Teoretycznie jest takie miejsce, podstawa aparatu zapłonowego.
Obiegu nie ma jest tylko zaślepka i czesto tam jest wyciek.
a w Angielskiej wersji silnika niema jest tylko zaślepka na kolektorze niiedawno wymieniałem motor od "anglika" wstawiałem. pozdrowionka
Sprawdz czy przypadkiem nie ciągnie gdzieś lewego powietrza. Taki objaw miałem w Xsarze co ja się oszukałem a to byla pęknięta zaślepka w kolektorze ssącym.
Naprawiałem kiedyś to falowanie. Okazało się że przedziurawiła się zaślepka gumowa na kolektorze dolotowym .
Tzn oczekuje raczej konkretu :] Jeżeli mogę zastosować taki zwykły stalowy "baniak" to podpinam go od dołu czy od góry?? Jeżeli od dołu to zaślepka od góry i odwrotnie tak??
pierwsza sprawa pompka paliwa sprawdz czy działa iczy prąd do niej dochodzi przy scenicu przyczyną którą robilem była uszkodzoda zaślepka podćiśniena przy kolektorze ssącym montują zaślepienie podćiśnienia chyba przy montażu gazu
Witam . W kolektorze puszcza uszczelka od strony pojemnika płynu chłodzącego . Są dwie uszczelki pod kolektorem , tam gdzie puszcza to zwyczajna zaślepka układu chłodzenia . By uniknąć wymiany całego kolektora , odcina się ten kawałek i dorabia odpowiedni kawałek tworzywa i uszczelnia się układ .Są tam dwie śruby mocujące . Miałem problem właśnie z...
W kolektorze ssącym na 100%, wygląda no ze tam powinna być jakaś zaślepka albo czujnik
Przecież widzisz, że to korpus oplowski, a więc abimex. Na jednym króćcu była zaślepka.
Ściągnij pokrywę i się przekonasz. Pewne wypadła zaślepka wałków pompowtrysków i zjadło hydroregulatory.
Dolot raczej szczelny - inaczej wskazania MAF były by niższe od oczekiwanych. Zobacz jeszcze, czy nie zabity na amen EGR - lub zaślepka.
Jest w tym otworze w bloku silnika pod kolektorem, czasami tam jest taka gumowa zaślepka, klucza nie pamiętam albo torx 30 albo imbus 4 lub 5.... dlatego ściągam kolektor i wtedy wszytko na "talerzu"
Witam, tak jak w temacie. Silnik Deutz BF6M 1013E. Jaka jest procedura regulacji pomp wtryskowych zamontowanych w silniku w zakresie dawki paliwa? Doczytałem, że przy montażu pomp należy je najpierw tak ustawić aby listwa poruszała się min. 16,8mm a następnie przekręcić przeciwnie do ruchu wskazówek zegara do wyczuwalnego oporu i dokręcić śruby mocujące....
Juz odkryłem usterkę, mianowicie od wysokiej temperatury rozpuścila sie zaślepka na takim cybancie koło kolektora i przez nia zasysało lewe powietrze. Dzięki za rady.Pozdrawiam.
Dzięki za reakcje na moje pytanie ale nie zrozumieliśmy się. Jak napisałem silnik pracuje prawidłowo spalanie osiągi i moc prawidłowa tylko powietrze zasysa z kolektora ssącego pomijając filtr powietrza. Podejrzewam że jest gdzieś pęknięty kolektor ssący albo wyleciała jakaś zaślepka tylko że bez kanału trudno mi gdzieś podejrzeć a czytałem że zdarza...
j.w. + sprawdz (jeżeli strzelił) czy nie spadła zaślepka z wolnego króćca podciśnienia z tyłu kolektora.
Byłem w samochodzie i jest tam zaślepka, odlew aluminiowy a waz jest podłączony tylko do kolektora ssącego.
ok co z zaworem klapy wirowej? co to za uszczelki z dziurami w okolicach EGR? czemu temp cpf jest -40 C Zawory klap wirowych są na pewno OK bo jak już pisałem miesiąc temu wymieniłem kolektor ssący (w którym są te klapy wirowe) wraz ze sterownikiem (silnikiem) klap wirowych. Jeśli chodzi o uszczelkę przy EGR - przy okazji czyszczenia EGR, tak jak pisałem,...
Witam Od pewnego czasu brat w audi A3 1,6 benzyna boryka się z problemem falujących wolnych obrotów i od czasu do czasu samochód podczas hamowania na luzie potrafi zgasnąć. VAG nie wykrył błędów, więc pozostaje mechanika. Zauważyłem, że podczas dodawania gazu słychać sykot zaciąganego powietrza z okolic kolektora ssącego. Na kolektorze ssącym od góry...
