jak ustawiał ci zbieznośc, to jego wina.Opony wymieniałeś ? Cisnienie właściwe ? Zbiera tylko z zewnątrz albo wewnątrz ? Końcówki ok ?
Na górnym wahaczu ustawia się kąt, a na drążku kierowniczym zbieżność.
Prędzej wybierzesz: w zał. VOLKSWAGEN Polo IV dane reg. ustawienia kół dla różnych zawieszeń, opisy po polsku.
Uszkodzony STK392-010, zamiennik STK392-040. Po wymianie trzeba dokonać drobnych poprawek korekcji, żeby było lepiej jak w fabryce i będzie działać. Jeżeli są zamontowane -010 to wymień obydwa na -040.
czy mozna bez specjalistycznego sprzetu ustawic samemu zbieznosc kól przednich w samochodzie
Dla spokoju sumienia możesz sprawdzić, tym bardziej jeśli zamiennik różni się od oryginału. Można było pomierzyć suwmiarką obydwa, wtedy by było wiadomo czy są różne. W normalnej praktyce rzadko jest potrzeba dodatkowej regulacji.
Czy będzie fajnie grało to długi temat ale zagra i może Cię to zadowolić. Subwoofer jest aktywny co oznacza że ma wbudowany wzmacniacz, potrzebny jest tylko zestaw kabli którymi dołączysz zasilanie i kabel którym prześlesz sygnał z radia do subwoofera. Cała sztuka podłączenia polega na tym by zastosować się do tych zasad. 1. Zasilanie subfooera gruby...
Samsung LE40D503 - brak zbieżności kolorów Dobre! ;)
Niestety tak ma być. Nie przejmuj się.
WITAM. otrzymalem wiadomosc.Nie wiem co sie dzieje ale za kazdym razem,jak chce sie z Toba porozumiec zawiesza sie komputer w sieci onet. Daje slowo,jutro rano wysle e-meila z instrukcja na Twoj e-meil,uprzedzam,bedzie to duzy pakit.Pozdr.
W samochodach z tylnym napędem zbieżność ustawia się na (+)ponieważ koła są podczas jazdy rozpychane na boki, w przednionapędówkach natomiast, zbieżność powinna mieć wartość ujemną, gdyż koła ciągnąc pojazd schodzą się do siebie. Dokładny parametr oczywiście w książce serwisowej pojazdu, natomiast w prakrtyce, wartości te mieszczą się w zakresie 1-3mm....
Jak wrócisz do letnich to się przekonasz.
Kolego ja pracuje na urządzeniu Haweka i zbierzność w takich volvo ustawiam na 0,00 . I nikt do tej pory nie narzekał aby którekolwiek koło zdzierało . Zawsze było ok.
Pochylenia się nie ustawia, a zbieżność standardowo- metrówką.
Czy to jest ML3000, jak napisano w temacie, czy ML3000PC? Jest ogromna różnica. W tym drugim przypadku maszyna jest wyposażona w komputer klasy PC, ale faktycznie na DOS'ie. O wgraniu sterowników nie ma mowy, wszystko co potrzebuje drukarka jest w sofcie Beissbarth"a, czytaj: nie da się tego zmienić. Niektóre ML3000PC miały w opcjach wybór drukarki,...
może się przyda; http://obrazki.elektroda.net/21_12482484...
Proszę spradzić STK3920.
Bez prasy do wyciskania łożysk i innych tulejek możesz sobie nie poradzić. Przy nieumiejętnym obchodzeniu się z łożyskiem można je dość łatwo uszkodzić. I wybić bieżnię ze zwrotnicy też nie jest łatwe ( dotyczy starszych aut) a już tym bardziej niemożliwe młotkiem i kowadłem. Polecam warsztat.
Użyj funkcji "Szukaj". Tu masz podpowiedź - http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic98...
Są trochę dłuższe niż w innych, spróbować warto. Od tego kinola przeważnie przekładałem do innych - nigdy odwrotnie. Spróbowałbym od Ruskiego - praktyka pokaże!
https://obrazki.elektroda.pl/5704873600_...
