Ano temu że jeśli jest źle ustawiony to uchyla lekko serwo i podciśnienie znika. Druga możliwość to nieszczelny zawór zwrotny serwa.
a może zawór serwa ??
Jak w temacie, dodatkowo mam pytanie, czy uszkodzenie ww. zaworu może mieć wpływ na wahające się obroty podczas wciskania hamulca na postoju. Na postoju wygląda to tak: link: https://www.youtube.com/watch?v=SCGsab4z...
sprawdź serwo, zawór serwa, przewód vacum-serwo
zdejmij zawór z serwa, włóż do serwa jeden koniec wężyka, a do drugiego końca podepnij strzykawkę. Zassaj i zabacz co wyssiesz. Ja już wiem :-)
Tak pisałem, że kompresja była mierzona. Zawory są ok. Zastanawiam się czy może z tym mieć związek serwo wspomagania hamulców. Zauważyłem, że jak długo pompuje pedał hamulca, to przez jakiś czas jazdy ten efekt albo jest nieznaczny albo znika całkowicie. Poprawia się też siła hamowania. Zawór zwrotny serwa sprawdziłem i wydaje się być ok. Przynajmniej...
Przewód do serwa zatkany, może zawór zwrotny zacięty, miałem przypadek w brerze że pajączek w środku rurki zrobił sobie kokon i załatwił wspomaganie :lol:
Zawór jednokierunkowy wspomagania (serwa) hamulców
Jak działa hamulec zdejmij przewód od serwa i zobacz jak ssie powietrze, a później to samo jak hamulce przestana działać czy tak samo ssie. Tam jest też zawór zwrotny na wejściu serwa.
Pedał hamulca wraca gdy ściągnę wężyk z podciśnieniem. Serwo do wymiany albo naprawy, przyczyną może być zawór serwa w środku.
Jednak wystarczy podłączyć podciśnienie pod serwo i pedał hamulca sam się wciska od razu aż do podłogi i problem zaczyna się od początku Wskazuje to na uszkodzone sterowanie serwa.. Może jest zablokowany zawór w serwie.
Tam są silniki krokowe i serwa więc na krótko nie tak prosto i jaki zawór ???
Bodaj zawór jednokierunkowy serwa.
Może jaśniej; kolektor wciąga za sobą powietrze poprzez wężyk z serwa. Wspomaga nam to w wcisnięcie hamulca. Nie wiem czy w sprawnych matizach słychać lekkie syczenie w okolicy kolektora. ale uszczelniłem silikonem bo nie dało się tego rozebrać Syczy (nie we wszystkich autach) właśnie zawór serwa. Musisz opisać jaśniej (I tak uważam, że to serwo).
przyczyn jest kilka, albo nieszczelny wąż do serwa, ale jak słusznie zauwazył trans-serwis podniosły by się obroty, może też być dziurawa membrama albo nie przepuszcza zawór zwrotny na króćcu przewodu podciśnieniowego. Bardzo często wąż serwa był zawalony olejem lub zarastała rdzawym nalotem rurka wychodząca z kolektora.
Witam do sprawdzenia : zawór od serwa hamulcowego i samo serwo (wytwarza nadciśnienie) pozdrawiam
Wiem co to jest zawór dławiąco- zwrotny 😉 Są też serwa 360° bez ograniczenia w kącie obrotu. Problem to tylko wykalibrować układ żeby dostosować liczbę kroków w przód i w tył. Możesz to przeliczyć tak jak już wyżej wspomniano lub po prostu programowo zliczając liczbę kroków aż do pełnego otwarcia zaworu. Potem to tylko kilka pętli i po problemie.
Pomiędzy pompą a serwo jest akumulator podciśnienia taka puszka po piwie (grube rurki) spróbuj podmienić z kimś.Od niego zależy podciśnienie po kilkukrotnym naciśnięciu pedału hamulca i tam chyba siedzi zawór zwrotny serwa (ale nie jestem pewien)
Dzień dobry wieczór, Na 98% wydaje mi się, że na luzie zachowuje się tak samo jak na biegu. I podobnie było na niższym biegu. Chyba to sprawdzałem w ten sposób. Przynajmniej przy tych mniejszych prędkościach (70km/h i w dół). Jednak obecnie nie jestem tego całkowicie pewien... Sprawdzę to tylko jak będę miał możliwość. Obecnie Żona jest na wyjeździe...
