Witam. Po przekręceniu kluczyka nie kręci rozrusznik, kontrolki przygasają, bendix stuka. Początkowo sprawdziłem masę od akumulatora,wyczyściłem ją, ale nic to nie pomogło. Założyłem też nowy(naładowany) akumulator, lecz też nic nie daje. Czy to mogą być zużyte szczotki w rozruszniku,lub jakieś zwarcie? Mam też pytanie, czy przy wymontowywaniu rozrusznika...
Na hamowni nie zbada się smarności i właściwości czyszczących oleju napędowego, więc nie wiem po co badać silnik na hamowni? Były za to przeprowadzane badania smarności ON HFRR w laboratorium Orlenu w Płocku i w laboratoriach w Niemczech - wyniki tych badań (i analizy spalin) potwierdziły pozytywne subiektywne odczucia po stosowaniu 2T w dieslu. Ja...
Kiedy Tesla konstruował swój silnik ,też nie miał charakterystyk, ani parametrów. Czy kolega W5 zakłada (zgodnie z charakterystykami i wzorami ) że kolega Jędrzej 36 ma w domu laboratorium i zdejmie mu charakterystyki pracy, ewentualnie ,,nie pracy", lub zbada parametry budowanej konstrukcji. Widać, że nadchodzące upały już na kolegę W5 działają. Kolega...
Czemu Tesla używa silników indukcyjnych? Tutaj tłumaczą, dlaczego Tesla nie używa silników DC zasilanych bezpośrednio z baterii. Ciekawe kto pierwszy zbada silnik modelarski 1kW, 200g i przedstawi realne wyniki. Było to już nieraz robione. Kiedys znalazłem takie wyniki. Dużo sie nie różniły od zadeklarowanych. Poszukaj w sieci. http://www.academia.edu/1360191/Brushles...
Dzięki za odzew, właśnie jestem po próbie odpalenia z innego aku od traktorka - to samo, popiołem również kablami z samochodu i ta opcja poskutkowała ale po ok 5 minutach dopiero mój traktorek odpalił. Następnie syn jeździł nim przez godzinę i do puki silnik był ciepły to jakoś odpalał, ale obecnie martwy. Czy jest sens zawiezienia rozrusznika do firmy...
Uszkodzona deska bezpieczników lub zwarcie przewodów silnika. Wypnij złącza z deski i silnika zbadaj wiązkę silnika.
W takim razie niech autor tematu silnik odda na złom. Użytkownik uniknie porażenia prądem. Nie wpadliście na to, Że silnik został zasilony trzema fazami tylko na czas próby?. Użytkownik po stwierdzeniu na OKO poprawnej pracy silnika powinien ten, że motor powierzyć osobie, która zbada stan izolacji uzwojeń czy to za pomocą IMI (uzwojenia?stojan). Uzwojenia...
musisz podjechać do gazownika niech Ci zbada instalację , może parownik lub filter masz zasyfiony !?
Myślę , że to wykonawca i to jest porażające.t Wniosek zdecydowanie przedwczesny, ale tego nikt nie zbada na odległość. Potrzebny jest elektryk na miejscu, a usterka jest banalna.
Jeżeli wymieniałeś już dwie pompy znaczy że problem nie jest w pompie tylko gdzieś dalej. Jeżeli ktoś tego dobrze nie zbada to oszukiwanie czujników z pompy nic nie da. Trzeba przeszukać instalację i zasilanie paliwem.
Chce jeszcze dodac że przed chwila byłem w aucie co juz stał z 10 godzin silnik wszystko zimne i tylko na zapłon wezme wlacza sie wiatrak, płyn chłodniczy rozowy czysciutki, cisnienia zadnego nie ma w wezach rownierz, dlaczego jeszcze wiatrak na samym zapłonie sie wlacza ? Podpiąć pod kompa zobaczyć jak komputer widzi temperaturę silnika. Pod lewą...
