A już wiem o co ci chodzi dłuższa część idzie od filtra powietrza (prawa strona z pozycji kierowcy) . :D http://obrazki.elektroda.pl/6076111900_1...
w korbie tłoka nie ma kanałuw olejowych smarowanie jest od wału korbowego czy jak założę panewki z dziurami olejowymi to mogę pogorszyć ciśnienie ,smarowanie ?
ładnie jest :) teraz wykręć świece, miskę oleju ściągaj i poluzowuj stopki korbowodów po jednej i kręć wałem, kiedy zacznie się luźno kręcić bez większego oporu to tą panewkę złapało, odkręć stopkę i zobacz jak to wygląda, może bardzo wału jeszcze nie zatarło i wystarczy papierkiem ściernym przelecieć czop i założyć nowe panewki i może jeszcze będzie...
Zawsze się można pokusić na zmianę panewek .Trzeba założyć panewki ,,twarde''. Koszt niewielki i mamy święty spokój.
Łożysko igiełkowe pomysł dobry ale jak to założysz na wał panewki to dwie części łożysko to jednolita całość .Lepiej chyba zdobyć korbowód i panewki od sprężarki smarowanej rozbryzgowo .
Musisz go wyjąć. Odkręć koło zamachowe, wyjmiesz wtedy wał razem z przeciwwagą. Można ja zdjąć odkręcając śrubę, która jest z boku, chyba na klucz 10mm, wcześniej zdejmij zębatkę rozrządu, jest założona tylko na klinie. musisz dokładnie pozbyć się tego aluminium. Jeżeli wał będzie uszkodzony w miejscu panewki korbowodu to trzeba go szlifować i założyć...
Posiadam reno magan 1.4 8v i mam pytanie Jak po winem założyć panewki na korbowodach czy ząbkami do siebie czy na przemian??
A panewki są od czego?, bo nie wyglądają na oryginalną, to raz. Panewki korbowodowego oryginalne wyglądają tak: http://obrazki.elektroda.pl/5210642700_1... A więc wygląda na to, że próbujesz założyć panewki nie oryginalną do forda focusa, co bym osobiście nie zakładał tych panewek.
myślę założyć od c 330 korbowody i wtedy założę panewki od c 330 tylko teraz główkuje jaki szlif na wale mam p 0,25a w c 330 to chyba r1 może ktoś pomuc
Okazało się że jakiś Janusz mechanik zrobił szlif wału a założył panewki nominalne. Wszystko było dobrze na chwile, wraz z zużyciem panewek problem narastał. Po założeniu panewek do odpowiedniego szlifu problem zniknął.
Macie rację, dlatego radził bym autorowi przekręcić wał korbowy o 90°, tak aby tłoki znalazły się w jednej płaszczyźnie, założyć nowe panewki, szklanki, skręcić wstępnie wałek rozrządu, bez koników pompek i pokręcić wałkiem za pomocą klucza, sprawdzić czy obraca się normalnie
Trochę trudno ocenić na podstawie tych zdjęć. Ale rozumiem, że chodzi o zużycie płaszczyzny pionowej. Więc pytanie jaki jest luż wzdużny wału (oczywiście z założoną panewką ioporową)? Ponadto zużycie (zwiększony luz) nie wpływa specjalnie na wielkość ciśnienia. Niby nasuwa się wniosek, że panewki zawsze były na dnie misy, ale to chyba przesda. Ponadto...
Teraz są trzy możliwości: albo łoża panewek głównych nie mają osiowości, w takim wypadku silnika się nie remontuje, albo mechanik uszkodził panewki w czasie pierwszego odpalania. Trzecia możliwość to założono niewłaściwe panewki. Mechanik pewnie będzie próbował zwalić winę na innych i wcisnąć stary silnik, żeby się pozbyć problemu. Jak ktoś wymienia...
chyba łatwiej będzie wykręcić wtryski niż świece żarowe... jak dalej ciężko kręcić wałem no to miska oleju do ściągnięcia i popuszczać panewki korbowodowe po kolei i sprawdzać kiedy będzie lekko, to tą panewkę złapało, może jeszcze nie być tak źle, czasem wystarczy czop wału papierkiem ściernym przelecieć, założyć nowe panewki i jeszcze pojeździ :)...
