uszkodzony zawór ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia(pompa wtryskowa)
W skrócie, sprawdzić przewody paliwowe, pompę niskiego ciśnienia i jeżeli wszystko jest w porządku sprawdzić zawór na pompie wysokiego ciśnienia oraz samą pompę, w samochodzie do pompy wysokiego ciśnienia dochodzi paliwo ale z pompy już nie pomimo że i zawór i pompa została wymieniona.
Wtryski przy dwóch naraz , z resztą tu problem jest z ciśnieniem paliwa jeżeli jest za małe to wtryski nie puszcza paliwa. Dodano po 2 Czy ktoś wie czy ta pompa ma zawór wysokiego ciśnienia i gdzie on jest? Dodano po 4 Znalazłem zawór wysokiego ciśnienia i oring przy obydwóch pompach był zepsuty .
Witam. Problem rozwiązany, powypalane ścieżki w sterowniku. Zamykam temat
Zawory regulacji ciśnienia opór 15om ,przelew drożny,zawór przelewowy w głowicy pompy otwiera się przy 2,4bar, przewody wysokiego ciśnienia wszystkie jednakowo cieple.
Okazało się, że u mnie też był zepsuty ten zawór (redukcyjny Bosch 1110010017). Wymiana tego zaworu załatwia wszystkie problemy związane z rozruchem i gasnięciem silnika. Więc jeśli ktoś ma podobny problem z autem, to warto przyjrzeć się temu zaworowi, zanim kontrola wtryskiwaczy, pompy wysokiego ciśnienia czy czegokolwiek.
Dziękuje za pomoc, problem rozwiązany. Okazało się, że prawidłowe ustawienie jest następujące: - znak na kole zębatym pompy do znaku na kole pośrednim (to oczywiste) - UWAGA prawidłowe ustawienie wały to zawory na 1 cylindrze (licząc od rozrządu) na mijance a na 4 zamknięte Przy takim ustawieniu zapalił "na dotyk". Pozdrawiam
Witam auto naprawione , wtryski były dobre , problemem był zawór wysokiego ciśnienia w pompie CR. masakra jest z odpowietrzeniem układu paliwowego, dwie osoby potrzebne jedna stoi z plakiem a druga kręci silnikiem...
Tak, razem z kołami Na dniach samodzielnie wymieniłem elektrozawór kzfr Silnik ma "lepszy humor" Wymieniłem też przewód masowy silnika To wyeliminowało błąd akumulatora Pozostaje błąd pompy paliwa Na dniach będzie u mnie kolega z komputerem i sprawdzę to co kolega wyżej zaproponował - czyli ciśnienie paliwa Aczkolwiek objawy naprowadzają mnie na czujnik...
Witam Problem rozwiązany zawór przelewowy w pompie wysokiego ciśnienia był niedomkniety przez dwa małe paprochy Przedmuchałem i auto odpaliło od strzała Dziękuję za zainteresowanie Pozdrawiam
Paliwo wylatuje, czy przysłowiowo sika mocnym strumieniem. W Vivaro są silniki od renaulta. Uszkodzony zawór wysokiego ciśnienia jak i zawór regulacji ciśnienia w pompie powinien generować błąd w ecu. Dla pewności sprawdź przewody dochodzące do ecu, a jak paliwo tylko wylatuje, a nie tryska mocnym strumieniem, mogła uszkodzić się pompa zębatkowa o numerach...
To co się wyświetla na desce to komunikat o aktywowaniu układu ASR czyli systemu który ma zapobiegać boksowaniu osi pędnej. Często dzieje się tak gdy czujniki abs osi przedniej są oddalone od koronek i system nie widzi prędkości z przednich kół i traktuje jak by samochód boksował. Powinien być klawisz który pozwoli wyłączyć ASR z takim samym znaczkiem...
WITAM. Jeżeli po dłuższym postoju nie chce odpalić to znaczy, że z układu paliwowego zchodzi paliwo. Zaczołbym od wyjęcia smoka (lub dwuch jeżeli są dwa zbiorniki), jest tam zaworek z kulką, ktora zapobiega cofaniu się paliwa z układu, wyciąg to i przeczyść. Dodatkowo w głębi tej samej rurki jest filterek, który też należy wyciągnąć i wyczyścić bo zregóły...
