A co ma powiedzieć? Bus musi latać. I pompa nie może być taka. Te w.w to 3-4bar a ty szukaj takiej do gaźnika 0.1-0.5bar tylko aby przepchała paliwo przez pompę. Oryginalna w zbiornik paliwa. [url=https://allegro.pl/oferta/pompa-pal...
Nie będę się sprzeczał bo nie wiem czy jest tam pompa czy nie, ale dziwne jest to , że przedtem jak przekręcałem kluczyk to słychać było cos w rodzaju pompki oraz widać było na wężu paliwa , że ewidentnie płynie to paliwo w stronę filtra . Teraz gdy jest większy mróz to niestety po przekręceniu kluczyka nie ma tego charakterystycznego buczenia i nie...
A więc tak . Ten sam rocznik , wersja 125 Dci. Poziom oleju, za ile km. przegląd, średnia prędkość, przebyta droga, zasięg na paliwie jakie zostało w zbiorniku, aktualne spalanie, średnie spalanie, ile spalił paliwa.
Witam, wpadłem ostatnio na pomysł zbudowania sobie buggy silnik oraz inne podzespoły mam. Moje pytanie to skąd wziąć zbiornik paliwa ponieważ głownie chodzi mi żeby zamontować wskaźnik paliwa, najbardziej optymalna była by pojemność 20-30 litrów, wyjąć taki zbiornik z auta czy kupić gdzieś?
Witam, proszę o pomoc w wyborze gaźnika, bo nie wiem jaki mam kupić do kosy spalinowej Master Cut CG-KW 430. Byłam z nią w serwisie 3 razy i 3 razy był wymieniany gaźnik. Powodem pierwszej wizyty w serwisie był taki, że kosa nie odpalała i zalewało ją paliwo. Drugi powód naprawy, to wadliwy gaźnik. Trzeci, zalana kosa oraz niemożliwość jej odpalenia....
Świeca pracuję tylko przez chwilę. Sprawdź zasysanie paliwa. Pewnie syf w zbiorniku i go podciąga.
Witam mam problem z moim master 2.3 146km napęd na tył. Problem polega na tym że długo kręci samochód nim odpali po całej nocy jak przestoi nie ma żadnego problemu od razu samochód odpala. dodam jeszcze że po ruszeniu czasami zapala się kontrolka stop i komunikat błąd wtrysku zauważyłem ze rurka od paliwa co jest u góry z odpowietrznikiem takim małym...
Za dużo nie jest, dokładnie nie wiem jakie powinno być, około 1500 barów, nowsze silniki maja nawet 2000 barów. Pompka, która podaje paliwo ze zbiornika to 4 bary.
Sprawdź moduł sterowania pompy paliwa jest umieszczony na zbiorniku paliwa zobacz czy przez piny z kostek nie dostała się woda a najlepiej rozbierz. Nowa część w renault to niecałe 900zł. Jest tam system START/ STOP ??
Dosłownie nie ma mocy tak jak by mu brakowało mocy. Zapchany wydech ? Dawaliście diesla z bańki żeby wykluczyć zbiornik paliwa ?
Zatkany smok pompy w zbiorniku
Witam. Jako nowicjusz mam pytanie? Renault master III, czy można sprawdzić profesjonalnym programem, czy wstępna pompa paliwa nie działa bo uległa awarii, czy nie dociera do niej napięcie? Zanim zrzucę zbiornik chciałbym to ustalić.
Mam problem z uruchomieniem renault master 3, 2,3 dci 165KM. Komputer diagnostyczny Jal Test wskazuje błąd : ''zbyt niskie ciśnienie szyny paliwa. Ława 1. Sygnał wartości poza przedziałem". Wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa, listwę wtryskową wraz z czujnikiem, wtryskiwacze, pompę wysokiego ciśnienia i pompę niskiego ciśnienia w zbiorniku i ten moduł...
Co może być przyczyną? Jeżeli napięcie dla pompy wychodzi ze skrzynki bezpiecznikowej, to możliwe są chyba tylko 2 opcje; 1. Uszkodzony przewód, lub kostka na zbiorniku, 2. Uszkodzona pompa.
