sprawdz czy przy wzroście obrotów i ciśnienia silnik nagle zaczyna głośniej pracować , jeśli tak się dzieje to wymień zawór regulacji ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia common rail a jak silnik pracuje w miarę normalnie sprawdz czujnik ciśnienia na listwie...
To że tutaj pytasz nie oznacza że naprawa będzie tańsza. Uszkodzony wtrysk, zawór regulacji ciśnienia w pompie WC, uszkodzona pompa WC, uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa.
Ciśnienie na biegu jałowym masz dobre. Na biegu jałowym 250- 300, a pod pełnym obciążeniem powinno dojść do 1500 -1800 bar. Do sprawdzenia czujnik ciśnienia na listwie, zawór regulacji ciśnienia na pompie no i oczywiście zrób próbę przelewową na wtryski.
zobacz jak wygląda zawór do regulacji ciśnienia w pompie wysokiego ciśnienia tam szukałbym przyczyny, do zestawu moze jakies błędy masz ??
Objawy takie jakby odcinał ci paliwo powyżej 3 tyś lub po prostu go brakowało. Może to być uszkodzony zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia.
Możesz, to są te same elementy. Odkręcić można, ale jakimiś markowymi kluczami nasadkowymi. To zawór nadmiarowy - regulacja ciśnienia jest w pompie.
Zawór regulacji ciśnienia na pompie CR uszkodzony.
Strzałki pokazują zawór regulacji ciśnienia pompy IMV. Tam nie ma śruby regulacyjnej - jak pisał kolega wyżej. Jeżeli jest podejrzenie jego uszkodzenia, to sprawdza się go pod kątem elektryki (oporność, przebicia, zwarcia) oraz ewentualnie jak pracuje wysterowany sygnałem PWM - to oscyloskopem w profesjonalnym zakładzie. Nie jest drogi, kosztuje niecałe...
Witam Poszukuje nr Boscha zaworu SCV ( zawór regulacji ciśnienia pompy CR ) Toyota Yaris D-4D 2003 ND-TV jeżeli macie takiego diselka podajcie nr. SCV jest na pompie CR wchodzi do niego kabelek sterowania wraz ze złączką. nr 10 cyfrowy w postaci x xxx xxx xxx Dzięki
Czy ciśnienie w kolektorze listwy wtryskowej może tak wysoko wybiegać ponad ciśnienie zadane? (gwałtowne przyspieszanie autem) https://obrazki.elektroda.pl/9005974900_... Dodano po 47 Czy to oznacza zacinający się zawór regulacji ciśnienia na pompie?
A ja dorzucę z praktyki: na 90% zawór regulacji ciśnienia na pompie, podmień ze sprawnego albo kup nowy i z głowy. Nie daj się naciągać na pompę i wtryski jak samochód ma moc, pracuje równo i nie kopci.
Witaj kolego u mnie w Mańku wymienili zawór regulacji ciśnienia na pompie CR i wymienili coś w hamulcu górskim po wymianie problem znikną :)
Witam. Od dłuższego czasu borykam się z problemem w Mascocie. Silnik nie ma obrotów. Silnik się nie wkręca w maksymalne obroty. Maksymalne obroty to 2600. Po wciśnięćiu gazu silnik wchodzi na obroty 2600, a po kilku sekundach spada do 1200, po czym ponownie wchodzi w obroty 2600. Z komputera wyszło, że jest błąd - ZA WYSOKIE CIŚNIENIE NA LISTWIE COMON-RAIL....
zasilanie paliwem pompy wysokiego ciśnienia, zawór regulacji ciśnienia na pompie, druga a nie nowa nie oznacza ze jest dobra, ten czujnik jest od cisnienia
[quote="audax"]Sprawdź zawór regulacji ciśnienia na pompie Może coś jaśniej
Paliwo wylatuje, czy przysłowiowo sika mocnym strumieniem. W Vivaro są silniki od renaulta. Uszkodzony zawór wysokiego ciśnienia jak i zawór regulacji ciśnienia w pompie powinien generować błąd w ecu. Dla pewności sprawdź przewody dochodzące do ecu, a jak paliwo tylko wylatuje, a nie tryska mocnym strumieniem, mogła uszkodzić się pompa zębatkowa o numerach...
