Opis na stronie 5. Niestety po rosyjsku.
Vectra C z silnikiem diesla 3.0 isuzu i pompa podawcza w zbiorniku ?????????? ... Tam nie ma pompy podawczej .. To auto lubi się zapowietrzać na obudowie filtra paliwa lub zawory na pompie wtryskowej ...
Znalazł się winowajca problemów, uszkodzony króciec w obudowie filtra paliwa, w układ szło nie filtrowane paliwo, zapychając sitka i zawory. Zmieniłem obudowę filtra paliwa i oddałem zaworek na pompie, zawór i czujnik na listwie do czyszczenia w myjce ultradźwiękowej + wyczyściłem cały układ paliwowy i pomogło.
Witam problem z odpaleniem pozostał mimo że wymieniłem pompkę paliwa w zbiorniku filtr paliwa ten plastikowy zawór do filtra paliwa przewody i czujnik temperatury wody , jak odłączam wtyczkę czujka temperatury wody to odpala normalnie co może być przyczyną ???? Jak podłączam wtyczkę do czujnika temperatury wody to trzeba chechla.
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
Masa piny 36 i 54 oraz obudowa. Zasilanie pin 13 i 35 (ten zasila także zawór filtra par paliwa). Zasilanie cewki pin 3 z przekaźnika podwojnego pin 5 Z przekaźnika podwójnego z pinów 4,5,6,10,13 wychodzi zasilanie na cała elektronikę.
Wyczyść zawór EGR i klapki w kolektorze ssącym.
Jak 3 kable to immo trzyma.Zmień ten zawór na zawór ze śrubką M5 taki zwykły bez immo.
Witam. Nareszcie zakończyłem walkę z busem iveco. Uszkodzony był zawór zwrotny na filtra paliwa. Przepompowywal paliwo do baku z powrotem A na pompę nie dawał prawie nic.po wymianie na nowy bus pali od strzała
Witam. Zaworek zwrotny mam zamontowany na przewodzie miedzy filtrem a zbiornikiem, w poblizu filtra . pozdrawiam
Witam, dziś przy czyszczeniu filtrów itp zauważyłem coś dziwnego mianowicie przy wlocie i wylocie z filtra paliwa mam wkręcone identycznie dwa zawory zwrotne, jeden według mnie prawidłowo a drugi myślę że przeciwnie, tylko dlaczego i dlaczego mimo to auto normalnie jeździło? O ile wlot jest dobrze założony to wylot już nie ale tego zaworu nie da się...
Zawór odpowietrzenia zbiornika paliwa , pod obudową filtra powietrza. Temat był już opisywany na tym forum , tylko że jeżeli podpowiedz była pomocna to już ciężko to napisać.
Tylko że często zawór EVAP (tak to zawór N80) uszkadza się od drobinek węgla aktywnego które to wydostają się ze zbiornika systemu EVAP i sama wymiana zaworu jest rozwiązaniem na krótką metę bo zaraz te drobinki blokują nowy zawór . Rozwiązania są dwa wymiana zasobnika EVAP przewodów i zawory lub zastosowanie filtra przed zaworem EVAP tak by zatrzymać...
cofa się do filtra A sprawdzałeś zawór zwrotny
Sprawdz zawór w pokrywie filtra paliwa (filtr ma 3 podłączenia ,2 w pokrywie 1 na dole)
Jest to zawór filtra węglowego z samochodu.
Sprawdz zawory zwrotne paliwa przy podstawie filtra paliwa no i przewody pod kątem przetarć.
1. Na rozgrzanym ucieka paliwo do baku - nie trzyma zaworek przed ręczną pompką. 2. Na rozgrzanym - zapowietrza się - pod filtrem paliwa jest zawór ciepło/zimno, lub sama obudowa filtra paliwa ma nieszczelność.
w hurtowni hydraulicznej tylko raczej cały kompletny zawór z filtrem paliwa dwu scierzkowy, sam klosz wątpliwe
Tu chyba nie ma filtra tylko opary trafiają do dolotu. Zawór sprawdziłeś czy się otwiera i jest przepływ po podaniu napięcia?
