Test CO2 da pewność czy są przedmuchy. Tego auta nie znam, ale jak jest układ ciśnieniowy to zapowietrzenie też może dawać takie objawy.
Jedyna pompka jest w zbiorniku paliwa i w niej jest filtr, w roczniku 2003 nie było już dodatkowego filtra przy zbiorniku pod samochodem.
Ja w CC900 wymieniałem dwa lata temu.Kupiłem nowy jako zamiennik.Zapłaciłem za zbiornik nieco ponad 100zł.
Jak zadziałał wyłącznik uderzeniowy to po włączeniu zapłonu będzie słychać pod maską klik przekaźnika (po 3sek się rozłączy) a nie będzie słychać pracującej pompy paliwa w zbiorniku
Nie wiem co widział, ale w SC 1.1 z 2006r. listwa wtryskowa jest bez wężyka powrotnego, regulator i przelew są przy pompie w zbiorniku.
Witam ! Wymieniam zbiornik paliwa w swoim seicento bo stary jest dziurawy .Wyciagnąłem zbiornik bez problemu ale nie wiem jak wyciągnąć pompę paliwa ze zbiornika .Jezeli juz ktos wyciągał pompe paliwa to proszę o porady jak to zrobic .Z góry dziekuje i pozdrawiam .
Witam. Mam maly problem, mianowicie cieknie mi dosc mocno zbiornik paliwa w moim seicento. Chce go wymienic i tu moje pytanie: czy nada sie do mojego autka zbiornik od cinquecento?? mam okazje dostac taki za free. Wiem, że ten od cintka ma 1 odpowietrznik a w seicento sa 2, czy to duza roznica?? i jak tam jest z ta pompka? bedzie pasowac? Z gory dziekuje...
Słychać że pompa paliwa pracuje. Sprawdź bezpiecznik od pompy paliwa , oraz filtr paliwa , jest w okolicy zbiornika.
Ostatnio wymieniałem zbiornik w Seicento z powodu zapaszku i pocenia się zbiornika .Wizualnie zbiornik wyglądał idealnie od spodu .Po demontażu okazało się że był przerdzewiały powyżej kołnierza łączącego obie połówki.Wyciek następował po zatankowaniu do pełna.
Kolego WOPOR od niewielkiej ilości wody w benzynie nie uciekniesz i Musiałbyś tankować samochód co dzień do pełna pod korek.Ze względu na metalowy zbiornik i różnicę temperatury otoczenia na wewnętrznych ściankach zbiornika osadzają się skropliny wody i na to nie mamy wpływu a woda cięższa od benzyny zalega na dnie zbiornika.
10 lat to chyba nie taki stary. Zbiornik kupował mechanik i jest nowy. Jeszcze sam zobaczę od środka czy może plywak nie jest wygięty i nie blokuje się o ścianę zbiornika.
niesa zamienione wezyki /odpowietrzenie zbiornika -odma ?
Nalej co najmniej pół zbiornika paliwa i wtedy pojeździj tym autem. Wymień też filtr paliwa.
Nie ukrywam, że chciałbym "ułowić" kolejnego beta testera ;) ale pytanie pomocnicze - czy ECU załącza główny przekaźnik pod maską - włącza się pompa paliwa w zbiorniku?
Zbiornik paliwowy wymieniony? One zawsze gniją na zgrzewie i paliwo zwyczajnie wycieka.
Witam Spróbuj się przejechać z luźnym korkiem wlewu paliwa, może jest zapchany lub uszkodzony układ wpuszczający powietrze do zbiornika. Pozdrawiam
Wymieniając pasek musialeś fizycznie wymontowac czujnik polożenia wału. Sprawdź jego mocowanie- odstęp od kola fonicznego i czy go nie uszkodziłeś przy demontażu. Można pomierzyć go multimetrem po rozpieciu kostki (poni żej zbiornika wyrównawczego
Jak wymieniałeś zbiornik to prawidłowo włożona pompa z pływakiem.