- no przy 230 tyś km wiadomo, że jest lekkie zużycie silnika - stan pompowtryskiwaczów; właśnie o tym mówię, może to są właśnie objawy, że trzeba się nimi zająć, a nie zmieniać dawki startowej czy cokolwiek innego jako "leczenie syfa za pomocą pudru" - co ma stan rozrusznika ? jeżeli na zimnym jest ok, a na ciepłym odpala normalnie ?? aku również uważam,...
Qrczę :) A to się dowiedziałem że silnik trójfazowy to urządzenie o mocy czynnej jedynie. Zawsze mnie uczono że indukcyjne :):) . Poza tym w sieci z "pogiętym" przez silniki czy trafo napieciem, dokładna analiza jest zawsze możliwa jedynie w częstościach w których działa urządzenie pomiarowe. Temat grzałka, jest tematem dość szerokim. Trzeba bowiem...
Silnik może by przyczyną bo to silniki szczotkowe jak mniemam i na stykach szczotka-komutator mogą się dziać różne rzeczy nawet w nowym silniku, spróbowałbym dać inny silnik skoro wykluczacie inne przyczyny? Inną przyczynę można upatrywać w niedopasowaniu sprzęgła/przekładni pomiędzy silnikiem a śmigłem łódki: obejrzyjcie dokładnie czy tutaj nie ma...
Dane masz na "tabliczce znamionowej" napięcie, prąd i oporność cewki, czy to silnik bi- czy uni- polarny można dojść po ilości przewodów. Czego chcesz więcej, moment? Jak podłączysz silnik będziesz mógł go zbadać.
Wpierw zbadaj jaki masz prąd rozruchowy.
Witaj. Pompę ciepła się robi?😉 Pod wejście sprzężenia zwrotnego musisz podłączyć generator choćby na ne555. Sprzężeniem zwrotnym jest magnes i hallotron. Częstotliwość trzeba najpierw zbadać mierząc fizycznie uruchomiony silnik. W praktyce może być poprostu nieco mniejsza niż nominalne obroty silnika czyli około 1000Hz Pozdrawiam
Po pierwsze, zbadać te zakłócenia - masz jakiś oscyloskop 2-kanałowy?
W Scenicu 2 można zbadać tylko silnik, CAN nie działa, interfejs KKL na FTDI wystarczy.
Witam ! Ten "sznurek" to może być włókno szklane. Proponuję nie rozwijać sznurka, a dobrać się, sprawdzić czy druty wchodzące w szczeliny w komutatorze mają połączenie, czyli delikatnie odizolować (jak najbliżej komutatora) drut i sprawdzić wszystkie 36 połączeń. Być może w miejscach nitowań brak połączenia, być może wystarczy podobijać miejsca nitowań...
Typowo to nieszczelny dolot/gaźnik. Choć po 5 latach to może być zajechany silnik. Trzeba by zbadać kompresję i szczelność dolotu. . PS Kosiarka był serwisowana co rok tzn olej ,filtr powietrza , luzy zaworowe , i czyszczenie żeberek cylindra oraz wentylatora żeby się nie przegrzewał.
Zbadaj silnik krokowy jak możesz to wyczyść.
szukam osoby ze śląska z która moglibyśmy zbadać temat wykorzystania silnika jako prądnicy jako łądowanie akumulatorów w aucie elektrycznych , szczegóły telefonicznie lub osobiście
Jak włączasz drukarkę z otwartą pokrywą to na 100% powinien odparkować się mechanizm service station... jeśli silnik nie rusza to albo silnik albo elektronika... w obu przypadkach żeby naprawić potrzebny jest szrot z podobnymi drukarkami (choćby po to żeby diagnozować... jak chcesz mozęsz oscyloskopem ewentualnie miernikiem zbadać stan napięć złącza...
Zgadza się że ładnie to on nie będzie chodził.Nie proponuje tu kręcić silnika na 5 tyś ale zbadać czy zapali.
Bójcie się Boga wszyscy z tymi pomiarami. za to da się zbadać organoleptycznie - silnik pracuje głośno. Rozumiem, że badanie silnika na słuch jest dla Ciebie podstawą, a pomiar prądu jest czymś zbędnym? Do takiego poziomu dyskusji nie dam się sprowadzić.