Dzisiaj polówka zgasła mi na światłach no ale porównując do tego co było ostatnio to odpalil szybko, za 2 razem odpalil. Delikatnie szarpie na biegu jałowym. Edit: Wymieniłem zawór rozdzielający filtra paliwa i w 99% to on był winowajcą...
Podobny temat: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Sprawdź cały układ filtra węglowego i zawór recyrkulacji par paliwa odprowadzanych ze zbiornika.
Jak wymienisz te oringi na pompowtryskach to sprawdź jeszcze czy na wężyku (w kształcie litery S) zasilającym pompę paliwową (tą na bloku silnika) jest zaworek zwrotny. Nie wiem od czego to zależy bo jedne mają, inne nie. Nawet w Etce są narysowane oba wężyki (kształt gięcia ten sam, tylko różnią się obecnością zaworka zwrotnego). Kupiłem na aukcji...
Prawdopodobnie niedrożny przewód paliwowy do zbiornika paliwa ,podczas pompowania pompką zamiast wytworzyć ciśnienie ,w zapchanym przewodzie wytwarzasz podciśnienie , dlatego taki efekt z pompką, Ja osobiście obstawiam zatkany smok paliwa ,albo zawór w przelotce na ramie do filtra paliwa.
Zamieszczony tu schemat nie zgadza się z tym w Iveco. Z filtra paliwa paliwo idzie na zawór dawki, który jest normalnie otwarty, prądem jest zamykany. Z zaworu dawki idzie na pompkę zębatą. Jak poda się napięcie na zawór dawki to ciśnienie powinno skoczyć. Zawór zamknie przepływ przez pompę WC.
Witam ,zapowietrza sie gdzies układ zasilania paliwem i wiem że temat nie jednokrotnie opisywany i opowiadany na forach, ale już zaczynam siwiec .Wczoraj skończyłem wymianę przelewów z trójnikami z tym że przewód z przelewów nie połączyłem z pompą wtryskową tylko do powrotu przewodu do baku (wstawiłem trójnik), zaś przy pompie przewód od przelewu zaślepiłem...
Panowie..odłączyłem filtr paliwa,wstawiłem zawór zwrotny i od niego bezposrednio do pompy paliwa...autko rano odpaliło na dyk...oringi prawdopodobnie przy obudowie filtra....
Do AUTOSAN: Poz.4 na załączonym rysunku - Jeżeli temp. paliwa jest większa niż 31 stopni, zawór w kierunku filtra jest zamknięty, otwarty jest przelot do baku, czyli poz. 6 na tym rys. Jeżeli temp. paliwa jest poniżej 15 stopni zawór otwiera się na filtr umożliwiając podgrzewania zimnego filtra i zawartego w nim paliwa przez ciepłe paliwo wracające...
Kolego okolo 2.2 bara przy badaniu na pelnym obciazeniu . Premiumka ma zawor sterowania cisnieniem turbiny znajduje sie on z lewej strony silnika obok filtra paliwa może ta wersja którą robiłeś, zależy od silnika zamontowanego jeśli ma zawór to zgadzam się z tobą
Przydała by się jakaś diadnostyka, a pzynajmniej pomiar ciśnienia paliwa przed i za filtrem paliwa, w pokrywie filtra jest zawór regulacji niskiego ciśnienia i tu może być problem.
Przeglądnij zawór pochłaniacza paliwa powinien być przy obudowie filtra powietrza, od niego idzie sztywna rurka do podstawy przepustnicy tam na końcu tej sztywnej rurki jest gumowe kolanko i ono lubi pękać(parcieć).
Na środku listwy znajduje się zawór odcinający paliwo Jedno sprostowanie: na środku listwy znajduje się czujnik ciśnienia i temperatury paliwa. Zawór odcinający znajduje się tuż obok filtra paliwa - charakterystyczna gruszka przykręcona na 4 śruby i dochodzą do niego 2 przewody na kluczyk 8mm.
