Zanim zaczniesz zwalać na elektrykę, to spróbuj może odkręcić korek od baku. Może odpowietrzenie się zatkało i w zbiorniku robi się podciśnienie. Ja bym się najpierw czepił właśnie instalacji paliwowej.
tylko dlaczego jest ciśnienie w zbiorniku ? Podciśnienie zapewne. Albo przytkał się otworek w korku, albo zaworek podciśnieniowy.
Może problem z odpowietrzeniem zbiornika. Robi się podciśnienie. Poluzuj, na próbę, korek wlewu paliwa.
Dokładnie jak kolega Carrot napisał. Dodam tylko, że chodzi o ECO, nic więcej. W przypadku EGR mydlono oczy dodatkowym obniżeniem temperatury spalin. Wyrównanie ciśnienia w zbiorniku nie ma nic wspólnego z poprawnym działaniem tego układu, wystarczy tylko drożny zbiornik z węglem i drożne przewody. Układ tylko odsysa opary skupione w samym wkładzie,...
Sprawdź czy ma przelot jak jest dołączony bądź zgaszony silnik. Jeżeli nie ma to jest sprawny
Być może w zbiorniku paliwa robi sie podciśnienie i brakuje mu benzyny. Sprawdz odpowietrzenie baku. Może zapchane.
Mam Renault Scenik 1,6 , 16v benzyna z 2000r.Czasami,kiedy wskaźnik paliwa pokazuje jedną kreskę powyżej rezerwy, auto potrafi gasnąć na małych obrotach. Po odpaleniu trzeba trzymać wysokie obroty aby móc jechać. Powód gaśnięcia? Prawdopodobnie brak odpowietrzenia zbiornika. Powstające podciśnienie powoduje "zatkanie" pompy paliwa . Przy otwieraniu...
Pomp nie naprawiam ,ale miałem podobną sytuacje w tranzicie ,początkowo wyjeliśmy zbiornik bo podciśnienie ssania było zbyt duże i na jakiś czas pomogło około 20000km. Niestety problem powrócił i wtedy pojawiało się powietrze w układzie,największą ciekawostką było to że nie było go na dopływie a tylko na odpływie. Niestety okazało się że to pompa która...
Sprawdź hydrostat, takie ustrojstwo na podciśnienie z zbiornika. Możliwe że jest przytkany wężyk od zbiornika np.proszkiem lub brudem i wirowanie się nie załączy.
Za prawym nadkolem teoretycznie. https://obrazki.elektroda.pl/4008184000_...
Witam. Problem rozwiązany z podciśnieniem w zbiorniku. Sprawcą był zawór napowietrzający umieszczony zaraz przy wlewie paliwa. Dla zainteresowanych podam, że konsekwencją podciśnienia w zbiorniku paliwa było zasysanie powietrza w przewody paliwowe co powodowało błąd p0089 (błąd regulatora ciśnienia). Objawy były takie, że przy energicznym dodaniu "gazu"...
Może filterek w zbiorniku paliwa zatkany albo podciśnienie w zbiorniku paliwa.
Wyjmij smok w zbiorniku o oczyść
Zipp Quantum nie odpala jak powinien.Motorower odpala tylko po podaniu paliwa do przepustnicy ,potem już normalnie chodzi.Nowy gaźnik,kranik na podciśnienie oraz korek zbiornika paliwa .Podciśnienie działa a paliwo nie ucieka z gaźnika .Jak naleje paliwo do przepustnicy to odpali .Jak postoi z 30min problem wraca
Sprawdź jeszcze uszczelki w całym układzie dolotowym, może gdzieś zasysa "lewe" powietrze. I tak dla spokojności (bo i z tym raz się spotkałem) - odkręć korek wlewu paliwa i sprawdź czy nie robi się podciśnienie w zbiorniku paliwa.
Coś namieszałeś w zeznaniach napełnia układ przez podciśnienie z wejściem sprężonego powietrza Narysuj schemat tej "aparatury".
Odłącz niebieski z N75, odłącz czerwony od czarnej listwy (ten co idzie z gruchy). Podłącz niebieski do czarnej listwy, czerwony podłącz do środkowego na N75. BLS ma 2 rodzaje pokryw zaworów - jedna jak u ciebie. Ona ma zbiornik podciśnienia. Drugi rodzaj jest bez tego "prostokąta" na pokrywie - wtedy jest dołączony osobny zbiornik podciśnienia.