Mostek H proponuję zbadać.
Żadko się psują. Płytą zakręci dopiero jak ją zobaczy laser. Proponuję najpierw zbadać samą głowicę lasera (czyszczenie, regulacja...). pozdro
Jest jeszcze gorzej.. Dodano po 38 Dzisiaj zbadamy silnik montowany w kultowych samochodach Volkswagen Garbus i jego pochodnych. Zobaczymy, co było kluczem do sukcesu wynalazku Ferdinanda Porsche i dlaczego jego produkcja trwała ponad 65 lat. Nic nie badasz tylko prezentujesz co więcej żadnego klucza do sukcesu nie podałeś. Po prostu były produkowane...
Dlatego też warto zbadać wartość prądu silnika. Jaką temperaturę osiągają te dwa inne tranzystory?
nie mam żadnych danych o silniku (no, oprócz tego, że spokojnie działa 2 paluszkach AA) Koniecznie musisz zbadać ten silnik, chodzby w najbardziej ograniczonym zakresie: Zmierz prąd jaki pobiera nieobciążony silnik, a następnie zacznij obciążać silnik (jak to mały silniczek to złap go w palce) aż do jego całkowitego zatrzymanie i wtedy odczytaj prąd...
Dlaczego silnik powoduje całe to zamieszanie, Nie zbadasz jego stanu wewnątrz to się nie dowiesz. czy jest on tylko jedną z przyczyn powstania tego problemu? Jeśli "leci dym" to zapewne tak. Dalsze wnioskowanie to na podstawie próby zasilenia silnika bezposrednio z baterii.
Przecież zdejmowałeś filtr przy niepracującej pompie .Wiec skąd miało być ciśnienie?Mogło być ale jakbyś zaraz wymieniał ten filtr po wyłączeniu silnika - zawór zwrotny jakiś czas utrzymuje to ciśnienie po zgaszeniu. Jak wymieniłeś filtr paliwa to teraz najpewniej teraz zbadać ciśnienie manometrem na wtrysku. Będziesz wiedział czy pompa siadła czy regulator...
Ten procesor steruje wprost wyświetlaczem, a on przecież działa; więc sprawdź napięcie na porcie procesora, czy jest tam 4,8 V na p.33. Jeśli jest - to lupa w rękę i multimetr i zbadaj, dokąd to napięcie dociera (po ścieżkach PCB).
Jak brak obrotów silnika o czym sterownik wie bo go "zbadał "wiec nurkujemy do silnika czy na jego szufladzie są wszystkie wyjścia, wszystkie trzy uzwojenia, oczywiście miernikiem np po położeniu pralki na lewym boku, nigdy nie na prawym. Wtyczka oczywiście schowana w kieszeni a woda zakręcona aby nie było problemów! To przerywane pobieranie wody ma...
Musisz zbadać, czy silnik posiada fizycznie uzwojenia 3 sztuki jak trójfazowy U V W, odczep zworę i kondensator, a następnie zmierz rezystancję na każdym uzwojeniu i między uzwojeniami. Może to być silnik jednofazowy z dwoma uzwojeniami i kondensatorem, tylko wykorzystali złącze od 3 faz. Albo to silnik z uzwojeniami trójfazowymi przystosowany do zasilania...
Myślałem,że wysiadł silnik jednak wg wskazówek na forum sprawdziłem go poza pralką i silnik jest ok. Pomyślałem o module (faktycznie był zakopcony) wymieniłem na sprawny - zrobiłem próbę było OK ale w połowie następnego prania dziwnie zaczeło iskrzyć z pod pralki - wyłączyłem -po ponownym włączeniu pralki aby zbadać co to było - silnik już nieruszył-...
Witam zbadałem silnik kondesator 10 był ok. Dopiero jak założyłem 30 to wystartował powoli ale nie wszedł na obroty przedzwoniłem uzwojenie niby ok ale nie można go uruchomić musi być gdzieś w środku skrót więc silnik złom.