Ok, a ten wężyk karbowany i zawór przelewowy są w zbiorniku w tej obudowie filtra paliwa czy na silniku? Nie mam niestety nic, aby sprawdzić ciśnienie, jakie podaje pompa, jedyne co sprawdziłem, że króćcu wystającym z baku, gdzie jest wyjście paliwa, to normalnie paliwo było podawane, jak zdjąłem wężyk.
Mam podobny problem. Auto zachowuje się jak by się dusiło, a przy włączonej klimie jest masakra. Wiem że mam uszkodzony dolny zawór od filtra par paliwa i jutro mam zamiar go wymienić- kolega specjalista od sprzętu ciężkiego mi wyjaśnił że to uszkodzenie powoduje dostawanie się lewego powietrza do silnika.
Oj :P Znasz się zna elektryce coś? Wacha schodzi do zbiornika. Podpowiem ci sprawdź szczególnie szczelność filtra paliwa. Zawór regulacyjny pada jak pompa nie ma wachy.
Sedno problemu to układ EVAP który nie działa. Sens działania układu EVAP jest taki że w określonych warunkach otwiera się zawór EVAP i podciśnienie w kolektorze zasysa pary paliwa z filtra EVAP. Uszkadza się Zawór EVAP . Zacina w pozycji zamknij albo otwórz ewentualnie na reaguje prawidłowo na sygnały połowicznego otwarcia PWM (reaguje za wolno) spowodowane...
Ten twój zawór spustowy w obudowie filtra paliwa to służy do spuszczania wody a nie paliwa przy wymianie filtra paliwa Do wymiany filtra paliwa wystarczy tylko poluzować filtr paliwa aby samo paliwo spłyneło do baku. Po drugie hengst produkuje cały układ filtracji paliwa i oleju Stąd filtry hengst to to samo co filtr ori. Na obudowie filtra paliwa i...
Spróbuj go odpalić na PLAKA ( jedna osoba wtryskuje go za filtrem powietrza, druga kręci rozrusznikiem). Jak odpali i będzie normalnie pracować to możesz czujnik położenia wykluczyć. Wtedy pozostanie sprawdzenie układu paliwowego. Jeśli znasz się nieco na elektryce sprawdź napięcie na czujniku ciśnienia paliwa na listwie CR. W czasie rozruchu powinno...
witam,w kosiarce z silnikiem briggs(at)stratton 12,5HP mam duży problem z uruchomieniem.Po zdemontowaniu filtra powietrza i przekręceniu rozrusznikiem bardzo mocno dmucha i syczy z podstawy filtra.Filtr mokry z paliwa. Zawór ?
Zmieniane były: Przewody paliwowe Filtr->Pompa Filtr Paliwa Zaworek zwrotny w filtrze na Boscha. Przewody przelewowe Podkładki miedziane pod przelewami Podkładki miedziane pod przewodami zasilania i powrotu pompy Zawór zwrotny (śruba) w pompie paliwa. Oring pod zaworem zwrotnym w filtrze był zmieniany, ponieważ dołaczony jest on do nowego filtra. Efektów...
dlaczego paliwo z filtra się cofa po krótkim postoju zawór zwrotny wymieniony na filtrze paliwa
Zamieniłem zawór w filtrze paliwa na inny używany z drugiego auta i dokręciłem trzpień w obudowie filtra choć i tak jest lekko ruchomy na boki i ciśnienie po zgaszeniu auta trzyma około 5 czyli ok. Po jeździe próbnej pracuje równo ale moim zdaniem nie ma ducha . Inne auto bez naczepy po wciśnięciu gazu w podłogę na najwyższym biegu wciska w fotel a...
Załóż zawór zwrotny na przewodzie , od zbiornika do filtra paliwa.
Rok produkcji 1996 ,nagle powstał problem z uruchamianiem po nawet niedługim postoju. Sprawdzono przewody paliwowe,są szczelne podejrzenie wzbudza element na górze korpusu filtra paliwa.Jest tam takie "coś" do którego jest podłączone zasilanie,po odkręceniu wydaje się ,że jest to zawór zwrotny? Dlaczego są tam przewody prądowe?
