Pochylenia się nie ustawia, a zbieżność standardowo- metrówką.
Zbiezność ustawia się pierścieniami. Nie zawsze da się ją idealnie ustawić. W Twoim przypadku radzę zostawić tak jak jest. Regulacji zbiezności może podjąć się osoba z doświadczeniem, amator może tylko pogorszyć sprawę.
Witam. Pierścieniami reguluje się zbieżność statyczną czyli tę w centrum ekranu. Pozostałe obszary podlegają doregulowaniu potencjometrami które znajdują się na płytce zintegrowanej z cewkami odchylającymi na kineskopie. Tylko wpierw sprawdź czy nie masz tam złych połączeń. No i ostatnia uwaga, idealnie (jak w LCD) raczej nigdy nie będzie. Nie przesadzaj....
http://manuals.electromaniacs.com/file.p... trzeba się zarejestrować.
Jeżeli to na gwarancji to zgłoś to na piśmie. Wtedy pokwapią się. Jest to chassis MC049B. W MC049A tryby ma tyle: do trybu serwisowego wchodzi się za pomoca jednoczesnego wcisniecia na pilocie i na klawiaturze lokalnej "menu" badz "ok". VL liniowość pion VA amplituda pion SC korekcja pion VS przesunięcie w pionie HS ustawienie obrazu w pionie EW szerokość...
Sworzeń jest na trzech śrubach do wahacza przykrecony i na jednej do zwrotnicy.I nie maglownica tylko przekładnia kierownicza.Poza tym pasowało by zbieżność ustawić po tych naprawach.
Wygląda na to że z tyłu jest belka skrętna więc na pewno zbieżność nie podlega regulacji -jedz na szarpaki i niech ci zlokalizują uszkodzone elementy-pewnie tuleje belki.Po wymianie powinna zbieżność wrócić do normy chyba że był dzwon.
Może to pomoże ;) https://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic...
Reklamuj ją. Szczerze mówiąc nie kupuje przekładni po regeneracji. Jeszcze nie trafiłem na taką, która działała od razu bez problemu, albo ciekła jak u ciebie, albo za słabe wspomaganie, albo nie da się ustawić zbieżność itp itd. Oczywiście szykuj się na batalię z firmą, zwłaszcza że montowałeś samodzielnie - kilka powodów aby nie uznać reklamacji.
Ściągnij sobie instrukcję obsługi do tego ciągnika. Tam jest wszystko opisane
Czerwony obraz wskazuje niezbyt dobrze wyczyszczone kolory. To trzeba zrobić naprawdę dobrze, żeby potem móc ustawić zbieżność. Zresztą regulacja zbieżności w tym systemie - delta - to powolne dochodzenie do jak najmniejszych odchyłek strumieni. Jak pamiętam w moich OTV , a miałem dwa: Rubina i Elektrona 714, regulacja zbieżności zajmowała mi około...
Jedno jest pewne: Jedne pierścienie są od zbieżności, drugie od celowania w luminofor. Nic więcej takimi pierścieniami sie nie ustawia w żadnym kineskopie, jednak ustawić zbieżność jest możliwe, ale czasochłonne.
Najczęściej regulacja geometrii to jedna usługa, ale nie znam obyczajów w każdym warsztacie. :D U mnie w okolicy ceny wahają się od 150 do 250 zł. Pamiętaj, że nie każdy element zawieszenia da się regulować, a sama geometria, to nie tylko zbieżność kół. W przypadku uszkodzonych innych tulei, sworzni itp. nie da się poprawnie ustawić zawieszenia.
Te paski są tam najczęściej po to aby korygować zbieżność i geometrię. Dlaczego obawiam się? W trybie serwisowym trochę namieszałeś i nie wiem czy udało Ci się ustawić poprzednią jakość obrazu. Jeśli chcesz koniecznie sprawdzić jak te paski wpływają na obraz, to najlepiej zaznacz położenie pasków. Odklejaj jeden pasek, sprawdź jak wpływa na obraz, przyklej...
No i po co to? Co tam wyreguluje? Przecież trzeba ustawić pierścienie sądząc po obrazkach. Chyba, że nie ruszane na pewno to wtedy uszkodzony potencjometr H-stat lub, co bardziej prawdopodobne, kineskop. Pokręć nim /z prawej strony płytki kineskopu/- zmienia się coś?
A w jakiej cenie wynosi te ustawienie zbieżności z kątem nachylenia? Mi mówili także o moto-test oraz volvo przy ulicy nad kanałem.... nie wiem co wybrać aby dwa razy nie płacić.
