wymienilem termostat czujnik plynu chlodzacego termostat i zbiorniczek wyrownawczy wraz z korkiem i robi sie cisnienie po odkreceniu korka i dmucha zimne powietrze po wyrzej 3000obr
no to faktycznie dobry mechanik... Filtr znajduje sie w zbiorniczku wyrownawczym
Ford Galaxy 2002 1.9tdi miałem ten sam problem ale mechanik rozwiązał zaczynając od wymiany węzyka odpowietrzajacego zbiorniczek wyrownawczy a w którym znajduje się zaworek a który się prawdopodobnie zabrudzil i
Często stosowane są takie zbiorniczki, np Fiat Croma https://allegro.pl/oferta/zbiorniczek-wy... na górze, przy korku masz króciec wywalający nadmiar.
Ja sugerowalbym sprawdzic pompe czy pompuje: odkrec korek od zbiorniczka wyrownawczego i zobacz czy plyn przelewa sie w zbiorniczku. Pozdrawiam [/list]
Na fotce jest widoczny czarny (gumowy/plastikowy?) przewód prowadzący do zbiorniczka wyrównawczego. Do czego jest podłączony jego drugi koniec? Może ktoś podłączył do niego przewód przelewowy? W każdym razie, musisz się udać do mechanika, bo na odległość niewiele zdziałamy. minęło 14 dni, więc oddać auta nie mogę Jak zwrot auta jest uzasadniony (np....
Patrząc na silnik z lewej strony masz kanał olejowy uszczelka ze starości olej ci będzie puszczało do zbiorniczka i może na zewnątrz też lać. Koszty nie są duże tylko jak chcesz uszczelkę, masz rozebrane możesz zawory docierać uszczelniacze wymienić.
Witam, mam maly lecz ogromny problem, zrobila mi sie malutka dziurka w zbiorniczku wyrownawczym wody w aucie, czym mozna ja zakleic, dziurka jest jak od igly, probowalem zywica z mata ale nie trzyma, moze ktos cos polecic czym to zrobic.
Silnik zapewne psa, a jezeli tak, to płyn do sprawdzania upg w rękę i wio. Po paru minutach będziesz wiedział wszystko. To nie PSA lecz konstrukcja Volvo 4 cylindrowy silnik z serii VEA eu6 montowany po 2014.
uszczelka pod głowicą... temat do zamkniecia
Witam poczytaj tu . http://www.forum.maxbimmer.pl/topics15/v...
Płyn zabarwi się kiedy spaliny będą dostawaly się spod uszczelki głowicy bądź samej głowicy. Jeśli będzie peknieta tuleja to płyn nie zabarwi się. A jakie jest ciśnienie w układzie? Może to wina zaworu regulacji ciśnienia w korku na zbiorniczku wyrownawczym? 0,6-0,8 będzie w porządku.
Przekaźnik np. Przekaźnik LY2N 2P 230V AC/10A z podstawką. https://obrazki.elektroda.pl/8219364900_... Bezpiecznik 4A wystarczy z oprawką. Mostek prostowniczy 5-10A może być na dowolne napięcie. One są tanie. Odkamienianie: bojler jest na dwóch śrubach (wystarczy poluzować). Odłączyć wszystkie wtyczki elektrozaworów, grzałki, węże i...
czyli co uszkodzona uszczelka pod głowicą czy głowica a może jednak ta chłodniczka oleju? a skąd to kto może wiedzieć ? wywal na chwilę chłodnicę oleju i zmostkuj przewody wodne co tam wchodzą. potem wyczyść obieg wody i zobacz czy to samo się dzieje. Jak się nie dzieje to tak zostaw a jak się dzieje to uszczelka. Masz tu rozwiązanie tańsze i sam sobie...
Witam, prawdopodobnie to bedzie wygladało tak jak na zdjęciu, jeżeli nie to po numerze vin dojdziemy co tam się kryje. Pozdrawiam
Zrób jakiś prosty BY pass, aby sprawdzić obieg bez nagrzewnicy. Całkiem możliwe, że chłodniczka jest do wymiany. Lub jak zwykle kompresor pakuje powietrze do obiegu chłodzenia.
