Witam 56 zawór wolnych obrotów 16 egr 86 blokada immo Pzdr
Tam krokowca nie ma , jest zawór wolnych obrotów sterowany minusem ze sterownika i plusem po przekazniku podwójnym.Najlepiej sprawdzić , czy po wyłączeniu kluczyka jest zasilanie na wtryskach.
Mam tą ksiązke jest opisany silnik 16 zaworowy ale tego jest 5 stron. Jak chcesz to ci to na maila przesle tylko to musze porobic zdjecia temu ale to nie teraz. A na szybko to zacznij od sprawdzenia styków na wszystkich czujnikach -na zaworze wolnych obrotów -zobacz w okolicy filtra powietrza czy wszystkie kostki maja styki. zawór wolnych obrotów jest...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... Dostrzega ktoś analogie? Jeśli masz domkniętą przepustnice a obroty same zwariowały to szukaj innego sterownika. Jeśli zaślepisz zawór wolnych obrotów,odpalisz z uchyloną przepustnicą i zdejmiesz nogę z gazu to motor musi zgasnąć.Jeśli nie zgaśnie to przepustnica się nie domyka.
Odnośnie kontrolki - brak masy na tylnej lampie, wytopiony styk masowy(czarna kropka pod pinem z czarnym kablem na płytce lampy) doraźnie pomaga podgięcie styków we wtyczce. Nie wiem jaki to dokładnie silnik ale jeśli ma przepustnicę bez linki to właśnie ona reguluje wolne obroty.Lecz jeśli masz linkę gazu wolne obroty reguluje zawór wolnych obrotów...
Kolego Krzysiu , ten fachowiec z Mercedesa , tak powiedział ,że tam jest ciśnienie? To chyba zle przetłumaczyłeś z j.niemieckiego. Nazewnictwo tego zaworu obejściowego jest różne , spotykane na forum ,nawet nazywają to silniczek krokowy , albo zawór wolnych obrotów. Moje pytanie było o ciśnienie , nie klucz i nie dawaj rad podpierając się "fachowcem"...
Dziura w dolocie ,TPS,zawór wolnych obrotów ? Wróży ,potrzebna diagnoza.
Zmierz kompresję jeśli za lekko kręci. Może łańcuch naciągnięty i przeskoczył. Jak kompresja jest to spradź czy dochodzi paliwo do wtryskiwaczy i czy jest iskra jak kręcisz. Brak paliwa ub iskry-bezpieczniki, pompa, przewody paliwowe, czujnik położenia wału korbowego. Jak te wszystkie warunki są spełnione (jest kompresja, paliwo i iskra) to sprawdź...
Schemat bez opisanych elementów ale po danych kontroli powinieneś rozszyfrować co gdzie i jak. Zawór regulacyjny wolnych obrotów jest na pinach 2, 29 i 54 sterownika.
Będę wdzięczny, ja sprawdzę organoleptycznie jakie sygnały występują na wiązce 3 przewodowej. Wydaje mi się, że to jednak zwykłe zawory otwierane elektromagnesem (tak to wygląda w 2 przewodowym na pewno), ze sprzężyną cofającą.
Kolego Technics , tam jest jedna cewka na cylinder i jest ich sześć , ich bym zostawił w spokoju. Jedynie ustawił odstępy elektrod na świecach 0,7 mm. Podmienił bym przepływomierz , jest mechaniczny , oraz sprawdziłbym zawór obejściowy wolnych obrotów i szczelność dolotu od przepływki do przepustnicy.
Układ regulacji wolnych obrotów tz zawór obejściowy sprawdz czy wogóle go podpiełeś. Czy jest szczelne połączenie a nastawnikiem czasami podwija się rura i dowidzenia brak wolnych. Musi być wszystko szczelne
Na LPG I generacji ten czujnik nie ma znaczenia (bo to de facto zwykły gaźnik podciśnieniowy) ale na zasilaniu wtryskowym benzyną jest odpowiedzialny za informowanie ECU o uchyleniu przepustnicy i co za tym idzie dawkowaniu paliwa. W układzie z czujnikiem MAP jest wręcz kluczowy, przy układach z czujnikiem MAF (przepływomierzem) jego rola jest mniejsza....
Może być uszkodzony zawór wolnych obrotów. W 1,3 jest na wierzchu, przykręcany 2 śrubami.
35 - zawór wolnych obrotów 44- sonda lambda Pozdrawiam.