Raczej próbuje naciągnąć bo to nie sprzęgło. Jak je zbadał?? Mogę dać sobie rękę uciąć że to wysprzęglik bo na to objawy wskazują. Zanim uruchomisz silnik napompuj pedał sprzęgła z 20 razy do oporu, uruchom silnik i sprawdź czy jest lepiej ;)
Przekaźnik dobiera się stosując współczynnik 1,1. Jednak myślę, że w tym przypadku ustawienie wartości prądu znamionowego silnika będzie ok. Jeśli nie to 3,6x1,1. A jeśli chcesz dokładnie zbadać jak silnik pracuje to należy dokonać pomiaru prądu w jednej fazie.
Świece sprawdzisz na żarówkę. Kabel do + akumulatora, drugi do świecy. Żarówka ma świecić. Lecz dokładniej jest zbadać poprzez pomiar natężenia prądu płynący przez świecę. grzeją nawet podczas gdy silnik chodzi Tak, lecz tuż po rozruchu, do max. minuty, zależy od silnika.
RAE0113Z ale zbadaj silniki i przedmuchaj optykę i może ruszyć .
No co -optyka CD. Przy okazji zbadaj silniki.
czy są jakieś testy co zbadają silnik i zawieszenie?
Czas zwalniania przestawiony na krótszy? Raczej na dłuższy. Tak, też próbowałem i tego. Prowadzi do błędu przeciążenia podczas zatrzymania. Co jest na wale silnika oraz jaki czas hamowania jest ustawiony? Zbadaj profilaktycznie napięcie DC na szynie DC w monitorze falownika.
Ale podstawa jest zbadanie obrotów nominalnych silnika (na biegu jałowym) i porównanie z nominalnymi obrotami pompy
Czy masz sprawne ssanie w tym silniku. Jeśli masz czym, to zbadaj kompresją sinika, może silnik jest już na "wykończeniu".
No to do niezłych fachowców jeździsz. Wymrugaj błędy (kody migowe), zbadaj czy sonda pracuje, jeśli nie to wymień sondę i olej w silniku jeśli już długo tak jeździsz (rozrzedzony benzyną=szybka utrata panewek). Jak zbadać sondę i wymrugać kody bez problemu wyszukasz w necie. Jeśli sonda nie daje napięcia (może być inny powód) musisz wzbogacić mieszankę...
Kondensator C3 do zmierzenia (najczęściej traci 1/2 pojemności) i ewentualnej wymiany oraz dioda D1. Poszukaj diody Zenera na PCB i zbadaj ja tez, oraz wszystkie rezystory SMD w łańcuchach szeregowych. Na kondensatorze elektrolitycznym powinno byc ok. 15 VDC.
Ja bym łączył wyjście falownika bezpośrednio na silnik (czyli zgodnie z literkami w nawiasach). Zmierz jeszcze w silniku czy są równe oporności między kołkami i czy aby któryś nie jest połączony z masą. Pamiętaj że może się kręcić w złą stronę, musisz to jakość po odpaleniu zbadać.
Zbadaj ciśnienie oleju i kompresje. To jest najważniejsze,a najlepiej słucha się silnik przez kij od miotły i do ucha bokiem kija bo uszkodzisz ucho. Ocenisz w ten sposób skąd wydobywają się niepokojące dźwięki. Dodano po 3 Jeszcze jedno. Na zimnym czy ciepłym jest inaczej ?
Dlaczego twój "wzmacniacz" dzieli sygnał przez dziesięć? Zbadaj dokładnie układ do którego się podłączasz (zrób schemat) możliwe że podłączyłeś się pod wzmacniacz różnicowy (pomiarowy) w przypadkowym miejscu i zbierasz sygnał wspólny podczas gdy ważny jest różnicowy, żeby odjąć offset 2,22V musisz wiedzieć czy jest on stały. Jeśli to praca inżynierska...
na początek zbadaj czujnik tem. silnika - padają
Dziękuję za informację. Faktycznie znalazłem w okolicy firmy zajmujące się naprawą silników elektrycznych, więc jutro skontaktuję się i zbadam temat. Ogólnie zależało by mi na nieprodukowaniu dodatkowych elektrośmieci + pralka świeżo po gwarancji, więc kto wie czy po kupnie nowego silnika nie pójdzie coś nowego.