Opary benzyny są śmierdzące i bardzo wybuchowe, więc pochłaniacz potrzebny. Jak silnik pracuje to, w określonych warunkach, wysysa to co się nim nazbierało. Nie będzie wysysać to się w końcu zapcha i będzie się tworzyć podciśnienie w zbiorniku.
Przecież, to nie jest jakiś zawór ciśnieniowy, tylko kawałek miękkiej gumy. Wystarczy, że będzie minimalnie przepuszczał w stronę zbiornika. Podciśnienie, w zbiorniku, tworzy się bardzo powoli i wystarczy niewielki dopływ powietrza aby je zredukować. Pamiętaj ze zawór przepuszcza tylko w jedną stronę.
po przejechaniu ok 20min raptownie traci obroty Sprawdź odpowietrzenie zbiornika paliwa. Może wytwarza się podciśnienie ... ?
Możliwe to jest, ale raczej rzadko spotykane. Jednym miejscem napowierzania zbiornika jest korek wlewu paliwa a drugim dość cienka plastikowa rureczka odprowadzająca opary paliwa. Ponieważ wylot tej rurki przeważnie znajduje się w okolicach belki tynego zawieszenia potrafi się skutecznie zapchać. Rurka wychodzi z metalowej części wlewu paliwa. Sprawdzić...
Spróbuj przejechać sie z otwartym zbiornikiem paliwa :) może odpowietrznik się zapchał i tworzy sie w zbiorniku podciśnienie
Nie koniecznie, te wtryski potrafiły i 500tys zrobić - no chyba że auto ma tyle :) . Zobacz na komputerze co się dzieje, sprawdź błędy i ciśnienia, filtr paliwa. Zobacz też czy nie ma problemów z odpowietrznikiem w zbiorniku bo robi się podciśnienie i pompa nie daje rady uciągnąć - pomaga delikatnie popuszczony korek wlewu.
Witam po odkręceniu korka paliwa slychać że w zbiorniku jest podciśnienie czy to normalne bo zaczą mi wariować wskażnik paliwa
Chodzi ci o KYS CONTROL VAC? Dodano po 10 http://obrazki.elektroda.pl/6784368800_1... Na zdjęciu z netu zaznaczyłem tą część Dodano po 1 Ten pojedynczy przewód idzie do filtra w nadkolu i cały czas zasysa nim powietrze. Z drugiej strony Pod ten drożny jest podłączony wężyk od serwa i kolektora a pod ten niedrożny od wtrysku. Dodano po...
Ciśnienie nabija pompka w szczelny zbiornik. Coś chyba nie rozumiesz! Jeśli układ jest zamknięty (pomijam odpowietrzenie) i pompka pobierając ze zbiornika paliwo tłoczy je do silnika, ten sobie trochę weźmie a reszta tego paliwa powraca do zbiornika z powrotem, to powinno powstać PODCIŚNIENIE a nie odwrotnie. To jest to samo paliwo, które BYŁO w zbiorniku...
Wszystko jest ok. Po dwóch dniach paliwo odparuje z komory pływakowej i trzeba się nakopać żeby otworzył się zawór paliwa w zbiorniku który działa na podciśnienie. Trzeba się niestety trochę nakopać - mam jest podobnie :D. Zimny silnik musi się zagrzać. Należy poczekać aż wyłączy się ssanie i dopiero ruszać. Normalna rzecz.
Witam, udało się wymienić odpowietrznik? Tworzy mi się podciśnienie w zbiorniku. Wygląda na to że odpowietrznik nie pracuje poprawnie.
gdy nie będziesz mógł go zapalic to odkręc korek od zbiornika z paliwem jeżeli będzie duże podciśnienie i zapalisz po tym samochód to nie masz odpowietrzenia baku.
Wyjmij przekaznik pompy paliwa i zmostkuj w podstawce drutem styki oznaczone na przekazniku 30 i 87 i wtedy spróbuj odpalic (bez przekaznika) Pompka pójdzie cały czas - w takiej sytuacji jak opisujesz może być uszkodzony przekaźnik. A ciśnienie/podciśnienie w zbiorniku musi się robić, gdyż na takiej zasadzie pracuje układ odsysania oparów paliwa.