Miałem ten sam problem na warsztacie który po ciężkich walkach udało się rozwiązać. Błąd p0002 , rozepchniety filtr paliwa. Wymieniliśmy pompę w zbiorniku, filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa , podmieniony zawór na listwie oraz czujnik. Przyczyną okazala się pompa wysokiego ciśnienia a dokładnie sitko pod króćcem wejścia do pompy było zapchane...
problem rozwiazany okazało sie złe koło impulsatora na pompie Dodano po 2 prawidłowe ustawienie pompy znak w znak na kole na rozrzadzie zawory na 1 cylindrze od rozrzadu zamkniete zawory na 1 cylindrze od rozrzadu na mijanke u otworze na czujnik kreska miedzy zabkami
Odświeżę temat, mam to samo. Już raz tak miałem rok temu że auto gasło i okazało się że to właśnie zawór regulujący pompy wysokiego ciśnienia. Więc teraz kupiłem nowy ale nie pomogło, auto gaśnie dalej. Co jeszcze oprócz wtrysków i tego zaworu może być przyczyną?
Na filmiku popuściłeś zawór wysokiego ciśnienia?? On raczej jest z drugiej strony listwy taki z rurką odprowadzający nadmiar ciśnienia do powrotu paliwa. Możesz zrobić fotki pompy i listwy?
Witam. Od dłuższego czasu borykam się z problemem w Mascocie. Silnik nie ma obrotów. Silnik się nie wkręca w maksymalne obroty. Maksymalne obroty to 2600. Po wciśnięćiu gazu silnik wchodzi na obroty 2600, a po kilku sekundach spada do 1200, po czym ponownie wchodzi w obroty 2600. Z komputera wyszło, że jest błąd - ZA WYSOKIE CIŚNIENIE NA LISTWIE COMON-RAIL....
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
Witam, podczas jazdy coś strzeliło w Renault Thalia 1.5DCI i zgasl. Na plaku odpali, pochodzi nierowno, znów strzeli i zgaśnie. Jest to metaliczny odgłos... Rozrzad, zawory, tłoki są ok... Może to pompa wysokiego ciśnienia? Na filmiku widać jak się kręci z lekkim oporem... Proszę o pomoc :) https://filmy.elektroda.pl/21_1545922275...
Szukałem rozwiązania mojego problemu lecz ciężko, 2.0 dci m9r 150km, auto kupiłem 2 tygodnie temu na dojazdy do pracy, zaczął ciężko odpalać tak jakby cofało się paliwo. Kosz w baku czysty, wszystkie połączenia pod maską i przelewy suche, auto nie dymi, ma moc, dodam, że gruszka od paliwa jest miękka po godzince postoju a w filtrze nie ma paliwa (odkręcałem...
Sprawdź podepne się pod temat ja już walczę z tym dobry rok brak mocy jedzie jakby ciągnął przyczepę z kamieniami do stówki nie więcej, byłem zmuszony wymienić silnik między czasie po awaria wycieku płyny poszła uszczelka pod głowicą przebieg 600t . Na postoju jak przytrzymiesz na obrotach klamocze przebiera i zaczyna dymić , pozmieniałem turbo małe...
Witam, mam problem z silnikiem 1.9dti z Renaulta laguny, silnik ten został zamontowany do Suzuki samuraia razem ze sterownikiem oraz okablowaniem, kompletny swap, silnik w renowce bez problemu odpalał, po montażu pompa nie chce podać paliwa na wtryski, immobiliser został wyłączony, na zawór odcinający dostaje 12v oraz po zapłonie słychać jak pompa pracuje,...
Zobacz tutaj link: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Poniżej budowa pompy cp2 zakreślony element to zawór wysokiego ciśnienia ?(tłoczek pod zaślepką na imbus) sterowany hydraulicznie przez zawór elektryczny. To on przez zabrudzenia paliwa traci szczelność i źle reguluje ciśnienie.Na drugim obrazku masz pompy...
Nr. 4 to zawór regulacji dawki paliwa, odpowiada za ilość paliwa dostarczonego do sekcji wysokiego ciśnienia. Jeśli nie ma zanieczyszczeń w tym zaworze regulacji dawki paliwa, to rzadko się zdarza i nie spotkałem się jeszcze uszkodzenia samego zaworu, chyba że jest dość mocno zapchany, aby taka usterka powodowała, ale warto sprawdzić i elektryka też...
