Najłatwiej zczytać błędy z komputera,będzie wiadomo na 100%
Sprawdził bym czujnik temp. cieczy, a najlepiej było by komputer podłączyć jakiś i zczytać błędy to by coś wiecej powiedziało, najlepiej na podmiankę znaleźć czujnik temp. i sprawdzić go ale on nie jest drogi do 50zl chyba kosztuje może mniej
Sprawdź, czy silnik nie łapie lewego powietrza, upewnij się co do silnika krokowego przepustnicy, dobrze byłoby też zczytać błędy ze sterownika.
świece sprawdzić możesz miernikiem nierozbierając nic w kostce przyłączeniowej są dwa grubsze piny nielicząc zasilania bo ono też ma grube piny pozatym resztę musisz z pozycji diagnozy musisz zczytać błędy i ewentualnie kasować
No to napewno jest jeden w tym miejscu jak kolega wyżej podał. Tu masz jeszcze temat jak sama możesz zczytać błędy bez użycia komputera: http://www.opelomegaforum.pl/viewtopic.p...
"Diagnoza błędów 4x4 w Calibrze Układ 4x4 Opla stosowany w Calibrze posiada własny system samodiagnozy błędów, które można zczytać na dwa sposoby - za pomoca techa oraz za pomocą kontrolki 4x4 znajdującej się na desce rozdzielczej. W razie wystąpienia błędu zapala się kolor pomarańczowy i świeci światłem ciągłym lub pulsującym. Świecenie światłem ciągłym...
Próbowałeś zczytać błędy can clipem ??
nie podajesz żadnych napięć na nóżki. Czytnik podłączasz bezpośrednio do COMa czy przez przejściówki? jeśli to drugie, to nie zadziała. Jeśli masz xbox v1.6, to aby zadziałało połączenie via LPC, to musisz je odbudować. Polecam lutować bezpośrednio do czipa Nóżki 1-4 to gnd, ale przy czipie nic nie kombinuj(oprócz podlutowania SDA SCL). Kabel GND najlepiej...
Aby zczytać błędy w traktorach Ford i New Holland nalezy przycisnąć przycisk pod wyswietlaczami z "8" Ten lewy ze strzałką w góre i przekręcić kluczyk by zapaliły sie kontrolki.Puscic przycisk. Zależnie od typu traktora nastepne nacisniecie tego przycisku pokaże następny błąd.Jesli nie to znaczy że należy naciskac "8" po prawej tą ze strzałką w prawo.Wpamięci...
Nie mogę połączyć się z sterownikiem by zczytać błędy ale pozostałe objawy takie same.
Dzięki za zainteresowanie tematem który zaczoł kolega "zair" Co do zegara modułowego to się zgadza, natomiast jeżeli chodzi o diagnostyke to wiem że istnieje checkbox eberspachera przez który łączy się on z komputerem. Ale nie o to mi chodzi bo przecież skoro jest tam np:24c02 to można zczytać przeciez jego zwartość i ewentualnie skasować błędy. Jeżeli...
witam. Mam pytanko. JAk sprawdzic czemu klimatyzacja sie nie zalancza?? Gaz mam nabity i bezpieczniki tez sprawdzalem... I wszystkie sa dobre... A moze ma ktos jakis schemat instalacji?? Z gory dziekuej :) Pozdrawiam Po co ci schemat, trzeba podpiąć pod VAGa i zczytać błędy klimy, będziesz juz wiedział wszystko co jej dolega. Pozdr.
Ale 01240 i 01119 to nie są błędy abs tylko silnika nie mają nic wspólnego z usterkami ABS, albo ktoś zczytał ci błędy z sterownika silnika albo czytał jakimś dziwnym sprzętem, a z sterownikiem abs nie mógł się połączyć. Jedź do dobrego elektronika, trzeba zczytać błędy z ABS i deski.