Mam pytanie do kolegów może ktoś ma schemat instalacji do Mastera III z 2013 r. Problem z autkiem jest taki że podczas jazdy wyświetlił sie błąd wtrysku i był błąd P087 niskie ciśnienie na belce auto wróciło na lawecie po skasowaniu błędu auto odpalilo przejechało 6km i znowu stoi . Teraz nie odpala wogóle ani nie wyświetla żadnego błędu , co zauważyłem...
Jak jest pompka paliwowa w zbiorniku to trzeba ją sprawdzić czy daje ciśnienie na pompę wysokiego cisnienia lub pompować gruszką jak jej nie ma i wtedy mierzyć ciśnienie i sprawdzać ile idzie paliwa na powrót do zbiornika.
witam mamy mastera 3.0 i problem z niskim cisnieniem w układzie paliwowym, na tablicy świeci sie check engine auto jedzie ale w trybie serwisowym max do ok 2000 obrotów zmieniony filtr paliwa 2x, zawór na listwie, sprawdzony zbiornik pod katem zabrudzeń, pod komputerem wszystko ok, proszę o rade jak sobie z tym poradziłeś pozdrawiam Marcin tel 501 273...
Witam wszystkich, trafił do mnie Master 3 z 2011 2.3 dci 125km. Błędy czujnika położenia wałka rozrządu regolator ciśnienia paliwa, czujnik ciśnienia na listwie paliwowej, zawór regulacji ciśnienia doładowania przepływomierz powietrza . Rozrząd spr., czujniki podmienione, pompa cr druga wstepna pompa w zbiorniku nowa. Sterownik też drugi, i nic.
Miałem to samo z masterem. Złej jakości paliwo zakleiło pompkę, która napędzana jest z silnika wentylatora. Rozkręć pompkę i ją wyczyść a wszystko wróci do normy. Możesz też wymienić paliwo i przeczyścić zbiornik ale ja tego nie zrobiłem
a w ogóle ropa leci jak przekręcisz kluczyk na zapłon? po zdjęciu wężyka z filtra paliwa ma lecieć ropa strumieniem, W Masterze II pompa w zbiorniku? Tam chyba jeat gruszka przed filtrem
Generalnie trzeba silnik obciążyć, czyli przejechać się i zwiększać obroty. Na początku może brakować mocy. Komputer spalania będzie automatycznie ustawiać fazy rozrządu i dawki paliwa aż dobierze optymalne. No i ten rozruch to pewnie wina braku paliwa, do samego filtra wchodzi 0,5 litra. Nawet przy wymianie filtra trzeba kilkukrotnie przekręcić kluczyk...
Wszystko to wiem ;) Nie ode mnie zależy, gdzie ustawię auto na tamtej tamożni :(. Olej mam dedykowany do prac pod obciążeniem, typu nie pamiętam. Skraplacz agregatu jest na dachu wraz z resztą elektroniki, więc jakbym się nie obrócił, doo.pa zawsze z tyłu ;( . Taka praca zabija także dpf-a , ..kiedy jeździłem Dukatem, zwiedziłem chyba wszystkie serwisy...
Elo, czy spotkał się ktoś z syczeniem na pompie wysokiego ciśnienia? Na zgaszonym silniku, ale na zapłonie, pompka paliwa w zbiorniku zaczyna podawać paliwo i podczas jej pracy słychać na pompie wysokiego ciśnienia syczenie (prawdopodobnie z górnego króćca lub szybkozłączki). Nie chodzi mi już o lokalizację, bo na forum nikt tego nie znajdzie, lecz...
(-) Jeśli chodzi o te opiłki w filtrze paliwa, to jak to sprawdzić, trzeba wylać jego zawartość do jakiegoś naczynia czy jak?? Jakoś nie wyczuwam żeby głośniej działał silnik, nie mam takiego ucha. A czy gdy zabraknie paliwa to też pompa się zatrze? (-) Inna opinia z forum Renault: w masterze pompę CR nalezy ustawić. Obecność opiłków w paliwie można...
