Ano temu że jeśli jest źle ustawiony to uchyla lekko serwo i podciśnienie znika. Druga możliwość to nieszczelny zawór zwrotny serwa.
Po głębszej analizie problemu przyczyna leży jednak w pompie paliwa. Zauważyłem że już ktoś próbował z tym walczyć i założył zawór zwrotny przed pompą.
Witam Mam to samo, czy możesz powiedzieć co to było u Ciebie?
spróbuj zamontować zawór zwrotny przed gruszką żeby paliwo ci się nie cofało
Prawdopodobnie zacina się zawór zwrotny i paliwo wraca do zbiornika.
Dzień dobry, dalej męczę się z tym problemem dziś sprawdziłem manometrem pompkę wstępną baku ma 1.5bara czy to nie przypadkiem za mało? Dodam że jak włączylem zapłon pompkę słychać wytwarza 1.5bara po czym ciśnienie spada jakby szło na przelew, pytanie czy ciśnienie ma trzymać po napompowaniu? Czy jest może jakiś zawór zwrotny? Poproszę o pomoc.
Co nie działa wg mnie: - nie działa pompa paliwa bo gdy przekręcę kluczyk do pozycji "zapłon" to w ogóle jej nie słyszę Co może jeszcze być źle? Jak wygląda ta pompa paliwa i gdzie się znajduje? Czy jest do niej jakieś zasilanie i jakiś bezpiecznik? Jak to naprawić? Pompa paliwa jest pod tylnym siedzeniem. Jak padła, to nie trzeba kupować całego zespołu,...
Czyli przyczyną może być nieszczelny zawór zwrotny a co za tym idzie cofanie się paliwa po dłuższym postoju ??
znam silniki cdi w mercedesie ale chyba comon rain jest taki sam w hdi.ja bym sprawdzil(wymienił)zawór zwrotny na filtrze paliwa albo czojnik cisnienia w rorze
http://replace-timing-belt.com/wp-conten... Proszę bardzo. Zanim się narobisz to wymień sam napinacz. Jeśli lancuch po demontażu nie będzie rozciągnięty to nie obejdzie się bez wymiany wariatora. To silnik bmw, odpowiedzialny za to może być zawór zwrotny oleju przez co wariator...
Przeciek jest czasem bardzo trudno znalesc bo tak naprawdę to nie przeciek tylko lewe powietrze u mnie w 1.6 hdi część przewodów jest schowana za silnikiem poddałem się i założyłem zawór zwrotny na przewodzie zasilającym filtr paliwa sytuacja się poprawiła mam nadzieję że tak zostanie już.
Ok to powiedzcie skąd ta różnica miedzy jednym "doładowaniem" pompy a dwoma? Czy w silnikach benzynowych stosuje się zawór zwrotny na pompie paliwa tj w diesel'ach?
Witam. To urządzenie pod nadkolem to filtr węglowy oparów paliwa. Wężyk od niego powinien być połączony z króćcem na korpusie przepustnicy. Za trudności z odpalaniem na zimno (rozumiem że rozrusznik kręci) może odpowiadać regulator ciśnienia paliwa-zawór zwrotny, albo czujnik temperatury cieczy. Spróbuj rano przed rozruchem kilka razy włączyć pompę...
Znowu się zima zbliża!!!!!! Pompa wymieniona bez kompa??? Ciekła więc wymieniłem.Latem można było trochę pokombinować,sprawdziłem parę rzeczy.Obudowa filtra, zawór na powrocie zatkany totalnie,pompowałem 12 bar i nic. Czujnik temp.paliwa w filtrze też det,więc wymieniłem całą obudowę. Wymieniłem wszystkie uszczelki na szybkozłączkach i zawór zwrotny...
Jak ci zawór przestawiacza zaklekoce to na pewno tego z niczym nie pomylisz a i zona nie będzie twierdzić że nic nie hałasuje. Zawór jest sterowany sprzężeniem zwrotnym z pierwszego wtryskiwacza - wiec albo chodzi i działa albo pada i nie działa.