W DDTLight po lewej stronie ekranu na górze masz opisany model pojazdu, który wybrałeś (lub napis All projects jeżeli nic nie wybrałeś). Poniżej znajduje się spis wszystkich modułów jakie były montowane w pojazdach (lista jest rozwijana, np. klikając na "Injection" rozwinie się spis wszystkich modułów sterowania wtryskiem). Kliknij dwa razy na moduł,...
http://obrazki.elektroda.pl/9659536000_1... Witam, Przedstawiam swoje Photostory dotyczące montażu Webasto Thermo Top Z od Rovera 75 w Orionie 1992r 1,8D. Z uwagi na wiek samochodu i problemy z odpalaniem w ziemie postanowiłem zainstolować owe urządzenie. Geneza: Zaczęło się od tego, że rozpocząłem poszukiwanie pieca. Jako jeszcze mało...
Przede wszystkim trzeba zczytać błędy jakie ma. Bez tego się nie da;/
niestety przez błędy druku skaner nie zawsze daje radę zczytać kod QR i paskowy. Mój skaner w telefonie Twój kod paskowy odczytał z ekranu laptopa bez problemu. Kodu QR nie odczytał boś go zamazał. https://obrazki.elektroda.pl/7072698100_...
Dopóki nie przeprowadzisz diagnostyki to nic się nie dowiesz. Możesz jeszcze zczytać błędy metodą gaz+hamulec po zapłonie.
Coż po schemacie, masz czym zczytać błędy to wejdź w 05-Acc/Start i skasuj błędy, szlag trafia silniczek od blokady
tak model sie zgadza. Miracle box wywala błąd po "downloading boot 8" error 2 , i nie chce dalej . Miracle box nie chce nawet formatowac, lecz jak korzystałem z spflash tool to moglem i wgrywac i formatować. Czy mozna cokolwiek zczytać ? nie ponieważ błędy wyskakują , dobrze by bylo jakby ktoś podesłał sterowniki do mtka i probowalbym
Zczytać błędy porządnym testerem.
czyli w takim razie muszę postarać się stracić trakcję przy ruszaniu na tyle, żeby wywaliło błędy i wtedy je zczytać oke, dzięki, jak ogarnę to dam znać
W x10xe może być silniczek krokowy no chyba że układ dolotowy nieszczelny i łapie lewe powietrze .... Ale najlepiej najpierw zczytać błędy i potem kombinować ..
Najprościej byłoby jednak podpiąć urządzenie diagnostyczne , zczytać błędy (jeśli są) i podejrzeć w parametrach na żywo, ale jeśli twierdzisz że nie czuć turbiny to weź kogoś żeby ci przygazował a sam zaciśnij gumowy wąż na dolocie i będziesz czuł czy turbina dmucha. Oczywiście to dalej o niczym nie świadczy ale będziesz wiedział. Coś na liczniku się...
A check nie powinien zgasnąć po odpaleniu? Trzeba namierzyć schemat instalacji, sprawdzić czy sterownik ma prawidłowe zasilanie, zczytać błędy ze sterownika etc.
Jak próbowałem zczytać błędy to wyświetla się odczyt danych czy coś w tym stylu.. czekałem chyba ze dwie minuty, po czym "pstryknięcie" przekaźnika i wyświetliło się brak błędów. Jak wyświetlają się błędy "ikonki" to błędów nie chciał mi wtedy czytać a jak już działa to błędów nie ma żadnych.
Rozumiem. Podjadę zczytać błędy i odezwę się na forum. A czy jesteś w stanie mi powiedzieć, czy w miarę bezpiecznie mogę teraz jeździć? Nie wybuchnie mi silnik :)?
Trochę mało info. Czy manik ma założony separator? Jeśli tak, może mieć przytkany filtr separ, wyjmij smok ze zbiornika-w jednym aucie miałem kiedyś zalepiony galaretą. Na wolnych obrotach sprawdż czy w ostojniku pod pompką ręczną nie pojawia się powietrze(oczywiście sitko w nim czyste?). Przydałoby się zczytać błędy i wiedzieć jakie jest ciśnienie...