Na forum fiata czytałem o filtrze pochłaniającym opary tą drogą iść? Zależy czy w zbiorniku powstaje podciśnienie (korek), czy nadciśnienie (pochłaniacz).
Filtr jest pod prawym przednim błotnikiem - jak się nie myle dostep jest do niego po zdjęciu plastikowej osłony błotnika.
Podciśnienie zbiornika paliwa , niesprawny korek / zbyt szczelny
doczytaj no w jakiejś instrukcji od Twojego woza , czy nie masz pochłaniacza oparów zbiornika Jeśli tak to jest to dobry objaw Ze zbiornika paliwa - znad lustra paliwa , opary sa odsysane poprzez filtr węglowy - dalej to idzie do elektrozaworu i dalej do kolektora ssącego Jeśli jest wszystko prawidłowo to w zbiorniku będzie lekkie podciśnienie
tworzy się podciśnienie mimo że odpowietrzenie zbiornika w górnej części za korkiem jest drożne. - a zawór odpowietrzający na zbiorniku :?: Moje Twingo (2002r)pali z trudem (po kilkukrotnej próbie) na zimnym silniku.Na ciepłym nie ma problemu w trakcie jazdy pracuje bez zarzutu. - a jakaś podstawowa diagnostyka - chociaż błędy :?:
Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł czemu się robi podciśnienie w zbiorniku paliwa? Samo umycie tej zaślepki nie pomogło.
Ja mam wykorzystany agregat i elektrozawór LPG, jakoś to działa, ale myślę nad dodaniem zbiornika na podciśnienie. Co do tej kolby Aoyue ma ktoś porównanie z innymi, np Pensol albo ZD? W tej chwili mam we swojej stacji wysłużoną kolbę Wellera, dobry sprzęt, ale niestety grzałka/głowica to jedyne 1000zł...
Czy ustaliłeś przyczynę kłopotów z chłodzeniem? Mam być może podobny problem. Pytania: Czy ustaliłeś jak wysterowywany jest zaworek elektro podciśnienia, koło zbiornika wyrównawczego. Kiedy puszcza podciśnienie. Czy od razu po uruchomieniu, czy jest to jakiś późniejszy impuls? Zasilany otwarty czy zamknięty?
Witam mam problem ze swoim cc bo w zbiorniku wyrównawczym chłodzenia robi mi sie podciśnienie i wywala mi płyn temperatura jak chwile stoi na biegu jałowym rośnie do 120 st. Myslę że to uszczelką pod głowicą i czy dociągnięcie jej by nie pomogło. I jeszcze jedno pytanie czy termostat może być założony odwrotnie bo jak temperatura podrośnie do ok 100...
A może sprawdź odpowietrzanie samego zbiornika znajomy miał podobne objawy w T4 i w zbiorniku powstawało podciśnienie i auto traciło moc. Pozdrawiam!
Nie, nie prawda. Czym innym jest odsysanie oparów paliwa, czym innym jest wyrównanie ciśnienia w zbiorniku. Jak się uprę, oczywiście tworząc sztuczne warunki to wypalę cały zbiornik paliwa a odsysanie oparów nie zadziała. EVAP działa tylko przy określonych ściśle warunkach. Nigdy nie był po to projektowany, żeby redukować podciśnienie narastające w...
problem może być z silniczkiem krokowym, nie prawidłowe jego działanie daje takie objawy, sprawdził bym najpierw tą opcje bo jest napewno tańsza niż zmiana przpustnicy :) ewentualnie można zrobić adaptacje starej przepustnicy
Samo odcycanie oleju "w terenie" można załatwić takim czymś [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/v... Można toto wyposażyć w większy zbiornik, można podciśnienie nawet w chałupie przed wyjazdem zrobić (z gniadka) Silnik tego wynalazku to +/- 150-180W, byle przetwornica styknie. V.
Mocne rozgrzanie i gwałtowne schłodzenie zbiornika powyżej poziomu lustra wody spowoduje spadek ciśnienia... tyle z fizy. Jeżeli idzie ci o to że odkręcając kranik woda zacznie się samoistnie napełniać ponieważ jest substancją nieściśliwą to tak nie będzie... Dla przykładu można nalać wody do szklanej butelki i gwałtownie odwrócić... taka sama reakcja...