Wszystko założyłem nowe wał panewki, pompa oleju taki mały remont.
Witam wszystkich. Mam problem z silnikiem SW400 w Bizonie. Mianowicie, w zeszłym roku zauważyłem, że ma słabe ciśnienie. Przez zimę ściągnąłem miskę i ku mojemu zaskoczeniu wał i panewki były nie naruszone. Wymieniłem jeden przewód od smoka do pompy, ponieważ w nim była mała dziurka. Plus, dla świętego spokoju, założyłem nowe panewki. Po ponownym założeniu...
Tak jak wcześniej. Blok poszedł na szlif by dopasować główne stopy. Po szlifie założono nowe panewki i śmiga jak marzenie. Nowe panewki korbowodowe i reszta skręcona do kupy. Silnik założylem i cyka jak zegarek. Człowiek się uczy na błędach. Najlepiej mieć blok ze stopami z jednego . Inaczej trzeba się ratować szlifem. Ale też do zrobienia.
Zdjąłem miskę, smok olejowy czysty, założyłem nowe panewki wału korbowego i nową pompę oleju. Po wymianie oleju ciśnienie na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach trochę powyżej 1 bar, przy wyższych obrotach ciśnienie idzie w górę. Zalałem również nowy olej i wymieniłem nowy filtr. Po tych naprawach kontrolka nadal się zapala, mruga przez jakiś czas...
A jesteś pewien, że wał wyszedł po pierwszym szlifie a nie po drugim?Miałem taki przypadek, że w C-385 założyłem wał po szlifie bez mierzenia. Powiedzieli mi, że wyszedł drugi szlif i założyłem panewki po drugim. Silnik nie trzymał ciśnienia oleju i wyrzucał olej wszędzie, gdzie tylko się dało. Okazało się, że wyszedł trzeci szlif a nie drugi. Jak zakładasz...
Witam! Po wczorajszej rozmowie z Tobą i sprawdzeniu wszystkiego okazało się ze wody raczej nie ubywa, oleju nie przybywa, osad się robi nadal. Po odkręceniu korka wlewu oleju w jeszcze ciepłym silniku widać jak para unosi się nad korkiem. Świece dobrze opalone, więc myślę że powinno być ok. Dodano po 4 Mam jeszcze pytanie odnośnie starego silnika który...
A gdzie można nabyć w/w panewki?
Dzisiaj zamówiłem cały zestaw. Cena kosmiczna, ale może przynajmniej będzie jakiś efekt. Zamówiłem na 3 pierscienie czeskie. Po świętach zabieram się za składanie. Przy zamawianiu okazało się że założone panewki są typowe dla 60. Jak zrobię silnik dam znać jak wyszło.
Myślałem o całości: tłok, korbowód, panewki. Wału założyć odwrotnie się nie da tak że może być poza silnikiem tylko wszystko zabezpieczyć żeby nie zardzewiało. Zdrutować korby żeby nie obrócić tłoków. Na co szukać.
dzisiaj dotarły do mnie nowe tuleje, korwobody i tłoki, mam już założony nowy wał i panewki, tuleje można założyć gdzie się chce, czy są one przypisane do każdego gniazda ?
Ma być "badziewne " :D tam ma pracować łożysko z luzem C3 czyli dokładnie 6201RSC3 jest to specjalny luz technologiczny, łożyska są produkowane z różnym zastosowaniem, jedno będzie sztywne a inne będzie wyglądało jak by miało LUZ ale tak właśnie ma być. Napisz jakie łożysko założyłeś to powiem ci czy będzie ok. Co do panewki to w zależności od numeru...
Mogła się przepalić uszczelka między cylindrami, co powoduje głośne stukanie. kolega miał rację, zmieniłem silnik, ale dziś w starym zdjąłem głowicę i przepalona uszczelka między dwoma cylindrami, wału jeszcze nie oglądałem, ale może ktoś doradzi, czy można założyć "większe" panewki bez konieczności szlifowania wału?
W aucie przy wymianie uszczelki głowicy regenerowałem jeszcze głowice, no i wiadomo uszczelniacze zmienione itp. Ale niestety troche go przytrzymałem na obrotach i zaczeło coś głosno stukac. To panewki... wał nie miał żadnych rys itp mechanik założył nowe panewki z tym samym rozmiarem. Od tej pory dzieją sie takie rzeczy. i delikatnie coś stuka Dodano...