Dałeś radę ogarnąć temat? Mam taki sam przypadek w parametrach jak kręce silnikiem to ciśnienie bije do 600 - 800 bar ale nie odpala. a jak odpalę na Plaka to śmiga jak się należy i ciśnienie trzyma na listwie. Wymieniłem zawór regulacji ciśnienia w pompie CR i dalej to samo.
Witam, Dwa pomysły jeśli silnik pracuje równomiernie. 1. Kończy żywot zawór regulacji ciśnienia się zdarza. 2. Sama pompa tłoczkowa. Ale bym obstawiał zawór, może zarósł kamieniem i itp.
Witam. Walczę z zafira b 1.7 cdti . Pompa i wtryski denso. Samochód odpala i po ok 30 sekundach gaśnie. Błąd p0001-61 - zawór regulacji ciśnienia zablokowany. Ciśnienie na listwie po odpaleniu wynosi ok 800 barów (zadane ok 300). Wymienione zawór regulacji na pompie, czujnik ciśnienia na listwie i teraz cała listwa z z czujnikiem i zaworkiem na listwie...
Coś mi się widzi że z tym ciśnieniem jest coś nie tak. Min 250 to powinien mieć podczas odpalania a nie po360 obrotach.Możliwe że zawór regulacji ciśnienia na pompie jest uszkodzony, ew pompa CR do sprawdzenia.
A ten zawór bezpieczeństwa na railu jest sprawny ? Bywało że nie i wracało paliwo do zbiornika. Listwa cała wymieniona. Jutro będę miał nowy zawór regulacji ciśnienia na pompie to może coś się wyjaśni.
Witam,auto zgaslo w czasie jazdy i nie odpala.Błąd z czujnika ciśnienia na listwie-za niskie ,przy kręceniu rozrusznikiem wskazuje 0.Ciśnienie paliwa ze zbiornika prawidłowe.Wyjąłem zawór regulacyjny z pompy wysokiego ciśnienia,brak opiłków.Przy wysterowaniu klikają zawory regulacji w pompie i zawór regulacji na prawej listwie.Prośba o podpowiedż który...
Skoro wtryski sa dobre trzymaja do dołu i do góry ciśnienie, a zawór regulacji ciśnienia paliwa na pompie cr podaje paliwo do pompy to warto było by sprawdzić ciśnienie na wyjściu z pomy .
Witam mam ten sam problem Ducato 2.3 150 km 2012 błąd p0090-20 zbyt wysokie ciśnienie odpala i po 2 sekundach gaśnie 4 nowe wtryski pompa po regeneracji zawór regulacji nowy ciśnienie po rozruchu dochodzi do 2000 bar
Witam. Iveco Daily 2.8, 2003 rok. Auto na zimnym odpalało od strzała, a po rozgrzaniu przerywało oraz gasło. Teraz już na zimnym jest problem z rozruchem, odpala z plaka i chodzi bez problemu, dopóki się nie rozgrzeje, wtedy znowu zaczyna wariować, świeci się kontrolka wtrysku oraz obrotomierz przestaje działać. Wtryski stosunkowo niedawno robione,...
Dokładnie. Więc albo wtryski nieszczelne górą, albo pompa/zawór regulacji wysokiego ciśnienia. Proste do sprawdzenia, jeśli odpala na plaka, a jeśli nie odpala - odczyt z czunika ciśnienia na listwie.
Możesz pokazać na zdjęciu, jaki zawór podkręcałeś?
Pompa Suntec posiada zawór regulacji ciśnienia. W jakim zakresie on reguluje ciśnienie. Może nie trzeba go usuwać tylko można ustawić 0,3 bara ba wyjściu. Można by wtedy zrezygnować z regulatora ciśnienia
Układ paliwowy bosch? Dodano po 14 Oba elementy to zawory. Jeden (ten mniejszy) odcina jedną z sekcji pompy w momencie, gdy nie ma zapotrzebowania na duże ilości paliwa pod ciśnieniem roboczym. Drugi ten większy to zawór regulacji ciśnienia na listwie. Oba zawory mają cewki, więc możesz sprawdzić ciągłość cewki (przerwa lub zwarcie) i to tyle. Pamiętaj,...
/zawór ELAB , czyli zawór regulacji ciśnienia, w takim wypadku samochód nie odpali. pozdrawiam.
