tak, wyjmij tylny rząd foteli,odkręć ich mocowania (prawa strona i środek) ,podwin dywan
Odpal go na plaka i sprawdź przelewy oraz zaworek na pompie, bo może za dużo idzie paliwa na powrót do zbiornika.
To pozostaje szukać passata B3 lub B4 w Kombi poza warmińsko-mazurskim a także sąsiadującymi powiatami z poza województwa (bo tam każdy trup kosztuje horrendalne pieniądze.) Z tego co wiem w miarę rozsądny zbiornik ma też Sharan (też coś około 70l, a podobno 80 da się upchnąć-nie sprawdzałem).
He he. Silnik 66kw czyli 90 konny zapewne ANU na pompowtryskach. Ten sam problem miałem. Auto odpało tylko z pełnym zbiornikiem paliwa, jeżeli poziom spadał poniżej 3/4 zbiornika trzeba było na kilka razy odpalać i to jeszcze jakby na jednym cylindrze zaczynał chodzić. Problem był z pękniętą rurką powrotu paliwa w pompie paliwa w zbiorniku bo takowa...
Kolego, po pierwsze, to ten samochód ma Citroen'owski silnik Diesla HDI grupy PSA, a Fiat niestety do tej grupy się nie zalicza. Po drugie, Fiat, Lancia i Peugeot razem z Citroenem wypuszczali takie same auta, w które pchali swoje serca (Citroen oraz Peugeot swoje i Włosi swoje).............. Też nie do końca prawda... Włoskie wersje (teoretycznie...
kolego na jeden zbiornik paliwa wlej 1.5 litra czerwonego oleju do dwusuwa ja mialem takie same objawy jakie ty opisujesz po przejechaniu okolo 3 tys km bylo wszystko ok prawdopodobnie przytarly sie pompowtryski
Mam problem padła mi pompa paliwa w sharanie 97 r nie mam pojęcia jak ją wymontować czy trzeba opuszczać zbiornik czy da się może jakoś od środka ją wyjąc ?
Dzięki za szybką odpowiedź! Jeżeli to pływak to jak mogę sie do niego dostać z tego co wiem trzeba opuścić zbiornik paliwa czy jest jescze jakaś inna opcja?
Potrzebujesz wybierak biegów razem z linkami, Pedał sprzęgła ,albo cały zestaw pedałów,przewody do pompki jak i pompkę do sprzęgła i siłownik. Sprawdź czy zbiornik płynu ma wyjście na pompkę sprzęgła. Sprawdź sobie na necie czy jest to dostępne od ręki i oczywiście skrzynia z zestawem sprzęgła i potem kombinuj.
Sprawdź wężyki wychodzące ze zbiornika [czy nie są zamienione miejscami] lub wyjmij ze zbiornika cały smok wraz z czujnikiem paliwa. może jest pęknięty. Obejrzyj też zbiornik od spodu czy nie jest wgnieciony.
Gazownik zaproponował taki zestaw. Reduktor-KME Silver , Stag 4 , wtryskiwacze AC W03 , zbiornik 56l , wlew pod klapką.
Nie mam pojęcia czy z afr czy bez afr. Pojechałam połączył zobaczył mapkę przedstawił dawkę. Jednostka sterujaca AC stag 300-6 plus. Zbiornik bromech jednostka wtryskowe baracuda. Gaz sekwencja Dodano po 1 Dodam jeszcze że tak się dzieje tylko na zimnym silniku. Jak zejdzie że ssan to jedzie bez zarzutów
Wystarczy że ustawisz przód samochodu na wzniesieniu, wyżej niż tył a nie odwrotnie? To zbiornik paliwa ma być wyżej.
Cześć. Odgrzewam temat zawieszającej się pompy paliwa. Mój VW Sharan 2,0 benzyna ,2000 r zrobił mi już drugi taki numer . Pomogło walnięcie dużym kluczem w zbiornik od dołu. Pomogło i zapomniałem o temacie. Minął rok i znów to samo . Więc pora na wymianę pompy, nie ma co kombinować.