W takim razie jakie są objawy (które doprowadzają do tego, że silnik nie wchodzi na obroty)? Jak zachowuje się silnik pracujący bez paska? Równo wkręca się na obroty, nie dusi się (uboga mieszanka) czy nie czwórkuje (bogata mieszanka)? Nie odcina gdzieś na obrotach, czy można na słuch wyczuć przy jakich obrotach następuje rezonans wydechu? Jak zachowuje...
Po pierwsze wylej paliwo i wlej świeżego, wymień filtr paliwa, zbadaj ciśnienie paliwa. Jak się pompa pali to niezły syf w baku robi. Po drugie stare paliwo nie chce się palić zbytnio.
Generalnie chodzi mi o samą zasadę sprawdzenia takiego silnika co z czym połaczyć żeby chodził. Mam ich parę i chciałem wszystkie zbadać.
Zanieś wirnik żeby zbadać zwarcie między zwojowe wirnika.
Kolego kabina do góry. Wiązka od strony kierowcy (lewa strona silnika) wypinasz kostkę sprawdź przejścia od ECU silnika do kabiny. Tam wszystko musi grać. Najłatwiej to zbadasz biorąc kawałek sprawnego przewodu, podpinasz pod wiązkę ecu silnika, drugi koniec pod miernik, a wolną sondę miernika pod kostkę przy kabinie i szukasz przejścia kolejno w pinach...
Ten trzeci przewód to pewnie ochronny, żółto-zielony. Kondensator mógłbyś zbadać sam miernikiem lub zbadać jak się ładuję, ale jak nie masz w tym doświadczenia to proponował bym zanieść do punktu naprawy, bo dla nich to "chleb powszedni", a jeżeli chcesz to wyjmij też silnik do sprawdzenia, bo może się okazać że wszystko masz sprawne a padł programator.
(-) komputer pokazuje błąd 133,134,1123 i nie można tego wykasować. Kody usterek powinny być 4-cyfrowe, np P1234 . Dwa pierwsze, które podałeś, są niezrozumiałe, ostatni brzmi: P1123 - Throttle position sensor (TPS) in range but higher than expected / Czujnik położenia przepustnicy (TPS ) w zakresie, ale wyższy niż oczekiwany. Na obrazku poniżej chodzi...
Zapytam przekornie, a co jeśli chcielibyśmy ten układ zastosować do jakiegoś youngtimera typu Maluch, gdzie nie ma elektrycznej pompy paliwa? Jak układ "zbada" że silnik pracuje?
W tablicach nie znajdziesz momentu bezwładności dla brył o skomplikowanym kształcie. A opory bywają różne... Zgadza się, lecz aby zbadać silnik można zastosować koło zamachowe o prostej bryle np. prosty dysk, lub walec. Sprawność dla łożyska kulkowego wacha się w granicach 0,98 - 0,99.
Sprawdź jednak jeszcze raz dysze w gaźniku oraz filtr paliwa. Czy jesteś pewien poprawnego działania ssania oraz w jakiej kondycji jest silnik - ciśnienie w cylindrze. Zbadaj też uszczelniacze wału silnika.
No, ale to też tylko na zimnym sondę zbadać?
elgutto - wzory są w szkolnym podręczniku fizyki, tylko rachunki według tych wzorów są dość ciężkie; jaki metal, i co chcesz rozumieć przez "zaczyna"? zależność oddziaływania od odległości też tam jest; magnes jest równoważny cewce z prądem - to może ułatwić rachunki, chyba to jest u Suffczyńskiego. Zbyszku - obudź się - nowe prawa fizyki nie wprowadzą...
Zdejmij tą czarną gume z turbiny i przewodu. Dokładnie zbadaj czy nie jest popękany. Jezeli jest cały to do prześwietlenia odma i turbo. Dokładnie w tej kolejności. Troche oleju w przewodach powietrza w silnikach doładowanych zawsze będzie, ale nie powinno to wyciekać.