Pytanie brzmi: Ile powinno być różnicy odległości między kołami z przodu i z tyłu koła na osi przedniej w opel corsa B? Dla Opla - zero . Czyli koła równolegle i błędu na pewno nie będzie. :D
Czy może mi ktoś pomóc, potrzebuję ustawień fabrycznych w meni serwisowym tego TV. RE44NA14T
"Pochylenie kół, przód: -0 stopni 30' +/- 0 stopni 30' (zawieszenie standardowe) Max. różnica lewa strona - prawa strona: 0 stopni 30'" Od ustawienia pochyleń musisz zacząć - potem zbieżność bo się automatycznie zmieni. Jeśli przed remontem nie ściągało a ciśnienie w kołach jednakowe to nie marnuj tu czasu. Jeśli tył nie był ruszany też sobie odpuść....
to tv cyfrowy,wszelkie reg. przeprowadza sie z pilota.zła zbieznosc jest tylko w górnej czesci ekranu ,pierscienie na kineskopie służą tylko do wyśrodkowania RGB, a reszte z pilota.''zdzich 42''-gdzie szukac tego CAPS LOCK ??? Dodano po 30 DO ''ZDZICH42''-gdzie jest caps lock ???????
Program na którym można ustawic zbieznosc to np NOKIA TEST. Oprócz regulacji pierscieniami na szyjce kineskopu można regulowac pr-kami przy cewkach odchylania. Radziłbym jednak zapamietac ich poczatkowe położenie. W zaleznosci od kineskopu moga byc tam regulacje zbieznosci na bokach, górze, dole , rogach ekranu.
Co to za model ( rocznik , przekątna kineskopu )? Z trinitronem nie jest lekko - poczytaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic91... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
A jak Kolega wszedł w serwis może mała podpowiedz.
Przepraszam, ale pisze tutaj o problemie rozjechanych kolorów w projektorze jak w temacie, a nie o przebarwieniach obrazu. Moja usterka wyglądała następująco. Po włączeniu projektora logo było ok co dziwne potem gdy logo zgasło to była sytuacja jak na zdjęciach z samej góry postu. Dodam iż podczas wyłączania projektora napis Power off?? tez był ok....
Jestem pewien że jesli uda się ustawić zbieżność to przy jeździe na wprost kierownica będzie przekoszona w prawo lub lewo. Dlatego ktoś ją wcześniej przestawił.
Czy po wymianie przegubu w audi 80 należy ustawić jeszcze zbieżność ? Pozdrawiam!
Witam. A co się dzieje temu sprzętowi?? Czyżby rozjechała się zbieżność?? Jeżeli tak, to prawdopodobnie przegrzewa się jeden ze wzmacniaczy bądź już jest uwalony i zbieżność trafił szl.. . Więc ustawianie jej nic nie da.
dodam ze regulacja w menu serwisowym nie przynosi zadnych rezultatow a i jeszcez jedno, to rozjechanie zbieznosci nie wystepuje na calym ekranie a jedynie w srodkowej gornej czesci.
mozna. http://konicaminolta.pl/products/industr... ale i tak oko jest podstawowym narzedziem do regulacji zbieznosci, tym tylko pomierzyc mzoesz efekty...
Szkoda [url=http://www.oponeo.pl]opon bo ustawienie zbieznosci w samochodzie kosztuje okolo 20-30 zl a to ze zle ustawiona zbieznosc powoduje szybsze zuzycie zawieszenia i lozysk to chyba nie musze nikomu mowic. Pozdrawiam.
Mam problem z ustawieniem zbieznosci w COMPAQ 151FS czy regulacja jest tylko na szyjce w kineskopie przesunietą mam nibieską linie, jak usunac ten problem
Czy ktoś zna metode w miare sprawnego ustawiania zbieżności dynamicznej tymi magnesikami na szyjce kineskopu? Dostałem taki monitorek (TV Przem) do zrobienia, którego ktoś juz "poprawiał". Powoli coprawda go nastawiam, ale juz mi sie znudziło :)
Napisz czy ta poświata/smużenie/ zmienia się z regulacją jaskrawości?
Wymieniałem kineskopy SONY po regeneracji i nie miało znaczenia jakie działo było wstawione - w większości wypadków zbieżność była poprawna(regenerowane były u Paprockiego w Warszawie i ustawiana zbieżność i czystość tamże).Kłopot był z tym że poszczególne kolory oddzielnie włączane były czyste ale na białym tle po prawej stronie kineskopu występowała...
witam. potrzebuję instrukcji jak ustawić zbieżność kineskopu. mam monitor LG 575 z kineskopem Toshiby od CTX'a (wczoraj wymieniony :) ) tamten był nieostry i bardzo jasny (prawdopodobnie nieszczelny). po wymianie wszystko jest prawie ok. obraz jest ostry, odpowiednio jasny ale cieżko mi jest ustawić zbieżnść i kolory :( może ktoś wie jak po kolei regulować...
