W/g instrukcji czujnik ciśnienia oleju nie występuje w tym silniku. Ciśnienie sprawdza się manometrem. Ciśnienie jest regulowane przez zawór regulacyjny pompy oleju.
To tam na pompie powinien być podciśnieniowy zawór gaszący (taki blaszany "grzybek"), należałoby sprawdzić czy się nie zablokował.
Zawór nie ma żadnej śruby niestety, trzyma się korpusu pompy
Rozumiem że mierzyles zewnetrznym cisnieniomierzem. Jak do tego swieci kontrolka cisnienia to pewnie przycina sie zawór upustowy w pompie oleju.
Zawór gaszenia na pompie wtryskowej lub nieszczelne wężyki podciśnienia.
Dobra problem rozwiązany zawór na pompie wysokiego ciśnieni. Po wymianie wszystko OK. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
witam ale czy można ten zawór przełożyć z drugiej pompy to nie zrozumiałem
za niskie ciśnienie na pompie, przy rozruchu powinno być około 250 bar, zawór na listwie lub sterowanie wtryskami. Osobiście stawiam na pompę.
komputer wskazał błąd p1350 magnetyczny zawór regulacji początku wtrysku czyli pozostaje tylko demontaż pompy ?
Nie powiem abym miał w tym silniku jakieś doświadczenie ale wydaje mi się ż nie wszyscy tutaj mają racje. Serwisówki nie opisują się rozlewnie na ten temat ale informacje które znalazłem na Internecie wyraźnie wskazują że pompa może wytworzyć 10bar po czym zawór w pompie odpuszcza ciśnienia. Poniżej podobny temat https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Początkowo (jak jeszcze pompowała z puszki) wyglądało to na typową nieszczelność układu paliwowego. Teraz na uszkodzenie pompy paliwa. Określony przez Ciebie "zawór zwrotny" w rzeczywistości jest kompensatorem ciśnienia i jego ewentualne uszkodzenie wewnętrzne skutkuje co najwyżej nierównym spalaniem. Wysokości pompy względem zbiornika itd. w podanych...
Zawór był demontowany, czyszczony. Pracuje ładnie. Z ciekawości na zawór sterujący turbiną podałem ciśnienie z zewnątrz (podłączyłem sprężarkę). Dalej bez poprawy... Jeżeli dobrze rozumuję to mówiąc o Pierburgu, masz na myśli vacum pompę, czy zawór sterujący powietrzem dolotowym?
Blad pierwszy pochodzi najprawdopodobniej od czujnika hamulca nad pedałem. Sprawdzić w pamięci sterownika ABS, sprawdzić również w wartościach rzeczywistych. Czujnik ma dwie sekcja: jedna przy naciśnięciu zamyka, druga otwiera (na przemian) Blad drugi: zawór odcinający na pompie wysokiego ciśnienia. Sprawdzić bezpieczniki F16 i F17. Sprawdzić oporność...
Problem auto ma z wchodzeniem na obroty . Max co mozna na postoju wydusić to 3400obr/min Więcej auto jest strasznie mulaste. Błąd w szafie P1622 zawór gaszenia pompy. Gdzie go szukać?????????
ja mialem, trzeba podłaczyć tester i zobaczyc czy problemem nie jest zbyt wolno rosnące ciśnienie w szynie. jak tak to powodow moze byc kilka: zbiornik, filtry , pompa, zawór, wtryski, przewody paliwowe
Witam.Doczytałem się że w silniku 611980 siedzą inne wtryskiwacze które różnią się kształtem strumienia i dawką paliwa.Nie chcę zakładać wtrysków od starego silnika (611981)żeby nie wypaliło mi przypadkiem tłoków.Jeszcze jedna sprawa która mnie zastanawia to pompa wysokiego ciśnienia.Założyłem tą ze starego silnika(pompa bez żadnego zaworka)a przykręcona...
Kilku mechaników których się pytałem też obstawiało zawór wysokiego ciśnienia, w tym problem że na pompie nie zauważyłem żadnego zaworu, za to na listwie paliwowej znajduje się podobny do tego który kolega opisał.