Witam.Pompa wody wymirniona na nową razem z obudową.Kanały wodne sa zakamienione ale tutaj za chlodnica oleju na bloku i z boku rowniez (klapka w bloku obok chlodnicy oleju.sptezarka byla calkiem odlaczana i nic sie nie zmienialo.Korek wlewu plynu mam ptzerobiony.Pompowalem 1bar ale dalej to samo bylo . zbiorniczek wyrownawczy jest 100% sprawny .
odpal auto dmuchawę w środku kabiny na 2. Odkręć korek od zbiorniczka i ten wężyk musi iść powyżej chłodnicy. Obserwuj czy wężykiem leci płyn ja k leci to odpowietrzony. Pamiętaj o tym aby odpowietrzyć termostat musi być nagrzany. Sprawdź czy górny wąż od chłodnicy jest gorący jezeli tak termostat otwarty i puszcza na chłodnicę. Powodzenia Dodano po...
8D0121107M wąż 4B0422379 obejmy
zobacz zbiorniczek wyrownawczy plynu chlodniczego moze elektrody sa oblepione nagarem
Jeśli olej w zbiorniku się pieni to jest źle wykonany zbiorniczek wyrownawczy lub oleju jest za mało. Aby olej się nie pienił wszystkie przyłącza powinny być wykonane poniżej poziomu oleju czyli możliwie jak najniżej. W ładowarkach, koparkach itp. przyłącza oleju w zbiornikach są wspawane własnie na samym dole dzięki czemu olej się tam nie pieni. Olej...
Jak dla mnie była zepsuta uszczelka, ktoś zrobił, wymyl układ, ale przy takim typie uszkodzenia po czasie olej potrafi zebrać się jeszcze w zbiorniku. Wymyj i obserwuj. A w tym silniku poza głowica nie ma miejsca gdzie olej może pójść w układ chlodzenia
Uszczelka pod głowicą.
Po cholere pompe wody zmieniales, to napewno nie to. Zalezy jak ci sie zapowietrza, czy rosnie cisnienie w ukladzie ? Plynu ubywa ? Jezeli tak to pewnie masz uszczelke pod glowica padnieta. Ale to mozna zweryfikowac np wtykajac sonde analizatora spaliln do zbiorniczka wyrownawczego.... Jak pokaze HC i CO to na bank uszczelka / glowica...
trzeba patrzec na zbiorniczek wyrownawczy az bąbelki przestana leciec a poziom plynu zacznie sie podnosic
Witam! Ja mam kominek z płaszczem wodnym i mój schemat wygląda tak jak w załaczniku. W układzie mam wyłącznie borygo (texaco) rurki pex-al-pex (tylko przy samym kominku stal (około metra) oraz do naczynia wyrównawczego. Jeśli wyrównawczy będzie na nieogrzewanym strychu - koniecznie obłożyć wełną mineralną lub czymś podobnym pozdrawiam Roman
Uszczelka pod głowicą. Zleć (u mechanika) wykonanie testu na obecność CO2 w układzie chłodzenia, jeżeli chcesz mieć pewność.
ja bym sprawdził chłodniczke pod filtrem oleju
Korektor liczby oktanowej, do wyboru na jakim paliwie jeździsz. Jakbyś ją odwrócił czyli zmienił na 92 to zapłon by się opóźnił.
albo korek jest uszkodzony, nowy nie jest znowuż taki drogi, albo w układzie chłodzenia powstaje zbyt duże ciśnienie, z różnych przyczyn. To tylko dla uzupełnienia. Jestem prawie pewny, że do układu pompowane jest cały czas podczas pracy silnika "powietrze" skąd to, to trzeba właśnie sprawdzić. W tej sytuacji przy sprawnym korku powinny być twarde...
Witam, taka sama sprawa olej w zbiorniczku wyrownawczym wymieniona uszczelka pod glowica i dalej to samo okazalo sie ze to uszczelniacze w chlodnicy oleju :D
Panowie, a gdzie jest ten zbiorniczek wyrownawczy i czy trzeba go odpowietrzać po regenwracji? Jaki płyn chłodzący się tam dolewa?