Ja posiadam wow. Zawsze sprawdzam te ciśnienie w peugeotach i jest ok w renault tak samo zawsze pokazuje. A w tym nie. Tylko 0 czujnik podmieniłem. I dalej nic. Jak pokręcę rozruchem i popuszczę przewód na wtrysku to ani kropla. Hmm. Zamówiłem pompę na allegro za 56 z wysyłka jutro włożę zobaczę co będzie. Dodano po 4 Dodam jeszcze jedno. W na 2.0hdi...
Jak jest gruszka to nie ma pompy w baku. Odłacz wąż od pompy i pompuj gruszka. Dowiesz sie chociaż czy paliwo leci swobodnie. Jak tak to problem jest prawdopodobnie na wysokim ciśnieniu. To znaczy pompa,zawór regulacji ciśnienia ,wtryski, albo czujnik w zasobniku. Nie wiele zdziałasz bez testera Choć możesz odkręcić zawór na pompie i sprawdzić czy nie...
W pompie jest zaworek(jakby przelew) który decyduje o ciśnieniu.Być może on jest uszkodzony.U mnie było tak że zaworek się zaciął i podał max ciśnienia i muszę przyznać nie było dobrze(opadły zawory).Poz artur
Te kąty jak przemierzyłem szczelinomieżem na koniec to taka ciekawostka luz wychodzi +/- 0.15 ssący i 0.20 wydech, zadzwoniłem do serwisu deutza, potwierdzili że jest to możliwe, dodatkowa informacja tolerancja +/- 15°, taki luz był w starych Deutz chłodzonych powietrzem, mam za to inny problem, z racji że wymieniałem wtryski, profilaktycznie poszły...
Witam. Posiadam Renault Scenic ll z silnikiem 1.5 dci podczas bardzej dynamicznej jazdy zapala się kontrolka stop oraz wyświetla komunikat "injection fault".Po podłączeniu komputera wyrzucilo 3 błędy : DF053 Funkcja regulacji ciśnienia w rampie - Na poziomie maksimum Funkcja ciśnienia w rampie - Wysoki przepływ prądu powyżej maksymalnego Funkcja ciśnienia...
Witam wszystkich użytkowników zwracam się z prośbą Renault midlum 220 dxi wyświetla się usterka wtrysku pali za raz chodzi wszystko ale po przejechaniu paru kilometrów pali się usterka wtrysku i traci most wymienione wtryski oraz pompa wysokiego ciśnienia reszta była dobra zaworek też wymieniony na nowy po zrobieniu auto chodziło ładnie przez 4 dni...
Kolego listwa została zregenerowana : wymieniony zawór w listwie i czujnik ciśnienia (wszystko nowe oczywiście w zakładzie gdzie regenerują pompy ...), pompa wysokiego ciśnienia też zrobiona pełna regeneracja (wymieniony regulator ciśnienia paliwa ) Dodano po 2 Układ paliwowy cały sprawdzony , zbiornik i smok czyszczony. Może ktoś miał podobny problem...
Witam ponownie widzę że nikt nic nie podrzuca więc ja napiszę co zrobiłem. Wymieniłem filtry, odpowietrzyłem układ z zamkniętym zaworem termostatycznym (i pozostawiłem zawór w tej pozycji by układy były odseparowane). Podpoiłem trzy nie zależne przelewy tzn: -wtryski w głowicę -pompy wysokiego ciśnienia -zawór nadciśnieniowy na listwie po podpięciu...
Witam panowie . Sprawdzę te sugestie , jednak bardziej skłaniam się ku usterce mechanicznej. Sterownik jest lekko podejrzany z powodu braku komunikacji z testerami . Rozmawiałem z właścicielem , który twierdzi że był kiedyś podłączany ale w serwisie i udało się nawiązać komunikację. Zastanawia mnie niskie ciśnienie na samej pompie - nie wiem czy zle...
poprostu był elektryk i sprawdzał,potwierdził że problem nie nie leży po stronie elektroniki,czujniki ok,imo nie blokuje-na wszelki wypadek czujniki podmieniane na oryginały bosh takie jak były.Pompa wysokiego ciśnienia sprawdzona na stole probierczym,diagnoza -nie jest nowa ale sprawna.Pompa w baku jest sprawdzona ,nawet pominiecie pompy w baku i podłączenie...