Najlepiej wyjąć zawór zwrotny w filtrze paliwa i POWOLI wlewać ropę do filtra aż do momentu gdy przestanie ubywać - zamontować zawór - próbować odpalić i ewentualnie powtórzyć. Pragnę zwrócić uwagę za przedmówcą by było to paliwo świeże : paliwa z dodatkami "eko" po półrocznym przechowywaniu nadają się tylko na opał. A nie wiemy czym nas częstują na...
Na początek zaślepił bym system EVAP czy zawór nie przepuszcza. Może pojawić się CHECK ENGINE ale jak znaczenie odpalać normalnie to zawór nieszczelny. Najczęściej zasyfiony drobinkami aktywnego węgla . Wtedy wymiana i dla zabezpieczenia nowego zawory filtr paliwa z malucha (taki przezroczysty) tak by drobinki z zasobnika EVAP nie zabiły go za szybko.
tylko do momentu aż wyciągnie paliwo z filtra . Nie pobiera paliwa ze zbiornika , przewody drożne. Dlaczego nie pobiera paliwa ? zakręcony zawór na filtrze, zapchany filtr lub nieszczelność przez którą bierze lewe powietrze. Czerwony przycisk to reset sterownika palnika, zaświeca się np w przypadku nieudanego zapłanu lub zgaśnięcia podczas pracy. Nie...
Witam Pompka elektryczna daje ciśnienie 0,5 bara, a za filtrem spada do 0,1. Filtr wymieniony, ciśnienie dalej słabe. Mam wrażenie że z filtra część paliwa wraca do baku. Czy w obudowie filtra paliwa znajduje się jakiś zawór, tak jak w tych starszych silnikach termostatyczny zaworek w trójniku? Ma ktoś może schemat układu paliwowego tego silnika?
pasek rozrządu -przełożyć przekaźnik podpięty pod licznik kilometrów woda w filtrze paliwa to ta kontrolka poniżej- spuścić wodę z filtra- zawór u dołu filtra ta druga migająca czasem poziom płynu chłodzącego sprawdź
mechanik podpioł komputer. i wyskoczyl bla o nazwie zawór przewietrzania filtra z węglem aktywnym ;)) wymienilem go i problem znikł ;)) dziekuje wszystkim za pomoc
Ciśnienie na powrocie filtra powinno być ok.0,7bara. Może być uszkodzony zawór regulacji niskiego ciśnienia a filtr paliwa jest dobry?
Powietrze na powrocie z wtrysków jest rzeczą normalną. Niestety "powietrze" na powrocie z wtrysków nie jest rzeczą normalną ,a na pewno nie w przypadku 1.5 dci DELPHI. Jest to oznaka uszkodzenia wtryskiwaczy i zmora w przypadku MEGANE II z powodu konstrukcji filtra paliwa. Paliwo z powrotu miesza się z paliwem zasilającym co powoduje po zgaszeniu silnika...
Prawdopodobnie zapowietrza się układ paliwowy. Zawór zwrotny paliwa masz w pokrywie obudowy filtra paliwa. Próby naprawy, czyszczenia, przeróbek z reguły są bezowocne. Tańsza alternatywa to montaż dodatkowego zaworka zwrotnego przed filtrem paliwa. Droższa to wymiana obudowy filtra na nową oryginalną.
Cytrynkę mam już 8 lat i nigdy poważnej usterki nie było. Miesiąc temu zaczęła niedomagać. Na zimno odpala bez problemu, żadnych szarpań w trakcie jazdy, tak samo na wolnych. Pełna moc, samochód w czasie jazdy bardzo dynamiczny. Spalanie w trybie mieszanym 4,2 l/ 100 km. Jak silnik gorący, przy próbie uruchomienia, nie zapala. Nie słychać pompy paliwa...
Filtry płynu chłodzącego stosuje się w samochodach ciężarowych i maszynach budowlanych. Taki filtr musi zapewniać o wiele większy przepływ niż filtr benzyny, spójrz na średnicę przewodów. No chyba że, dla poprawy własnego nastroju założysz sobie takie filterek na przelewie (przewodzie powrotnym) do zbiorniczka wyrównawczego (a wiele aftermarketowych...
