To tam na pompie powinien być podciśnieniowy zawór gaszący (taki blaszany "grzybek"), należałoby sprawdzić czy się nie zablokował.
To jest pompa do wersji z turbodoładowaniem. Wskazany element to siłownik ciśnieniowy korygujący dawkę paliwa zależnie od wartości ciśnienia w dolocie silnika.
Pompy z tamtego okresu mają wbudowany zawór bezpieczeństwa, otwierający się przy 10 barach, u Ciebie wystąpił problem wydajnością pompy (nieszczelność) a nie z ciśnieniem (zimny start). Swoją pompę, możesz zastąpić pompą od W-126 5.0.
Kupiłem zawór zwrotny paliwa ten na końcu listwy i wszystko działa jak należy
To już lepiej będzie jak wywalisz z króćca wszelkie zawory-wynalazki i połączysz na swobodny przepływ. Albo oryginały albo wcale. Dobór musi być w komplecie, bo dawniej były inne króćce a obecnie są innej budowy. Nie możesz nowej końcówki łączyć ze starym króćcem i odwrotnie. Ograniczenie powrotu paliwa przez te podróby sprawi, że nie będzie się prawidłowo...
Ale zauważyłem że otwieranie i zamykanie drzwi działa b.wolno nawet za którymś razem wogule. Układ podciśnioeniowy centralnego zamka jest całkowicie oddzielony od układu podciśnienia silnika. Jedyna wspólna przyczyna wolnego zamykania i niedziałania rozrusznika to może być bardzo niskie napięcie na akumulatorze. zawór w pompie uruchamiany elektrycznie...
W tej pompie nie ma żadnego czujnika położenia wałka. od poprzedników, czyli czysto mechanicznych pomp różni ja jedynie elektryczne sterowanie dawką paliwa i zawór stop z czujnikiem temperatury. Rozszczelniłeś cos pewnie. Jak nie podcisnienia to może węże paliwowe.
Minimalne ciśnienie w pompie na wolnych obrotach musisz mieć powyżej 0,5 bara. Sam zawór przelewowy nie pomoże jeśli go wymieniałeś, on utrzymuje to minimalne ciśnienie. Masz zaworki zwrotne w pompie zasilającej. Odpływ paliwa to albo właśnie te zaworki albo nieszczelny układ. Kolega zwrócił mi uwagę, że dałem D z tym ciśnieniem. Oczywiście, że tak....
Problem tkwił w zaworze przy pompie paliwa, przy niskich temperaturach się zacinał . teraz gdy jest na plusie wszystko jest ok . ale i tak wymontuje ten zawór by niemieć niespodzianek w przyszłości .
Występowanie kontrolki EDC, powoduje zamrożenie ramki z konkretnym błędem lub błędami. Więc diagnostyka komputerowa musi wykazać elementy stanowiące problem, o ile była robiona. Problem, może leżeć po stronie: pompka wstępna ,pompa paliwa ,zawór Cvt, czujnik ciśnienia paliwa, wtryskiwacze, filtr paliwa.
Dzień dobry Mam problem z Meredesem C123 280CE z 1978 roku. Samochód ciężko odpala na ciepłym silniku, trzeba 5 razy kręcić. Gdy silnik jest zimny, nie ma problemu. Przewody zapłonowe, świece, kaptur, przewody paliwowe, pompa paliwa są nowe, a zawory ustawione. Czekam jeszcze na wymianę akumulatora i sprawdzę ciśnienie paliwa. Co może być przyczyną?
No to jak kręci ,to może pompa wtryskowa zawór odcinający paliwo ,sprawdzałeś .
Pacjent Mercedes Vito 2010 rok 286 tyś km 2.2 cdi 150 km. Auto po przyjechaniu do domu i zgaszeniu silnika rano następnego dnia nie chciało zapalić . W zbiorniku było minimum paliwa. Pompka przy zbiorniku podaje paliwo do filtra z filtra do pompy wtryskowej ale już z pompy na listwę i wtryski już nie. Po podłaczeniu komputera nic nie pokazuje błędów....
No dobra. Nikt nie wie gdzie jest sterownik pompy paliwa bo w ML W164 nie ma takiego sterownika, :D ....tak mi powiedziano. W przyszłym tygodniu wymieniam więc ten zawór regulacji ciśnienia na listwie CR. https://obrazki.elektroda.pl/2172217600_... Zobaczymy czy coś to zmieni.?
lampka ABS nie ma z tą usterką nic wspólnego, problem tkwi tylko i wyłącznie w obrębie modułu Jetronic Skoro wiesz lepiej - to po co pytasz? Jeżeli początkowo zapalenie lampki ABS wiązało się z zakłóceniami w pracy silnika, to prawie na 100% były zaniki w zasilaniu obu sterowników (co wskazuje na "srebrny przekaźnik") Jeżeli elektronika silnika zostanie...
Sorry przepraszam was bardzo to ja źle napisałem. To był ten zaworek paliwa przed pompa. I jego ominol. I założył przy filarze zawór żeby paliwo się nie wycofało. Ale wymieniłem ten zaworek podpiolem kostkę i bez zmian
Wymieniony zawór na pompie wtryskowej od obwodu niskiego ciśnienia i dalej to samo.Ogolnie po zgaszeniu silnika ciśnienie niskiego obwodu za pompa wstępna spada do zera natychmiast.Na zapalonym jest 3,3 bara,przy kręceniu praktycznie 0 bar.
