A to się narobiło jaką tam masz pompę vp44 cz vp 30 albo jak wygląda ten zawór długi metalowy wkręcany na nakrętce kołpakowej ,czy wciskany do środka i dociskany uchwytem na trzy śruby, taki i taki mam jak coś to dzwoń 790 718 520 to porozmawiamy.
W silnikach 2,0l o mocy 75KM (D3FA) i o mocy 85KM (F3FA) były pompy VP30, w silniku 100KM (ABFA) były pompy VP44. Samych pomp VP nie dotykałem, więc niestety nie pomogę...
chyba pomyliłeś elektrozawór start/stop z nastawnikiem więc najpierw skoryguj pytanie, jeśli chodzi o elektrozawór start/stop to powinien cyknąć po przekręceniu kluczyka w stacyjce, jeśli nie słychać cyknięcia to podłącz do niego na "krótko" zasilanie bezpośrednio z plusa akumulatora i wtedy jak jest sprawny to usłyszysz jego włączenie, PS. silnik nie...
Zawór odcinający na pompie wtryskowej.
Cykl 0 czyli zawór nie ma potrzeby dzialania. Pewnie nieszczelny lub pompa słaba.
A czy po wymianie zaworu nie trzeba regulowac pompy?
Pompy vp44/30 sa wadliwe. Watpie ze sie tak starales ze uszkodziłeś ten zawór, ale to sie zdarza nawet najlepszym. P.S. co to jest wiertnica hydrauliczna?:D
Dizba ma rację z tym że ten zawór wymieniamy na samochodzie bez konieczności demontażu pompy.
wymień zawór kąta wtrysku ,lub pompę wtryskową
Uszkodzenie mechaniczne pompy lub zawór dawki. Spróbuj mu jakiegoś czysciciela do układów paliwowych podać. I niech pochodzi na nim
Jeżeli układ paliwowy jest szczelny to pozostaje pompa do sprawdzenia ,lub głowica nieszczelne zawory.
Wężyk z pompy idący do serwa jest ok, ale pomiędzy z trójnika idzie dalej razem z wężami ogrzewania przez ścianę grodziową do środka kabiny. Od czego jest ten wężyk? W nagrzewnicy są siłowniki podciśnieniowe sterujące klapami, z tym, że wersja z klimą różni się od wersji bez klimy. W obu wersjach podciśnieniowo pracuje przełączanie nawiewu zewnętrznego...
jak odkręcę przewody z wtrysków nie leci paliwo,napięcie jest,na plaku chodzi, jak odkręcę przewód od przelewu którym wraca paliwo do filtra do zbiornika jest ciśnienie.czy jest możliwość ze to zawór który jest umieszczony na górnej części pompy
A jak sprawdziłeś barak ciśnienia na listwie? Podłącz tester i sprawdź ciśnienie - podczas kręcenia rozrusznikiem powinno być 350 barów +/-50 barów. Jeżeli podana tolerancja jest przekroczona, PCM nie pozwoli na odpalenie silnika. Nawet mocno przelewające wtryskiwacze nie spowodują spadku ciśnienia poza tolerancję, natomiast uszkodzony zawór IMV na...
Dałeś radę ogarnąć temat? Mam taki sam przypadek w parametrach jak kręce silnikiem to ciśnienie bije do 600 - 800 bar ale nie odpala. a jak odpalę na Plaka to śmiga jak się należy i ciśnienie trzyma na listwie. Wymieniłem zawór regulacji ciśnienia w pompie CR i dalej to samo.
okazał się regulator ciśnienia na pompie, został wymieniony, Ile kosztuje taki zawór do Denso? I gdzie kupowałeś?
Nie mogę zrozumieć tych skoków ciśnienia w górę?! To typowy objaw przy niewydolnej pompie wtryskowej - zawór IMV pompy przekracza granicę prawidłowej pracy przy ekstremalnej modulacji sygnału sterującego PWM - starając się uzyskać prawidłowe ciśnienie na listwie zadane przez IDM. Pompa i wtryski pojechały do specjalistycznej firmy i nie pomogło......