A w jakim stanie są amortyzatory? Czy posiadasz odpowiedni rozmiar opon? Ile temu było zaglądane do zawieszenia?
Czy 2 i 3 muszę wykonać, powinienem, czy jest to zbędne? Gdy ustawiałem zbieżność w swoim VW (z tego samego powodu, wymiana/regeneracja przekładni) to sprawdzali komputerowo obydwie osie. Ustawili przednią. To jest w pakiecie za tę samą cenę. Tu uwaga: Do niektórych felg aluminiowych nie daje się przymocować przyrządu.
Jeżeli kierownica nie jest na wprost i czujnik pokazuje 20 stopni skrętu podczas jazdy prosto, to normalne, że ESP się wywali. Napraw to i będzie OK.
Zaradzi się... Od strony szyjki pod uzwojeniami przyklejane są kawałkami taśmy metalowe blaszki .Należy przykleić je np. silikonem, koniecznie w takich samych położeniach (mają wpływ na zbieżność). Poszukaj 4 szt. w szczelinach pod uzwojeniami i do dzieła .Problem zniknie. Powodzenia.
Witam Tak jak juz wspomniales uklady STK . Wiec zacznij od tego a nastepnie zobaczymy co dalkej.
proponuje wymienic STK mimo ze pracuja moga byc uszkodzone
Moze slizga sie jak rusza? Synchro jest na czujniku home pos. ktory jest w ITB, a znacznik na pasie wlasnie. Sprawdz dokladnie ITB, mialem kilka takich ulamanych napinaczy i obiaw zawsze byl taki jak opisales pozdrawiam
SDM to (Service Default Mode)ustawienia fabryczne a SAM (service aligment mode)
Zbiezność ustawia się pierścieniami. Nie zawsze da się ją idealnie ustawić. W Twoim przypadku radzę zostawić tak jak jest. Regulacji zbiezności może podjąć się osoba z doświadczeniem, amator może tylko pogorszyć sprawę.
Najczęściej na cewkach kineskopu jest płytka, nie wiem jak w tym modelu. Na tej płytce są PRki które lubią przerywać.
Witam! Jest to chassis J54A_C2.0. Tryb do J54A wysłałem na PW.
Nie są potrzebne do zbieżności? To nie wiem jak Ty ustawiasz ta zbieżność... Oczywiście ze są niezbędne i to nie do całej geometrii ale do samej zbieżności również trzeba odprężyć zawieszenie kol, inaczej przy kręceniu drążkami będzie "przepychać" cale auto i pomiar będzie z czapy
Z ustawieniem zbieżności samemu daj sobie luz. Przy okazji lepiej ustawić całą geometrie.
(at)Aleksander_01 Fiat ma wieloklin, owszem, ale jeden klin jest szerszy niż reszta. Kierownicę można założyć tylko w jednej pozycji.. Wszystkiego nie pamiętam, ale fakt faktem jest kilka marek co stosuje jeden szerszy klin i kierownica włazi na wał tylko w jednym punkcie. Zasugerowałem się postem autora tematu że przestawiał o ząbek w lewo lub prawo....
Dzień dobry, posiadam Actrosa 4141 wywrotkę 4 osiową z napędem na wszystkie osie, kipper meiller jednostronny. Auto z 2005 roku numer seryjny WDB9323361L021376. Dokonałem wymiany gałki drążka z lewej strony na drugiej osi oraz całego drążka z gałkami na osi pierwszej. Mimo starannego wymierzenia odległości przed zamontowaniem nowych elementów, wydaje...
ustaw na 0 lub przy szerszych kołach 1 zbieżny bedzie dobrze Nie prawda! Powinien być ustawiony lekko w minusie (nigdy w plusie), bo na jego miękkie tuleje w wahaczach i napędem na przód, najlepiej jest, kiedy jest w minusie. Zero to jego maksymalne ustawienie w kierunku plusa... Ile w milimetrach dla kół przednich Passat b6 / CC? A z ciekawości, to...
Po pierwsze - piszesz w niewłaściwym dziale. Odnośnie problemu: Trochę to nierealne i bezsensowne. Nierealne, ponieważ nawet w przypadku zainstalowania w pojeździe jakiegoś autorskiego urządzenia monitorującego zbieżność, nie przeprowadzisz dobrego pomiaru w warunkach dynamicznych, ponieważ zawieszenie podczas jazdy pracuje, a także samochód rzadko...
