Zbiornik paliwowy wymieniony? One zawsze gniją na zgrzewie i paliwo zwyczajnie wycieka.
Powinny być połączone dołem, zawór odcinający przepinkę powinien być pod każdym zbiornikiem.
Oto i rysunek z opisem od zbiornika do filtru: http://workshop-manuals.com/skoda/fabia-...
A cisnienia paliwa jakie?, manometr trzeba wkręcić, jesli powietrze w przewodach paliwowych to trzeba to wykluczyć, może w koszu paliwowym puszcza w zbiorniku paliwowym któraś złączka, może gruszka do pompowania, poruszaj przewodami na uruchomionym silniku i patrz czy nadal pojawia sie powietrze, trzeba coś na początek wykluczyć,
A przewody od filtra gdzie Cię prowadzą? :D Jeśli brak gruszki to pompa jest na dole ściany grodziowej, tuż za rozrządem. Czasem umierają te pompki.
Przewód od odpowietrzenia zbiornika paliwowego był źle założony, poprawne założenie i regulacja rozwiązały problem. Piła śmiga
Dlaczego tylko pompa? A na przykład filtr paliwa? Jak brudny, też zmniejszy przepływ. Nieoryginalne filtry paliwa czasami, są skonstruowane z takiego materiału, który bardzo szybko ulega zapchaniu. Nieszczelności na złączkach układu paliwowego. Zagięcia rurek powodujące zmniejszenie przekroju. Zresztą wiesz już o co chodzi to kombinuj.
to się dzieje tylko jak odpalam rano Po nocy paliwo odpływa z przewodów paliwowych do zbiornika paliwa. Zamontuj na przewodzie paliwowym przed filtrem paliwa w komorze silnika zaworek zwrotny lub ręczną pompkę paliwa (gruszkę). https://obrazki.elektroda.pl/8127797900_... https://obrazki.elektroda.pl/1376861000_...
Znakomite porady dajecie, targaj z samochodu 2,5m długą metalową rurkę paliwową od zbiornika do ściany grodziowej żeby zawieźć do zakucia, to nie wąż wspomagania kierownicy w którym ciśnienie dochodzi do 70 bar ;) Normalnie rozcina się ten aluminiowy "kapturek" wymienia wężyk i daje tam opaskę ślimakową
witam kwantor a zaworek na zbiorniku to co ma wolne na urlopie A ty masz wolne od poprawnego pisania? Wiesz, co to INTERPUNKCJA? Jeśli nie, to wygooglaj sobie!
Witam, posiadam ford focus mk2 2005r. 2.0 tdci. Jest w tym modelu pompa paliwowa w zbiorniku paliwa?
Nie patrz przy samym zbiorniku , tylko na przewodzie paliwowym od zbiornika do silnika.
Wymień filtr paliwa, znajduje się w pobliżu zbiornika paliwa na przewodach paliwowych.
Żużyte pompowtryski, pompa tandem, pompa w zbiorniku paliwa, nieszczelność w układzie paliwowym. EGR, uszkodzenie sterowania turbo, nieszczelność w dolocie.
Sprawdź wężyk paliwowy w zbiorniku paliwa pomiędzy pompą paliwa a pokrywą często pękają.
Podłącz jak na rysunku poniżej.
Może zbiornik paliwa naciska wężyki paliwowe lub dotyka cewki WN. Odkręć zbiornik i przyglądnij się jaki podzespół dotyka zbiornika, zbadaj instalację zapłonową, może ma uszkodzoną izolację. Agregat ten jest typu inwenterowego, więc regulacja obrotów odbywa się elektronicznie, tj. "komputer" decyduje o obrotach, w zależności od obciążenia.
A filtry paliwa? Pompa paliwowa w zbiorniku? Smok na pompie? Czy układ paliwowy jest drożny?
A jak przepłukać przewody?
Sprawdź wobec tego jeszcze wężyki paliwowe na odcinku zbiornik paliwowy - gaźnik ( może ze starości popękały i stąd ten problem).
Tym czarnym plastikowym zasysa paliwo ze zbiornika, primer podłączasz do tego mosiężnego (żółtego).
Na zdjeciach widac bufor paliwa czyli mini zbiornik wpina sie go w obwód zasilania silnika paliwem w celu unikniecia prowadzenia dodatkowego przewodu paliwowego ze zbiornika. Podgrzewacz przykładowo B5W zasilany z tej pompki.
