Witam. Mam problem z uruchomieniem silnika w Awen 2,0 z 2003 roku. W ubiegłym tygodniu po zostawieniu kluczyka w statyjce po upływie godziny slinik nie odpalił. Po podpięciu kompa nie pokazywał żadnych błędów. Wczoraj stało się podobnie u mechanika, również po podpięciu kompa nic nie pokazał. Natomiast po upływie czterech godzin silnik odpalał i wszystko...
Pytanko jaki zawór zwrotny dać na drodze pompa zbiorniczek? Taki : http://www.pneumat.com.pl/zawory_zwrotne... czy taki : http://www.pneumat.com.pl/zawory_zwrotne... czy taki : http://www.pneumat.com.pl/zawory_dlawiac... Miałem zwyczajny mosiężny wodny, po 20min przestał trzymać szczelność (nie domykał) Przyszło mi jeszcze do głowy,...
Dalej - należy sprawdzić szczelność całego układu paliwowego, ewentualnie dołożyć jakiś zawór zwrotny.
Tak odrazu po tej sytuacji kupiłem nową Wygląda na to, że paliwo cofa się do zbiornika. Nie znam konkretnie tego silnika, ale na układzie paliwowym powinien być zawór zwrotny.
Moim zdaniem cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu paliwowego. Pompa lub (jeśli jest) zawór zwrotny a jeśli nie to niedomykające się wtryski i zalanie świec.
Przyczyny, które mogą prowadzić do ustanowienia kodu P0172, mogą być następujące: Czujnik masowego przepływu powietrza może być brudny lub uszkodzony. Filtr powietrza jest brudny lub zawiera olej. Jakiś przeciek próżniowy. Problem z ciśnieniem paliwa. Zawór zwrotny pompy paliwowej może ulec awarii. Zawór PCV przecieka lub uległ awarii. Zawór EGR mógł...
1. Zależy jaką masz instalację - pierwsza, czy druga generacja. Jeżeli pierwsza, to problem może tkwić w reduktorze, jeżeli druga - w zacinaniu się zaworu regulującego ilość gazu (silnik krokowy), w ustawieniach sterownika, w podłączeniu lub awarii sondy lambda. Podaj dokładniejsze dane. 2. Niskie ciśnienie paliwa, lub zużyty zawór zwrotny w pompie,...
Kup i zamontuj na 2 cybantach zawór zwrotny na przewodzie paliwowym od zbiornika do filtra .
Czy przewody paliwowy i przewałowy idą pod podłogą i czy w zbiorniku jest jakiś zawór zwrotny .
Nie ryzykuj z tym uruchamianiem na zaciąg, bo zerwiesz pasek rozrządu i po silniku. Może zmieniałeś filtr paliwa i dałeś jakąś podróbę. Sprawdź połączenia przewodów paliwowych pod kątem nieszczelności oraz pod podłogą auta, może je uszkodziłeś najeżdżając na jakąś przeszkodę. Możesz zastosować zawór zwrotny na przewodzie paliwowym lub "gruchę".
Sprawdzić napięcie w instalacji podczas rozruchu. Sprawdzić czy nie cofa się paliwo. Na próbę można wstawić dodatkowy zawór zwrotny na przewodzie paliwowym.
Jedyna rada to zawór zwrotny na pompie paliwowej, bądź trzymanie benzyny w baku na poziomie 3/4 zbiornika. Jak dojdzie do połowy baku znowu dolać i odpala zawsze nawet przy -20.
może ma za wysokie cisnienie na listwie paliwowej? albo zawór zwrotny paliwa nie działa tak tylko gdybam
Wężyki powrotne na wtryskach wymień bo najczęściej tam pękają ,zawór zwrotny na przewodzie paliwowym przy filtrze załóż ,potem odpowietrzyc trzeba i obserwować czy jest ok.To na początek.
Kolego antwito mam pytanie z czego wykonałeś zawór zwrotny do sprężarki mieszanki paliwowo-powietrznej? Mógłbyś wrzucić schemat silnika, chodzi mi o odległości dziur w cylindrach, średnice skok tłoka itd.
zaczął bym od przewodu paliwowego - zawór zwrotny,
Może chodzi o zawór zwrotny na przewodzie paliwowym ssącym w okolicy 10 cm nad rozrusznikiem i przykręconym do bloku silnika (A motor).