Dziekuje za odpowiedz ale - ten zbiornik ma dwa cienkie wezyki jeden idzie zgodnie ze schematem - natomiast drugi wisi sobie nad skrzynia biegow. Problem pojawia sie gdy auto nagrzeje sie - czesc plynu jest wywalana przez ten wezyk. Zastanawiam sie czy to nie wina korkaktory stracil swoja szczelnosc Problem zlokalizowany- uszkodzona chlodnica
He he, najlepiej Sam sprawdź ;) - wypal do końca paliwo, potem wymontuj zbiornik i zobacz, he he.
w 2000 roku kupiłem audi 1.9 tdi 90 km, które paliło mi między 4.5 - 7 l / 100km w trasie w mieście średnio 6,5 l. sharanem 110km afn jeździłem 4 lata i nigdy w mieście nie spalił mi 6.5 l ON, tylko więcej w zimie załancza się dogrzewanie i na krótkich odcinkach w mieście sharan pali 8 skromnie do 10 l/100km, odłączysz dogrzewacz, zasłonisz chłodnicę...
czarny osad i galaretowate aż zatkało filtr siatkowy A to już jest biomasa czyli mikroby, drożdże i cała masa innych bakterii i drobnoustrojów żyjących w ON. Ten problem się pojawił od kiedy do ON dodali składniki BIO. Raz "zarażony" zbiornik ciężko wyleczyć. Są specjalne środki żeby paskudztwo wytruć ale proces trwa kilka miesięcy.
Zapala się pomarańczowa kontrolka. Zrób taki mały test i jak to się powtórzy to nie otwieraj korka wlewu oleju tylko otwórz zbiornik płynu hamulcowego i go zakręć. Powinno to też pomóc. Masz uszkodzony czujnik poziomu oleju i jego temperatury G266. Kupić nowy (nie polecam tanich czujników), spuścić olej, wymienić czujnik, nalać olej lub zamontować emulator...
Nie powiem żebym to wiedział, chociaż nieco większego Smarta mam pod ręką (ale inny/większy). Jednak ja nieco inaczej czytam ten rysunek Kombinuję, że nagrzewnica jest podłączona do węży 5 i 6 (złączki 2 i 3). 18 to zbiornik wyrównawczy. Czyli wężem 14 jest zasilana nagrzewnica. I tutaj mi nie pasuje jak z powrotem. Co to za element 17? Wygląda, że...
Odstawiłem do mechanika (ale chyba nie zabardzo się znał) Sprawdził cały układ zasilania, od świec żarowych po zbiornik paliwa, wymienił filtr paliwa a na pytanie " co było przyczyną tego że nie odpalał" stwierdził że poprawił wszystkie połączeni sprawdził to i owo i jest dobrze. No mnie to cieszy że jest dobrze ale nie zabardzo cieszy mnie to że nic...
Wstyd się przyznać ale muszę to chyba wyjaśnić aby nie robić zamętu... niestety skłaniam się ku teorii kolegi krick1987 . Jak zmieniałem olej to sprawdzałem stan jakieś 5 min. po zalaniu. A jak stwierdziłem wyższy stan to auto stało przez człą noc :? . Teraz gdy je odpaliłem i po 5 min. sprawdziłem stan to było idealnie po między kreskami. Ach te roztargnienie......
witam a ja powiem ze swojego doswiadczenia tdi nazywane 1z czy alh czy agr, slynne 90-tki, itp sprawdz jezeli staniesz przed kupnem ktory kod silnika ma turbine bez zmiennej geometrii -na 100% agr- dlaczego? go wybrac, poniewaz te ze zmienna geometria sie zapiekaja jak w przypadku . afn 110km, to problem i nie, ale tu nie bedziemy go rozwiazywac, golfem...
Daj dokładniejsze zdjęcie ale wygląda na przelew wody do zbiornika wyrównawczego płynu chłodzącego.
Jak sterownik odetnie zasilanie pompy to na cewce ma nie byc napiecia. Czyli wszystko jest ok, to co rozrysowałem nadaje się do Twojego zastosowania ?
Witam Jest taka możliwość dostania się płynu do piecyka komora wodna jest składana na uszczelce tylre ze mozna to zauwazyc na zbiorniku wyrownawczym
jeżeli masz zaworek wciskany w filtr to wymień oringi na nim oryginalne opaski sprężynowe na przewodach wymień na skręcane i do sprawdzenia smok w zbiorniku bo na pewno po dłuższym pdostoju słychać jak pompuje powietrze
Który TDi ? na pompie VE, czy pompowtryskach ? Jak na PD to wymień przekaźnik elektrycznej pompy paliwa w zbiorniku
Badałeś płyn chłodniczy na obecność spalin? W zbiorniku wyrównawczym zmienia się w małym zakresie poziom na zimnym/ciepłym silniku? Może zatkany jest wężyk od zbiornika.