W Golfach z pompą wtryskową VP, nie ma w zbiorniku pompy paliwowej. Jest tzw. smok, czyli filtr paliwa wraz z pływakiem. Pompa paliwowa w zbiorniku jest w Golfach z silnikiem PD. Jeżeli są problemy z zapowietrzaniem się układu paliwowego, to proponuję przeczytać ten temat: https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=...
Sprawdź sobie jeszcze przewody paliwowe od pompki w zbiorniku
Jeszcze raz sprawdź wszystkie możliwe połączenia łącznie z uszczelką pod filtrem paliwa. Ewentualnie by wykluczyć pompkę ,podłącz jej zasilanie przewodem elastycznym prosto do zbiornika.
Co do problemu nr 1. Mogą być też montowane na przewodzie paliwowym, poza zbiornikiem. Problem nr 2. pompa el. uruchamiana na kilka sekund nie przeleje gaźnika. A paliwo z przewodu tak nie odparuje, cofnie się trochę najwyżej.
Wymieniona pompka od paliwa ta co jest koła zbiornika paliwowego Koło zbiornika nie ma żadnej pompy paliwowej!!!
Witam, czyli cala 'awaria' jest dosc prosta : zaciety - zabrudzony osadem ze zbiornika gaznik / szczegolnie doplyw paliwa do gaznika - krociec, na ktory sie naklada wezyk paliwowy z kranika / zbiornika. Plywak w gazniku nie daje rady szczelnie zamknac doplywu paliwa - bo jakis 'paproch' zablokowal iglice plywaka w tym 'kroccu' doplywowym, stad benzyna...
Zbiornik mam obok kierownicy i idzie przewód przez całe buggy do filterka Czyli zasilanie grawitacyjne. Porównaj poziom zbiornika w stosunku do gaźnika i poziom paliwa w tym zbiorniku. Pompy paliwowej tam nie masz?
Dużo paliwa masz czy na resztkach próbujesz? Bardzo częsta usterka w tego typu sprzęcie to pęknięte przewody paliwowe (pękają zazwyczaj na wyjściu ze zbiornika paliwa w gumowej dławicy i trudno to zauważyć). Radzę zacząć od przewodów paliwowych polecam gumowe lub igielitowe gdyż te z silikonu szybko się starzeją i pękają. Ewentualnie zaworek zwrotny...
Jeśli faktycznie coś tam puka oznacza to problemy z ciśnieniem paliwa. Zrób wykres z obu parametrów ciśnienia paliwa oczekiwania i rzeczywistego. Problemy z odpalaniem? Tu standard czyli nowy filtr paliwa, warto zajrzeć do zbiornika paliwa, szczelności przewodów paliwowych ewentualnie regulator ciśnienia paliwa. Oczywiście w baku diesel bez przypadku...
Dlaczego osusza filtr paliwowy a nie ciągnie ze zbiornika paliwowego i w rezultacie filtr jest pusty ?
Witam sprawdź drożność przewodów paliwowych. W zbiorniku jest sitko i ono lubi się zatykać, wszystko musi być czyste. Następnie trzeba sprawdzić ciśnienie powietrza i wyregulować.
nawet musisz spr kranik i zbiornik . i oczywiście cały układ paliwowy . kiedy ostatnio wymieniałeś filtry i czyściłeś ostojnik przy pompce>?
Witam troche późno odp. i może jest już po problemie ale ja stawiam na układ paliwowy-musisz przedewszystkim filtry sprawdzić(zwłaszcza paliwowy) w zbiorniku powinno być też sitko(też proponuje to sprawdzić).
Bez dostępu powietrza nic się nie stanie. Widziałem jak się pompki paliwowe zainstalowane w zbiorniku paliły i nic nie wybuchło.
Obydwa zbiorniki paliwa mają czujnik poziomu.Obydwa czujniki wysyłają sygnał o poziomie paliwa w zbiornikach do pompy wyrównującej.Są dwa zbiorniki: główny i dodatkowy.Pompka jest przy zbiorniku dodatkowym , ale przetłacza tylko paliwo z tego dodatkowego do głównego. Układ elektroniczny w pompce porównuje sygnały z obydwu czujników poziomu. Pierwszy...
Witam Piszę z prośbą o pomoc z podkaszarką Grizzly. Mianowicie podkaszarka zostałą zakupiona juz 10 lat temu, po 3-4 sezonach nie chciala juz odpalić, gdzie zauwazylem że nie ma prądu, na fajce zero napięcia itp. ciezko było dostać sie do cewki, więc podkaszarka poszła w kąt a ja zakupilem cos wiekszego, Rok temu przy serwisie swojej kosy zaciekawił...