Zdejmij wężyki tak aby zostały przy "kraniku" i zassij lekko ten od podciśnienia i poczekaj jeśli poleci benzyna to kranik sprawny masz słabe podciśnienie. Problemem może być również szczelny zbiornik (brak odpowietrzenia) spróbuj bez korka od baku jeszcze.
Powinno działać jak na wiki jest opisane. Nie leci nic na początku? Może w zbiorniku robi się podciśnienie bo nie ma dolotu powietrza z zewnątrz? Taki mini otworek wpuszczające powietrze jak w zakrętce od pistoletu do malowania.
Prawdopodobnie masz uszkodzony układ napowietrzania zbiornika i robi się podciśnienie w zbiorniku. Trzeba wymienić zawór wielofunkcyjny i przeczyścić wężyki. Pozdrawiam
Odkurzacz? Odkurzacz może być jako zamiennik fabrycznej pompy. Lepiej zrobić z agregatu od lodówki. O tak. Tylko że przy termoformowaniu, podciśnienie trzeba mieć na "już", to mocno komplikuje całość i bez odpowiedniego zbiornika nie zadziała. Nim kompresor wytworzy odpowiednie podciśnienie to detal zdąży ostygnąć.
Raczej jest inaczej chyba że ja mam inna wysysarkę. Powietrze przepływa przez zwężkę i wytwarza podciśnienie w zbiorniku wysysarki i te podciśnienie wsysa olej przez ta rurkę co się wkłada w miejsce bagnetu.
tym razem płyn wycieka przez korek zbiornika W pierwszej kolejności zmień tytuł postu; AUDI A6 C5 - podciśnienie w zbiorniku wspomagania kierownicy powoduje wyciek Bo na 100% PODCIŚNIENIE nie wysysa płynu przez korek na zewnątrz ;-)
masz zatkany przewód odpowietrzający zbiornik paliwa. Jeżeli silnik spala opary, to w zbiorniku powstaje podciśnienie. Jeżdżąc długo na gazie to podciśnienie jeszcze wzrasta stąd "tssss" przy otwieraniu wlewu paliwa. Według mnie, również silnik pracujący na wyższych obrotach potrzebuje więcej paliwa, którego pompa nie może dać, bo pokonuje jeszcze podciśnienie...
Witam. Kolego odkręć dekiel na zbiorniku oleju, ten z korkiem wlewu i smokiem zasilającym pompę wspomagania ukł.kier. Następnie wyczyść smok. Prawdopodobnie zapchany smok powoduje powstawanie podciśnienie na pompie, co z kolei jest przyczyną zasysania oleju przez ową pompę za skrzyni. Pozdrawiam.
Sprawdz podciśnienie w zbiorniku (zapchane odpowietrzenie) i zbiornik wysysa paliwo z układu
Schemat w sensie który króciec gdzie podłączyć? https://obrazki.elektroda.pl/4707911800_... Tank - zbiornik paliwa Unterdruck - podciśnienie Benzin Ausgang - wylot paliwa
Żeby wykorzystać go jeszcze jako odsysacz na pewno będzie potrzebny jeszcze jakiś zbiornik utrzymujący podciśnienie i elektrozawory. Jak w końcu zabiorę się za budowę swojego pochłaniacza, to zrobię 2w1 tj. pochłaniacz i chwytak, bo z odsysaczem będzie sporo kombinowania.
Zawór evpa działa prawidłowo i podczas pracy silnika i podczas wysterowania testerem, Jakby działał prawidłowo to w zbiorniku nie będzie ciśnienia lecz podciśnienie nie ma innej opcji by zrobiło się ciśnienie przy działającym sprawnym evpa.
Ok. Przyjrzę się sprawie. Tu są w smokach dodatkowe rurki odpowietrzające oba zbiorniki. Oczywiście jakieś podciśnienie jest. Przy odkręcaniu zbiornika zawsze wciągnie powietrze. Obejrzę cały układ zasilania paliwem. Dzięki za zainteresowanie.