Coś takiego jak "Xeramics" pomogło w moim przypadku (sharan 2.0 + lpg). Kolega w eLce (panda) też miał podobny przypadek, na pół zbiornika wlał całą butlę, pojeździł trochę na benzynie i pomogło. Warto wypróbować.. Koszt ok 15-20zł.
Ale to nie odpala bo nie ma paliwa czy jak? Malo tzn. ile 1/4 zbiornika, rezerwa?
Mój miał tylko na jednym 25 a reszta poniżej, jak na razie to im cieplej tym lepiej pali. Z tego co zauważyłem szybciej odpala gdy ma powyżej 3/4 zbiornika paliwa.
Mierzyłeś ciśnienie na tandemie? Pompka w zbiorniku jakie daje ciśnienie?
bez znaczenia, niezależnie od kąta nachylenia i poziomu paliwa w zbiorniku. Latem pali lepiej ale zaraz po odpaleniu kupa dymu i 3, 4 szarpnięcia silnikiem
Jasne że mam webasto ale do dogrzewania silnika. Miałem Galaxy w starej kaście i też miało webasto do dogrzewania silnika ale nie miało tej pompki dodatkowej elektrycznej. Chodzi mi o pompke za zbiornikiem płynu chłodzącego za akumulatorem.
Witam. Czy udało ci się rozwiązać problem. U mnie jest podobnie , pokazuje błąd P202A obwód otwarty ogrzewania zbiornika adblue , oporność grzałki w zbiorniku jest ok 23 omy, po kilku minutach pracy silnika wywala błąd. Po odpięciu kostki od grzałki wywala ten sam błąd. Jaka była u ciebie oporność grzałki.
Sprawdź ciśnienie jakei daje pompka elektryczna. Możesz mieć zawalony smok w zbiorniku, a miałem przypadek że przekaźnik pompy dawał za małe napięcie.
Witam mam problem z szarikiem ponieważ od czasu do czasu ( dwa razy w tygodniu) łapie powietrze w układ paliwa przeważnie rano po przejechaniu ok 1 km gaśnie przewody nowe przy silniku nowy filtr smok w zbiorniku wyczyszczony niewiem co jeszcze może być pomocy
Najpierw sprawdź pompkę paliwa do tego podgrzewacza znajduje się ona po prawej stronie pod podłogą z przodu zbiornika paliwa. Piny tej pompki nie lubią wody a sterownik podgrzewacza nie widząc pompki nie uruchomi się.
Załancza sie automatycznie to raz a najczestsza usterka to zasnidziałe badz urwane kable od dewasta zaraz przy nim lub na zaworku(czy tez pompce ale skłaniam sie ze to zaworek) na przewodzie paliwowym który idzie od trójnika powrotu paliwa do zbiornika . dewasto i zaworek znajduje sie pod spodem auta w połowie jego długosci, mniej wiecej. powodzenia
Thank colleague Simon for this information . Faktycznie cena samego elementu jest wyższa niż kompletny zbiornik-grzałka w ASO . Ciekawe czy na pewno wyrób Xemodex'a jest pozbawiony wad oryginału ? tutaj link: http://xemodex.com/us/product/heating-el... przynajmniej można obejrzeć jak wymienić...
Pompa od abs jest chyba głębiej, za zbiornikiem płynu chłodzącego, a to o co pytam jest obok tego zbiorniczka. Jeszcze dodatkowe zdjęcia wklejam. Pozdr.
Może koledzy pomogą w temacie ustawiania ręcznego pływaka. Otóż to, że mam problemy z wyregulowaniem to pikuś na ten czas, ale strzałki na pływaku (VW SHARAN 1,9 TDI AFN 110KM 1999) i zbiorniku , ni w ząb wg mnie nie maja się do prawidłowego ustawienia w zbiorniku łapy pływaka. Wg mojej logiki pływak powinien opadać najniżej jak się da. Wtedy na oporniku...