Witam Piła od jakiegoś czasu jak się zagrzała to gasła, po drobnych regulacjach gaźnika pochodziła trochę to znów gubi obroty pod obciążeniem, ale to można wyregulować. Wziąłem więc się za przeczyszczenie układu paliwowego zaczynając od zbiornika paliwowego i tu niespodzianka po wylaniu benzyny w zbiorniku znalazłem takie coś http://obrazki.elektroda.pl/4561107700_1...
Jest jeszcze jedna możliwość oprócz podanych przez kolegów - skoro stał prawie rok to być może osad w zbiorniku zamulił króciec i pompa nie ma siły zassać. Można spróbować przedmuchać przewody paliwowe w stronę zbiornika paliwa. Niektóre filterki nie lubią wody - w zetknięciu z nią wkład staje się praktycznie nieprzepuszczalny.
A co do tej śruby mam ją odkręcić? Jasne. Tym sposobem sprawdzisz drożność układu paliwowego od zbiornika po komorę pływakową. Być może gdzieś po drodze jest coś zapchane lub przycina się zaworek pływaka.
Ja doraźnie zrobiłem taki patent że wstawiłem tam kawałki plastikowego wężyka paliwowego, taki jak idzie że zbiornika do filtra paliwa, tego niezasklepi
Witam twój pasek mniemam że ma pompe wtryskową, bo jesli pompowtryski to inna historia ciężko opisać instalacje paliwową,w każdym razie idą 3 przewody od zbiornika, zacznij od sprawdzenia smoka w zbiorniku,przewody wychodzące z niego zamocowane są pod podłogą wystarczy wzrokowe sprawdzenie, a potem okolice filtra paliwa i to cały układ ze zbiornika....
Do układu paliwowego dostaje się powietrze.Sprawdzić zbiornik i przewody.
Kolega zapowietrzył układ paliwowy.
Obawiam się, że bez remontu pompy się nie obejdzie. Przy okazji można też sprawdzić wtryski. Przed montażem naprawionej pompy pamiętaj o ponownym wyczyszczeniu układu paliwowego zaczynając od zbiornika poprzez przewody, obudowę filtra, odstojnik.
Jeżeli w tym silniku masz jeszcze gaźnik, to sprawdź pod kątem zanieczyszczeń i poziomu paliwa w komorze pływakowej. Jeżeli jest to wtrysk - to może być zatkany filtr paliwa, padająca pompa paliwowa, zanieczyszczenia w zbiorniku paliwa.
Ciśnienie na listwie świadczy o tym że pompa utrzymuje ciśnienie(czyli ok). Filtr par jest w nadkolu prawym. Ze zbiornika idą 3 przewody paliwowe . Jeden ciśnieniowy ,drugi powrót (idą do listwy) i 3-ci par paliwa.Zagłusz go np. śrubką
jeśli kondensator jest dobry pompka paliwowa też to sprawdż czujnik paliwa w zbiorniku paliwowym a szczegulnie zwruć uwagę na rórkę z siatką która może blokować o dno zbiornika stwarzając duże podciśnienie.
Kup przy okazji nowe przewody paliwowe do zbiornika. Kolega Strumień Świadomości Świata jest optymistą, jeśli chodzi o żywotność tych przewodów, nawet tyle im nie daję. Kup fedykowane do zbiornika paliwa, nie igielitowe,gumowe czy gumowe zbrojone. Są dostępne w różnych długościach. https://obrazki.elektroda.pl/7989114200_...
Na moje oko powinieneś mieć pompkę w zbiorniku. Trzeba sprawdzić pokolei układ paliwowy, ciśnienie ze zbiornika, no i ten interfejs niezbędny..
Ja bym przekładał bez mieszania, z ECU i układem paliwowym. Regulator ciśnienia by trzeba było wywalić ze zbiornika i pociągnąć powrót z listwy.
Odpowietrzenie zbiornika i układ paliwowy od zbiornika do pompy oczywiście sprawdzili? Robiłeś próby z zasilanie silnika z jakiegoś drugiego pojemnika (zasilenie i powrót do niego) aby wykluczyć te usterki?
w tym aucie masz 2 zbiorniki paliwowe i są one połączone wężykiem i jak stan spadnie do pewnego poziomu to nie może pobrać z drugiego bo jest to połączenie do wymiany , zalej go do pełna i do pewnego czasu będzie ok. koszt tej części to ok. 400zł. (oczywiście na zamówienie) częsty przypadek w tych modelach ps. czasami nie daj się naciagnać na wymianę...