Podejrzewam, że jest to ruina, która faktycznie powinna trafić na złom.
Zle napisalem. Tak podnosi się plyn. Ale czy to normalne na zimnym silniku?
Zadnej tabliczki niestety nie ma. Wiem juz napewno, ze to spreżarka od ikarusa. Głowica chlodzona woda. Smarowanie ciśnieniowe z centralnego ukladu smarowania silnika. O ile chłodzenie rozgryzlem (chłodniczka z nagrzewnicy samochodowej + jakis wiatraczek, elektryczna pompa wody z układu webasto, zbiorniczek wyrownawczy itp. Włączane automatycznie termostatem)...
zrob tak:odpal samochod chwile niech pochodzi po czym odkrec korek na clodnicy a najlepiej na zbiorniczku wyrownawczym i daj gazu. jezeli widoczny bedzie efekt bulgotania lub wysadzania plynu to na bank uszczelka.sprawdzic mozesz tez olej.jezeli na bagnecie widoczne sa "dwa stany"czyli woda i olej to tez wskazuje na uszczelke.byc moze wymienil na podrobke...
nie nie kolego on nie jest podczepiony do rury tylko na wkreta do boku skrzyni bym wiedzial jaka temp.panuje w kolektorku temp cieczy to czujnik zamieszczony w wodzie widac kabelek na zdjeciu on jest do sterownika kiedy ma odp temp by wlaczyc lub wylaczyc pompke Dodano po 4 czyli tak bedzie ok ciekawi mnie tylko czy pompka go otworzy czy nie bedzie...
Za prawa lampa ( trochę powyżej jej wysokosci) jest korek taki jak w zbiorniczku wyrownawczym płynu chlodzacego od tylu wykrec go i pompka napełnić zbiorniczek klimy postojowej max do 10 cm od gory- ( pod podłogą pasażera - za webastem masz zbiornik). Wszystko wykonujesz od przodu auta. Kabina opuszczona.
na zbiorniczku wyrownawczym nie ma weza przelewowego idzie prosto gdzies sobie w nadkole korek drugi jaki mialem to z zafiry (sprawny) i tez tak samo sie dzialo, ale podczas pracy tez kolek odkrecalismy i tez bylo tak samo nic gorzej nic lepiej
Bez wyciągnięcia skrzyni z traktorka się nie obejdzie,oraz zlania oleju przez korek wlewowy oraz zbiorniczek wyrównawczy. Poniżej serwisówka.
Sprawdz czy buduje sie cisnienie w ukladzie chlodzenia...Czy weze gumowe przy goracym silniku sa bardzo twarde...Lub jak jest zimny to przy odkreceniu korka zbiorniczka wyrownawczego uchodzi duzo powietrza...Jezeli tak to uszczelka pod glowica lub pekniecie samej glowicy... Pozdrowionka. Dodano po 6 Jeszcze jedno... Przy duzych przedmuchach uszczelki,...
witam ja mam troche inny problem z lt mianowicie zaczal wyrzucac wode przez zbiorniczek wyrownawczy zmienilem uszczelke pod glowica i nie moge go odpalic pompe ustawilem na 1.75 na plaku odpala pozniej reaguje na gaz ale bardzo ciezko sie wkreca bardzo mocno kopci i nie ma wolnych obrotow moze ma ktos jakis pomysl
Ostatnio zaobserwowalem po zapaleniu sie lampki od temperatury dotklem chlodnicy-byla zimna, odkrecilem korek od zbiorniczka wyrownawczego zaczelo cos bulkac na wylączonym silniku i chlodnica odrazu zrobila sie goraca moze to was na cos naprowadzi bo ja nie mam pojecia dzieki
Wyjąłem elektrozawór nagrzewnicy ( jego demontaż to jest jakis koszmar ) i go rozebralem , byl delikatnie zawalony szlamem z plyny , wszystko zostalo wyczyszczone i zawor dziala po podpieciu zasilania.Na kostce zasilajacej sprawdzilem napiecie i zmienia sie w przedziale 24-12V takze klimatronik wydaje sie byc sprawny.Po tym zabiegu efektów brak , tak...
wiele czytalem na temat swiecenia sie kontrolki temperatury na desce rozdzielczej fabii jakikolwiek bład czujnika temperatury , braku cieczy chłodzacej czy inny w instalacji elektrycznej (przegnicie wiazki) powiduje to swiecenie latwo sprawdzic czujnik temperatury omomierzem (3,5 kilooma do 200 omow) - znaczy sprawny- gdyby dalo sie sprawdzic w podobny...