Panowie, potrzebne wsparcie, bo rozkładamy ręce. Master III 2017 170 KM Pompa paliwa w zbiorniku nie włącza się. Podanie prądu na plus do pompy zaraz za modułem uruchamia ją bez problemu. Nie ma wyjścia + z modułu. Przekaźniki i bezpieczniki wszystkie sprawdzone i podmieniane z drugiego auta. Łącznie z modułem. Ba, nawet komputer z zestawem był przekładany....
W lewym narożniku komory silnika (dość dobrze schowana) powinna znajdować sie pompka ręczna do paliwa - spróbuj ręcznie podpompować po takim zgaśnięciu i zobacz czy odpali. Jeżeli pomoże - to masz zbiornik do czyszczenia (zakładam oczywiście ze stanu filtra paliwa jesteś 100% pewny)
Pytanie mam takie, ile jedna kreska oznacza ilość paliwa? Witam. Nie zapatrywałbym się na kreski - nie jest to zbyt wiarygodne źródło informacji. Chociaż w moim Masterze 2,5dCi 120KM komputer prawie idealnie wyliczał faktyczne spalanie, to kreski ubywały w zależności od humoru. Po prostu podziel sobie pojemność zbiornika na ilość kresek i orientacyjnie...
zbiornik czyszczony pompa w zbiorniku wymieniona nawet filtr wyciągnołem .
Witam. Mam dość mocno sfatygowaną nagrzewnicę master na OO. Ma ona 17kw. w niej zastosowano pompkę powietrza (z łopatkami) i ona podając powietrze na dyszę zasysa paliwo. Zapłon jest na świecy WN plus czujnik płomienia który w razie braku ognia wyłącza pompkę . Czy jest szansa, żeby takie cudo przerobić na zużyty olej? Co musiałbym ewentualnie zmienić?...
Czy rozwiązałeś swój problem? Może znasz wartość napięć dla pustego i pełnego zbiornika? Sygnał analogowy znajdziesz za zegarami.....
Kolego spróbuj podpompować na gruszce paliwa jest pod maską z prawej strony koło filtra. Całkiem możliwe że paliwo się cofa do zbiornika paliwa. Jeśli będzie lepiej to trzeba szukać nieszczelności na układzie paliwowym ( a z opisu wynika że był naprawiany i rozkręcany) .
Za niskie ciśnienie w tym Masterku: Słaba wydajność pompy elektrycznej w zbiorniku Niedrożny filtr ON Zbyt duże przelewy z wtrysków Brak wydatku pompy HP Uszkodzenie zaworu dozującego i regulacji ciśnienia na rampie
Zakładam że pompa padła śmiercią naturalna, albo naprawa byłą nie wystarczająco hermetyczna. Pompa nie pracuje, jeszcze do niej nie zaglądałem. Gdzieś w innym wątku wyczytałem że najlepsza metoda wlutować się w piny. Nie pomogło albo coś poszło nie tak, aczkolwiek jakieś sześc miesięcy pochodziła. Pompę montowałeś oryginalną czy zamiennik? Wtyczkę sicma...
witam mam ten sam problem ale jeszcze go nie rozwiązałem tylko doszedłem do tego siłą dedukcji że podczas przykręcania koła zębatego pompy dziwnie nie mogę jej dokręcić tak jakby koło podczas obciążenia obkręcało się na wałku jutro to sprawdze czy nakrętka nie dochodzi do wałka bo jak dochodzi to wytarło trzpień pozdrawiam. Dodano po 7 jeszcze jedno...
Witam , wymiana radia to zbieg okoliczności... Zalał się modol pompy paliwa który znajduje się na zbiorniku.. po wymianie nawet radio zagrało:)) dzieki pozdrawiam
Miałem podobnie w Masterze, wystarczyło wyregulować czujnik obrotów wału względem koła zamachowego. Jest mocowany na wcisk bez przykręcania trzyma go tylko taka blaszka. W jaki sposób mam to zrobić bo nie bardzo wiem jak się do tego zabrać ? ( wczoraj sprawdzałem jeszcze czy pracuje pompka w zbiorniku. Pracuje. Słychać.) Dodano po 13 Wymiana świec...