Witam Na początku spróbuj użyć przycisku na pilocie self focus lub perfect focus, powinno automatycznie się to zrobić. Lub W menu converegencji wejście kombinacją klawiszy mute>1>8>3 zapamiętanie przyciskiem Dual I-II
Witam mam problem z ustawieniem z zbieżności w trybie konwergencji tzn. linie niebieskie i czerwone ustawiają się ok ale problem jest z liniami zielonymi nie można ich ustawić pojedynczo sekwencjami tylko całołością. W czym może być problem?Dzięki.[/b]
Masz źle spięty magiel z wałem kierownicy. Teraz ustawić magiel na wprost, spiąć z wałem i wkręcić po równo końcówki, po tym można robić zbieżność
Tam są dwa czujniki i dwie procedury kalibracyjne - czujnik kąta skrętu i czujnik momentu... oczywiście przed kalibracją musi być ustawiona zbieżność i właściwe położenie koła kierownicy (zarówno samego koła kierownicy na wieloklinie jak i długości drążków) - koła na wprost przy kierownicy prosto.
jak ustawiał ci zbieznośc, to jego wina.Opony wymieniałeś ? Cisnienie właściwe ? Zbiera tylko z zewnątrz albo wewnątrz ? Końcówki ok ?
Z tego co czytałem , to zbieżność kolorów po wymianie matrycy trzeba ustawić ręcznie .
Potwierdzam, po zainstalowaniu 5.1.5 wszystko działa. W 5.1.4 nie chciało (albo z jakichś powodów przestało) działać. Teraz inne pytanie. Czy da się zaznaczony .dxf chwycić (celem przesunięcia) dokładnie w środku centralnego okręgu? https://obrazki.elektroda.pl/7478347500_... Dopytuję, bo jak sobie poprzestawiam grid, by ustawić 0,0...
(at)lemmak Za komplet czyli dwa przednie koła tylko? Czy w każdym komplecie są końcówki kierownicze, bo podczas skrętu delikatnie słyszę takie stukanie, jakby luz, to chyba ich wina? I czy możesz mi jeszcze powiedzieć co można wymienić już podczas takiego kompletnego remontu? Z tego co mi wiadomo to obowiązkowo później zbieżność ustawić tak?
Witam, jak lekko poprawić zbieżność kół? Chodzi o jednośladowość, czy w ogóle da się to ustawić czy musi być jak jest? W motocyklu nie da się ustawić zbieżności kół. Raczej możesz ustawić równoległość ich płaszczyzn o ile występuje taka możliwość.
W samochodach z napędem na tył musi być zbieżność, a z napędem na przód rozbieżność to ważny szczegół o którym tu nikt nie mówi. Domowym sposobem można to sprawdzić, a nawet ustawić (przy odrobinie wprawy). Ja sam wiele razy ustawiałem zbieżność (lub rozbieżność) na podwórku i nigdy na stacjach diagnostycznych nie mieli potem zastrzeżeń.
Zbieżność i kąty pochylenia z tyłu będą się zmieniać w zależności od obciążenia tyłu. Wartości, które masz podane, dotyczą obciążenia bez paliwa w zbiorniku i bez pasażerów. Weź też pod uwagę zmęczenie sprężyn. Regulację tylnej belki masz tylko na mocowaniu do karoserii. Regulacja polega tylko na tym, że możesz przesunąć belkę do tyłu lub do przodu....
Jeszcze raz - zbieżność i PK to 2 różne płaszczyzny. Drążkami regulujesz zbieżność, a nie PK Ja przesuwając oba drążki zmienię kont nachylenia koła, zbieżność sądząc po wydruku raczej zachowam. Pewno Niemiec w coś p... . Może też ja zaliczyłem krawężnik. Może żuć okiem na na obecne ustawienie wydruk i co się stanie z geometrią jak na drążkach przeciągnę...
Ustawić zbieżność sprawdzić geometrię.
Wspomaganie elektryczne. Zacząłbym od tego. Sprawdzenie i ewentualną regulacja punktu 0 . Jeżeli było coś robione w zawieszeniu to po ustawieniu zbieżności powinno się ustawić wspomaganie elektryczne. Znam przypadki że zbieżność wg książki a to przez wspomaganie elektryczne auto ściągało .
Panowie podsumowując czyli muszę zrobić tył aby ustawić geometrię z przodu bo za każdym razem kierownica jest krzywo, jeżeli koła mam ustawione prosto i jak patrzę na koła przód to idą one na zewnątrz pojazdu w moich okolicach odwiedziłem już kilka warsztatów i niby jest ok a autem nie idzie jeździć....
samemu ustawić zbieżność renault ustawić zbieżność ustawić zbieżność passat
rodzaj odbiorników monitoring szybkość internet jakie imadło kupić
przestrojenie tosca spalanie oleju przepracowanego
Audi A6 C8 40 TDI/50 TDI – długi rozruch na zimnym silniku, 2nd Air Injector, ciśnienie paliwa Xiaomi Range Extender N300 – instalacja i konfiguracja wzmacniacza WiFi 2,4 GHz