Najłatwiej zczytać błędy z komputera,będzie wiadomo na 100%
Sprawdź, czy silnik nie łapie lewego powietrza, upewnij się co do silnika krokowego przepustnicy, dobrze byłoby też zczytać błędy ze sterownika.
Sprawdził bym czujnik temp. cieczy, a najlepiej było by komputer podłączyć jakiś i zczytać błędy to by coś wiecej powiedziało, najlepiej na podmiankę znaleźć czujnik temp. i sprawdzić go ale on nie jest drogi do 50zl chyba kosztuje może mniej
No to napewno jest jeden w tym miejscu jak kolega wyżej podał. Tu masz jeszcze temat jak sama możesz zczytać błędy bez użycia komputera: http://www.opelomegaforum.pl/viewtopic.p...
świece sprawdzić możesz miernikiem nierozbierając nic w kostce przyłączeniowej są dwa grubsze piny nielicząc zasilania bo ono też ma grube piny pozatym resztę musisz z pozycji diagnozy musisz zczytać błędy i ewentualnie kasować
Próbowałeś zczytać błędy can clipem ??
Insp to nie błąd tylko serwis trzeba zrobić. Podłącz opcoma albo podjedź do kogoś kto to ma i zczytaj błędy. Będziemy błądzić w nieskończoność.
Podłącz pod komputer i zczytaj błędy.
Podłącz pod dobrego diagnostę i zczytaj błędy (będą na pewno).
Nie mogę połączyć się z sterownikiem by zczytać błędy ale pozostałe objawy takie same.
Zczytaj błędy z silnika na spinkę.
Kolego serdeczny - podłącz VCDS zczytaj błędy z modułu komfortu. Możliwe że masz uszkodzony zamek, co jest często spotykane.
Ale 01240 i 01119 to nie są błędy abs tylko silnika nie mają nic wspólnego z usterkami ABS, albo ktoś zczytał ci błędy z sterownika silnika albo czytał jakimś dziwnym sprzętem, a z sterownikiem abs nie mógł się połączyć. Jedź do dobrego elektronika, trzeba zczytać błędy z ABS i deski.
Bez demontażu tylko za pomocą testera można zczytać błędy... może pokazać uszkodzenie sztyftu żarowego. Bez testera należy rozebrać urządzenie i sprawdzić oporność.
Przede wszystkim trzeba zczytać błędy jakie ma. Bez tego się nie da;/
Witam W jakim stanie jest filtr paliwa? Kiedy był ostatnio wymieniany ? Jakie jest cieśninie na listwie ? Można poszukać warsztatu który ma na wyposażeniu i używa skanera diagnostycznego Delphi. Powinien być wstanie zczytać błędy.
Za komputerem 2 pinowa wtyczka. Kody błyskowe - diagnostyka. Skoro samochód ma komputer to musi mieć możliwość odczytania tych błędów. Dobry mechanik to ma BOX-a do tej wtyczki i zczyta błędy.
Zczytać błędy porządnym testerem.
witam. Mam pytanko. JAk sprawdzic czemu klimatyzacja sie nie zalancza?? Gaz mam nabity i bezpieczniki tez sprawdzalem... I wszystkie sa dobre... A moze ma ktos jakis schemat instalacji?? Z gory dziekuej :) Pozdrawiam Po co ci schemat, trzeba podpiąć pod VAGa i zczytać błędy klimy, będziesz juz wiedział wszystko co jej dolega. Pozdr.
Dopóki nie przeprowadzisz diagnostyki to nic się nie dowiesz. Możesz jeszcze zczytać błędy metodą gaz+hamulec po zapłonie.
Poszukaj kogoś z wtyczką pod VAG'a i niech zczyta Ci błędy.
Coż po schemacie, masz czym zczytać błędy to wejdź w 05-Acc/Start i skasuj błędy, szlag trafia silniczek od blokady
Dobrze by było zczytać błędy. Rozjaśniło by to sprawę.