Obawiam się, że pompa po 1995 roku i przed nie jest zamienna. Z kilku powodów, w tym ze względu na zmianę sposobu sterowania przy rozruchu. Lucas Epic ze względu na wymagania odnośnie czystości spalin zmieniał ciśnienie wtrysku i sposób pozycjonowania nastawników pompy podczas rozruchu. Co prawda ciśnienie w późniejszym systemie (po 1995r) było wyższe,...
U mnie już po wszystkim. Jednak pompa. Koszt regeneracji to 1800zł w serwisie bosch. Wymieniono obudowę pompy, przestawiacz wtrysku i zderzak? Tak powiedzieli. Wierzę na słowo bo sam raczej nie podjąłbym się rozebrać pompy. Na pocieszenie mam jeszcze opla Astre 2.0 D 99r. Zgasł podczas jazdy i koniec. Odczytałem kody błędów i chyba też pompa. Co za...
Witam. Czy akumulator jest sprawny i ma ładowanie? Alternator sprawny? Przy braku napięcia zawór odcinający pompę się nie włączy i dlatego tak jest na kablach odpala.
Wpierw sprawdziłbym wtryski - jeżeli są ok, to raczej pompa do weryfikacji. To nie wygląda na panewkę. Transit tddi nie ma turbiny z przestawianą kierownicą, ma zawór upustowy.
Witam. Rezystancję są ok. tranzystor się przegrzał bo został żle osadzony. Zawór o niższej rezystancji możemy sprawdzać podłączając go do akumulatora poprzez przewody 0,5 - 0,7mm na ułamek sekundy. Powtarzam na ułamek sekundy. Zawór ma cyknąć, jak cyknie to jest dobrze. Pobiera on co najmniej 10 amper, oczywiście pracuje krótkimi impulsami.
Na początek zasil pompę wtryskową z oddzielnego baniaczka zawieszonego trochę wyżej nad silnikiem i zobacz jak zachowuje się auto podczas jazdy (najlepiej zawiesić na szybie bocznej plus dłuższe wężyki). Pamiętaj o odłączeniu powrotu od pompy i ten przewód łączysz z wychodzącym z filtra (paliwo będzie krążyć "na ślepo" w obiegu zamkniętym). Powrót z...
Żeby nie trzeba było 3razy kręcic i paliwo nie będzie się cofać trzeba zainstalowac ręczną pompę ssąco-tloczącą-ona ma zawory zabezpieczajace przed cofaniem paliwa.
udało mi się odczytać nr 0281 005 025 - doczytałem, że jest to zawór elektromagnetyczny pompy wtryskowej, więc chyba nie powinno to sobie tak leżeć luzem, czy to też nie potrzebne w tym modelu?
Zawór start-stop pompy wisi bezpośrednio na stacyjce z pominięciem jakiegokolwiek bezpiecznika. Skoro więc silnik się zatrzymuje, ale nadal można zakręcić rozrusznikiem - oznacza to, że nie łączy jeden z obwodów stacyjki. A klemy akumulatora są ok. Choć podejrzany jest obrotowy włącznik stacyjki, to jednak o wiele częściej pada przegrzewająca się, sześciopinowa...
Witam Mam problem z transitem 2008r 2.4 tdci 140HP. Pompa nie podaje ciśnienia na szynę. Z tego co udało mi się zdiagnozować ECU zamyka zawór SCV prądem 2.2A. Przy rozpiętej wtyczce ciśnienie wzrasta do 400bar. Pompa była na stole i wszystko w normie. Podczas rozruchu zawór powinien być całkowicie otwarty (prąd 0A) a jest zupełnie odwrotnie. Zawór bezpieczeństwa...
Dziś jestem tak zadowolony,że zaraz otwieram browarka!!!!Problem rozwiązany!!!Pomogły mi trochę inne fora.Otóż w moim wypadku był to zawór gaszenia silnika w pompie wtryskowej,kupiłem go za wysyłką(koszt 60zł)wymieniłem jest to tak proste że szkoda pisać i wszystko działa jak ta lala.