Na rurce idącej do serwa jest zawór jednokierunkowy, przy nim jest zazwyczaj cienki króciec Φ3mm, czasem idzie z niego jakieś podciśnienie, czasem jest zaślepiony, tam najlepiej podłączyć wakuometr i obserwować wskazania
Dokładnie. Układ jest tak zbudowany żeby zapewnić działanie wspomagania nawet jak silnik zgaśnie. Skoro działa tak jak pisze autor to wygląda właśnie na zawór zwrotny serwa
Zawór zwrotny od serwa do kolektora ssącego.
Sprawdź potencjometry od położenia belki ( mogą przerywać), napięcia +5V, +15V i - 15V na płytce od osi Y ( płytka na środku na płasko) ale niestety raczej stawiam na zużyte serwa ( zawory na samej górze siłowników z okrągłą wtyczką). Możesz posprawdzać ogólnie płytki na zimne luty ( można wyjmować wszystkie płytki byle nie zewrzeć akumulatorka). Sprawdź...
Weź pod uwagę zawór. Mechanik wspominał że spróbuję mi dać jakis zawór w przewód od serwa by mniejsze ciśnienie szło. To może byc przyczyna..zbyt duże ciśnienie z serwa.. Chyba..
tak. odpinając go przy pompie vacum próbowałem w niego dmuchnąć- nie dało rady, w drugą stronę ssąc powietrze z serwa zawór poszczał.
Albo zawór na przewodzie do serwa
Witam Podczas startu auta pojawia się u mnie problem z falującymi obrotami. Na lpg i pb tak samo chociaz na lpg mniejsze objawy - słabiej trzęsie. Po pewnym czasie wyskakuje P0170 - usterka dostrajania paliwa. Auto chodzi jakby nie na wszystkie cylindry. Podczas jazdy jest ok, nie szarpie nie ma spadków mocy. Jak staje na światłach to słychać jak sie...
sprawdz zawór zwrotny z serwa(dmuchnij z obu stron ,jeśli z obu przelatuje powietrze to wymień)
Witam. Według mnie należy szukać przyczyny w podciśnieniu. Posłuchać pod maską, czy nie zasysa nigdzie powietrza, posprawdzać przewody, sprawdzić zawór zwrotny serwa. Może wydawać się śmieszne, ale oznaki wskazują na nieprawidłowy skład mieszanki, który komputer próbuje skorygować. Pozdrawiam.
Zapomniałem napisac, że blokują się tylko przednie hamulce. Czy zepsute serwo moze dawac takie objawy? Wymieniłem zawór zwrotny od serwa ale nie ma znaczącej poprawy. Pozdrawiam
TPS = trotle position sensor, czujnik położenia przepustnicy, nie wiedziałem ,ze to sie tak nazywa, pewnie i masz racje, sprawdzalem też, czy śrubki trzymające koło przepustnic sie nie obluzowały, są ok. Odnośnie tego TPS - pewnie tylko wymiana na nowy? - czy można coś z nim zrobić np tak jak z potencjometrami audio? zauważyłem, też od jakiegoś czasu,...
na kolektorze ssącym na IV jest króciec serwa hamulców, sprawdź czy nie ciągnie lewego powietrza
Zawór zwrotny od pompy vacum do serwa.
może na gazie za uboga mieszanka ale warto sprawdzić zawór no i szczelność serwa
Kocioł zachowuje się prawidłowo, hydraulika działa. Serwo jest przestawiane trzpieniem czujnika przepływu cwu (zespół wodny). Przestawienie powoduje załączenie pompy za pomocą mikrołącznika M3 zamontowanego na serwie. Serwo to jest zawór hydrauliczny rozdzielający. W stanie spoczynku jest on ustawiony na pracę co. Jeżeli będzie żądanie pracy na co to...
Może być kilka przyczyn, proponuję sprawdzić: - stary lub niskiej jakości płyn hamulcowy (jest b. higroskopijny i chłonie wodę do układu) - zapieczone tłoczki w zaciskach hamulcowych lub zużycie gumowych osłon tych tłoczków, - awaria wzmacniacza siły hamowania (serwo) lub nieszczelny przewód podciśnienia w tym układzie, - awaria zaworu zwrotnego wzmacniacza...
