Pętla+UCBIC+zawór kodowy na pompie-całe immo
Tak, mozna dokodować zawór kodowy, i powiem prawdę, że najlepiej to się robi starą XR25S
Kolego diagnoza , wywaliłeś immo z pompy a co z ecu ruszałeś coś? . Po co ruszać ecu, tam masz tylko zawór kodowy.
Albo przełóż zawór kodowy ze starej pompy, albo kup nowy zwykły i podaj mu 15 Adaptować się tego chyba nie da, przynajmniej mi się nigdy nie udało
A może tylko wygląda jak zawór kodowy a to jest zwykły zaworek (wypatroszony albo jakiś wyrób chiński) ? PS. A może chodzi o coś innego tylko program tak "spolonizowany". Może w innym języku sprawdź.
To coś to obudowany zawór kodowy, idzie tam plus, masa i linia kodowa. Wykorzystujesz tylko plus, zobacz jak to zrobiłem w berlingo. Ps-takie niby porządne Forum, a nikła ilośc porad? http://obrazki.elektroda.net/45_12187840...
Wyciąłem większą część osłony zaworu, rozdłubałem jego elektronikę i podałem napięcie bezpośrednio na cewkę z jednego z trzech przewodów które szły oryginalnie do tego zaworu. Silnik odpala i gaśnie jak trzeba, tyko kontrolka niestety mruga.
wywal zawór kodowy z pompy i po sprawie
Jak na pompie Lucas to tak. Ale i tak szybciej jest wykodować zawór kodowy.
Cewka elektrozaworu gaszenia, lub zawór kodowy.
Zawór kodowy wywalony,i master pojechał,a swoją drogą to straszna dłubanina przy tym zaworze,może ktoś ma jakiś szybki patent na to gówn..?
Wywal zawór kodowy
Wywal zawór kodowy, a nawet nie cały tylko jego część.
Wywal zawór kodowy i po problemie.
Jest zawór kodowy
wydaje mi się,że tam bedzie tylko zawór kodowy na pompie :)
Najprościej usunąć immo z pompy jeżweli jest zawór kodowy
A może byś zobaczył czy jest zwykły zawór czy zawór kodowy?
Czekaj, to diesel jest, nie wiem czy zeruje zawór kodowy, chyba tak.
Jest zawór kodowy, dekoder i petla. Sprawdzić zasilanie zaworu.
napewno masz tam zawór kodowy, musisz popatrzeć na pompę, zobaczyć czy zawór jest osłonięty blaszaną nakladką antysabotażową.
Stachu,zwykły 1,9 z tego rocznika ma zazwyczaj zawór kodowy :)
To prawda, pęka gumka, problem jest taki, że tam jest pewnie zawór kodowy, musi zatem ciąć obudowę.
No to masz zawór kodowy, sądzisz, że sobie go wymienisz ot tak? A dopasujesz go, jak w zaworze jest elektroniczna blokada rozruchu? Sposób na to jest inny.
Ja się spotkałem.Nieraz. Ale powodów było mnóstwo: -wybita wstrząsówka -nie szło napięcie na zawór kodowy -ciągła powietrze na filtrze paliwa -spadł pasek rozrządu Ciężko popuścić rurki do wtryskiwaczy i zobaczyc czy coś tam strzyka?
Jak masz gumkę to przelożysz. A wogóle to wywalić ten zawór kodowy i wstawic zwykły, na pompe Lucasa.
Może klucz ( np wyleciał transponder), może pętla, może PATS, może zawór kodowy na pompie, może sterownik silnika.. Kto to może wiedzieć.
ktoś polecił komputer bez imo Tryśnij mu parola, wypłać jeszcze karczycho. Tam jest zawór kodowy na pompie i komputer bez immo nic nie da. Właściwie ten komputet można sobir wyjąć.
A dlaczego nie, może diagnozowali immo? Zawór jest kodowy.