Dam mu jeszcze trochę czasu zobaczę jak się zachowa. Mam na przewodzie ze zbiornika zawór zwrotny zamontowany przed filtrem paliwa- zamontuje go teraz na przewód powrotu do zbiornika paliwa z filtra, a co mi szkodzi.
Z bańki zapala normalnie? Nikt przypadkiem nie zalał benzyny? Jeżeli powyższe nie pasuje to: drożność przewodów paliwowych oraz filtra paliwa czujnik ciśnienia zawór w pompie wiązka elektryczna Jeżeli nadal nic, to wtryski do sprawdzenia na stole.
Powitać. Problem leżał w zaśniedziałym konektorze dochodzącym na zawór paliwa na pompe paliwową. Wyczyściłem, spuściłem "wodę" z filtra paliwa i odpalił bez problemu. Wolne kręcenie było spowodowane zużytym szczotkotrzymaczem.
Zacznij od filtra paliwa.
Zawór w pompie wtryskowej, nieszczelność przewodów paliwowych lub rozszczelnienie samej obudowy filtra paliwa.
Obwód ładowania uszkodzony. Sprawdź doloty powietrza, zanieczyszczenie wewnętrzne chłodnicy powietrza, siłownik hamulca silnikowego, obudowę filtra powietrza, czy nie jest popękana. Wloty powietrza przed filtrem... Różne rzeczy kierowcy potrafią wkładać do wlotu powietrza. Od butów roboczych po butelki z płynem i reklamówki z zapasowymi żarówkami. :)...
Szukaj koło filtra paliwa takie coś jak na zdjęciu. 3.Zawór powietrza 4. Wlot powietrza https://obrazki.elektroda.pl/3175599100_...
Witam Muszę długo kręcić rozrusznikiem by zaciągnął paliwo. Gdy podłącze na krótko z kanistra odpala od "strzała". Proszę o informację na którym wężyku przy filtrze paliwa zamontować zawór zwrotny by nie cofało się paliwo?. Na wężyku doprowadzającym paliwo do filtra, czy na powrotnym?. http://obrazki.elektroda.pl/7355344900_1...
Jeśli chodzi o ten zaworek wkładany w filtr na spinkę to nie jest zawór zwrotny tylko zawór służący do ogrzewania paliwa, czyli jak zimno ciepłe paliwo wracające z pompy trafia do filtra jak ciepło wraca do baku żeby się schłodzić. Dołóż zwykły zawór zwrotny na zasilaniu.
paliwo ze zbiornika do filtra po zgaszeniu robi sie pusty(czy tak powinno być ? Zdecydowanie nie powinno się cofać. Jeżeli dobrze pamiętam zaworek zwrotny jest przy pompie paliwa (zaraz za nią). Sprawdził bym jednak najpierw uszczelkę pod filtrem paliwa czy nie jest pęknięta. Jeżeli to nie pomoże założył bym na próbę dodatkowy zawór zwrotny na doprowadzeniu...
To silnik 2t . Może uszczelnienie wału i nie zasysa paliwa, z drugiej strony w starym 2t zalanie filtra nie jest niczym dziwnym ale sprawdź pływak albo zawór poziomu paliwa w gaźniku
Witam. Samochód vw Bora 1,9 TDI 110KM silnik AHF 1999rok. Powód usterki - cofające się paliwo , ciężko odpalić po dłuższym postoju. Wymieniony filtr paliwa, zawór zwrotny (podgrzewacz) na filtrze paliwa + oringi, wymienione zaciski na skręcane na filtrze , wymienione przewody od filtra do pompy wtryskowej. Po wpięciu do przewodu zasilanie z baku przezroczystego...
