na wtryskach strasznie skakały). http://forum.vectraklub.pl/index.php/top...
Ja wypowiem się może tylko o tym, co mielismy. Nie wiem, jakiego rozmiaru auto potrzebujesz bo porównujesz Vivaro z Carfterem. Gdzie do Craftera można załadować dwa Vivara :) Ducato (2006-) bardzo pakowne i dość bezawaryjne auto. Tanie części, silnik 3.0 to na prawdę sprawdzona jednostka (od Iveco) i spokojnie radzi sobie na autostradzie z dużymi predkościami....
Chodziło mi tylko o sam dźwięk, nie o wideo czy coś. Dźwięk powstaje jakby przy zaworze EGR, nie ma jednak żadnych objawów poza tym cykaniem słyszalnym.
Witam, Jakieś dwa tygodnie temu w czasie jazdy auto straciło moc, wyświetliło check engine i zaczeło dymić na czarno. Na poboczu silnik odpalił dwa razy pracując nie równo i dymiąc na szaro, za trzecim razem już nie zapalił. Po rozebraniu silnika okazało się, że padła turbosprężarka i zdecydowałem się na jej regenerację. Problem pojawił się po złożeniu...
Mam cały czas problem z występującym błędem ECN010052 na OP-COM-ie P0100-52 - Obwód czujnika masowego lub obj. przepływu powietrza - poza wym. zakresem . Samochód miał zapchany totalnie DPF. Wyczyściłem go i przepaliłem OP-COM-em. Wymieniłem czujnik ciśnienia spalin na nowy. Wskazania przepływomierza oscylują w granicach 40, ale są niestabilne tzn....
Witam! Mam Vectrę c 2007 rok 120k. Na zimnym silniku samochód słabo odpala. Po ruszeniu traci moc,a po drugim odpaleniu moc powraca. Czasami po jakimś czasie znowu traci moc-gaszę go,odpalam i znowu wszystko wraca do normy.Wymieniłem zawór EGR na nowy,wyczyściłem przepustnicę ale nie pomogło. Po podłączeniu do V-scan OBD2 pokazuje błąd P1125.Element...
Przyczyną takich objawów był uszkodzony elektrycznie zawór egr.Po wymianie zaworu mam komunikację,bezpiecznik się nie przepala i vectra startuje.Jeszcze kolektor do zrobienia ale to inna sprawa.Dzięki za pomoc.
Z tego co ustaliłem wspomniane zawory mają wadę.Wiedzą to użytkownicy Toyot.Tam wymienia się to hurtowo.Denso zmieniło ich konstrukcję i w silnikach(Opla) od nr 69692 (01.09.2006) były już montowane poprawione. Co ciekawe Tech2 nie pokazuje żadnych błędów.Lepszą wykrywalność problemów związanych z układem zasilania i wtryskowym daje dopiero zmiana oprogramowania...
Witam szanownych forumowiczów.Mój problem polega na tym,że trzeba dosyć długo kręcić rozrusznikiem zanim zapali.Po uruchomieniu silnika żadnych innych objawów,obroty regularne,moc również wydaje się w porządku,żadnych błedów komputer nie wykazuje.Poniżej dane z bloków pomiarowych: Napięcie akumulatora,14.2 V Status zapłonu,Zał 12V Przekaźnik Rozrusznika,Nieaktywny...
Nie mam interfejsu zeby się podpiac, ale kontrolka na desce się nie świeci. Nie wiem jak mam jeszcze opisać typ silnika, z tego co widzialem to 100 KM jest tylko jeden. Też myslałem o zaworze EGR (przyjamniej odnosnie turbiny), ale co może być przyczyną długiego kręcenia nawet jak jest rozgrzany. Przaktycznie powinien chwycić na dotyk
Witam speców. Chciałem zapytać jak sprawdzić odmę ewentualnie czy można wypiąć węża który idzie z odmy do rury przed turbo, zaślepić dziurę, a węża z odmy włożyć do jakiejś puszki. pytam bo nie mogę dostać odmy w żadnym sklepie a oryginał z serwisu trochę kosztuje a nie jestem pewny czy to jest to. objawy są takie iż po postoju przy odpalaniu kopci...
Hej Potrzebował bym, aby ktoś sprawdził logi. Mam problem z przyspieszaniem. Na 4 biegu z pedałem w podłogę (tak też były robione logi) czuć takie dławienie się i ogólne słabsze przyspieszenie. Wykres doładowania pokazuje niedoładowanie ok 30 kPa później przeładowanie i spadek i tak kilka razy. Później się wyrównuje ale nadal jest za mało. Nie mam DPF....
zawór zawór wydechowy zawór zielony zawór czerwony nivona zawór
państwowa inspekcja wykrywanie zwarcia bascom maskowanie bitów
Brak dźwięku w Medal of Honor na laptopie Prędkość 45 km/h w ciągnikach Zetor - modele i modyfikacje