Zawór zwrotny w filtrze, to inna sprawa a zawór regulacji ciśnienia w pompie to co innego. Ten w pompie ogranicza ciśnienie, aby nie przekroczyło pewnej wartości. Jeśli się zatnie (a to częsta usterka w tych silnikach) wyrzuci olej pod filtrem. Wymiana pompy rozwiązuje problem. Wiąże się to z demontażem miski.
193 Fuel pressure sensor -high input 1. Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2. wtryski 3 Pompa 4 Czujnik lub przewody
Witam, W silniku regulacja ciśnienia oleju jest realizowana poprzez przełożenie zawleczki w zaworze regulacyjnym zintegrowanym z pompą oleju.
Uszkodzony zawór regulacji na pompie albo czujnik ciśnienia. Albo np wiązka itp. nic innego. Na plaka misi palić tak czy tak.
Witam dołączę się do tematu mam problem z iveco daily 50c14 które nie pali jak jest zimno, lecz gdy postawie go w garazu temp ok 8 stopni pali na dotyk. Sprawdziłem świece wypalają sią ładnie i przekaźnik świec podaje na prąd ok 20 s. Wymieniłem filtr wstępny , sprawdziłem wtryski na przelewach i równo podawały, Komputer texa jedynie pokazał błąd wału...
Cześć. Mam ducato 2.0 ale problem miałem podobny. Trzech mechaników próbowało go rozwiązać i niestety bez efektów. Na ich życzenie kupiłem zawór regulacji ciśnienia na pompie, czujnik ciśnienia na listwie, czujnik położenia wałka i po za wydaną kasą nic się nie zmieniło. Jeden z mechaników powiedział, że trzeba zająć się pompą i wtryskami. Kwota jaką...
witam ja problem rozwiązałem, wymieniłem poduszkę pod silnikiem, ale okazało się że to tylko pozory. niedawno ponownie zacząłem mieć problemy z układem wtryskowym... szarpanie, ciężkie odpalanie. od 2 tyg samochód stoi u mechnika, wymienił zawór regulacji ciśnienia na pompie, zawór wyrównujący ciśnienie w pompie i nadal coś jest nie tak. walczy jak...
Witam. Sprawdź zawór przelewowy na pompie ( wykręć regulację ciśnienia), jak nie będzie trzymał ciśnienia to się nie wyłączy
Nigdy nie bawiłem się Murano :D Jaki tam jest silnik YD25 taki jak w Navarze :?: Wtryski jak nowe to przyuczone :?: Zaworki na pompie jakieś wymienione - przyuczona pompa / zawór regulacji ciśnienia :?:
Hm.. Pompa z myjki to jest jakiś pomysł, ale urządzenie ma być profi. Budżet jakiś na to jest. Ewentualny koszt falownika się zmieści. Profesjonalnie i jednofazowo ? Jedno wyklucza drugie, ale da się wykonać. Możesz kupić profesjonalną pompę z profesjonalnej myjki, ale jednak budżetu Ci zbraknie. Wystarczy prosta pompa z myjki za kilkaset PLN. I prosty...
Kolego franas zapodaj linka do strony z serwisówkami tego STIGA HPS 550 jak to zrobił marbla z chęcią zobaczę jak wygląda pompa zawory czy jak jest zbudowany blok regulacji ciśnienia.
Tak to prawda zamieściłem pompę Simensa na niej jest zawór dozujący i regulator ciśnienia; w Twojej jest regulacja ciśnienia poprzez zawór dozujący na pompie po stronie niskociśnieniowej (na zasilaniu pompy)...sorry za pomyłkę
"Burczący zawór na pompie" Problem rozwiązany. Wymieniłem na nowy zawór regulacji ciśnienia na listwie. Buczenia nie było, a auto ładnie odpaliło. Oczywiście nowe uszczelki, pasek rozrządu (komplet) itd.
Przekroczono zakres regulacji ciśnienia paliwa: 1. Czujnik ciśnienia paliwa (G247) uszkodzony 2. Zawór regulacji ciśnienia paliwa (N276) uszkodzony 3. Sitko na dnie zbiornika jest zatkane. 4. Kabelki od ww czujników. 5. Pompa nie wydala (uszkodzona). 6. Wtrysk uszkodzony (za dużo paliwa ucieka przelewem). Najpierw bloki pomiarowe i sprawdzenie czy ciśnienie...