Proszę w załączniku dane ustawienia zbieżności kół.
A nie jest to kwestia złego napięcia na G2 (pokrętło SCREEN na trafopowielaczu) kineskopu ? Jednak pewnie jedynie w trybie serwisowym istnieje regulacja G2 i geometrii.
Wadliwy zespol cewek odchylajacych,moze zimny lut na uzwojeniu .Obejrzyj plytke po zdjeciu tego plastyku.Zakladam ,ze kineskop dobrze swieci i dynamiczna ostrosc dziala,bo trudno sie wypowiedziec jak sie tego nie widzi.
Witam , Twój problem to "Ghost image" wcześniej było o tym w projektorze Sanyo,poszukaj na forum.
http://manuals.electromaniacs.com/file.p... trzeba się zarejestrować.
Sprzwdziłem w pracy - oczywiście koła rozbieżne o 2 mm. We wszystkich latach produkcji. Pozdrawiam
te magnes ja stosuje z dzwi lodowki w uszczelnieniu
czasami jak jest zgrzana cewka to i lakier nie trzyma,a niektóre sztuki nie mają dociśnietych pierścieni.ale zerknij na lakier,choć z tym też różnie bywa/czasami go wcale nie ma.wtedy pozostaje regulacja zbieżności samemu,ale to raczej nic trudnego.pozdrawiam
to może przykręciłeś nie na starym miejscu, jak tam przesuniesz sworzeń to zmieni sie też zbiezność. Chyba że jest duża różnica to wtedy zwrotnica do wymiany
Dawno po temacie, ale jesli ktoś ma ten problem sciagania w prawo. to polecam odwrócenie sprężyn do gory nogami bedzie ok. Jesli sciąga w prawo, lekko sciaga, ale jezdzić się da, to sa odwrotnie zamontowane. Temat przerobiony na Grand Espace IV. Po obróceniu spręzyn jest wszystko ok. Części oczywiście te same w obydwu autach.
Może opona po długości strzelona?
Tak
Kręcenie pierścieniami nic nie pomoże przy korekcji zbieżności na brzegach ekranu. W serwisie stosuje się programy do ustawiania tych parametrów oraz dodatkowo można jeszcze to korygować "magnesem". To nie jest zwykły magnes który może popsuć geometrię tylko pasek z słabym materiałem magnetycznym. Ale kombinowanie z magnesami zostawiam ekspertom. Jedyna...
Witam. Pierścieniami reguluje się zbieżność statyczną czyli tę w centrum ekranu. Pozostałe obszary podlegają doregulowaniu potencjometrami które znajdują się na płytce zintegrowanej z cewkami odchylającymi na kineskopie. Tylko wpierw sprawdź czy nie masz tam złych połączeń. No i ostatnia uwaga, idealnie (jak w LCD) raczej nigdy nie będzie. Nie przesadzaj....
Nie wydaje mi sie aby to bylo chassis C9SS. Ten numer jest uzyty w modelach 28WD96G, 32WD96G, ktore sa zwyklymi CRT. Podaj adres e-mail przez PRV, wysle service manual do innego modelu . Dostep do service mode bedzie pewnie taki sam. Toshiba jest dosc "stala w uczuciach" w tych sprawach. Niepotrzebnie kreciles tymi szklami, ale mam nadzieje, ze nie...
Trzeba przeprowadzić regulacje zbieżności-MUTE,1,8,3.
No i po co to? Co tam wyreguluje? Przecież trzeba ustawić pierścienie sądząc po obrazkach. Chyba, że nie ruszane na pewno to wtedy uszkodzony potencjometr H-stat lub, co bardziej prawdopodobne, kineskop. Pokręć nim /z prawej strony płytki kineskopu/- zmienia się coś?
Przeczytaj post http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic42...
naprawa 17 do 150zł. przynajmniej w Gdańsku:) sam lepiej sie nie zabieraj bo nie wygląda to najlepiej....
Wiec masz odpowiedz na twoje pytanie.