Witam wszystkich potrzebuje pomocy fachowca chodzi o Mastera 3.0 dci 2004r. walczę z nim już pół roku problem jest taki że ciężko mu odpalić. Byłem już u trzech mechaników kasa idzie i dalej jest to samo. Wymienione było - pompka w zbiorniku,zawór ciśnienia,czujnik na listwie, próba przelewowa wtrysków i dalej jest tak samo? dziś jak zabierałem go z...
Witam mam problem z Mascotem 3,0 dxi silnik nissana , auto nie chce odpalać bez pomocy plaka , wtryski robione , zawór na listwie wymieniony na nowy , rozrusznik sprawdzony i jest OK , filtr tez nowy dopiero po wymianie regulatora na pompie wysokiego ciśnienia auto odpala bez pomocy packa,ale na jakiś czas później znowu to samo , po ponownym wyjęciu...
witam posiadam scenika 2000r 1.9 dci była wymieniana pompa wysokiego ciśnienia oraz naprawiane wtryski sprawdzany czujnik na rampie zamieniany zawór ciśnienia w pompie i sytuacja jest taka że auto pali jeździ ale jak się zagrzeje to przerywa i po podłączeniu kompa pokazuje skoki ciśnienia na rampie co może być
Witam wszystkich potrzebuje pomocy fachowca chodzi o Mastera 3.0 dci 2004r. walczę z nim już pół roku problem jest taki że ciężko mu odpalić. Byłem już u trzech mechaników kasa idzie i dalej jest to samo. Wymienione było - pompka w zbiorniku,zawór ciśnienia,czujnik na listwie, próba przelewowa wtrysków i dalej jest tak samo? dziś jak zabierałem go z...
przyczyn może być wiele w pierwszej kolejności należy sprawdzić: czy zawór EGR nie zablokował się najlepiej wyczyścić - silnik 1,9 silnik 2,2 oraz warto wyczyścić także kolektor czy nie jest pękniety IC - wymiana zawór sterowania turbina nie brzęczy - czyszczenie czy nie ma rozszczelnienia dolotu zacięte kierownice spalin w turbinie czy przepływka jest...
Proponuje zajrzeć do zbiornika może potrzebne mu mycie, pompa przetłaczająca ssie paliwo tylko przez odstojnik wiec jeśli jest brud w zbiorniku, usterka niebawem powróci. Cały układ był czyszczony latem ub roku ale niestety za pozno. Auto chodzi, tak jak pisałem wczesniej naprawione wszystkie wtryski (przekroczony przelew, zużyty zawór,rozpylacz, nalot...
Renault Premium 460 dxi słaba na zimnym silniku, kiedy się rozgrzeje, jest lepiej, ale i tak mocno odbiega od każdej innej Premiumki. Na wysokich obrotach idzie, ale na zielonym polu bez redukcji nie ma opcji na jakiekolwiek odczuwalne przyspieszenie. Brak błędów, sprawdzone luzy zaworów, ciśnienia na zasilaniu pompy i na wtryskach, ciśnienie doładowania...
Udało się uruchomić Renatkę uszkodzony był mechaniczny zawór ciśnieniowy (ciągle otwarty) zamontowany na listwie, nie było ciśnienia gdyż paliwo ciągle uciekało do przelewu. Co nie zmienia faktu że pompa była uszkodzona gdyż jeden z zaworów regulacyjnych szwankował i dwa wtryski padły,ale to że nie paliła to jak wyżej ten mały wredny zaworek. Dziękuję...
Witam , mam problem z renault megane 2 z silnikiem 1.5 dci 74 kW na wtrysku siemensa. Pojawia się kontrolka wtrysku i auto traci moc - w pamięci błąd związany z ciśnieniem paliwa na rampie. Podpinałem auto pod clipa, cdifa i cdp wszystkie testery wskazują na usterkę związana z ciśnieniem paliwa na listwie, Co ciekawe usterka nie objawia się przy przyśpieszaniu...