Podkreślam, jeśli masz taki zawór upustowy to tak. Wkręcasz zaślepkę, a zawór do woreczka z wtyczką mocujesz trytką:). Proces sterowania tymi zaworami jednym i drugim jest dość skomplikowany. Inżynierowie w MB stosując w silniku OM651 ale i nie tylko, zawory upustowe przy pompie obniżające ciśnienie w układzie i sterowania szyną spryskiwaczy, chcieli...
Dwie rzeczy ,jeśli na zimnym pracuje dobrze to znaczy że paliwo podczas pracy nagrzewa się i jest rzadsze pompa wtryskowa do roboty lub szklanka zaworowa podpiera zawór.
Witam, Mam problem ze sprinterem 2.2 CDI z 2007r, po powrocie z trasy po zgaszeniu już nie odpala nawet z "samostartu". Pompa paliwa z baku podaje na pompę wysokiego ciśnienia a to niestety nie podaje już dalej na listwę. Wymieniłem Pompę wysokiego ciśnienia wraz z zaworem na niej znajdującym się oraz zawór na listwie wtryskowej z tyłu i nadal nic....
Witam. Mam problem ze sprinterem, samochod odpala pracuje równo, tylko po gwałtownym nacisnieci gazu nie reagujemy a po odjeciu i naciśnięciu ponownie zaczyna jechać. Nie ma reguły kiedy to sie dzieje. Komputer nie pokazuje błędów, parametry wszystkie ok. Wymienione juz zostaly: wtryski, czujnik i zawór wysokiego ciśnienia na listwie i pompie. Przeplywomierz...
Tak z ciekawości zapytam. Jak ma się dostać paliwo do webasto, jeśli pompa paliwa ssie paliwo ze zbiornika? Przecież będzie też zasysać z webasto.
W miejsce zaworu orginalnego podepnij jaki kolwiek inny o zbliżonej wartości "Ohm" Naprawdę myślisz, że inżyniery z Mercedesa wymyśliły coś tak prostego do obejścia? W zaworze jest układ elektroniczny i zawór jest zwalniany sygnałem kodowanym. Amatorsko tego nie obejdzie. Star Diagnoza też nie ma takiej możliwości. Po wykonaniu bezpośredniego podłączenia...
Mercedes Sprinter 2004r 2.2 zgasł podczas jazdy, odpalił i znów zgasł chwyta i nie chce odpalić wtryskiwacze sprawdzone, wymieniona pompa wysokiego i niskiego ciśnienia oraz zawór na listwie od tylnej strony silnika, po podpięciu komputera nie wskazał uszkodzeń.
Jak w temacie sprinter 316 2.1 cdi 2011r po wymianie nowego kolektora dolotowego nie chce zapalić ,podpięty pod komputer bosch w trakcie kręcenia obroty są na poziomie 250, synchro rozrządu pokazuje ok. Cisnienie wolno ale narasta i oscyluje na poziomie od 24000 do 30000 .Na plaka odpala i tylko na nim pracuje. Zawór na pompie i na rampie podmieniony...
Wykręć zawór regulacji ciśnienia, jest na listwie, i sprawdź dokładnie oring. Wiele powiedziałby pomiar parametrów w czasie rozruchu 120 bar to absolutne minimum jakie musi zrobić pompa.
no właśnie ja też nie widzę u mnie pokazuje na euroscan bo ten się łączy tylko świece żarowe bo są walnięnte ale niema to nic do rzeczy i właśnie ten błąd jako nieznany i numer 5123 na cdif2 jest to samo nie wiem czy czasem nie jest to błąd pompy tam jest bosch i różnie może to być auto czasem tydzień jeździ i jest ok a czasem parę razy na dzień wchodzi...
dlaczego wprowadzasz nowe metody diagnozy Wynika to z doświadczenia !!! Kolega pojedzie na diagnostykę komputerową do nieogarniętego diagnosty i jeżeli np. zawory będą podstawione może mieć różne przekłamane parametry i błędy np. 'misfire' lub ciśnienie doładowania będzie uciekać przez zawory na cylinder i będzie błąd słabego ciśnienia doładowania....