Jeźdź na kanał i oglądnij dokładnie wahacze wraz z tulejkami.
Nie wiem, na jakiej podstawie dostales taka opinie. Z pomiarow to nie wynika. Symetria katow pochylenia kol, katow wyprzedzenia zwrotnicy i pochylenia swoznia jest niemal idealna (30' roznicy, to wiecej niz dobrze). Kat zniosu tez w normie. Nie ma tu zadnego problemu. To, ze katy wyprzedzenia zwrotnicy sa mniejsze niz w danych pojazdu, to nie problem....
Zła interpretacja, to zbieżność całkowita, a nie połówkowa, nie tyczy się strony tylko całej osi. Podana tam jest tolerancja od do (P - positive, N - negative), dalsza sprawa to pomiar w mm lub stopniach zależnie od wykorzystanego przyrządu, dla kątowej skali nie ma znaczenia rozmiar felgi.
Jeżeli wygasał to prawdopodobnie tranzystor ma zbyt małe wzmocnienie przy tym przełożeniu transformatora sprzężenia.
No to ja przecież pisze o mocowaniu kolumny do zwrotnicy cały czas. Dlatego zastanawiała mnie ta poduszka...Hehe Pozdrawiam Dobrze piszesz, to ja się rozpędziłem, bo coś mi na ślepia siadło, że kolega gdzieś powyżej przymierzał się do regulacji tymi śrubami. Sorry! :) V.
http://wiki.ross-tech.com/index.php/Audi...
A jak przyhamuję, to często jest pojedynczy stukot. Gdy puszczę hamulec, to też stuknie. Zgadzam się z tym co napisał RADU23. Jednocześnie dziwi mnie, że podczas Twojej pierwszej naprawy nie wymieniono stukających elementów i że ktoś w ogóle zabierał się za ustawianie zbieżności, skoro zawieszenie nie było w 100% sprawne. Pamiętaj o tej gumie na dolnym...
Witam, zapozanaj się z postem http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic40...
Tryby serwisowe (po polsku) pojechały na maila
Jak ci zacisk trzymał to mogło ci "zjeść" też trochę oponę. Zamień koła prawo/lewo o ile opony nie są kierunkowe. Jak są to tył/przód. Zresztą do testu to w sumie obojętne. Jak dalej będzie ciągnąć to jedź na zbieżność. Jak zbieżność OK, to rolki i test oporów toczenia/hamowania. Ciśnienie w kołach liczę że sprawdzałeś! Nie wymienia się sprężyn pojedynczo...
Jeżeli to na gwarancji to zgłoś to na piśmie. Wtedy pokwapią się. Jest to chassis MC049B. W MC049A tryby ma tyle: do trybu serwisowego wchodzi się za pomoca jednoczesnego wcisniecia na pilocie i na klawiaturze lokalnej "menu" badz "ok". VL liniowość pion VA amplituda pion SC korekcja pion VS przesunięcie w pionie HS ustawienie obrazu w pionie EW szerokość...
Na 100 % zamiana opony tej co ściąga - przód/tył zakończy Twoje manewry. Zmiana kół / opon nie ma nic wspólnego ze zbieżnością . Na pewno zbieżność jest OK i szkoda Twojej forsy na odwiedziny na diagnostyce . Jeśli nie masz opon kierunkowych , to zamień to koło z tylnym - którymkolwiek . Jeśli masz kierunkowe to przód/tył zamiana tylko po tej samej...
Maszyny które są na sprzedaż głównie nie mają wsparcia technicznego oraz brak adapterów montażowych głowic do nowych felg i każdy chce się pozbyć za grosze .Ja większy problem widzę w samym stanowisku regulacyjnym ,a więc podnośnik trapezowy lub śrubowy głodki z miejscem na obrotnice, ceny tych podnośników są dosyć wysokie a ich wykorzystanie jest dość...
Witam. Mam kilka pytań dotyczących OSPF. Czy dla danej sieci o ---- o ------ o \ \ | \ ____o ---- o Konieczne jest wybranie routera DR i BDR? Ponizej link do sieci http://obrazki.elektroda.pl/9963498200_1... Połączenia między routerami idą po serialach. W tej sieci tak, w sieciach point-2-point nie. 2 Drugie pytanie brzmi: skonfigurowałem...