Najczęstrzym przypadkiem jest tam zacinając się zawór EGR wymontować i przeczyścić i powinno być Ok. To jest ten który podaje spaliny do kolektora ssącego.
Jeżeli przed wymiana zaworu było Ok to tu szukaj przyczyny. Moze zawór za mało otwiera. Spróbował bym wyciągnąć tłoczek zaworu, wtedy jest max przepływ. Musisz tylko gasić silnikiem.
Generalnie pierwszy Transit 2,5D był z 1986 roku imiał pompę CAV Lucas. Moc 68 KM/143 Nm W 1999 roku wprowadzono liczne zmiany, włączając w to system spalania z przeprojektowaną częścią wlotową komory spalania zagłębionej w denku tłoka, nowe, cienkie tzw ołówkowe (SLIM type) wtryskiwacze Stanadyne oraz zawór recyrkulacji spalin EGR. Wprowadzono pompę...
Zdobyłem przystawkę od kolegi po diagnostyce pokazało uszkodzenie zaworu regulacji dawki czyli najprawdopodobniej pompa elektronika do sprawdzenia no i sam zawór może przycięty to się okaże. Mam jeszcze jedno pytanie czy jest możliwe zdemontowanie togo zaworu bez demontażu pompy jeśli tak to w jaki sposób z góry dzięki
Pojawianie się jakichkolwiek błędów tylko po włączeniu zapłonu, bez próby uruchomienia dyskwalifikuje na starcie ten sterownik. Po prostu jest uszkodzony. Jeśli kable sterownik pompa są podłączone, zawór kąta ma około 10 OHM a błędy wyskakują na starcie to ktoś ci sprzedał złom. Zawór dawki jest dobry, bo inaczej samochód za chiny by nie odpalił. A...
Jeżeli miałeś jeszcze z Epikiem uszkodzone sterowanie upustem w turbinie, układ ma za sprężarką w dolocie czujnik MAP i brak ciśnienia mógł skutkować trybem awaryjnym. Drugą przyczyną - najczęściej spotykaną i też początkowo banalną - jest opisany już wyżej zawór start-stop. Problemy zaczynają się później, gdy jeździ się nadal z uszkodzonym zaworem,...
z kompa wyczytał tylko ,że ciśnienie paliwa faluje mam zawór paliwa w pompie spróbuje go wymienić to jest problem który jak pisałem wcześniej zdarza się nieregularnie teraz jade i jest ok .takie same objawy w toyocie i po wymianie filtra paliwa ok ,ja mam nowy filter jutro czyszcze zbiornik paliwa i elektrozawór pompy wymienie
Chyba masz nieszczelny zawór zwrotny paliwa przy pompie wtryskowej.Na postoju paliwo spływa do zbiornika i układ paliwa sie zapowietrza. Jak dasz mu plaka to odpali , zaciągnie paliwo i chodzi.
Sprawdziłem ten opornik i wszystko jest niby ok . Mam jeszcze jedno dziwny objaw po wyłączeniu auta jeszcze chodzi około 10sekund. Czy może być to związane z tym opornikiem. Oj.... Trzeba było od razu tak mówić. Opornik nic do tego nie ma. Jest zwalony zawór start-stop, konkretnie twornik z gumką na końcu. Są do kupienia zamienniki, w podanym przeze...
mało kto naprawia pompy Lucasa. To prawda, ale naprawić prawidłowo każdą pompę wtryskową - nie tylko Lucasa - to potrzeba kumatego człowieka. Pompy Lucas Epic maja opinie zawodnych - ale niesłusznie. Siada często tylko zawór start-stop, ale reperaturka kosztuje 70 zł... Pompa jest nie do zarżnięcia i nawet jest stosunkowa odporna na odbarwiany kwasem...
jeśli odpali to idzie jak burza , To musi się zapowietrzać. Jeżeli masz mocowanie filtra z drucianą obejmą dokręcaną z boku śrubą - to zmień jeszcze raz filtr, ale: - oczyść powierzchnię przylegania w podstawce benzyną ekstrakcyjną i szmatką z resztek zglejowanej gumy, - posmaruj olejem uszczelkę filtra oraz wyoblenie na filtrze pod które wchodzi obejma...