Witam. Mam pewien dylemat związany z silnikiem. Rozwaliłem miskę olejową, którą oczywiście natychmiast wymieniłem. Ale niestety silnik zaczął dziwnie stukać. Znajomy mechanik powiedział że to wina panewek... ;/ I że z tego silnika już nic nie będzie... Powiedział że są 2 opcje, albo kupić nowy silnik, albo też można zrobić szlif i założyć nowe panewki......
I tak właśnie myślę, żeby założyć nowe pierścienie, na tulejach progów nie ma. A z tym luzem to nie wiem bo tłoków nie zdejmowałem. Jeszcze jedno czy da się ściągnąć tłoki od dołu bo muszę założyć nowe panewki bo już je słychać, nie wiem ale i pewnie szlif wału będzie potrzebny (zobaczymy, pomierzymy). :D Co jeszcze więcej :?: Z góry dziękuję za podpowiedzi....
Te otwory służą do wyważenia wirnika i jest to normalne. Załóż na osie panewki i zobacz jakie maja luzy
Powiem Ci kolego jak sprawa wygląda u mnie mam w posiadaniu (w rodzinie) 7 takich sceniców jak Twój , tylko w jednym zdecydowałem się na zrobienie silnika i to był błąd , taka jaka kolega jeden pisał wał nie nadaje sie do szlifu bo nie jest cały utwardzany i to zabawa na krótką metę , kupiłem silnik od anglika rozebrałem założyłem nowe panewki i samochód...
Zależy mi przede wszystkim na jakości. Dostępne mam KOLBENSCHMIDT i GLYKO. Co o nich sądzicie czy są jakieś lepsze. Wymiana na życzenie klienta. Puki co nic się nie dzieje, silnik pracuje prawidłowo. Klient naczytał się o wadliwych panewkach w tym modelu i uparł się na wymianę co z resztą mu wolno. Oczywiście weryfikacja po rozebraniu będzie, ale w...
Bardzo wielkie dzięki!!! Dodano po 4 Widzę ze jesteś mocno w temacie może wiesz jaka mogła być przyczyna że na drugim korbowodzie z panewki została tylko blacha i obróciła się w korbowodzie. założyłem nową panewkę i za 30 km było to samo?
Witam. Mam problem z regeneracją fusera w LEXMARK E352DN. Ściąga mi folię zawsze w tą samą stronę (tą bez czarnego paska), nieważne jak ją założę. Można by podejrzewać panewki lub docisk, ale nowe też nie rozwiązują problemu. Nie wiem co mogę źle robić.
To punto z 60 na 130KM ponad 100% przyrostu mocy a tloki fabryczne?korbowody?łożyska wału?panewki?skrzynia biegów itp. Po pierwsze trzeba zakuć cały motor, dobrać wytrzymalsze panewki, założyć chłodnice oleju i zastanowić sie jak to poskładać żeby wytrzymało wiecej niż wyjazd za brame ;) a co do skrzyni to polecał bym zamontowanie tej od wersji turbo...
Dzięki za radę też założyłem kolbenschmidta i myślę że też będzie dobrze.
Musisz dokładnie oczyścić ze starego smaru i ewentualnie spieczonego tonera grzałką i cały korpus a potem właśnie posmarować tym nowym smarem i założyć folię i jak masz panewki wałka dociskowego to było dobrze wymienić je.
Ale wtedy muszę założyć stare wymiary panewek czy inny szlif?
Sprawdż panewki Capstana,miałem podobny przypadek z" Sonym"; wymieniłem panewki Capstana ,nasmarowałem je,założyłem radiator na scalak na Capstanie i do dziś spokój :) :)
Czy muszę oddawać wał korbowy do szlifowania skoro na moje oko jest w porządku?? Panewki oczywiście nowe założę Tak na oko, bez pomiarów? Niestety silnik a dokładnie jeden cylinder zrobił,, dowidzenia " A co konkretnie?
Czy jest toner, jeżeli tak to czy jest dobrze zamontowany Jest toner,widać go na ostatnim zdjęciu.Zresztą ciężko go źle założyć,poza tym drukarka nie wystartuje bez tonera. Masz do naprawy napęd fusera.Do wymiany zębatki napędzające fuser,zębatkę wałka dociskowego,panewki. Do wymiany rolka poboru papieru,żadne czyszczenie za wiele jej nie pomoże. Warto...