Też tak myślałem, został zamontowany zawór zwrotny na przewodzie paliwowym dochodzącym do filtru ale nie pomógł. Dodam, bo zapomniałem że filtr paliwa został wymieniony.
Kolego, jakbyś miał źle ustawiony rozrząd to już dawno byś tym autem nie jeździł.... Co do odpalania to świece, zawór zwrotny w pompie paliwowej, jakość paliwa...
Krecilem od silnika. Rozwiązanie podpowiedzial mi pompiarz. Przyczyn szukałem długo. Kompresje sprawdziłem, wymieniłem wtrysku i świece, zawór zwrotny na przewodach paliwowych. Mechanicy rozkladali ręce. Gdzieś na jakimś forum znalazłem o tym wzmiankę i zacząłem szukać pompiarz co ogarnia temat bez komputerów. Daj znać jak postępy
Witam. Ssie od smoka do pompki paliwowej, dalej jest ciśnienie. Zawór zwrotny jest tylko w pompce paliwowej, czyli jeśli na tym odcinku nie ma nieszczelności paliwo nie będzie się cofać. Ciśnienie powietrza najlepiej w rozsądnych granicach 2-4 bar.
Może nieszczelny układ paliwowy,spróbuj zamontować zawór zwrotny.
Jak sprawdzić wydatek i zmierzyć ciśnienie jaką powino mieć wartość. Cz układ paliwowy ma zawór zwrotny i gdzie on sie znajduje.
Zawór zwrotny jest w samej pompie paliwowej.
Prawdopodobnie zapowietrza się układ paliwowy. Zawór zwrotny paliwa masz w pokrywie obudowy filtra paliwa. Próby naprawy, czyszczenia, przeróbek z reguły są bezowocne. Tańsza alternatywa to montaż dodatkowego zaworka zwrotnego przed filtrem paliwa. Droższa to wymiana obudowy filtra na nową oryginalną.
Wymontowałem przeczyściłem zawór zwrotny sprawdziłem układ paliwowy wszystko ok. dysza, rura palnika, tarcza spiętrzająca suchutka nie ma śladów paliwa nie ma sadzy po 1 dobie zazwyczaj było 15 do 20 razy błąd brak płomienia w czasie bezpieczeństwa oraz zablokowanie palnika teraz po przeczyszczeniu ponownym skręceniu błąd wystąpił 7 razy i ani razu...
Jest to możliwe ale również może zapowietrza ci się przez noc układ paliwowy , stąd ciężki rozruch po dłuższym postoju.Może też być nieszczelny zawór zwrotny w układzie paliwowym i po dłuższym postoju występuje objaw jak wyżej.Miałem to co prawda w Passacie TD ale objaw taki sam a nie trzymał zaworek w pompie wtryskowej.Pomogła naprawa "sposobem"poprzez...
Może coś z pompą paliwa ,spróbuj odpalić na plaku (prysnąć w kolektor dolotowy) jeżeli odpali bez problemu to znaczy że układ paliwowy jest do przejrzenia. Pompa paliwa, filtr paliwa, przewody paliwowe, zawór zwrotny
Te zawory dzialaja prawidłowo, w momencie wkręcenia przewodów paliwowych zostają otwarte, dlatego samochód działał prawidłowo.
Początkowo (jak jeszcze pompowała z puszki) wyglądało to na typową nieszczelność układu paliwowego. Teraz na uszkodzenie pompy paliwa. Określony przez Ciebie "zawór zwrotny" w rzeczywistości jest kompensatorem ciśnienia i jego ewentualne uszkodzenie wewnętrzne skutkuje co najwyżej nierównym spalaniem. Wysokości pompy względem zbiornika itd. w podanych...