Kolego ten typ tak ma ;-) Silnik od mascota nie może jeżdzić na biodieslu (pytałem w serwisie) Żeby pozbyć się całkiem problemu musisz sprawdzić rampę paliwa, pompę wysokiego ciśnienia a dokładniej ten zawór który jest przy pompie no i wtryski. Za rampę w serwisie śpiewają koło 1 800 pln cena regeneracji nieraz przewyższa cenę nowej. Za ten czujnik...
Witam ! Mam problem z Renault Espace III 2.2 dci (2000r.). Mianowicie gdy nim jadę i przyspieszam powoli jest wszystko ok, a jak przyspieszę raptownie to gaśnie. Wymieniałem już zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie ,filtr powietrza, paliwa i nic nie pomogło. Dodatkowo dodam że gdy go podpinam pod komputer wyskakuje mi błąd : P1882 Obwód czujnika...
W tych silnikach często pada zawór ciśnienia paliwa na pompie wysokiego ciśnienia, gdy padnie całkiem to komputer wywali błąd lecz gdy się wiesza to może powodować taki objaw. Często początkiem jego objawów jest lekki spadek obrotów biegu jałowego, proponuję też sprawdzić czy w zbiorniku paliwa niema mosiężnych opiłków. Po wyjęciu pompy paliwa ze zbiornika,...
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...
Usterki naprawione. W pompie adblue był uszkodzony ten zawór http://obrazki.elektroda.pl/6114555300_1... 380zł netto i 25 minut roboty. Układ paliwowy był sprawdzony pod względem szczelności. Pompy wysokiego ciśnienia sprawne nie zatarte. ciśnienie na jałowym wachało się pomiędzy 39500 kpa a 40100 kpa. nie skakało co mogło by oznaczać uszkodzenie...
Tak jest z dieslami renault. Wymienisz pół auta i dalej nic. Z podmianką części jest łatwiej zdiagnozowac i naprawić ale używane części, pomimo że działały wcześniej w innym aucie to wcale nie znaczy ze są dobre. Wtryski by należało sprwwdzic na maszynie bo po przelewie nie zawsze wyjdzie że jest uszkodzony. Najczęściej powodem utraty ciśnienia jest...
Mam problem w RVI MIDLUM z 2001 roku, auto po ruszeniu i utrzymaniu go ok 2000 obrotów silnik wpada w duże wibracje, (nie równa praca silnika). Po podłączeniu pod tester pokazuje błąd 5301- Ciśnienie paliwa, obwód niskiego ciśnienia ( zbyt duże ciśnienie). Sterowanie pompą wysokiego ciśnienia na biegu jałowym pokazuje wartość 29-30 % czy nie jest to...
Witam, proszę o pomoc w następującej sprawie: Renault Premium 420 DCi nie chce odpalić, po ręcznym pompowaniu paliwa (jeden z nas pompuje, drugi w tym samym czasie kręci rozrusznikiem) odpala bez problemu i chodzi dalej bez żadnych kłopotów, żadnego kopcenia. Po zgaszeniu i ponownej próbie normalnego odpalenia (bez ręcznego pompowania), dalej nie odpala...
Witam problem mam następujący: auto dużo pali!!! odpala normalnie nie słabnie a po dłuższym przejechanym odcinku zapala się błąd zbyt wysokie ciśnienie... zrobiłem zrzuty z texy i proszę o pomoc w analizie... http://obrazki.elektroda.pl/7737916400_1... http://obrazki.elektroda.pl/9832797200_1... ] w texie była informacja...
Witam! Mam problem z autobusem Irisbus (Renault) Iliade, silnik 360 KM DCI E3 (taki sam jak w Premium), pompa wysokiego ciśnienia bodajże Bosch cp2. Przy zimnym silniku odpala bez żadnego problemu, ale gdy osiągnie temperaturę roboczą 90 stopni i jak zgaszę silnik, to nie chce zapalić (rozrusznik kręci, nie chce zaskoczyć), ostudzi się to zapala bez...
samochód Renault Master 2 z silnikiem 2.5 dci 100. paliwo dochodzi do wtrysku, ale na kompie ciśnienie jest niskie bo nie tryska jak powinno. Co odpowiada za ciśnienie od pompy do wtrysku. Po moich przemyśleniach pompo wtrysk nie otwiera bo jest za małe ciśnienie. Przemyśl najpierw, z jakim silnikiem masz do czynienia. Jeżeli rzeczywiście jest to dci...