Witam, panowie pamiętajcie, że BV 77E miały dwa rodzaje sterowników i obie bardzo niewdzięczne do naprawy. Z reguły kończyło się wymianą na nowe (dość drogie).Życzę powodzenia. Dodano po 14 Do kol. Skwy. Ustawienia fabryczne to 10bar oraz szczelina 20mm. Sprawdź, czy przez przewody paliwowe wraz z paliwem nie idzie powietrze. Zobacz czy filtr posiada...
Przelewy na wtryskiwaczach 1 i 2 w normie. Na 3 i 4 przekroczone ale nieznacznie. Jest problem z ubytkiem ciśnienia paliwa lub zbyt słabym zasilaniem układu. Mało paliwa dostaje. Może być jeszcze problem w zbiorniku ( zatkany/ nieszczelny smok) Problem z elastycznymi przewodami paliwowymi ( załamane / wsadzone zwężki/ podłączone webasto) , Problem z...
Ten silnik też był z podobnego rocznika czy starszy model? W starszych modelach była elektryczna pompa niskiego ciśnienia w zbiorniku paliwa, nie jestem pewien ale w 2010 jest chyba pompa samo zasysająca więc nie zapali. Musisz to sprawdzić.
Wygląda na brak zapłonu mieszanki ( nie podaje iskry układ zaplonowy wysokiego napięcia), ale może to być też przez zbyt małe ciśnienie paliwa podawane ze zbiornika przez sprężone powietrze ze sprężarki podlączonej do silnika. Trzeba by było też sprawdzić dysze paliwową może jest zapchana, filtr paliwa sprawdzić stan czystości , ewentualnie jakość samego...
Witam, wiem, że błąd opisywany często ale przeczytałem i zrobiłem już wiele a dalej jestem w punkcie wyjścia. Po kolei. Mój klient kupił Mastera II 2,5 dCi, wracał po zakupie i po włożeniu "4" zamiast "2" samochód zadławił się i złapał ww. błąd. Błąd po przekręceniu stacyjki znika ale w podobnych sytuacjach wraca i auto przechodzi w tryb awaryjny. A...
Witam mam mastera z silnikiem zd30 mam problem z ciśnieniem na szynie konkretnie podczas jazdy zapala sie czerwona kątrolka stop i czerwony silniczek po wpieciu w komputer wyświetla sie błąd za niskie ciśnienie na szynie sprawdziłem wtryski, wymieniłem pąpke w zbiorniku paliwa co dalej. Czy ktoś ma jakiś pomysł.
Witam mam ten sam problem wtryski grają jak by były nie zakodowane. Prowadzę warsztat i naprawiam Masterki ale z jednym autem nie mogę sobie poradzić założone zostały nowe wtryski dalej grają mam jeszcze używki z 7 kompletów podmieniałem zaznaczę wszystkie sprawdzone. Podmieniona pompa wtryskowa podmieniony regulator na pompie, czujnik na listwie, listwa...
Na dyszy jest tylko napis 0,6 . Spróbuj założyć mniejszą ( 0,4 - 0,5) tego samego typu i jak pisał irus zmniejsz wydatek wentylatora. Najprościej przysłaniając częściowo wlot powietrza. Ale nie przesadź bo się zatrujesz spalinami - tu nie ma odprowadzenia spalin!! Reszta to doregulowanie ciśnienia powietrza z kompresora. Teoretycznie można by bez wymiany...
Kolego co wymieniłeś pompę wysokiego ciśnienia to powiem Ci że ja przez Mastera prawie się wykończyłem nerwowo ale mam już pewne doświadczenie dlatego Ci podpowiem co nie co 1. podstawowa sprawa to wtryski a nie pompa jak gaśnie podczas jazdy lub ciężko odpala na ciepłym i zimnym. 2. czujnik ciś. na listwie commonrail niby mówią że często pada gówno...