Pod tym linkiem który podałem masz dokładny opis, rysunki, wszystko jest. Zarejestruj się, bo bez zalogowania nie widzisz rysunków, tylko sam opis... Tym nie mniej - to jest ten zawór z tyłu pompy, od strony przegrody (nie te od góry), pod plastikową osłoną, ten bliżej silnika, na rysunku twornik to część nr 126 http://img836.imageshack.us/img836/5148/...
Dopóki tłoki i zawory się nie przywitały, to problemu nie będzie. Ale coś czuję, że ten twój mechanik nie kuma tego silnika... Prawidłowo zrobiony i ustawiony przy wymianie pompy wtryskowej nie ma prawa przestawiać się o ząbek na pasku. Opis ustawienia kół i pompy - podałem ci linka. Zawory ustawiasz jak niżej: -zawór w pełni otwarty: 1 i 6, zawory...
Czujnik podmieniałem dla upewnienia i praktycznie sie nic nie zmieniło, zawór regulacji ciśnienia wyczyszczony dalej bez zmian, cdif pokazuje 500bar po chwili spada na około 320-350 ale auto dalej zapala na chwilę. Podczas pracy przez te 5 sec nic nie mruga. Wywala błąd -wtryskiwacze bank 1 przerwa-P1293,Wtryskiwacze bank 2 przerwa-P1294,Kalibracja...
lubisz sobie robić problemy jak masz stareg typu silnik na mono masz immo w zaworze pompy wymień zawór na taki bez immo i wszystko na temat ok 200 złotych zawór . żadnych adaptacji męczarni z kluczami itd auto bedzie ci jeszcze służyć
Pompy paliwa elektrycznej nie ma. Wysokie ciśnienie około 250 bar. Zawór bezpieczeństwa chwilowo puszczony był do banki z paliwem i nie przepuszcza. Na starych wtryskiwaczach pracuje nierówno ale nie gaśnie i odpala bez problemu. Na nowych problem z odpaleniem i potrafi zgasnac. Nie trzyma biegu jalowego. Rano wtryski pojadą do sprawdzenia...
Stawiam na nastawnik w pompie VP 44. Zajkos pisze o Transicie 2,4 90 KM, tu jest pompa VP30. Tylko model 2,4/125 KM ma pompę VP44. Czy może być wina nastawnika pompy a czujnik wywala bo brak synchronizacji? W pompie VP44, .jeżeli zawór elektro-magnetyczny przestawiacza wtrysku pozostaje zamknięty (awaria sterownika), to zastępczo, przy braku działania...
Dziękuję ci za odp,u mnie jest tak że chyba idzie za duża dawka paliwa ponieważ jak ściągnę wtyczkę z zawaru scv w pompie to dostaje chyba duża dawkę paliwa bo odpala tak jak z plaka grzechoczą przez chwilę klawiatura ale zakładam wtyczkę i auto chodzi bez zarzutów ,kupiłem nowy ten zawór wczoraj i nic się nie zmieniło ,jeszcze zostaje czujnik cisnienia...
Jeszcze dopiszę , aby wyczerpać temat: siłownik jest fabrycznie podłączony pod stacyjkę (tak jak zawór start-stop pompy) ale poprzez czujnik temperatury w bloku silnika (mniej więcej pod filtrem paliwa). Czujnik ma dwie końcówki... Czujnik ma za zadanie nie dopuścić do zbyt wczesnego nagrzania siłownika w sytuacji, gdy długo odpalamy - z problemami...
Żeby płomieniówka odpaliła musisz mieć jeszcze podpięty czujnik/czujniki temperatury i oczywiście samą świece. W Transicie płomieniówką steruje moduł elektroniczny z czujnikiem temperatury w środku - nie ma oddzielnego czujnika. Moduł włącza świecę, elektrozawór paliwa i lampkę na desce. Przy tych temperaturach co teraz są, sam się nie włączy, potrzeba...