Mam taką Octavie 4x4 z 2007 roku, kupując wiedziałem o tym problemie i po zakupie zrobiłem wymianę panewek. U mnie były dobre i nie było potrzeby je wymieniać ale jak już rozgrzebane to serwis mi założył nowe. Z tamtych roczników większość silników to były BXE i w których miały wyjść korby bokiem to już wyszły. Ja jeżdzę już ponad 3 lata i jestem zadowolony...
Sam bęben pasuje też np. do OL400 ale wygląda na to, że ktoś dosypał zły toner albo brakuje jakiegoś styku np. ładowania. Ja kiedyś dostałem taką drukarkę do naprawy i cały bęben był w tonerze, prawie czarne tło - okazało się że ktoś założył odwrotnie sprężynki i panewki wałka ładującego i wałek nie dotykał w ogóle bębna.
olej był zalany lotos półsyntetyk przebieg to140 tyś. samochód z 1998 roku,dzisiaj właśnie rozebrał silnik mechanik i okazało się że handlarz sprzedał mi samochód z awarią ponieważ założone były nowe panewki na korbowodach a jeden z korbowodów jest lekko ukręcony i jest bardzo duży luz przekraczający wszystkie normy panewka z jednej strony jest bardzo...
Ciśnienie było mierzone zaraz po remoncie silnika? Może ma takie od początku. Pompa olejowa zmieniona? Panewki założone na odpowiedni szlif, sprawdzone? Nie lej nic gorszego od Falko i Turdusa bo szkoda silnika.
Do wymiany korbowód, wał, balans, pierścienie. Wał można dać do szlifu i założyć nowy korbowód z mniejszą średnicą panewki, są takie. Jednak, to też sporo kosztuje. Górna panewka wału, też pewnie do wymiany. Oceń sam czy jest to opłacalne. Moim zdaniem, nie.
Witam wymieniam panewki przy renault master 2.5 dCi 125km rok 2005 która panewkę założyć na górę a jaka na dół według oznaczenia pomocy bo żaden mechanik nie ma na ten temat pojęcia jestem samoukiem bo wylądowałem w swojego masterka 20k więc proszę o pomoc
Dziwnie to opisałeś. Bo jeśli masz wał nominalny, to zakładasz panewki nominalne. Jeśli twój wał był nominalny, ale jest porysowany to musisz go oddać na szlif i to szlifiernia musi ci powiedzieć na który szlif ci wał wyszlifowano. Czy na pierwszy (zwykle 0,25) czy drugi (zwykle 0,50) czy trzeci (0,75). Gdyby jednak te nadwymiarowe panewki nie były...
Dobre to chyba sztuka te 500. Teraz liczyć wszystkie uszczelki i uszczelniacze. Dodatkowo jak głowica ściągnięta to przydałoby się ją obrobić to kolejne złotówki już lecą. Jeśli na tulejach będą duże progi to same pierścienie nie wystarcza. Jeśli wymiana tłoków na nad wymiar to i obróbka bloku. A skoro już tak silnik rozbebeszony to przydałoby się i...
Witam, przepraszam wszystkich za brak odzewu, ale nie otrzymywałem powiadomień o nowych postach. Dziękuję Wszystkim za odzew w temacie. Powiem tylko, że priorytetem dla mnie było zrobienie tego silnika tak żeby zdążyć przed mrozami, bo wszędzie była woda, woda z olejem. Wżery uzupełniłem klejem dwuskładnikowym do żeliwa, wyszlifowałem. Wyglądało po...
ja tam z diesli najbardziej chwalę sobie XUD9/Dw8 czyli 1.9D Citroen/Peugeot - jest na zwykłej pompie na linkę, zero elektroniki, jeśli tylko wymienisz pasek rozrządu co 60tyś i olej co 10tyś to ten silnik będzie wieczny - występuje w mnustwie aut, ja miałem z tym silnikiem c15, Xantię, a teraz Peżota Boxera. Występuje też z turbiną, którą celowo omijam,...
