witam, do czego służy elektrozawór na przewodzie paliwowym pod zbiornikiem w astrze j 1.4 benzyna kombi, jest do niego podłączony wężyk cienki .proszę o pomoc bo po jego czyszczeniu nie trzyma się cisnienie paliwa ,możliwe że nie trzyma i paliwo gdzieś idzie, i czy mogę go zaślepić i odłączyć?
Chłodnica oleju pod obudową filtra do wymiany.
Może głupie pytanie: gaz masz w zbiorniku?
Mam Merive B (A14NEL) i też nie ma dodatkowego tylko to co w zbiorniku.
A ten zawór bezpieczeństwa na railu jest sprawny ? Bywało że nie i wracało paliwo do zbiornika.
jedne będą z rozrusznika a drugie z zapłonu A na moje to ani te ani te tylko odcina pompę w zbiorniku.
Opary benzyny są śmierdzące i bardzo wybuchowe, więc pochłaniacz potrzebny. Jak silnik pracuje to, w określonych warunkach, wysysa to co się nim nazbierało. Nie będzie wysysać to się w końcu zapcha i będzie się tworzyć podciśnienie w zbiorniku.
A zaglądałeś do zbiornika?
Czujnik jest cały czas ten sam, przełożyłem sam zbiornik. Podejrzewam, że problem jest z pływakiem w nowym zbiorniku.
Do układu paliwowego dostaje się powietrze.Sprawdzić zbiornik i przewody.
Do czujnika to musisz się pofatygować do kanału- po prawej stronie zbiornika ,od przodu. Powodzenia
Czy w zbiorniku Astry H 1.7 2009 jest montowana pompa wspomagania, czy tylko sam czujnik poziomu paliwa? Ile przewodów powinno dochodzić do zbiornika? Może coś w zbiorniku nie działa i zapowietrza?
Miałem to samo wswoim opelku wyciek zlokalizowałem w nagrzewnicy 'Przyczyną były dwa oringi.
napisze rozwiązanie tego problemu może komuś się przyda: - padł zawór odprowadzania opar który jest przy silniku, wystarczyło zdjąć przewód który idzie z filtra węglowego w nadkolu i zaślepić go śrubką. efekt szybkiego ubywania paliwa ze zbiornika spowodowany jest zasysaniem go bezpośrednio do kolektora.
Tu masz zdjęcie umiejscowienia zbiornika: http://www.motofakty.pl/tag/astra-g-pomp...
Nawet jeśli wskazówka przestawiona to kontrolka poziomu paliwa powinna świecić przy prawie pustym zbiorniku. Astra G posiada zbiornik jednokomorowy i nie posiada pompy przelewowej. Sugerowałbym sprawdzenie urządzeniem diagnostycznym jaka ilość paliwa jest zmierzona i czy się pokrywa że stanem faktycznym.
Wydajność pompy jest ściśle powiązana z ilością wtryskiwaczy!! Znaczy że jak jest więcej wtryskiwaczy to więcej pali i musi więcej pompować? - zwieram styki, uruchamiam silnik, obroty jałowe, mruganie 2x na 1 sek. - podnoszę obroty silnika, mruganie 1x na 1 sek., po chwili mruganie zaczyna zachowywać się wręcz losowo, świeci przez 1-3 sek., nie świeci...
Niema pompy w zbiorniku.
Zobacz czy jak się zapowietrzy zbiornik to czy po odkręceniu korka wlewu paliwa nie słychać charakterystycznego odgłosu zassania powietrza
Jakie to autko?
Zobacz czy nie robi się za dużo nadciśnienie w zbiorniku.
jesli po przejechaniu dluzszej trasy zacznie ci sie wylewac ze zbiornika to nic inego tylko przedmuchy
Pompki w zbiorniku niema .Spróbuj wystartować z plaka.
Według mnie masz pełny bak, 30 centymetrów to ma rurka wlewu. W tych autach chyba pod tylnym siedzeniem masz dojście do pływaka w zbiorniku.
Zawsze możesz założyć dodatkowy czujnik do wskazania ilości gazu w zbiorniku.
Po 20 tys. km absolutnie żadnych problemów. O obecności instalacji przypomina tylko brzęczyk wyczerpania się gazu w zbiorniku.
Odczep się od tego zbiornika.
Co prawda z Twojego opisu nikt Ci tego zdalnie nie zdiagnozuje, ale spróbuj odpalić z odkręconym korkiem wlewu paliwa. Miałem kiedyś przypadek, nota bene w takiej samej astrze, gdzie rozpadł się pochłaniacz par paliwa i dosłownie zassało zbiornik przez brak odpowietrzenia. Kolega walczył z tym samochodem kilka dni, a nie spojrzał z kanału na zbiornik,...