Witam. Pacjent: Seat Cordoba 6L2 2007 1.4 MPI 16V BKY benzyna +LPG Po nocnym postoju trzeba długo kręcić aby odpalił. Brak błędów w ECU silnika i LPG. Podciśnienie szczelne, przepustnica czysta i zaadoptowana. Prawdopodobnie cofa się benzyna w układzie paliwowym, bo po odłączeniu przewodu paliwowego od listwy wtryskowej (po napełnieniu wstępnym) nie...
Witam,jak narazie Panowie lipa z tym powietrzem,czy ktoś mi powie jak jest zbudowana pompka ręczna i czy ma w sobie zawór zwrotny
Układ może się zapowietrzać lub też po prostu może się cofać paliwo. W układzie paliwowym zamontowane są zawory zwrotne. Jeden na pewno jest w pompce paliwa w baku, a drugi gdzieś na instalacji. Możliwe, że w filtrze paliwa. Niestety nie znam instalacji Sharana, ale tak to wygląda w większości innych aut.
Albo masz pompę w zbiorniku i coś jest nie tak albo paliwo nie wraca do zbiornika, albo pomylone wężyki i wraca gruszką a tam jest zawór zwrotny...
Zawór zwrotny zakładamy przed pompa lub filtrem
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
witam, chciałbym wznowić post. Mam identyczny problem, mam 2.0 tdi bmr 170 km. kręci jak na załączonym filmie. silnik długo się kręci, im mniejsza temperatura tym gorzej odpala. Jak nie rozładuje akumulatora to odpala i gaśnie. Jak zaskoczy to trzepie silnikiem. W samochodzie została wymieniona pompa vacum, sprawdzone pompowtryski i ciśnienie na cylindrach...
Dzień dobry. Za radą znajomego mechanika podłączyłem chińskie webasto do sprintera 2.9 td z 1998r do przewodu paliwowego zasilającego tylko poprzez trójnik pomiędzy bakiem a pompą paliwa samochodu. Mam jednak wątpliwości czy takie rozwiązanie jest właściwe, czy np powoduje zapowietrzania układu paliwowego samochodu? Czy nie powinienem np wstawić zaworu...
Witam.Sprawdź czy pompa paliwowa nie cofa paliwa (zawór zwrotny). Co do gazu to musisz poszukać dobrego Gazownika bo przyczyn może być wiele.Podaj rodzaj inst.gazowej.
Sama gruszka w zamienniku jest dostępna i kosztuje 25-30 zł. Problemem może być przewód paliwowy zaciskany na gorąco. Niektórzy dokładają dodatkowy zawór zwrotny przed gruszką i jest OK.
Co do kilometrów to akurat jestem pewien. Zapomniałem dodać że byłem na komputerze i żadnych błędów nie wykazał. Założyłem też zawór zwrotny na wężyk paliwowy przed filtrem paliwa. Na wężyku przed pompą widać malutkie pęcherzyki powietrza. Jeden mechanik mi powiedział że to często się dzieje i nie ma wpływu na odpalanie. Nie wiem gdzie się udać żeby...
Witam, Po kilku miesiącach walki z moim 1.8TD znalazłem rozwiązanie ciężkiego palenia escorta w zimie. Zrobiłem wszystko co wyczytałem na forach czyli: -nowy akumulator -nowe świece ( próbowałem 18mm i 21mm część grzejna róźnych firm łącznie z drogimi po 72zł/szt) -założyłem zawór zwrotny na przewodzie paliwowym -sprawdzili mi ciśnienie na pompie i...
Uszczelnić, to nie takie proste. Znam takich, co całą puszkę filtra zmieniali i na nowej też pojawiało się powietrze. Myślę, że to wina tej obudowy - nie przewodów. ... a czy gruszka ma zawór zwrotny ?
Wymieniłem cały układ paliwowy w komorze silnika: nowe przewody paliwowe (mocno osadzone, solidnie zaciśnięte), filtr paliwa (nieoryginalny, taki już był, więc pewnie nie bez powodu), gruszkę i zawór zwrotny. Zawór zwrotny kupiłem, bo podejrzewałem, że stary był uszkodzony, ale okazał się sprawny, więc zamontowałem jeden przed pompą, drugi przed filtrem....