No dobra ale kontrolka silnika gasnie! i Komputer usterki nie znajduje! Ja myślę że jak jest bo nie wiem podgrzewacz paliwa albo zle cisnienie wtórne pompy - zawór regulacyjny pompy wtryskowej. Miałem to w starszym Transicie. Pozdrawiam
Po wymianie przez jakiś czas było dobrze, Oszczędnie opisałeś swój problem... Co to znaczy "przez jakiś czas"? Przez godzinę, czy pół roku? Czy zmieniłeś filtr na dobry, markowy? Po pierwsze, skąd wiesz, że nie dostaje paliwa? Czy w starym było paliwo? Co sygnalizuje kontrolka EMS (symbol silnika)? Przyczyn w EPIC-u może być mnóstwo, więc warto sczytać...
To wymień jeszcze raz. Transit 2.5 TD na Epicu był bardzo czuły na filtr paliwa. Też tak uważam. Przy zakładaniu nowego filtra posmaruj uszczelkę czystym olejem, dociśnij filtr i przekręć trochę w lewo-prawo. Pompa Lucas Epic pracuje cała zalana paliwem, wykorzystuje paliwo jako czynnik wykonawczy dla nastawników dawki i kąta wtrysku. Ciśnienie paliwa...
Witam. Ford Transit 2,5 disel, stał rok z uszkodzonym silnikiem. Kupiłem używany silnik, złożyłem i nie chce odpalić, po przekręceniu kluczyka coś chce załapać ale nie może i słychać stuki. Wszystkie filtry są nowe, paliwo podaje, elektryka działa, rozrząd ustawiał fachowiec. Co może być nie tak? Proszę o pomoc. Jeśli źle umieściłem temat, to przepraszam....
Bardzo dziękuję za informację jeszcze mam pytanie może Pan będzie wiedział mam ustawiony rozrząd i zablokowany blokadami pompa poszła do regeneracji przy okazji czyszczę kolektor ssący i kanały zaworów i moje pytanie czy będą wszystkie zawory ssące zamknięte jak rozrząd na blokadach jest bo z moich prób dmuchając powietrzem 1i2 i 4 zamknięte a w 3 dmucha...
jadę cały czas na trójce stukanie zanika czy gdyby stukało coś na klawiaturze to czy nie powinno być głośniej po zdjęciu korka wlewu oleju, Kolego - jeżeli byłaby klawiatura walnięta (np samoregulatory luzu) - to silnik stukałby cały czas, bez względu na to czy wchodzi na obroty (jest dawka wtrysku), czy schodzi z obrotów (nie ma wtrysku). Masz tyle...
Tak jakby regulator albo zawór w pompie. Ja z kolegą walczyłem z Transitem 2 miesiące, ciężko odpalał, gasł, nowe wtryski, regulator ciśnienia, pompa dobra sprawdzana 2 razy na stole, filtr ręce opadały. I wreszcie bingo... przytarta pompa paliwa w baku, od rdzy z wody z paliwa. Czym dłużej stał tym gorzej odpalał. Nowa pompa i śmiga odpala od strzału.
Powiem szczerze, że nie wiem czy pompa sypie opiłkami czy też nie. Będę musiał zajrzeć do filtra, ewentualnie wykręcić zawór ciśnienia i sprawdzić jak wygląda, tylko czy jak pompa by padała to nie było by też problemu na ciepłym silniku? Napiszcie mi jeszcze, czy normalne jest to, że w wężyku który dochodzi do pompy paliwa, paliwo idzie razem z powietrzem?...