Na pierwszy rzut wygląda to tak jakby mu paliwa brakowało - podstawa należałoby wymienić filtr paliwa i do sprawdzenia pompa paliwa, czy w ogóle chodzi (bezpieczniki). Jeżeli to będzie ok, to do sprawdzenia zawór regulacji ciśnienia paliwa a w najgorszym przypadku wtryskiwacze i pompa wysokiego ciśnienia. Przydała by się jakaś diagnoza komputerowa bo...
Prawdopodobnie twój problem jest spowodowany tym, że nie działa zawór zamykający dopływ paliwa do pompy wtryskowej, za ten stan rzeczy odpowiada (w moim rozumieniu) nieszczelny układ podciśnienia, który w większości mercedesów zamyka dopływ paliwa nie na zasadzie zaworu elektromagnetycznego tylko pneumatycznie. Przyjołem że tak, a więc zobacz, czy nie...
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
Jak zgasić silnik Mercedes OM 605 z pompą mechaniczną odpalony na stole? A jak to było zrobione w samochodzie? Pompy mechaniczne w zasadzie miały następujące systemy gaszenia: - dźwignia gazu przez ustawienie dawki paliwa na 0 - tak miał kiedyś np URSUS C330 - miał tak zwany "ręczny gaz" i trzeba było dźwignię ustawić na minimalne obroty aby silnik...
Dzięki kolego. Zmierzyłem ciśnienie przed filtrem a potem za filtrem i wynosi ponad 4 bary. Może ktoś wie jak w mercedesie powinien się zachowywać zawór EGR? dla mnie wartości są raczej dziwne bo przed zapaleniem silnika pokazuje 5% a zaraz po zapaleniu na wolnych obrotach już 95%? kiedy dodam gazu to skoczy na chwilę na 60% potem znowu raptem 5% i...
Witam mercedes 3.0l z 1992r przywieziony z Japonii objaw nie można zapalić rozrusznik kręci pompa paliwa dostarcza paliwa do pompy wtryskowej stary typ /rzędowa/i dalej juz nie podaje paliwa, obok pompy jest układ pneumatyczny służący do gaszenia silnika obok niego jest "coś" właśnie co to jest ma 3 piny i po włączeniu zapłonu pojawia się tam 12v i...
Zawór na listwie wymieniony, i poprzedni, i ten, co jest sprawny. Pompa CR podmieniona, rozrusznik kręci w miarę szybko, nie czuć i nie słychać, by było to wolne. Odma widzę, że lekko popuszcza, ale nie leci nigdzie tam z tyłu olej. Na pewno wiem, że co jakiś czas widzę olej w dolocie, nie mocno, lekko jakby z odmy. Aku sprawny też.
Na rozgrzanym trzyma tak samo ciśnienie na jałowych. Na pełnych obrotach dobrze zamknęło 6barowy zegar (orientacyjnie ok 8 bar) Dodam, że po odpowietrzaniu cały dzień palił jak chciał, raz od kopa, raz kilka obrotów, raz kilka sekund kręcenia. No loteria poprostu... Dalsza walka w poniedziałek, a we wtorek prawdopodobnie zaczyna sezon... Magiczny układ...
Cześć, jestem nowy na forum, ale już od jakiegoś czasu mam problem ze swoim Mercedesem GL X164 Bluetec. Problem polega na tym, że na wolnych obrotach po odpaleniu ciśnienie paliwa utrzymuje się na ponad 300 bar, nieważne czy ciepłe, czy zimne, bo zawsze pokazuje podobne wartości. Wchodzi w tryb awaryjny i pokazuje błąd za wysokiego ciśnienia paliwa...
Witam, Posiadam Mercedesa w220 3.2 cdi z 2003r. Mam bardzo meczący mnie problem na wyświetlaczu mojej eski pojawia się błąd "el power kontrol EPC visit workshop. Błąd pojawia się tylko przy naciśnięciu pedału gazu i traci moc, wchodzi w tryb awaryjny i kręci tylko do 3 tyś. Wymieniłem juz pompę która znajduje się z tyłu samochodu przy lewym kole i zawór...
Witam Posiadam problem z Mercedesem w211 3.2 r6 om648 204km. Auto gasnie podczas ruszania (automat) najczęściej po myjni po czym odpala normalnie. Wyskakuje check engine a błąd mówi "Za niskie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej" Wymienione/podmienione zostało już prawie wszystko od wtrysków po podłączenie pompy paliwa na krótko do akumulatora....
Wypróbowałem metodę wyjęcia rozrusznika A140 od góry bez kanału i opuszczania silnika. Faktycznie jest to wykonalne ale pracochłonne. Mi zajęło to 3h wyciąganie i 2h zakładanie. Poniżej przebieg działań dla mniej doświadczonych mechaników amatorów: 1. Odłączyć klemę ujemną od akumulatora. 2. Spuścić płyn chłodniczy ( jest zawór na dole chłodnicy po...