Może zawór zwrotny na wężu do serwa jest zablokowany. Wyciąg króciec z serwa, podepnij do węża wakuometr i zmierz podciśnienie. Masz jeszcze duże szanse , że obie pompy są uszkodzone.
zawór jest pod maską, sterowanie na linkę metalową na wąskim przewodzie wodnym obok serwa
Na zaworach masz opisane: -vac- podciśniene -atm -powietrze otoczenia -out -wyjście na siownik pneumatyczny. Który zawór gdzie idzie sprawdz odpinając wtyk i odczytując błąd. CZęsto padaja pompy vac i pomaga to : https://obrazki.elektroda.pl/5815692600_... odpinasz podciśnienie sterujące zaworami od pompy. Montujesz ten zawór zwrotny...
Może zawór evap zacina się w pozycji otwartej? Sprawdź też wskazania przepływomierza na nagrzanym silniku, bieg jałowy. Bez podłączonego serwa hamulcowego lepiej nie jeździć. Zawór EVAP był niesprawny i został wymieniony miesiac temu na nowy, który nie wykazywał już przecieku i nie hałasował. Przepływomierza nie ma w moim silniku, jak pisalem w pierwszym...
Pompka Vacum działa głównie dla serwa. Zawory zasila przez zwężkę, więc bez sprawdzenia manometrem nie wiemy nic. W dodatku niewielkie wahania podciśnienia wpływają na ciśnienie doładowania, ale nie generują błędów w tym silniku. Reasumując diagnostyka to nie tylko kilka parametrów z komputera.
noi przy postoju naciskajac chamulecpare razy jak go przestane naciskac to gubi wolne obroty gasnie i wraca do normalnych gdzie szukac usterki. Serwo hamulca lub przewód podciśnienia do tego serwa i zawór w tym przewodzie .
Schodzi podciśnienie z serwa. Uszkodzony któryś zawór. Raczej serwo powinno trzymać przynajmniej przez noc, najdłużej mi auto stało przez zimę na placu i po czterech miesiącach było jeszcze ciśnienia na dwa depnięcia (takie lekkie - do rozruchu). Dodano po 1 nawet jak na minute pójdę do sklepu to zaraz pedał też jest jak cegła. To może być niebezpiecznie,...
- Odczytałem czasy wtrysku w programie do LPG - i wyszły rzędu 30ms - Zasymulowałem ciśnienie MAP 30kPa przy pomocy potencjometru. Czasy wtrysku były krótsze i silnik chodził równo ale gasł po kilku, kilkunastu sekundach. Wniosek: Albo MAP przekłamuje, albo jest słabe podciśnienie w układzie, przez co silnik myśli, że jest mocno obciążony i daje długi...
Odpal auto niech pochodzi chwilę.Potem odłącz zawór od serwa.Ma być zassany do serwa i po wyciągnięciu będziesz słyszał taki syk.Po prostu w serwie ma być podciśnienie.Tylko uważaj przy podważaniu bo plastik łatwo urwać.
Sprawdziłem tylne bębny, cylinderek w jednym nie odbijał do końca więc wymieniłem. Teraz przy niższych prędkościach hamuje elegancko ale pedał znów twardnieje przy wyższych prędkościach że ciężko go docisnąć na opór. Dziś sprawdzę przewód od kolektora do serwa i zawór zwrotny. Może to coś da. Później zmienię płyn i zobaczymy.
Jednak to był przewód od serwa, minimalnie był rozszczelniony.
Sprawdż serwo/membranę/ i zawór zwrotny przy serwie
Panowie, silnik 1,8T nie ma wakuumpompy, tam jest dość skomplikowany układ wytwarzający podciśnienie do serwa hamulców, m.in. zawory jednokierunkowe, zwężka Venturiego itd. Jeśli to wszystko nie funkcjonuje prawidłowo, to mamy bardzo słabe wspomaganie. Trzeba zacząć od podłączenia wakuometru i pomiaru podciśnienia podczas hamowania. Chyba coś jest...