Mam problem z Renault Espace III 2.2 dci, auto gaśnie pod pełnym obciążeniem. Na pierwszym biegu nie gaśnie, gaśnie na pozostałych jak dodam gazu do oporu, na różnych biegach przy różnych obrotach silnika. Jeśli przyśpieszam stopniowo to auto będzie się rozpędzało do wysokich prędkości. W aucie zregenerowane są wtryski - lały. Zawór regulacji ciśnienia...
Temat testów dla systemu DCI już był wielorazowy omawiany. Przeglądnij tematy podobne : https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Gdybyś jeszcze miał jakieś konkretne pytania to chętnie odpowiem. Sprawdź czy w punkcie "B" Jest 3-6 bar ciśnienia wstępnego....
Jeśli chodzi o wtryski to na powrocie szło powietrze tylko wtryski były sprawdzane i nie leją, a powietrze puściłem na powrót do baku czyli obszedłem filtr paliwa. Jeżeli silnik gaśnie nieoczekiwanie, to jest albo gwałtowny spadek ciśnienia paliwa w zasobniku (7 - rys. poniżej) (system Common Rail ), albo gwałtowny wzrost . Komputer sterujący "wyczuwa"...
Witam. Mam następujący problem w moim Space Starze 1.9 did silnik renault, a mianowicie nie odpala. Po włączeniu zapłonu zawór drv się zamyka i paliwo nie pompowane jest na listwę, po odłączeniu wtyczki od zaworu pompa tłoczy paliwo (580bar). Zawór wysokiego ciśnienia (drv) chyba działa poprawnie bo po podaniu napięcia szczelnie się zamyka, a po odjęciu...
Witam mam problem z Mascottem wymieniłem wszystkie czujniki, pompa wtryskowa , komputer Pomocy 6601 - Włącznik pedału hamulca sygnał niezgodny - Stale 7201 - Sterowanie lampka kontrolna systemu wtrysku zwarcie z masą - Stale 5301 - Zawór regulacji ciśnienia paliwa - Ciśnienie w rampie paliwa/systemowe – za wysokie - Nieciągłe 1301 - Ciśnienie...
Witam. Mam problem z Renault Trafic 1.9DCI na CP/CP3S3 . Problem jest z paleniem auta na zimnym silniku rano. Świece grzeją, są sprawne, wtryski sprawdzane są w normie. Nie zapowietrza się. Zauważyłem że odczyt na listwie paliwowej po zapłonie wynosi około 5bar podczas rozruchu sięga 600bar gdzie zadane jest 300bar. Udało się odpalić kiedy ciśnienie...
Dodano po 4 A co do wtloczenia paliwa to czy bedziesz mial 1300 bar czy 400bar do dawka bedzie taka sama poniewaz za dawke odpowiada kaseta eecu analizujac parametry z czujnikow i tego czy wciskasz gaz. Ok, ja w tej chwili tylko pytam, więc nie krzyczeć na mnie od razu... Czy ECU dostosowuje czas wtrysku do wartości zadanej (oczekiwanej) wysokiego...
Witam Wszystkich, Mam problem z odpaleniem mojego mascotta a jak juz odpali to chodzi chwile i gaśnie. Albo jak dam mu powyżej 3 tys. to też gaśnie. Auto na początku zgasło w Warszawie i tam mechanik ponoć dokręcił wtrysk i auto zapaliło i przejechał 300 km zgasił auto i później już nie odpalił. Wymieniłem zawór na listwie wtryskowej i sprawdziłem wtryski...
Witam! Po remoncie głowicy i wymianie uszczelki pod głowicą próbowałem odpalić silnik bez efektu, na Plaku odpalał i gasł. Zamieniłem przewody na wtryskiwaczach z 2 na 3 i z 4 na 1 auto odpalało bez problemów. Okazało się że pompa wysokiego ciśnienia była przesunięta i podawała paliwo na wydechu cylindra, dlatego po zamianie przewodów silnik zapalał....