Zaślepiłem powrót paliwa na głowicy(zawór utrzymujący ciśnienie paliwa na głowicy). Auto pali jak ta lala nawet po 10 min. Jutro zakładam nowy zawór i podstawę filtra/separatora bo od tego pompowania rozszczelniła się ręczna pompka paliwa. Zobaczymy czy będzie ok. Dodano po 1 Przy okazji chciałbym poprosić o dokumentację odnośnie(premium 440 dxi) zasilania...
Zakładam, że masz osprzęt Bosch, bo sugeruje to ten zaworek w obudowie filtra paliwa. Ten zawór znajdujący się wewnątrz filtra ma za zadanie utrzymać ciśnienie paliwa na wyjściu z filtra do pompy wysokiego ciśnienia na poziomie ok. 2 barów. Trzeba tam wpiąć manometr i sprawdzić czy to ciśnienie utrzymuje się na poziomie tych 2 barów. Jeżeli jest niższe...
ewentualnie, spróbuję podłączyć go na krótko pomijając bak i filtr paliwa, wtedy będę widział co się stanie... Nie pomijaj filtra w żadnym wypadku, ponadto ten zawór o którym pisałem w poście 16 ma za zadanie utrzymać ciśnienie wstępne na poziomie 0,8 bara miedzy zbiornikiem, filtrem paliwa, pompą tandem. Jak podłączysz bez pompy, może odpalić podobnie.
Sharan 1.9 TDI rocznik 2005. Pozostawiony na równym terenie odpala. Pozostawiony na pochyłym terenie nie odpala. Wymieniłem filtr paliwa i zawór zwrotny, dalej to samo. Dzisiaj znowu na pochyłym terenie nie chciał odpalić, przepchnęliśmy na równy teren, dalej nie odpalił. Ściągnąłem z filtra paliwa przewód wylotowy, rozrusznikiem kilka obrotów, sprawdziłem...
Ciśnienie paliwa sprawdź,zawór na głowicy.Napęd pompy paliwa mógł się ukręcić jeżeli tak nagle to się stało.
Witam jako nowy nabywca audi a4 1.8 benz mam skromne pytanie a mianowicie chodzi o zawór odpowietrzajacy paliwa znajdujacy sie kolo obudowy filtra powietrza, chciałbym spytam czy ten zawór powinnien pstrykac cały czas ? z moich obserwacji wynika ze on czasem pstryka co jest wyczulane nawet dotykajac go a czasem jest cisza czy to normalne ? tak w ogóle...
Wtryski dały ciała. Czasami też padał zawór regulacji ciśnienia.
Według mnie gdyby miał bagno na podszybiu pedal gazu nie reagował by - obroty lekko podniesione. Zbiornik do sprawdzenia. Cała droga do filtra - wymiana filtra paliwa. Regulator na pompie - sprawdzić jeszcze raz oring. Zawór ciśnienia na listwie wtryskowej- raczej bym to obstawial/ wypalone styki we wtyczce.
Moje sugestie to ; wymien filtr paliwa, jezeli masz mozliwosc to podmień cała listwę wtryskową, jesli nie to zdemontuj i rozkreć zawór ktory jest na koncu listwy sprawdź czy jest cały ( chociaz pewniej by bylo podmienić), nie wiem czy w tym roczniku juz byly pompki paliwa w zbiorniku, ale wyciagnij kosz i zobacz czy caly i czy nie jest zalepione sito,Przedzwoń...
WITAM MAM SPRINTERA 2,2 CDI .WIMIENILEM CZUJNIK POLAZENIA WALKA ROZRZADU I JEST OKEJ.POZDRAWIAM Dodano po 15 KOLEGO A W PRZEWODACH MASZ PECHERZY POWIETRZA JA WYMIENILEM WSZYSTKIE ORINGI I ZALOZYLEM STARSZY TYP FILTRA PALIWA BEZ CZUJNIKA.
Ciśnienie paliwa ktoś sprawdzał (sprężyna w p-ce paliwa, zawór przelewowy?) Ma być 2,2-2,5 bar na LL(500) mierzone na krućcu filtra paliwa
Witam. Problem z Trafikiem polega na tym, że kopci na niebiesko poczas odpalania (gdy auto postoi nockę), kopcenie jest tak przy temperaturach poniżej 8-9 stopni. Wymieniłem świece żarowe na oryginalne wraz z przekaźnikiem, przewód z zaworem zwrotnym do obudowy filtra paliwa, zawór na wytryskach, kompletny rozrząd. Auto pochodzi 30 sekund i nawet podczas...