Sprawdź przekaźnik wtrysku i pompę paliwa. Częstą przyczyną jest zapchane rdzą sitko na pompie. Metalowy zbiornik itd...
Płynu chłodniczego nie ubyło, na świecach ewidentnie było czuć benzynę, co prawda zapałek nie miałem ale może to i dobrze;-) A jeszcze jedno jest chyba rozszczelniony bak bo właścicielka tankuje go zawsze tylko poniżej połowy pojemności zbiornika.
Nie mam jak zrobić zdjęcia bo jest już ciemno ale.. Przy butli do wielozaworu mam przykręcone dokładnie to: https://obrazki.elektroda.pl/3530092500_... I też leży plackiem bez względu na poziom gazu w zbiorniku.
Ja stawiam na zbiornik paliwa przy zgrzewie to normalna sprawa w Cinquecento i seicento.
Być może zacina się czujnik w zbiorniku paliwa. Należy zdemontować tylna kanapę i wyciągnąć czujnik ze zbiornika i go sprawdzić.
Miałem ostatnio identyczne objawy, auto juz wczesniej dawało znać, że na benzynie podszarpuje ale planowałem wymiane silnika (z innych przyczyn) a po wymianie pwrócił problem szarpania, LPG jeszcze nie było zamontowane w nowym silniku. Zaopatrzyłem się więc w pompę paliwa z myślą wymiany. Wracając z Bydgoszczy do Warszawy działo się dokładnie to samo...
Zbiornik paliwa od seicento wraz z pompą posiadam, także mógł bym go przełożyć jak się zrobi cieplej. Natomiast jak to jest w samochodach gdzie pompa paliwa jest zewnętrzna ? Jest zrobiony jakiś zbiornik buforowy dla pompy ? Inny profil baku ?
Jeżeli zaczyna nierówno pracować jak się trochę zagrzeje silnik to poszła uszczelka pod glowica Uszczelka zmieniana 3 lata temu (jakieś 30 kkm). Płynu nie ubywa, nie gazuje w zbiorniku, olej czysty.
Witajcie, Potrzebuje ratunku. Mianowicie wczoraj wystąpił problem. Jechałem na głębokiej rezerwie, samochód po zaparkowaniu (dostawa) i ponownym odpaleniu przygasł, tak jakby go przydusiło. Odpaliłem, przydusiło go jeszcze ze 2 razy i pojechałem na stację. Zatankowałem do pełna czyli weszło 33litry paliwa (zbiornik Seicento jest 35l). Przejechałem dobrych...
Był tu na forum temat: autor 3 razy ściągał głowicę w silniku seicento 900, blokowało zawory ssące w prowadnicach i dostawały w łeb tłokami, pompy paliwa były tez tam wymieniane. Winne było właśnie stare, zwietrzałe paliwo w zbiorniku
Właśnie w ten sposób to będzie zrobione, że wszystkie biegi będą normalnie, silnik i skrzynia będą umieszczone w swojej naturalnej orientacji względem kierunku przemieszczania się, dlatego też przód Seicento będzie stanowił tył mojego buggy. Jeśli chodzi o zbiornik paliwa, to będę w stanie to jakoś sam sobie wykombinować, łożyskami tylko pompę paliwa...
Chłopie. Zastanów się o co Ci chodzi? Czujnik masz uszkodzony to go napraw i nie pisz głupot. Co to znaczy że woda się prawie zagotowała? Płyn chłodniczy ma 90 stopni, a w zbiorniku wyrównawczym trochę miej więc gołym tyłkiem nie usiądziesz. Pomierz temperatury, wymień czujnik i powiedz co Ci wyszło bo tak to my możemy 200 postów napisać i nic z tego...
Jeśli czuć paliwo w kabinie - zajrzyj na wyjścia ze zbiornika paliwa, pod tylną kanapą...