Już to pisałem w innym poście więc cytuje "Witam, Po kilku miesiącach walki z moim 1.8TD znalazłem rozwiązanie ciężkiego palenia escorta w zimie. Zrobiłem wszystko co wyczytałem na forach czyli: -nowy akumulator -nowe świece ( próbowałem 18mm i 21mm część grzejna róźnych firm łącznie z drogimi po 72zł/szt) -założyłem zawór zwrotny na przewodzie paliwowym...
Podsysa gdzieś powietrze. Może zawór zwrotny przed filtrem pomoże. Znalezienie nieszczelności czasami bywa bardzo uciążliwe.
Przedwczoraj robiłem clio z takim silnikiem, odpalał tylko na plaku. Przyczyną były spalone 4 świece żarowe. W tych samochodach w zbiorniku paliwa jest zawór zwrotny na rurce zasysającej paliwo, taka czerwona, elastyczna membranka, jak nie działa prawidłowo to układ paliwowy się zapowietrza i są trudności z uruchomieniem silnika
Witam! Posiadam Passata B5 1.9 TDI 115 KM Mam problem z zapaleniem jak dlużej postoi zimny nie chce palić załapie i odrazu gaśnie i musze długo chełtać dopiero załapie Jak jest ciepły pali za pierwszym razem. Ostatnio zauważyłem że jak zaparkuje ze auto stoi z górki przód skierowany w dół to zapali normalnie Ostatnio mechanik założył mi zawór zwrotny...
Gdzieś układ paliwowy łapie powietrze, spróbuj założyć dodatkowy zawór zwrotny na wężyku zasilającym.
Też tak myślałem powymieniałem filtry ponownie uszkodzone urządzenie nadmiarowe w zbiorniku wymieniłem, wężyki dolotowe i powrotne paliwa z pompy wymieniłem na przeźroczyste wymieniłem membranę na ręcznej pompce przy filtrze pompa uszczelniana w zeszłym roku. Nic nie cieknie nie kapie dołożyłem nawet dodatkowy zawór zwrotny na układzie paliwowym. Pompę...
Mam ten sam defekt w Audi A4 1,9 TDI 115KM AJM 2000r. Przyszła jesień zrobiło się trochę chłodniej i powstał problem z odpaleniem zimnego silnika . Wymieniłem świece żarowe, zawór zwrotny paliwa, filtr paliwa, czujnik temperatury, przedmuchałem przewody paliwowe i nic się nie zmieniło.Teraz sugeruję wymianę uszczelek dual vacuum pompy czyli pompy podciśnienia...
Pompki do spryskiwaczy mają bardzo małą wydajność i działanie raczej "chwilowe", zastanów się nad wykorzystaniem dwóch pompek paliwowych ? I jeszcze zawory zwrotne by się przydały, bo jak wiemy z fizyki woda (płyn) w naczyniach połączonych dąży do wyrównania poziomów itd...
Skoro dymi na biało to szukaj nieszczelności w układzie paliwowym, możesz też zamontować przed lub za filtrem paliwa zawór zwrotny i na pewno zobaczysz poprawę.
Nie trzymają Ci zaworki w pompie paliwowej i nie pomogą żadne zawory zwrotne między gaznikiem i pompą. Wymień zaworki albo całą pompę. pozdr
Jeśli paliwo faktycznie się cofa, to załóż sobie gruszkę za 30zł na przewód paliwowy przed filtrem, będziesz miał zawór zwrotny plus ręczną pompkę paliwa. A jeszcze spróbuj podłączyć pompę na próbę z butelki przy samej pompie, jeśli tak odpali normalnie po dłuższym postoju, to wtedy masz na bank układ paliwowy
Załóż zawór zwrotny paliwa . Uniemożliwia powrót tłoczonego paliwa do zbiornika i utrzymuje ciśnienie w układzie paliwowym po wyłączeniu silnika. Ułatwia to kolejny rozruch silnika.
Zawór zwrotny w pompie to podstawa.
Po tym co napisałeś, wygląda na uszkodzony zawór zwrotny w pompie, lub rozszczelnienie samej pompy, ewentualnie nie szczelne przelewy.
