Jak nie zapala bo ma za małe ciśnienie w układzie to sprawdź przelew na zaworze zwrotnym na listwie. To bolączka tego modelu. Jak leci cokolwiek podczas krecenia rozrusznikiem to zawór do wymiany.
Podaj opisy błędów. Chętnie spróbuję pomóc ale z głowy nie powiem co to za błędy..
To zawór bezpieczeństwa. Czasem szwankuje i upuszcza w przelew ciśnienie z szyny. Wymieniasz i tyle.
Jak nie pali sprawdzić czy widzi obroty wału i czy narasta ciśnienie na listwie. Sprawdzić okablowanie zaworu. Filtr paliwa zmieniany? Jakieś błędy są?
Witam w listwie wysokiego cisnienia jest tzw zawór bezpieczeństwa, przelewowy na końcu listwy jest zaworek wygląda jak sróba ,u mnie po wymianie problem ciężkiego palenia na ciepłym silniku znikł koszt 120zł
Dzieki ;) Na podstawie twoich poprzednich postów na ten sam temat sprawdzilem swoje autko i to jest wlasnie listwa a dokładnie zawór w listwie. trzeba go tylko wumienic i wszystko bedzie ok. Jeszcze raz dzieki :D Dodano po 3 Ja jeszcze dodam ze zeby to dokladnie sprawdzic wystarczy zatkac przelew z listwy ( trzeba duzo siły) i spróbowac odpalic. Jezeli...
Cześć, Temat stary ale taka sama dolegliwość mnie dopadła. Poradziłeś sobie z tym problemem? Ja wymieniałem zawór na listwie CRD, sprawdzałem wtryski, czujnik położenia wału też wymieniony i dalej problem występuje.
Zaznaczam że jest 21.05.2012 i jest bardzo ciepło ( około 25 C ) Voyager nie odpala ! Mogę kręcić i kręcić................ - nie odpali. Jeszcze tydzień temu odpalał tylko po przez szybkie przekręcenie stacyjki bez żadnego podgrzewania - po prostu natychmiastowe przekręcenie stacyjki. A jak chciałem zapalić tak jak prawdziwego diesla z podgrzewaniem...
Spróbuj go odpalić na PLAKA ( jedna osoba wtryskuje go za filtrem powietrza, druga kręci rozrusznikiem). Jak odpali i będzie normalnie pracować to możesz czujnik położenia wykluczyć. Wtedy pozostanie sprawdzenie układu paliwowego. Jeśli znasz się nieco na elektryce sprawdź napięcie na czujniku ciśnienia paliwa na listwie CR. W czasie rozruchu powinno...
kontrolki świecą .. po wyjęciu licznika oraz rozłożeniu go okazało sie , że były pozaślepiane taśmą izolacyjną , prąd na świece dochodzi około 15s. (kontrolka świeci ok. 2s.) , świece jeszcze nie sprawdzone z powodu dość ciężkiego dostępu , napięcie na reg. ciś. na listwie 5v , wtryskiwacze regenerowane w serwisie bosch , zawór na liswie ok Dodano po...
Mam taki sam problem z PT. Pompa nowa , wtryski nowe. Jutro dostanę listwę to zobaczymy. SNAP- ON diagnostyka błąd za niskie ciśnienie na listwie. Jak zatkam listwę ( zablokuje zawór przelewowy, to pali od strzała ale gaśnie po 6 sekundach) mam błąd za wysokie ciśnienie. Zawór jest nowy ze sklepu.
Witam! Mam problem z autem taki ze, rano nie chce odpalić. Wymieniłem pompę przy zbiorniku, potem wysokiego ciśnienia , i dalej to samo , sprawdziłem zawór na listwie jest ok nie leci , ale zauważyłem ze po dłuższym postoju nie ma paliwa w listwie. Jak wtedy chcę odpalić to jak nie ma paliwa w listwie to główna pompa zanim nabije ciśnienie to trzeba...
Jedni piszą za niskie ciśnienie na listwie inni że za wysokie. Ja już wymieniłem zawór na pompie paliwowej, czujnik na listwie, filter paliwa, i wtryski. A problem pozostał. Jak jest nie dogrzany można mu butować, nie zgaśnie jak się rozgrzeje to przy gwałtownym przyśpieszaniu go odcina.