Hej koledzy i koleżanki. Problem taki, Sprinter przyjechał z Deutchland z uwalonym wtryskiem sterującym który był wymieniony na nowy ,posiada podobno od anglika czujnik albo coś od prędkości i głupoty pokazuje na prędkościomierzu.Ale cały myk polega na tym że wywala dwa błędy p1625 tzn lampka MIL i ten nieszczęsny błąd p1351. Na postoju jak mu się da...
Słabo działa wspomaganie kierownicy,wymieniłem pompę do wspomagania zakupiłem na allegro używaną i po wymianie jest prawie tak samo . Sprawdziłem przeguby kulowe OK i drążki też OK ,lekko pracują . Zastanawiam się czy w maglownicy jakiś zawór nie działa poprawnie, bo nie ma powrotu kierownicy do prosta. Jeśli ktoś miał podobny problem - proszę o pomoc
Witam, potrzebuję podpowiedzi co się mogło uszkodzić bądź rozłączyć w sprinterze 2,9 TDI pierwszej generacji auto jak dotąd było bezawaryjne, niestety dziś wpadliśmy w dziurę i zgasł, zanim stanęliśmy odpalił siłą rozpędu na biegu i niby pracował ale strasznie dymił na biało. W baku było mało paliwa. Potem zgasł. Obecnie samochód jest zatankowany po...
Witam, mam problem z moim sprinterem 313, silnik om611, 1999r świeci mi się kontrolka EDC i silnik pracuje do 3k obr. Podpielem texe i pokazała błąd p0703 sygnał hamulca, p1470 regulacja ciśnienia turbo, p1622 zawór elektryczny wyłaczający i p1188 elektrozawór wyłączenia pompy wysokiego ciśnienia, podmieniłem zawór sterowania turbo sprawdziłem węże...
Po pierwsze to sprintera 412 CDI nie ma jest 408 411 413 CDI silnik 0 pojemności 2.2 l i 416 CDI 2.7 l mówimy o sprinterze po liftingu 00-06r Sprinter 412 to stare TDI 2.9 l z pompą wtryskową . Jeśli masz CDI to sprawdź zawór sterujący sprężarką ,zapal silnik zrób podciśnienie na serwie , zgaś silnik i posłuchaj czy zawór nie bzyczy i nie przepuszcza...
Witam. W moim Sprinterze z 2013 roku z silnikiem 2.2 Cdi 130 km mam problem z błędami P0087 oraz P0089. Ten pierwszy sugeruje że ciśnienie paliwa jest poniżej wartości granicznej a drugi że zawor regulacji cisnienia. Wymieniony został czujnik na listwie oraz zawór na listwie i nadal jest problem. Dodam ze strasznie skacze ciśnienie - zadane ma 250 bar...
Dziękuję za pomoc z tą usterką. Może poszukam używanej przystawki hydraulicznej. Robiłeś takie skrzynie? Mam pytanie, Zastanawia mnie jedna rzecz. Kiedy odkręcam przewód cisnieniowy od pompy hydraulicznej do filtra, bez spuszczania cisnienia z układu nie wylatuje żaden olej. Możesz mi powiedzieć czy to nie jest dziwne? Czy zaraz za tym przewodem jest...
CDI zaczyna lapac juz od 120-150 bar. ale jesli przez wtryski nieucieka to zostaje zawór i pompa - ewentualnie jej zasilanie. jak masz mozliwosc to podstaw zawor. chyba ze nie jest to kwestia paliwa tylko jakis czujnik siedzi lub sam wtryskiwacz - wtedy tez niezapali
Do mersedesa 313 włożyłem silnik 311 samochód odpalił tylko chodzi w trybie awaryjnym. Komputer odczytuje brak czujnika temperatury paliwa, eletryczne zawór odcinający i zawór wyłączenia sekcji pompy wysokiego ciśnienia. Po prostu tego nie ma przy temu silniku w jaki sposób wyeliminować te elementy żeby komputer ich nie odczytywał i nie wchodził w tryb...
Jakie ty tam chcesz mieć ECU do tego historyka? :) Lampka żarzenia jest jednocześnie kontrolką immobilizera (jeżeli on jest w aucie). Jeżeli lampka świeci - to immobilizer jest aktywny. Cała elektronika jest umieszczona w zaworze przykręconym na wejściu paliwa do pompy. https://obrazki.elektroda.pl/7015748400_... Wykręć widoczną zrywalną...