Koledzy mieliśmy nie dawno taki przypadek ale w movano 2015 z systemem start/stop. Po długich diagnozach doszliśmy do usterki okazał się sterownik pompy paliwa który znajduje się na zbiorniku dostała się do niego woda przez jeden z pinów. Na pierwszym foto w górnym prawym rogu po umyciu odpadło dodatkowo kilka elementów :) . https://obrazki.elektroda.pl/6538373500_...
sprawdziłem dziś ciśnienie zaraz za filtrem paliwa... nie ma nawet 1 bara z tego co wiem to powinno wynosić od 2,5 -4 bar. Ale zauważyłem że przewód który doprowadza paliwo do pompy wysokiego ciśnienia jest połączony z powrotem do zbiornika.. i paliwo które ma być dostarczone do pompy wraca do zbiornika :idea: bezsensu. Filtry rozrząd wymieniony. Jak...
Witam. Mam problem z Masterem III 2010r 2.3 dci 125KM. Oznaki bylu takie. Zaczal dluzej krecic (jakby sie rozpedzal i w końcu zalapywal) zrobiony test przelewowy. Wyszło slabo. https://obrazki.elektroda.pl/4012149700_... Założone nowe wtryski. Zakodowane numery do ECU. Dalej klekocze jak przed wymiana. Kreci tak samo zanim odpali. Cisnienie...
Witam, tego posta z linku też czytałem, pompka paliwa w zbiorniku chodzi ale moim zdaniem ona potrzebna jest tylko przy rozruchu, miałem dzisiaj mastera z takim samym silnikiem z 2007 roku który oryginalnie pompki w zbiorniku nie posiada, ma tylko gruszkę przy filtrze paliwa. Auto zostało przywiezione z Niemiec z wydmuchaną uszczelką pod głowicą ale...
Kolego listwa została zregenerowana : wymieniony zawór w listwie i czujnik ciśnienia (wszystko nowe oczywiście w zakładzie gdzie regenerują pompy ...), pompa wysokiego ciśnienia też zrobiona pełna regeneracja (wymieniony regulator ciśnienia paliwa ) Dodano po 2 Układ paliwowy cały sprawdzony , zbiornik i smok czyszczony. Może ktoś miał podobny problem...
Witam , tak jak w temacie nagrzewnica po włączeniu przez jakiś czas pracuje normalnie , po jakimś czasie zaczyna dymić na jednym jak i drugim palniku , czasem pracuje prawidłowo ale częściej jak na filmie . Nagrzewnica jest nowa , przepracowała może 50 h , na wiosnę została odstawiona do magazynu na 9 miesięcy , po zakupie przed magazynowaniem pracowała...
Nagrzewnica olejowa, niestety nie ma tabliczki ( podobna do Master-a ) , kilka lat leżakowała w magazynie jak niesprawna. Okazało się, że pompka nie podawała paliwa ( wężyk nie sięgał połowy poziomu zbiornika i był dodatkowo załamany ). Poprawiłem te niedoróbki, ku mojemu zdziwieniu nagrzewnica wystartowała a po kilku sekundach nastąpiło spalanie :)...
witam, ja jakiś czas temu zastosowałem w swoim renault master coś takiego: przewód z odmy wpuściłem do zbiornika z wodą a odbiór pary do kolektora ssącego.Wszystko działa auto spala ok 2 l paliwa mniej. Próbowałem to samo zastosować do clio 1,2 ale już spalanie prawie się nie zmieniło, jedynie podczas jazdy na trasie pod obciążeniem spala ok 1/2l mniej.
master zbiornik paliwo renault master zbiornik paliwo master paliwo
philips 55pfl6008 euroster czujnik foxess norma
płukanie ukladu chłodzenia formowanie kondesatora
Schemat instalacji elektrycznej Volkswagen Fox - gdzie znaleźć? Volkswagen MFD2 RNS2 Map DVD V14 Update Guide