Sonda nie ma prawie nic do regulacji obrotów. Sprawdz zawór wolnych obrotów. Jakie ma obroty zimny silnik?
wtedy wogóle by nie odpalał jak by elektrozawór nie działał Zawór elektromagnetyczny dyszy wolnych obrotów blokuje tylko tą dyszę i po wciśnięciu gazu silnik odpali tylko nie będzie wolnych obrotów. Elektrozawór ten ma na celu wyeleminowanie samozapłonów po wyłączeniu silnika ale normalnie jak jest uszdzony to obetnij kawałek zworki (najpierw wyciągnij...
Chodzi o to na podstawie jakich danych sterownik otwiera zawór wolnych obrotów?
To jest zawór wolnych obrotów,wyłączasz zapłon i auto gaśnie,może być zwykłe zapłon.
Może spróbuj przeczyścić zawór wolnych obrotów.
ja mam gaz na wtrysku Ale czy na pewno masz sekwencyjny gaz. Sprawdź czy nie masz reduktora? Jak masz to spróbuj tego co kolega Kleki podpowiada. Możesz jeszcze zawór na przewodzie obejściowym wolnych obrotów - (tzw. silnik krokowy).
wychodziło by na zawór wolnych obrotów.
Nie wiem czy tam jest, ale taki dźwięk czasem wydaje zawór wolnych obrotów :)
n71-zawór wolnych obrotów -----co to jest?????(a co najlepsze gdzie)
irreligious: Człowieku ty chyba nigdy nie widziałeś silnika Forda. Silnika krokowego tam nie ma - jest zawór wolnych obrotów (na by pass'ie). Sonda lambda do wymiany bez sprawdzania (no comments) Przepływomierz to taki zaworek - ha ha ha !!! - A świstak siedzi i zawija je w te sreberka. kiblonurek: teges Ci dobrze radzi - możesz jeszcze sprawdzić ten...
Zawór wolnych obrotów, umyj go i powinno przejść. Jak nie pomoże wymień na nowy.
Jest zawór wolnych obrotów umieszczony na przepustnicy. Prawidłowe ustawienie to przepustnica zamknięta. Jak podlaczysz komputer to ma pokazywać otwarcie 0%. Jeśli są problemy z biegiem jałowym to zdjąć zawór i wyczyścić oraz kanały w przepustnicy
Ford fokus naprawiony wymieniłem zawór wolnych obrotów i jest wszystko w porządku [ dziękuję i pozdrawiam].
To nie silnik krokowy , a zawór wolnych obrotów - wymyć , przeczyścić!
55 - zawór wolnych obrotów lub jego okablowanie. Pozdrawiam.
Zabrudzona przepustnica ,oraz zabrudzony lub uszkodzony zawór wolnych obrotów (silnik krokowy).
wyczysc zawór wolnych obrotów , jak nie pomoże to sprawdź tps(potencjometr przepustnicy) jeśli tps będzie ok to zmień zawór.
Nie , nie będzie syczał. To czym sterowany ten zawór wolnych obrotów , na oko?
Jeżeli to wersja EFI Endura to objaw wskazuje na zawór wolnych obrotów. Aluminiowy element widoczny po otwarciu pokrywy silnika (o ile dobrze pamiętam bezpośrednio na kolektorze dolotowym).
Problem ewidentnie w regulacji wolnych obrotów. Zależnie od zastosowanego systemu zawór wolnych obrotów i/lub przepustnica wymaga czyszczenia, względnie kontroli/wymiany
Jak mnie skleroza nie myli , a dodatkowo podglądnąłem na "autodatę" to wszystkie silniki z przepustnicą na linkę i ten wynalazek XU10J4RS z ubiegłego wieku , ma również silnik krokowy - zawór wolnych obrotów. Ma również czujnik - potencjometr położenia przepustnicy i MAP sensor. Zawór jest na silniku krokowym podwieszony pod ECU piny: 15, 21, 24 i 33.
Najprawdopodobniej źle wyregulowany TPS, skoro właśnie wymieniałeś. Inne powody to zawór wolnych obrotów, czujnik na pedale sprzęgła.
Instrukcja silnika mówi że oba zawory na 005. Wolne obroty na 1500.
Tak jak masz napisane wcześniej sprawdź zawór wolnych obrotów. Jeśli uszczelka pod głowica padła to nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły.