Witam, mam problem z VW Sharan 1.9 TDI 130KM ASZ. Samochód mi zgasł i nie chce odpalić, sprawdziłem bezpieczniki i okazało się, że bezpiecznik numer 34 jest spalony. Wymieniłem bezpiecznik i po przekręceniu zapłonu bezpiecznik się pali. Większość wtyczek na silniku rozłączyłem i dalej pali się bezpiecznik. Jeszcze w międzyczasie podłączyłem pompę, która...
Może cofnęło się paliwo do zbiornika (nie trzyma zaworek zwrotny), albo też awaria imobilajzera. Masz sprawny alarm w aucie - oryginał, czy dokładany.
Na starych silnikach PD chmurka chwile po odpleniu oraz lekkie zająkanie (szczególnie po nocy) to norma. Niestety stary układ paliwowy się zapowietrza mniej lub bardziej co powoduje spadki ciśnienia na pompie tandem (stąd dym i lekkie zająknięcie czy falowanie). Usunięcie tej niedogodności jest trudne i kosztowne (jak to w starym dieslu). Gdzieś widziałem...
Panowie Panowie Panowie! Ufff... Jestem uratowany! Dzięki za pomoc! Nie wiem jakim cudem, ale faktycznie nie było paliwa w baku! Mimo, że wskazówka paliwa pokazuje połowę zbiornika, a z kilometrów powinienem mieć jeszcze 480km zasięgu. Chyba faktycznie jest jakiś problem z licznikiem, pływakiem, albo czymś innym, ale tym zajmę się po powrocie z urlopu...
dzięki .układ wydaje się szczelny ale znalazłem dwie dziwne rzeczy w zbiorniku paliwa podczas demontażu pompy , 2 luźne przewody paliwowe i doczepioną do pływaka sprężynkę oraz biały pływak jak spławik z okrągłym końcem
A pompeczka w zbiorniku nie zaciera sie czasem ? Trzeba przepatrzec parametry podczas jazdy cisnienia , czas otwarcia wtrysków , określ jak wyglda to szarpanie ile trwa , itd
Wywala przelewem ale po odkręceniu korka.Ilość płynu w zbiorniku po dłuższej jeździe wskazuje na kresce min a po odkręceniu korka jakby go przybywało aż do przelania. Płyn uzupełniłem do kreski max.
Zamiast korka zbiornika płynu wkręcić stosowny adapter i napompować pompką ręczną do ok 1-1,5 bara. Sprawdzić, czy po czasie ciśnienie spadnie i jeśli tak, to szukać gdzie cieknie. Często płyn cieknąc po gorącym bloku zdąży odparować zanim zacznie kapać. Przy samochodach z klimą nie będzie mokrych dywaników, bo obudowa nagrzewnicy ma odpływy kondensatu...
Witam serdecznie wszystkich i proszę o pomoc mam problem z moim sharanem 1.9 tdi 2001 rok mianowicie rano po odpaleniu przejadę około 3 kilometry po wrzuceniu na luz i hamowaniu przed światłami auto gaśnie i jest ciężko je odpalić, do tej pory wymieniłem tandem pompę sprawdziłem pompkę paliwa w zbiorniku i wymieniłem przekaźnik pompki paliwa nr 109...
Witam Niestety nie mam w Niemczech zrobienia testu zawartosci Co2 w środku chłodniczym (nawet w autoryzowanym serwisie VW. Wczoraj : 1) Wyczyściłem zacieki w narożniku silnika oraz pompy tandem. Swierdziłem mokrą dolną stronę grubego wężą (układu chłodniczego) dochodzącego pod pompę tandem - ostatnie zdjęcie pokazane powyżej (Wąż z opaską samozaciskową)...
Wielkie dzięki wszystkim za podpowiedzi, chciałem wymienić czujnik płomienia ,ale co okazało się po rozebraniu ze, w środku była wypadńieta kostka jakim cudem nie mam pojęcia , kostke wlozylem i działa wszystko tak jak kiedyś .Co mi zostało to NOWY ORYGINALNY CZUJNIK PLOMIENIA NR 7DO963-533A kupiony w vw czujnik kosztowal 330 zl mogę odsprzedać za 250...
Pompka płynu musi być sprawna. Częstą usterką jest też przegnicie przewodów przy pompce paliwa. Znajduje się ona przed zbiornikiem paliwa po prawej stronie samochodu. Wisi na takim gumowym wieszaku. Sprawdź czy przy niej jest wszystko w porządku. Jeżeli będzie uszkodzona któraś pompka czy wentylator lub świeca żarowa to urządzenie jest "głuche" nic...