Jeśli kręci żwawo to akumulator się w miarę wyrabia. Problem może leżeć w świecach (któreś niesprawne) albo gdzie indziej. Woltomierzem tego nie zbadasz. Wielkich mrozów teraz nie ma więc obstawiam, że problemem jest ogólna kondycja silnika, a nie świece. Plak czy inne samostarty to najlepsza droga do rozpieprzenia głowicy, przepraszam za sformułowanie....
Witam jak juz tyle zainwestowałeś w sprzęga i inne fanty może trzeba w końcu zbadać silnik - kompresja,wałek,hydraulika,panewki a dopiero potem układ paliwowy -kąt wtrysku,dawka na i kody błędów oraz nastawy te silniki to twarde kołki ciężkie do wykończenia No jeszcze jest opcja przegniłej budy {Skoda;)}
Tak jakby sterownik widzial caly czas cieply silnik, czujnik temperatury zbadaj
Wygląda na to że może to być nieszczelny układ dolotowy , lewe powietrze. gdy silnik jeszcze się rozgrzewa dostaje więcej paliwa i chodzi normalnie. Także rozszczelnienie może powodować wyższa temperatura. Zbadaj go rozpylając plaka w różne miejsca jeżeli podwyższą się obroty to już wiadomo. Ale najlepiej sprawdzić dymem. To tak na początek. Nie raz...
To powinien być numer katalogowy 21171-2256. Na stronie internetowej podana ta sama cena, tyle że dostępność brak. Drogo, ale na obecną chwilę nie ma innej możliwości. Chyba że chcesz się dalej bawić z chińskimi zamiennikami. Po wszystkim warto byłoby wiedzieć, czy kąt wyprzedzenia zapłonu w tym silniku i na tym module jest stały, czy regulowany cyfrowo...
Witam Mam problem z zasymulowaniem działania silnika rowerowego PMDC firmy Cranes 24V 180W w programie simplorer , a mianowicie w programie potrzebuję wpisać strumień wirnika (rotor flux) oraz moment bezwładności (rotor moment of inertia). Czy ktoś mógłby mi pomóc jakie wartości tam wpisać, tudzież powiedzieć jak to można policzyć/zbadać ? Silnik posiada...
To ja mam dejavu czy co? Witam ponownie. Udało mi się zregenerować wtryskiwacze na YouTube znalazłem filmik gdzie pokazuje od A do Z jak to zregenerować. Zamontowałem i pojeździłem i wygląda na ok. Muszę robić kalibracji po regeneracji ? Nic nie robiłem tylko zamontowałem podpiąłem wtyczki i jazda . To prowadzisz inny wątek do innego auta czy do tego...
Dziękuję za odpowiedź, a co do kroku trzeciego w tej instrukcji już doszedłem wcześniej i to bez potrzeby zaglądania do niej 🙂 Zastanawiam się po prostu, jak to wszystko, co tam widać po zdjęciu dna (silnik i te układy dookoła niego), można wyjąć z tej szarej obudowy (lub zdjąć tę dolną część obudowy), bo bez tego trochę trudno się temu przyjrzeć dokładniej...
Chyba się coś odkręciło (poluzowało) bo zgrzyta za głośno? Zbadaj sprzęgło pomiędzy kółkiem 3 i 4... Czy ta śrubka oznaczona czerwoną strzałką to drga, czy mi się wydaje w trakcie gdy uruchamiasz silnik? Może powinna być dokręcona? https://obrazki.elektroda.pl/3840753900_... Szukajcie a znajdziecie... Jak nie znajdziesz to serwis...
to dlaczego ten czlowiek (ktory zyje z naprawy pralek) nie znalazl problemu?? na praniu silnik normalnie kreci? mozesz miec uwalony silnik. podobne zachowanie jak w whirpoolu. za duzy pobor pradu i wirowanie sie wylacza, pralka staje. jak masz mozliwosc to zbadaj silnik na pobor pradu oraz uplynnosc do masy. ewentualnie kondensatory w module zgubily...