CDI zaczyna lapac juz od 120-150 bar. ale jesli przez wtryski nieucieka to zostaje zawór i pompa - ewentualnie jej zasilanie. jak masz mozliwosc to podstaw zawor. chyba ze nie jest to kwestia paliwa tylko jakis czujnik siedzi lub sam wtryskiwacz - wtedy tez niezapali
Witam mam problem z Mercedesem Vario 614 silnik OM904 auto zapowietrza się pochodzi trochę zaczyna plewić gaśnie lub postoi i nie chce zapalić po założeniu przezroczystych przewodów paliwowych widać w nich powietrze ale raczej na powrocie niż zasilaniu.wymieniono: -uszczelka podstawy filtra paliwa oringi na wtryskach i pompach zawór między 3 a 4 cylindrem...
gdyby ten przekaźnik padł o którym mówisz świeciła by sie lampka od ABS-u juz to przerabiałem Nie do końca masz rację - bo tych przekaźników jest sporo rodzajów, może mieć kilka wyjść, może w ogóle mieć wewnątrz kilka styczników, tak więc możliwości uszkodzeń jest sporo. Możesz go zapiąć na krótko - masa i zasilanie. Aby nie chodził cały czas, to wysteruj...
Przyczyną może być zła jakość paliwa lub zużycie elementów hydrauliki paliwowej. Dokładnie nie robiłem jaszcze tych silników ale podejrzewam że trzeba postępować podobnie jak w innych silnikach common rail. Wykonać należy testy sprawdzające system paliwowy zarówno niskiego cienienia (sprawdzenie ciśnienia na wolnych i wysokich obrotach wraz z wydajnością...
nistety w w124 diesel pompa jest odcinana pneumatycznie więc żadne odcięcie nie ma racji bytu! wystarczy że zdejmiesz jeden z przewodów podciśnieniowych np.od sterowania wysokością świateł i już go nie zgasisz ( dla złodzieja to oczywiste rozszczelnienie układu)to samo jeżeli zdejmiesz wężyk pneumatyczny z zaworu pompy wtryskowej. jedynym rozwiązaniem...
Witam serdecznie jestem posiadaczem samochodu marki Mercedes i chciałbym go odpowiednio zabezpieczyć, czytając forum dowiedziałem się ze jednak to nie jest takie proste jak myślałem. Mój plan jest następujący: Kupuje zawór odcinający paliwo (jest róznica pomiędzy dislem a benzyną) nacinam wężyk doprowadzający paliwo z baku do silnika i montuje w tym...
Kontrolka świec żarowych świeci ze względu na przepalenie jednej z nich Widzisz kolego - twoje informacje są nie do końca ścisłe. Owszem - kontrolka świec zapala się w przypadku przepalenia świecy, lecz nie na stałe. Zapala się już po uruchomieniu silnika i świeci przez ok. minutę-dwie a potem gaśnie. CIĄGŁE świecenie kontrolki może być spowodowane...
Zobacz czy przygasa lampka np wnętrza, jak uruchamiasz świece cięgnem. Dymienie może brać się ze zużytych lub źle wyregulowanych wtrysków. Spalanie masz ...za małe. Możliwe, że pompa źle ustawiona na cięgnach. Powypalasz zawory. Ropa z pompy spuszczona, nowy olej zalany? O tym trzeba pamiętać. Nie zaszkodzi co trzecie tankowanie wlać pół litra oleju...
Do mersedesa 313 włożyłem silnik 311 samochód odpalił tylko chodzi w trybie awaryjnym. Komputer odczytuje brak czujnika temperatury paliwa, eletryczne zawór odcinający i zawór wyłączenia sekcji pompy wysokiego ciśnienia. Po prostu tego nie ma przy temu silniku w jaki sposób wyeliminować te elementy żeby komputer ich nie odczytywał i nie wchodził w tryb...
a w jakim celu jest odcinana ta sekcja? Poniżej wklejam rysunek obrazujący zasadę działania zaworu regulacyjnego wysokiego ciśnienia (zrwc) (1) i sekcji wyłączania 3-go tłoczka (9) w pompie wysokiego ciśnienia BOSCH CP1 . http://obrazki.elektroda.pl/2643131600_1... Trzeba zaznaczyć, że pwc z sekcją wyłączania 3-go tłoczka jest mocno...
Zaworki padają dlatego że wykonują w tej generacji dodatkową funkcje. Upuszczają ciśnienie (np gdy zdejmiemy gwałtownie nogę z pedału przyspieszenia). Ponieważ brakuje w tej aplikacji na listwie zaworu upustowego. Można to usłyszeć kiedy wyłączamy silnik, takie charakterystyczne grzechotanie. Dlatego sam producent informuje że w tym przypadku ich życie...
Wykręć czujnik temperatury z bloku silnika, od góry przy pierwszym cylindrze. Na wolnych obrotach powinno być minimum 4,5 bara do ok 6,5 na wysokich. Przy 3-4 cylindrze masz zawór przelewowy 4,6 bara, nie zamyka się na 100%, ale to ciśnienie w bloku musi utrzymać. Problemy z utrzymaniem ciśnienia mogą być przy nieszczelnościach na wtryskach, podkładki...