Zbiorniczek plynu jest wspolny dla pompy sprzegla i hamulcowej , jest z tylu za zbiornikiem plynu z ukladu chlodzenia (dostep jest ciezki) Sprzega sie nie reguluje (poza regulacja skoku przy pedalach ale tosie samo nie rozregulowuje ) , jedynie odpowietrza.
Posiadam sharana z 99 roku tdi 110km nie załącza się piec eberspacher d3w, 2 razy tym roku pochodził i koniec, po kliknięciu w przycisk przy zegarze słychać przekaźnik, paliwo jest pół zbiornika, akumulator sprawny, autocomem i vagie nie mogę się z nim połączyć, przy wtyczce do pieca mam tak 1- czerwono biały 2- brązowy 3-zielony 4-szary 5-czarny 7-zielono-biały...
Witam mam problem z dogrzaniem silnika w vw sharan 1,9 Tdi, urządzenie dogrzewające jest zlokalizowane przed tylnym lewym kołem i zasilane jest paliwem ze zbiornika (nie jest to grzejnik elektryczny). Problem polega na tym, że to nie działa - w dwóch grubszych przewodach jest napięcie brązowy-masa czerwony-+Acc, niestety nie wiem czym są pozostałe cztery...
Jak w temacie. Ucieka mi płyn z chłodnicy. Nie wiem o co chodzi, bo kiedy odpalę auto, pochodzi z 5 minut, to zaczyna wywalać płyn, ale nie przez zbiornik, tylko przez rórkę która wystaje za silnikiem na komorze silnika. Rórka jest umieszczona pod zaworem rozprężnym. Już chyba wlałem ze 100l w to auto. Czy ktoś coś wie, dlaczego tak się dzieje?
Czujnik temperatury jest na poszybiu po lewej stronie samochodu. Nad zbiornikiem płynu chłodzącego. Trzeba zdemontować moskownicę pod szybą. Jest to czarna kratka z której wychodzą ramiona wycieraczki. Jeżeli dogrzewacz kopci to prawdopodobnie uszkodzone jest sitko. Trzeba zdemontowć dogrzewacz, odkręcić świecę i owczas masz dostęp do sitka.
nie nie mam Dodano po 42 Ze zbiornika nie ubywa ciekło wcześniej ale vebasto padło więc mi znikał teraz mam wode w środku nie mam pojęcia co jest każda sugestia przydatna było sucho zaczeło się jak wymieniłem czujnik temperatury i degrzewacz więc się z lekka pogubiem
Zacznijmy od początku, czyli jakie są różnice między oznaczeniami ogrzewania EBERSPACHER "wodny" zwane także HYDRONIC (handlowa nazwa) D - Diesel - "olej napędowy" (rodzaj paliwa) 3 - 3 kW (moc) 5 - 5 kW (moc) W - Wasser - "woda"(czynnik grzewczy) S - Standheizung - "ogrzewanie postojowe" Z - Zuheiser - "dogrzewacz" C - Compact - pompa paliwa i pompa...
Płyta sterująca webastem jest zalana żelem i znajduje się wewnątrz webasta. Kilka razy rozbierałem to urządzenie. Elektronikę zostaw w spokoju a jeżeli nie działa to wymień cały moduł. Z mojego doświadczenia mogę ci tylko doradzić żebyś sprawdził następujące elementy. W pierwszej kolejności sprawdź czy działa pompka obiegu płynu chłodzącego (znajduje...
Witam Podrzucam wsad od alhambry 2001r pełny FIS 7M7 920 840 H i małą instrukcję, zbiórka różnych w jednym. Instrukcja Ci na pewno pomoże w zmianach. Ten wsad to oryginał i duży FIS nie ma włączonego dystansu do pustego zbiornika, ale jest to licznik z 6-ma wskaźnikami (prędkość, obroty, temp. wody, poziom paliwa, ładowanie, temp. oleju). Myślę że powinien...