sprawdź sobie tez zawór zwrotny ,bo jakiś musi być powódko dlaczego sie zapowietrza , kuknij na elektrozawór na pompie czy dochodzi napięcie przy włączaniu stacyjki słychać i ostatnie możesz sobie założyć pompkę "C" na stale przed filtrem jak sie zapowietrzy następnym razem wtedy potrzeba ci będzie 1 minute na odpowietrzenie
Witam, mam problem z tym autem. http://obrazki.elektroda.pl/6959216400_1... Gdy jest zimny wszystko jest ok. Jak tylko nagrzeje się do 90'C pojawiają się problemy. Powyżej 2500obr nie można go kręcić podczas jazdy bo przy tych obrotach traci moc, zaczyna delikatnie - ledwo wyczuwalnie szarpać i gaśnie. Za każdym razem tak samo. Po zgaśnięciu...
nie jedzie w tedy normalnie i trochę głosniej pracuje 80% tego typu awarii w Lucas Epicu jest spowodowanych niewłaściwą pracą zaworu start-stop w pompie. Pompa Lucas pracuje całkowicie zalana paliwem pod ściśle określonym ciśnieniem i jest ono czynnikiem wykonawczym dla nastawników dawki paliwa i kąta wyprzedzenia wtrysku. Jeżeli zawór start-stop ulegnie...
Pompa Lucas w Epicu pracuje w ten sposób, że zalana jest całkowicie paliwem, które jest nie tylko wtryskiwane do wtryskiwaczy, ale jest czynnikiem wykonawczym dla nastawników dawki i kąta wtrysku. Nastawnikami sterują elektrozawory wbudowane w pompę. Problem jest taki, że jakiekolwiek zakłócenie wewnętrznego ciśnienia paliwa w pompie skutkuje nieprawidłowym...
Wtryskiwacz hałasuje przy wchodzeniu na obroty, przy schodzeniu z obrotów (zamknięty gaz) cichnie. Padnięta klawiatura/zawory nasuwają cały czas... Zerwany wałek dźwigienek może powodować wydostawanie się oleju nad klawiaturę i przez odmę olej leci do cylindrów - stąd biały dym. Dwa razy widziałem taki przypadek w tym silniku. Inna możliwość - wtryskiwacz...
Nie wiem jakiego to kleju kolega w komputerach używa, ja widziałem w komputerach pastę termoprzewodzącą służącą do poprawy odprowadzania ciepła do radiatora. Pastę, o której piszesz, nie będzie ten tranzystor w tym sterowniku sprawnie chodził, o czym wcześniej napisałem, bo nie tylko tutaj chodzi o odprowadzania ciepła, ale i musi, taka pasta przez...
Witam transit 2,4 DI z 2001r pompa vp44 Problem był taki ze po przekroczeniu 2 tys. obrotów silnik gasł Auto pojechało do mechanika i po kilku miesiącach przywieźli go na lawecie i już w ogóle nie działa , nie można odpalić - wymienili pompę wtryskową po regeneracji razem ze sterownikiem . - wymienili osłonę rozrządu po podłączeni kabla w programie...
Jak radzisz, szukać masy do skutku, czy jednak próbować obejść. Obejście to zawsze trochę tzw druciarstwo... Z resztą nie wiadomo do końca, gdzie jest przyczyna. W tych autach instalacja - mocno uboga w przekaźniki - po latach wyraźnie siada na stykach, zwłaszcza na wiązce głównej stacyjki i innych prądowych (więc i masowych). Masy modułów sterujących...
Za wszelkie porady dziękuje. 85 KM to nie jest dużo na taką budę... Tym nie mniej powinien iść nieco więcej - jednak nie napisałeś jaką wersję auta masz i z jakim przełożeniem dyfra (łatwo sprawdzisz po VIN-ie). Z najwyższą budą i z wolnym mostem szybciej nie będzie szedł... Osobowy, niski, krótki z tym silnikiem to góra 150 km/godz. Najszybszy niski,...
Czy na pewno zawory ustawione są prawidłowo - może jest zero luzu i się nie domykają. Już różne rzeczy widziałem... Czy na samostarcie odpala? Rozrząd ustawiony prawidłowo, zawory się domykają i luzy też są ok. Wczoraj go rozbierałem i kolektor ssący wyglądał okropnie, cały zasyfiony od przedmuchów. Wszystko wskazuje na słabą kompresję (przypominam...