Okazało się , że rozleciały się dwie zaślepki na kolektorze ssącym z tyłu pod przepustnicą i narobiły tego bałaganu.
Bez sensu spaliny z wydechu zawrócisz do wydechu. Najprościej podkładka zaślepiająca pod EGR (są gotowe na allegro). Sterownik w twoim aucie raczej nie ma kontroli przepływu przez EGR i po całkowitym zaślepieniu raczej nie powinno być błędów w ECU. Gdyby się pojawiały to albo wprogramowanie ale niepełne zaślepienie (zaślepka z małą dziurką). Więcej...
Musisz rozpiąć rurkę od kolektora do EGR wsadzić tam zaślepkę, są takie w kształcie miseczki. Egr zostawiasz podpięty. Przy sterowniku EDC15C2 nie będzie trybu awaryjnego, tylko błąd jak odczytasz kompem. Można dodatkowo obrobić sterownik, ale zadziała bez tego.
Witam To jest zaślepka , znając wymiar coś dostaniesz / dopasujesz/ , zardzewiała i dla tego była dziura , uszczelka powinna być . Pozdrawiam
Witam. Pacjentem jest Laguna 2, PH2 1.9 DCI F9Q 750 z 2005. Auto ma nową turbinę, wyczyszczony dolot, nową uszczelkę kolektora dolotowego, egr jest elektrycznie odłączony, jest drugi na ścianie grodziowej. Układ dolotowy szczelny, wszystkie podciśnienia sprawdzone, zawór sterowania turbiny działa, gruszka szczelna. Vacuum -0.95 bar, kierownice turbiny...
Auto przy 240 tys. miało zrobiony rozrząd. Przy 245 tys. zostały założone zaślepki na kolektor, auto zaczęło bardzo przyjemnie chodzić. Sprzęgło zostało wymienione również przy 243 tys., ponieważ skończyło swój żywot. Przy przebiegu 267 tys. nie chodziło tak, jak powinno. Można wyprzedzać, ale ostrożnie, ewidentnie brakuje mocy. Obroty idą do góry,...
Ja to bym zrobił tak, ale moją poradą proszę się nie sugerować,bo ja lamer jestem i na niczym się nie znam- wpierw bym zobaczył czy przepustnica jest zamknieta. A często były przypadki, że nie, bo ktoś podkręcił ją na pancerzu, jak dwie nakrętki regulacyjne. Jak zamknięta to zobaczył bym czy powietrze nie dostaje się kanałem powietrza dodatkowego i...
Witam Proszę o pomoc, właśnie wyczyściłem i zsynchtonizowalem gaźniki , wymieniłem komplet uszczelek, dysz oraz nowe kolektory ssące oryginalne. Wszystkie gazniki wyregulowane książkowo, po odłączeniu wakuometrow i założeniu zaślepek na 1 i czwartym gaźniku oraz na drugim wezyka od sterowania kranikiem mam problem z trzecim cylindrem. Po podłączeniu...
W zetorze z lewej strony silnika na wysokości ostatniego cylindra powinna być zaślepka. Tam montuje się podgrzewacz. A jak nie ma to pozostaje wpiąć w przewód najlepiej idący od termostatu do kolektora. Montaż na wężu od chłodnicy to mało efektowne miejsce.
Witam. Dzisiaj zauważyłem że ucieka mi bardzo mocno płyn chłodzący w matizie z przodu bloku silnika pod kolektorem wydechowym, a nad filtrem olejowym jest taka metalowa zaślepka wielkości może 5-cio złotówki i z pod niej właśnie cieknie woda. Co to są za zaślepki, czy można to wymienić i jak się do tego zabrać żeby to uszczelnić
Niestety przyczyn falowania i zacinania obrotów jest wiele.Najczęściej jest to. --Przepustnica ale ty ją czyściłeś i przeprowadziłeś adaptację również sprawdź potencjometr pedału gazu i przewody które przychodzą do przepustnicy --Kolejną przyczyną są nieszczelności na kolektorze( zaślepki,uszczelki kolektora). Odkręć korek wlewu oleju jak przestanie...
Sprawdź podciśnienia za kolektorem dolotowym. ostatnio miałem przypadek nieszczelnej zaślepki właśnie za kolektorem ssącym, powodowało niestabilne obroty jałowe i ciągle ubogą mieszankę. jeśli słabo kręci wyczyścić masę lub dołożyć nową od ramy do silnika
To chińskie Delphi to może coś ogólnikowo sprawdzić o ile da radę.Merc ma to do siebie że żeby głębiej sięgnąć w diagnostykę to musi być SD. Odnośnie EGR to do merca nie widziałem w ofertach specjalnych zaślepek tego zaworu. Podobno zaślepienie daje trochę mocy kosztem gorszych spalin..Ja miałem tylko benzyny.