Przy silniku bańka z paliwem. Zastępczy zbiornik.
Witam. W mojej kosiarce nie leci paliwo ze zbiornika do przewodu paliwowego. Zbiornik wyczyszczony i przedmuchany a mimo to po nalaniu paliwa nie wypływa przez wąż. Czy paliwo powinno swobodnie wpływać czy w zbiorniku jest jakieś zabezpieczenie i gaźnik powinien je zassać? Kosiarka normalnie odpala i chodzi po nalaniu paliwa do przewodu paliwowego bez...
Cześć Pacjent Renault Laguna 2.0 Dci 2012 rok Trochę szukałem w sieci lecz nie skutecznie... Po małym pożarze pompki paliwowej uszkodzone zostały kostki/przewody zbiornika paliwowego oraz hamulca postojowego. Mam potrzebną część tej instalacji lecz z inną kolorystyką przewodów. Potrzebowałbym foto tej kostki przy zbiorniku. Na foto kolorystyki kabli...
Nie pamiętam już tego auta,ale poszukałem listwy wtryskowej i jest bez przelewu. Znaczy to że ma jeden przewód paliwowy i regulator ciśnienia paliwa w zbiorniku przy pompie. Przewód paliwowy z pompy podłączasz do listwy wtryskowej. Nie odpala bo może immo nie działa. Patrzyłeś czy wtryskiwacze się otwierają? Wtryski mają plus po kluczyku a sterowanie...
Pewnie kolego czeka Cię czyszczenie całego układu paliwowego, ja bym na początek wymienił jeszcze raz filtr paliwa, potem przedmuchał wszystkie wężyki paliwowe, wyssał zawartość zbiornika, zatankował przynajmniej pół zbiornika ropki i spróbował go zapalić, jeśli po kilku dłuższych (45s) kręceniach nie odpali noto jeszcze rozkręcić rurki od wtrysków...
Cały układ paliwowy - zbiornik, pompka, przewody paliwowe, obudowa filtra + filtr, pompa wysokiego ciśnienia, szyna CR, rurki, rureczki, wtryski. Przed montażem dokładnie wyczyść.
Pewnie wtryskiwacze zapieczone mają końcówki jest na nich nagar dzieje się wtedy tak gdy jeździ się tylko na gazie .A prawidłowo powinno się odpalać na benzynie i kończyć jazdę na benzynie dodatkowo najlepiej mieć co najmniej pół zbiornika benzyny aby pompa paliwa miała chłodzenie lub dodatkowy wyłącznik pompy paliwowej znajdującej się w zbiorniku paliwa...
Zanim zaczniesz zwalać na elektrykę, to spróbuj może odkręcić korek od baku. Może odpowietrzenie się zatkało i w zbiorniku robi się podciśnienie. Ja bym się najpierw czepił właśnie instalacji paliwowej.
Sprawdź jeszcze czy pompka czy tranzystor w module. Moduł ok. pompka normalnie "cyka" ale nie pompuje paliwa. Na szczęście to tanie rzeczy. Nic mi to nie daje, pompek różnych mam kilkanaście ale wszystkie na 24V niestety. Na razie wyczyściłem zbiornik i przewód paliwowy i spróbuję odpowietrzyć.
Primo PB to w sprzedaży nie ma od ładnych kilku lat, secundo skąd we francuzie pompowtryski ? ? ? Tertio, spuść jak najdokładniej całą benzynę z układu, no wiesz przewody paliwowe,zbiornik, filtr, poluzuj rurki od wtryskiwaczy Zalej cały układ ON . Powinieneś mieć tam gruszkę do odpowietrzania, odpowietrz cały układ i próbuj zapalić. Jaką masz tam pompę...
A gruszka się robiła plaskata ? To proste, masz gdzieś zatkany przewód paliwowy. ALbo zagięty / przyciśnięty albo w zbiorniku to sitko przy "smoku" ci się zalepiło z powodu ogólnego syfu tamże. Standardowy problem gdy jeździ się na "wojennym paliwie", paliwie "z oszczędności", itp ropce z różnych źródeł...
wg moich wstępnych oględzin zapłon jest ok. Co Wy o tym myślicie? co to znaczy ? Gdzie jest pompka paliwowa? Bo nie mogę jej znaleźć? Sprawdzę jeszcze filtr paliwa. w zbiorniku a filtr z prawej strony obok zbiornika
Jak nie ma na listie to pewnie jest w zbiorniku, dobrze popatrz przy listwie.