Witam. Mam problem z podpięciem się do modułu odpowiedzialnego za czujniki parkowania. Zainstalowałem program FiatEcuScan oraz sterowniki od interfejsu kkl vag. Komputer komunikuje się ale tylko da się zczytać dane z silnika. Chcąc wejść na czujniki parkowania wyrzuca błąd, że musi być inny przewód. Da się kk vagiem zczytać błędy z parktronica ??
Witam wszystkich, posiadam interfejs OBD, działa z programem vag-com w wersji angielskiej 311.2. Łącze się za pomocą tego fejsu z dwoma golfami 3. Ale w jednym(1,8-AAM 92rok) mogę zczytać błędy i je skasować, ale nie mogę odczytać bloków pomiarowych(ERROR), natomiast w drugim golfie (1,6-ABU 93rok)moge zarówno zczytać błędy jak i odczytać bloki parametrów....
Dobrze byłoby zczytać błędy jakimś testerem i zrobić podgląd parametrów podczas kręcenia
witam pamowie chciałem zapytać czm można zczytać kody usterek w webasto lub jak wykasować błędy problem dotyczy vw t4 pin 5 nie jest podłączony do gniazda próbowałem to czytać vag comem ale nie poszło czy ktoś mi może pomóc???
podłączyć pod jakiś tester, zczytać błędy i będzie wiadomo... pozdr
Pierwsze co to trzeba zczytać błędy żeby można było od czegoś zacząć. Zwykły tani ELM327 powinien na początek wystarczyć chuba że masz dostęp do czegoś bardziej zaawansowanego.
Również mogły się posypać nastawy przepustnicy, lub immo się sypło . Kontrolka immo się świeci? Jak wyżej wspomniano, dobrze by było zczytać błędy z ecu silnika i immobilizera.
A może by tak błędy zczytać
Czy przed wymianą kierownicy paliła się też kontrolka Air Bag ? jeśli tak to teraz trzeba zczytać błędy kodów i bo nie musi to być poduszka kierowcy, może być pasażera, wina kostek pod siedzeniami, walnięte maty zajęcia miejsca na siedzeniu... Najlepiej i dokładnie pokaże błędy program do Fiata, Alfy np.MultiEcuScan
Toyota Yaris 1 benzyna 2002r. Mam taki problem. Wymieniłem lampy przód, ok. Nie załączyłem silniczków, ustawienia wysokości ok. Są inne gniazda na pin, zaizolowane ok. To nie problem, ale po tym wszystkim, chciałem zapalić autko i tablica i kontrolki pala, a nawet przy rozruchu nie przygasają, przygasa radio, bezpieczniki dobre. Palił dobrze. Nie mam...
nie ma tego ecu na liście, w necie też nie mogę nic znaleźć. Po wyłączeniu immo w jednej pamięci solucją ogólnodostępną mam 2 błędy w ecu - widoczne na foto i auto nie pali. Napięcie na zaworze pompy jest, nie wiem co tu blokuje immo - nastawnik? https://obrazki.elektroda.pl/5958007200_...
Cześć, Znajomy zakupił do zakładu maszynę ale jest problem z dwoma serwodriverami. Mają błędy ale nie mają żadnych wyświetlaczy żeby zczytać jaki to błąd. Od strony elektrycznej wszystko sprawdzone i chcielibyśmy się podłączyć pod driver sprawdzić w czym problem. Jest to Yaskawa xtradrive xd 15 tsd0. Pytanie jakim softem i jakim kablem? Nie mogę tego...