Witam forumowiczów. Miałem przypadek z ciężkim odpalaniem i okazało się że zawór zwrotny paliwa powrotnego nie trzymał ciśnienia. Jest on umiejscowiony na górnej części bloku po lewej stronie między 3 a 4 pompą, wkręcony w blok na klucz 24, od góry wkręcony jest gruby powrót paliwa na klucz 22. Grzybek wypracował się i paliwo po kilku godzinach postoju...
automat do gaszenia w stanie spoczynku jest włączony. Tam jest klasyczny dla starych mercedesów podciśnieniowy układ, i elektro zawór "zasysa" powietrze z membrany od wyłącznika gaszącego. niemniej jednak dzisiaj walcząc z tym silnikiem próbowałem i tym poruszać żeby zobaczyc czy to cos zmieni. Niestety nie zmienilo :(
napisz konkretnie gdzie szukać przyczyny...pompa? filtr? przewody ,uszczelki? Na filtr paliwa wystarczy zerknąć aby stwierdzić czy pompa wysokiego ciśnienia jest w porządku ,oczywiście po wcześniejszym podłączeniu do kompa i braku jakichkolwiek wskazówek ze strony czujników na listwie. Jeżeli chodzi o przepływke to jednak sprzeczałbym sie,zdejmij wtyk...
WITAM WSZYSTKICH MAM PROBLEM Z MERCEDESEM MAGO JEST TO BUS NA MERCEDESIE VARIO 814 , PROBLEM JEST TAKI ŻE AUTO ZIMNE ODPALA A PO PRZEJECHANIU POWIEDZMY 70KM PONOWNE ODPALENIE TRWA BARDZO DŁUGO NA TYLE ŻE W PRZECIĄGU DWÓCH MIESIĘCY ZOSTAŁY WYMIENIONE DWA ROZRUSZNIKI OCZYWIŚCIE NOWE . W AUCIE DO TEJ PORY ZROBILIŚMY W ZWIĄZKU TĄ USTERKĄ : BAK + SMOK +...
Obecnie mało zajmuje się Scanią, więcej MAN i Mercedes dlatego więcj pomysłów nie posiadam, może jeszcze zawór "czerwony" źle pracuje. Jeśli auto tuż po zgaszeniu odpala dobrze to można poszukiwać awarii w zaworze gaszenia. Jeśli sytuacja się powtarza to tylko pompa. Proponuję wymianę w serwisie Scanii ze względu na gwarancję. Pompa ma dużą wydajność...
Witam, Czy, aby nie błąd czujnika położenia wirnika ? Jest on z tyłu pompy, pomiędzy wyjściami na wtryskiwacze. Często one po prostu zaczynają cieknąć (te czujniki) Tak było też u mnie - sprzedaję pompę na części http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=13834 Ewentualnie jest jeszcze w pompie czujnik położenia pierścienia krzywki i temperatury paliwa. Podaje...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Przepraszam , że tak póżno odpowiadam ,dziś spróbuję odpalić bez potencjometru.Dałem obejście czyli emulator do sprawdzenia.Sprawdzone wszystkie ścieżki doprowadzenia prądu do zaworu stopu , wszystko ok .Zasilenie zaworu stop na pinach wtyczki sterowania pompy ok , natomiast jak włączona jest cała wtyczka z dodatkowymi pinami zawór po przekręceniu zapłonu...
Z uwagi na to, że miałem przyjemność składać taki silnik po kapitalnym remoncie to napisze kilka uwag. Czy został wymieniony zawór baypas'u magistrali olejowej na nowy? Jeżeli w starym silniku wypaliło tłok to opiłki metalu mogły go zablokować. Pompa oleju musi być bezwzględnie przed montażem zanurzona w całości w oleju i napełniona poprzez kręcenie...
Diagnoza komputerowa była. Pompa miała dwa błędy jakieś czujniki teraz nie pamiętam muszę ją znaleźć. Lecz myślę że to wtryski. Dodano po 3 Byłem na diagnozie i się przeraziłem może ktoś mi powiedzieć na czym polegają błędy : 1.Zawór odcinający dopływ paliwa - nieprawidłowe działanie 2.Czujnik tłoczka rozdzielającego pompy wtryskowej - nieprawidłowy...
A zawory? Mają luz? Rozdzielacz do regulacji/naprawy bo nierówno dawkuje. Zawory są regulowane hydraulicznie. Możliwe że trzeba będzie się zająć rozdzielaczem. Ale nierówno (minimalnie) podający rozdzielacz nie będzie powodował takiego muła i gaśnięcia auta po kilkuset metrach. Gaśnięcie dzieje się często ale tylko w czasie jazdy. Jak sobie chodzi...
ESI tronic mówi o ciśnieniu 6,2 do 6,4 bara OK - nie jestem w stanie potwierdzić mojej wersji. Niektóre silniki z KE rzeczywiście mają wyższe ciśnienie niż podałem. Korzystam jednak z nowej wersji programu warsztatowego WIS i wiele informacji dotyczących starszych silników zostało z programu wywalone. Znalazłem jednak informację, że silniki 117 mają...
POMPA NIE ZACIĄGa PALIWA.: Pompa już kiedyś była zmieniana u poprzedniego właściciela i jest suchutka-powiedzieć wygląda jak nowa. Na krótkim Kablu. Autko jest 97rok z automatem 5d. Co to może być: Zdarzyło się parę razy w Mietku ze jak wcisnęło się gaz na maksa to wtedy zareagował EPC Zaczął chodzić nierówno na "3 cylindry" i dymił. Wystarczyło go...