Z powrotem trzeba dostać się do pompy paliwa i posprawdzać połączenia między pompką a króćcami (czarna harmonijka) oraz filterek na dole pompki czy nie zapchany. Ponadto szczelność połączeń przewodów od zbiornika paliwa. I tam trzeba szukać przyczyn usterki, skoro wcześniej palił. A przewody paliwowe nie pozamieniane miejscami przy zbiorniku ???
Witam. Wycieków paliwa nie ma ze zbiornika lub przewodów paliwowych?
Wężyk pęknięty na przejściu Albo się odłączył smok w zbiorniku.
Problem rozwiązany . W zbiorniku nie ma pompy paliwa. Układ paliwowy nie drożny, sitko w zbiorniku zaklejone. Po przeczyszczeniu wszystkiego auto zasuwa. Pozdrawiam
Tak odrazu po tej sytuacji kupiłem nową Wygląda na to, że paliwo cofa się do zbiornika. Nie znam konkretnie tego silnika, ale na układzie paliwowym powinien być zawór zwrotny.
Prawda. Problem ceny, problem serwisowalności, problem swobody i czasu ładowania. O ile z ładowaniem przy własnej chacie z własnej ładowarki można żyć, to co mieliby zrobić mieszkańcy bloku mieszkalnego? Co mieszkańcy całego osiedla? Jak już postawimy te setki ładowarek- czym, jak je zasilić? O bezpieczeństwie autek nie zapominając- cały zapchany parking...
Paliwo nie zamarza przy takiej temperaturze. Radzę wypłukać zbiornik i układ paliwowy - możliwe, że masz wodę w układzie.
Z bardziej prozaicznych przyczyn: niedrożne odpowietrzenie zbiornika- żeby sprawdzić odkręć korek wlewowy i próbuj odpowietrzyć, niedrożna linia paliwowa ( sitko smoka w zbiorniku, odstojnik, przewody).
Szukaj na rurce paliwowej koło zbiornika .(potrzebny kanał)
W przewodzie paliwowym masz filtr paliwa. Od strony zbiornika.
Dzięki za szybką poradę - jutro przetestuję. Kierowca popuści korek paliwa. A po powrocie przyjrzę się osobiście jak to dokładnie jest połączone, bo na warsztat nie ma co liczyć w dzisiejszych czasach. Zrobią wszystko tak, żebyś wrócił do nich i ponownie będą musieli się parę roboczo-godzin głowić i "naprawiać".
Witam miałem podobny przypadek, pompa paliwowa w zbiorniku przy wyżyszych obrotach silnika dawała dobre cisnienie(między 2a 3 bary) ,na wolnych za niskie.Auto raz pracowało dobrze raz gasło Żeby to stwierdzi trzeba na przewód paliwowy dochodzący ze zbiornika zamontowac manometr. Wymiana pompy pomogła.
Poradziłem sobie bez ściągania zbiornika.
Witam od jakiegoś czasu mam problem z autem. Po postoju na zimnym silniku ciężej pali nie ma reguły czasami odpali od razu często muszę kręcić raz krócej raz dłużej. Problem już od jakiegoś czasu nawet gdy było troszkę cieplej niż teraz. Akumulator nowy, świece i filtr paliwa zmieniłem lecz nic to nie dało. Gdzie szukać przyczyny ewentualnie mam vaga...
Czy woda która zbiera się w zbiorniczku podczas używania wodoru w ogniwu paliwowym ma w sobie wodór czy już nie ?
Pod spodem auta przy zbiorniku paliwa.
Witam. Przełożyłem już pompę paliwowa na BOSCH. Zbiornik paliwa czysty, przewody paliwowe drożne. Nie ma się czego przyczepić. Myślę, że teraz będę miał spokój i nie zawiedzie mnie już moje auto. Pozdrawiam.
VW Passat 1991. Do pojemnika na filter powietrza umocowany jest elektrozawór. Domniemuje, że jest on do odcięcia par benzyny ulatniających się ze zbiornika paliwowego do zbiornika z węglem aktywnym. Co do elektrozaworu to niby dobry bo cpyka. Nie wiem jak bez odkręcania sprawdzić czy faktycznie odcina przepływ powietrza. Niepokoi mnie napięcie 13,5V...