Czytałem że może być uszkodzony wężyk wewnątrz sterownika, który prowadzi do czujnika. Czy jeżeli okaże się, że wężyk jest dobry to ten czujnik da się jakoś reanimować Oczywiście takie drobiazgi jak szczelność podciśnień,drożność wężyków,sprawność serwa i zawór jednostronny są ok?Przy turbinie nikt nie grzebał?
nie widzę żadnych przecieków na kablach, a zaworka na przewodzie od kolektora do serwa jakoś nie mogę znaleźć ?? Zawór masz na wężu, w gumowej uszczelce wciśnięty w serwo
sprawdż zawory elektro-pneumatyczne do sterowania egr ,turbem mogą przepuszczać podciśnienie i brakuje go dla serwa.
Ten zestaw ze zdjęcia to nie sterowanie serwa w samochodzie :D Puszka metalowo- plastikowa - zawór podciśnieniowy Zadanie - puszczać paliwo do gaźnika tylko podczas pracy silnika Biały element to filtr paliwa . Połącz bezpośrednio przewodem z baku do gaźnika . Zobaczysz czy to brak paliwa stwarzał te problemy czy nie . Oczywiście nie powinieneś w razie...
A skad , masz uwalony zawór, jazda z takim stanem jest niebezpieczna. Zawór z niebieską zazwyczaj wtyczką pod przewodem powietrza idącym do serwa.
Wężyk z pompy idący do serwa jest ok, ale pomiędzy z trójnika idzie dalej razem z wężami ogrzewania przez ścianę grodziową do środka kabiny. Od czego jest ten wężyk? W nagrzewnicy są siłowniki podciśnieniowe sterujące klapami, z tym, że wersja z klimą różni się od wersji bez klimy. W obu wersjach podciśnieniowo pracuje przełączanie nawiewu zewnętrznego...
Możliwości jest wiele: - zablokowana linka gazu, - uszkodzony czujnik (potencjometr) położenia przepustnicy, - pęknięty przewód podciśnieniowy do serwa hamulców lub regulatora ciśnienia paliwa, - uszkodzone serwo hamulców, - uszkodzony zawór powietrza dodatkowego wolnych obrotów ("silniczek krokowy").
Trudny temat, i odpowiedź nie łatwa. W wawie Danone na pewno ma coś takiego jak program praktyk letnich poczytaj o tym http://programy.pracaikariera.pl/s/2579/... , w czasie gdy tam pracowałem coś takiego nie istniało więc nie wiem jak to wygląda. Ale firmę...
blokada silnika wymaga zastosowania elektrozaworu wykorzystującego podciśnienie którego układ sterowany jest przez układ stacyjki (odpowiednie połączenie układu podciśnienia z układem ciśnieniowym schemat elektrozaworu w załączniku -niestety po włosku ,jesli jesteś zainteresowany po polsku mogę przesłać na pw jutro wieczorem ) Z zaworem daj sobie spokój,...
Błędny sygnał CAN z EGR. Czy to możliwe że błąd ma związek z założeniem używanego serwa klapy EGR? Bo dziś wymieniłem serwo klapy egr na używane i zawór zaczął pracować ale EDC 03044-03 zostało i ten PTM doszedł. Mimo, że klapa teraz działa. Stare serwo się przycinało i miało problem z otwieraniem się.
Zawór N75 podmieniałem z zaworem N18 i podciśnienie dalej było -0,6bara czyli bez zmian. Więc albo oba zawory mam do wymiany albo jest coś z samą turbiną. Co do nierównego brania hamulców, zrobiłem już na nich ponad 1000km więc nie ma tutaj możliwości że się nie ułożyły.[/s]
Butelka po napoju, nie do końca dokręcona, wypełniona do połowy olejem. Jak już całkiem fachowo, to zawór jednokierunkowy, np. PCV z jakiegoś auta.:D Albo od serwa np. z grupy VW.
Hej, zaworek serwa wymienlem, żadnych zmian w zachowaniu samochodu nie zauważyłem. Zawór dv mam sprawny, szelnosc dolotu sprawdzana u dwóch mechaników i samodzelnie i jest niby ok. Zaworek odpowietrenia skrzyni korbowej też wymieniony. Ponieważ moe problemy zaczely się po wyminie coolea na nieco wiekszy to czy można domniemywać, ze moje agu nie posiadające...
Ponieważ jest to ogrzewacz Vailanta Mini 11 mogło się zdarzyć. że uszkodził się zawór serwo. W tym modelu Vailanta dość często to występuje a objawy mogą na to wskazywać. To że jeden ogrzewacz podczas pracy unieruchamia drugi świadczyłoby o zakłóconym przepływie wody w wyniku zatkanych filtrów wody, sitek na wylewkach itp. Pozdrawiam życzę szybkiego...