Zawór wolnych obrotów otwiera się.Ściąg z niego przewód na próbe żeby silnik zasysał powietrze.
czemu ciągle ulega awarii ten sam zawór wolnych obrotów tkz.,,krokowy" to juz chyba 4 w ciagu roku??? Nowy czy używany?/Zawór bocznikowy powietrza to nie krokowy./
jeżeli zatrzymujesz się przy skrzyżowaniu na 90% ISC(zawór wolnych obrotów),jeżeli obroty zostają -zawieszają się -na 70 % TPS,CZASEM PODOBNE ZJAWISKO POCHODZI OD SONDY LAMBDA 8O
Pierwsze foto - Regulacja ciśnienia paliwa Drugie foto - zawór wolnych obrotów
Sektor przepustnicy do czyszczenia, albo już pada zawór wolnych obrotów (ale może czyszczenie go jeszcze uratuje)
Sklep forda nazywa to Silnik krokowy- zawór wolnych obrotów tutaj link : http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Silnik-kr...
Ja też proszę o konkrety: kod silnika , dlaczego wymieniono te elementy , sprawdzono zawór wolnych obrotów , jaki jest w tym wehikule sterownik?
Czujnik temp. przepływomierz, zawór wolnych obrotów, czujnik położenia wałka rozrządu. Pozdrawiam.
Zwieram przewód brązowo niebieski od gniazda przekaźnika do masy, przekaźnik startuje a wraz z nim wtryskiwacze i zawór wolnych obrotów
To już sprawdzałem. Zawór wolnych obrotów już czyściłem, a fałszywego powietrza nie ma. Co jeszcze może być? Czy ktoś może poradzić co do tego TPS?
ten silnik nie ma silniczka krokowego, ma zawór wolnych obrotów, który dość często siada, radze wymienić na nowy bo mycie bardzo żadko pomaga
Witam ponownie U mnie niestety nie ma sondy lambda. Ten model nie był w nią wyposażony, zastanawiam się nad sterwnikiem bo podobno takowy znajduje się u mnie w okolicach pedału sprzęgła i gazu, być może on jest "walnięty"? Bo jak odłączę zawór wolnych obrotów to spadają one do normalnych ale nie trzyma ich gdy jest zimny. Zakładałem kiedyś na próbę...
Podłącz kompa i sprawdź błędy. Na moje oko, zapchana odma lub przepustnica i zawór wolnych obrotów do gruntownego czyszczenia
Najlepiej odcięcie przekażnika pompy paliwa , jego sterowanie z pinu nr.6 ECU. Przekażnik ten załącza pompę paliwa , wtryski , zawór wolnych obrotów i coś jeszcze.
Mogło ci coś pod zawór przelewowy podejść.
Witam, problem jak w temacie, obroty w granicach 1000-1100. Zawór wolnych obrotów sprawdzony, nowy roczny z oryginalnym znaczkiem forda, przepływomierz sprawdzony, sonda pracuje, węże z podciśnieniem szczelne. Jakieś porady, sugestie?
Hehe, a o jakim silniku rozmawiacie??? U mnie w V6 zawór wolnych obrotów jest tuż za przepustnicą. W razie problemów zapraszam na forum www.mondeoklubpolska.org
Wymień to o czym napisałeś i oczyść zawór wolnych obrotów, sprawdź luzy zaworów - jak są za małe to będą problemy z rozruchem na ciepło. Pozdrawiam
Pewnie zaciął ci się zawór wolnych obrotów. Wyjmij go i przemyj go w środku. Możesz do tego użyć jakiegoś odrdzewiacza (WD-40 lub inny).
Przeglądnij i wyczyść ( wrzucić do pojemnika z benzyną ekstrakcyjną na parę godzin ) zawór wolnych obrotów a potem go przedmuchać sprężonym powietrzem, najczęściej on jest przyczyna niestabilnych wolnych obrotów.
do sprawdzenia zawór wolnych obrotów (ISC) .dodam sprostowanie jeśli masz u siebie wspomaganie kierownicy to rzeczywiście przyczyną może być problem z brakiem sygnału z VSS czujnik jest przy skrzyni biegów wychodzą z niego trzy przewody plus ,minus i sygnałowy .
U góry masz pokazane zdjęcie miksera i opis " a to nie wiem" tam podłączasz przewód który idzie na zawór wolnych obrotów. Otwór który pozostanie w gumie musisz zaślepić.