Stary, szczerze? Ten grzmot będzie pracował nawet jak mu wyjmiesz PCM. On jest tam tylko do pracy zaworu EGR. Niejednokrotnie wywalałem tam wiązke silnika, na zawór odcinający paliwo ( po wymianie zaworu kodowego!) dawałem plus po stacyjce i wszystko działało jak dawniej.
rozusznik prosta sprawa, PATS zapina masę na przekaźnik rozrusznika, obejdziesz w try miga. Z pompą inna zabawa, możesz rozłupać obudowę gaszaka i podpiąć na krótko, ale z tego co pamiętam jak blokuje immo nie będzie działać: -obrotomierz -podgrzewanie świec -przestawiacz kąta wtrysku Zasada działani immo podobna jak w starych VW czy innych stworach-zawór...
To się kolega bardzo pomylił. Dzisiaj robiłem coś takiego w swoim. Są dwa typy immo w tym roczniku. 1. Immo w ECU i zawór kodowany w pompie, odbiornik przy stacyjce. 2. Immo w puszce, zawór kodowany w pompie i odbiornik przy stacyjce. W typie drugim puszka jest za schowkiem. Jak odkręci się zaczep drzwiczek schowka to tą puszkę widać. U mnie zaśniedziały...
Wogóle nie czaje o co tu chodzi ale to francuz. Lucas DCN-2, a więc prostacki grzmot.. Nie działała klima-nie szło wysterowanie na spręzarkę. W BSI czyściutko-ciśnienie widzi, klawisz klimy widzi, słowem wszystko ok. BSI jedynie się darło o brak autoryzacji sterownika silnika, ale gdzie by nie-zawór kodowy usunięty, wsadzony zwykły gaszak, sam to wywałałem....
Oto zdjęcia http://obrazki.elektroda.pl/9513002000_1... http://obrazki.elektroda.pl/2804883500_1... O tym, że to jest zawór kodowy poinformował mnie pan, z chyba najpopularniejszego sklepu z emulatorami immo. Więc kluczyków nie wpiszę tym sprzętem, dobrze wiedzieć. One służą mi tylko na własny użytek więc zbytnio się...
Auto pochodne od pajero, sprawdź bezpieczniki przy akumulatorze. Wygląda na brak masy. Co do zaworu, po włączeniu zapłonu, ma być zasilanie, masa i sygnał kodowy. Pod obudową masz normalny zawór stop, pod który podłączasz zasilanie.
A co ma ogarnąć? I skąd wiesz, że to nie dti na pompie lucasa i zaworze kodowym?
Z tymi silnikami t ich oznaczeniem kodowym to czarna magia , to nawet pewny katalog wskazuje. 1.8 20V Rok produkcji: 11.1999 - 06.2006 benzyna, 1781 cm3, 92 kW / 125 KM Kod silnika: AGN,APG. Zawór AGR PIERBURG 7.22785.18.0 Zawór EGR, regulacja spalin - Zawór, system zasysania powietrza wtórnego VEMO 10-63-0013 Sytuacja była podobnie przykład Golf 4...
witam man tga 2006 rok euro 3 wyskakuje mi błąd ffr 03449-03 , samochód traci moc i nie jedzie a jak jedzie to 20 lub 30 km na godzinę, wskaźnik od turbo przy przegazowaniu idzie tylko do 3 kreski, gdzie mogę szukać usterki ?? błąd zdefiniowany w książce kodowej mana jako: Pomiar przeciwciœnienia w układzie wylotowym, mimo że zawór zasterowujący...
Rok 1998 Czy w tym roczniku jest immo Pompa lucas czy pod ta blacha jest zawor kodowy czy zwykly Prosze o pomoc zeby sie z orietowac czy jest to praca dla elektyka czy mechanika
Wstaw zwykły, a immo zrób inaczej wstawiając jakiś zawór wcześniej, albo odcinając jakieś zasilanie na deche. Te trzy przewody to: - +12V - linia kodowa - masa Podłącz na czuja może się uda jak nie to założysz nowy, otwórz tego jak mówi yaaro i podłącz 12V do cewki.
w tym typie jeżeli kontrolka świeci to kluczyk jest rozpoznany, masz problem z linią kodową pomiędzy immo a pompą, sprawdź jeszcze bezpieczniki, jak ok, to na kompa sprawdzenie. Czasem zawór kodowany na pompie miał problemy( ciężka sprawa do wymiany). pozdrawiam.