Opel calibra 8v polaczenie: odma-kolektor,zbiorniczek wyrownawczy-kolektor :) a jednak he he
Na zbiorniku wyrównawczym masz zakręcany korek odkręcasz go, przekręcasz i wyciągasz mały koreczek który jest na tej kulce również nalewasz do połowy i zamykasz z powrotem.Muszą być odkręcone OBA. https://www.eteile.pl/sklep/uklad-chlodz...
Znalazłem info w sieci, może pomoże na takie przypadki: VAG Serwis: https://www.facebook.com/VAGserwis/posts... W ciągu ostatnich kliku tygodni mieliśmy kilkanaście przypadków problemów z ogrzewaniem w takich autach jak...
A wiec mam cc700 z LPG. Jak samochod rozgrzeje sie to po odkreceniu korka na zbiorniczku wyrownawczym daje sie slychac syczenie.nie wiem czy to jest zjawisko normalne? Dodam tylko ze uszczelka glowicy byla zmieniana rok temu ale to nie wazne, wszystko wydaje sie byc w porzadku-olej(czysciutki),plyn chlodniczy w normie, zalaczanie wentylatora chlodnicy...
Czarny wężyk u nasady tam gdzie zaznaczone żółtymi strzałkami rozrobiony (rozszerzony) W stosunku do średnicy zaznaczonej pomarańczowymi strzałkami. https://obrazki.elektroda.pl/9704433000_... Jeśli jest takiego wężyka na tyle to można obciąć i założyć jako nie rozrobiony, po prostu bardziej ciasny. Jeśli nie ma go na tyle, aby obciąć...
U moich samochodach jakoś nie zauważyłem aby poziom w zbiorniku wyrównaczym zmieniał się w sposób zauważalny.[/quote] Powinienes wytrzec zbiorniczek wyrownawczy bo nic nie widac :D
W skrzynce pod zbiorniczkiem wyrównawczym.
W czarnej puszce pod maską , pod zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodzącego. :D
A czy poziom płynu chłodzącego jest prawidłowy? Nie wyrzuciło płynu ze zbiorniczka wyrównawczego?
sprawdz tak jak mowilem swiece i WN mozesz sie tez zapytac czy jest cos takiego jak zestaw naprawczy pompy paliwa i zainstalowac sobie. czasami problemy z odpaleniem moga rowniez byc przez walnieta uszczelke pod glowa bo wtedy w komorach spalania jest woda i ciezko sie odpala, sprawdz czy nie masz pod korkiem wlewu oleju bialego nalotu (takiej mazi)...
A może czujnik w zbiorniczku wyrównawczym?
A kto pisze o płynie do naczyń? Swoją drogą nie wiem jak chemia do zmywarek wpłynie na aluminium w chłodnicy czy na uszczelkę termostatu. Ja bym nie ryzykował.
tam niema żadnego obiegu, to jest taki rezerwuar, żeby właśnie jak się zagotuje to do tego zbiorniczka naleciało a nie na ziemie i się zmarnowało, poza tym wężyk w tym zbiorniczku powinien sięgać prawie dna a nie kończyć się na górze, wtedy teoretycznie niby powinno zaciągnąć płynu jeśli jest za mało w chłodnicy i stworzy się tam podciśnienie
Mało płynu w zbiorniczku wyrównawczym cieczy chłodzącej
sprawdz czy dziala wentylator chlodnicy oraz termostat , jesli przebieg wiekszy 50000 km wymien termostat napewno juz nie dobry, sprawdz czy nie jest pekniety zbiorniczek wyrownawczy chlodnicy. zwroc uwage czy rano zapala rowno na wszystkie cylindry
Ok, dzieki. Sprawdze jutro czy gdzies wycieka. Ucieka ok 200ml / 10 km A układ odpowietrzylem tylko nie wiem czy to dobrze zrobilem. Odkręcilem taka nakretke przy wezu nagrzwnicy (jest najwyzej polozony) Pozniej odpialem zbiorniczek wyrownawczy i dałem go jeszcze wyzej. Do zbiorniczka dolewalem plynu. Chyba powinno sie odpowietrzyc.