To nie jest zabezpieczenie przed przelaniem zbiornika a odpowietrzenie zbiornika rurka musi byc w srodku zbiornika do samej góry zbiornika , zaślepienie tej rurki spowoduje zatrzymanie silnika po jakimś czasie. Podciśnienie nie pozwoli na swobodny spływ paliwa do gaznika i silnik stanie
Nie napisałeś, do czego ma to służyć. Jak szybko potrzebujesz osiągnąć wymagane podciśnienie i jaką kubaturę ma zbiornik, w którym chcesz to osiągnąć? Rozwiązaniem mogą być pompy membranowe lub tłokowe.
tak to by się zgadzało tylko jest jeszcze jeden fakt u mnie ten filtr węglowy jest wymontowany, pamiętam że do niego prowadzą 4 przewody: -doprowadzenie powietrza -ze zbiornika paliwa - podciśnienie z krućca przy przepustnicy (gruby przewód) - podciśnienie do sterowania zaworem filtra węglowego (cienki przewód) o ile się nie myle biegnący z drugiego...
Podciśnienie w zbiorniku sie robi?? Pompa dociskana jest do dna sitkiem??
Jeśli od zbiornika idą dwa wężyki do gaźnika to jeden z nich odpowiada za paliwo a drugi za podciśnieniowe otwarcie zaworu paliwa w zbiorniku. Przez zimę paliwo odparowało z gaźnika i teraz trzeba się nieźle nakopać ( nakręcić) żeby go zalać. Zrób tak ściągnij ten wężyk który odpowiada za podciśnienie z zaworu przy zbiorniku załóż w to miejsce kawałek...
Sprawdzić należy cały układ począwszy od monowtrysku przez zbiornik podciśnienia aż do kabiny do przełącznika. Często pod maską lubią pękać sztywne przewody połączone z gumowymi. Jeżeli jest wszystko ok to sprawdź czy przy przełączaniu tego pokrętła słychać charakterystyczne "psyt". Jeżeli tak to mogło spaść cięgno poryszające kurtynami kierunku nawiewu...
Aby wymienić czujnik temperatury silnika bez uronienia kropli płynu chłodzącego, trzeba w układzie chłodzenia wytworzyć podciśnienie. Do tego celu mam specjalnie dorobione nakrętki zbiornika wyrównawczego do różnych modeli. Po wlaniu ropy do zbiornika, najlepiej spuścić całe paliwo ze zbirnika i zalać nowe.
Przy połączeniu zbiorników metodą "naczyń połączonych" musisz zastosować dwie rurki: górna i dolna.Górna służy odpowietrzaniu zbiorników. W Dafie nigdy nie było układu z dwoma smokami i trójnikiem na przewodzie zasilającym bo to rozwiązanie jest proszeniem się o awarię- zapowietrzenie jest niemal kwestią czasu. Jeżeli były dwa zbiorniki paliwa, to było...
Prawdopodobnie cofa Ci się paliwo do zbiornika. Sprawdź czy w zbiorniku nie robi Ci się podciśnienie.
Musisz sprawdzić kosz pompy w baku. Sprawdź również czy ci się nie robi w podciśnienie w zbiorniku paliwa.
Jeżeli silnik się zagrzeje do 90 stopni to jest podciśnienie w zbiorniku wyrównawczym czy nie ma ?
Jezeli tak, to zastanawiam się, czy nie można by się tego sprzęgnąć z pompką która wytworzy podciśnienie w zbiorniku, a tym samym uniemożliwi opróżnienie zbiornika tą drogą. Pewnie przerost formy, ale rozwiązanie jest.
W korku powinien być odpowietrznik - mały otwór, który pewnie jest niedrożny. A do tego inne problemy z gaźnikiem bo normalnie podczas pracy powstaje podciśnienie w zbiorniku ponieważ paliwa ubywa.
witam proponuje sprawdic zawór pochłaniacza par paliwa może być cały czas otwarty wtedy podciśnienie z kolektora ssącego dostaje sie do zbiornika Pozdrawiam
Problem jest z dopływem benzyny do pompy. W momencie gdy wzrasta na niej napięcie prawdopodobnie nie zaciąga paliwa i spada obciążenie ( jak w odkurzaczu gdy zatkamy rurę). Na próbę zasil pompę z butelki z benzyną. Może w zbiorniku robi się podciśnienie, smok zapchany...
Nie wiem jak to jest rozwiązane w modelu z 1983r., ale kiedyś miałem beczkę z 1976r. w której tak jak napisał km_serwis nie było pompki, a podciśnienie było brane z układu wspomagania hamowania. Pod tylną półką był zbiornik na podciśnienie w kształcie wytłoczek na jajka, który wystarczał na kilkukrotne otwarcie i zamknięcie drzwi przy wyłączonym silniku.