Przy złej kolejności faz na silniku pompy jest szansa, że zapowietrzysz pompę albo uszkodzisz smoka pompy. Wirowanie zbadaj przed odłączeniem silnika od zasilania.
Czujnik przegrzania stopnia śrubowego. Zablokuj na sztywno cewkę gaszenia i znajdź czujnik, który ją wyłącza metodą kolejnego mostkowania. Doprowadź do ładu instalację elektryczną maszyny. Zbadaj też ciśnienie oleju w silniku. Zacznij coś działać, bo przywaliłeś się do tego jednego czujnika i wymiany oleju, oraz separatora jak rzep do psiego ogona nie...
Żeby sprawdzić ładowanie i instalacje wystarczy przyłożyć woltomierz do akumulatora i zbadać czy nap na działającym silniku jest odpowiednie { powinno wynosić od 14 do 14,4 V}. Jeżeli nie to cała instalacja ładowania wygląda tak że przewód od alternatora-ten grubszy- idzie do rozrusznika i tam łączy sie z dodatnim przewodem od akumulatora. Minus to...
Zachowanie cokolwiek dziwne, szczególnie to piszczenie silników. Trzeba by to wziąć na stół i dokładnie zbadać przebiegi sterujące silnikami.
Jest to silnik z hamulcem. Zbadaj tak jak zalecił hephaestus .
(at)pafciowaw Można by sterować bezposrednio sygnałami enkodera sterownik silnika krokowego, nie uważasz ? Godząc sie z tym, że należało by mechanicznie dobrać odpowiednie przełożenie. Co do ,,skoków" zaś, odpowiednie koło zamachowe powinno ten problem zmniejszyć. Już to praktycznie zbadałem, zamieniając silnik asynchroniczny z hamulcem, na silnik...
Jeśli chodzi o facetów od przezwajania to sam to robie. Ale moze zna ktos opornosc uzwojeń w tym silniku ? Wsumie tak jak juz pisałem silnik na stole pracuje dobrze i bez zadnych anomalii. Jeśli sam to robisz to po co pytasz o rezystancję uzwojeń,patrząc na wyniki pomiarów sam wiesz co jest grane a wirnik-elektromagnes prawdę Ci powie.W takiej sytuacji...
Zdaje się że temat można zamknąć w 2 zdaniach: Jeżeli silnik jest 1 -fazowy to zapewne na typowe napięcie 230 V (ale należałoby to sprawdzić jak dawno temu napisał to Sławox . Aby podłączyć go pod 3- faz. falownik należy wykorzystać 2 fazy i wtedy byłby on zasilany napięciem międzyfazowym a więc 400 V :!: I to by było na tyle . Wszystko się zgadza,...
1. Zmówione szczotki - wytwórca zasugerował materiał EG 680, zwróciliśmy mu uwagę na max prąd takiego dwuszczotkowego zestawu na ok 70 A - narzuca to grubość linki na wyprowadzeniach, będą też dobrane w odpowiedniej długości i z widełkowymi końcówkami .( ważne bo nie trzeba wykręcać całkowicie śrubki z trzymacza i zmniejsza to ryzyko jej spadnięcia...
Nie ma innych pomysłów. Niech ci napełnią klimę i zbadają szczelność. Nie będzie działać po napełnieniu, to od razu zidentyfikują usterkę. W manualnej klimatyzacji poza pompą i rozszczelnieniem/korozją nie ma się za bardzo co zepsuć.
A ten silnik z kondensatorem do rozruchu od pralki automat Polar i inne? Sedno sprawy wyjaśnił Ci już (at)wesolyyyy ; A potem jak działa silnik indukcyjny jednofazowy ze zwartym uzwojeniem pomocniczym. To są całkowicie odmienne rodzaje silników, dla pewności należałoby zbadać jak ten tytułowy silnik jest zbudowany (najprawdopodobniej jest to jednak...