Właśnie sprawdzaliśmy z kolegą i nic nie stuka przy zapalaniu. Ani pod maską ani przy zbiorniku. Zdjęcie Ci jutro prześlę
Układ chłodzenia wyczyściłem ogrzewanie wróciło lecz niestety strasznie rośnie ciśnienie w układzie chłodzenia do tego stopnia że wywala płyn przez zbiornik. Po nowym roku remont silnika będzie.
Czasy PRL-u i wody w zbiornikach minęły bezpowrotnie teraz rządzi elektronika.
Na tym sterowniku - listwa z przelewem i właściwa pompa w zbiorniku.
Witam Zapewne kolega ma "syf" w zbiorniku paliwa, przez co zaciera się pompa. Rada - wyczyścić zbiornik Pozdrawiam
Przewód masowy pod zbiornikiem wyrównawczym płynu chłodzącego. Często się urywają
Czy ta usterka pojawiła się po zmianie zbiornika? Odepnij wtyczkę od zbiornika i zobacz co się dzieje z zegarem.
Należy się zastanowić nad chłodzeniem wodnym... małe bloczki na same GPU wystarczają i temperaturka 35-40 stopni. Pompa od CWU, chłodnica od seicento i jakiś zbiornik wyrównawczy.
Piszczał pasek a następnie uległ uszkodzeniu , mógł wystąpić problem po stronie ładowania akumulatora wtedy, sprawdz napięcie akumulatora, również ładowanie bezpośrednio na akumulatorze oraz na wyjściu B+ alternatora, nie zaszkodzi. Co do czujnika położenia wału po co wymieniać , prościej wyciągnąć kabel , podłożyć świece i sprawdzić czy masz iskrę,...
Faktycznie filtr musiał dotykać zbiornika bo był zabrudzony tylko w tym okrągłym wypuście wkładu(pompki).
To jak sie spisuje instalacja oraz cena zalezy od tego jakiego rodzaju jest to instalacja oraz jakiego producenta, natomiast umiejscowienie butli zalezy od tego czy chcesz mieć bagażnik czy możesz z niego zrezygnować. Różnice też są w pojemności zbiornika toroidalnego i walcowego.
Jak są "powyginane" to możliwe, na tył idą nad zbiornikiem paliwa i jeszcze inne "wygięcia" od pompy to się uzbiera.
Powinno - zbiornik jest hermetyczny, nadmiar oparów trafia do komory pochłaniacza.
Witam Wszystkich Czytających Przesadziłem i brakło mi paliwa w seicento 1,1spi , pompe mam pod zbiornikiem z gazem (bo to jest VAN) , wlałem już pół baku paliwa i nadal pompa nie chce zassać. Może komuś sie już to przytrafiło i wie ile trzeba paliwa. Dziękuje za pomoc i pozdrawiam.
nie cuduj... do pompy wchodzą DWA kable, a Ty mierzysz na wtyczce przy zbiorniku. Skoro wymieniałeś pompę to powinieneś wiedzieć jak sie do niej dostać. Odłącz pompę i zmierz bezpośrednio na kablach napięcie (uwaga za zwarcia) napięcie powinno być ok 2s po przekręceniu kluczyka i cały czas jak kręcisz rozrusznikiem. jeśli jest napięcie-sprawdź pompę,...
Witam, nie wiem czy ja mam tylko takie szczęście (znaczy moi klienci) bo mam w warsztacie teraz cztery seicento na wymianę pompy paliwa i zbiornika paliwa bo benzyna ma kolor kawy z mlekiem ,zbiornik rudy z zabarwieniem czarnym :D a pompy popiskują i od tej korozji i ciśnienie prawie bliskie zera :D , a seijasy uzyskiwały 30km/h :D , a co ciekawe koledzy...