Problem usunięty, na przeowdzie do zaworu z tyłu pompy wmontowany był przez poprzedniego właściciela przekaźnik, coś na kształt zabezpieczenia. Pozostał jeszcze jeden nieopisany przez KTS'a błąd P1782, co on może oznaczać? Jest to oczywiście Sprinter z manualną skrzynią biegów
Jak w tytule dostałem dwa mercedesy do naprawy z firmy kurierskiej. Obydwa jednakowe kupione w salonie i mają oryginalnie 280 tys. i drugi 310 tys przebiegu. W jednym jak i w drugim nie działa w ogóle ogrzewanie kabiny w czasie normalnej jazdy. W czasie jazdy z góry i przy obrotach silnika 4 tysiące zaczyna grzać i po kilku minutach jazdy z obrotami...
Witam, kupiłem mercedesa sprintera z 2004 roku z skrzynką tiptronic 6 stopniowa, lecz nie ma biegów, jak odpali się autko to max 3 tys obrotów na silniku i mruga bieg N, potem niezależnie od pozycji gałki pali się non stop N, zero reakcji. Nie wiem jakie były wcześniejsze objawy bo dopiero kupiłem. błędy: P2081 uszkodzona pompa hydrauliczna SSG (przekładnia...
Witam. Od czego by tu zacząć.... Mam sprintera 902 2,2 cdi 80kw z 2005r i problem z odpalaniem sprintera jak jest ciepły. Bardzo długo kręci. W ostatnich miesiącach zostały zregenerowane wtryski, pompka wstępna, oringi układu paliwowego, zawór regulacji ciśnienia, termostat wraz z czujnikiem temperatury płynu chłodzącego, rozrusznik i nowy aku. Po podłączeniu...
Kolego, wyjaśnił byś jeszcze raz problem , czy gaśnie i po ponownym włączeniu rozrusznika odpala? czy też gaśnie i nie da się go odpalić bo rozrusznik nie kręci? Pytam bo jest w tym temacie trochę za dużo nieprecyzyjnych informacji. Jak gaśnie podczas jazdy i nie odpala przez brak reakcji rozrusznika, to problem ewidentnie po stronie elektrycznej możliwe...
Dignostyka silnika wykazała 4 błędy. 1. czujnik temp. silnika 2. czujnik wzniosu iglicy 3. zawór przestawiacza kąta wtrysku 4. regulator w pompie Błedy się kasują, jednak pojawiają się ponownie po wyłączeniu i włączeniu zapłonu. Silnik nie musi pracować. Sprawdziłem rezystancję ww. elementów, są OK. Sprawdziłem połączenia tych elementów, wyglądają OK....
Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc. Mam MB Sprinter 313 CDI 2003 r. przebieg 187000 Mimo,że bardzo dużo postów już napisano o problemach z nie odpalaniem sprinterów to po przeczytaniu ich i wykonaniu wielu manewrów nie udało mi się uruchomić mojego Sprintera. Zaczęło się od tego, że zgasł w czasie jazdy i zapaliła się kontrolka EDC. Nie chciał...
Cisza na forum bo każdy szuka zaworu ciśnienia na google. :) Zrób pomiar ciśnienia oleju. Pompy oleju lubią tam siadać, zawór regulacyjny ciśnienia oleju jest zazwyczaj w pompach oleju. MERCEDES-BENZSprinter (W901/2/3/4/5) 211 CDI (611.981) 2000 - 2006 workshopdata.com Pompa niskociśnieniowa:ZP2 Ciśnienie (Na biegu jałowym)2.0 Bar Temperatura oleju...