Najlepszy by był stetoskop lekarski do wykrywania miejsca pochodzenia rożnych dzwięków. Ale że takowego na pewno niema pod ręką, i szkoda było by zniszczyć w przypadku "wkręcenia", można posłużyć się zwykłą rurką plastykową (wężykiem) o wewnętrznej średnicy 6÷10mm i długości około 1m. Jeden koniec wkłada się do ucha, a drugi przybliża/przykłada w odpowiednie...
Wymieniłem cały układ paliwowy w komorze silnika: nowe przewody paliwowe (mocno osadzone, solidnie zaciśnięte), filtr paliwa (nieoryginalny, taki już był, więc pewnie nie bez powodu), gruszkę i zawór zwrotny. Zawór zwrotny kupiłem, bo podejrzewałem, że stary był uszkodzony, ale okazał się sprawny, więc zamontowałem jeden przed pompą, drugi przed filtrem....
Cofanie paliwa może być, ale robiąc filtr powinien mieć jakieś podejrzenia. Jak nie nieszczelność na rureczkach, to na pompie. Zależnie od podwersji, 1.9 miewał ręczną pompkę, zintegrowaną z filtrem albo bez, i tam zaworek zwrotny. Bo zgaduję, niezależnie od pod-wersji 1.9D bez pompy elektrycznej w baku. Masz taką ręczną pompkę? Jak w zimny ranek podporządkujesz...
Witam. Mam problem z odpaleniem mego auta gdy temp spada poniżej 10°C. W lato odpala ale i tak dość długo trzeba kręcić gdy silnik jest zimny, gdy jest ciepły odpala ale tez chyba nie tak jak powinien. Teraz gdy temp. jest ok. 0° muszę bardzo długo kręcić aż czasami akumulator nie wytrzymuje. I "pompować" pedałem gazu to wtedy jakoś łapie. Czujnik temp....
Przyczyny, które mogą prowadzić do ustanowienia kodu P0172, mogą być następujące: Czujnik masowego przepływu powietrza może być brudny lub uszkodzony. Filtr powietrza jest brudny lub zawiera olej. Jakiś przeciek próżniowy. Problem z ciśnieniem paliwa. Zawór zwrotny pompy paliwowej może ulec awarii. Zawór PCV przecieka lub uległ awarii. Zawór EGR mógł...
Dzień dobry, Dopadło i mnie, samochód to Peugeot 308 SW, 2.0 HDI, 2016r. Błąd 20E8. Kombinacje alpejskie DB jak koledzy od 308 wniosły dokładnie te same wyniki testów i takie same zachowania oraz odczyty. Tu moja uwaga, DB nie do końca radzi sobie z 308. Stąd może mylne braki wyników testu np. grzałki przewodu do wtrysku oraz samego wtrysku. Zdałem...
To nie filterek tylko zawór opróżniania(canister purge solenoid/valve) pochłaniacza par benznyny(charcoal canister lub canister). Angielskie opisy będziesz miał na schematach. Plus od zaworka idzie do pin 5 ECU. Minus przez przełącznik dwuzespolony do masy, jest przy ECU. Zaworek nie działa od razu po uruchomieniu silnika. Po przejechaniu paru kilometrów...
Zrobiło się zimno, problemy wróciły. Samochód ma wymienione świece, czujnik położenia wału również, akumulator jest dobry. Dzisiaj rano było zimno i próbowałem zapalić, nie udało się. Trzy razy dla pewności zagrzałem świecę, auto odpaliło na sekundę i zaraz zgasło. Więcej odpalić się nie udało. Dodam, że próbowałem napompować paliwo tą ręczną pompką...
Z początku po założeniu pompy właśnie tak "cykał" te kilka sekund, teraz tego cykania nie ma. Gdzie dokladnie znajduje się ten komputerek? Może gdzieś przewody nie łączą Dodano po 10 Linka jest podłączona tak jak na zdjeciu: https://obrazki.elektroda.pl/5302968700_... Gdyby to była wina tej linki to po lekkim dodaniu "gazu" auto by...