Stawiam na cewki odchylające. Pozdrawiam
Witaj. Teraz trzeba przełożyć i na nowo zbieżność ustawiać Jak by udało się przełożyć wieloklin - napęd od kierownicy o ten 1-3 ząbki - bez rozbrajania końcówek drążków czy demontażu samej przekładni - to zbieżność nie jest potrzebna na nowo. Ale raczej sama kierownica nie będzie ustawiona "wizualnie" na wprost. Pozdrawiam.
Oryginał znalazłem tu http://pl.farnell.com/diodes-inc/fzt605/... A kolega zamawiał kiedyś cokolwiek u Farnell'a? To kiepska rada. FZT605 http://www.diodes.com/_files/datasheets/... Zamiennik - można próbować NZT605 http://www.tme.eu/pl/Document/80f7b2f2e6... http://www.tme.eu/pl/details/nzt605/tran...
Przecież F700p ma w menu regulację zbieżności. Menu > Specjalne(oznaczone taką gwiazdką) > zbieżność.
Czerwony obraz wskazuje niezbyt dobrze wyczyszczone kolory. To trzeba zrobić naprawdę dobrze, żeby potem móc ustawić zbieżność. Zresztą regulacja zbieżności w tym systemie - delta - to powolne dochodzenie do jak najmniejszych odchyłek strumieni. Jak pamiętam w moich OTV , a miałem dwa: Rubina i Elektrona 714, regulacja zbieżności zajmowała mi około...
jest możliwa regulacja zbieżności? Nie. Nie ma możliwości dokonania takiej operacji w kosiarce do trawy. Jak już to: jest coś nie tak z napędem. Prawdopodobnie jedno z kół go straciło (prawdopodobnie lewe) Aby to sprawdzić uruchom kosiarkę włącz napęd, i lekko unosząc tył kosiarki jednocześnie przytrzymując tak aby nie jechała do przodu obserwuj czy...
Nie ma co roztrząsać. Zbieżność sytuacji, że w tym samym czasie świrował programator. Możliwe ale nie musi być konieczne, że zostało zgrane wnętrze 25Q80 z błędami. Więc szukam dla pewności wsadu z 25Q80 na ten moment do porownania ew. wgrania.
Zbieżność to nie geometria. Geometria to kąt wyprzedzenia zwrotnicy, kąt pochylenia koła oraz właśnie zbieżność. Nie wszystkie parametry mają możliwość regulacji, zależy od auta.
Powinno się kilka dni pojeździć, aby wszystko właściwie siadło. Bzdura, po wymianie końcówek czy drążków trzeba zrobić zbieżność natychmiast, to nie piach, że ma coś siadać
zawsze po wymianie opon wykonuje zbieżność kół 🙂 A po co? Nie wiadomo co to za auto, ale podejrzewam trudności w obrocie zwrotnicy koła, czyli np tzw. sworzeń wahacza zapieczony/zardzewiały.
Pierwszy problem jaki wystąpi z przednim zawieszeniem z tyłu to zbieżność kół która będzie się zmieniać zależnie od ugięcia zawieszenia (poczytaj sobie o punktach swobody) i będzie to występować nawet po przyspawaniu drążków.
Konwergencja to zbieżność. Cewkami raczej nie popsujesz zbieżności (chociaż przy Twojej chęci poznania wszystkiego nie ma rzeczy niemożliwych), a czystość kolorów owszem. Czystość kolorów najlepiej sprawdzić na kolorze czerwonym
Skoro kąt ustawiony na zero a kierownica skręcona w lewo to jaki z tego wniosek? W ogóle to co to stwierdzenie że ściąga w prawo patrząc na ustawienie samej kierownicy jako pojedyńczego elementu. Nigdy nie patrzy się na ustawienie kierownicy jako punktu ustalenia. W czasie geometrii ustawiają kierownicę "na oko" a dopiero regulują ustawienie kół. Nie...
wielkie dzięki, to tylko przykład że lepiej robić zbieżność tam gdzie jest robione zawieszenie, zawieszenie w moim ff był robione w 1 warsztacie a w drugim zbieżność.
