tak, wyjmij tylny rząd foteli,odkręć ich mocowania (prawa strona i środek) ,podwin dywan
Odpal go na plaka i sprawdź przelewy oraz zaworek na pompie, bo może za dużo idzie paliwa na powrót do zbiornika.
To pozostaje szukać passata B3 lub B4 w Kombi poza warmińsko-mazurskim a także sąsiadującymi powiatami z poza województwa (bo tam każdy trup kosztuje horrendalne pieniądze.) Z tego co wiem w miarę rozsądny zbiornik ma też Sharan (też coś około 70l, a podobno 80 da się upchnąć-nie sprawdzałem).
He he. Silnik 66kw czyli 90 konny zapewne ANU na pompowtryskach. Ten sam problem miałem. Auto odpało tylko z pełnym zbiornikiem paliwa, jeżeli poziom spadał poniżej 3/4 zbiornika trzeba było na kilka razy odpalać i to jeszcze jakby na jednym cylindrze zaczynał chodzić. Problem był z pękniętą rurką powrotu paliwa w pompie paliwa w zbiorniku bo takowa...
Kolego, po pierwsze, to ten samochód ma Citroen'owski silnik Diesla HDI grupy PSA, a Fiat niestety do tej grupy się nie zalicza. Po drugie, Fiat, Lancia i Peugeot razem z Citroenem wypuszczali takie same auta, w które pchali swoje serca (Citroen oraz Peugeot swoje i Włosi swoje).............. Też nie do końca prawda... Włoskie wersje (teoretycznie...
kolego na jeden zbiornik paliwa wlej 1.5 litra czerwonego oleju do dwusuwa ja mialem takie same objawy jakie ty opisujesz po przejechaniu okolo 3 tys km bylo wszystko ok prawdopodobnie przytarly sie pompowtryski
Mam problem padła mi pompa paliwa w sharanie 97 r nie mam pojęcia jak ją wymontować czy trzeba opuszczać zbiornik czy da się może jakoś od środka ją wyjąc ?
Dzięki za szybką odpowiedź! Jeżeli to pływak to jak mogę sie do niego dostać z tego co wiem trzeba opuścić zbiornik paliwa czy jest jescze jakaś inna opcja?
Potrzebujesz wybierak biegów razem z linkami, Pedał sprzęgła ,albo cały zestaw pedałów,przewody do pompki jak i pompkę do sprzęgła i siłownik. Sprawdź czy zbiornik płynu ma wyjście na pompkę sprzęgła. Sprawdź sobie na necie czy jest to dostępne od ręki i oczywiście skrzynia z zestawem sprzęgła i potem kombinuj.
Gazownik zaproponował taki zestaw. Reduktor-KME Silver , Stag 4 , wtryskiwacze AC W03 , zbiornik 56l , wlew pod klapką.
Sprawdź wężyki wychodzące ze zbiornika [czy nie są zamienione miejscami] lub wyjmij ze zbiornika cały smok wraz z czujnikiem paliwa. może jest pęknięty. Obejrzyj też zbiornik od spodu czy nie jest wgnieciony.
Wystarczy że ustawisz przód samochodu na wzniesieniu, wyżej niż tył a nie odwrotnie? To zbiornik paliwa ma być wyżej.
Cześć. Odgrzewam temat zawieszającej się pompy paliwa. Mój VW Sharan 2,0 benzyna ,2000 r zrobił mi już drugi taki numer . Pomogło walnięcie dużym kluczem w zbiornik od dołu. Pomogło i zapomniałem o temacie. Minął rok i znów to samo . Więc pora na wymianę pompy, nie ma co kombinować.