nie odbija pistolet A od kiedy to pistolet odbija ? Ktoś Ci bzdur naopowiadał. Zbiornik na gaz LPG można zatankować maksymalnie w 80% jego pojemności (nadmiar to anomalia spowodowana wadą zbiornika lub jego elementów lub "oszustwem" dystrybutora)
Nic nie trzeba odpowietrzać. Ten układ paliwowy gdy ma paliwo w zbiorniku i sprawną pompkę , sam się odpowietrza. Koleżanko, jeżeli masz paliwo w baku (w co nie wątpię) i pompka chodzi (pracuje) , to są tylko dwa wyjścia,albo zapchany filtr paliwa na maxa w (co wątpię ) albo,tak jak kolega wyżej pisał, zatarła się pompka_ paliwa.
filtr paliwa wymieniałem 50km temu, przy okazji wymiany zbiornika z benzyną, da się wyczyścić wtryskiwacz w domowym garażu ?
A może pojeździj trochę na odkręconym korku paliwa, podejrzewam, że nie odpowietrza się zbiornik. Nie zawsze ta usterka diagnozuje się komputerem. Pozdrawiam.
czujnik połozenia wału, moze byc uszkodzony, lub jest zbyt mała lub duż przerwa miedzy czujnikiem a zembami. Dużo tez wskazuje na układ paliwowy, czyli np. pompka paliwa daje za małe cisnienie, lub brud w zbiorniku który skutecznie zapycha filtr paliwa
Cześć Proszę o pomoc w sprawie instalacji gazowej firmy LOVATO. Jest to dobra instalacja? Instalacja ma być zamontowana w seicento 900. Mechanik powiedział mi, że jest to instalacja z komputerem i zbiornikiem teroidalnym za 1600. Dodam jeszcze, że samochód ma przejechane 63 000 km. Dziękuję za wszystkie opinie.
To jest właśnie odpowietrzenie. W najwyższym punkcie zbiornika. Jeżeli ma takich punktów więcej to wężyków jest więcej. Sprawdź drożność tych wężyków.
sprawdż odpowietrzenie zbiornika paliwa w przewodzie wlewowym rurki /wyglądają jak peszel/mniejszej średnicy muszą być drożne jest też zawór do wyrównywania ciśnienia pomiędzy zbiornikiem a otoczeniem/powietrze wchodzi do zbiornika paliwa niwelując tym samym podciśnienie panujące podczas pracy pompy paliwa .rada sprawdz jak seicento śmiga bez korka...
powiem tak u miałem taki sam problem przeczyściłem wtryski preparatem i nie zchodzę mniej niż pół zbiornika benzyny ( gdzieś czytałem że to wina pochłaniacza oparów)
Rezerwa zaświeca się przy około 5l paliwa w zbiorniku... w/g mnie wygląda to prawidłowo, jak masz wskazówkę na E to zaraz Ci silnik zgaśnie, a przy okazji ryzykujesz spalenie pompy paliwa. Zatankuj do pełna to będziesz wiedział czy pokazuje prawidłowo... potem możesz sobie codziennie dolewać za 50zł jak lubisz często odwiedzać stację, ale lepiej jeździć...
tak myślałem i brałem pod uwagę pompę dziś zmierzę jej ciśnienie przy listwie i przy zbiorniku jak nie będzie 3bar to wywianiem dziękuje dziś dam znać
sc mają to do siebie że wymieniane są zbiorniki paliwa bo szybko lecą na łączeniach i jak ktoś bez pojecia wymieniał zbiornik mógl ruszyc weżyk i dlatego zalatuje paliwem najczęściej jak zatankujesz do pelna
Jak na wstecznym jest dzida to wąż od serwa masz pęknięty i podsysa powietrze ja silnik rusza sie na poduszkach w druga stronę na wstecznym. No i kwestia pompy paliwa w zbiorniku ale wtedy jak byś nalał pow . połowy to by raczej chodził normalnie..
Filtr paliwa znajduje się niedaleko zbiornika paliwa , musisz wejść pod spód samochodu . Najlepiej wymienić z kanału lub podnośnika.