Przy mono czujnik jest wkręcany z tyłu w kolektor ssący. jorge ma rację, ten czujnik pod kopułką nie jest do niczego potrzebny, powinna tam być zaślepka. Ten samochód nie ma klimy więc nie wiem czemu o tym piszecie. Byłem wczoraj na regulacji gazu to zobaczymy ile teraz spali.
Ale bałagan... Nie wiem czym rożni się zetor od 60-tki? chyba tym że C-360 to kopia zetora o jakości jak skutery z CHIN.. To i to zależnie od magików mechaników może mieć odrzutnik lub simering. Jedno i drugie jest dobre wtedy gdy człowiek który to montuje ma pojęcie co robi. Najczęściej źródłem wycieku jest zaślepka wałka rozrządu lub śruba kanału...
Przesyłam zdjęcie komory silnika. Mam zaznaczony urwany króciec przy którym nie ma żadnego elektrozaworu oprócz czujnika ciśnienie w kolektorze, więc zapewne był podłączony tylko nie wiem do czego. Widać jeszcze jakąś dorobioną zaślepkę na kolektorze. Nie wiem czy coś tam miało (było) podłączone czy nie. Przypomnę że samochód jest przez kogoś pogrzebany....
dla ludzi ktorzy maja lub beda mieli w przyszloci podobny problem to powiem tak w moim przypadku za szarpanie i dlawienie sie odpowiedzialna byla zaslepka na kolektorze dolotowym a dokladnie jej brak zaslepilem i odrazu o niebo lepiej ale pozostal problem z utrzymaniem wolnych obrotow na zimnym silniku bo gdy jest cieply wszytko jest dobrze otoz trzeba...
Witam ponownie. W kolektorze ssącym nie ma prawa być płynu chłodniczego. W przypadku uszkodzenia uszczelki pod głowicą może się zdarzyć pare przypadków: Olej dostanie się do płynu - płyn robi sie brudny z korzuchem oleju widać to w zbiorniku wyrównawczym. Płyn dostanie się do oleju - z oleju praktycznie robi się szlam, widać to na bagnecie często też...
Masz kolektor od MF 255. One faktycznie miały świecę płomieniową. Tak jak napisałem, wkręć tam jakieś zaślepki albo wymień na taki od 3P.
-sprawdź czy jest iskra - na chodzącym silniku odłącz i lekko oddalaj przewód zapłonowy od świecy - jeśli słychać przeskok to zapłon jest ok. - warto by zczytać kody z kompa, niestety to troche kosztuje(może wtryskiwacz szwankuje) -jeśli możesz to sprawdź kompresję - - sprawdź wszelkie zaślepki w kolektorze ssącym, zwłaszcza przy trefnym cylindrze.
Ja już to przerabiałem. 90% to zapieczone kierownice w turbo. Możesz sprubować rozruszać dźwignie na turbinie, ale to pomaga na krutko i zaraz będzie znowu to samo. Polecam kupić uszczelki pod kolektor ssący i wydechowy. Wyciągnąć turbo rozebrać zamoczyć w nafcie i wyczyścić nagar który się zebrał na kierownicach, efet gwarantowany. Przy okazji wyczyścić...
W miejscu gdzie jest odpowietrzenie pompy jest wkręcona zaślepka, czy tak powinno być? Wygląda na oryginalną. Oryginalnie jest to śruba z oczkiem i króćcem na wężyk. Czyli musi być drożny wypływ. Najlepiej odkręć tą zaślepkę. Możesz jeździć bez niej. Czy ten silnik ma chłodnice spalin ERG? Silnik wygląda jak na zdjęciu a na nim tez nie widać chłodnicy...
Skrzynia juz naprawiona, torche się pomęczyłem ale odkręciłem i przykręciłem, okazało sie ze padł synchronizator na 3 biegu a ma czwartym był na wykończeniu- samemu było bardzo ciężko zwłaszcza bez kanału jak i dobrego podnśnika ale udało się, przy okazji jak wykręciłem układ wydechowy to wykręciłęm i kolektor - cały w nagarze oczyściłem,przed egr-em...
Jeżeli nie masz błędów od egra, to zawór jest sprawny i należy go zostawić w spokoju. Problemem jest to, że soft jest tak zrobiony, że otwiera egr na jałowych obrotach, przez co spaliny idą w dolot, silnik nie ma dość powietrza i w momencie dodania gazu dławi się. Wyczyść kolektor, zaślep egr (wystarczy jedna zaślepka na wydechu, lub przy kol. ssącym),...