Czy bedzie pasował to nie wiem, ale jak obrocilo panewki to nie opłacalna raczej naprawa. Wymiana korbowodów =zdjęcie głowicy tj około 1000 zł kompleksowa regeneracja plus uszczelki. A gdzie korbowody plus ewentualnie naprawą mocowań wału w bloku? Bo jeśli obrocilo główne to nie da się założyć nowych panewek i wału. Trzeba naprawić blok. Chyba taniej...
Po pierwsze sciąg uszczelniacz stary załóż dekiel z panewką i zobacz czy masz luz bo jak masz .. to panewka do wymiany..
a jeśli chodzi o wał korbowy to został zmierzony przez szlifierza itd i okazało się że wał trzyma nominalne rozmiary i odradzał mi szlifu, ze względu na dzisiejsze części i przede wszystkim na panewki główne które już nie są produkowane takiej jakości jak dawniej i by się szybko wyrobiły.. więc kazał mi tego nie ruszać tylko kupić nominalne panewki...
Przy składaniu silnika zrób taką próbę: złóż tłoka z korbowodem, nie zakładaj chwilowo pierścieni, natomiast załóż panewkę korbową i po włożeniu tłoka skręć korbę na wale. Weź szczelinomierz i sprawdź, czy szczelina między tłokiem a cylindrem jest jednakowa na całym jego obwodzie, uzyskasz pewność, że korba i tulejka jest dobrze "zwinklowana"
To co radzicie? Założyć drugi wałek i górną część panewki, bo dolna jest nie wymienialna ? Dolną mogę tylko lekko przeszlifować drobnym papierem. Ciekawe czy drugi wałek też nie pójdzie w plecy za jakiś czas? Może coś jeszcze da się sprawdzić dla pewności? Czy możliwe jest aby przy rozgrzanym silniku nie było smarowania w głowicy jerzeli kontrolka ciśnienia...
Znasz może odległość od środka panewki sworznia tłoka do środka panewki wału korbowodu C-360? Nigdzie nie podają tego wymiaru... Gdy założę 200mm, to przy 24 stopniach przyspieszenia zapłonu wychodzi, że początek tłoczenia paliwa powinien nastąpić na 6mm do GMP. (Patrz rysunek.) https://obrazki.elektroda.pl/2436348300_...
Tak panewki są idealnie dopasowane( z coraz większą siłą dokręcania wał obracał się z większym oporem). Wałek rozrządu był przesunięty delikatnie żeby udrożnić kanał olejowy a potem było wszystko wyczyszczone i przedmuchane. Przed zgaśnięciem nie chodził jak by był obciążony. To się robi nagle. Odpowiedź masz źle złożony silnik 90% że łapie na panewkach...
Jeżeli chcesz polatać autem dłużej, to warto kupić panewki i dać komuś obytemu bardziej założyć. Sprawa jest prosta, ale po krótkim treningu pod okiem fachowca. Kiedyś podczas gorącego lata do Ascony wlałem specjalny olej zagęszczony i było OK. To jednak metoda jest na krótką metę (do wprowadzenia podatku).
Po regeneracji tonera do HP 2015 po jednej stronie wydruku rozmazuje sie toner co może być tego przyczyną. moze na elektrodzie ładującej masz brud jakiś sprawdz bęben czy nie jest zanieczyszczony zobacz czy założyłeś panewkę na wałku magnetycznym podmień toner i zobacz czy będzie ok moze to wina drukarki ;)
Problem tkwi w tym, że dawno temu rozebrałem silnik Deutz F2L 511 a teraz go składam i nie pamiętam, która strona idzie od wału. a która od panewki, bo są dwie gładka i z nacięciami, proszę o pomoc, dzięki
ALe jest taka możliwość żeby kupić te same panewki i założyc na ten wał bez szlifu?
Majorki to dobre ciągniki, tak koło domu parę h, to nie ma nic lepszego, kupiłem trzy tuleję kąpletne, założę, wleję wodę i zobaczymy, jestem pozytywnej myśli, no i panewki na korbowodach też będą nowe, pompa po regeneracji i może następne z 15 lat wytrzyma, ja jeszcze zamówiłem podkładki dystansowe miedziane, chyba 0.15mm. Oryginalnie nie było, ale...