Wygląda na wypalanie ale...Skoro nie ma żadnych błędów diagnostycznych, ale obroty silnika wrosną z 900 na 920 rpm i towarzyszy temu wzrost spalania, warto zwrócić uwagę na inne potencjalne przyczyny. 1. Sterowanie obrotami jałowymi. System ten zarządza obrotami silnika na biegu jałowym. Może być konieczne sprawdzenie, czy mechanizm sterujący obrotami...
Witam. W moim Sprinterze z 2013 roku z silnikiem 2.2 Cdi 130 km mam problem z błędami P0087 oraz P0089. Ten pierwszy sugeruje że ciśnienie paliwa jest poniżej wartości granicznej a drugi że zawor regulacji cisnienia. Wymieniony został czujnik na listwie oraz zawór na listwie i nadal jest problem. Dodam ze strasznie skacze ciśnienie - zadane ma 250 bar...
Jak stoi horyzontalnie to może paliwo cofać się przez nietrzymający zawór przy pompie.
Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc. Mam MB Sprinter 313 CDI 2003 r. przebieg 187000 Mimo,że bardzo dużo postów już napisano o problemach z nie odpalaniem sprinterów to po przeczytaniu ich i wykonaniu wielu manewrów nie udało mi się uruchomić mojego Sprintera. Zaczęło się od tego, że zgasł w czasie jazdy i zapaliła się kontrolka EDC. Nie chciał...
A co jeżeli niektóre pompy np. w mercedesie są gaszone podciśnieniem z kolektora dolotowego ?. Jak zablokować ?. Możesz kolego zastosować specjalny zawór podciśnieniowy(jest dostępny w sklepach z autoalarmami koszt ok.100zł).Tylko że to rozwiązanie jest dość popularne i ktoś kto zna Mercedesiki jak własną kieszeń-to poradzi sobie z tym w kilka sek....
Ten pomysł z elektrozaworem w Merecu nie dokońca jest trafiony. Taki diesel do odjechania nie potrzebuje dużo ON. Na 0,5 l ON potrafi odjechać spory kawałek a tyle znajduje się w filtrze paliwa i pompie. Zeby go odpalić bez rozrusznika wystarczy go pchnąć. Więc radzę ci zastosuj zawór powietrzny firmy Fox a skutecznie zabezpieczysz Mesia. Ten model...
A pompa paliwa od 2.0 powinna chyba dać rade. Zniszczysz sobie silnik, pod obciążeniem, nie da rady, będzie mieszanka za uboga i powypalasz zawory. pompa pasuje też od W124 2.6 i 3.0 benzyny, kup całość, dwie pompy i filtr, z koszem, przewodami itd... Zobacz w sieci jak to wygląda i jakie są różnice. 2.6 mogło już być na dwumasie Nie spotkałem się...
Witam.Doczytałem się że w silniku 611980 siedzą inne wtryskiwacze które różnią się kształtem strumienia i dawką paliwa.Nie chcę zakładać wtrysków od starego silnika (611981)żeby nie wypaliło mi przypadkiem tłoków.Jeszcze jedna sprawa która mnie zastanawia to pompa wysokiego ciśnienia.Założyłem tą ze starego silnika(pompa bez żadnego zaworka)a przykręcona...
Witam. Mercedes Actros 2535 ciężko pali tzn. zapali za 2-3 razem tak jak by się zapowietrzał. Nastepnie przy gorącym silniku postoi 10-15- minut i znów ten problem występuje. Czasami jest tak że rano zapala od sztycha jak by nigdy nic. Spędziłem u mechanika już kilkanaście godzin i dalej problem występuje. Zakupiłem pompę wysokiego ciśnienia ponieważ...
Jesli uklad CO jest zrobiony prawidlowo i jest w stanie pracowac w grawitacji, to nie potrzebne mu zadne zawory 3D, czy 4D . Kazdy kociol w czasie od rozpalenia do rozgrzania ukladu nie bedzie mial wystarczajaco cieplego powrotu jaki ma byc dzieki powyzszym zaworom, wiec podczas rozgrzewania zawory nic nie daja, a po rozgrzaniu ukladu grawitacja samoczynnie...
Mogę się podzielić moimi doświadczeniami : Dodałem LPG do dizla Mercedes 300D w prymitywny sposób dodając instalację I generacji i mogę powiedzieć tak wzrost mocy o 30% ilość gazu bardzo mała w udziale przy większej ilości silnik stuka, po prostu LPG poprawia spalanie ON z 75% do95% Przy dodaniu lpg po prostu listwa w pompie się nie otwera tak daleko...
Wszystko jest tak jak było. Fachowcy podpowiadają że już leciwe KE-Jetroniki nie trzymają ciśnienia w rozdzielaczach jak nowe i klapa przepływomierza lata luźno po dłuższej jeździe bez przełączenia na Pb-dopełnienia ciśnienia paliwa i potencjometr klapy podaje sygnał do otwierania zaworu powietrza dodatkowego i silnik gaśnie przez zbyt ubogą mieszankę....