Wiem tylko ze pasuje filtr powietrza i przewody WN od opla, chyba astry (o wiele tansze) co do modyfikacji to jeszcze nic nie robilem oprocz zaslepienia dolotu cieplego powietrza (walniety termostat w obudowie filtra) bo mi caly czas bral cieple. I wreszcie doszedlem przyczyn delirki silnika (stara i przeciagnieta zaslepka na kolektorze ssacym) co powodowalo...
Przy składaniu zwróć uwagę na kolektor ssący od strony 1 cylindra, pełni on rolę zaślepki kanału wodnego który przeważnie pęka.
Jeśli zaślepka EGR to musisz wyłączyć go z obsługi ECU. Już pisałem gdy EGR się otwiera to ECU musi dostać sygnał że zmienia się przepływ powietrza z przepływomierza i/lub mapsenora. Gdy nie ma zmian masz check engine. EGR musi być oryginał, kolektor ssący czysty itp
piorun - pomyliłeś EGR z filtrem węgla aktywnego - w Matizie nie ma EGR'u. A filtra nie ma po co odłanczać. Bzdury , kolego. w matizie jest EGR na pewno. Można go zaslepić po przez włozenie zaślepki między kolektor wydechowy a głowicę w miejscu otworu którym przechodza spaliny do tyłu silnika do zaworu. drugie miejsce to metalowa rurka prowadzaca z...
Witam... przeszukałem kawał internetu i w związku z tym ,że zdania są podzielone i to bardzo piszę tutaj i liczę na to ,że znajdzie się ktos kto konkretnie odpowie mi na pytanie ,a mianowicie chodzi o to jaki rozmiar zaślepek podejdzie w kolektorze bo przymierzam się do zdemontowania u siebie klap wirowych... Szukajac na allegro konkretnie do mojego...
Witam starałem sie naprawić u znajomego problem wyłączającej się turbiny. Po chwili stwierdziłem że nie ma wystarczającego napięcia na zaworze N75 (było 7V), co skutkowało brakiem reakcji gruszki turbiny plus do tego wymieniłem wężyki podciśnieniowe, teraz jest cisnienie i reakcja gruszki lecz po zakończeniu owych prac turbina przestała się w ogóle...
w tych silnikach bolaczka byla i jest parciejaca zaslepka kroćca na kolektorze ssacym, robi sie w niej otworek i lapie lewe powietrze poprzez krociec na ktory jest zalozona (99 % to ona). Zdejmij obudowe filtra powietrza i kuknij za wtrysk od tylu i napewno ja zobaczysz, potem zapal silnik i ja zatkaj palcem (poprawa napewno bedzie.
Witam Zleciłem wymianę uszczelki pod głowicą, łącznie z jej pełną regeneracją w matizie, bo przytarły mi się zawory na wałkach i nie odbijały do końca. Oddałem głowicę do pełnej regeneracji. Po przywiezieniu na warsztat, mechanik ją zamontował i odpalił silnik, chodził poprawnie, ale zeżarło nagle cały płyn chłodniczy, więc dolał (pomyślałem że przy...
odkopie trochę tamat, będę robił podobna modyfikacje dodatkowo montując zaślepki z BMW do tylu (połączenie dekiel-kolektor) oraz montowa Oil Catch między deklem a turbo. Chce wymienić tez te męmbrane pod deklem i tutaj pytanie do was (szczególnie Przemo) jak najlepiej ten dekiel otworzyć? obcinałeś go czy normalnie rwałeś ten dekiel żeby go oddzielić
To przyjrzyj się na głowice nie tylko maja inne zawory. W C-360 masz zaślepiony kanał wychodzący od spodu głowicy. W zetorach w tym miejscu jest normalnie otwór gdyż jest troszkę inaczej blok stworzony. Kolektor ssący o ile dobrze pamiętam śruby ma delikatnie po skosie nie tak jak w ursusach w pionie. A czym zaślepić ten kanał? Z c360 ta zaślepka będzie...
Turbo to chyba jeszcze można sprawdzić przy jeździe na wykresie. U mnie jest za duże o 75 ale to może czujnik tak jak piszesz albo może sam program przekłamuje. Może te 75 jest w granicy tolerancji. Ja tylko regulowałem pozycję zderzaka. Nie widziałem tam oryginalnej farby natomiast sztanga fabrycznie zaklejona. EGR masz całkowicie zaślepiony i wywalony...