Witam, mam octawie 1,9 TDI 90KM. od jakiegoś czasu mam problem z układem paliwowym. Mianowice zapowietrza się. Wymieniłem filtr paliwa oraz zawór zwrotny. Na zaworze zwrotnym były nowe uszczelki. Jak auto postoi to trzeba nim długo ktęcić zanim odpali. Niestety nie zawsze jest to możliwe, wtedy kręcąc rozrusznikiem popuszczm śruby z zaworów i pokolei...
Ale w zestawie filtra paliwa jest nowy komplet uszczelek próbuj ominąć zestaw ale od razu za pompką gumową tylko czy siemens to wytrzyma może aby zabezpieczyć przed syfem to filtr do( komara )+ zawór zwrotny dla próby
Przeszukałem forum i znalazlem taki sposób na sprawdzenie smoka: Zawór zwrotny można sprawdzić odkręcając 2 rurki od pompy paliwa (poprowadzone równolegle od smoka do pompy paliwowej) jedną zatykasz a do drugiej dmuchasz powietrze. Podmienie też zawór przelewowy przy filtrze. Który to jest zawór czerwony?
Zawór zarotny to jest ta śruba do której przykręcony jest przewód powrotny
Potestowałem jeszcze trochę Renówkę i wychodzi na to, że po postoju wystarczy podpompować gruszką i dzięki temu odpala tak jak powinien. Zaworek zwrotny ponoć jest założony... wychodzi na to, że przewody paliwowe są do wymiany czy coś jeszcze to może oznaczać? Seryjnie zawór zwrotny jest w gruszce czy gdzieś wcześniej ?
Cześć wszystkim! Borykam się z problemem ze swoją KIAnką od miesiąca. Samochód jak w temacie, nie odpala np. po nocy. Wtedy auto odpalam z plaka. Jeździ ok. tyg bez problemów z odpalaniem i znowu to samo. Problemy zaczęły się pojawiać po awarii mechanicznej EGR (wchodził w tryb awaryjny, został wyczyszczony), a jeszcze wcześniej został wymieniony filtr...
A nie prościej zanim zgasisz samochód przełączyć od razu z gazu na benzynę?przegazować do 4tyś obr i przełączyć,samochód zgaśnie ale skróci to czas podawania paliwa do gaźnika,w każdej pompie paliwowej jest już wbudowany zawór zwrotny,ty masz problem z czasem zalania komory gaźnika,pozdrawiam
Od strony elektrycznej łatwa diagnoza, zmierz napięcie na aku przed rozruchem i podczas rozruchu. Zrób to po dłuższym postoju jak i po kilku godzinach od normalnej jazdy. Ale gdy dochodzą problemy z dławieniem się gdy już odpali to ja szukał bym przyczyny w dwóch miejscach a tak naprawdę w 8. 1 regulator ciśnienia paliwa 2-7 lejące wtryski. 8 zawór...
Myślę że problem ma z silnikiem nieszczelność układu paliwowego np:uszczelnienie wtrysk. Kolego mozesz sprobowac założyc zawór zwrotny paliwa Przy "małej" nieszczelności na krótki okres czasu może pomóc -nie rozwiąże problemu.
witam kolegów Jak w temacie KiA 1.5 CRDI D4FA odpala po kręceniu jakieś 20-30 sekund jak odpali to nie ma problemów pracuje równo moc wydaje się ok. Po zgaszeniu i ponownej próbie odpalenia i tak trzeba kręcić 15 sekund(nie ma znaczenia czy na ciepłym/zimnym silniku), komputer nic nie pokazał poza czujnikiem ABS co nie ma z tym związku. Po zgaszeniu...