Przelewy na wtryskach, zawór zwrotny na listwie, kontrola pompy czy nie ma opilków matelu na zaworze, filtr paliwa itp. Samo podłączenie pod komputer nie naprawi usterki. To prosty układ paliwowy. Cudów nie ma. Gdzieś masz stratę ciśnienia chyba że inny układ jest uszkodzony i komputer odcina paliwo przy 2500 np niewłaściwe ciśnienie doładowania lub...
Wyjaśnię na przykładzie auta Peugeot 206 z silnikiem 1.4 HDI diesel . Auto nie ma (wstępnej) pompki paliwa przy zbiorniku paliwa a paliwo zasysane jest wtedy gdy pracuje pompa główna ( wysokociśnieniowa). dzieje się tak wtedy ,gdy w przewodach układu paliwowego utrzymuje się paliwo - nawet wtedy gdy silnik nie pracuje. Dzieje się tak nie dlatego że...
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
Ok. Odpowiadając na swoje pytania. Pompę o innym numerze można założyć. Jeśli chodzi o immo, to pod pancerną obudową znajduje się zawór gaszenia taki jak wcześniej wrzucony - trzeba go zastąpić zwykłym. Auto działa. Znalazłem w końcu mechanika, który przywrócił go do życia. Poza wtryskami padł zawór zwrotny w filtrze paliwa i sterownik od podgrzewania...
Cześć. Gaśnięcie zniknęło po uszczelnieniu układu pod maską , wymianie gruchy ,w której uszkodzony był zawór zwrotny i uszczelki pod filtrem paliwa.Czkawka czyli falowanie ,także się zminimalizowały (900-980 ). Podobnie ,jak Ty ominąłem przezroczystą rurką ,część układu ,który już uszczelniłem. Wyszło ,to co przypuszczałem. W rurce pojawiały się mikroskopijne...
Dziś wróciła pompa, dobra wiadomość - nie regenerowali, sprawdzili i zachowuje się wzorowo/ książkowo; zła - dalej nie wiem co go boli, wracam na warsztat i skręcam, siana na razie wydaje, ze straciłem rachubę. Dziś mają być sprawdzone wtryski, jeśli dalej nic, to sprawdzimy te tłoki, aczkolwiek wątpię, ponieważ auto szalej tak tylko na biegu jałowym,...
Całe ciśnienie i dym wylatuje rurą odmy ale boję się że gdy ją zatkam to uszkodzi się uszczelniacz wału Wie ktoś jak podłączyć zadymiarke w tym przypadku? https://obrazki.elektroda.pl/6162669900_... (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Nie należy definitywnie zatykać przewodu odmy podczas testu dymnego, ponieważ może to spowodować...
No i kupiłem. Mam go od soboty czyli niespełna kilka dni. Zrobiłem w tym czasie około 400km. Auto z 2000r, 1.6 z lpg (Stag). Gdy go kupiłem to od razu przez zawór wypuściłem w powietrze do zera gaz. Zatankowałem do pełnej butli (wlazło 34,5kg). Dziś według licznika mam zrobione 411km i gaz jest. W szoku jestem. Świeci jeszcze jedna kontrolka. Średnia...
Opiszę swój problem który został rozwiązany dla potomności. Z roku na rok coraz to było gorzej z rozruchem nie palił za pierwszym razem. Szukałem w świecach żarowych /niestety to nie świece na odłączonych świecach palił nawet przy -16. Szukałem może łapie lewe powietrze do paliwa do pompy Wysokiego ciśnienia ./ Podłączyłem pompę elektryczną 6 barową...
Moźe się mylę, ale moim zdaniem te termostaty nie radzą sobie z wysokimi temperaturami i jakby traciły czynnik ktury znajduje się w części odpowiedzialnej za prawidłowa temperaturę. I z tad te problemy Ten "czynnik" o którym piszesz to parafina, która w komorze roboczej (mieszku) termostatu na przemian topi się lub krzepnie, zmieniając swoją objętość....
zawór zwrotny zawór zwrotny studni zawór zwrotny paliwa
rozruchowy danfoss lampowy przedwzmacniacz gramofon rowery giant
domofon hikvision liebherr zamrażarka
Schemat pinów czujnika hamulca MAN A21 Prosty generator WCZ - schemat i opis działania