Odpowietrzanie układu wykonuje się za pomocą programu diagnostycznego w funkcjach "regulacje" Co do problemów jakie opisane są w pierwszym poście to przyczyny są różne. Pierwsza z nich to źle ustawione potencjometry na osi tylnej oraz na przekładni kierowniczej. W parametrach trzeb zobaczyć jakie są ich odczyty a następnie wyregulować w taki sposób...
Temat z przed kilku lat niestety niewiadomo jak zakończyła się sprawa z wspomaganiem a u mnie mam identyczny problem w Berlingo 1,9d 2005r Po wymianie maglownicy cieknącej i braku wspomagania oraz wymianą pompy wspomaganie pojawiło się na dosłownie 5 min i znowu brak , proszę o jakaś radę
Prostokątna kostka z przodu. z góry wkręcony odpowietrznik. poluzuj kontrę, wykręć o 2 obroty, uruchom silnik i skręć lekko koła, by otworzyć zawór wspomagania w przekładni. Do portów testowych podlącza się manometr i sprawdza ciśnienie w obwodzie centrującym czy kierowniczym. co do wartości ciśnień, sprawdzę jutro.
Zawór ciśnieniowy nie działa, proste. Wymień pompe.
Otwarty zawór w pompie wspomagania, prawdopodobnie zacięty na opiłkach ze starej pompy. Rozebranie, oczyszczenie, płukanie układu.
No ale na zaworze nie widać osadu albo zatarć?
Zawór wbudowany w pompę w miejscu przykręcania przewodu.
Ten gwałtowny spadek, to chyba efekt przede wszystkim zadziałania zaworu rozprężającego a nie tylko efekt zadziałania wentylatora, jako dodatkowego wspomagania chłodzenia. Tak myślę. Przecież zawór rozprężny działa cały czas. Coś mi tutaj nie pasuje, czegoś nie rozumiem lub pamięć mnie zawodzi. Jakie zadziałanie wentylatora i spadek ciśnienia? Wentylator...
Panowie wasza pomoc nie pomoże. Ostrówek jaki by nie był nie ma wspomagania na wolnych obrotach ponieważ pompa wspomagania napędzana z rozrządu ma zbyt małą wydajność na wolnych obrotach stąd taki efekt a nie inny.
Zbiornik węgla aktywnego. A "pyka" zawór na nim zamontowany i jest to prawidłowy objaw. https://teamtotal.pl/artykul/system-prze...
W ten siłownik jest wbudowany zawór różnico ciśnieniowy, lub proporcjonalny. Żeby było śmieszniej, amerykanie stosowali to w latach 60, jako opcje przy wspomaganiu klasycznej przekładni kierowniczej. Zasada działania całości opiera się na równowadze ciśnień z jednej i drugiej strony siłownika, w stanie ustalonym, płymn pod ciśnieniem, przepływa swobodnie...
Raczej to normalne . Tam cały czas następuje przepływ oleju a chłodniczki do tego nie ma . Przy skręconych kołach uruchamia się zawór szokowy aby nie przeciążyć pompy . Z tąd ten syk . Jak nie dotykarz kierownicy , nie kręcisz nią to olej idzie w przelew prawie bez ciśnienia . :|
Przekładnia do wymiany. Przed wymianą sprawdz czy nie ma na przewodach dławika cisnienia na wejsciu do przekładni, oraz czy zawór zwrotny na pompie jest sprawny. w 90% umiera przekładnia.
Na pierwszym zdjęciu masz silnik jazdy i elektromagnes do zmiany biegu. Na drugim też to samo. Na trzecim zdjęciu masz pod numerem 1 i 3 pompy pomocnicze do zasilania orbitra ładowarki i koparki. Główna pompa to numer2 i do niej masz przykręconą pomocniczą pompę wspomagania kołyski. Na czwartym masz wszystko. Piąte zdjęcie to flirty hydrauliczne, do...
Przeładowanie turbo na przykład. Uszkodzony czujnik ciśnienia. Uszkodzony zawór sterujący. Problem z vacum. Zatarta geometria. I szereg innych rzeczy.