Witam. Ja wymieniam trzy zębatki oraz obracam lub wymieniam panewki. Panewka wyciera się tylko w jednym miejcu i wystarczy ją odwrotnie założyć i działa jak nowa.
korbowody jako specjalnie sprawdzane nie były tylko tak wzrokowo i wyglądały ze dobre są - myślisz ze to to możne być przyczyna stukania? wał pękł z powodu nie dopatrzenia i jak został odebrany z szlifowania zostały założone panewki pierwszego szlifu i nikt nie sprawdził luzu pod pierwsza panewka od sprzęgła . blok był robiony u gościa co już ponad...
Zwróć uwagę i załóż ,,twarde '' panewki od 130 tki.Zapomnisz o problemie panewek.
Witam Po zebraniu sił i funduszy rozebrałem silnik. Po wyciągnięciu tłoków okazało się, że pierścienie olejowe nie "sprężynowały", dopiero za pomocą śrubokręta powróciły do stanu swobodnego (mam nadzieje że to była główna przyczyna) . Mam jeszcze pytanie o panewki korbowodowe czy do 110KM AHF ASV można założyć od 90KM ALH AGR ??
Nie ma to znaczenia po prostu załóż wszystkie tak samo
Witam. Mam problem ze sceniciem II 1.9 dci 120 km 2003 rok Kupiłem go z uszkodzoną panewka na 4 cylindrze. Chciałem kupić inny słupek ale ceny mnie zaskoczyły. Kupiłem wiec dół silnika od scenica I po lifcie. Dci ale 105 km. Wał jest przecież taki sam. Założyłem wał i panewki, wymieniłem korbowód, oczywiście nowy rozrząd. I teraz pojawił się problem....
Pierścienie i panewki założone nowe, jakiej firmy? Panewki nie były ruszane. Pierścienie nowe. W tej chwili nie wiem jakiej firmy, ale podejrzewam, że coś markowego(Mahle lub KS). Były jakieś wadliwe? Firma cewki? Jedna to używka ori, druga to jakiś "SKV Germany"
Witam chłopaki... wiem , że dziewczyna w tym forum to prawie nie możliwa sprawa , ale jednak;) Zatarł nam się silnik w mtz- cie no i tak zaczęliśmy naprawiać , wymieniać... no i tak , wał do wymiany poszedł , panewki , 1 i 4 korbowód , pompa olejowa i takie tam inne... no i po miesiącu odpalił:D... ale problem jest teraz taki , po odpaleniu ujechał...
zdemontowałem obudowę rozrządu i koła są ok. Panewki też są ok. Pytanko czy wałki w misce olejowej są ustawiane na znaki czy nie gra roli jak je założę.
Było coś przy niej robione? Może są założone złe panewki, lub za mało smaru na grzałce. Sprawdź też niebieskie plastiki w utrwalaniu, czy nie są uszkodzone.
Witam!!! Mam taki nietypowy problem. Trafiła do mnie drukarka HP 4050 bo zagniatała (zaprasowywała) pionowo od połowy strony kartę. Działo się tak po ok 10 stronach wydruku. Po rozebraniu okazało się że do wymiany jest wałek dociskowy. Wymieniłem wałek dociskowy, panewki, rolki zrobiłem konserwacje ,ale niestety dalej kartki zaprasowuje. Przebieg drukarki...
Stare panewki wybija się z gniazda nie trzeba dużej siły . Wybij je tak aby nie przepychać przez całą tujeję. Przez otwór jednej przełóż jakiś wybijak tępo zakończony i oprzyj o brzeg drugiej. Jak lekko uderzysz kilka razy panewka powinna wypaść. Z drugą jest łatwiej.Uważaj abyś nie pokaleczył gniazda w którym siedzą panewki. NastępnieTrzeba nabić nowe...
https://obrazki.elektroda.pl/6783976200_... Dzień dobry. Robiłem remont w mojej BMW e97 silnik 2.0 M47. Moje pytanie jest odnośnie korbowód i panewek. Otóż musiałem wymienić jeden korbowód. Otóż założyłem korbowód tak ze zamki panewek przychodzą z lewej strony korbowód. Pozostałe 3 maja zamki po prawej stronie. Chciałem się dowiedzieć...
Lej dedykowanego elfa, załóż i ,,twarde" panewki.