Nowa pompa wtryskowa, czujnik położenia wałka też nowy Powinieneś już dojść do wniosku że trzeba to auto podłączyć pod komputer. Zczytać błędy i podejrzeć kilka parametrów. Zobaczysz wtedy między innymi jakie faktycznie jest ciśnienie paliwa podczas kręcenia. Będzie to na pewno szybsza i tańsza opcja naprawy. No chyba że się uprzesz i masz dostęp do...
Witam.Auto jak w temacie galant 2,0 1999r benzyna.Problem wygląda tak że odpala, jedzie kilka km zanim się nagrzeje,jak już ma optymalną temp. zapala się check i silnik gaśnie.Zagadka taka że od razu go można bez problemu odpalić i znów chwilę można podjechać po czym szarpnie i zgaśnie.Oczywiście check engine w tym czasie świeci. Wiem że najlepiej byłoby...
wystarczy narazie zczytać błędy , nie masz sprzętu to jedź do byle lepszego warsztatu z diagnostyką
Witajcie Pacjent jak wyżej. Tematy na forum przeskanowane. Zaczęło się od tego że silnik stracił moc, szarpie przy przyspieszaniu, nie kopci, na wolnych pracuje jak zegarek, odpala "od strzała". Wywaliło błędy na desce, podłączyłem kompa - 2 błędy P0100, P0110. Wszystko wskazywało na przepływkę, więc zakupiłem wymieniłem , dalej to samo. Poczytałem...
Dzięki wszystkim, udało się zczytać błędy :D
Trzeba podłączyć pod kompa i zczytać błędy
Można zczytać błędy w trybie serwisowym,no właśnie tylko jaki to model VCR.
To co mi się udało zczytać to błędy na BCM. Na innych sterownikach nie ma błędów.
Przede wszystkim podpiąć komputer diagnostyczny i zczytać błędy sterownika, bo bez tego nikt nic Ci nie poradzi.
bo przecież kretyństwem jest aby wyjęcie akumulatora robiło takie problemy? Tak, wyjęcie akumulatora na chwile a nie na tydzien. Mam znakomity pomysł, podłączyc samochód pod "komputer" i zczytać błędy jakie ma a wtedy będziemy coś więcej móc pomóc.
Witam, jako że jestem daleko od domu napiszę co mi przekazała dziewczyna. Auto nie odpala, można kręcić i kręcić. Poinstruowałem Ją jak zczytać błędy przez vag coma.Bledy skasowane. Takie coś mi wyslala. Zapłony wypadały wcześniej więc to odrzucam. Auto z LPG. https://obrazki.elektroda.pl/5185822600_...
Witam wszystkich forumowiczów. Tak jak w temacie auto gaśnie lub nie umie odpalić!! (akumulator naładowany, klemy na zaciskach akumulatora wyczyszczone, bezpieczniki całe) Udało mi się znaleźć sposób jak go awaryjnie odpalić-po odłączeniu na chwilę przekaźnika (1.) 0015427819 (umiejscowionego w bagażniku pod dywanikiem)-jedzie dalej z tym że nie wiadomo...
trzeba odwiedzić serwis i zczytać błędy jakimś dobrym sprzętem przeznaczonym do tego auta typu ista,inpa bądź GT1
Miganie wyświetlacza świadczy o błędach w steroniku klimatyzacji. Musisz zczytać błędy i spróbować usunąć je np Vag-iem. Pozdr.
Witam wszystkich, mam problem , jak można zczytać błędy w poldku najlepiej bez podłączania go do PC??Nie chce mi sie go do serwisu oddawać;)Ewentualnie czy jest jakis interfejs i programik żeby go podpiąć do PC i zczytać?Z góry dziękuje za wszelką pomoc:D
Witam forumowiczów, czy i czym komuś udało się zczytać błędy interfejsem elm 327, podłączonym do astry h 2006? szukam na forach i nic. połączyłem się coprawda scanmasterem, ale nie czyta podstawowych błędów pozdrawiam
Jeśli strzela tłumik to polecam podpiąć się pod obd i zczytać błędy obstawiałbym uboga mieszankę lewe powietrze do przepustnicy lub brudny EGR. Od zczytania błędów generalnie powinieneś zacząć całą diagnozę by wyjść z gotowym oznakami do nas by dalej myśleć.
trzeba podłączyć auto pd komputer diagnostyczny i zczytać błędy z komputera pojazdu.Możliwe,że jakiś czujnik padł.