Również myślę, że pompka paliwa mogła się zatrzeć. Nie powinno jeździć się na oparach, zawsze powinno być trochę paliwa w zbiorniku.
Cały układ paliwowy trzeba wyczyścić, a wtryskiwacze, jak mówił Kolega...
Może to wydawać się bez sensu ale zmierz ciśnienie paliwa pod obciążeniem. Wg postu nr 3 może to być powiązane z paliwem. W starszych oplach lubiały gnić rurki gumowe między pompką a wyjściem zbiornika.
Witam Szukam numeru części lub nazwy uszczelki znajdującej się pomiędzy deklem zbiornika paliwa a regulatorem ciśnienia. Astra G 1.8 16V 115KM. Uszczelka przypomina oring. Z jednej strony jest okrągła z drugiej ścięta na płasko. Wymiary średnice 15mm/8mm wysokość 5mm.
Korekta była +10. Powietrza raczej nie, klapki chodzą. Ale dobry trop z pompką paliwa. Samochód ma 100 tys, więc o tym nie myślałem, ale kto wie co tam pływa na dnie zbiornika.
Nie posprawdzałem. Jak się nie unormuje to posprawdzam(bo powinny znowu wyskoczyć). A co jeszcze sprawdzić? Filtr paliwa znajduje się pod samochodem ? Obok zbiornika?
a umie ktoś mi powiedzieć co w tym pudełku się znajduje i do czego ono służy ?? Bo tak mi się wydaje że przez to coś zapowietrza mi się zbiornik :(
Czujnik jest mocowany od góry zbiornika .
Przy takch objawach jedna astra miaĺa pęknięty wąż między pompą a pokrywą w zbiorniku
Zlać całe paliwo, przepłukać układ paliwowy. Zalać paliwem spełniającym normy. Złożyć wszytko tak jak było przed eksperymentowaniem. Odpalić. Takie eksperymenty tylko latem i nie 20 L na pusty zbiornik.
korek http://sklep.dixi-car.pl/korek-zbiornika... czujnik http://sklep.dixi-car.pl/czujnik-tempera... Dodano po 1 nie raczej nie fakt że płyny maja rużne właściwości ale nie aż komplikowały by sprawe. jeszcze ten korek czy on jest podciśnieniowy zobacz czuy jak...
Pod podwoziem masz "plastikowe" przewody, bardzo wytrzymałe, jak nie było dzwona że się buda złożyła jak harmonijka to nikłe szanse że są uszkodzone. Albo w komorze silnika, albo przy filtrze paliwa, przy zbiorniku, jeśli ktoś tam łapki pchał.
Pomimo jazdy na LPG to i tak pompa paliwa podaje paliwo cały czas a zanieczyszczony filtr może być przyczyną dlatego iż na zimnym silniku zapotrzebowanie na paliwo jest większe jest to jedna z przyczyn kolejną może być zbyt stare paliwo w zbiorniku.
Widać olej w zbiorniku wyrównawczym
Nie robi sie podciśnienie w zbiorniku?
Czy słychać pompkę paliwa w zbiorniku?
czu zbiornik płynu jest z prawej strony silnika za zbiornikiem od płynu do spryskiwaczy?:?:. Jaki płyn mam dolać ? mam nadzieję ze jak doleję to nie bedzie szybko ubywał. tak to ten duży zbiornik pomiedzy tym od spryskiwaczy a kielichem amortyzatora i ma on żółty korek wlewu, najlepiej to spuść stary płyn i wlej nowy np. Dynagel 2000, bo nie wiadomo...
Ile było ON w zbiorniku?
zobacz czy paliwo nie cofa sie do zbiornika
Czy te silniki mają dodatkową pompę wspomagającą w zbiorniku?
Znalazłem tutaj na forum podobny temat lecz dotyczący Astry G 1.6 8V. Chodziło o wymianę wężyka spryskiwaczy. Nie dotyczy on jednak Astry G 1.6 16V . Zbiornik w 8V jest (z tego co zauważyłem na załączonej tu fotce) po prawej stronie auta w okolicach prawego nadkola. W modelu 16V jest natomiast po lewej stronie.Silnik 16V jest (że tak powiem) bardziej...
https://obrazki.elektroda.pl/8918655000_... to strasznie buczy zassało mi cały zbiornik paliwa
System odpowietrzania zbiornik paliwa
Tak jak w temacie, w astrze nie działa ogrzewanie mimo, że wszystkie węże są gorące. Do tego wężykiem przelewowym nie leci płyn do zbiornika wyrównawczego.
Mam jeszcze głupie pytanie. Czy jest w tym autku pompa w zbiorniku?
To chyba jest problem z regulatorem ciśnienia paliwa i przewodem powrotnym do zbiornika.
Może pompa paliwa siada. ( Z powodu braku/małej ilości paliwa w zbiorniku).