I od chłodnicy też by się zbieralo ciśnienie i się gotowało i wywalało zbiorniczkiem wyrownawczym?
Dolny może się ewentualnie lekko nagrzewać płynem co krąży przez zbiorniczek wyrównawczy.
Z powodu przelania płynu w zbiorniczku wyrównawczym, do kabiny się nie dostanie.
Troszke trudno znalezc tu logike. Co ma zaworek od przelewu do dolania np. 50 plynu do zbiorniczka wyrownawczego? Poza tym w roverku w chlodnicy nie ma zaworka tylko przelew nastepuje po otwarciu duzego obiegu, tak samo w zbiorniczku nie ma zadnego zaworka. Za cisnienie w ukladzie odpowiada korek od zbiorniczka wyrownawczego.
Masz ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym? Termostat sprawny?
Przyczyną dużego ciśnienia w układzie chłodzenia może być uszkodzona uszczelka głowicy, lub uszkodzenie parownika gazu. Można to sprawdzić na węch. Powąchaj otwór przy odkręconym zbiorniczku wyrównawczym. Jeśli czuć spaliny - uszczelka pod głowicą; jeśli czuć gaz - uszkodzony parownik. W obu przypadkach mogą być wydobywające się bąbelki w zbiorniczku...
Może ktoś miał podobną sytuację lub wie co może być przyczyną zapalania się kontrolki ? Nie pamietam dokładnie czy to ta kontrolka się zapalała, ale jak miałem za mało płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym to zapalała mi się jakaś kontrolka, chyba właśnie od temp. silnika i "pikało" 3 razy. Sprawdź w instrukcji, może wystarczy dolać płynu.
Witam, mam pewien problem w mojej astrze GTC 1.8 Z18XER z 2008 roku. Kupilem jakis czas temu to auto, zaraz po zakupie wymienilem rozrzad, kola faz, termostat i pompe wody. Termostat z firmy Behr, podczas wymiany go pękło to plasikowe lączenie go i mechanik mi zalozyl jakies z aluminium z innego auta. Po pewnym czasie zaczęło mi wywalac komunikat coolant...
Wygląda na to że zapowietrzony jest układ chłodzenia-należy powtórzyć procedurę odpowietrzenia,ale z zakręconym korkiem zbiorniczka wyrównawczego i wykręconym na max pokrętłem stopnia nagrzewania kabiny. Powinno pomóc,jeżeli ubędzie płynu należy odczekać chwilę -aby nie poparzyć rąk przy odkręcaniu korka-i uzupełnić płyn w zbiorniczku wyrównawczym.
Dzieki kolego, instalacja juz skrecona wg schematu. Moge robic niestety tylko w sobote, wiec w przyszlym tyg skrece zbiorniczek wyrownawczy. Za 2 tyg zalewam woda i testujemy :) Pytanko mam jednak odnosnie odpowietrzania. Boje sie, ze za zaworami kierunkowymi bedzie robic mi sie banka powietrzna... Powinno odpowietrzyc sie to wszystko samo?
ZBR 00111-10 masz problem z czujnikiem poziomu płynu chłodzącego silnika w zbiorniczku wyrównawczym - przerwa w obwodzie.
Czujnik powinien być w zbiorniczku wyrównawczym płynu hamulcowego, sprawdź stan tego czujnika czy jest na górze czy na dnie może coś zwiera.
valdii1. Jeżeli płyn w układzie chłodzenia się rozgrzewa wytwarza się nadciśnienie i powietrze oraz nadmiar płynu chłodzącego poprzez korek wyposażony w zaworek nadciśnieniowy(w przypadku twojego auta korek w chłodnicy)przelewa się do zbiorniczka wyrównawczego,gdy płyn stygnie wytwarza się podciśnienie w układzie chłodzenia i płyn ze zbiorniczka pobierany...