Krokowca tam nie szukaj , bo go nie znajdziesz. Jest za to zawór wolnych obrotów. Jest on z przodu, po prawej stronie głowicy, na wtyczce na dwa piny. Czujnik temp. chłodziwa jest niebieski.
Po pierwsze silnik nazywa się ECOTEC... po drugie, po 90k km powiniem mieć wymieniony cały rozrząd, jeśli nie maiał to jest do wymiany, silnik nie ma prawa klekotać bo ma hydrauliczne kompensatory luzu na zaworach, jeśli więc słychać zawory na wolnych obrotach to rozrząd jest do wymiany. Jak odkręcisz wlew oleju i przegazujesz silnik nie powinno się...
11, Czujnik górnego martwego położenia cylinder 1 Błąd w obwodzie elektrycznym 12, Czujnik przepływu masowego powietrza Błąd w obwodzie elektrycznym 13, Czujnik temperatury czynnika chłodzącego Błąd w obwodzie elektrycznym 14, Czujnik prędkości pojazdu Błąd w obwodzie elektrycznym 21, Moduł zapłonu Błąd w obwodzie elektrycznym 22, Pompa paliwowa Błąd...
Obejrzyj przepustnicę, jaki ma stopień otwarcia, może zacięta. Tak samo zawór wolnych obrotów obejrzyj (chociaż nie wiem czy on wyciągnie takie obroty) czy i jak pracuje. Może przepustnica zacięta na lince. Może dolot źle złożony. Musi być gdzieś mega przekłamanie, że tak się zachowuje. Błędów nawet jak nie ma to parametry pracy by się przydały.
to jest KE-MOTRONIC podstaw zawór wolnych obrotów często on robi sobie jaja tylko musi być taki sam bo jest pełno różnych zależnie rodzaju silnika generalnie do dwulitrówek są większe gabarytowo
Jeżeli jest to silnik Vectry 1,8 to sprawdz zawór wolnych obrotów znajduje się po lewej stronie gardzieli powietrza. Nalezy rozmontować powyższy zawór i wypłukać go w denaturacie. Uwaga sam zawór odkręć od niego elektromagnes. Powinno na jakiś czas pomóc.
Nie wiem dokładnie co masz na myśli mówiąc silnik krokowy gdyż w tym modelu takowego nie ma.Być może chodzi ci o zawór wolnych obrotów który jest zamontowany pod przepustnicą ale on raczej nie ma wpływu na hałas.Trudno mi pomóc ponieważ nie słyszałem tego dźwięku,jedyny hałas jaki znam z tego modelu to kolektor dolotowy.Te silniki są głośne i najlepiej...
Po 2 miesiącach spokoju znów walnął mi zawór wolnych obrotów,może ktoś mi wyjaśni dlaczego po strzale na gazie ponownie uszkodził się ,,krokowy"?.Wcześniej jak strzelił gaz to spadał jakiś wężyk ale od kiedy zacisnąłem na nich opaski to chyba gdzieś to ciśnienie musi mieć ujście...tak mi się wydaje...uszkodzeniu uległa w zaworze taka plastikowa harmonijka...
Zawór wolnych obrotów jest podciśnieniowy. Polecam poszukać klubu TICO. Widziałem dość dokładne opisy gaźników do Tico jak miałem podobny problem. Ale u mnie padał rozdzielacz zapłonu. Polska podróbka.
Witam. Zawory sprawdzone/wyregulowane?
Witam Na mechanice nie znam się za dobrze, ale mój tata miał podobny problem. Po wizycie u znajomego mechanika wyszło na jaw, że to (jakiś) zawór wolnych obrotów był zapchany. Wystarczył przeczyścić zawór i po kłopocie było. Acha ale ta usterka miała miejce we fiace punto, nie wiem jak jest w mazdzie.
Nie obraź się - ale narobisz sobie kłopotu przez brak podstaw Co do opisanych przez Ciebie objawów: Pomijając błędy i kombinacje z sondą, proponuję sprawdzić luzy zaworowe (regulacja na płytkach) i zawór wolnych obrotów (pod przepustnicą) Sprawa z sondą: sonda 4 przewodowa- zasilanie do sprawdzenia w gnieździe w miejscu białych przewodów (12v po stacyjce),...
Przebieg 170 tyś km W którym miejscu znajduje się ten zawór wolnych obrotów Ostatnio załważyłem że raz jest dobrze a raz zle Najgorzej gdy jade i wrzuce luz wtedy obroty idą ostro w dół a pożniej w góre.