Sprawdż układ zasilania paliwem od zbiornika, pompa wstępna w zbiorniku,przewody paliwowe,filtr paliwa.
Moim zdaniem jest przypchany uklad paliwowy od zbiornika do filtra z powodu duzej gestosci ropy a powietrze lapie z pod filtra bo sie wytwarza pod cisnienie a w momecie zgaszenia auta ropa sie wraca do filtra z powodu tego wlasnie podcisnienia. Mam ten sam problem z audi 1.9d. Omin filter przy odpalaniu auta i zdejmij przewod od nadmiaru a nadmiar lap...
Filtr paliwa wymieniony sytuacja bez zmian – kręci rozrusznik ale silnik nie odpala. Teraz pora na pompę paliwową w zbiorniku. Dzisiaj ją zamawiam.
Sprawdziłeś kompresję i ciśnienie paliwa? Przecież to ma prawie pół miliona kilometrów. Pompa paliwowa w zbiorniku też ma ograniczoną żywotność.
Czy te silniki mają dodatkową pompę wspomagającą w zbiorniku? Nie, po rozpięciu układu lub wyjechaniu paliwa do 0 trzeba odpowietrzać układ paliwowy. Pompa wtryskowa sama nie zassie paliwa ze zbiornika. Przydałoby się ustalić przyczynę wchodzenia w tryb awaryjny na biegu jałowym (chociaż odczyt kodów usterek - będą nadal zapamiętane).
Najprościej byłoby założyć gotowy kit, np. ThermoTop E. W swoim aucie taki montowałem. Z montażem na spokojnie zabawy na kilka dni. Fabryczny kit to dość spora kasa do wydania, ja skompletowałem z pojedynczych elementów kupowanych tu i tam (głównie A******) na podstawie serwisówki. Koszt coś około 1700pln za wszystkie nowe części. Thermo Top E to Webasto...
Jak odpowietrzacz ręczna pompka, to przelewem w zbiorniku leciało paliwo? Najpierw odpowietrzyłeś filtry paliwowe, następnie pompę?
Dmuchnij sprężone powietrze do zbiornika ,podejrzewam że gdzieś ciągnie ci powietrze do układu paliwowego. Zobaczysz gdzie wylatują bąble paliwa.
Sprawdź wyczyść porządnie gaźnik, zbiornik paliwa,przewody paliwowe, dysze paliwowe oraz kanały powietrza Zaworek iglicowy-pływak itd. Wyglada na problem z paliwem na wolnych obrotach. Katalog +. https://www.google.com/url?sa=t&sour...
Juz zlokalizowano przyczyne,brud w zbiorniku i smok zawalony jakas mazią rudą co zakleiło smok-sito w zbiorniku,wyczyszczono układ paliwowy,zbiornik paliwa oraz wymieniono filtr paliwa i jest jak na razie ok.Dziekuje za pomoc.POZDRAWIAM
Odkręć na wtryskach i kręć. Ale jeden aku może być za mało. Ewentualnie pompkę ręczną i pompować. Skoro nie było w filtrze paliwa to masz gdzieś nieszczelność i spływa do zbiornika. Pewnie podstawa filtra.
W zbiorniku
Raczej na pewno jest to olej napędowy ze zbiornika lub przewodów paliwowych.
Filtr paliwa znajduje się przy zbiorniku paliwa. Przy wymianie trzeba zlikwidować ciśnienie w instalacji paliwowej. Podnieść poduszkę tylnego siedzenia, rozłączyć złącze instalacji elektrycznej pompy, i uruchomić silnik. Po zgaśnięciu silnika uruchomić na kilka sekund rozrusznik i rozłączyć przewody paliwowe pompy. Patrząc od tyłu samochodu filtr znajduje...
To że miga kontrolka świec oznacza że jest usterka i odczyt błędów powinien podpowiedzieć co nieco w większości przypadków to co opisujesz to naprawa bądź wymiana wtrysków i czyszczenie pompy ale żeby mieć 100 % pewności nawet bez czytania błędów wystarczy przy zachowaniu " sterylnych " warunków odkręcić stalowe rurki doprowadzające paliwo do wtrysków...
przewód paliwowy zbiornik pompa paliwowy zbiornik połączenie zbiornik paliwowy
czujnik temperatura pogodowy żyłka tnąca sound blaster podlaczyc
Ustawienia pieca Termet Silver Pro: P03 i P04 Zamek bagażnika w Kia nie zamyka się - przyczyny i rozwiązania