Pierwsze co to postaraj się zapiąć komputerem pod OBD i zczytać błędy komputera. To powie najwięcej o przyczynie.Czy rozrusznik mieli?Sprawdź też napięcie akumulatora, może po prostu bateria CI siadła i nie ma siły zapalić.
Cześć! Ten kabel potrafi zczytać błędy silnika i wtrysku na PC. Współpracuje z programem TIS ( tak mi się wydaje ) pozdrawiam Fotis
Jaki silnik? jeśli 1.9D to do pompy wtryskowej dochodzi jeden kabelek na elektrozawór, sprawdź czy jes na nim 12V, jeśli HDI to trza zczytać błędy z kompa, ale bezpieczniki najpierw.
Pierwsze i podstawowe wydaje sie to aby pojechac gdzies na diagnozę VAG. Podłączyc , zczytać błędy i raczej odrazu będzie wiadome o co chodzi. :)
Proponuję podłączyć pod komputer zczytać błędy i wtedy można dignozować, bo wymieniać w ciemno wg rad to naprawdę szkoda kasy. Objawy mogą być podobne przyczyn mnóstwo.
Mogę zczytać błędy -silnik - skrzynia -a nie mogę ich skasować ..., czy ktoś wie jak to zrobić? w gnieżdzie jest więcej przyłączy- czy ma ktoś może :) :?: schemat elektryczny do tego autka ? pozdrawiam JJJack...
Jeżeli mój sposób nie działa to radzę podłączyć się Vagiem zczytać błędy .Climatronic reguluje właśnie zaworem dopływu cieczy do nagrzewnicy.Diagnoza climatronica wykaże wszystkie nieprawidłowości które należy usunąć.Dla wiadomości autora w jednej obudowie znajduje się nagrzewnica oraz chłodnica ,chłodząca powietrze .Poprzez odpowiednie klapy climatronic...
"niewiem jak katalizator"ten samochód ma dwa katalizatory,czy pali ci sie kontolka silnika?jak tak to na kompa zczytać błędy bo jeśli się nie myle to w tym roczniku już sie nie da zczytać tzw. spinaczem.Najlepiej wejdz na www.forumopelomega.pl tam ci chłopacy pomogą
Witam, Jak zczytać błędy w tym pojeździe. W niektórych pojazdach robiło się zworkę i liczyło błyski lampki diagnostyki silnika. Vw oszędził na tej lampce. Czy można to zrobić z PC-ta? Potrzebny pewnie jest kabel + program. Czy coś jeszcze? i gdzie to wynaleźć?
Dziękuję, ale nic z tego nie rozumiem... Chciałem też zczytać błędy za pomocą 'błysków', ale kolo wlewu płynu spryskiwacza nie ma niczego z diodą, jest czarna 'skrzynczka' ale po jej otwarciu widoczny jest tylko przewód przymocowany w dwóch miejscach...
Witam Jak w temacie mam problem z zapaljącym sie ABS-em . Chciąłem zczytać błędy ABS ale nigdzie nie mogę znależdz schematu z opisem gdzie jest to "A" i "K" bo wiem że mam je złączyć. I czy to złacze jest pod kierownica czy gdzie indziej ??
prawdopodobnie wina będzie po stronie sterowania pompą paliwa a nie samej pompy. Ale przedewszystkim trzeba podłonczyć samochud pod wag koma i zczytać błędy ecu silnika. Wtedy można szukać dalej przyczyny
Witam zczytać błędy samego sterownika pompy PSG 5 np. KTS-em ale jak ma przejechane około 200tys.km to bez regeneracji mechaniki sie nie obejdzie,a jak sprawdzić sterownik bez komputera to zadzwon
Jako że to jest silnik sterowany elektronicznie, to należało by wpierw zczytać błędy sterownika, w przeciwnym razie czeka cię wymiana zespołu wtrysku i jeszcze może być źle. Najprawdopodobniej wtryskiwacz do wymiany.