Ta gumowa membrana jest częścią pompki paliwowej ,to duże wybrzuszenie to membrana pompki a te dwa małe wycięcia to zaworki jak ta guma jest sztywna szczególnie na zaworkach to nie będzie ci ciągnąc paliwa .dlatego Na saniu zapali bo jest większe podciśnienie i paliwo pociągnie ze zbiornika ale bez sania to już nie da rady bo pewnie zaworki nie uszczelniają...
mi się widzi że jednak odpowietrzenie zbiornika jest zapchane i wytwarza się podciśnienie w zbiorniku lepiej na próbę wyciągnij mu uszczelkę z korka wlewu albo włóż jakiś inny (zastępczy) z dziurką
Spróbuj jechać z luźnym korkiem wlewu paliwa bo wygląda na to , że w zbiorniku robi się duże podciśnienie. Możesz też jak zgaśnie odkręcić wlew, jak będzie podciśnienie to usłyszysz. Dzięki za szybką odpowiedź. To jest pierwsza rzecz jaką zrobiłem. Niestety to nie podciśnienie w zbiorniku. Czekam na inne propozycje.
Ale on ma całkiem suchą świece. Wątpię by powstało aż tak wielkie podciśnienie w zbiorniku które by nie pozwoliło benzynie wylecieć. Ale sprawdzić jak najbardziej można
Witam. Podciśnienie w zbiorniku paliwa?Znajdź rurkę odpowietrzającą zbiornik, pewnie jest zatkana.
jest założony też zaworek pomiędzy filtrem a pompą więc on wtedy by zatrzymywał, a co do zbiornika to sugerujesz jakieś podciśnienie w zbiorniku? Dodano po 34 ale samochód przy temp -25 palil elegancko po nocy, a ostatnio byly już przecież temp plusowe i nie chciał załapać
Albo zaworek się zawiesza ,może być nieszczelność na przewodach jak również może odpowietrzanie zbiornika nie działa i podciśnienie cofa paliwo do zbiornika - rozszczelnij korek wlewu paliwa( miałem taki przypadek kiedyś).
Na chwilę zdejmij korek wlewu paliwa i odpal go. Jak będzie chodził dobrze to znaczy, że powietrze nie uzupełnia zabranej przez pompkę (zużytej objętości paliwa) i w zbiorniku powstaje podciśnienie utrudniające poprawne zasilanie.
Masz problem z odpowietrzeniem zbiornika. W zbiorniku pojawia się lekkie podciśnienie i dno zbiornika opiera się na rurce poboru paliwa zatykając ja. Pompa zasysa i tylko pogarsza sprawę. Ja rozwiązałem ten problem nacinając rurkę od spodu pod kątem 90 stopni dwa nacięcia tak by mimo dotknięcia do dna zbiornika byla w stanie zasysać paliwo.
W sumie tam nie ma co namieszać bo w obudowie przepustnicy są tylko 2 przyłącza. http://www.meat-doria.com/en/new_product... To cieńsze idzie właśnie do tego zaworu a dalej od zaworu do filtra powietrza. Możesz po prostu zaślepić wężyk co idzie do przepustnicy żeby lewego powietrza nie ciągnął. A jak koniecznie chcesz wymienić ten element...
Może: filtr do wymiany, zbiornik przytkany (wytwarza się niepotrzebne podciśnienie), pompa do uszczelnienia, wtryski do sprawdzenia, przewód od filtra do pompy bo więcej chyba już nic nie może się stac. Piszę tak bo mam 1z ale na pompie mechanic
Nie robi sie podciśnienie w zbiorniku?
Sprawdź szczelność korka i zaworu odpowietrzającego .Zobacz jak przewód łączący zbiorniki jest poprowadzony, najwyższy jego punkt jest około 2/3 wysokości ,powyżej zostaje 1/3 i ta część właśnie tylko tobie przelewa z jednego do drugiego zbiornika . Dlatego ważna jest szczelność. W zbiorniku zwłaszcza w tym w którym jest smok musi wytworzyć się podciśnienie,...
Coś przytyka przepływ wody. Głowice termostatyczne? Pompka, chociaż wolno, ale pompuje i przy małym przepływie daje takie ciśnienie/podciśnienie.