Witam Robiłeś coś ostatnio przy układzie chłodzenia? Wygląda na to, że układ jest zapowietrzony, a może jakiś wyciek? Nawet jak dogrzewacz nie pracuje to i tak powinno dmuchać ciepłym powietrzem. Jak dodatkowo wykazuje błąd przegrzania to może być wina tego , że jest powietrze w układzie. W piecyku Eberspacher są dwa czujniki, jeden to czujnik temperatury...
możesz jeszcze inaczej sprawdzić czy webasto odpali wymontuj spod szyby od strony komory silnika czujnik temp. webasto znajduje się od od strony kierowcy na podszybiu wgłębi ma on tylko dwa kable wygląda jak 2 zł wypnij go z kostki i zewrzyj na krótko jakimś kabelkiem zobaczysz czy odpali 1. to webasto możesz odpalić z lusterka tylko jak wspomniałeś...
Cytuje to co napisane w instrukcji obsługi: Nagrzewnice pomocniczą można włączać w dowolnym momencie. Zasilana jest przez dodatkowy akumulator i paliwo ze zbiornika paliwa. Przy włączonym silniku nagrzewnica pomocnicza ogrzewa także obieg cieczy chłodzącej silnik. W przypadku silnika Diesel nagrzewnica włącza się automatycznie przy temperaturze zew....
Witam Mam problem z VW Sharanem 1.9TDI na pompowtryskach 2000 rok. Auto poniżej 3000 obr wogóle nie ma mocy dopiero powyżej jakoś jedzie. Historia zaczęła się od tego, że do wymiany były pierścienie po wymianie silnik jest w porządku wiec to raczej elektronika lub turbina ale ta była regenerowana przez właściciela niedawno wiec też jest w porządku....
Wszystko miałem w dieslu - nigdy nie miałem problemów, nie zachęcam Ciebie - czytam ze zrozumieniem ....chciałbym kupić z silnikiem benzynowym - odpowiedzią są modele w których dostępne są benzyniaki, vw sharan alhambra 2.0 lub 1.8t, galaxy 2.3, zawieszeniowo nie było nigdy problemów, s -max 2.0 - nie znam twoich myśli jeżeli planujesz lpg do s-max...
To jest normalne spalanie przy tej predkosci nie masz sie czym martwic a tak jak reszta urzytkownikow pisze,ze Touran w miescie pali sporo jak tak osceluje,ze okolo 8 litrow (pelen zbiornik 65litrow) w cyklu mieszanym przejade 800 km.On jest ciezki musi go cos pociagnac do przodu aerodynamika tez nie jest zadawalajaca.wiec wszytsko jest ok. Moim skoromnym...
Nieprawidłowe działanie EGR -a mogę wykluczyć, w niedzielę odłączyłem od niego przewód podciśnienia, więc w tej chwili zaślepiony i odłączony nie działa wogóle. Choć fakt, jak ręcznie przymykałem go to dudnienie cichło, a nawet przy dużym domknięciu ustawało, no ale z tak przymkniętą przepustnicą to nigdzie bym nie pojechał. Przymierzałem się do odkręcenia...
Jak ją miałeś "w rękach" mogłeś sprawdzić na krótko, teraz to już trudne. Pamietaj, że działasz w "środowisku zgrożonym wybuchem" - opary benzyny w zbiorniku i jego okolicy..... Możesz jeszcze spróbować dmuchnąć ( organem gębowym :D lub kompresorem) w wylot pompy - może się przestawi i ruszy, ale to tylko potwierdzi koniecznosć jej wymiany, bo zawiedzie...
Skoro jest tak jak mówisz to nie masz się czym martwić. W zimne i chłodne dni potrafi zebrać się dosyć dużo pary wodnej, mgły i innych rodzajów wilgoci na np. filtrze powietrza lub wręcz w gaźniku (jeśli taki jest). Powstaje też wilgoć na ściankach niepełnego zbiornika paliwa spływająca później kropelkami na jego dno i tworząca tam spore ilości. Wszystko...
Zauwazylem tez ze gdy dluzej kreci to nie pomaga wylaczanie i wlaczanie silnika caly czas kreci dluzej. Natomiast gdy przejade chociaz 50 metrow i go zgasze to po chwili odpala juz od dotkniecia.czy to moze byc zwiazane z czujnikiem polozenia walu??? Jezeli czujnik nie wykazuje bledu to jest sprawny, nie jezeli chcesz go sprawdzic dokladnie to pod...