Witam posiadam civic'a z silnikiem d15b2, który ma problem z odpalaniem .Zanim prawidłowo odpali , muszę przekręcić kluczyk 2-3 razy żeby pompa zaciągnęła paliwo . Czy ten civic posiada zawór zwrotny ? Jeżeli tak to w którym miejscu ? Jeżeli nie czy włożenie go za filtrem paliwowym coś pomoże?
objaw jest taki że rano jak odpalę auto to po 30 sec gaśnie potem musze go kręcić z 3 razy i zapala ale z trudem trzęsie się silnik ale po chwili chodzi ładnie W ciągu dnia jeśli auto nie ma zbyt długich przestojów (ok 6 godz) auto pali idealnie. Problem pojawia się po nocy albo jak 8 godz postoi pod pracą. Dlatego wydawało mi się że zawór zwrotny nie...
Witam Włącze się do tematu Posiadam Passata B5 1.9 TDI 115 KM Mam problem z zapaleniem jak dlużej postoi zimny nie chce palić załapie i odrazu gaśnie i musze długo chełtać dopiero załapie Jak jest ciepły pali za pierwszym razem. Ostatnio zauważyłem że jak zaparkuje ze auto stoi z górki przód skierowany w dół to zapali normalnie Ostatnio mechanik założył...
Witam serdecznie. Mam dość nietypowy problem. Kupiłem auto, jak w temacie. Po zrobieniu około 100-120 km przydażył się problem. Auto troszkę stało i za raz po zakupie zostało w pełni serwisowane. Ale od początku. Kupiłem samochód, wszystko było ok, tylko świeciła się kontrolka silnika i mrugała kontrolka świec żarowych, więc stwierdziłem, że ogarnę...
Ford Escort 1.8D 1990r. Mk5 Pompa wtryskowa Bosch. Co jakiś czas mam problemy z odpaleniem autka, wymienione filtr paliwa, przewody paliwowe, założony zawór zwrotny, odpowietrzony układ. Wszystko wskazuje, że to wina elektrozaworu stop. Jakie powinno być napięcie podawane do elektrozaworu gaszenia silnika pompy wtryskowej ?? Zdjęcie poglądowe http://images38.fotosik.pl/282/ac27f584e...
Witaj. Mój mechanik znalazł przyczyne takiego problemu na pompie paliwowej. Jest tam zawór zwrotny, w którym powinna być kulka i sprężynka. U mnie tego nie było i z oczywistych względów paliwo spływało z powrotem do zbiornika. To jest gdzieś przed wtryskami, łączy gumowe węże, ale nie umiem dokładnie wytłumaczyć jak sie to miejsce fachowo nazywa. Jak...
Jeśli chodzi o silnik to 2,2kW w zupełności wystarczy, a obroty można dobrać wielkością kół pasowych. A co do zaworków na przewody paliwowe to nie sądzę żeby wytrzymały jakieś znaczne ciśnienie, najlepsze będą gazowe zawory zwrotne, nie są drogie i są pewne. :) Pozdrawiam. :)
Witam! Mam problem z Oplem Astrą 1.7Dti 2000rok tzn. nie chce palić na zimnym silniku a na ciepłym zapala bez problemów. (problem zaczął się w grudniu tego roku, jak zostawiałem w garażu przy temp. do minus 5 to odpalał na dworze nie, w marcu jak było zimno ok 10 stopni to już nie palił, dziś plus 18stopni i też miałem problem z zapaleniem dopiero za...
Witam, mam problem z ciągnikiem Magnum. Paliwo nie dochodzi do silnika podas rozuchu (przy pracy startera główna pompa paliwowa nie zasila układu). Jeżeli już uda się uruchomić silnik domowymi sposobami to wszystko jest ok (gdy obroty wzrosną). Pytanie teraz takie... Czy przy pompie jest gdzieś zawór zwrotny, który elentualnie może puszczać paliwo?...
Witam. no wlasnie jak sie paliwo cofa. To jak temu zaradzic? Co jest przyczyna? Przyczyna tkwi w nieszczelności układu paliwowego. Można temu zaradzić np. zakładając zawór zwrotny(cena ok. 20 zł) w okolicy filtra paliwa. Być może któryś przewód ma popuszczoną opaskę.
Witam, tydzień temu zaczęły sie moje problemy z układem paliwowym w moim w210 - 220cdi. Auto bardzo ciężko zaczął palić. Pierwsze co myślałem to spalone świece, ale po sprawdzeniu okazało sie ze to nie to. Wszystkie bezpieczniki sprawdzone - również nie to. Lecz doszedłem do tego ze problem pewnie jest przez zapowietrzanie sie okładu paliwowego. Wstawiłem...