W tym układzie masz specjalny zawór hydrauliczny, wyposażony dodatkowo w konwerter elektro-hydrauliczny, tłoczki reakcyjne, zawory zwrotne oraz zawór zamykający. To wszystko sprawia, że siła wspomagania rośnie lub maleje, czyli na parkingu siła wspomagania jest największa a jak jedziesz szybciej, to ona maleje. Teraz, jeśli chodzi o sterownik/przekaźnik...
Ture11 napisał: Zawór zwrotny może być przy samej pompie A czy możesz wytłumaczyć po co zawór zwrotny przy samej pompie? Sądzisz że utrzyma wodę w rurach ssących. Może mając inna pompę to by to coś dało. Tak, utrzyma. U mnie tak to działa. Ture11 napisał: u mnie zadziałało aż za dobrze Co u ciebie tak aż za dobrze zadziałało? Użycie pompki wspomagania...
Jestem po operacji wiec opisze może komuś się przyda. Znalazłem opis czynności na forum mondeo ale był dość ciężki do zrozumienia. Ściągamy przewody podciśnieniowe z elektrozaworów oraz z egr, następnie odkręcamy zaworki widoczne na przodzie , klucz 10. Wyciągamy akumulator i odkręcamy puszkę od filtra powietrza (tylko dla lepszego dostępu) Odkręcamy...
P0126 P007E Niewystarczająca temp. czynnika chłodzącego dla stabilnej pracy P0130 P0082 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka P0131 P0083 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - niskie napięcie P0132 P0084 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - wysokie napięcie P0133 P0085 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - powolna reakcja /odpowiedź/ P0134 P0086 Czujnik O2 (Bank 1...
http://obrazki.elektroda.pl/5379830000_1... Witam! Chciałem zaprezentować mój zestaw do piaskowania wykonany całkowicie samodzielnie. Składa się on z dwóch urządzeń tj. kompresor i piaskarka. Sprzęt wykonałem na własny użytek - posiadam kilka zabytkowych pojazdów do remontu. 1. Piaskarka. Piaskarka to nic innego jak urządzenie wykonane...
Pompa wspomagania jako sprężarka to wg mnie słaby zamiennik. Jak to chciałbyś smarować? Ta pompa potrzebna mu do smarowania łożysk ślizgowych w sprężąrce tłokowej :lol: Czytaj o co chodzi... W kwestii obrotów takie - aby ciśnienie oleju wynosiło ze 3 bary na gorąco... Potrzebny też zawór ograniczający na jakieś 3-4bary. Z reguły pompy mają taki wbudowany...
Jeżeli na jałowym masz takie wyprzedzenie zapłonu to znak że leży regulator biegu jałowego, zresztą zobacz w parametrach czy wartość obciążenia CLV nie przekracza 40%, jeżeli jest sprawny zawór to wynosi przeważnie 24%. Sterownik nie mogąc wyregulować biegu jałowego owym nastawnikiem wyprzedził zapłon. Moze to też byc tym, że zle pracuje czujnik ciśnienia...
Pompa wody nie da odpowiedniego ciśnienia. Najlepsze rozwiązanie to pompa wspomagania , trzeba tylko dorobić zawór regulujący ciśnienie.
Cześć. Twój SAAB 9-3 150KM i moja CROMA 150KM te same silniki [fiatowskie] tyczy też VECTRA C CDTI , signum i te same podwozia, czyli części. Wspomaganie jest w Twoim aucie elektryczno-hydrauliczne. Spr. poziom oleju w zbiorniczku ; jedna całość z pompą. Stojąc na wprost silnika, widać zbiornik[biała butla] na dole końca silnika z niebieską nakrętką....
http://obrazki.elektroda.pl/4887294500_1... Ten opis nie jest dla każdego - niektórzy uważają, że narzędzia się kupuje, nie robi. W większości przypadków to prawda - ale jeśli chodzi o kompresor, budując go samemu, mamy możliwość idealnego dopasowania go do naszych potrzeb. Ogólnie - w samoróbkach według mnie chodzi o to, żeby było...
Zawór bezpieczeństwa, przelew planujesz dołożyć?
Witam, mam problem z tym układem tylko w Atego I 1828 2002 rok produkcji, skrzynia 6 biegów + połówki. Rano po odpaleniu biegi wchodzą jak w masełko idealnie po prostu, ale z czasem i podczas dłuższej jazdy zmienia się biegi coraz ciężej, czasem bywa, że biegu nie można wyrwać albo włożyć. Na początku układ został odpowietrzony.. Nic to nie dało Potem...