Nie zaobserwowałeś czasem ubytku płynu w zbiorniczku wyrównawczym? pozdrawiam Janusz
Przyjrzyj się okolicy akumulatora. Między akumlatorem, a błotnikiem obok zbiorniczka wyrównawczego.
ja natomiast zaprzestalem na remoncie silnika....kupilem produkt do czyszczenia wtryskiwaczy i problem prawie zniknal lecz dopiero po przejechaniu okolo 1000 km po jego zastosowaniu na 13 tys km problem z trybem awaryjnym pojawil sie moze trzy razy i bylo to po mocnym deszczu tak jakby gdzies wilgoc miala znaczenie. Kiedy bylo w miare sucho problem...
Jeśli masz szczęście to masz tylko mało płynu w zbiorniczku wyrównawczym pompy hamulcowej, jeśli masz pecha to jest to usterka pompy ABS - sprawdź duże bezpieczniki przy akumulatorze.
Tego raczej nie naprawisz, i brak dostępności jakichkolwiek części i koszta też niemałe... Łatwiej kupić elektryczne silniczki i przełącznik z nowszego modelu (pasują plug&play) i pociągnąć "elektrykę" do regulacji... Wymontowujesz te hydrauliczne regulacje, wymontowujesz z deski rozdzielczej przełącznik, wkładasz elektryczne silniczki i przełącznik...
Ale gdzie jest wyrównawczy i jak sprawdzić stan płynu?
Witam. W zbiorniczku wyrownawczym tworzy się wysokie ciśnienie slychac bulgotanie. Temp. Pokazuje ok jakie mogą być powody proszę o pomoc
Zbiorniczek był wymieniany w zeszłym roku Cały komplet Dodano po 10 A czy może ktoś wie dlaczego mimo braku widocznych nieszczelności ubywa płynu chłodniczego Posiadam Astre j 1,4 120kM przebieg 252tyś zagazowaną Pozdrawiam
Witam. Ponad miesiąc temu wymieniałem rozrząd w fiacie punto. Główny zamysł był, aby wymienić pompę bo był problem z przegrzewaniem się itd, nie było ogrzewania, no ale poszedł do wymiany komplet. Odpowietrzyłem i śmigało. Teraz znajomy wrócił i znów się grzał, nie było ogrzewania. Pierwsza myśl padła na odpowietrzenie układu. No i musiałem dolać aż...
Koło zbiorniczka wyrównawczego przy skrzynce z przekaźnikami. Gdy wyłącznik ok proponuję zajrzeć do tej właśnie skrzynki.
Podstawowe pytanie: czy przybywa oleju na bagnecie? no i czy w zbiorniczku wyrównawczych widać tłuste plamy oleju? taki osad może dawać np Doctor dolany do oleju
koledzy kolejny problem... mianowicie ubywa mi plynu chlodniczego, zalozylem zbiorniczek wyrownawczy i owszem troszke plynu sie w nim gromadzi ale to i tak nic w porownaniu do tego co ubywa, mialem zalana pelna chlodnice, zrobilem nim okolo 5ha w agregacie i poziom plynu spadl az do "zeberek" w chlodnicy, nie wiem czy to ma cos wspolnego ale widac dym...
Albo chłodnica retardera jest nieszczelna. Sprawdź poziom oleju w skrzyni
To daj znać czy to nie uszczelka... Układ sam z siebie nie ma możliwości się zapowietrzyć. Możesz spróbować wymienić korek na zbiorniczku wyrównawczym. Przejrzyj również instalację LPG czy w jakiś sposób nie zapowietrza układu. Ewentualnie dobrze odpowietrz układ. Na zdjęciu masz zaznaczone odpowietrzniki. Zaczynasz od tego przy nagrzewnicy. https://obrazki.elektroda.pl/9767602800_...