Tak, to ten zawór. Przed pierwszą wymianą filtra wszystko działało poprawnie???
Pompa w zbiorniku dziala elektrycznie. Cisnienie mierzone na wyjsciu zasilania z pokrywy filtra paliwa 2,2 bar. Sprawdzalem cisnienie na przelewie na wyjsciu filtra paliwa i bylo 5,5 bar. Nie za duzo idzie na przelew przypadkiem ?
Ja miałem podobne jazdy przy "lewym" powietrzu w paliwie, brało się ze złego filtra paliwa ( Filtron, bleee...) zawór zwrotny w pompie raczej odpada, bo w ogóle to by zaskoczył po jakimś czasie....
Dzień Dobry, Panie Zbigniewie badania trwają, dodatkowo zbadałem tzw. MAP sensor(1), zawór odpowietrzania zbiornika paliwa(2), obwody filtra węglowego(3) i oczywiście czujnik temperatury cieczy chłodzącej(4). W dalszym ciągu na biegu jałowym, kiedy silnik jest zimny, wyraźnie brakuje mu powietrza, kiedy się rozgrzeje obroty się stabilizują, potem już...
Jeśli to HPI a pewnie tak to pierwsze co do sprawdzenia zawory regulujące ciśnienie - pierwszy w zasobniku paliwa drugi w obudowie filtra. No i ten trzpień w obudowie filtra paliwa. Jeśli to nie pomoże to będzie problem z pompą zasilającą. Jakie ciśnienie paliwa ma ta Scania jak już odpali??
A na pewno wszystko dobrze poskładane??. Przed rozrządem było dobrze? Jak sciagaliscie dolot to wszytko skręcone, zawór par paliwa podpięty? przed wymianą było ok , zawór paliwa nie był rozpinany tylko był zsunięty z górnej osłony filtra powietrza
Regulator wys. ciśnienia w pompie bosch działa jak zawór bezpieczeństwa, posiada wewnątrz sprężynę, która powinna sama utrzymywać ciśnienie ok. 70 bar. Po zasileniu przez komputer prądem RCO ciśnienie ma wzrastać do zadanego(na wolnych obr. ok. 300 bar.) Znaczy to, że cewka el. zaworu zwiększa dociskanie zaworka, i podnosi regulowane ciśnienie. Jak...
To jest termostat do podgrzewania filtra paliwa. W pewnych temperaturach paliwo z przelewu pompy wraca na zasilanie, a nie do zbiornika. Jest w nim też zawór zwrotny. Objawy stawania po kilkudziesięciu km nie pasują na zawór ciśnieniowy który chcesz zamieniać.
Nissan Navara 2008 2,5 DCI bardzo ciężko odpala na zimnym, po rozgrzaniu i zgaszeniu i natychmiastowym odpaleniu odpala (prawie) dobrze. Co zostało zrobione: - odczytanie kodów błędów (brak błędów) - odczytanie ciśnienia na rampie komputerem (400-1000 bar) - podłączenie fizycznego manometru do szyny i odczytanie ciśnienia (ciśnienie zgadza się z tym,...
Dzięki za szybką odpowiedz, filtr firmy Filtron pe997/1 i był wymieniany jeden oring i po odkręceniu go ropy było teraz do połowy mimo, że zassało powietrze przy odkręcaniu. Będziemy zamawiać oryginalny teraz i napisze co się będzie działo. Witam ponownie, filtr został wymieniony na oryginalny Man'owski plus oring i dalej by go odpalić trzeba pompować...
Witam, mam pytanie odnośnie mojej c3 1.4hdi 2004 68km Mianowicie ciężko odpala na zimnym czasem nawet nie chce zapalić Wymienię co w samochodzie było robione Wszystkie filtry zmienione, nowy zawór zwrotny paliwa (gruszka do pompowania paliwa do filtra) Rura turbiny Rozrzad z pompą wody Akumulator ma napięcie 12.05 a na odpalonym 14.01 Wyskakuje mi błąd...