Nie mam pojęcia czy z afr czy bez afr. Pojechałam połączył zobaczył mapkę przedstawił dawkę. Jednostka sterujaca AC stag 300-6 plus. Zbiornik bromech jednostka wtryskowe baracuda. Gaz sekwencja Dodano po 1 Dodam jeszcze że tak się dzieje tylko na zimnym silniku. Jak zejdzie że ssan to jedzie bez zarzutów
Dziekuje za odpowiedz ale - ten zbiornik ma dwa cienkie wezyki jeden idzie zgodnie ze schematem - natomiast drugi wisi sobie nad skrzynia biegow. Problem pojawia sie gdy auto nagrzeje sie - czesc plynu jest wywalana przez ten wezyk. Zastanawiam sie czy to nie wina korkaktory stracil swoja szczelnosc Problem zlokalizowany- uszkodzona chlodnica
He he, najlepiej Sam sprawdź ;) - wypal do końca paliwo, potem wymontuj zbiornik i zobacz, he he.
w 2000 roku kupiłem audi 1.9 tdi 90 km, które paliło mi między 4.5 - 7 l / 100km w trasie w mieście średnio 6,5 l. sharanem 110km afn jeździłem 4 lata i nigdy w mieście nie spalił mi 6.5 l ON, tylko więcej w zimie załancza się dogrzewanie i na krótkich odcinkach w mieście sharan pali 8 skromnie do 10 l/100km, odłączysz dogrzewacz, zasłonisz chłodnicę...
czarny osad i galaretowate aż zatkało filtr siatkowy A to już jest biomasa czyli mikroby, drożdże i cała masa innych bakterii i drobnoustrojów żyjących w ON. Ten problem się pojawił od kiedy do ON dodali składniki BIO. Raz "zarażony" zbiornik ciężko wyleczyć. Są specjalne środki żeby paskudztwo wytruć ale proces trwa kilka miesięcy.
Zapala się pomarańczowa kontrolka. Zrób taki mały test i jak to się powtórzy to nie otwieraj korka wlewu oleju tylko otwórz zbiornik płynu hamulcowego i go zakręć. Powinno to też pomóc. Masz uszkodzony czujnik poziomu oleju i jego temperatury G266. Kupić nowy (nie polecam tanich czujników), spuścić olej, wymienić czujnik, nalać olej lub zamontować emulator...
Nie powiem żebym to wiedział, chociaż nieco większego Smarta mam pod ręką (ale inny/większy). Jednak ja nieco inaczej czytam ten rysunek Kombinuję, że nagrzewnica jest podłączona do węży 5 i 6 (złączki 2 i 3). 18 to zbiornik wyrównawczy. Czyli wężem 14 jest zasilana nagrzewnica. I tutaj mi nie pasuje jak z powrotem. Co to za element 17? Wygląda, że...
Odstawiłem do mechanika (ale chyba nie zabardzo się znał) Sprawdził cały układ zasilania, od świec żarowych po zbiornik paliwa, wymienił filtr paliwa a na pytanie " co było przyczyną tego że nie odpalał" stwierdził że poprawił wszystkie połączeni sprawdził to i owo i jest dobrze. No mnie to cieszy że jest dobrze ale nie zabardzo cieszy mnie to że nic...
Wstyd się przyznać ale muszę to chyba wyjaśnić aby nie robić zamętu... niestety skłaniam się ku teorii kolegi krick1987 . Jak zmieniałem olej to sprawdzałem stan jakieś 5 min. po zalaniu. A jak stwierdziłem wyższy stan to auto stało przez człą noc :? . Teraz gdy je odpaliłem i po 5 min. sprawdziłem stan to było idealnie po między kreskami. Ach te roztargnienie......
witam a ja powiem ze swojego doswiadczenia tdi nazywane 1z czy alh czy agr, slynne 90-tki, itp sprawdz jezeli staniesz przed kupnem ktory kod silnika ma turbine bez zmiennej geometrii -na 100% agr- dlaczego? go wybrac, poniewaz te ze zmienna geometria sie zapiekaja jak w przypadku . afn 110km, to problem i nie, ale tu nie bedziemy go rozwiazywac, golfem...
Daj dokładniejsze zdjęcie ale wygląda na przelew wody do zbiornika wyrównawczego płynu chłodzącego.