Masz nieszczelność w układzie, jeśli jedyną rzeczą którą ruszałeś był filtr paliwa to pewnie któraś uszczelka przy nim. Nie ma pompy wstępnej więc nie ma szans, żeby pompa wtryskowa zaciągnęła paliwo ze zbiornika.
Za prawym nadkolem teoretycznie. https://obrazki.elektroda.pl/4008184000_...
filtr lub przewody poprostu zapchane bo pociągnoł syfy z dna zbiornika
w sz to nie 4cyfrowy wzmacniacz pod tymk błędem kryje się zawór odpowietrzenia zbiornika.
Ludzie... ja odkręcałem butle, w przewodach było jeszcze sporo gazu a ojciec stał nade mną z fajką w gębie... (JEDNAK WOLAŁBYM ŻEBY NIKT NIE BRAŁ ZE MNIE PRZYKŁADU!!!). Jeżeli jest elektrozawór przy butli to spoko możesz wykręcać przewody. Jeżeli nie ma to musisz zakręcić śrubkę przy butli. Podczas wkładania jej z powrotem musisz pilnować się strzałek,...
Ja bym przekładał bez mieszania, z ECU i układem paliwowym. Regulator ciśnienia by trzeba było wywalić ze zbiornika i pociągnąć powrót z listwy.
Witam. Jest mały detal w tej pompce a mianowicie zaworek przelewowy. Ona nie może pracować poza zbiornikiem.
Może warto zacząć od filtra. W nich jeszcze jest zewnętrzny, przy zbiorniku.
Oddzielny zbiornik, bezpośrednio ze zbiornika, w przewód zasilający z zaworkiem zwrotnym.
Wymieniłeś filtry a wyczyściłeś zbiornik paliwa?!
Czym to najlepiej jest zrobić Ocet zrobi z niego nówkę.
Witam przyczyna moze byc dziurwy plywak lub cos zwiazane z nim i dlatego zle pokazuje plywak znajduje sie w zbiorniku.
Świece były sprawdzane,po podaniu prądu świece po 4 sekundach robią sie czerwone,auto wogule nie posiada pompy w zbiorniku.
Standardowo w zbiorniku paliwa.
Mi to wygląda jak "grucha" podciśnienia od np. turbo. Powinno być na tym oznaczenie jak znajdziesz to wujek google resztę Ci podpowie. A dokładnie to skąd wymontowałeś tą część (umiejscowienie lub lokalizacja części) Według tego co znalazłem w google jest to zbiornik/zawór podciśnienia http://www.sklep.szpot.pl/p/pl/33071/zbi...
, ale zacznij od sprawdzenia zaworu odcinającego benzynę. Jak można sprawdzić coś, czego nie ma? Zawory odcinające benzynę były tylko w układach gaźnikowych. Jeśli pompka paliwa odłączana jest elektrycznie, to cudów nie ma - paliwo znika z dziurawego zbiornika. Silnik sam go nie zasysa ze zbiornika.
Myślałem że to pompa paliwa poszła w 10-letnim aucie. A to weżyk paliwa znajdujący się w baku pomiędzy pompą a deklem zbiornika. Tak wymyślnie poskręcany. Kupiłem w hurtowni motoryzacyjnej taki elastyczny firmy TEDGUM 8mm z oplotem wewn (niby po paliwa i oleju - ale może tylko zewnętrznie odporny). Po założeniu było ok przez kilka dni. Okazało się że...
Najprościej będzie wymienić butle na nową. Masz wtedy homologacje i butle ważną 10lat. A homologacja butli też kosztuje i jest chyba na 2 lata.
Kolego z tego wentylka powinno polecieć paliwo. Musisz sprawdzić wydajność pompy oraz drożność filtra paliwa. Padło wcześniej pytanie ile wlałeś paliwa do zbiornika...
W tych astrach to nie czujnik poziomu płynu , ale pływak w zbiorniku wyrównawczym zatapia się na dnie i z tego powodu wywala komunikat o niskim poziomie. Pod zbiornikiem wyrównawczym jest wtyk do czujnika poziomu , jest to zwykły kontaktron , więc bardzo łatwo go sprawdzić (jeżeli wiesz o czym piszę ).... :D
Diagnozowane opel tech , dominatorem itp. Ja nie mam listwy wtryskiwaczy to zwykły diesel z mechaniczną pompą wtryskową tyle że sobie opel wymyslił elektroniczne sterowanie niech go szlak za to trafi .... pozdrawiam aaa.... filtr , przewody paliwowe i zbiornik wyczyszczone
Wymień filtr paliwa i wyczyść zbiornik paliwa
A do roboty masz 10 kilometrów a wracając stajesz przy dwóch sklepach to który się naładuje Oba.Akumulator potrzebuje tyle prądu ile oddał.A oddaje tyle samo mały jak i duży.Tak jak te samochody,które stają co 2 km i zużywają po 10 l benzyny/a mają różne zbiorniki/.