Jak jest gruszka to nie ma pompy w baku. Odłacz wąż od pompy i pompuj gruszka. Dowiesz sie chociaż czy paliwo leci swobodnie. Jak tak to problem jest prawdopodobnie na wysokim ciśnieniu. To znaczy pompa,zawór regulacji ciśnienia ,wtryski, albo czujnik w zasobniku. Nie wiele zdziałasz bez testera Choć możesz odkręcić zawór na pompie i sprawdzić czy nie...
Witam, Nissan Navara D40 2.5dCi 126kW 2007r. Nieregularnie samochód wpada w tryb serwisowy i wywala błąd P1272- nadciśnienie w układzie paliwowym. Usterka nie jest permanentna. Czy kończy się powoli zawór SCV ? czy problem jest gdzie indziej. Gdzie w tym silniku jest zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie czy na listwie ? Oczywiście filtr paliwa...
Doszedłem do usterki. Uszkodzona była pompa wysokiego ciśnienia. Nie pracował jeden z tłoczków. Po wymianie pompy wszystko OK. Miałem już kilka przypadków i kilku była padnięta pompa a w kilku padnięty zawór regulacji ciśnienia SCV. Pozdr,. Temat uważam za zamknięty.
Zawór regulacji ciśnienia paliwa, jak zgaśnie słychać pompę? Bo może powoli się przycierać. Jak znaleźć ten zawór za pomocą numeru VIN?
Przyczyn może być kilka oto najczęstsze: 1. Należałoby sprawdzić szczelność układu dolotowego. Mała nieszczelność może powodować opóźnienie w doładowaniu ale koniec końców pozwoli na osiągnięcie zadanego ciśnienia doładowania. Warto przyjrzeć się intercoolerowi i sprawdzić wszystkie węże i opaski. 2. Częściowo zacięty lub nieszczelny (wyrobiony oring)...
Wtrysk system Denso czy Continetal? Zrób adaptację zaworu regulacji ciśnienia paliwa, jeśli pomoże to przyczyną jest zacierający się ów zawór regulacji, który to zaciera się przez opiłkowanie pompy wtryskowej.
Jesli jest to maszyna z zaworami proporcjonalnymi do regulacji wydatku pompy i regulacji ciśnienia, to należałoby sprawdzić, czy zawory dostają napięcia sterujące. Zawory funkcyjne mogą sobie stukać, ale jak nie ma ciśnienia oleju, pompa pracuje " na luzie" to siłowniki nawet nie drgną ;-)
Witam , jak w temacie problem pojawił się po wymianie filtra paliwa (oczywiście został zalany paliwem ) na listwie nie pojawia się ciśnienie . Od tego czasu nie ma znaku życia ,na testerze nic sensownego nie wyszło. Czy istnieje możliwość żeby przyczyną był czujnik na filtrze paliwa ,lub jakie czujniki odpowiadają za wytwarzanie ciśnienia na listwie...
Na dzień dzisiejszy majster wykręca wtryski (350tys km i od początku nie ruszane).Wczoraj sprawdzał właśnie odcinek pompka w baku-filtr paliwa i nic. Zawór regulacji ciśnienia na pompie WC już podmienialiśmy i to samo. Dzięki za zainteresowanie tematem, jak już znajdzie się przyczyna, to dam znać. Pozdrawiam
Diagnosta podał dwie przyczyny : zawór regulacji ciśnienia na pompie lub pompka paliwa w baku. Teraz gaśnie często gdy podczas jazdy zdejmę nogę z gazu. Jadąc trzymając nogę na gazie(nie spuszczająć gazu) -można jechać kilka godzin i nie gaśnie. Mam pytanie czy ten zawór można wyczyścić czy tylko wymiana wchodzi w rachubę - 600 zł(nie wiadomo czy to...
Tak skąpe informacje wystarczą, dla mnie. Pompa daje za niskie ciśnienie, może wystarczy przepłukać paliwem pompę, zawór regulacji ciśnienia, przewody paliwowe do wtryskiwaczy. Polecił bym jednak warsztat.