Witam wszystkich! Posiadam Chrysler Voyager 2,5CRD z 2002 roku. Od początku auto dymi na siwo przy odpalaniu. Przy następnych odpalaniach kiedy silnik jest ciepły nigdy to nie występuje. W trakcie jazdy silnik nie dymi. Wymieniłem świece żarowe, czujnik położenia wału i wałka rozrządu, przekaźnik świec żarowych, sprawdzałem ciśnienie na cylindrach -...
Historia jest trochę dłuższa. Poszła chłodnica oleju . Wymiana a potem pół dnia płukania układu chłodzenia. Silnik chodził non stop przez 4 h. Następnego dnia już nie odpalił. Zrobiłem kluczykowanie i pokazało błędy p0340, p0520 i p168,5. Czytałem że ten ostatni pojawia się po wymianie akumulatora a to zrobiłem miesiąc temu. Czujnik wału rozrządu wymieniłem...
Witam ! jeżeli jeszcze ktoś ma problem z odpalaniem chryslera to odpowiadam: najczęstszą przyczyną tego jest spadek ciśnienia na szynie (common rail ) zasilającej. - nie ma co podpinać pod komputer bo to nic nie da - u mnie komputer nic nie pokazywał. W wypadku zbyt niskiego ciśnienia komputer nie otworzy wtrysków i samochód nie odpali . Jest to wynikiem...
Tak jak pisze poprzednik. I jeśli nie "lejący" wtrysk to możliwe że zawieszony zawór nadmiarowy ciśnienia na listwie CR. W jego przypadku cztery możliwości: wymiana na nowy, regeneracja, zaślepienie lub słusznych rozmiarów młotek i ...w zawór (pomaga na chwilę) . Ja u siebie prowizorycznie zaślepiłem już pół roku temu i jak to zwykle bywa - prowizorki...
Tzn. check świeci się stale ? hmm ... spróbuj odłączyć klemę aku na minutę (pod warunkiem, że znasz kod do radia) poza tym warto sprawdzić, czy z zaworu przelewowego na listwie wysokiego ciśnienia ( na końcu prawa strona) nie leci paliwo na wolnych obrotach - trzeba zdjąć wężyk elastyczny. Jeśli leci, to zawór do wymiany/regeneracji lub chwilowo do...
WITAM. Opiszę bardzo dziwny problem jaki mam w swoim autku Chrysler Voyager 2.8 CRDI Zaznaczam że jest 10.05.2012 i jest bardzo ciepło ( około 25 C ) Wkładam kluczyk do stacyjki , przekręcam na pierwszą pozycję , następnie na zapłon , zapalają sie wszystkie potrzebne kontrolki z świecami żarowymi i po 3 sekundach gasnę świecę żarowe i odpalam auto....
A ktory to jest i jak go sprawdzic To patrząc pod maskę pierwszy z lewej wtrysk, sprawdzamy omomierzem. Inne możliwe usterki to: -błędy w komputerze do wykasowania tylko w ASO, -uszkodzony lub przerwa wtrysku sterującego, -uszkodzony lub przerwa elektrozaworu otwierającego dodatkową dawkę paliwa w pompie wtryskowej, znajduje się od spodu pompy i złącze...
Odłączenie nic nie pomogło. Udało mi się naprawić i usunąć usterkę po wymianie całej listwy zaworowej na inną razem z zaworami. Problem znikną.
Witam, częściowo problem rozwiązałem dając do regeneracji listwę paliwową, przepuszczała na zaworze bezpieczeństwa. Wtryski nowe, listwa po regeneracji nie wiem co dalej, w serwisie Bosha też nie wiedzą, ok 5000PLN w plecy, nawet sprzedać nie mogę bo kto taki dymiący kupio.
Znalazłem dwie firmy. Jedna z nich nigdy czegoś takiego nie robiła ,ale napisali, że podjęliby się takiego tuningu ,a koszty to około 30tyś (bez tuningu optycznego). Druga firma z tego co się dowiedziałem przekłada silniki i robi nawet samochody prototypowe oraz przeróbki wedle uznania klienta. Przykładem może być Fiat 126p bis: Tekst skopiowany ze...
zawór listwie zawór ciśnienia listwie zawór ciśnienia listwie sprinter
matryca iphone transformator ferrytowy sprawność grzejnika
reset ekspresu delonghi moduł komfort termet
Naprawa zamka schowka w Mazdzie CX-7: porady i części Opel - Rozruch tylko po podaniu paliwa do przepustnicy