Bardzo prosty.Nie mam rysunku ale mogę opisać bo znam na pamięć.Z vakuum pompy gruby przewód plastikowy czarny do serwa chamulców.Po drodze wychodzą z niego cienkie króćce do podłączenia poszczególnych zaworów.Przewód prowadzący do zaworu regulacji doładowania jest przyłączony do tłumnika podciśnienia dopiero po nim jest podłączony do zaworu w miejsce...
Sprawdziłeś zawór sterujący? Podciśnienie powinno być poniżej 300 mbar. Co z czujnikiem ciśnienia doładowania?
Hej, zaraz zaraz, czy jesteś pewny ,że to serwo ? tam jest dosyc mocna membrana nawet w starych kapciach nie pada, podcisnienie nie jest wielkie, element jest rozbieralny hociaz kłopotliwy, zobacz. Sprawdz szczelność układu, zawór zwrotny, połączenia, serwo sprawdza się w ten sposób : lekko naciskamy na pedał hamulca i odpalamy silnik-jak pedał wyczuwalnie...
Witam, Może to być spowodowane wyłamaniem się ząbka w przekładni serwa zaworu trójdrożnego Auera nie rozbierałem, ale z tego, co napisałeś: ta puszka to właśnie zawór trójdrożny do niego dochodzi kabelek ta część z kabelkiem to serwo. Wstaw fotkę zaworu – spróbujemy pomóc
Witam. Mam problem z moim podgrzewaczem do wody, a dokładniej z serwo-zaworem. Podgrzewacz odpala tylko jeśli popukam w serwo, wyczytałem, że trzeba go wymienić, stąd moje zapytanie jak wmontować ten serwo-zawór, czy muszę do tego zakręcić dopływ gazu? Pozdrawiam.
Witam kolego, napisałeś , { grubszy prawdopodobnie od serwa } tak a ten cieńszy znajdz przy silniku takie coś to się nazywa zawór wentylujący zbiornik paliwa tam go podepnij. https://obrazki.elektroda.pl/8993611600_...
to żę dużo pali może być spowodowane uszkodzeniem lub zbytnim wyrobieniem się membran parownika ,co do obrotów to może być uszkodzone serwo lub zawór w nim.Z czymś takim spotkałem się u siebie w dużym fiacie i u kolegi w polonezie 1,6GLI
Dzięki, spróbuję podmienić czujnik na próbę, bo dolot już uszczelniony i wężyki podciśnienia też wymienione. Nawet wypinałem z instalacji podciśnienia zawór sterowania filtrem par paliwa. Nie sprawdziłem tylko przewodu do serwa. Sprawdzę i dam znac czy pomogło
Uszczelka na kolektorze ssącym załorzona była nowa (przy naprawie głowicy-zawory itp). Serwo nigdzie nie przepuszcza-> odkręciłem rurke od serwa i zatkałem i to samo, bez różnicy. Jak odetkałem, to silnik wkręcił się na dużo wyższe obroty (około 3200). Moim znadniem to mechanicznie nie jest nic uszkodzone... Co ciekawe-> odłączyłem przewody WN z wszystkich...
Ja skupił bym się na pompie hamulcowej , przepuszczania płynu pomiędzy stopniami lub niesprawny jeden stopień. Jak dotkniesz pedału , uruchomisz zawór i podciśnienie pociąga membranę . A że oporu na pompie nie ma to i pedał leci w dół . Syczenie jednak wskazuje ,że może być nieszczelność w serwie . Uszkodzona membrana ale bardzo delikatnie , stąd ten...
W silniku Diesla zawory nie mają nic wspólnego z podciśnieniem. Podciśnienie generuje vacumpompa, tylko.
A schemat widziałeś? Sterowanie podobne do serwa. http://www.sankom.pl/download/dk/documen...
Nie doczytałem dokładnie. Zawór łączący serwo z dolotem odpieprza. Raz ci nie załączy, a raz nie odłączy. Jedynie rozebrać i obejrzeć.