Planowanie głowicy nie jest konieczne jeśli nie ma wżerów i a nierówność głowicy mieści się w specyfikacji. Są przymiary i można zbadać czy nie ma dołków czy krzywizny. Często jak nie padła uszczelka pod głowicą ( i silnik nie przegrzany ) i odkręci się ją zgodnie ze sztuką to wystarczy oczyścić i nie trzeba jej planować. Ale to wychodzi dopiero po...
Wkrętarka na 24V zazwyczaj jest dużej mocy więc musisz zastosować aku LiFePO4 o dużej wydajności prądowej. Napięciem roboczym się nie przejmuj, silniki mają spory zakres pracy np silnik wkrętarki 12V ma zakres 8-16V, to przykład,trzeba sczytać numery na silniku i zbadać jego kartę katalogową. Zabezpieczenie pokazane przez Ciebie może być za słabe, wkrętarka...
Albo, też wystąpić do UKE o zbadanie tej sprawy. Przecież jak sieje z tak durzą mocą, to nie tylko do wnętrza auta.
Głowne złącze napędu już ktoś lutował natomiast złącze tasiemki przynajmniej pod lupą wyglada ok. Może więc najprościej byłoby wymienić taśmę ale póki co jej nie mam. Jak najprościej zbadać silnik? Chociaż prawdę mówiąc raczej bym na niego nie stawiał no bo jak wytlumaczyć fakt, że jak zaskoczy odczyt to mozna bez problemu oglądac dvd jak również słuchać...
Po co pytasz w dwóch tematach ? 1440rpm, 7.5kW. Chcesz organoleptyczne zbadać szybszy ubytek gotówki z portfela ?
Ja obstawiam to samo co jarek_lnx, czyli że klucz w chodzi w zakres liniowy, ale to trzeba by było zbadać lub sprawdzić na modelu.
wylutowany Dodano po 1 Oczywiście mój czeski błąd, Im ciemniej na fotorezystorze tym bardziej oporność na nim wzrasta aż do braku możliwości pomiaru na moim mierniku.Podobnie jest na fotorezystorze wyłącznika ramienia który zbadałem przy okazji ale on działa prawidłowo i wyłącza płytę po przegraniu
Nie powiem Ci dokładnie, bo nie pamiętam. Świece nie były od nowości chyba, bo nie widzę wpisu w książce, dlatego też warto je zbadać. Zbadałem czujnik inaczej. Wykręciłem stary, schodziłem wodę w zamrażalniku, zamoczyłem i obserwowałem resytancję. Stary zachowywał się w sposób niepowtarzalny, bo raz miał 0,26 kilo odchyłki, raz 0,5k odchyłki, dlatego...
Witam, ostatnimi czasy podjąłem sie zadania którego celem jest zaprojektowanie a w dalszej części zbadanie silnika klatkowego który mógł by pracować w temperaturze otoczenia 100 stopni Celsjusza. Problem jest o tyle poważny gdyż sama temperatura otoczenia jest już duża a gdy dodamy do tego prace pod obciążeniem albo rozruch temperatura rdzenia wzrośnie...
Może jednak przytarłeś silnik, czy miałeś właściwy poziom oleju w silniku. Jeśli oglądałeś tłok (i cylinder ?), to zapewne niewłaściwie ustawiłeś rozrząd, więc dla spokoju sprawdź poprawność ustawienia na znakach. Regulowałeś luzy zaworowe a jakie dałeś luzy na zaworach. W razie potrzeby zbadaj kompresję silnika.
Jesteś pewien ,że zasilacz jest w stanie dostarczyć prądu o odpowiednim natężeniu?Jeśli zasilacz w porządku to na początek odlutuj przewody od silnika i przy pomocy zasilacza sprawdź czy winda lekko chodzi bez zacięć .Nasępnie zbadaj driver silnika ,czy jest zasilany i sterowany.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
zbada lambda zbada element silnik dyson silnik
kostka nissan testowy audio ciągły restart komputer
wzmacniacz słuchawkowy wzmacniacz słuchawkowy
Zwarcie przy odpalaniu palnika Buderus G115 Soundcraft Ui24R Service Manual & Schematics: PSU, DSP, Preamp Faults, Board-Level Repair