Wydaje mi się że powinien być w układzie zawór zwrotny, ponieważ nagrzewnica jest w najwyższym punkcie układu chłodzenia, a nie jest to układ zamknięty (ze zbiornikiem wyrównawczym). Przy wyższych obrotach silnika pompa cieczy chłodzącej podnosi płyn do nagrzewnicy dlatego działa podczas jazdy. Podciśnienie jest do klapki powietrza zewn/wewn., fakt...
fakt, jak kupiłem samochód akumulator wymienili na mniejszy, bo autko było uszkodozne (skrzynia nie chodziła i most walniety) okazało się że dwa bezpieczniki pod siedzeniem są walnięte zmieniłem je i skrzynia ruszyła, błędy jakie były przed wymianą bezpieczników to: P2081 uszkodzona pompa hydrauliczna SSG (przekładnia sprintshift) P2075 obroty przekładni...
Troszkę uszereguję: zawór (ten co niby może zapowietrzać) zakładamy na przewód paliwowy Zawór trójdrożny to zawór podciśnieniowy zakładany w obwodzie sterowania "gaszenia " silnika, które odbywa się na zasadzie podciśnienia. Jednak silnik z pompą rzędową wyłączaną podciśnieniem to nie jest jedyna wersja stosowana w "Sprinterze". Później weszła do eksploatacji...
Panowie pomocy !!! Mam ciągły problem ze swoim sprinterem 2.2 cdi... OM651. Temat stary jak węgiel, ale ponieważ walczę ostatnio z takim przypadkiem, to mam swoje 3 grosze do dodania. Główną przyczyną zacierania się silników 2.2 cdi po 2011 roku to wadliwy układ smarowania silnika i dość wysoka temperatura pracy (powyżej 95'C). Na wstępnie należy wspomnieć,...
Witam. Mam zagadke dla wtajemniczonych w tematy Pacjent: Sprinter 313 cdi 2012 silnik OM651 pojedyncza turbina przebieg 178tys miesiąc temu padła pompa wys cisnienia paliwa. W celu wymiany oczywiscie rozebrane pół osprzętu z prawej strony. Po złożeniu chodzi ładnie ,wszystko niby gra. Podczas przyspieszania pow 2200 obrotów traci moc , rozpędza sie...
Witam. Jestem tu nowy i trochę już zdesperowany, więc może ktoś mi podpowie. Kupiłem Sprintera. Podczas jazdy przy np.podjazdach pod górkę lub wyprzedzaniu, gdzie niestety trzeba trochę przycisnąć zapalała się kontrolka EDC i po chwili auto gasło. Więc podczas jazdy wyłączałem stacyjkę i ponownie odpalałem aż do następnego razu. Auto zostało podpięte...
Witam Jak CDI gaśnie przy wysokich obrotach to na 90% zawór regulacji ciśnienia magistrali jest przytkany i ciśnienie przekracza max i samochod jest gaszony awaryjnie a jak ciężko pali to któryś wtrysk padł albo ze dwa przeważnie. Nie musisz juz jechać do ASO.
Mercedes Sprinter 315Cdi 2008R Biturbo (150KM) Witam, sprinter po przekładce silnika od E-klasy, podzespoły z oryginalnego silnika 315Cdi. Po pierwszym odpaleniu okazało się, że kopci, brak mocy i ciśnienie szyny za niskie. Części które założyłem nowe to: Wtryski- 4sztuki po regeneracji Czujnik ciśnienia paliwa (przedni na listwie) Regulator ciśnienia...
Bezpieczniki po siedzeniem na pewno sprawdzałem ale tam głębiej nie zaglądałem.Nie raz tam w różnych sprinterach robiłem podłączenie do zamka centralnego.Jest tam też przekażnik do zapalania auta itd. Jak tam Gerri jest to co szukam to życie ratujesz ! Ja robię w tym aucie grzanie w kabinie bo padło i wczoraj szukałem co jest nie halo.I wyszło że jest...
Witać wszystkich... Pompę ustawiłem na -24 wał i reszta się zgrywa ....ale dziś jakoś rozrusznik nie halo i co.... Dym z niego więc rozebrałem i cały w środku w oleju i ...j Wie czemu... Aczkolwiek kupiłem niby dobry po regeneracji...okazało się że był z góry czyszczony a w środku buuuurdel... Więc stół operacja i wszystko oki....prawie oki ta sytuacja...