Witam wszystkich. Mam na kanale auto jak w temacie. Przyjechało na wymianę tylnego uszczelniacza wału. Po zdjęciu koła zamachowego, okazało się, że jakiś artysta odwrotnie założył półpierścień oporowy, coś w rodzaju panewki z którą ono współpracuje. Dokładnie nie wiem jak tą część nazwać, ale jak ktoś zdejmował KZ to wie o czym piszę. KZ do wymiany...
W misce olejowej było pełno opiłków , oddałem auto do mechanika , stwierdził że naprawa nieopłacalna ( panewki , szlify ) ogólnie w silniku nie było dobrej części którą można było by odzyskać . Założyłem już inny silnik . Pozdrawiam
Wielkie dzięki za dobre rady. Mamy nadzieję, że nie cieknie. Ale właśnie hula próba prania, pierwszego, po wymianie pompy. Przy okazji. Już wiem, że to łajno pierwszej wody, jeśli chodzi o konstrukcję samej pompy zmywającej. Sensowne by było regenerowanie. Ale demontaż wydaje się karkołomny jeśli chodzi o zdejmowanie na gorąco wirnika. Mam jakiś epizod...
Ciekawe czy panewki nadwymarowe można tak łatwo dostać. Cena na pewno też nie będzie niska. Lepiej nowy blok założyć i nie oszczędzać na takich rzeczach jak silnik a domniemam że ciągnik pozostanie u właściciela więc lepiej zrobic raz a porzadnie.
Tego typu awarie bardzo często zdarzały się w FT 4015 i pochodnych. Winne były gumowe uszczelki między mieszalnikami a panewkami w których mieszalniki były osadzone. Bardziej wytrzymałe są uszczelki z Feniksów, które z powodzeniem można założyć do FT 4015. Przy czym warto od razu wymienić panewki i zwrócić uwagę na stan końcówek mieszalników czy nie...
Dzięki za podpowiedzi. Doszedłem do wniosku że lepiej założyć nową pompkę i mieć spokój na dłuższy czas /taką mam nadzieje/. Wczoraj założyłem tą nową i jak na razie jest wszystko ok. Problemem jest trochę za krótkie "wejście" do tej pompki i małe problemy z założeniem obejmy. Poza tym nie można założyć osłonki zasłaniającej silnik. Natomiast prawdopodobną...
Skąd właściwie ta pewność, bo jest logo minolty? Nie ma loga minolty na podzespołach ale te wentylatory trudno zajechać, mają dobre panewki i wyważenie turbiny, są ciche dlatego takie proponuje. Elektrodę koronowa może kolega założyć inną ale one mają wycięcia wzdłuż elektrody od spodniej strony służące chłodzeniu a jeśli chodzi o trafo WN to jedynie...
Witam wymieniłem: - panewki - pierścienie (trochę oleju leciało do zbiornika) - blaszki zaworowe - uszczelnienia - olej na sprężarkowy - paski Założyłem filtr powietrza i przy okazji wyczyściłem zbiornik z oleju i poprawiłem anty-korozje Po pierwszych próbach wydaje się że wszystko już jest ok.
Napisane był ... schodzi się... skoro się to znaczy, że coś z czymś i to mnie zmyliło. Lepiej dopytać, niż udawać, że się wie o co idzie. napompowaniem - czyli albo problem po stronie ssącej - podbita miska, zatkany smok, albo tłoczącej - zatkany filtr, otwarty zawór przelewowy itd, niekoniecznie musi to być wina panewek. Owszem nie koniecznie, ale...
GanCegall A jak dostajesz od starej kartkę i napisze Ci wyraźnie dużymi literami co nasz kupić: majonez, chleb i musztarda, to kupisz towot (bo tłusty), gorzałę (bo z żyta) i gów..no (Tylko rzadkie! bo podobne do musztardy)? Chyba zacznę przemawiać Twoim językiem żebyś zrozumiał. Czy 715G6092-M01-001-004K (WK:1344) to to samo co 834v32-& du..ża 64?...
Moim zdaniem przyczyną słabego ciśnienia oleju była rozszczelniona pompa oleju bo była nieskręcona i gubiła ciśnienie, ale chciałbym zasięgnąć rady kogoś mądrzejszego ode mnie kto się zna co z tym dalej zrobić. Czy skręcić dobrze starą i założyć, czy założyć drugą pompę oleju, i jeszcze jedno z jaką siłą się dokręca korbowody a z jaką panewki wału korbowego....