Możesz mieć problrm z Adblue a nie z czujnikiem NOX. Proponuję odkręcić korek Adblue i nie dokręcać go zbyt mocno. W serwisach PSA była akcja na wymianę korków bo w zbiorniku robiło się podciśnienie i pojawiały się problemy.
Witam mam pytanie do posiadaczy escort,czy ktoś orientuje się gdzie w escorcie czy i gdzie znajduje się odpowietrzenie zbiornika paliwa. Od pewnego czasu mam problem z zapalaniem ponieważ w zbiorniku wytwarza się podciśnienie, jak odkręcę korek to słychać zasysanie powietrza. Dzięki za podpowiedź.
Może to banalne, ale częste. Brak odpowietrzenia zbiornika paliwa. Robi się podciśnienie. Popuść korek wlewu. Pewnie nie? Ale spróbuj.
Powiem wam, tak się może dziać jak zasysanie jest większe jak ciśnienie które wywiera woda w pierwszym zbiorniku. 30 metrow spadku na takim przewodzie to spore zasysanie i wytwarza się podciśnienie w przewodzie ze zbiornika zassać więcej nie może to zasysa z końca rury w dolnym zbiorniku. Niech kolega rurę w dolnym zbiorniku zanurzy w wodzie żeby nie...
Nie. Gdyby był nieszczelny odpowietrznik, to by po prostu paliwo się wylewało po odwróceniu kosy „do góry nogami” (pozycja do wymiany narzędzia tnącego, ale o tym w instrukcjach nie piszą, jedynie Stihel). Zależy jeszcze czy jest zaworek tylko na podciśnienie (malutki gumowy „lejek”) czy także na nadciśnienie (gumka „z grzybkiem” jak z primera). Stihel...
W zbiorniku musi być podciśnienie, bo inaczej za dużo mieszanki pobiera? Albo (być może) przez ten otwór po zdjętym przewodzie dostaje się "lewe powietrze" do gaźnika.
Musisz zrobić otworek w korku aby likwidować podciśnienie w zbiorniku.
Mnie ciągle zastanawia ten odpowietrznik. Trudno się do niego dostać, nie wiem jak go wyciągnąć (o ile wogóle jest wymienny a nie stanowi część zbiornika paliwa). Dziwnym jest dla mnie to, że działa dość "ciężko" i jak odepchnę drucikiem zaworek w środku to syknie dość głośno. Wydaje mi się, że powinien działać bardzo lekko aby w zbiorniku nie powstawało...
Należy sprawdzić poprawność montażu zaworu w zbiorniku, jeśli jest ok to zdemontować miskę podstawić wiadro pod rurę spustową i wypuścić wodę sprawdzisz w ten sposób czy problem leży po stronie spłuczki czy miski. W miskach przy wlocie wody spłukującej montowane są plastikowe przeciwchlapacze może jest przytkany Możliwe że podczas montażu został jakiś...
Sprawdź korek wlewu paliwa, chyba powinien być z odpowietrzeniem - może być uszkodzony. W przypadku braku odpowietrzenia w zbiorniku wytworzy się podciśnienie i problem gotowy (w dieslu szczególnie)...
fakt, mozliwe że w zbiorniku robi sie podciśnienie i pompa nie daje rady. Nie wydaje mi sie aby wszystkie nowe pompy były do niczego.
Witam, w zbiorniku paliwa robi się podciśnienie i paliwo nie dostaje się do gaźnika , w korku wlewu paliwa trzeba zrobić większy otwór.
Proponuje sprawdzić wszystkie wężyki podciśnienia, i ich uszczelnienia, dość częste są niewidoczne pęknięcia takich wężyków. Zdarzyło się też kilka razy stwardniała uszczelka na serwo. Zbiornik na podciśnienie, zaworek zwrotny i wszelkie elektrozawory razem z końcowymi siłownikami. Doładowanie jest sterowane podciśnieniem i prawdopodobnie zawór EGR...
podciśnienie zbiornik paliwo volvo podciśnienie podciśnienie mercedes
elektrownia wodny wodny efekt błyskawica konfiguracja virgin
robot koszący parkside stacja parowa bosch
Schemat pralki Ariston ALD 80 EX - gdzie znaleźć? Błąd F04 w pralkach Siemens - przyczyny i rozwiązania