Jeśli ktoś się tematem interesuje to odpowiem dla przyszłych pokoleń- uszkodzony był czujnik temperatury spalin na kolektorze wydechowym tzw EGT- dla porównania wszystkie moje pozostałe samochody mają silniki z rodziny caa i tam nie występuje ten czujnik, jest tylko zaślepka. Za to 1.6tdi rodzina cay też ma ten czujnik. przy odczytach czujników nie...
Dzisiaj odkręciłem kolektor dolotowy z auta (sporo roboty przy tym jest, ale dałem sobie radę) w celu zrobienia regeneracji tych zaślepek rotacyjnych. Najśmieszniejsze było to, że gdy odkręcałem pompę CR poczułem zapach ale na pewno nie ropy. Po wylaniu pozostałości z pompy na posadzkę i próbie podpalenia, bardzo gwałtownie się zapaliła cała plama,...
Bobek? W łączniku dolotu do kolektora ssącego masz zaślepkę. Wielkość doładowania jest zależna od obciążenia a nie obrotów. Dawkowaniem paliwa steruje MR, inaczej niż w starych rzędowych pompach. :) Bez komputera diagnostycznego nie dowiesz się czy czujnik czyta doładowanie prawidłowo.
Pytanie było odnośnie zaślepienie zaworu PVC jakie skutki uboczne a może jakaś poprawa? Tak czy siak dzięki za zainteresowanie tematem. PVC to odpowietrzenie skrzyni korbowej ("rozładowanie" nadciśnienia ze skrzyni) więc tylko zaślepienie go jest niedobrym pseudo-pomysłem ... Te opary oleju trzeba gdzieś odprowadzić. Skoro nie chcesz do kolektora -...
Jeszcze spóbuj ustalić czy położenie palca rozdzielacz jest prawidłowe.Wykręć świecę z pierwszego cylindra ustaw tłok w pozycji górnej (w fazie sprężania) palec powinien trafiać na bolec odpowiadający pierwszemu cyl.,również zdejmij osłonę rozrządu i sprawdż czy górne kółko trafia na znak na obudowie.Jak wszystko gra to może być zapchany katalizator...
teraz pytanie , ten sam silnik i rocznik, w książce megane pisze że sonda lambda jest zamontowana przed katalizatorem, jak sprawdzam sondy w sklepie to wszystkie też mają opis że przed katalizatorem, a ja mam sondę za katalizatorem ? a w kolektorze wydechowym mam zaślepkę (śrubę) w miejscu gdzie powinna być sonda. Czy to ma jakąś różnicę przed czy za...
Tak jak piszą powyżej oraz poszukaj nieszczelności w dolocie (fałszywe powietrze) - niektóre kolektory dolotowe miały króćce do podciśniena, po ich likwidacji otwór w kolektorach zaślepiano zwykłą zaślepką plastikową (korek plastikowy) która lubiła wypadać lub np przy strzale w dolot - wylatywała w kosmos - objawy takie jak opisujesz.
Zaślepki na waz z turbo i ten na kolektor i 2bary napompuj.inaczej nie znajdziesz. Statystyczne najczesciej pada łącznik turbo ic lub1 wąż
Witram. Panie kwantor,kolega na początku napisał jak zaślepić przewód dolotowy i wylotowy(ten od kolektora ssącego).Wtedy płyn wypelni egr cooler i bedzie zamkniety obwód płynu,zakładajac że zaślepki beda szczelne i nic nie dostanie się do kolektora ssącego!!!ale jak już zaslepiać to moze i spaliny i płyn,po co go napełniac.Ciekawe tylko jak to wpłynie...
Kłaniam się forumowiczom. Mam kilka pytań dotyczących ursusa 904. Silnik mam starego typu czyli Z8001, silnik jest po kapitalnym remoncie, wszytko było zrobione jak książka pisze tj. osiowanie bloku, szlif wału, planowanie głowicy, nowe części i regenerowana pompa wtryskowa. I tu pojawia się pytanie. Chodzi mianowicie o to, że mechanik regenerujący...
Witam! Pacjent to GOLF 4 1.4L 16V 1998r LPG. Chciałbym w nim wymontować zawór EGR+elektryczny zawór podciśnienia. Zawór jest stary i na 100% jest zapchany. Dodatkowo najprawdopodobniej poprzedni właściciel dał zaślepkę przy przepustnicy bo te śrubki i podkładki były ruszane. Według mnie lepiej to zdemontować niż żeby było zaślepione i zawadzało. Zawór...