Grzebałeś przy silniku ? Nie wiem co tam może być "złego" przy kolumnie kierownicy i liczniku, ale tam jak i przy silniku wystarczy obruszyć jedną wtyczkę, przewodzik, i sterownik straci połączenie z np bardzo ważnym czujnikiem, i nie wyłączy np "ssania" po rozgrzaniu silnika, a przy tych temperaturach ok 30C, 3min pracy silnika może być akuratne do...
hmm raczej nie padały sterowniki w tych samochodach ( o ile gaz ok założony) częste przyczyny to zawieszająca sie pompka paliwa z powodu częstych niedoborów paliwa w zbiorniku a ciśnienie będzie jeszcze robiła jako takie a spr. czy w momencie nie odpalania jak pukniesz w zbiornik to auto odpali lub zapiekający sie wtryskiwacz
Przepustnica do mycia i czyszczenia - podobnie wtrysk. Zmierz ciśnienie we wszystkich cylindrach bo te dwie zaolejone świece mogą - ale nie muszą - sugerować popękane pierścienie lub ich nadmierne zużycie. Wyjeździj paliwo do zera i zatankuj do pełna na innej (jakiejś dobrej stacji) - być może to wina kiepskiego paliwa lub nagromadzonej latami wody...
Witam Usterka usunięta , przyczyną była spalona cewka przy zbiorniku lpg, ponieważ od spodu jest dziura , pewnie się woda dostała i zrobiła zwarcie
Panowie ! Ja dziś też na szybko zrobiłem sobie piaskarkę ze starego zbiornika trochę zaworków oczywiście pomysł z tego postu ale dyszę wylotową zrobiłem.....uwaga....ze starego bezpiecznika topikowego. Sprawuje się rewelacyjnie wyczyściłem 4 felgi od seicento i nie widać żadnego zużycia. Chyba każdy ma w domu taki bezpiecznik. Ja zrobiłem z bezpiecznika...
Odnośnie alarmu ,to prawdopodobnie masz rozładowany akumulator od syreny. Wymień filtr paliwa ,znajduje się koło zbiornika (potrzebny kanał lub podnośnik ), ewentualnie spuść paliwo, nalej z pewnej stacji.
Paliwo wymień kolego, bo skoro na gazie pyka jak zegarek... Chyba że wtryski zawalone nagarem, ale zacząłbym od osuszenia zbiornika, zalania świeżym, nowy filterek, uszlachetniacz i jazda :-) Pozdrawiam i wesołych!
Na początek reduktor do regeneracji, dalsza dyskusja nie ma większego sensu, w instalacji 2 gen nie ma się co popsuć , kręcenie wszystkim co popadnie pomoże na chwilę i wydaje się że już lepiej.... ale za chwilę będzie to samo. Co do wolnych obrotów na paliwie: -pompa, -filtr, -silnik krokowy biegu jałowego -czujnik temperatury płynu chłodzącego Sonda...
Witam kolego, napisałeś , { grubszy prawdopodobnie od serwa } tak a ten cieńszy znajdz przy silniku takie coś to się nazywa zawór wentylujący zbiornik paliwa tam go podepnij. https://obrazki.elektroda.pl/8993611600_...
jeszcze jedno takie moje spostrzeżenie otóż po tej wodzie powstał brązowy osad widoczny na zbiorniku wyrównawczym może przewody się przytkały i takie małe pytanko jeżeli by tak było to silnik by się gotował czy ta nagrzewnica ma oddzielny obieg?
pod względem mchanicznym można to zrobić kłopot jest jednak z elektryką.s-c ma już centralkę wtrysku musisz mieć instalację pod wtrysk zbiornik paliwa też jest inny iwiązka do zbiornika też inna pochłaniacz par paliwa wraz z przewodami i elektrozaworem par paliwa :roll:
natomiast w zbiorniczku wyrównawczym wywaliło płyn. Jeżeli odkręciłeś korek zbiorniczka podczas pracy silnika i silnik pracował jeszcze jakiś czas przy otwartym zbiorniku wyrównawczym to mogło (choć nie musiało) się to zdarzyć. Układ chłodzenia jest tam ciśnieniowy i przy otwartym zbiorniku może dochodzić do takich "anomalii". Czasami takie zachowanie...