2.0 w fordzie to tak naprawdę francuski silnik 2.0HDI, duża szansa że będzie z DPFem, przy 20 km dziennie przy wiekszych mrozach 90 stopni złapie dopiero po 10km usuwanie dpf w obecnych czasach to duże ryzyko, niedługo moze nawet w tym roku przy przeglądach będą badać skład spalin, więc moim zdaniem szkoda ryzykowac na takie użytowanie najlepsza benz...
Witam Panowie. Jestem z Krakowa, w piatek moje auto zdechlo w Czechach. Juz opisuje sytuacje. Dodam ze po wymianie uszczelki pod glowica zrobiłem 500km. Jechałem w Czechach nagle pod górkę gdy wyjezdzalem poczułem lekkie oslabniecie samochodu po czym zaswiecil mi się na czerwono napis STOP i mrugająca czerwona kontrolka silnika. Zjechalem na bok i zgasilem...
witam, Mam problem z moim Renault Espace. Samochód kupiony w Niemczech jako "turboschaden". Okazało się, że turbo wygląda na dobre a uszkodzony jest intercooler i jeden z węży, zostały one wymienione. Dodatkowo płukanie dpf, oberwało mu się od tego i profilaktyczne czyszczenie egr. Samochód jeździ bez problemu, nie pokazuje żadnych błędów, jednak mam...
witam jestem tu całkiem nowy posty czytam od wielu lat /no ale mam problem z mascotem, kupilem go rok temu od handlarza który tego mascotta dostał od kogoś nie był na chodzie. ale w jakiś nieznany mi sposób go uruchomił. i on chodził zaraz po zapaleniu zanim się zagrzał to mniał takie zacięcie jak gdyby gasł ,ale chodził dalej po jakims miesiącu przeszło...
Zauważyłem, że na różnych forach jest wiele tematów dotyczących tego samego problemu, jednakże żaden z nich nie sprawdził się u mnie. Może lepiej opiszę co się stało, co zauważyłem i co sprawdziłem. Jestem szczęśliwym posiadaczem Renatki Laguna II 1,9dCi 120KM 2001r. Do tej pory nie miałem z nią żadnych problemów związanych z odpalaniem. Niestety obecnie...
Do zaworu jest wkręcony wąż na maglownicę. Ale jak zawór jest uszkodzony, to go nie ruszaj jak nie masz czym go sprawdzić, ponieważ ustawienie wyższego ciśnienia może spowodować rozerwanie pompy.
Zbliża się sezon letni i z pewnością wszyscy użytkownicy samochodów zaczną częściej korzystać z klimatyzacji i pojawią się w warsztacie. Należy jednak pamiętać, że sprawność tego układu zależy od jego poprawnej obsługi oraz regularnej konserwacji. Jako producent szerokiej gamy profesjonalnych stacji obsługi klimatyzacji oraz centrum Call Center przyjmujące...
Pierwsze objawy braku ciśnienia w Com.R. to jak krecisz rozrusznikiem silnik łapie..łapie i nie może zaskoczyć.Podobne objawy daje też właśnie padnięty zawór wysokiegociśnienia ten na poczatku listwy CR.Jest on koło pompy wtrysk. .Trzeba odkrecic i odchylić bagnet od oleju , wtedy jest widoczny.Wyglada jak krótka śruba.
Ok widzę jak to u Ciebie wygląda, ale wraz wydaje mi się że to nie jest problemem. Czujnik ciśnienia wykrywa odpowiednie ciśnienie a auto nie odpala. Pokręciłem go trochę auto odpaliło raz i teraz jest spokój, bo odpala za każdym razem a ciśnienie na listwie spada w takim samym tempie jak i spadało.. Dalej bym sie czepił tej prędkości obrotowej. Tylko...
Powietrze na powrocie z wtrysków jest rzeczą normalną. Niestety "powietrze" na powrocie z wtrysków nie jest rzeczą normalną ,a na pewno nie w przypadku 1.5 dci DELPHI. Jest to oznaka uszkodzenia wtryskiwaczy i zmora w przypadku MEGANE II z powodu konstrukcji filtra paliwa. Paliwo z powrotu miesza się z paliwem zasilającym co powoduje po zgaszeniu silnika...