Dziękuję za dokładne zdjęcia - to właśnie ta rurka i te kanały wodne. Wszystkie kanały przy uszczelce to raczej się nie zapchały, ale gdzieś po drodze mogą się łączyć. Rurka i okolica jest drożna - ładnie wchodzi sprężynka (taka jak od regulacji lusterek). Z boku, pod kołem rozrządu jest brok, zaślepka, która zasłania jakiś kanał wodny. Wygląda, że...
każdego benzyniaka da się używać na gaźniku, pytanie tylko - poco? nie wiem czy tak bez problemu założysz aparat zapłonowy - może być wbita kulka - zaślepka w otwór olejowy w wałku rozrządu w ten w który wchodzi bolec aparatu zapłonowego (trzeba sprawdzić) - w Astrach F jest tak właśnie wbita kulka i jak zakładałem w swojej Astrze silnik 1.6 który był...
Mam taki dolot jak na ostatnim zdjęciu w Golfie 4. Musisz zblokować klapkę zimne/ciepłe powietrze w pozycji tylko zimne. Dodatkowo na tym chwycie powietrza przy pasie przednim możesz dorobić z butelki po Dynazelu zaślepkę/osłonę w kształcie łuku, żeby powietrze zaciągane było tylko z wlotu, a nie z komory silnika. Jednak temperatura z czujnika w korku...
czujnik ciśnienia paliwa umieszczony za filtrem paliwa pokaż go w astrze g 2,0dtl Omega Vectra Astra filtr jak najbardziej jest i powinien być w silniku DTL zorientowany zwykle w okolicy ściany grodziowej koło zaślepek wentylatora nadmuchu stan świec i przewody WN no comments Problemy ze świecami na zimnym silniku mogą również mieć taki objaw nie rozpali...
Witam. Mam dokładniejsze informacje: chodzi o KOLEKTOR SSĄCY<ŚRODKOWY> i o zaślepki które w nim są- to je wywala. Najdziwniejsze, że podczas jazdy na benzynie. Dzięki
Więc podsumowując koszt zabawy z francą.... Zestaw żrub głowicy cylindrów VICTOR REINZ 14-32154-01 73,9 kolektor wydechowy Elring 30 Uszczelka, kolektor dolotowy VICTOR REINZ 71-33563-00 16,3 Pierscień uszczelniający wału, wał korbowy ELRING 157.200 40 Uszczelka, rura wylotowa FA1 220-918 13,3 Total Quartz ENERGY 9000 5W-40, 5l 71,9 (do wymiany za 1k...
Witam, wiem, że jest tego od groma, ale zanim się oburzycie doczytajcie do końca. Złożyłem od podstaw, od samiuśkiej ramy ogara 200. I problem jest jeden: tłumik. A właściwie zaślepki. Zostały tylko 2: takie "sitko" i jedna zaślepka z 2 otworami po bokach i jednym na środku, przez który przechodzi ten pręt. Problemu by nie było, ale one są tak zapieczone,...
Na warsztacie posiadamy cdifa ale byłem u znajomego w warsztacie i po jego diagnozie tylko ten przepływ powietrza mu się nie pobodobał , był też błąd zaworu EGR ale w tedy był zaślepiony (lecz nie pokazywał się zaden błąd na zegarach) . Podczas czyszczenia kolektora wyjąłem zaślepkę która zastosowałem do zaślepienia EGR błąd nadal był ale nie wyświetlało...
Nie chodzi mi, że to 110KM :) To wiem, bo jest napisane w temacie. Ten silnik 110KM nie występuje tylko w jednej odmianie. Podaj 3-literowe oznaczenie silnika. Oznaczenie można odczytać z przodu bloku silnika, tak na prawo od akumulatora podciśnienia (ta czarna kula z tworzywa), w zasadzie pod wlotem grubego węża z chłodnicy do silnika. Prawd. będziesz...
co ja bym zrobił. zaślepił egr zaślepki do egr'a dostaniesz w ASO vw 038131925a za śmieszne pieniążki albo na allegro znajdź, pamiętaj że potrzebujesz dwie zaślepki i dwie uszczelki, na sam egr bądź kolektor ssący i na kolektor wydechowy. jeżeli nic się nie zmieni to podmienić Przepływkę
nieznam sie na tym,,niewiem gdzie szukać danych silnika,jest coś takiego jak regulator mieszanki z którego odprowadzone są przewody wysokiego ciśnienia jest jeszcze podobno kolektor ssący ....z kolektora wydechowego wychodzi przewód metalowy zakoncziny jakby zaślepką.
W samochodzie Seat Cordoba 1.4 2004r (6L2) skanowanie błędów wykazało: 16706 - Czujnik obrotów silnika (G28) P0322 - 35-00 - brak sygnału Pytanie, czy jestem w stanie wymienić sam ten czujnik? Gdzie dokładnie jest umieszczony i co trzeba zdemontować do wymiany? Między rozrusznikiem a blokiem cylindrów od strony sprzęgła i trzeba wymontować kolektor...