Zgadzam się ale ja zawsze zaczynam od najłatwiejszych czynności No masz rację, ale zależy to wszystko ile lat to auto używane i jak było lane paliwo. Ja też jeżdzę sejakiem 900 już 14 lat. w zeszłym roku było "otwierane" do pompy bo uszczelka pompa zbiornik paliwa zaczeła przepuszczać. Po otwarciu okazało się że siatka na pompie prawie czysta i w zbiorniku...
Gotowanie to wcale nie musi być wina termostatu-chociaż jest to najtańsza wersja naprawy.Możesz też mieć uszkodzoną uszczelkę pod głowicą,a to już tanie nie jest.Kup sobie prosty tester obecności spalin w zbiorniku płynu (na znanym portalu koszt ok 30pln)-jak zmieni kolor to tanio nie będzie
Witam. Narazie z tego co widzę to hamulce stały się najmniejszym problemem tego auta. Przede wszystkim do sprawdzenia termostat i oczywiście ciśnienie sprężania co da pogląd na uszczelkę głowicy. Mamy rozumieć, że bulgocze w zbiorniku wyrównawczym? Upewnij się, że układ chłodzenia nie jest otwarty bo to może być przyczyną przedwczesnego wrzenia wody....
Kolego jak zapala się kontrolka to znak że jakiś czujnik szwankuje i komp. twego auta idzie w trybie awaryjnym.Proponuje zamiast go "przeganiać" podjechać i podpiąć pod tester wtedy już będziesz wiedział czy jest zarejestrowana jakaś chwilowa usterka. Sprawdz jeszcze zbiornik paliwa i przewody może są przedziurawione od tzw. próby kradzieży paliwa.
Witam Odpal samochód i sprawdzaj temperaturę obydwu grubych węży chłodnicy, po uzyskaniu temperatury cieczy chłodzącej na poziomie temperatury otwarcia termostatu obydwa węże powinny być gorące a po jeszcze paru minutach powinien załączyć się wentylator chłodnicy. Lekkie nadciśnienie sprawdzisz po nagrzaniu silnika do około 60-70 stopni i próbie odkręcenia...
Witam nie piszesz nic o paliwie - benzynie jakie masz w zbiorniku. Byc moze jest juz zlezale albo zajzajer jakis. Na zimnym wtedy nie odpalisz a na cieplym bedzie sobie radzil...
Czujniki temperatury pokazują ok. Sprawdź ciśnienie paliwa na wejściu do wtrysku. Pompa oryginalna podaje chyba 2.6 bara a regulator ciśnienia zbija to na około 1 bara. wystarczy że regulator się posypie lub zatkany powrót i już więcej paliwa idzie do silnika W seicento 1.1 MPI masz 3 bary. W 900 jest to coś koło 1,2 bara ;) Tyle ze w 1.1 mpi 3 bary...
Witam. Prawie 30l/100km benzyny "spalało" mi swego czasu Seicento 1,1MPI (40kW) :) Brak mocy, czarny dym z rury wydechowej itp - a najciekawsze to, że brak błędów w ECU. Przyczyną była uszkodzona I sonda lambda, ale na LPG chodził prawidłowo, zużycie gazu ok 9l/100km. Sprawdź działanie emulatora wtrysków i czy jest on prawidłowo zainstalowany - może...
W instrukcji SC napisali że powinien załączać w temp 90-94 stopnie . Co podpinałem pod komputer dla podejrzenia parametrów to załączał się w 98-99 stopniach Temperatura silnika i chłodnicy znacznie się różnią na wolnych obrotach , gdy obieg cieczy jest lichy. Różnica nieznaczna jeśli układ chłodzenia sprawny .Może być 2-3 stopnie ale na pewno nie jest...