Witam , mam taki problem z moim sprinterem 208 2.2 cdi pomóżcie bo nie wiem już co wymieniać jakiś czas temu stracił moc, nie słychać turbiny... trochę lubi zakopcić np. na trójce powyżej 3tys/obrotów wymieniłem już w nim pompę wysokiego ciśnienia, oraz niskiego, zawór ten pod plastikiem filtra powietrza, który otwiera turbinę... poprawiło sie na chwile...
Witam. Od niedawna mam problem z przyspieszeniem samochodu. Auto od 0-100 przyspiesza "całkiem" przyzwoicie, lecz czasem audica podczas szybkiej redukcji czy też szybkiej zmianie (kręcąc auto do 3500rpm) biegu na wyższy przez chwilę stoi w martwym punkcie i nie przyspiesza żwawo, lecz dopiero po krótkiej chwili robi to, lecz opornie. Podciśnienie które...
Witam wszystkich,mam duży problem z wtryskami w sprinterze,mianowicie co wymienię wtrysk auto pojeździ ok.100km normalnie a potem przestaje zapalać a po raptowniejszym wciśnięciu gazu w czasie jazdy gaśnie i zapala się kontrolka edc,wymieniłem już 10tych wtrysków i cały czas jest to samo chwilkę po wymianie jest ok. a później pada któryś wtrysk.Czasem...
Witam, mam sprintera 2004 tiptronic 6 Biegów. Problem polega na tym, że przy jeździe na automacie przerwa pomiędzy zmianą biegów jest za duża, silnik wyje jakieś 1-2 sekund zanim skrzynia przerzuci na wyższy bieg, a powinien przerzucić bieg w mgnieniu oka. Często jest tak, że sam przerzuca z trybu automat na tiptronik. Na tiptroniku jakoś idzie jechać...
Mercedes Sprinter 313 [903] r. 2002 Silnik: 2.2 Auto nie odpala, proszę o jakieś porady. Wymieniłem: - Czujnik i zawór na listwie wtryskowej. - Zregenerowałem pompę wysokiego ciśnienia. - Wtryski sprawdzone (sprawne) - Wymieniłem pompę paliwa niskiego ciśnienia. Auto nie podaje paliwa na listwę wtryskową, po próbie zaciągnięcia paliwa strzykawką z węża...
hmm pompa powinna być ok bo rok temu była robiona też o tym myślałem sprawdzę rano kompresje po ciemku nie będę robił auto idzie na sprzedaż jak najmniejszym kosztem chce zrobić Dodano po 15 spr kompresje nabija ponad 25 wiec jest ok podłączyłem kompa wyskoczyło 10 błędów p1223 czujnik położenia zębatki regulacyjnej paliwa p1351 początkowa regulacja...
Witam, mam sprintera 2004 tiptronic 6 Biegów. Problem polega na tym, że przy jeździe na automacie przerwa pomiędzy zmianą biegów jest za duża, silnik wyje jakieś 1-2 sekund zanim skrzynia przerzuci na wyższy bieg, a powinien przerzucić bieg w mgnieniu oka. Często jest tak, że sam przerzuca z trybu automat na tiptronik. Na tiptroniku jakoś idzie jechać...
W diagnozie brak komunikacji, okazało się że kabel w izolacji był przecięty, nowy egr bez adaptacji działa jak należy. Dodano po 8 A nie odpalił - też ciekawostka ponieważ stał pod górkę i zeszło paliwo do baku z układu na tyle, że pompka nie pociągła na sucho, w zbiorniku ok. połowa paliwa, błąd - brak ciśnienia - trzeba było popuścić rurkę dolotową...
ta diagnoza przez mechanika jest trochę nie kompletna istotny jest czas narastania ciśnienia na listwie ,bo jak nie osiągnie 120bar to nie zaskoczy ,tak więc test przelewowy jest bardzo istotny i to powinien zrobić jako pierwszy bo przelewanie choćby jednego może powodować że wcale nie zapali .regulator ciśnienia też jest istotny i jego podmiana zajmuje...
Witam. Mam problem z autem od taty mam warsztat samochodowy ale nie moge sobie z nim poradzić.Model 311 cdi 2002r Problem polega na tym ze auto przyspiesza jak by bez turbo.Usterka nastąpiła po wymianie przewodów paliwowych na silniku które pękały po naprawie pompy wysokiego cisnienia.Po naprawie pompy(uszczelnienie) autko jeźdzźiło super ropa sie nie...