Witam, Pytanko takie mam, ale pierw nieco opiszę. Na początku września kupiłem sobie Alfę jak w tytule, no i dość szybko zauważyłem że dymi znacznie ponad normę rozmawiałem z poprzednim właścicielem, on utrzymuje że zatkał EGR, i że dymi bo nie przeczyszczona. Gdzieś na początku miesiąca pojeździłem na wyższych obrotach nawet zdarzyło mi się cisnąć...
2.0i R4 16V o mocy 136 KM (kod: X20XEV) w latach 1994-1999 - Plastikowa pokrywa zaworów która potrafi ciec, oczywiście za mała moc do takiej masy, pękająca uszczelka głowicy między czwartym cylindrem a kanałem wodnym. Sam jesteś plastikowy :) To co napisałeś to same bzdury. Pokrywa jest oczywiście metalowa a plastikowa to jedynie zaślepka zakrywająca...
Miałem też coś takiego w Lagunie 2.0 F3R. Po wystrzale obroty na jałowym szły ostro w górę. Sprawdziłem chyba całą elektronikę, przepustnicę i.t.d.. Przyczyna była prozaiczna. Podczas wystrzału "zsadziło" zaślepkę z króćca który znajduje się na kolektorze ssącym. Ciśnienie spadało, z czujnika ciśnienia bezwzględnego szedł sygnał i komp. zwiększał obroty.
Wracam po ponad roku od mojego pierwszego postu w tym temacie. Problem po zastosowaniu przeze mnie "naprawy" zniknął na dobre . Nie ma check-a od blisko 44tkm. Jeżdżę i czekam cierpliwie jak długo "pociągnie" bez p1113 . W życiu nie podejrzewałem że usunięcie problemu jest tak banalnie proste. Dodano po 10 witam, niestety problem z "mitycznym" TWINPORTEM...
Że obniża moc to nie słyszałem, najwyżej kontrolka się zapala. Do tego są zaślepki z małymi dziurkami. Jeśli zaciąga powietrze w stronę kolektora to lepiej porządnie zaślepić, jeśli dmucha od strony wydechu to nie ma wpływu. Z prostszych rzeczy możesz spróbować odpiąć przepływomierz i sprawdzić czy coś się poprawi.
Po lewej stronie masz od góry wężyki, ale również powinny być tam zaślepki na króćcach, również po lewej stronie między kolektorem ssącym a pokrywą zaworów jest wężyk od odmy. Po prawej stronie masz wężyki z boku kolektora. Żaden nie może być popękany.
Witam. Jest mały problem z seatem toledo 2 2000 rok tdi 110 km AHF przebieg 215 kkm a mianowicie: Na początku było wszystko OK zero problemów. Pewnego deszczowego dnia w momencie załączania się turbiny ok 1700-1800 rpm nie było charakterystycznego gwizdu i brak przyspieszenia. Zgasiłem auto odpaliłem i wszystko było OK zero problemu ?! Potem jeździłem...
Wszystko zależy od ECU, w fabii nie było problemu, być może w tym już następuje korekcja ilości paliwa od przebiegu i trzeba emulator poziomu paliwa. Każda instalacja sekwencyjna może podpierać się benzyną, jeśli gazownik twierdzi, że to nie możliwe to trzeba by go zmienić. Fajnie ktoś poprawiał kolektor i montaż wtrysków - widać zaślepki.
Jeszcze co do gasniecia i falowania obrotow to zobacz na kolektorze ssacym, niedaleko linki od gazu jest taki kruciec zakonczony gumowa zaslepka---lubi sie w niej zrobic dziurka----na wlaczonym silniku przyloz palec do niej od tylu i zobacz czy nie robi sie podcisnienie tz. czy nie ciagnie Ci palucha :lol: jesli tak to silnik bierze lewe powietrze(szarpanie,...
Witam mam problem z Pugiem gdyz wczoraj zrobiłem uszczelke pod głowicą i auto "kichnęło" na gazie i od tej pory szarpie na wolnych obrotach po czym gasnie. Tak samo na benz. jak i na lpg sprawdziłem podcisnienia i cały kolektor ssący czy czasem nie pękł ale jest cały wypadła tylko zaslepka od spodu kolektora zamontowalem ja z powrotem lecz bez zmian...
Witam Potrzebuje żeby ocenić montaż mojej instalacji gazowej. Była zakładana w dość dobrym zakładzie 4 lata temu, ale kilka rzeczy mnie zastawania. Samochód to Rover 416 1,6 si z 96r. Instalacja to 4gaz (to samo co stag 300) Reduktor Zavoli zeta, wtryskiwacze Valtek 1 Om. Do rzeczy: 1 Czy wężyki miedzy wtryskami a kolektorem nie powinny być idealnie...