Witam.Autko kultowe.Renault Kango z silniczkiem 1.5 DCI.Na postoju wszystko ok.Żadnych błędów.W czasie jazdy pod obciążeniem zapala wszystkie możliwe lampki z awariami jakie są na liczniku(STOP,SPIRALKA,ELEKTRONIKA SILNIKA) PO podpięciu kompa jeden błąd:Zawór regulacji ciśnienia na szynie.W parametrach w czasie jazdy zapotrzebowanie na ciśnienie dochodzi...
Witam. Pacjent peugot boxer 2.2 hdi 2011r. Auto nie równo pracuje dymi na czrno. Po dianostyce stwierdzono zawór regulacji ciśnienia w pompie CR, za wysokie ciśnienie na wolnych obrotach ma ponad 800bar a żądane jest 300bar.Zakupilem nowy regulator ciśnienia ,ale to nic nie zmieniło dalej ten sam problem. Auto odpala od strzała , na waszych obrotak...
Witam. Mam forda transita z objawem nierównej pracy silnika na wolnych obrotach , sprawdziłem testerem parametry ciśnienia paliwa, gdy silnik chodzi nierówno, ciśnienie skacze ok 15 do 27 Mpa, nieraz zgaśnie, jak silnik pracuje równo ciśnienie wynosi ok 22-23 Mpa, pokazuje tez błąd P2265 czujnik wykrywania wody w paliwie, filtr paliwa był zmieniany....
A więc tak auto nadal świruje, odpala po dłuższym kręceniu praca twarda i głośna, momentami ustaje i pracuje prawidłowo (cichy, łądna praca). Ciśnienie na pompie niskiego ciśnienia przy zaślepieniu zegarem 9bar. Ciśnienie na zasobniku po zapłonie 0bar (wkręcony zegar0-10bar, podczas kręcenia również 0bar po kilku sekundach zaczyna rosnąć w przeciągu...
Pomysłów jeszcze trochę zostało, pierwszy to manometr wkręcony w miejsce czujnika lub podłączony poprzez adapter. 2 jakie ciśnienia? 3 pomijając że wirówka, 2 zawory regulacji ciśnienia na obudowie chłodnicy oleju, wałek rozrządu już sprawdzone to pozostaje smarowanie sprężarki i te sławne "patyczki do lodów"
Witam Możesz jeszcze sprawdzić czujnik ciśnienie paliwa, zawór regulacji ciśnienia paliwa, mogą nie działać prawidłowo, może dlatego autko ciężko pali, dziwne że po odpaleniu chodzi normalnie.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic88... Czyli problem jeszcze nie rozwiązany. Zawór regulacji ciśnienia gdyby był niesprawny trudno by było odpalić silnik sprawdz zawór wysokiego cisnienia na pompie przedmuchaj go dobrze i sprawdz wtryski na przelew ale proponował bym jednak sprawdzić na przelew czy wtryskiwacze są sprawne, pomimo że zostały...
Właśnie o tym też pomyślałem że pompa jest za mocna i silnik nie daje rady. A gdyby tak pomiędzy pompą a rozdzielaczem zamontować zawór do regulacji ciśnienia z przelewem do zbiornika. Pomogłoby to czy raczej nie??
Jak się wymienia coś czego nie ma? Owszem jest . Pompa paliwa zamontowana między zbiornikiem a pompą HP na podwoziu po prawej stronie - pompa przelotowa. Oczywiście że jest. Pompa HP. Natomiast: Pietruch13 napisał: Druga decyzja padła na zawór/czujnik przez który płynie paliwo z pompy na wtryski. To jakaś bzdura. Dlaczego bzdura . Kolega jest początkujący...
Witam, problem jest z tym, że po przełączeniu w pozycji zapłon w stacyjce nieprzerwanie brzęczy zawór regulacji ciśnienia paliwa na pompie wysokiego ciśnienia. Silnik nie odpala. Co może być przyczyną takiego działania. Pali się nieprzerwanie kontrolka diagnostyki silnika. Auto wcześniej miało małego dzwona i silnik wyrwał się z poduszki i poleciał...
Witam. w Mascocie 2.8 dci po dodaniu gazu mruga sprężynka i słaby, wymieniłem filtr paliwa i wyjąłem zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie, wymieniłem oringi i teraz wcale nie odpala i podczas kręcenia mruga spirala. Błąd to 5301, może ktoś pomóc?