Sprawdzałeś zawór upustowy turbiny - czy nie przytarty? Odłącz sztangę od dźwigni i sprawdź, czy chodzi płynnie, lekko i bez zacięć. Jeżeli jest ok, sprawdź szczelność gruchy i wężyka. Sprawdź szczelność układu podciśnieniowego począwszy od pompy vacu, elektrozaworów sterujących, gruszki EGR-a i przepustnicy. EGR - mimo, że zaślepiony - musi pracować,...
Zrobiłem tak: -zaślepiłem zawór EGR -zwiększyłem dawkę wtrysku na pompie Po tych zmianach górki które do tej pory pokonywałem na 3 biegu teraz pokonuję na piątce.Zadymienie za autem jest w normie więc zostaję przy tym.Zużycie paliwa raczej nie wzrosło i kosztów żadnych też nie miałem więc jestem zadowolony.Turbo było by lepsze ale z drugiej strony dodatkowy...
Miałem podobnie dwa razy - zawsze w końcu brałem go na samostart - ale potrzebne są dwie osoby: jedna wpierw kręci rozrusznikiem, druga zaczyna małymi dawkami strzykać w dolot tak, by zaczął łapać nie gwałtownie, ale stopniowo. Potem podtrzymujesz go samostartem na średnich obrotach. Raz to trwało nawet ze dwie minuty, zanim zaczął samodzielnie pracować...
Witam przełożyłem silnik z 100km na 85km (niestety 100km praktycznie niema) i powstał problem autko odpala ładnie lecz pojawia sie check, brak mocy, po przekręceniu kluczyka gaśnie po kilku sekundach. Po przeszukaniu internetu co może być padło na zaworek start stop. Zamówiłem nowy twornik-tłoczek elektrozaworu z gumką (stary się rozleciał w rękach)...
Witam, utrata mocy po kilku minutach jazdy, po wyłączeniu i odpaleniu znowu jest kilka minut dobrze( idzie do 4500 obr/min), później samochód nie wkręca się wyżej niż 3500 obr/min , wymienione następujące części: EGR (EGR z czujnikiem położenia), zawór podciśnienia EGR (N18), czujnik MAP ( ciśnienie i temperatura zamontowany w intercoolerze), ślizgi...
Samostart to od razu do kosza.Niebezpieczny .Widzialem korbowod na zewnatrz.Daj mu silikonu w spreju .Nie naciskaj gazu powinien odpalic .Zakladam ze zawory ok.Jak nie odpali to glowica do roboty.Na silikonie odpali kazdy oporny i te nowe tez.Wyprobowane.Chodzi jak na ropie albo i lepiej. Dodano po 4 Mozesz miec zapowietrzony uklad.Przerabialem to na...
Troche ciezko pali zimny, albo sie zapowietrza albo jeszcze nie ten kat Sprawia wrazenie za wczesnego wtrysku - a przyspieszony wtrysk pomaga w odpaleniu silnika. Więc przyczyna musi być inna. Być może lekkie zapowietrzenie. Na taką okoliczność warto zmienić pompkę podającą paliwo - jeżeli ma wypracowane zaworki, to nie trzymają statycznie paliwa (na...
Dwa czujniki co są w pompie podmienione z drugiego silnika bo jest dawca nie podniesione 'autokorekta zmieniła' . Czujnik na listwie tak samo wymieniony i nic się nie zmienia dalej błąd POO89 i PO404 to te dwa takie wydaja się nie pokojące no i właśnie jak ktoś by mnie naprowadził co tu zrobić sprawdzić lub podmienic . Dodano po 6 Bo ten błąd POO89...
Witam, zacznę od tego że sporo poczytałem na forum nim postanowiłem napisać. Mam problemy z Transitem 2,5D 96 rok pompa wtryskowa Lucas. Autko nie chce się wkręcać na wolne obroty i gaśnie. Zaślepiłem zawór EGR to nic nie pomogło, wymieniałem czujnik wału dalej nic. Auto ma dziwne zaskoki, czasami odpali i wszystko jest ok, ale wystarczy trochę sie...