Rozkładam już ręce. Najpierw w aucie padł CAN nie palił. Po wymianie EDC niby wszystko o.k. ale auto później zaczęło gasnąć w czasie jazdy lub też krótko po odpaleniu. Ciężko lub wcale też nie palił na zimno. Tester texa odczytywał całą litanię błędów m.innymi "monitoring ciśnienia rail". Wtryski zregenerowane, nowy zawór na rampie. Pompa CR też wymieniona....
Auto poza krajem tu mieszkam i pracuje , zgubilem kluczyki kupilem caly set tzn ecu zegary blokade stacyjke zamek jednak bez pompy abs , co sie okazalo abs nie dziala ale z tym juz moge zyc o ile nie mozna to pominac wgrywajac inny wsad do ecu ,bo jest info ze soft z abs jest starszy od ecu ,mam sd c3 ale bez developera .Nie wiem jaki jest pinout do...
Nie mam sił do tej pompy, kombinowałem usunąłem powietrze, dodałem podkładkę 0,25-0,3mm. Auto odpala za 1-szym razem, ale 60-70% jazdy jest na kontrolce... wtedy zbiera się tak, że spokojnie cienias z silnikiem 700cm3 mnie łyka. Czytałem już dużo tematów, ale rozbieżność jest duża co do pomp... Nikt nie podaje jaki model pompy pasuje z jak najmniejszymi...
Witam ....z ¨¨SamoStart-tem ¨¨ tez probowalem ,nie bez rezultatu ....dymi tylko ..... czy moze byc np glowica uszkodzona ? ......regenerowali mi ja 2 razy ..za pierwszym po zlozeniu nie bylo kompresji bardzo lekko wal sie krecil bez zadnego oporu .....nie sprawdzili szczelnosci ..///....oddalem ponownie do regeneracji ,powymieniali zawory i podobno...
(at)ramyes15 , podjedź na Star Diagnosis. Przy zaworze listwy CR można wymienić uszczelnienia. Pompa niskiego ciśnienia też może mieć nieszczelność albo syf wewnątrz. Sprawdź silnik i pompę pod kątem nieszczelności. Może jakiś przewód zasilający łapie powietrze. Podaj nr nadwozia.
Witam! W pewnym momencie auto na ciepłym silniku przestało palić. Zdarzało się to losowo, lecz co raz częściej. Dzisiaj auto odmówiło posłuszeństwa na dobre. Po odkręceniu jednego przewodu od wtryskiwaczy stwierdziłem, że nie dostaje paliwa. Zasugerowałem się podpowiedzią znajomego, żeby sprawdzić elektrozawór na pompie wtryskowej. Badając przewód zasilający...
Popieram LUKI1979 - pierwsze przelewy , drugi zawór Y74 regulacji ciśnienia na rurze- zobacz oring na uszczelnieniu. Co do ciśnienia startu to CDI faktycznie potrzebuje około 150bar do startu/ zobacz sobie diagnostyka cdi SPRINT12 mercdiagnose w GOOGLE / po wyjęciu zaworu regulacji ciśnienia CDI Y74 ,jeżeli faktycznie poleciała pompa wysokiego ciśnienia...
Proszę o poradę. Chcę dobrze ustawić kocioł na pellet tzn. żeby bardzo dobrze grzał i przy tym spalał mało paliwa. Moc nominalna kotła to 14 kW. Jakie parametry ustawić na mocy maksymalnej tzn. czas pracy podajnika w sekundach, czas przerwy podajnika w sekundach, oraz siła nadmuchu wyrażana w biegach? Kocioł pracuje w tym roku na pellecie Pelleton EN...
pompie zawór zwrotny zawór pompie lucas zawór pompie wtryskowej
aktualne klucze windows wariuje klawiatura pasek rozrząd citroen
rozlutowane gniadzo zasilajace uziemienie instalacji elektrycznej
Kod błędu P1602 w VW Passat B5 1.8T - przerwa w zasilaniu ECU Konica Minolta Bizhub 350 błąd C2557 - jak usunąć?