Omiń filtr paliwa i zasilanie podaj z bańki. Ewentualnie przed filtrem zamontuj pompę paliwa elektryczną. Czy ECU widzi to za wysokie ciśnienie i zapała kontrolkę silnika? Czy jak masz za wysokie ciśnienie to ECU wysterowuje zawór regulacji scv? Silnik wyrzuca ogólny błąd wysokiego ciśnienia P0190 tylko zimą. Tak, w momencie występowania podwyższonego...
Nasuwają mi się dwie możliwości : -powietrze z wodą-za wysoko zamontowana pompa. -nie trzyma zawór zwrotny- stad powietrze w rurze pomieszane z wodą.
Dla ścisłości jest to zawór NADMIAROWY ciśnienia, regulacja jest w pompie. Jako część zamienna nie występuje. Pozostaje używka lub tymczasowe zaślepienie blaszką z puszki coli. Zrobiłem tak u siebie i jakoś od prawie roku nie mogę zdecydować się na wymianę. Skąd wiesz, że to przyczyna ?
kolego u mnie na warsztacie po otrzymaniu kluczyków do takiego auta zrobił bym tak 1. DIAGNOZA komputerowa jeśli nie osiąga 23 barów na listwie w trakcie rozruchu krok 2 2. test szczelności wtryskiwaczy wystarczy kilka szpitalnych wężyków przezroczystych i strzykawek 20 bez tłoków zakładam że nie masz profesjonalnego sprzętu do takich badań więc to...
Tą zaślepką nie powinno nic wyciekać ,wszystkie zaślepki powinny być szczelne. Nie powinno się ich odkręcać,a do regulacji ciśnienia służy zawór przy pompie oleju.
Witam. Posiadam Renault Scenic ll z silnikiem 1.5 dci podczas bardzej dynamicznej jazdy zapala się kontrolka stop oraz wyświetla komunikat "injection fault".Po podłączeniu komputera wyrzucilo 3 błędy : DF053 Funkcja regulacji ciśnienia w rampie - Na poziomie maksimum Funkcja ciśnienia w rampie - Wysoki przepływ prądu powyżej maksymalnego Funkcja ciśnienia...
Może to nie wina zaworu lecz wydatku pompy?
Auta nie można odpalić, brak ciśnienia na listwie. Zawór regulacji dawki paliwa się otwiera a paliwo nie jest pompowane do listwy.
jeśli bosch to należy najpierw sprawdzić pompę wstepną w zbiorniku,jakie daję ciśnienie przed filtrem paliwa(min2,5 bara)jeśli tego nie ma to silnik odpala z oporami,pracuje nie równo ponieważ pompa WC ma za mało paliwa aby wytworzyć odpowiednie ciśnienie na railu, narazie układu wysokiego ciśnienia nie tykaj,broń Boże wtryskiwaczy,bo nieudolny mechs...
Pompa ukończona doszedł zawór rozprężny stałego ciśnienia, poszło tak jak napisał vinetu_ nie potrzeba regulacji bo jest zbędna.
Zawory regulacji ciśnienia opór 15om ,przelew drożny,zawór przelewowy w głowicy pompy otwiera się przy 2,4bar, przewody wysokiego ciśnienia wszystkie jednakowo cieple.
Witam, podmieniłem zawór regulacji ciśnienia bez zmian, potem całą pompę akurat miałem w aucie które paliło, i pompa dalej nie podaje na listwę ciśnienia. Na zaworze mam 5v, oscyloskopem nie sprawdzałem. Na listwę z pompy przy kręceniu poda ze dwie krople i koniec. Nie wiem czy te sterowniki sid 206 padały?
Zawór odpowiedzialny za regulacje ciśnienia będzie prawdopodobnie na pompie wysokiego ciśnienia.
W silnikach common rail jesli po dodaniu gazu zapala się kontrolka DDE z symbolem spiralki to może być: 1. pompa w zbiorniku 2. pompa podprogowa 3. filtr paliwa 4. pompa wysokiego ciśnienia 5. zawór regulacji wysokiego ciśnienia (siedzi w pompie CR) 6. czujnik wysokiego ciśnienia na końcu listwy Jako ze części tanie nie są, a chińskie to tylko pieniądze...
Zawór regulacji ciśnienia znajduje się z przodu silnika przy pompie oleju.