Witam wszystkich. Tematem jest mój transit, któremu po regeneracji wtryskiwaczy występuje objaw spadku ciśnienia na szynie na ciepłym silniku. Auto odpala ładnie na zimnym i pracuje równo, obroty trzymają bardzo blisko 8000, a ciśnienie na szynie oscyluje w granicach 30000 kPa. Poniżej podaję screeny, począwszy od pomiaru na zimnym, kończąc na ciepłym,...
Niedawno robiłem forda transita 2,0 tddi z podobnymi objawami. Turbo to bym wykluczył, podczas jazdy to się zgadza że dymić może na biało, lecz po zgaszeniu i dłuższym postoju olej z powrotem ocieka do chłodnicy powietrza i samochód odpala za drugim razem. Przy starcie silnika turbo nie ma znaczenia gdyż jego praca zaczyna się w zakresie wyższych obrotów....
Witam, tak się złożyło, że powiedzmy ''okazyjnie'' nabyłem focusa 1.8 tddi 2001 prawdopodobnie z uszkodzoną pompą wtryskową - nie odpalał - ktoś już tam grzebał, prawdopodobnie pompa była zmieniana. Okazało się że był przestawiony rozrząd na pasku, sporo rzeczy nie po dokręcanych - ogólnie mina. Do rzeczy, po ustawieniu rozrządu fordzik palił tylko...
Sprawdziłem wszystkie przejścia według schematu, niestety przekaźnik nie działa. Może ktoś ma pomysł jak sprawdzić sam przekaźnik? Podaję opis schematu: 1. akumulator 2. stacyjka 3. rozrusznik 4. alternator 5. przekaźnik rozrusznika 6. świeca płomieniowa 7. przekaźnik świecy płomieniowej z układem sterującym 8. złącze testowe 9. rezystor 10. zawór odcinający...
Witam wszystkich. Dotyczy auta kolegi Transita Connect-a L2 5-osobowy,1.6 TDCi 115 2015 (obecnie 219 tyś.km), sprowadzony z Niemiec. W tym autku miałem przyjemność...wymienić zatarty silnik (DV6C od Citroena 2013, 40 tyś.km przebiegu) , skrzynię od Mondeo (2012 rok, BG9R-7F096-BA, 80 tyś.km ), zregenerowaną turbosprężarkę (nowe, markowe części). Doszło...
Jeśli pasowało by mocowanie pompy boscha do bloku, oraz mocowanie wtrysków w głowicy to ja bym się wiele nie zastanawiał. Gdzie tu "TDI" ? Będziesz miał co najwyżej TD z intercoolerem. Montując pompę np. od transita 2.5td będziesz miał "TDI" na linkę. Wtryski oczywiście muszą być od silnika z bezpośrednim wtryskiem. Ważną rzeczą jest też czy wtryski...
Srawdż najpierw czy jest wyjście dodatkowe do paliwa z pompy ,bo paliwo podawane na świecę jest z pompy paliwowej .Bo możesz kupić części i nici z tego.Schemat elektryczny jest prosty.Paliwo podawane jest w tym czasie gdy kręci rozrusznik i otwiera się zawór elektryczny i paliwo wtyskiwane jest na świecę .
POMPA NIE ZACIĄGa PALIWA.: Pompa już kiedyś była zmieniana u poprzedniego właściciela i jest suchutka-powiedzieć wygląda jak nowa. Na krótkim Kablu. Autko jest 97rok z automatem 5d. Co to może być: Zdarzyło się parę razy w Mietku ze jak wcisnęło się gaz na maksa to wtedy zareagował EPC Zaczął chodzić nierówno na "3 cylindry" i dymił. Wystarczyło go...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
transit przekaźnik pompy transit sterownik pompy sterownik pompy transit
potencjometr liniowy logarytmiczny junkers cerapur podłączyć sterownik zrobić cennik
samsung ue50au8002k samsung ue50au8002k
Jak włączyć ogrzewanie w piecu Ulrich Wandich? Jak przywrócić kursor w przeglądarce - porady