,olej musi być zasysany poniżej pompy aby nie gromadził się w kompresorze. To założysz na przewodzie ssącym zawór zwrotny i po kłopocie, a zbiornik będzie umieszczony, gdzie tylko zechcesz.
zawory również były regulowane musiałem przyszlifować dzwigienki bo były wyklepane oraz jedną od góry bo dzwigenka opierała się o ośkę nad nią. I tego nie rozumiem, czyżby na tej dzwigience szlifowanej z góry nie jest skrzywiona laska popychacza?Układ paliwowy może odpowietrzyć się sam podczas pracy silnika ale jeśli jest kłopot z rozruchem to czy...
Odkręć lekko korek wlewu i zapal silnik. Odwróć ten zawór zwrotny bo w położeniu które opisałeś uniemożliwia on przepływ paliwa do gaźnika
Witam, nie znalazłem tematu który by wyjaśniał mój problem więc postanowiłem napisać. Liczę szczególnie na doświadczonych w silnikach VW TDI na pompo-wtryskach. A mianowicie już opisuje zachowanie się pojazdu. Obojętnie czy silnik jest rozgrzany czy zimny aby zapalić samochód muszę z 3-5 razy przekręcić stacyjką on/off. Wtedy odpala od przysłowiowego...
zastosuje reczna pompke paliwa bezposrednio na przewod paliwowy z zaworem zwrotnym, moze cos pomoze Pozdrawiam
U mnie nie ma problemu z małą ilością paliwa. Dzisiaj jechałem na tartak po krokwy w baku całe 6 litrów paliwa. Po powrocie było 4 litry i żadnych problemów z pracą silnika. Tak więc po co robić zbiornik 50 litrów aby utrzymywać poziom 3/4 baku na pewno jest problem na przewodach paliwowych lub odstojniku. Gdzieś czytałem że to ostatnie to akurat ludzie...
Ja miałem podobne jazdy przy "lewym" powietrzu w paliwie, brało się ze złego filtra paliwa ( Filtron, bleee...) zawór zwrotny w pompie raczej odpada, bo w ogóle to by zaskoczył po jakimś czasie....
witam, przestudiowałem już chyba wszystko co było na ten temat i nic... Problem polega na tym, że po dłuższym postoju auto zapali, po 3 sekundach gasnie i trzeba krecic okolo 30-60 sekund zeby zapalił - pozostawia za soba wtedy kłeby dymu. Wymieniłem już zawór EGR (bo przeciekał), czujnik temperatury wody na termostacie, wszystkie przewody paliwowe,...
Witam podepne sie pod temat mam problem z astra 2.0 dti 16v 101koni. Kilka dni temu jechałem i zapalił się check na 2 sekundy i po wcisniecu gazu do dechy auto stracilo moc po chwili zgasla i bylo wszystko ok zapalala mi sie rzadko przez 20km na kilka dni spokój i ostatnio jechałem 20km to cała droge sie praktycznie palił check i pod komputerem wykazalo...
jak wspomniał poprzednik, jest to zawór zwrotny uniemożliwiający cofanie się gazu do przewodu tankowania. Analogiczny jest w zaworze tankowania. Oba razem odpowiadają za szczelność układu paliwowego, aby gaz nie uciekał sobie powoli na zewnątrz. Kolejność: kulka - sprężyna - zawleczka.
Jak wymienisz te oringi na pompowtryskach to sprawdź jeszcze czy na wężyku (w kształcie litery S) zasilającym pompę paliwową (tą na bloku silnika) jest zaworek zwrotny. Nie wiem od czego to zależy bo jedne mają, inne nie. Nawet w Etce są narysowane oba wężyki (kształt gięcia ten sam, tylko różnią się obecnością zaworka zwrotnego). Kupiłem na aukcji...