Zawór jednokierunkowy wspomagania (serwa) hamulców
Witam. Temat odnośnie orbitrola z załącznika czyli taki z zewnętrzną kostką która jest przykręcona fabrycznie do orbitrola. A mianowicie czy takowy orbitrol posiada w tej kostce lub w sobie zawór przelewowy? Orbitrol pochodzi z kombajnu zbożowego bizon ZO56, oryginał. Chciałbym go wykorzystać do wspomagania do maszyny własnej konstrukcji lecz nie chciałbym...
Co prawda tak dużego fergusona jeszcze nie robiłem i mogę się mylić. W innych typach pod maską z lewej strony od strony kabiny a nad silnikiem jest blok z zaworami. Do niego dochodzi kilka przewodów hydraulicznych. Jeśli jest to wykręć i rozkręć go. Miałem kilka przypadków że zawór w tym bloku zacinał się. Zawsze pomogło przeczyszczenie. Ciągnik chodził...
Nie odpisywałem ponieważ błędy zniknęły na ponad tydzień i auto działało sprawnie, teraz znowu to samo: DF185 - Obwód/wewnętrzne zasilanie elektrozaworu wspomagania hamulców - Stan nieznany - Obecny Czytałem, że w serwie jest zamontowany zawór od wspomagania nagłego hamowania, czy on może być za to odpowiedzialny?
W układzie hydraulicznym jest zamontowany tzw. zawór pierwszenstwa.jest to zawór bezpieczenstwa który ma za zadanie pilnowac by cisnienie oleju docierało przede wszystkim do układu wspomagania kierownicy i układu wzmacniacza(wspomagania) układu hamulcowego ,nawet kosztem działania układów hydr. siłowej. Jeżeli działa z przerwami ale z normalna mocą...
Witam. Podoba mi się twój pomysł Zbyszku, tym bardziej że tej nocy spaliłem silnik napędzający samochodową pompę wspomagania napełniającą zbiorniczek palnika. Silnik od pralki "frani" pracował dosłownie dwie sekundy aby uzupełnić poziom oleju. Jak się zatarł na panewkach, zrobił stop i już po nim. Teraz myślę o zmianie silnika lub może coś z Twojego...
Witam.Do pirzol ;A kiedy będziesz wiedział że teraz trzeba zrzucić nadmiar ciepła do "CO".Tu do rozdziału powinno być zastosowane urządzenie które , po osiągnięciu zadanej temperatury na zbiorniku otworzy przepływ na "CO".Mógłby być np: trójdrożny zawór sterowany.Dobrą stroną jest możliwość wspomagania ogrzewania "CO" instalacją solarną . Pozdrawiam
Kod P0171 oznacza, że czujnik tlenu (O2) w banku 1 rozpoznał zbyt ubogą mieszankę, aby ją skorygować. Czujniki tlenu O2 mają możliwość korygowania mieszanki paliwowej o +-15%. Jeśli będzie musiał skorygować mieszankę paliwowo-powietrzną w większym stopniu, zostanie zapisany kod P0171. Następujące problemy mogą być spowodowane przez kod P0171: Nieszczelność...
Proponuję sprawdzić zawór regulacji ciśnienia turbosprężarki : P0236 "Czujnik A wspomagania turbosprężarki - sygnał poza zakresem/wydajność"
wracam do tematu, bo po regeneracji maglownicy a potem pompy ciężko się kreci kierownicą. Skręcając kierownica stawia duży opór i mam wrażenie jakbym miał flaka w kole, po puszczeniu kierownica trochę wraca. Mam pytanie czy jest jakiś zawór sterujący czy coś podobnego.
Zablokowany zawór przelewowy w pompie.
Tak pisałem, że kompresja była mierzona. Zawory są ok. Zastanawiam się czy może z tym mieć związek serwo wspomagania hamulców. Zauważyłem, że jak długo pompuje pedał hamulca, to przez jakiś czas jazdy ten efekt albo jest nieznaczny albo znika całkowicie. Poprawia się też siła hamowania. Zawór zwrotny serwa sprawdziłem i wydaje się być ok. Przynajmniej...