Witam Mam Mercedesa 914 z 1995r. o pojemności 6 litrów i od jakiegoś czasu mam z nim mały problem. A mianowicie mam wrażenie, że paliwo cofa się i przez to silnik ma ciężko zapalić, szczególnie przy niskich temperaturach. Silnik zasilany jest pompą bosch-a. Wymieniłem w niej zawór zwrotny paliwa i zaworek w pompce paliwa służącej do odpowietrzania układu...
Witam, Ale wdaliśmy się w dyskusję akademicką. Sprawdźmy fakty : 1. świece nowe, iskra przeskakuje - czyli od strony zapłonu OK (nie wnikajmy na razie w położenie wałka rozrządu / czy jest prawidłowe) 2. pompa paliwa podaje. zawór zwrotny sprawny 3. czujniki położenia wału i wałka sprawne, 4. rozrusznik kręci, 5. akumulator naładowany Zostaje rozrząd,...
Witam. Od czego by tu zacząć.... Mam sprintera 902 2,2 cdi 80kw z 2005r i problem z odpalaniem sprintera jak jest ciepły. Bardzo długo kręci. W ostatnich miesiącach zostały zregenerowane wtryski, pompka wstępna, oringi układu paliwowego, zawór regulacji ciśnienia, termostat wraz z czujnikiem temperatury płynu chłodzącego, rozrusznik i nowy aku. Po podłączeniu...
samochód jest bez turbiny. zwykły kalsyk. motor jest w supoer stanie . na wolych jak nowy i na wysokich jeszcze lepiej ......no torpeda....tylko te wchodzenie na obroty os 1500 do 2500 .....filtry czyste....zero zużycia oleju....naprawde super stan. co robić ? ktoś mi powiedział ze na pompie sa dwa zawory z tyłu czy czujniki ....patrzyłem i fakt coś...
No to dobra w Poniedziałek go odstawiam, niech grzebią i postawią diagnozę. Mam nadzieję, że będzie to naprawa w ramach gwarancji i bezpłatna, bo ciężko będzie znowu sięgnąć do kieszeni. Głęboko... Dam znać. Dodano po 1 Słuchajcie koledzy. Rozmawiałem z kilkoma ludźmi co jeżdżą dieslami i mam parę pytań. Czy faktycznie wtryskiwacz może powodować jakieś...
IC już dobrałem, wywaliłem plastikowe wloty, teraz dospawać wygięte z aluminium. Potem dziura w masce i dorobić osłonę. :D Brabus tuningował w ten sposób, i mercedes dawał na to gwarancję. W terenie ma aż za nadto monentu obrotowego :D prawie nie muszę wbijać reduktora, ale jak zmienię koła na szosę 265/60 R18 to na czarnym mu trochę brakuje, więc liczę...
http://obrazki.elektroda.pl/9221492600_1... Witam, przedstawiam jak zrobiłem próbnik wtryskiwaczy diesla. Powodem była konieczność wymiany końcówek wtryskiwaczy oraz regulacja wtryskiwaczy w moim Mercedesie W124 250D. Próbnik jest skonstruowany z przerobionego hydraulicznego podnośnika samochodowego 2 tonowego. W podnośniku jest już...
Nie mam sił do tej pompy, kombinowałem usunąłem powietrze, dodałem podkładkę 0,25-0,3mm. Auto odpala za 1-szym razem, ale 60-70% jazdy jest na kontrolce... wtedy zbiera się tak, że spokojnie cienias z silnikiem 700cm3 mnie łyka. Czytałem już dużo tematów, ale rozbieżność jest duża co do pomp... Nikt nie podaje jaki model pompy pasuje z jak najmniejszymi...
witam mam problem z mb100d. po uruchomieniu silnika widać że w przewodzie paliwowym zasilającym idzie paliwo z powietrzem. na powrocie dzieje się tak samo co efekcie prowadzi d zapowietrzania się układu. co może byc przyczyną takiej sytuacji? pompa wtryskowa? czy jest tam jakiś zawór odpowiadający za zasysanie paliwa ze zbiornika ? Proszę poprawić pisownię...
Witam, z tym zjawiskiem walczę już jakiś czas wymieniłem czujniki na listwie,pompę wstępną, filtr dwa razy, wszystkie oringi zawory na filtrze sprawdzony cały układ paliwowy wyjęty zbiornik paliwa i zabawa trwa dalej. Zauważyłem różnice, że na pustym zbiorniku gaśnięcie jest o wiele rzadsze i występuje tylko przy dużych obrotach, przy pełnym baku gasł...
Mercedes Sprinter 315Cdi 2008R Biturbo (150KM) Witam, sprinter po przekładce silnika od E-klasy, podzespoły z oryginalnego silnika 315Cdi. Po pierwszym odpaleniu okazało się, że kopci, brak mocy i ciśnienie szyny za niskie. Części które założyłem nowe to: Wtryski- 4sztuki po regeneracji Czujnik ciśnienia paliwa (przedni na listwie) Regulator ciśnienia...
Tak czytam i oczom nie wierzę. Toż u nas mamy Case-a IH z 1985 z silnikiem d239 (3,9 dm3) seryjnie 72KM. Obecnie ponad 8000 mth. Przy około 7000 mth dołożona turbosprężarka pompująca 1 bar i podkręcona dawka paliwa. Silnik jest nominalny. Żadnych stuków, zero dymu, nie ubywa oleju, odpala w każdy mróz. Sam silnik jest cichutki (może zasługa świetnie...