Główne punkty masowe: Komora silnika -główny pod akumulatorem -w okolicach zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego(w stronę przegrody) Kabina -pod kolumną kierowniczą -w okolicach zawiasów drzwi kierowcy i pasażera Bagażnik Okolice świateł
Sprawdź czy masz odpowiedni poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Bo tam masz czujnik jakbyś miał zbyt mało płynu to wtedy kontrolka się zapali.
sprawdź drożność tego cienkiego wężyka od zbiorniczka wyrownawczego, mogł potraktować silikonem jak składał Ci i moglo go zatkać
Prawdopodobnie obluzowała się obsada wtryskiwacza , możesz to sprawdzić wyciągając wszystkie wtryskiwacze . Trzeba wytrzeć dokładnie obsady wtryskiwaczy i podać ciśnienie do układu chłodzenia, ale nie większe niż jest napisane na zaworku bezpieczeństwa w zbiorniczku wyrównawczym, po podaniu ciśnienia bacznie obserwować obsady wtryskiwaczy . Taka diagnoza...
Podobny przypadek mieliśmy z firmowym T4. Była wymieniana uszczelka pod głowicą. Po tygodniu ponownie (razem z planowaniem). Zanim trzeci raz wymienili uszczelkę sprawdzili głowice. Mikropęknięcia. Po wymianie głowicy, problemu z uciekającym płynem przez zbiorniczek wyrównawczym już nie było.
Jeśli woda nie idzie do oleju to możliwe że masz uszkodzony termostat i płyn idzie do zbiorniczka wyrównawczego skąd wycieka przez korek, sprawdz to.
Absolutnie żadnego sensu to nie ma, w układzie chłodzenia (współczesnych samochodów) musi panować nadciśnienie, jest to niezbędne do prawidłowego działania, raz zwiększa się temperatura wrzenia cieczy, a dwa, węże do nagrzewnicy są bardzo często dużo wyżej niż zbiorniczek wyrównawczy
Spróbuj tego a jak się mylę niech ktoś mnie poprawi.
Każdy samochód ma mały odpowietrznik na przewodach łączących silnik z chłodnicą luc silnik z nagrzewnicą albo korek samoodpowietrzający na zbiorniczku wyrównawczym . Jak dla mnie każdy samochód odpowietrza się w inny sposób. Co do Twojego auta to ja zrobił bym to w taki sposób zalewasz układ płynem do momentu aż przestanie zasysać ze zbiorniczka wyrównawczego,...
Doskonale o tym zaworku wiem są nawet 2 jeden w korku a drugi z boku naczynia wyrównawczego wygląda jak śruba czarna. Jeździłem nawet z odkreconym korkiem i tak dalej płyn wyrzucało. I to nie zawsze. Sprawdziłem na zawartość spalin w naczynku i było ok. Kupiłem zestaw naprawczy sprężarki powietrza wymieniłem i pomogło
Zależy od instalacji ale odpowietrzanie to niekiedy skomplikowany profes jeśli nie ma odpowietrzników na pionach tylko na kaloryferach. Ale jak widać nie wyskoczyłeś środę spod ogona więc dasz radę. Pilnować ciśnienia czyli poziomu w zbiorniczku wyrównawczym i odpowietrzać. Kiedyś bąbel powietrza musi uciec.
Odpowiadajac na pierwsze pytanie upewnij sie ze płynu w zbiorniczku wyrównawczym masz do poziomu max jak jest malo plynu lub uklad zapowietrzony w nagrzewnicy znajduje sie powietrze i nie ogrzewa auta. Mozesz odpowietrzyc uklad odkrecajac korek zbiorniczka wyrównawczego, silnik włączony dmuchawa na maxa (4) i ciepły nawiew. Co do "zamulania" nagrzewnicy...
zbiornik wyrownawczy zbiorniczek podciśnienie wymiana zbiorniczek
klapka megane sterownik odszraniania dostawca internet wrocław
martes sport przyrzady pomiarowe
Inwerter EASUN Power 24V 4kW - błąd ŁL po 10 minutach Opel Corsa D 2010 - Kontrolka wtrysku się pali bez objawów