4 leje , 3 i 6 też do wymiany,buja obrotami bo 4 upuszcza całe ciśnienie, powinien kopcić , 7 wychodzi z normy szczególnie przy ostatnim którymś teście .Zwróć uwagę na -. Pozdrawiam Dodano po 24 wyjmij zawór regulacji ciśnienia narmpe i zobacz czy nie ma opiłków na oringu, jak są to pompa do wymiany
Witam Meriva 2006 1.3 CDTi -Zero błędów na kompie -Świeże paliwo -Wtryski działają, nie przelewają, robią mgłę z ropy -Dobrze kręci -Świece grzeją -Czujnik ciśnienia i zawór regulacji ciśnienia podmieniane. -Pompa w baku działa, (na zapłonie paliwo aż sika na szybe). -pompa wysokiego ciśnienia podmieniana -Czujniki położenia wału i wałka podmieniane...
Witam ! Mam problem z Renault Espace III 2.2 dci (2000r.). Mianowicie gdy nim jadę i przyspieszam powoli jest wszystko ok, a jak przyspieszę raptownie to gaśnie. Wymieniałem już zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie ,filtr powietrza, paliwa i nic nie pomogło. Dodatkowo dodam że gdy go podpinam pod komputer wyskakuje mi błąd : P1882 Obwód czujnika...
Astra H 2005 1,7CDTI Pompa CP3 nie buduje ciśnienia na rampie, przez co samochód nie odpala, ale gdy odepnę wtyczkę od zaworu regulującego wydatek pompy, to ciśnienie szybko mija wymagane 24MPa i szybuje do ok. 80MPa. Od razu po przekręceniu kluczyka, ECU wysterowuje zawór wydatku na ok 33% (patrz oscylogram). Czy tak powinno być? Dodam, że w tym silniku...
Na pierwszy rzut wygląda to tak jakby mu paliwa brakowało - podstawa należałoby wymienić filtr paliwa i do sprawdzenia pompa paliwa, czy w ogóle chodzi (bezpieczniki). Jeżeli to będzie ok, to do sprawdzenia zawór regulacji ciśnienia paliwa a w najgorszym przypadku wtryskiwacze i pompa wysokiego ciśnienia. Przydała by się jakaś diagnoza komputerowa bo...
Tak regulator różnicowy działa na zasadzie pomiaru na wejściu i wyjściu. Jeśli w tym przypadku różnica ciśnienia ma wynieść 0,3MPa to gdy na powrocie będzie 1,3MPa to regulator pompy będzie starał się uzyskać na zasilaniu 1,6MPa. Taki układ sterowania ma sens w przypadku rozległych obwodów, gdzie zmienia się ilość odbiorów np. właśnie przy węzłach grzewczych...
https://obrazki.elektroda.pl/8697410300_... https://obrazki.elektroda.pl/2690471000_... Schemat z francuskiego silnika 1,6, zawór jest w pompie a kabel wychodzi w okolicy pompy. Budowa pompy olejowej z elektryczną regulacją wydajności ale od AUDI w 3008 może być podobne rozwiązanie.
Witam. Po pierwsze: NIE WOLNO ODPINAĆ WTRYSKÓW NA PRACUJĄCYM SILNIKU!!! Kolejna sprawa: przelewy pokazują tylko i wyłącznie stan zaworków. Uszkodzonych końcówek wtrysków nie ujawnią. Tak jak wyżej napisano można zamienić dwa wtryski. Po zamianie może dymić przez jakieś pół godziny (korekty będą inne). Czy sitko z kanału olejowego było już wyciągane?...
Witam Kod błędu P0251 w fordzie 1.8 tdci. Objawy: w przypadku normalnego odpalania silnika można wykluczyć uszkodzenie wtryskiwaczy. Należy skupić się na wydatku pompy ciśnieniowej CR ( pompy wtryskowej). Przeprowadzić badanie wydatku pompy można na dwa sposoby: 1. Poddać pompę badaniu na stanowisku probierczym w specjalistycznym warsztacie ( to sposób...
Witam Mam problem jak w temacie. Ciężko pali zimny i ciepły bardzo często gaśnie. Czym miał ktoś do czynienia z tym silnikiem. Jak sprawdzić zawór common rail. Podobno ten silnik ma na szynie jeden mechaniczny i czujnik ciśnienia na niej. Na pompie elektromagnetyczny zawór regulacji ciśnienia paliwa. Jak można sprawdzić te elementy. Błąd dotyczy: "wykryto...