Witam! Mam problem z klienta saabem jak w temacie, silnik B206I. Mianowicie, przerywał, szarpał, itp., wymieniłem uszczelkę pod kolektorem ssącym i trochę pomogło. Pozostał problem z wolnymi obrotami (zarówno na benzynie jak i na gazie sekwencyjnym). Falują w dość dużym zakresie choć zawór wolnych obrotów działa (napięcie też się zmienia). W aucie wymieniono...
Proszę mi pokazać wpierw silnik krokowy, a potem gdzie on w tej przepustnicy jest. A jak sobie wyobrażasz zawór wolnych obrotów sterowany elektrycznie?? Nie wie jaki silnik ale ostrzeżenie już wpakował? Natychmiast je anuluj! Przykładowy numer aukcji dla moderatora bez wyobraźni: 7506310422 Zanim napiszesz mi że to nie jest silnik krokowy... przypatrz...
Jeszcze nie sprawdzona. Nie skłaniałem się ku wiązce elektrycznej, bo po odpaleniu i ruszeniu auto ma moc do czasu zostawienia ok 20s na wolnych obrotach. Dlaczego sterownik na wolnych steruje zawór turbo na 99%? Czy tak powinno być? Ma ktoś może schemat wiązki silnika, sterownika do tego silnika?
32-34mm ale to każdy zorientowany wie. Każdy też wie że to autko pali ok 10l/100km. Pozatym daj fote dolotu bo za pewne źle założyłeś mikser i zawór wolnych obrotów jest pomijany strumieniem gazu. Pochwal się czy klape gaszącą zamontowałeś na dolocie bo być musi.
przy gazniku jest czujnik położenia przepustnicy i elektromagnetyczny zawór wolnych obrotów, oddzielny bezpiecznik pod plastikową osłoną na lewym nadkolu. Warto to sprawdzić. Sprawdz cienkie wężyki podciśnieniowe i gruby gumowy przewód co idzie od kolektora ssącego do plastikowej puszki koło filtra powietrza.
To podciśnienie niskie (wysoki MAP) masz na wolnych obrotach. Zawory regulowane były? Niby sa hydroszklanki ale może brakuje już regulacji?
karina123 a posprawdzałeś to wszystko co do tej pory napisano. Napisz co sprawdziłeś i jak oraz jakie efekty tego były. Ty nic nie piszesz, a tu wszyscy wymyślają coraz to nowe rzeczy. Może niepotrzebnie. W końcu mętlik się zrobi. Napisałeś tylko że sprawdziłeś zawór wolnych obrotów.
Ech. Człowieku, poco podnosić ciśnienie. Zawory o których piszesz ograniczają tylko MAKSYMALNE cisnienie. I tylko wtedy działają. Na wolnych obrotach zawsze będą zamknięte. No chyba że odpalisz silnik przy wielkim mrozie, i wtedy zawór słychać nawet na wolnych obrotach. Pisałem ci, że mi zdażyło się takie coś-- po złożeniu i chili pracy spadło ciśnienie....
Dzięki za rady!!! Już jest OK. Przepustnica wyczyszczona i ustawiona już się nie zacina, zawór wolnych obrotów rozkręcony i wyczyszczony, reduktor spuszczona maź korkiem spustowym (nie było tego zbyt dużo). Teraz jestem pewien, że w niedalekiej przyszłości czeka mnie czyszczenie lub regeneracja reduktora. pozdrawiam
przeczyszczony egr i zawór wolnych obrotów. częstotliwość gaśnięcia nieco się znowu zmniejszyła (teraz sporadycznie, kiedyś co skrzyżowanie). niestety dziś doszedł nowy objaw (2 tygodnie od czyszczenia) silnik nie potrafi się wkręcić powyżej 2500obr/min :/ ma też wysokie wolne obroty tj ok 1100. jakieś nowe sugestie?
Miałem podobną sytuację w swoim C3. Zazwyczaj do tych aut zakładają instalację I lub II generacji z mikserem przed przepustnicami, natomiast powietrze do zaworu wolnych obrotów brane jest przed mikserem - zaraz za przepływomierzem i nie przepływa przez mikser. U mnie pomogła następująca regulacja. 1. Na chodzącym ciepłym silniku śrubę ustalającą wstępne...