Co do poduszki na sankach to jest dobry trop bo ostatnio wymieniałem ja na nowo i poskładalem wszystko na sztywno jak zmieniałem sanki na zewnątrz może faktycznie ona przenosi jakieś drgania. A co do serwa hamulca to jak to mogę sprawdzić? Zawór od klap zawirowań wymieniałem ostatnio na nowy bo został zalany olejem z pompy i pękła guma
Proponowałbym gięcie zrobić hydrauliką siłową. Większość giętarek z którymi się spotkałem były właśnie na hydraulice ( były i serwa). Dlaczego hydraulika ? Dokładność i powtarzalność , łatwiejsza konstrukcja i tańsza , łatwiejsze sterowanie , jeden zawór proporcjonalny plus wykonawcze . Za sam sterownik , ja osobiście zamontowałbym Fatka.
Zawór kulowy plus serwo. Są gotowe, można też samemu zrobić.
Daj zdjęcie które to wężyki. Ogólnie z tyłu kolektora ssącego powinieneś mieć 3 węże. 1. Do serwa hamulca 2. Do pokrywy zaworów (mała odma) 3. Do zaworu par paliwa (zawór przy filtrze powietrza) Zdarzały się wariacje gdzie przed przepustnicą był wpięty dodatkowy przewód łączący się z tym idącym do serwa hamulca. https://obrazki.elektroda.pl/9395841600_...
1.Tak jest to czujnik ciśnienia (bardziej włącznik, wyłącznik zależny od typu klimatyzacji) 2.Jest to jeden z zaworów do napełniania klimatyzacji. 3.Zawór nagrzewnicy (tak mi się wydaje ,ale jak zrobisz zdjęcie pod innym kątem to będzie 100% pewności (aby było widać dokąd zmierza przy silniku) 4.Nie widzę dokładnie czy to listwa z wtryskiwaczami, zrób...
Cześć, Potrzebuję aby ktoś mnie nakierował jak najprościej wykonać sterownik do następującej roboty... Chce za pomocą 3 przycisków chwilowych móc przestawiać 2 niezależne serwa w z góry zaprogramowane pozycje (będą one obsługiwać zaworki w pewnym układzie mechanicznym). Chodzi o to, żebym najpierw mógł "nauczyć" układ, że jak nacisnę przycisk A to serwo...
Tak tak, oczywiście. Do piecyka mam osobny zawór tuż przed piecykiem, włączyłem. Zapomniałem też dodać że przed wymianą serwo pierwsze co zrobiłem to wymiana baterii więc są sprawne. Słychać prace serwa, widać iskrę, woda leci ale nie puszcza gazu
Serwo zawór słaby punkt vaillanta (F28) etc... W sumie saunier duval jego rodzinka.
Witam. Sprawdź najpierw przewód podciśnieniowy od serwa czy nie ma jakiegoś uszkodzenia. mała dziurka może dużo namieszać... Jeśli jest ok to wykręć zawór ze wspomagania i sprawdź jak działa: powinien tylko w jedną strone przepuszczać powietrze. Jeżeli jest inaczej to go wymień. Pozdrawiam.
serwo, geometria turbiny, zawór nadmiarowy
Szanowni forumowicze. Realizuję pomysł sterownika analogowego do serwa, które będzie otwierało i zamykało listwę ogrzewania podłogowego. Przygotowałem schemat, zbudowałem urządzenie, lecz napotkałem problem. Modyfikowałem kilka krotnie układ, ale ciągle bez pozytywnych rezultatów. Koncepcja działania układu: Zastosowane serwo nie zwraca żadnej informacji...
Witam Mam Uno 1,4 i.e. z 1995. Przez długi czas przewód od podcisnienia miałem odłączony (spadł gdy wymieniałem węże odchłodzenia). Kiedy go wpiąłem do przewodu do serwa przy nacisnięciu hamulca gaśnie (jakby nagle odcieto zapłon). Nie można go wtedy już zapalić z kluczyka tylko na "popych". Czy jest to wina digiplexa czy może serwa? Ponadto sa dwa...
dw8 nie miały przepustnicy , pompa podciśnienia ciągnie zawór egr i serwo od wspomagania hamulców
Witam serdecznie! Jak w temacie... Mam problem z dławiącym się silnikiem po naciśnięciu pedału hamulca. Po odpaleniu auta i naciśnięciu pedału słychać syk, silnik zaczyna pracować niestabilnie i zaczynają spadać obroty. Zdiagnozowałem uszkodzenie zaworu zwrotnego serwa hamulcowego ponieważ powietrze swobodnie przepływało w obydwie strony. Wymieniłem...