Witam Dostałem problem jak w temacie, wyraźny spadek mocy, obroty na biegu jałowym bez problemu, przy daniu gazu razem z początkiem pracy turba wywala check i błąd pompy paliwa (niestety ogólny). -korekcja dawki na wtryskach w normie -ciśnienie doładowania w porządku -szczelny układ paliwowy i dolotowy -sprawny zawór egr generalnie parametry pracy w...
Pracuję, ale muszę mieć na full otwarty zawór na ogrodzie, żeby pompa mogła pracować cały czas. Inaczej zwiększa się ciśnienie i presostat będzie w kółko wyłączał i włączał pompę, jak nabije i spuszczi wodę z hydroforu. Chyba po prostu założę zawór nadmiarowy za pompą i przy wzroście ciśnienia odprowadzę nadmiar wody spowrotem do zbiornika. Tak na...
A to nie jest tak, że ta pompka podaje paliwo tylko przez chwilę do momentu rozruchu silnika? Generalnie tak. Ale po uruchomieniu auta powinna cały czas tworzyć ciśnienie. Sprawdzałeś jakie jest ciśnienie na szynie paliwowej? Tak na szybko zapoznałem się z budową tego układu to do sprawdzenia masz: -Pompę paliwa -przekaźnik (R17) od niej i wiązkę -...
Witam serdecznie mam dość ciekawy problem z MANem TGA D26 Euro 4 z 2008r. Zapala się kontrolka EDC i wyświetla błąd 3779 i jednocześnie auto traci moc. Dzieje się to tylko pod obciążeniem z reguły na wzniesieniach,autko odpala normalnie i spalanie jest w granicy 32 litrów. Właściciel auta pojechał na serwis i auto zostało podpięte do komputera ,zostały...
Nie znam tej pompy ale w każdej zasada taka sama. Pewnie jest jakaś regulacja ciśnienia"pokrętło" na pompie a pod nim zawór pływający , i tu pytanie czy nie zaciął się i się rusza czy nie pękła sprężyna pod nim ?. Jeśli możesz zrób zdjęcie pompy.
BMW x5 e70 3.0d 2007r gaśnie po chwili, odłącza pompę paliwa, brakuje wysterowania i mam odczyt z DIS v57 FFFF CANSYS: Communication fault kts540 krzyczy o ciśnieniu że ma brak wysokiego a że na pompie brak błędów, dopiero dis odczytał braki wysterowania, (kts540 "brak prądu") sterownik pompy dostaje napięcie, ktoś miał podobny problem z wysterowaniem,...
Moze i masz racje z intrrpunkcją ale do tej pompy to sie nie zgodze spójrz na to Podaję przykład oznaczenia pompy Common Rail Bosch CP1 (tabliczka znamionowa) nr. pompy 0 445 010 004 CR / CP1 K3 / L60 / 10 - 6S CP1 - pompa common rail , wykonanie 1 ( CP 1 , CP 2 , CP 3) K - wykonanie kompaktowe bez zaworu regulacji ciśnienia na pompie z 3 tłoczkami,...
Przydała by się jakaś diadnostyka, a pzynajmniej pomiar ciśnienia paliwa przed i za filtrem paliwa, w pokrywie filtra jest zawór regulacji niskiego ciśnienia i tu może być problem.
Pytanie co dokładnie zostało wymienione : czy zawór na pompie czy na rampie ? Jeśli mnie pamięć nie myli to ten na pompie to zawór regulacji wydatku a ten na rampie to zawór regulacji ciśnienia . Tak czy siak niedomaganie jednego czy drugiego powoduję błąd ciśnienia
zawór regulacji ciśnienia paliwa zawór regulacji niskiego ciśnienia zawór regulacji ciśnienia doładowania
zmniejszyć moment obrotowy rezystor cewka zapłonowa odzyskanie certyfikatów
reset ekspresu delonghi reset ekspresu delonghi
Ciśnienie sprężania Audi A4 B6 1.8T AVJ 150 KM Ciśnienie sprężania Audi A4 B6 1.8T AVJ - utrata mocy i kopcenie