Za taką poradę powinienem dawać bany. Zajmij się czujnikiem podciśnienia w kolektorze ssącym, bądź nieszczelnością po stronie ssącej. Za co ten ban niby? => Jerzy Problemy z wolnymi obrotami w Matizie to najczęściej brudny/ubity silnik krokowy, EGR (jeśli nie zaślepiony) albo (co najgorsze) optyczny czujnik położenia wału. Niestety objawy mocno wskazują...
witam serdecznie, mam pytanko jak mozna zczytać błędy z Poldka bez pomocy pecea?Jest taka możliwosc?Bo pali mi sie check engine, nie tylko na gazie ale i na benzynie, chcialem zobaczyc co to siedzi a u mnie w miasteczku nikt nie ma sprzętu do takiej fury hehe.Jest to 1,5 GLI
Eberspacher D5WSC Hydronic. Nie obcowałem z tym. Jednak przy webasto jeśli piec jest sprawny, czujnik temperatury również, to> - napięcie dostaje pompka wody - podawane/zaciągane jest paliwo piec próbuje wystartować. Piec się sam wyłączy jak niema paliwa. Jeśli piec nie startuje to winy bym szukał w samym piecu. Producent podaje, że powinno się go...
No to na razie zrób porządek z silnikiem, bo jak nie będzie dobrze chodził na benzynie to na gazie tym bardziej, a później jak będzie się coś działo to pisz. Na Twoim miejscu podjechał bym na porządny komputer żeby zczytać błędy z ECU
Proponuję dokładnie sprawdzić elementy zapłonu w tym jeszcze raz przewody WN. w tym przewód cewka aparat zapłonowy moduł zapłonowy , połączenia / brak luzu przy stykach/ na drugim miejscu , wtryskiwacz , ciśnienie paliwa na przewodzie dopływowym . zczytać błędy które rejestruje komputer. życzę powodzenia , o sukcesach informować .
Naprawiałem podobny przypadek że gasł kiedy chciał ale akurat a moim przypadku zanikało napięcie na zasilaniu wtrysków.Twój przypadek jednak może być inny.Trzeba by było zczytać błędy i wtedy byłoby coś wiadomo.Powodów może być wiele zasilanie sterownika,czujniki wału i wałka ale ciężko jest coś więcej na odległość powiedzieć
Daj mi jakiś pomysł jak zczytać błędy silnika 1Y to Ci dam chyba Nobla;] poczytaj temat jak wejsc w połączenie a tego nobla nie chcem, dobrze bedzie jak sie przy okazji czegos dowiesz... kolego CzarekJ wcale sie nie gniewam i nie obrażam :D
Możesz zczytać błędy z ECU, opis wysyłam w załączniku. Zaznacz dokładnie stare ustawienie kopułki i próbuj przy zapalonym aucie kręcić regulacją kopułki (zawsze będzie można wrócić do starego ustawienia), w położeniu kiedy silnik będzie pracował najlepiej to w tym położeniu dokręć, to taka metoda bez sroboskopu i całkiem dobra.
ta pomarańczowa kontrolka to zapewne check silnika.objawy typowe dla niesprawności immobilaizera jeśli to auto posiada immo.bez podpięcia pod kompa będzie ciężko zlokalizować przyczynę, czyba że posiadasz gniazdo diagnostyczne 10 pinowe to można zczytać błędy kontrolką check.nie wiem dokładnie czy w tym roczniku masz jeszcze 10 czy 16 pinowe?