Dziś miałem chwilę aby pogrzebać, odkręciłem przewód zasilający przy listwie paliwowej i przez 10 sekund kręcenia rozrusznikiem nałapałem spokojnie ponad litr paliwa, więc pompa paliwa wydaje się w porządku. Tylko że po skręceniu wszystkiego spowrotem objawy te same. Odpali, pochodzi kilkanaście sekund i staje. Zastanawia mnie zawór par paliwa (ten...
ESI tronic mówi o ciśnieniu 6,2 do 6,4 bara OK - nie jestem w stanie potwierdzić mojej wersji. Niektóre silniki z KE rzeczywiście mają wyższe ciśnienie niż podałem. Korzystam jednak z nowej wersji programu warsztatowego WIS i wiele informacji dotyczących starszych silników zostało z programu wywalone. Znalazłem jednak informację, że silniki 117 mają...
Dziękuję za odpowiedź! Dziś miałem w końcu czas, aby zająć się samochodem. Kable prowadzą do dwóch przekaźników, które znajdują się w skrzynce bezpieczników. Stamtąd biegną w kierunku pompy wtryskowej. Po (moim zdaniem) logicznym obejściu problem nadal występował – samochód gasł po kilku sekundach. Następnie dokładniej przyjrzałem się dwóm kablom, które...
ale co zawóe EGR? Zawór egr? Że w tico? :-D hehe :D Tak się składa że w tico jest EGR. Sprawdź wg tych schematów z załączników. (Y5 - zawór biegu jałowego)
Spróbuj wyczyścić tez zawór regulujący paliwa będący w pompie wysokiego ciśnienia, bo w tym zaworze jest sitko, co być może również jest zanieczyszczony. (Warto sprawdzić, bo jeśli błąd powraca, to nic nie pozostaje jak sprawdzić ten zawór.) Dodatkowo sprawdź w starym filtrze paliwa, czy nie było obecności opiłków, bo jeśli się okaże, że jednak minimalnie...
Błąd p1187 - zawór regulacji ciśnienia - nieprawidłowe działanie. Wymieniłem filtr paliwa, w zbiorniku czysto, na zaworze kilka opiłków na sitku, wymyłem zawór w myjce ultradźwiękowej i nie pomogło. Tłumaczenie kodu usterki: P1187 - Za niskie ciśnienie paliwa, odchylenie regulacji. "Odchylenie regulacji" nie oznacza więc tylko i wyłącznie usterkę regulatora...
Po wymianie filtra paliwa jak nie zmieni sie objaw to sprawdź zawór recyrkulacji spalin.
Widzę że potrzebujesz raczej nowej obudowy filtra powietrza, bo tej nie ma już jak przykręcić i z tego powodu masz problemy ze spadaniem z gaźnika. Jak zatkasz otwór nr. 1 to skąd silnik będzie brał powietrze do przyrządzenia i spalenia ładunku? Wkład filtra powietrza (gąbkę) można umyć w benzynie, tyle że chińskie gąbki puchną od benzyny i muszą one...
Kup i zamontuj na 2 cybantach zawór zwrotny na przewodzie paliwowym od zbiornika do filtra .
Ten rocznik to będzie coś jak AFN pompy szukacie w tam?Jest?Pytanie było czy zapala się kontrolka świeć po zapłonie.Bo jak nie to nie masz zasilania sterownika.Podłą żarówkę na zawór pompy i zobacz czy świeci przy kręceniu.Być może uszkodzony przekażnik.
zawór filtra paliwa scania zawór filtra oleju grzałka filtra paliwa
łącznik schneider zatarty silnik naprawa alpine instrukcja obsługi
aprilia sportcity podłączenie odpływu pralki
Kody błędów MAN TGX 480 2016 - lista i opisy Lokalizacja przekaźników wentylatorów Skoda Octavia I