Witam. Mam całkiem podobny problem z takim samym atego co w temacie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic27... temat zamknięty więc piszę nowy. Sprawdzałem wtryski w serwisie są OK. Wymieniłem filtr paliwa na oryginalny, zmieniłem uszczelniacze na pompkach, wymieniłem zawór zwrotny, wymieniłem pompę paliwa. Byłem u kilku mechaników to bawili...
Mercedes Sprinter 313 [903] r. 2002 Silnik: 2.2 Auto nie odpala, proszę o jakieś porady. Wymieniłem: - Czujnik i zawór na listwie wtryskowej. - Zregenerowałem pompę wysokiego ciśnienia. - Wtryski sprawdzone (sprawne) - Wymieniłem pompę paliwa niskiego ciśnienia. Auto nie podaje paliwa na listwę wtryskową, po próbie zaciągnięcia paliwa strzykawką z węża...
Witam temat następujący Auto Mercedes 124 2.0 K-Jet oczywiście zagazowany (wiem że temat rzeka i był wałkowany ,lecz problem dość dziwny. Mianowicie Auta nie można wyregulować na wolnych obrotach,układ pozornie szczelny wymyty nie jest po wielu wybuchach LPG ,klapa spiętrzająca prosta,srebrny przekaźnik sprawny + dodatkowo przylutowany na wszelki wypadek....
Wbrew pozorom łatwiejszy w montażu będzie Dolphin chociaż różnice są minimalne. Po prostu w Dolphinie masz osobne kabelki na przednią klapę i bagażnik, a w Concerto musisz sobie te przewody dopiąć do przewodu drzwi (przez diody). Gotowy moduł zamków pneumatycznych to http://conda.pl/product.php?id=80&k=6&pk... Ty znalazłeś inwerter, a to nie do...
Witam ....z ¨¨SamoStart-tem ¨¨ tez probowalem ,nie bez rezultatu ....dymi tylko ..... czy moze byc np glowica uszkodzona ? ......regenerowali mi ja 2 razy ..za pierwszym po zlozeniu nie bylo kompresji bardzo lekko wal sie krecil bez zadnego oporu .....nie sprawdzili szczelnosci ..///....oddalem ponownie do regeneracji ,powymieniali zawory i podobno...
a gdy paliwo zapala sie od rozgrzanego powietrza to jakie jest spalanie?nie ma czola zaplonu wiec jak sie zapala? Jak paliwo zapala się od rozgrzanego powietrza to występuje samozapłon i nie ma on nic wspólnego ze spalaniem stukowym lub inaczej mówiąc detonacyjnym. Oczywiście, że jest czoło płomienia w silniku ZS. Ponieważ wtrysk realizowany jest w...
Witam serdecznie pacjent to mercedes 190 1.8 KAT bez LPG. Stał kilka lat, kupiłem go i zrobiłem wszystko co potrzeba olej, filtry, instalacja elektryczna itd. wszystko było OK przez około rok, teraz ma problem. Problem polega na tym iż gdy silnik nabiera temperatury 50stC i więcej to zaczyna szarpać. Im temperatura wyższa tym szarpanie mocniejsze. Nie...
1.BEZPIECZNIKI POD DESKĄ Z PRAWEJ STRONY: F1 - 7.5A - OKNO OBROTOWE F2 - 30A - SZYBA PASAŻERA,SZYBER-DACH PRZÓD F3 - 30A - SZYBA KIEROWCY,SZYBER-DACH TYŁ F4 - 25A - CENTRALNY ZAMEK F5 - 10A - OŚWIETLENIE KABINY F6 - 20A - GNIAZDA WTYKOWE W KABINIE P,L F7 - 7.5A - TELEFON F8 - 20A - ALARM ANTYWŁAMANIOWY(EDW) F9 - 10A - PRZEKAŹNIK OGRZEWANIA DODATKOWEGO...
Witam serdecznie autko jak w temacie problem polega na tym że nie chce palić diagnostyka pokazała czujnik położenia wału ale ani jego zmiana ani sprawdzenie przewodów nie przyniosły skutku system jest zasilany paliwem przez pompy jedno sekcyjne podobnie jak w mercedesie nie ciekną zawór zwrotny wymieniony i paliwo jest utrzymywane w układzie dodam jeszcze...
1.BEZPIECZNIKI POD DESKĄ Z PRAWEJ STRONY: F1 - 7.5A - OKNO OBROTOWE F2 - 30A - SZYBA PASAŻERA,SZYBER-DACH PRZÓD F3 - 30A - SZYBA KIEROWCY,SZYBER-DACH TYŁ F4 - 25A - CENTRALNY ZAMEK F5 - 10A - OŚWIETLENIE KABINY F6 - 20A - GNIAZDA WTYKOWE W KABINIE P,L F7 - 7.5A - TELEFON F8 - 20A - ALARM ANTYWŁAMANIOWY(EDW) F9 - 10A - PRZEKAŹNIK OGRZEWANIA DODATKOWEGO...