Witam Co do Twojego problemu to możesz mieć źle ustawioną emulację sondy lambda i stąd biorą się błędy. Może być także uszkodzenie tps-u. Najlepiej gdy samochód pracuje na gazie zdjąć wtyczkę z prawej strony wtrysku, a wtedy auto powinno zaniżyć obroty. Często zdarzają się przypadki aut z tą pojemnością silnika, które są ciężkie do wyregulowania. Najlepiej...
Witam, mam problem z klimatronikiem. Klimatyzacja około miesiąca temu przestała nagle działać - żadnych objawów w stylu słabszego działania, dziwnych odgłosów nie zauważyłem. U mechanika okazało się, że zerwane jest sztywne sprzęgło . Błędów żadnych nie było. Po wymianie sprzęgło wytrzymało około 3 tygodni. Niestety nie zostały sprawdzone parametry...
Nawet bym się cieszył z klątwy bo chociaż bym wiedział w czym tkwi problem ;p A mechanik mi powiedział że błąd pokaże w chwili jego wystąpienia . Jednak po zgaszeniu silnika wszystko jest ok . Następnego dnia po podłączeniu pod komputer nic nie ma. Dodano po 1 Chyba bedzie trzeba jeździć z komputerem podłączonym i w chwili wystąpienia awarii zczytać...
jeśli nie wkręca się na obroty powyżej 4 tyś to znaczy, że silnik chodzi w trybie awaryjnym, wystarczy zczytać błędy z kompa i już wiesz w czym problem, od tego trzeba zacząć(po co szukać tu i tam jak komp wszystko Ci wyświetli co i jak), zazwyczaj jest to problem z np. kostką od czujnika wałka rozrządu angeelo
Dziękuję za informacje.Którym profesjonalnym programem dla volvo diagnosta powinien zczytać auto aby wyszły błędy w podłączeniu skrzyni , komunikacji z CANem itd. Chciałbym uniknąć domorosłych grzebików z programami z emulki.
trzeba błędy zczytać uszkodzone immo
Witam. Samochód jak w temacie. Ostatnio czasem podczas jazdy zapala mi sie kontrolka silnika. Postanowiłem zczytać błędy "na spinkę". Odczyt jest następujący 10 błysków, 1 błysk, 7 błysków, 10 błysków i tak w kółko. Proszę o pomoc przy interpretacji. Korzystam ze stronki : http://astra.autokacik.pl/download/kody.... i jeśli 10 błysków to 0 to mój błąd...
witam na początek proponowałbym podłączyć pod VAGA i zczytać ew. błędy jeśli nie masz dostępu do VAGA to możesz na wariata zrobić resecik kompa (czyli odłączyć na kilka/kilkanaście minut klemę z akumulatora) po tym zabiegu odpalić go na benzynie i pojeździć kilka km na benzynie żeby sterownik się "ułożył". Ew ponowie sprawdzić ustawienie zapłonu ponieważ...
(at) Błażej - nie, ale mogę zczytać błędy i jeżeli komuś to coś podpowie to może wymysli jakieś rozwiązanie:/ Nie specjalnie znam sie na zamkach i nie wiem czy to uszkodzenie mechaniczne czy nie! Po to piszę w dziale Smochody Początkujący, żeby uzyskać jakąś pomoc, jeżeli wiec co miałbym zrobić, albo jak to rozwiązać to mógłbyć pomóc, a nie wypisywać...
Witam. Problem wystąpił pierwszy raz gdy wracałem z wakacji - nagle oroty silnika spadły na minimum i zaczęła migać kontrolka świec żarowych . Mimo naciskania na pedał gazu brak reakcji - silnik wciąż pracował na biegu jałowym. Po ponownym wyłączeniu i włączeniu kluczykiem wszystko OK - przejechałem jakieś 350 km bez zatrzymywania zanim usterka powróciła....