Wielkie Gratulacje dla bmw seria 3 i 5 stara czy nowa w każdym zapieczone drążki z przodu nie możliwe ustawienie zbieżności.
Korekcja zbieżności: zwróć uwagę na magnesy przy cewkach(takie pierścienie z dzyndzlami), czy czasem nie są luźne. One służą do ustawiania zbieżności. Mogły się po prostu przesunąć.
Do zbieżności powinny być opony dobre jednego bieżnika i wyważone koła. Taki podobny objaw miałem z escortem okazało sie ze klient pojechał do innego warsztatu i ustawili jeszcze raz zbieżność i wszystko wróciło do normy.
...spróbuj kilka razy pod rząd włączyć i wyłączyć TV.Jeżeli echo to sprawdż czu nie odpięła Ci się cewka rozmagnesowywująca [to takie triko z drutu bezpośrednio na bańce]. Uwaga! są dwa rodzaje zbieżności: 1.statyczna- samemu można ustawić i 2.dynamiczna-nie radzę ruszać podkowami ani cewami bo inaczej kicha i serwis.pozdrowienia,jomek 8)
Tam są dwa czujniki i dwie procedury kalibracyjne - czujnik kąta skrętu i czujnik momentu... oczywiście przed kalibracją musi być ustawiona zbieżność i właściwe położenie koła kierownicy (zarówno samego koła kierownicy na wieloklinie jak i długości drążków) - koła na wprost przy kierownicy prosto.
Nie. Masz problem z jednym z SSDków. Prawdopodobnie sprzętowy. System mógłbyś postawić jedynie na drugim, który musisz najpierw logicznie wyprowadzić z macierzy. Oczywiście postawienie systemu na nowo jest równoznaczne z bezpowrotnym zniszczeniem ważnych danych Twojej żony, co by dowodziło, że te dane wcale nie są aż tak ważne. Poza tym masz dwa identyczne...
Tak to jest z zamiennikami sprężyn że te same pchają do wszystkich wersji silnikowych, gdzie diesel czasem waży 2 x tyle co benzyniak.
Zdarta opona może świadczyć też o źle ustawionej rozbieżności (przy przednim napędzie), lub zbieżności (przy tylnym napędzie) lecz przeważnie następuje wówczas zdzieranie obu opon. Należy sprawdzić zbieżność / rozbieżność kół przednich.
Nie ustawiono zbieżności i pochylenia kół tylnej osi, dlatego geometryczna oś jazdy jest sporo poza ogólnie przyjętą tolerancją. Dodatkowo jest duża różnica pochylenia kół osi przedniej między lewym a prawym kołem. Można to skorygować w niewielkim zakresie. Możliwe, że śruby regulacyjne są nie do ruszenia (korozja) lub brakuje zakresu regulacyjnego....
Dokładnie /wg mojej wiedzy/: YV1 i YV2 - korekcja błędu zbieżności typu "Y" obserwowanego W POZIOMIE (na poziomych liniach). YH - korekcja błędu zbieżności typu "Y" obserwowanego W PIONIE - H (na pnionowych liniach), na CAŁEJ powierzchni ekranu. YHC - korekcja błędu zbieżności typu "Y" obserwowanego W PIONIE - H (na pnionowych liniach), ale w ROGACH...
Zbieżność mierzyć a nie długość drążków !
Można sprawdzić geometrię zawieszenia oraz zbieżność.
A jaki czujnik pilnuje zbieżności?
Jeśli druga gałka nie ma luzu to zostaje. Ustawienie samej zbieżności to oczywiście nie wszystko. Prawidłowo trzeba ustawić "geometrię kół" czyli wszystko, i to włącznie z tylną osią.
samemu ustawić zbieżność thomson zbieżność thomson zbieżność podsłuch samemu
skrzynki bezpieczników skoda octavia polsat cyfrowy lista kanał błąd klimatronika
zderzak naprawa zderzak naprawa
Cena silnika do zmywarki Haier DW9-AFM Wymiana paska alternatora w wózku widłowym Bułgar