Sprawdź, czy nie urwałeś filtra paliwa (przy zbiorniku) a konkretnie króćca, bo jego dość łatwo urwać. My z córcią urwaliśmy niedawno jeżdżąc Sejem po polu. :) Połączyłem wężykiem bez filtra i jeździ dalej, ;) Jak na "terenówkę" za 500 zł to całkiem nieźle sobie radzi. ;)
Nic prostszego, po zamontowaniu przewodów gumowych pozostawiamy (cienki - lewa strona) przewód nadmiarowy nie podpięty do chłodnicy, zalewamy cały zbiornik płynem, następnie uruchamiamy silnik i czekamy aż płyn wypłynie w/w wylotem. I układ mamy odpowietrzony. Potem należy uzupełnić poziom płynu i dokończyć montaż pozostałych elementów.
Zgadza się ,ale ja głównie jeżdżę po mieście Kraków,korki non stop światła i tam się grzeje,dlatego pytanie o osłone czy to cos da czy wręcz odwrotnie ? Podstawowe pytanie, jak często włącza się wentylator chłodnicy ;), jeśli co 2 światła to faktycznie coś nie ciekawie. Jeśli szukasz usprawnienia to zaczął bym od -wypłukania układu płynem do tego przeznaczonym...
a wiec tak niewiem dokładnie jak sie nazywa ani gdzie to znalesc posiadam wyciag ze swiadectwa homologacji Reduktor - L.O gas zawór gazowy - l.o. gas wielozawór -OHVL obudowa wielozaworu - brak danych zbiornik GZWMGRODKÓW TOR 560/180 przełącznik/centralka - 628 kme układ elektoriczny Manual feedback katalizator - tak wiecej danych nie posiadam , da...
To silnik MPI? Jeśli jednopunkt, to może być też zapchany filtr paliwa na baku. Zobacz znów do pompy i do tego sitka, czy znów niezawalone. Nie wiadomo, czym ten zbiornik nowy był zakonserwowany, czy znów czymś nie zapchało smoka pompy. U mnie dawno temu rozpuściło uszczelkę pompy, część wpadła do paliwa i zapychało to notorycznie filtr pompy.
Mam podobny problem ale, u mnie jest tak że jak mam niski poziom paliwa w baku to zaczyna szarpać, zatankuję zbiornik do pełna to pierwsze 300km jeździ bez problemu. Później jak paliwa ubywa w zbiorniku i ma się zapalić za chwilę rezerwa to zaczyna szarpać, dusić się szczególnie przy ruszaniu. Podejrzewam że jest to filtr paliwa tylko jak już się rozpędzi...
Zaświecenie się kontrolki zbyt wysokiej temperatury nie świadczy jeszcze o przegrzaniu silnika , o przegrzaniu można mówić jak wywali płyn przez korek w zbiorniku wyrównawczym.W tych silnikach kontrolka podwyższonej temperatury płynu chłodzącego świeci się z wielu powodów ,nie koniecznie z powodu przekroczenia dopuszczalnej temperatury pracy silnika.
Myślałem, że się nabijasz z posiadaczy Seicento. No coś ty, co prawda mocą nie powala, ale na pełnym zbiorniku 28L zrobię 400 km. Oszczędność jest ogromna, eksploatacja tak samo, mnóstwo zamienników na rynku, rynek wtórny też mocny. Polecam ci również, Astrę z 2000 specjalna edycja silnik 1.6 benzyna do gazu.
lecz czuc paliwem tak jakby na ssaniu jezdzil. Zacznij od sprawdzenia, czy zbiornik paliwa nie przecieka. Jeśli tankujesz za 50 zł, to nie zauważysz nieszczelności. "Puszcza" z reguły na zgrzewie, więc trzeba wlać trochę więcej, aby zobaczyć kałużę pod autem.
Dodam, że seicento zaczęło gasnąć podczas postoju. Pochodzi kilka minut, słychać, że spadają obroty i gaśnie. Na gazie jest wszystko OK. Jakieś sugestie co może być przyczyną?