Nigdzie nie pisałem o wysokim ciśnieniu. Aż takim kretynem nie jestem, gruszka gumowa zapewne jeszcze mniej wytrzymałaby. Wystarczy informacja: nie zawór, tylko podgrzewacz. Dziękuję za pomoc, ale po co ten hejt? Wydałem kasę na wtryski na regenerację pompy i zero efektu. Na razie tylko jestem lżejszy o kilka tysięcy, a problem mam nadal.
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
Silnik 450 KM, 11 litrowy. Gościu robił co pracuje w serwisie Volvo. Nie wiem jaka średnica trzpienia. Ale sprawę już rozwiązałem. Opiszę, bo może ktoś będzie miał taki przypadek. Otóż, ciśnienie w podstawie filtra na nowej pompie sięgało ponad 10 atmosfer( zegar był tylko do 10, ale wskazówka szła dalej, więc nie wiem ile było), na głowicy ciśnienie...
Witam, Panowie szukam pilnie pomocy a premium siadło adblue. Wszystko zaczęło się od tego , że pompa przestała zasysać płyn ze zbiornika wiec została wymieniona na inną z tym samym numerem (używka) Ciśnienie wróciło do normy błąd zgasł ale pojawił się błąd czujnika nox mid 128 ppid 270 fmi 3 o ile dobrze pamiętam zwarcie do plus i zbyt wysokie napięcie...
MAM PROBLEM Z DXI 480 AUTO ŁADNIE ODPALA PO PRZEJECHANIU ILUS KILOMETRÓ POD CIĘZAREM ZAPALA SIĘ PRZEKREŚLONY WTRYSK I TRACI NA MOCY ,CIŚNIENIE PODCZAS PRACY OK 6 BAR PO ZAPALENIU KOMUNIKATU SPADA NA OK 1,5 BAR SPRAWDZONE ZAWORY KULKOW E W ZBIORNIKACH NOWE FILTRY PALIWA SERWISOWE , NOWA POMPKA PALIWA ,NOWY ZAWÓR PRZELEWOWY I NIC Witaj. Jak zakończyła...
Witam, Mam problem z premiumka 270 dci, w mrozy nie chciała odpalić, ale pojechałem do klienta podgrzałem filtry, paliwo w zbiorniku i odpaliła, ale nie chciała na wolnych obrotach chodzić i odpalała tylko z PLAKA. Jakos dojechałem na warsztat, wymieniłem filtry paliwa , filtr odstojnika również. Teraz wogóle niechce zapalić, nawet z plaka. Texa pokazała...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
Witam Od dłuższego czasu walczę z w/w samochodem. pojawiały się różne dziwne przypadłości. Zaczęło się od problemu z doładowaniem , 2x tryb awaryjny. Nie jestem w stanie teraz przytoczyć numeru błędu jednak było to chyba przeładowanie. Po ponownym odpaleniu wszystko wracało do normy. Nieco później Problem z wypadaniem zapłonu na 4 cylindrze. ew. Palił...
Witam. Mam problem z ciśnieniem paliwa w układzie. Paliwo rozerwało mi już kilka przewodów dobrej firmy, Teraz po ostatniej wymianie, dołożyłem przekażnik aby wyłączało pompe przy przejściu na gaz i co zauważyłem znowu zaczyna ciec z wtyczki wtryskiwacza nawet gdy pompa nie pracuje,dopiero jak ciśnienie zejdzie to się nie pojawia paliwo..... (o-ringi...
Witam. Mam problem z renault laguna 1.9DCI 2000r. Problem polega na tym że Auto odpali i jedzie tylko po chwili jazdy auto zacznie szarpać i im dłużej jadę tym mocniej szarpie aż w końcu zgaśnie. Zaświeciła się czerwona kontrolka od silnika. Podłączyłem się komputerem i pokazał błąd. Informacja o ciśnieniu paliwa. Wszedłem w opis błędu i komputer zarejestrował...
zawór pompy wysokiego ciśnienia pompy wysokiego ciśnienia zawór wysokiego ciśnienia regulacją
rygiel domofonu wyjscia rejestratora wymiana drzwi pralka bosch
corral super n3500 cewki zwoje
Pralko-suszarka LG F1203CD nie włącza się - diagnostyka i rozwiązania Yamaha MG16 vs Mackie ProFX16v3: Porównanie mikserów