Problemem jest sam napęd zaparzacza i zaworów z czujnikami (koszt 700 Bosh/Siemens, 800 North). Największe koło ma chyba tak duży opór (i średnicę też:), że przeskakuje o 2-3 ząbki względem koła, które je napędza i zaparzacz). W innych ekspresach tej marki silnik napędza koło kodowe z zaworami i drugi napędza zaparzacz - wada konstrukcyjna, nie firmware...
Witam, dzięki za podpowiedz wszystko jest podpięte i chodzi ale. Mam teraz problem z nadmiarem gorącej CWU. i mam parę pytań: 1 - czy do modułu regulacji solarnej SM1 można dołożyć sterownik innej firmy np Sterownik G-422 Hewalex który ma funkcję urlop lub tryb nocy w którym by się załączał i wychładzał wodę w nocy. SM1 z tego co przewertowałem instrukcję...
Witajcie, Przeglądałem forum i dużo czytałem o błędach egr i o próbach jego dezaktywowania. Sam ten temat już zgłębiałam pare miesiącu i po wielu próbach udało mi się. Dlatego chciałbym się tym z Wami podzielić. Otóż jakis czas temu robiłem remont jednostki spod znaku VW jest to 1.4 16V o mocy 75 koni mechanicznych kodowo zwany BBY. Remont był spowodowany...
Czy mam zatem rozumieć, że Vt 200-A może działać jak termostat Można próbować do tego to urządzenie ograniczyć. Przy samym Vt 200-A pozostają tylko A0 - 1, b0 - 3 i E2 Tu może masz i rację. Niech będzie ten CTZ. ale przy takich ustawieniach działało mi to jak opisałem na początku: piec się nie wyłącza po obniżeniu temp. lub sam się załącza pomimo niskiego...
Tak... oczywiście , źle zapytałem ... mialo być "nie przeciwprądowo" . Jak wynika ze schematu wymiennika Secespolu, tylko, na Twoich poprawkach widze opis "obieg kodowy , podejrzewam, ze chodzi o "obieg kotła gazowego - zamknięty" i jeszcze piszesz : "Przestawienie" pompy to tylko "półśrodek" - najlepiej podłączyć to w sposób wynikający z dokumentacji."...
Podaj oznaczenie kodowe automatu (tzw. codice) na naklejkach. Zrób zdjęcie wnętrza ( rozmieszczenie mikserów i pojemnikow) i zamieść tutaj . Podaj jaka jest wersja softu ( na wyświetlaczu przy uruchamianiu) .
Witam. 2,5L. W 2001 roku zmodyfikowano silnik VM poprzez przeprojektowanie głowic i wprowadzenie nowoczesnych technologii dystrybucji paliwa. Oznaczenie kodowe R 425 DOHC oraz zmieniana nazwy na CRD. Zastosowano zamiast czterech osobnych jedną wspólną głowicę z dwoma wałkiem rozrządu i o 4 zaworach na cylinder. Do napędu wałków zastosowano pasek zębaty...
Urządzenie można wykonać podobnie do pompy skrzydełkowej z regulowanym ciśnieniem w komorach. Lub dźwigni z przyłączonym siłownikiem dwustronnym, co pozwoliłoby użyć standardowych elementów. Regulacja ciśnienia w komorach mogłaby się odbywać mechanicznie (mało dokładna) lub elektrycznie, zaworami z regulowanym przepływem (dokładnie). Pomiar momentu...
Witajcie Nie jest to mój pierwszy projekt, acz wiedzę mam raczej skromną czego świadom jestem więc z góry przepraszam za popełniane gafy 😶 Od jakiegoś tygodnia próbuję stworzyć kod do sterowania uczynionym przeze mnie kolektorem słonecznym. Nie będę się może zagłębiał w szczegóły całości projektu a przejdę do sedna. Sterownik ma za zadanie kontrolować...
kodowy zamek oznaczenie kodowy pasek kodowy
komputer roweru stacjonarnego konto microsoft office phoenix programator karta
philips 65pus7304 beninca heady
Zamiennik baterii Enestar do Lenovo ThinkPad X230 - czy warto? Żarówka do włącznika świateł awaryjnych Chrysler 300M: Typy i Wymiana