To, że paliwo jest w zbiorniku to mało, pytanie czy jest podawane do cylindrów i czy jest iskra. Jeśli akumulator rozładował się w trakcie jazdy to musi być niesprawny alternator i być może powoduje jakieś zwarcie. Klemy bardzo iskrzą przy zakładaniu na "słupki" akumulatora? Jeśli to wersja MPI (po 2003 r.) to częste były awarie sterownika wtrysku.
Faktycznie poluzował się jeden kabelek i z kontrolką wtrysku oraz małą mocą jest już ok. Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie odpowietrzania układu chłodzenia. Robiłem według instrukcji http://www.unofani.eev.pl/printview.php?... . Z odpowietrznika przy lampie leci płyn cały czas. Natomiast od nagrzewnicy leci tylko kiedy dodam gazu, lub czasem...
Witam Wszystkich Forumowiczów:) Mam problem z podbiciem przeglądu w Facie Seicento.. Sprawa wygląda następująco: siostra nabyła nie dawno Seicento 0,9ccm + LPG i chciałem podbić przegląd ponieważ się skończył. Diagnosta nie zrobił tego, stwierdzając "Brak dokumentu wydanego przez Transportowy Dozór Techniczny i tabliczki znamionowej na zbiornik i butle,...
W FIATach sterownie spryskiwaczem i wycieraczką jest rozdzielone (na szczęście). Jak pociągniesz do siebie włącza się spryskiwacz przedniej szyby. Jak dasz do góry to włącza się "przecieranie" szyby (wycieraczki działają dopóki trzymasz do góry). W innych autach wycieraczki włączają się razem ze spryskiwaczem i rysują szybę, bo zanim płyn dopłynie do...
Witam! W moim Seicento 1.1 MPI miałem podobne objawy. Było tak, że z początku jadąc na benzynie silnik gasnął po kilku kilometrach, po przełączeniu na gaz, szedł jak burza. Z czasem, a dokładnie ze zmniejszaniem się poziomu paliwa w baku silnik gasnął coraz częściej. Na gazie w dalszym ciągu OK. Gdy zatankowałem benzynę do pełna, przez dwa dni nawet...
Witam serdecznie w Nowym Roku! Wyświetlacz przez pewien czas zachowywał się poprawnie. Niestety, podczas mrozów zaczął znowu zachowywać się dziwnie, nie pokazywał zawartości zbiornika lub pokazywał ją dość nieprawidłowo. Zbiornik napełniony do pełna wieczorem, wyświetlacz rano (mróz) pokazuje jedną diodę, po pewnym czasie świecą wszystkie diody (znaczy...
Udało się mi zrobić sprężarkę z silnika 126p. Do testów podłączone miałem rury stalowe w ocynku. Wtedy na mosiężnym kolanku blisko głowicy temperatura maksymalna po jakiejś 1 minucie pompowania wynosiła 152°C. Mojej sprężarki chciałbym okazyjnie używać do piaskowania małym pistoletem. Gdyby piaskować bez przerwy, sprężarka zatrzymała by się raz na jakiś...
Układ pochłaniania oparów paliwa jest zamknięty. Filtr połączony jest ze zbiornikiem paliwa i wyrównuje w nim ciśnienie. Opary zasysane są z filtra do kolektora ssącego poprzez elektrozawór i spalane. Jak czujesz zapach paliwa na zewnątrz samochodu to pewnie gdzieś jest nieszczelność. Być może nie otwiera się zawór i nie następuje odsysanie pochłoniętych...
seicento zbiornik paliwa seicento zbiornik paliwo zbiornik paliwa seicento
trzeszczenie zasilacza deska rozdzielczy iveco chińskie testery akumulatorów
pilot uniwersalny schemat zwrotnicy
Schemat modułu wyświetlacza LED w telewizorze Philips Nastawnik turbiny Siemens VDO w Vito 111 2.2 - styki i materiały