Dam trójnik na przewód podciśnienia od serwa i tam podłączę odmę. Pojeżdżę trochę delikatnie po mieście i zobaczę co się będzie działo z olejem. Wstawię jakiś zawór pcv (zaworek odmy) od innego auta, żeby podciśnienie nie było tak duże, że mi zassie jakieś uszczelnienia. Ma lekko zasysać korek oleju i tyle. A nawet jak się coś rozleci to trudno, nie...
Koledzy u mnie są dwa zawory. Każdy zawór po trzy wyjścia. Połączone sa taką gotową jakby złączka (rozdzielaczdm) do którego wchodzą przewody podciśnieniowe od turbiny, od egr, od trujnika od serwa i od filtra powietrza. Zmieniałem kolejność tych przewodów ale nic to nie dało. Co moze byc jeszcze zepsute? Może cos nie podłączone? Gdzie szukać?
Miałem takie same objawy, tzn. sam silnik. Poprawiłem złączkę od serwa hamulcowego połączona z przepustnica, wstawiłem nowy przegub elastyczny, wyczyściłem przepustnice,pojechałem na adaptację przepustnicy. Problem ustąpił. Problematyczna może też być w niektórych przypadka sonda lambda albo zawór EGR.
Witam... Sprawa ma się następująco: Posiadam Skodę Superb 1.9TDI z 2005r. Otóż jest to nowy nabytek. Autko miało wyjmowane serwo. Po ponownym montażu zaczęły się kłopoty ( choć nie wykluczam że nie było ich wcześniej tj. zanim je nabyłem ). Po przejechaniu ok 20km pedał hamulca robi się twardy jak kamień i auto staje w miejscu... Otwieramy maskę, wyjmujemy...
Myślę że kolega sirTIM nie ma racji. Kod 35. Sygnalizowana usterka nierównomierność prędkości obrotowej biegu jałowego (przekraczająca 100 obr/min) Przyczyna: uszkodzony zawór dodatkowego powietrza lub wadliwe jego podłączenie,nieszczelny przewód podciśnieniowy prowadzący do serwa hamulców albo nieszczelny przewód podciśnieniowy przy zespole wtryskowym(...
A co tam ma być trudnego? Podciśnienie do regulatora ciśnienia, do czujnika podciśnienia, serwo oraz zawór przełączający kolektor ssący. A przy przepustnicy wężyk jeden od pokrywy zaworów.
Witam Fiesta gdy pochodzi chwile i wyłączy się ssanie to autko zaczyna szarpać na wolnych obrotach, gdy zdejmuje wtyczkę od prze przepływki to autko chodzi równo podstawiałem drugą ale to nic nie dało, dodam że gdy falują obroty i zdejmuje przewód wn z świecy to nie ma różnicy w pracy silnika, sprawdziłem też szczelność kolektora, serwa, ciśnienia paliwa...
to pierwsze sprawdziłem, wszystko oki, szczelny. Nawet odpinałem i zaślepiałem serwo, zawór par zbiornika, regulator listwy też szczelny i nic
Obecnie nie posiadam a Ty masz. Opisz więc proszę jak ten zawór działa, w jakich warunkach, co reguluje. To bardzo ciekawe. P.S. Nie dziwi Cię to, że kolega coś tam grzebał ale serwa nie ruszał. Po jego jakże skutecznej naprawie nagle "serwo" się zepsuło?
Jak zauważyłeś zawory proporcjonalne istnieją i całkowicie się zgadzam, że nie o taką opcję chodzi, bo mówimy tu o kosztach od 1k w górę. Sterowanie zaworem za pomocą serwa nie jest moim zdaniem żadną opcją, bo będzie z tym dużo zabawy i będzie zawodne. Szczerze mówiąc największe nadzieje pokładam w sterowaniu pompami. W końcu nie jest wielkim problemem...
zawór podciśnienia serwa tester serwa serwa sterowanie serwa
inwerter orvaldi schemat prasa hydrauliczna iskrownik ustawić
polonez abimex parkside robot koszący
Zamiennik L2750 – TDA7269A, TDA7264, TDA7265, L2750A, Multiwatt 11, wzmacniacz audio Passat B5 1.9 TDI – kontrolka poduszek po wymianie foteli, airbag, VAG, wiązka, kombi