U mnie na płycie gigabyte GA-MA770-DS3 układzik zadziałał bardzo sprawnie. Pominąłem jednak obydwie diody, a zasilanie +5V na eprom dałem z jednej z kostek, które wychodzą z zasilacza (czerwony przewód). Jednak do zczytania zawartości pamięci 24C16 musiałem użyć PONYPROG2000. ICPROG generował jakieś błędy i nie dawał rady zczytać z COM1. W PONYPROG,...
Masz tam czujnik deszczu, wycieraczkę można włączyć w tryb prędkości zależnej od opadów itp ? wyposażenie masz takie jak Niemiec sobie zażyczył więc przyjrzyj się mu, ja tu widzę problem bliżej przełącznika niż silniczka. Najlepiej zczytać CarConfig żeby wiedzieć co masz na pokładzie i błędy przy okazji może jakieś będą.
Co mam dokładnie sprawdzić na tej diagnostyce ? Zczytać i spisać błędy to wiem. Ale czy coś jeszcze ? Jakieś kanały, geupy itp. ?
Opiszę dokładniej: po włożeniu klucza do stacyjki i przekręceniu do 2 pozycji następuje check układów - gasną kontrolki po bokach (abs itd), natomiast na zegarze głównym ta zółta zbiorniczek z gwiazdką przygasa na ułamek sekundy po czym zapala się na stałe i nie gaśnie następnie nie gasną te z konturem silnika i auto z kluczem, ale to może skutek że...
Witam Próbuje zczytać błędy ze swojego LT28 w którym pedał gazu z dnia na dzień odmówił posłuszeństwa. Znajomy kilka lat temu prowadził serwis własnych sprinterów i pozostał mu oryginalny interfejs Xentry. Kabel pasuje jednak wiadomo LT28 na liscie nie ma, jako sprinter I nie łączy sie. Jako sprinter II łaczy sie tylko z ABS i jeszcze jakimś sterownikiem...
Tak reset robiłem już milion razy jedyne co mi zostało to te kody błyskowe ale niestety muszę zrobić to samemu bo żaden elektromechanik w moim mieście nie chce tego zrobić-twierdzą ze nie ma sensu, a jeszcze inni mega fachowcy mówią że w Mk2 1.8RP nie ma możliwości zczytania błędów he he. A tak w ogóle mam zczytać te błędy po resecie czy przed?
W 2.4 jtd jak najbardziej jest szyna/listwa CR, tylko nie idą do niej żadne wężyki a przewody stalowe. Czujnik ciśnienia paliwa też jest na listwie. Tak tak, już wiem. (bez tego nie było by kolejnego posta). Zgadza się, szyna jest ze stalowymi wężykami z tyłu silnika, patrząc od strony maski. (Tylko nie wiem po co ta szyna i te wężyki, skoro wtryski...
Wielkie dzięki, odczytałem autelem car pass z licznika, kupiłem op-coma co prawda ryż, ale jest, poresetowałem wszystko i za drugim razem udało się dodać każdy moduł. Auto żyje i ma się dobrze. Nie wiedziałem, że Autel potrafi zczytać car pass.
Próbowałem zczytać kody błędów zegarem modułowym i wyszły mi 2 błędy: 020 - przerwa na świecy żarowej lub sztyfcie 021 - zwarcie na świecy żarowej lub sztyfcie Jeśli to nie są stare błędy i po wykasowaniu powracają i wykluczając uszkodzony sztyft żarowy to uszkodzony będzie tranzystor kluczujący w sterowniku.
zczytać eeprom atmel zczytać zczytać eeprom baterii
ekspres bosch wyczyść zaparzacz aluminium spawa dht22 wilgotność
próżniowe kolektory skrzynia biegow
Mercedes Vito W639 - Słabe hamowanie tyłu na drodze Schemat ideowy ZURA PS-100 - modulator dźwięków