Jak sterownik odetnie zasilanie pompy to na cewce ma nie byc napiecia. Czyli wszystko jest ok, to co rozrysowałem nadaje się do Twojego zastosowania ?
Witam Jest taka możliwość dostania się płynu do piecyka komora wodna jest składana na uszczelce tylre ze mozna to zauwazyc na zbiorniku wyrownawczym
jeżeli masz zaworek wciskany w filtr to wymień oringi na nim oryginalne opaski sprężynowe na przewodach wymień na skręcane i do sprawdzenia smok w zbiorniku bo na pewno po dłuższym pdostoju słychać jak pompuje powietrze
Który TDi ? na pompie VE, czy pompowtryskach ? Jak na PD to wymień przekaźnik elektrycznej pompy paliwa w zbiorniku
Coś takiego jak "Xeramics" pomogło w moim przypadku (sharan 2.0 + lpg). Kolega w eLce (panda) też miał podobny przypadek, na pół zbiornika wlał całą butlę, pojeździł trochę na benzynie i pomogło. Warto wypróbować.. Koszt ok 15-20zł.
Badałeś płyn chłodniczy na obecność spalin? W zbiorniku wyrównawczym zmienia się w małym zakresie poziom na zimnym/ciepłym silniku? Może zatkany jest wężyk od zbiornika.
Ale to nie odpala bo nie ma paliwa czy jak? Malo tzn. ile 1/4 zbiornika, rezerwa?
Mój miał tylko na jednym 25 a reszta poniżej, jak na razie to im cieplej tym lepiej pali. Z tego co zauważyłem szybciej odpala gdy ma powyżej 3/4 zbiornika paliwa.
Mierzyłeś ciśnienie na tandemie? Pompka w zbiorniku jakie daje ciśnienie?
bez znaczenia, niezależnie od kąta nachylenia i poziomu paliwa w zbiorniku. Latem pali lepiej ale zaraz po odpaleniu kupa dymu i 3, 4 szarpnięcia silnikiem
Jasne że mam webasto ale do dogrzewania silnika. Miałem Galaxy w starej kaście i też miało webasto do dogrzewania silnika ale nie miało tej pompki dodatkowej elektrycznej. Chodzi mi o pompke za zbiornikiem płynu chłodzącego za akumulatorem.
Mialem ten sam problem. VCDS mowil ze Sterowanie podgrzewacza zbiornika czynnika redukującego a okazala sie grzalka ta duza co grzeje plyn w zbiorniku. Sa 3 ogolnie jeszcze w przewodzie dochodzacym do zbiornika i we wtryskiwaczu adblue do DPFa. W tym przypadku duza grzalka ze zbiornika do wymiany wiec neiestety musicie otrzec sie serwis gdyz zamiennikow...
Sprawdź ciśnienie jakei daje pompka elektryczna. Możesz mieć zawalony smok w zbiorniku, a miałem przypadek że przekaźnik pompy dawał za małe napięcie.
Witam mam problem z szarikiem ponieważ od czasu do czasu ( dwa razy w tygodniu) łapie powietrze w układ paliwa przeważnie rano po przejechaniu ok 1 km gaśnie przewody nowe przy silniku nowy filtr smok w zbiorniku wyczyszczony niewiem co jeszcze może być pomocy
Najpierw sprawdź pompkę paliwa do tego podgrzewacza znajduje się ona po prawej stronie pod podłogą z przodu zbiornika paliwa. Piny tej pompki nie lubią wody a sterownik podgrzewacza nie widząc pompki nie uruchomi się.