Lewe powietrze,otwarta przepustnica lub zacięty zawór powietrzny wolnych obrotów.
witam w mojej omedze kulal zawór wolnych obrotów(przewód powietrza z elektrozaworem omijający przepustnice) przy gazie lubi się zatrzeć a w zakupie zaje drogi , jesli nie stanoł na amen pomaga wd 40 a na przyszłość dobrze jest zainwestować w spray teflonowy i co jakiś czas prysnąć :D
Samochód odebrany od mechanika i wygląda to tak. Wymienione świece, przewody WN, filtr powietrza, reduktor gazu. Wyregulowane zawory, ustawiony zapłon,sprawdzony rozrząd, zaślepiony egr. Posprawdzane podciśnienia. Samochód pali od strzału ale niechodzi równo, na ssaniu jeszcze w miarę ale jak zejdzie ze ssania zaczyna delikatnie kuleć na PB i falować...
A więc opuszcza się do dołu i chowa w podsufitkę, a druga pozycja to uchyla się kilka cm do góry. Te co odchylają się do góry i przesuwają do tyłu to nie oryginalne. A ten silniczek? A tak bo to stały temat na forum i staje sie już śmieszny :) Tak wogóle to nazywa się zawór wolnych obrotów :)
Zmierz jeszcze raz ciśnienie paliwa jak kopiłeś tani zamiennik pompy to nie będzie latał może trzymać niższe ciśnienie niż twoja stara dodatkowa na listwie jest zawór upustowy i też on odpowiada za ciśnienie paliwa, wymień filtr paliwa i sprawdź przepławkę i zawór wolnych obrotów(ssania) jak chodzi na zwykłym gazie na pewno jest nie za wesoły.
Sprawdzić szczelność dolotu, ewentualnie zacina się zawór powietrza wolnych obrotów. pozdr
Przepustnica (a w tym silniku to nie wiem czy również nie zawór wolnych obrotów) zawsze bierze udział w zasilaniu. Raczej wina po stornie rozregulowania lub zużycia (zużycie może dotyczyć nie tylko elementów LPG). GAZ 2 generacji nie jest łatwy do wyregulowania i średnio nadaje się do silnika z wtryskiem, tym bardziej z wielopunktem. Napisz jakie masz...
Czasami ten błąd to nie zawór "odpowietrzania zbiornika paliwa"?
Zawór regulacji wolnych obrotów, Czyszczenie przepustnicy w tym modelu forda nie pomoże nic.
Witam wszystkich, ze schematu instalacji forda widać że razem z tym zaworem równolegle jest wpięta dioda (zaporowo). Czy ktoś się orientuje czy ta dioda jest w samym zaworze (jako monolit) czy jest wpięta w instalację auta ? Z tego wynika kolejne pytanie => czy sprawny zawór ma swoja rezystancje (12-14 ohm) w obie strony na swoich zaciskach, czy jednak...
-jedna z cewek,przykręcone na pokrywie zaworów -ciasne zawory
Panowie wasza pomoc nie pomoże. Ostrówek jaki by nie był nie ma wspomagania na wolnych obrotach ponieważ pompa wspomagania napędzana z rozrządu ma zbyt małą wydajność na wolnych obrotach stąd taki efekt a nie inny.
Właśnie zastanawiam się co dzieje się na wolnych obrotach czy gaz nie jest "cofany" do otworu zaworu biegu jałowego a w momencie dotknięcia przepustnicy kierowany tak jakby w drugą stronę do kolektora ssącego ? Może stąd moja "dziura" pomiędzy biegiem jałowym a dodawaniem gazu . Było by tak jak napisał Riki . MakroSerwis - dlaczego uważasz ,że przez...
Zawór regulacji cisnienia. Nic nie ma do pracy na wolnych.
To co nazywasz stabilizatorem wolnych obrotów jest silnikiem krokowym regulującym zawór powietrza wolnych obrotów. Skoro po odpięciu od niego wtyczki obroty spadają mogło dojść do zanieczyszczenia. Wymontuj przeczyść benzynką, jeżeli nie pomoże to diagnostyka OBD. Pozdrawiam.
polonez wolnych obrotów cewka wolnych obrotów vectra wolnych obrotów
podłączenie komputer honda accord instalacja elektryczna motoroweru renault niskie obroty
peugeot check engine peugeot check engine
Safe TV Antenna Alternatives to Phone Chargers Nagrywarka Panasonic DMR-E53 odrzuca płyty DVD - przyczyny i rozwiązania