Witam. Kupilem niedawno Mercedes SE 126; 420 1986 ROK. Ale mam problem z odpaleniem go. Powodem jest break napiecia na elektro zaworach rozdzielacza wtrysku. Pompa paliwa podaje paliwo do samego rozdzielacza ale zawor nie puszcza dalej. Odpala tylko po wlaniu paliwa do przepustnicy kolektora. Po wypaleniu paliwa gasnie. Po lewej i prawej stronie rozdzielacza...
Przy pompie paliwowej jest zawór odcinający paliwo zwany imobilajzerem , jest rozszczelniony albo uszkodzony. Sprawdz go i daj znac czy pomogło :) Ewent PW
Witam wszystkich. Problem z odpaleniem Mercedesa 202 2.2 d 1995r na pompie Lucas.Zawór elektromagnetyczny nie otwiera ,a co za tym idzie pompa nie tłoczy paliwa.Zawór podłączony na krótko pracuje , tylko jak chcę odpalić z kluczyka jest zamknięty.Kluczyk sprawdzany , OK .Imo otwiera zamek centralny , ale auto nie odpala.Podczas odpalania nie mrugają...
nie będzie mieć ciśnienia dobrego bo jak kolega ele5 napisał oringi są nieszczelne i pompa zasysa powietrze a nie paliwo, to jest częsty problem, ale czasem zawór regulacji ciśnienia się zacina. lepiej najpierw wymienić oringi, są tańsze.
Witam Mam problem z vito 2.2. Na listwie na biegu jałowym jest ok 300Bar ale wkręcając go na obroty jadać dochodzi tylko do 1000 i później auto gaśnie wywalając błąd ciśnienia paliwa. Wtryski sprawdzone -ok przelewy, zawór ciśnienia 3 razy podmieniany, pompa wstępna wymieniona, czujnik ciśnienia tez wymieniony. Auto czy to zimne czy gorące pali na dotyk....
[Quote = "blue_17"] Mercedes-Benz Diagnostic Trouble Codes (DTC) dla modeli 1996 + Nieprawidłowe działanie układu Czyszczenie P0466 Czujnik obwodu Range / Performance P0467 Czujnik przepływu Purge Circuit Low Input P0468 Czujnik przepływu Purge Circuit High Input P0469 Obwód czujnika przepływu Purge Przerywany P0470 Nieprawidłowe działanie czujnika...
Dzięki, nie wątpiłem że są tu jednak fachowcy. Oczywiśce Actros nie ma pompowtryskiwacza tylko układ PLD, ale sterowanie w pompie dawką paliwa przez elektrozawór odbywa się identycznie jak w pompowtryskiwaczach z zaworami elektromagnetycznymi. Sprawdzę jeszcze raz tą usterkę 4041 czy to napewno MR czy FR. Numer ramy też podam. Dostałem już uszczelki...
W miejsce zaworu orginalnego podepnij jaki kolwiek inny o zbliżonej wartości "Ohm" Naprawdę myślisz, że inżyniery z Mercedesa wymyśliły coś tak prostego do obejścia? W zaworze jest układ elektroniczny i zawór jest zwalniany sygnałem kodowanym. Amatorsko tego nie obejdzie. Star Diagnoza też nie ma takiej możliwości. Po wykonaniu bezpośredniego podłączenia...
Witam! W pewnym momencie auto na ciepłym silniku przestało palić. Zdarzało się to losowo, lecz co raz częściej. Dzisiaj auto odmówiło posłuszeństwa na dobre. Po odkręceniu jednego przewodu od wtryskiwaczy stwierdziłem, że nie dostaje paliwa. Zasugerowałem się podpowiedzią znajomego, żeby sprawdzić elektrozawór na pompie wtryskowej. Badając przewód zasilający...
Do tego, co dodał dodali poprzednicy dodam. Ten przewód jest do zabudowy a ty chcesz go dać ot tak na wierzchu. Narażając go na mróz w zimie, który może u nas wynieść nawet i –40°C i latem na promieniowanie od rozgrzanego asfaltu, który może mieć więcej niż 60°C. Dodatkowo przewód będzie poddawany drgania i szkodliwemu wpływowi smarów i olejów...
W moim oplowskim 1,7 jest na szczęście pompa Boscha :-). A tak przy okazji to EGR zaślepiłem jakis czas temu. eee to spoko, miłego śmigania w nowym roku :D Dodano po 14 przeczytalem caly ten temat 43 strony i caly temat na forum mercedesa 89 stron razem dalo mi to 130 stron lektury al eteraz wiem juz wiecej jezelii chodzi o komore wirowa to co to jest...
Witam odgrzeje trochę temat z kompresorem jest najmniej roboty tłoki od PG uszczelka pod głowicę od tdi metalowa pasuje,do tego kompresor ustawić doładowanie odpowiednią wielkością koła i prawie gotowe. Wtryski większej przepustowości,mocniejsza pompa paliwa, kompa wystroić i gotowe. Kompresor najlepiej od mercedesa jest trochę koszt ale nie musisz...
zawór paliwa pompy zawór paliwa mercedes zawór zwrotny pompy paliwa
laguna katalizator mercedes wentylator dmuchawa berlingo światłami mijania
zamiast neostrady samsung tizen
Wyświetlacz Toyota Avensis T25 - brak danych, przyczyny i diagnostyka Technics SU-A808: Podłączenie dwóch końcówek mocy