Dalej utrzymuje swoje zdanie, że wina leży po stronie układu paliwowego, a najpewniej w pompie wtryskowej. Skoro po kilkunastogodzinnym przestoju występuje problem z odpaleniem to mogą być winne chociażby zawory zwrotne w pompie wtryskowej. Wskazuje na to sposób odpalania, a mianowicie długie kręcenie po przestoju i początkowy brak reakcji na gaz. Jestem...
Witam. Z tego co wiem w smoku nigdy nie ma kuleczek dławiących. Jest natomiast zawór w pompie paliwa (diesel). To on pewnie nie trzyma. Można dodatkowo zamontować zawór na wężyk zasilający tuż przed pompą paliwową. Coś takiego; http://www.tomczesci.pl/index.php/produk... Trzeba patrzeć na ''fi''....
Witam wszystkich.... Mam Golfa 4 1.9TDI 90km... Z tym czujnikiem temperatury i z problemami z odpaleniem ciepłego silnika... Diesle z VolksWagena do co wyszły przed 2000 rokiem mają seryjnie niedopracowane oprogramowanie w kompie, bo na ciepły silnik podaje za małą dawkę paliwa... Co pomaga???? Z tego co słyszałem to jest poprawka do tego oprogramowania...
Witam. Nie mam pojęcia, czy dobry temat wybrałem :) Mam problem z moją aprilią gulliver LC. Może przedstawię historię od poaczątku. Kupiona została 2 lata temu, po roku użytkowania został wymieniony cylinder z tłokiem, oraz wał, uszczelki, łożyska na wale. Miesiąc później pompa paliwowa zaczęła się psuć, a konkretnie zaworek zwrotny przestał trzymać...
Dzięki za zainteresowanie moim problemem. Jak tylko zaczęły się problemy z zapalaniem, wymieniłem filtr paliwa i wstawiłem dwa zawory zwrotne z przewodami przeźroczystymi z i do zbiornika. Układ paliwowy, chyba nie jest zapowietrzony. Po wymianie czujnika temperatury płynu chłodzącego zaczął palić lekko ale zawsze za drugim razem. Po wymianie czujnika...
Na filtrze to raczej nie zawór zwrotny,który by nic nie przepuszczał z powrotów jak piszesz,ale raczej podgrzewacz paliwa(coś w stylu bimetalu).
Powinno zostać ciśnienie rzędu 0,5 - 1 bara. Czy ten układ ma powrót z listwy paliwowej ? Jak będzie miał zawór ciśnieniowy w pompie to chyba sam zawór jest dostępny ale też w pompach lubiały siadać zawory zwrotne na wyjściu z pompy.
czy przewody paliwowe "przypływ i odpływ"w pompie vp44 są przykręcane śrubami przelotowymi czy w tych śrubach są zaworki zwrotne - czyli zawór regulacji ciśnienia i zawór przelewowy, bo jeśli są zaworki to też może być przyczyna że paliwo "ucieka" ?????
Sprawdz jeszcze czy nie podcieka ci gdzieś paliwo (zaciski). Zwróć uwagę na wilgotne przewody paliwowe, zwłaszcza na wspomnianych zaciskach. Ponadto może być że zawór zwrotny paliwa puszcza paliwo z powrotem. Dodano po 9 To nie jest zapowietrzenie układu, w takim przypadku miałby problemy za każdym razem przy rozruchu.
Witam. Mam problem ze swoją Frontera B 2,2 dti. Polega on na tym, że auto ma duży problem z odpaleniem przy minusowych temperaturach. Wygląda to tak jak by chciała zaskoczyć ale nie może. Silnik jest po wymianie łańcuchów rozrządu, naprawie głowicy w raz z wymianą nowych świec żarowych i kompletem uszczelek wtrysków i uchwytów. Auto zachowuje się po...
zawór zwrotny układ paliwowy zawór zwrotny zawora zwrotny paliwowy
grzałka zużyta tda2030a zasilanie przewodność mosiądzu
jacuzzi dmuchane jacuzzi dmuchane
DT9205A / ANENG 9205A Multimeter R42 Value Burnt Resistor Fault Growatt 5000 TL3-S – hasło serwisowe, dostęp do menu instalatora, zmiana ustawień