Odświeżę temat. Też chcę zrobić kompresor i wykorzystać sprężarkę HS-19. I też chciałbym wykorzystać pompę wspomagania z Poloneza lub Lublina do smarowania tej sprężarki. Czy ktoś może coś doradzić? Czy pompa wspomagania z Poloneza ma wbudowany zawór przelewowy?
Dla przypomnienia mojego tematu bo odeszliśmy od niego...... U mnie jest z wyliczeń przepływ potrzebny ok. 1,75 m3 na godzinę co właśnie dają rury PP40. Jeszcze muszę pomyśleć nad doprowadzeniem powrotu do kotła gazowego. Chodzi o to, że w największy mróz będę dołączał do pompy ciepła zamiast grzałek kocioł gazowy. Teraz powrót jest taki że przez trójnik...
Kwestię pompy opisałem z "grubsza". To oczywiste, iż olej ma do jej życia dość wiele do powiedzenia. Natomiast idąc torem pomp wspomagania (z mojego doświadczenia), to jeden typ jest montowany w wielu samochodach, gdzie różnice są zazwyczaj w kole pasowym, króćcu zasilającym oraz wyjściu ciśnieniowym do maglownicy. Główny korpus jest taki sam. Tylko...
Ja wszystko sprawdziłem oprócz pompy, wydaję mi się że niestety tu tkwi problem. Pytanie czy pompa czy tylko zawór znów muszę czekać na mechanika
KodOpis kodu 0100Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo 0105Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0106Nieprawidłowy...
No przecież miałeś już napisane że powietrze w pompie, musi je jakoś zasysać ze zbiorniczka. Zastanawiałem się już nad tym gdzie płyn miesza się z powietrzem. Wyraźnie widać że źródło powstawania piany jest w okolicy sitka, więc tam płyn miesza się z powietrzem, ewentualnie jakieś nieszczelności w maglownicy i tam zasysa powietrze ale nie widzę żadnych...
A może być tak, że zawór sterujący wspomagania jest uszkodzony i auto minimalnie samo skręca?
https://obrazki.elektroda.pl/7449230600_... https://obrazki.elektroda.pl/8649736000_... https://obrazki.elektroda.pl/4336835800_... https://obrazki.elektroda.pl/4730436700_... https://obrazki.elektroda.pl/5344792700_... Sprawa wygląda tak że problem pojawia się okresowo....
Witam wszystkich olejo palaczy od dłuższego czasu przyglądam się tematowi palenia :D i chciałbym się podzielić doświadczeniem i konstrukcjami pieców które widziałem. Ja palę w nagrzewnicy WEBASTO chyba z jakiegoś autobusa (po drobnej przerubce) grzeje lepiej od ropy tylko często trzeba czyścić komorę spalania z nagaru i to jest już problem bo całą nagrzewnicę...
Problem może być z zapowietrzonym układem hydraulicznym zmiany biegów a jeśli biegi wchodzą ze zgrzytem to przyjrzał bym się tarczy sprzęgła. Zapowietrzony HPS to zupełnie inna bajka. Nie ma wtedy połowy biegów a lewarek zmienia pozycję po każdej zmianie biegów, aż do utknięcia w którymś krańcowym ustawieniu. :) Po pierwsze, trzeba sprawdzić zasilanie...
P0140 to: Czujnik O2 (Bank 1, Czujnik 2) – brak aktywności. Obwód grzałki czujnika tlenu O₂ może być zwarty. (Zazwyczaj wymaga wymiany bezpiecznika obwodu grzejnika, również w skrzynce bezpieczników). Zwarcie w obwodzie sygnałowym czujnika tlenu O₂. Stopienie złącza wiązki lub wiązki przewodów w wyniku kontaktu z układem wydechowym. Woda dostała się...
zawór pompy wspomagania zawór zwrotny wspomagania zawór zwrotny pompy wspomagania
piece dwufunkcyjne amplituner at9010 wymiennik ciśnienie kocioł
sterownik atheros ar9285 esp32 radio internetowe
Jak usunąć kod błędu 101 w urządzeniach? Instrukcja serwisowa do drukarki Epson L1210 - gdzie znaleźć?