Dość trudno zlokalizować nieszczelność pompy wody(na serio) Zaślepki bloku od strony skrzyni jeszcze trudniej, ale pierwsza sprawa to pękający kolektor ssący.
W tych JTD czasem nie ma tego myku z EGR że nawet serwis zakłada pseudo zaślepkę z dziurkami aby zatamować przepływ... Tak czy siak zaślep EGR i zobacz jak wygląda kolektor dolotowy bo może być ładny asfalt w środku....
EGR też chroni dolot przed przeładowaniem... ja bym zaślepkę zdemontował.. Kolego diagnosta06 myślisz o podniesieniu SVBL? Egr chroni dolot przed przeładowaniem od strony spalin. Egr ładuje spaliny do kolektora dolotowego więc jeśli się nie zamknie to może przeładować dlatego dla pewności został zaślepiony. Zresztą nie było żadnej różnicy.
Witam po małej przerwie, tak wiec... przyszedł mi zawór N75 ( poprzednio zaślepiłem EGR ktory okazal się nie całkiem zaślepiony) , czym prędzej popędziłem aby go zamontować, zaryzykowałem i zrobiłem test przed clipem, kto biednemu zabroni bogato żyć... odpalam ruszam i .... muł oraz kłęby dymu. jednak po przejchaniu ok 200 m juz nieco lepiej i tak kawałek...
Uruchom mechanicznie, lub elektrycznie hamulec górski i dodaj gazu, obserwój, gdzie wieja spaliny przy połączeniach na kolektorze. Nie ma wiać nigdzie! Wykonaj zaślepki na intercoler i podłącz cisnienie ok 3 bary. Ciśnienie ma się utrzymywać przez conajmniej kilkanascie sek. bez zauważalnego spadku na zegarze. Wcześniej możesz obejrzeć dokładnie intercoler...
Odłączyłem przewód serwa od kolektora, otwór w kol zaślepilem, w wężyk włożyłem zaślepkę i skręciłem opaska. Hamulec zrobił się twardy, udałem się na przejażdżkę i nadal to samo, jak puszcze gaz to "puffff". Czy możliwe, że od drugiej strony serwo jakoś przepuszcza, nie wiem, na pompie. Zaworek wyjąłem, nie bez wysiłku, i trzyma w jedną stronę, w drugą...
Ja bym zaczął od wykluczenia nieszczelności, "lewego powietrza" na 4 cylindrze, z niego idzie podciśnienie do serwa hamulców, na próbę zaślepić króciec, nastepnie wziąć plaka lub tp spray i pryskać przy pracującym silniku po kolektorze, zwłaszcza miejsce styku z głowicą, tam gdzie jest uszczelka. Kolejny podejrzany to egr, dociąć na próbę zaślepkę pod...
Witam, Mam problem z dużym spalaniem w silniku M54B25, jeżdżę co prawda po mieście ale godziny takie, że jest mało zakorkowane, odcinki po ok 15km, spalanie z dystrybutora wychodzi prawie 19l/100km. W sterowniku silnika 0 błędów, robiłem próbę dymem na nieszczelność i wyłapałem uszkodzoną zaślepkę kolektora dolotowego ale po wymianie nie widzę więcej...
Słuchaj HENIO Elektrita, natomiast powinieneś wiedzieć że w Oplu regulacja obrotów biegu jałowego odbywa się podawaniem fałszywego powietrza w sposób kontrolowany przez sterownik silnika do silnika krokowego; jak silnik krokowy się wysuwa to obroty rosną a jak wsuwa to odwrotnie. Jeden krok to 0,04 mm. Usterka nr 35 pomimo że wskazuje na silnik krokowy...
To jest osłona termiczna kolektora wydechowego. Ściągnij ten plastikowy dekiel z silnika i zobacz czy z pod pokrywy zaworów kapie olej na kolektor
Bo zawsze się tam montuje w tego typu silnikach - uchwyt cewek jest zarazem zaślepką otworu. Cewką steruje sterownik silnika na podstawie impulsów z czujnika położenia wału i sygnału z czujnika podciśnienia w kolektorze dolotowym (MAP).
zaślepka głowicy zaślepka wałka zaślepka kontakt
konica minolta c224e edacs tetra kosiarka silnik indukcyjny
schemat kabli radia schemat kabli radia
Aktywacja sterowania głosowego w ISUDAR Rootowanie radia Isudar - jak uzyskać uprawnienia?