Nie ryzykowałbym naprawy tego urządzenia.Jako że jest to wyrób samsungopodobny możesz mieć walniętą płytę.Było gdzieś to opisywane na ELce. Założysz nowy fuser a maszyna i tak go spali. Odetnij wałek dociskowy ( i tak masz do wyrzucenia),jeśli stopione panewki to zdejmij koło napędu wałka.W taki sposób możesz najniższym kosztem próbować diagnozować...
Witam Możesz przełożyć. Ja natomiast nie ryzykowałem ponieważ mój BXF nie dał się uruchomić (panewki). Pewności nie miałem co do sprawności mojego czujnika i koła fonicznego. Kupiłem i założyłem nowy. Musisz jeszcze przełożyć koło wałka rozrządu i czujnik wałka rozrządu z BXF do AXR pasuje plug&play. BXF to sterowanie EDC16 a AXR to EDC15 inne napięcia...
Za światły nie jestem ale nie mogę ustawić do synchronizacji wału w odpowiedniej pozycji czyli klinem do góry, bo zatrzymuje sie na godź 11 i koniec. Czy wystarczy tylko założyć pasek tak aby oznaczenia na nim pokrywały się z oznaczeniami na kołach rozrządu? Na którym cylindrze najczęściej obraca panewki licząc od rozrządu?
Witam. Podepnę się pod temat. Moim strapieniem jest Audi A3 lecz z takowym silnikiem"BLS" i DPF. Problem tak na prawdę pojawił się po przekroczeniu magicznych 200k km, posypał się wałek rozrządu i szklanki. Został założony wałek FEBI, czarne szklanki Ina i oczywiście nowe panewki. Po jakimś czasie odezwała sie turbina która zatarła się opiłkami. Jak...
WITAM. Niedawno podniosłem stopień sprężania w moim passacie 1.8 benzyna plus gaz, z 9: 1 na ok. 10.8 :1 . fabrycznie ten silnik ma 75 koni ale po modyfikacji wyraźnie liczba koni wzrosła silnik stał się bardzie mocny, ciągnie od minimalnych obrotów. ale za to stał się trochę mniej elastyczny, zapłon musiałem minimalnie opóźnić gdyż jak się nagrzał...
Witam coś mi się wydaje że panewki pomylone lub żle założone.
Jeśli chodzi o stan techniczny to sprężarka nadaje się do gruntownego remontu łącznie z szlifem wału i cylindrów. Kwestia tego czy dostaniesz do niej nad wymiarowe części w przystępnej cenie. Tak myślałem :( Robiłem szacunkowy koszt regeneracji. Zakładając, że na aktualnie tłoki założę pierścienie nad wymiarowe to wyszło coś takiego: Pierścienie (I...
plany się troche zmieniły i kupiłem ten zestaw: http://tablica.pl/oferta/kompresor-dwucy... założyłem do niego silnik 3kW i musiałem rozebrać sprężarkę bo słabo pompowała i trzeba wymienić pierscienie i panewki na korbowodzie. Może mi ktoś powiedzieć dokładnie odczego to jest kompresor? Jaki to model?...
można wymieniać panewki bez szlifu? Pewnie, że można. Tylko ze sztuką remontowania silnika to nie ma nic wspólnego. Mimo wszystko to lepsze jak założenie z powrotem panewek uszkodzonych.
Witam mam pytanie czy wał korbowy od sw 400 pasuje do silnika 6ct107? I jeżeli wał jest po drugim szlifie to jakie powinny być założone panewki oporowe oraz z jaką siłą dokręcać stopy panewek?
Czy silnik nie podłaczony kręci się lekko (nie ociera o cewki) i czy nie ma luzu bocznego na panewkach. Założyłeś zawleczkę na osi sinika źeby magnes koła nie opadał( odsuwał się od cewek).
zobaczysz jak wyglądają panewki i wał. założenie nowych poprawi ciśnienie. kwestia oceny i pomiaru wału
panewki korbowodowe panewki oporowe panewki szlif
demontaż zderzaka przód dziurawy wężyk użyj drukarki trybie offline
Zmiana kierunku obrotu silnika DC potencjometrem Panasonic Viera - Internet wyłącza się po aktualizacji