Załancza sie automatycznie to raz a najczestsza usterka to zasnidziałe badz urwane kable od dewasta zaraz przy nim lub na zaworku(czy tez pompce ale skłaniam sie ze to zaworek) na przewodzie paliwowym który idzie od trójnika powrotu paliwa do zbiornika . dewasto i zaworek znajduje sie pod spodem auta w połowie jego długosci, mniej wiecej. powodzenia
Thank colleague Simon for this information . Faktycznie cena samego elementu jest wyższa niż kompletny zbiornik-grzałka w ASO . Ciekawe czy na pewno wyrób Xemodex'a jest pozbawiony wad oryginału ? tutaj link: http://xemodex.com/us/product/heating-el... przynajmniej można obejrzeć jak wymienić...
Pompa od abs jest chyba głębiej, za zbiornikiem płynu chłodzącego, a to o co pytam jest obok tego zbiorniczka. Jeszcze dodatkowe zdjęcia wklejam. Pozdr.
Może koledzy pomogą w temacie ustawiania ręcznego pływaka. Otóż to, że mam problemy z wyregulowaniem to pikuś na ten czas, ale strzałki na pływaku (VW SHARAN 1,9 TDI AFN 110KM 1999) i zbiorniku , ni w ząb wg mnie nie maja się do prawidłowego ustawienia w zbiorniku łapy pływaka. Wg mojej logiki pływak powinien opadać najniżej jak się da. Wtedy na oporniku...
Witam, mam problem z VW Sharan 1.9 TDI 130KM ASZ. Samochód mi zgasł i nie chce odpalić, sprawdziłem bezpieczniki i okazało się, że bezpiecznik numer 34 jest spalony. Wymieniłem bezpiecznik i po przekręceniu zapłonu bezpiecznik się pali. Większość wtyczek na silniku rozłączyłem i dalej pali się bezpiecznik. Jeszcze w międzyczasie podłączyłem pompę, która...
Może cofnęło się paliwo do zbiornika (nie trzyma zaworek zwrotny), albo też awaria imobilajzera. Masz sprawny alarm w aucie - oryginał, czy dokładany.
Na starych silnikach PD chmurka chwile po odpleniu oraz lekkie zająkanie (szczególnie po nocy) to norma. Niestety stary układ paliwowy się zapowietrza mniej lub bardziej co powoduje spadki ciśnienia na pompie tandem (stąd dym i lekkie zająknięcie czy falowanie). Usunięcie tej niedogodności jest trudne i kosztowne (jak to w starym dieslu). Gdzieś widziałem...
Panowie Panowie Panowie! Ufff... Jestem uratowany! Dzięki za pomoc! Nie wiem jakim cudem, ale faktycznie nie było paliwa w baku! Mimo, że wskazówka paliwa pokazuje połowę zbiornika, a z kilometrów powinienem mieć jeszcze 480km zasięgu. Chyba faktycznie jest jakiś problem z licznikiem, pływakiem, albo czymś innym, ale tym zajmę się po powrocie z urlopu...
dzięki .układ wydaje się szczelny ale znalazłem dwie dziwne rzeczy w zbiorniku paliwa podczas demontażu pompy , 2 luźne przewody paliwowe i doczepioną do pływaka sprężynkę oraz biały pływak jak spławik z okrągłym końcem
A pompeczka w zbiorniku nie zaciera sie czasem ? Trzeba przepatrzec parametry podczas jazdy cisnienia , czas otwarcia wtrysków , określ jak wyglda to szarpanie ile trwa , itd
Wywala przelewem ale po odkręceniu korka.Ilość płynu w zbiorniku po dłuższej jeździe wskazuje na kresce min a po odkręceniu korka jakby go przybywało aż do przelania. Płyn uzupełniłem do kreski max.
sharan zbiornik sharan wentylator chłodnicy sharan centralny zamek sharan sharan
śruby nietypowe router alternatywny oprogramować suzuki vitara bezpieczniki
ładowarka szczoteczki junkers słabo grzeje
Brak działania wszystkich gniazd HDMI, USB, antena w telewizorze LG, Samsung – diagnoza i naprawa Alan, Midland Alan 42/48/78, SEAT Alana – wprowadzanie kodu cyfrowego i literowo-cyfrowego