Ja się bawiłem vag-iem przy teście zegarów i mialem to samo. Zerwane połaczenie podczas testu wskaźnika paliwa i byl tego efekt taki sam jak u Ciebie (wskazowka na zero i świecąca kontrolka rezerwy) mimo pelnego zbiornika paliwa. Robiłem test ok 20 razy i się udało a bylem w niezlym szoku))) Zaglądałem nawet pod samochod czy nie uszkodzilem ziornika....
hej tak czytam w poszukiwaniu odpowiedzi co jest u mnie pod maską za lpg... i temat pokrewny jest ponieważ mówicie o LECHO i wydaje mi się że ja też mam takie właśnie sterownik. VR6 sharan brak mocy, śmierdzi gazem, wystające gumki z parownika tomasetto się kruszą, mam już komplet uszczelek..... wydaje mi się że jakiś amator domowego pochodzenia podłączył...
Witam, mam problem z moim sharanem, benzyna 2.0 115km silnik ADY + LPG. Moje problemy zaczęły się w momencie gdy zatankowałem 6 litrów paliwa BP 95 po czym przejechałem 1km i samochód zgasł na drodze, okazało się, że paliwo było trefne, (pare lat wcześniej też miałem taką samą sytułację z paliwem) kupiłem cały kanister 25l z innej stacji i dolałem do...
Witam.Nie udało mi się jeszcze dotrzeć to turba ani podmienić elektrozaworów(z braku czasu a przede wszystkim garażu)dzisiaj podłączyłem vaga i w grupie engine włączyłem "output test"i przy testach zaworków było słychać ich prace.Nie wiem tylko czy to wystarczy aby stwierdzić że na pewno są sprawne.Chciałbym jeszcze zapytać o mój kąta wtrysku.W listopadzie...
Trochę to potrwało zanim zabrałem się za piecyk ale w końcu grzeje jak należy. Sprawdziłem na początek pompke przy zbiorniku nie dochodziło do niej napięcie a powinno ok.4V więc podłączyłem do niej napięcie bezpośrednio z akumulatora i zaczęła cykać. Następnie wyjąłem dogrzewacz i dostałem się do silniczka wentylatora do którego podłączyłem napięcie...
Mam sharan'a 1,9TDI. Od 6500km dolewam ok. 20% oleju rzepakowego. Zamierzam podgrzewac paliwo i stosowac 50%-ową mieszankę (podzielę się doświadczeniami). Optymalna by była instalacja dwu zbiornikowa. Ale to już spory koszt. Pozdrawiam wszystkich miłośników ekologicznego paliwa.
A co do tego ma kranik. Jak pisze ze odpali to chodzi bardzo dobrze i pozniej pali na dotyk. Tylko że przez pół godziny paliwo zdąży nakapać. Chociaż rzeczywiście problem raczej jest w gaźniku. Tylko że panowie doradzający nie tak prosto dostać się do owego gaźnika - to nie WSK. Żeby mieć dobry dostęp należy zdemontować zbiornik paliwa, a mając zbiornik...
Silnik AUY 116 KM PD .O ile się nie mylę to ma pompę wstępnego ciśnienia i pompkę w zbiorniku.Po przełączeniu kluczyka słychać charakterystyczny dzwięk pompowanego paliwa.
Czarna, bo dostaje za dużo paliwa w stosunku do ilości powietrza. Silnik nie kopci na niebiesko, więc oleju też nie spala. Zmień cewkę zapłonowa, jeżeli masz inną, nawet na chiński zamiennik. Silnik jest zalewany paliwem i ma problemy z wejściem na obroty. Może głupie pytanie, paliwo to jakie tam lejesz i kiedy było wlane do zbiornika? Ten silnik jest...
A więc tak, dziś wymieniłem na nowy filtr powietrza, świeca, nowy olej i nowe paliwo, zbiornik paliwa wyczyszczony wraz z przewodami, iskra na świecy jest, do gaźnika podałem trochę paliwa podpompowałem i odpaliła na 5 sekund po czym zgasła, powiedźcie mi czy w gaźniku ta "igła " podczas pompowania powietrza powinna "strzelać"paliwem? Bo u mnie podczas...
sharan zbiornik centralny zamek sharan sharan sharan wentylator chłodnicy sharan
grzałka ceramiczny schemat denon tuner grawitacyjny wymiennik ciepła
wymiana zaworków delphi wymiana zaworków delphi
Zablokowany obiektyw w aparacie Kodak - co robić? Renault Celtis - brak przepływu oleju na hamulce przyczepy