Układ paliwowy wygląda tak. W deklu zbiornika jest wyjście z pompy, idzie do filtra, za filtrem jest trójnik, jeden przewód idzie do silnika, drugi z powrotem do dekla, od spodu jest regulator ciśnienia i on już puszcza nadmiar prosto do zbiornika. Będziesz musiał dodatkową rurkę w zbiornik zamontować.
Jaki filter? A może w takim przypadku nie działa zawór odpowietrzania zbiornika paliwa?
którędy się wyleje ?? http://itvpolska.pl/nieszczelny-przewod-...
Zrób/kup próbówkę i w 15min masz temat sprawdzony. I uważaj przy pracy z otwartym zbiornikiem paliwa :)
i nie zaświeciła się lampka rezerwy? ona ma oddzielny obwód (może żaróweczka w liczniku spalona?) jak masz wyjęty cały pływak to go sobie podłącz do kostki, włącz kluczyk i ręką ruszaj góra-dół i patrz co pokazuje wskaźnik pewnie wytarty ślizg oporowy po którym jeździ szczotka pływaka i głupoty pokazuje Taki pływak, razem i z całym zbiornikiem do Astry...
Opinia mechanika.
Ha! Bardzo chętnie, ide do sklepu, kładę 270zł na stół i kupuję piękną i błyszczącą pompę. I tak właśnie to powinno wyglądać. A tak na poważnie z tym ABSem, to nie jest tak, że trzeba przekręcić silnikiem agregatu żeby wypchnąć powietrze z tłoczków? Czy ono samo wychodzi podczas zalewania układu? Naczytałeś się głupot w internecie i tak naprawdę wiesz...
w zbiorniku jest jakiś zawór który odcinał paliwo Zmień mechanika jeśli Ci wmawia takie bajki. Nie ma żadnego zaworu, to jedynie w Calibrach, Omegach A czy co tam jeszcze ma zewnętrzną pompę mogą być problemy przez nieszczelność smoka w zbiorniku.
Masz błędnie narysowany schemat, manometr przed regulatorem ciśnienia. Po co zawór kulowy? Jeśli chcesz sprawdzać maksymalne ciśnienie pompki, to manometr do 10 bar. Podciśnienia nie potrzebujesz, całość układu to: - zbiornik -pompa paliwa -filtr -manometr -regulator ciśnienia -zawór kulowy -powrót do zbiornika.
Gdzie może być elektryczna pompa paliwa w Astrze H Kombi, skoro nie ma jej w zbiorniku paliwa? Słychać ją pracującą gdzieś z przodu auta.
Okazało się - ani pompa spalona ani mapy w komputerze się nie rozjechały. Pękły przewody wyprowadzajace paliwo pomiędzy pompą a deklem w zbiorniku paliwa ...
Wyczyść zbiornik w środku.
Z tego co udało mi się wyczytać ze schematów to sprzęgło powinno być sterowane z modułu wentylatorów który znajduje się pod zderzakiem przy zbiorniku płynu od spryskiwaczy, na ile to się sprawdzi to nie wiem bo rożnie to bywa :D
Uważaj, żeby nie ukręcić, nie trudno o to. Nie sprawdzaj też ich na krótko do akumulatora, bo to nie są świece 12V. Elektryczna pompa w zbiorniku się załącza?
Witam, tak jak w temacie nie mam zielonego pojęcia gdzie znajduje się zbiornik od płynu wspomagania. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
Szukaj na rurce paliwowej koło zbiornika .(potrzebny kanał)
termostat wymieniony, wentylator nadal się nie włącza, po wejściu w ustawienia można sprawdzić temperaturę płynu i przy 110 wywala płyn przez zbiornik wyrównawczy,
Przelew z common raila.
Witam serdecznie. Masz do sprawdzenia czujnik temperatury powietrza i zawór odpowietrzający zbiornika. Pozdrawiam.
Dziękuje za uzupełnienie postu o rodzaj silnika. Jeśli dzieje się to w zależności od ilości paliwa w zbiorniku to przede wszystkim przyjrzałbym się wstępnej pompie zainstalowanej w zbiorniku paliwa.
To już robiłem. Oporu przy dmuchaniu nie było, bulgotanie w zbiorniku było słychać.
Podaj jakie trasy robisz bo chyba nie miasto? Ile na pełnym zbiorniku gazu robisz?
astra zbiornik astra zbiornik paliwa zbiornik paliwa astra
philips golarka akumulator kocioł gazowy przez wymiennik ciepła serwisówka pioneer
odświeżacz powietrza odświeżacz powietrza
Wymiana grzejnika w bloku bez spuszczania wody - metody i porady Prędkościomierz nie działa w Hummer H2 - przyczyny i diagnostyka