W x10xe może być silniczek krokowy no chyba że układ dolotowy nieszczelny i łapie lewe powietrze .... Ale najlepiej najpierw zczytać błędy i potem kombinować ..
Jakim interfejsem łączył się majster, jeśli masz LPG to nie połączy? Sprawdź główny przekaźnik, lecz najlepiej podłączyć przewód k+dcan do tego inpa, na początek zczytać błędy, to będzie podstawa, następnie zrobić synchronizację cas z dme.
Aby zczytać błędy w traktorach Ford i New Holland nalezy przycisnąć przycisk pod wyswietlaczami z "8" Ten lewy ze strzałką w góre i przekręcić kluczyk by zapaliły sie kontrolki.Puscic przycisk. Zależnie od typu traktora nastepne nacisniecie tego przycisku pokaże następny błąd.Jesli nie to znaczy że należy naciskac "8" po prawej tą ze strzałką w prawo.Wpamięci...
Witam! Też mam taki problem, tyle ze nie zabrałem się jeszcze za to na poważnie. Jedyne co zrobiłem to sprawdziłem krańcówki w dachu i bagazniku oraz carsoftem zczytałem błędy i było ich 5 na sterowniku dachu ale nie pamiętam juz czego dotyczyły. Jak zabiore sie za to na poważnie i nie zapomne to napisze tu co nieco, mam o tyle łatwiej bo posiadam drugi...
Dobrze byłoby zczytać błędy jakimś testerem i zrobić podgląd parametrów podczas kręcenia
Może być dużo , bez kompa to bez sensu wymiana części. Jeśli ma OBD 2 to każdy komp nawet uniwersalny zczyta błędy
A check nie powinien zgasnąć po odpaleniu? Trzeba namierzyć schemat instalacji, sprawdzić czy sterownik ma prawidłowe zasilanie, zczytać błędy ze sterownika etc.
podłączyć pod jakiś tester, zczytać błędy i będzie wiadomo... pozdr
Przedyskutowałem pproblem z innymi mechanikami i mamy pare wniosków. Case cs jest tu nieznany ale kolega twierdzi że to jest taki sam jak Steyr cs150, Case serii cx i jakiś Mac Cormick.Jesl tak to masz tak zwane lekkie sprzegło,czyli welotarczowe sprzegło mokre włączane elektryczne i hydraulcznie.Pedał steruje tylko wyłącznikiem lub potencjometrem.Wszyscy...
Kolego zacznij od diagnozy auta, podepnij pod kompa i zczytaj błędy. W tych rocznikach błędy ia parametry zczytasz najprostszym kablem i VCDS. Potem można szukać przyczyn.
Rozumiem. Podjadę zczytać błędy i odezwę się na forum. A czy jesteś w stanie mi powiedzieć, czy w miarę bezpiecznie mogę teraz jeździć? Nie wybuchnie mi silnik :)?
Ale jaki masz problem ? Połączyłeś się zczytałeś błędy Nie ma ich w Twojej bazie ? Zciągnij sobie większą !! nowszą :) Jak nie Wiesz skąd - zapytaj ....
Próbowaliście podłączyć VAGa i zczytać błędy?
Trzeba podłączyć pod kompa i zczytać błędy
Dzięki wszystkim, udało się zczytać błędy :D
Zczytaj błędy, będziemy wiedzieć więcej. Zwykły LM327 powinien dać radę.
Jak próbowałem zczytać błędy to wyświetla się odczyt danych czy coś w tym stylu.. czekałem chyba ze dwie minuty, po czym "pstryknięcie" przekaźnika i wyświetliło się brak błędów. Jak wyświetlają się błędy "ikonki" to błędów nie chciał mi wtedy czytać a jak już działa to błędów nie ma żadnych.
Witam wszystkich, posiadam interfejs OBD, działa z programem vag-com w wersji angielskiej 311.2. Łącze się za pomocą tego fejsu z dwoma golfami 3. Ale w jednym(1,8-AAM 92rok) mogę zczytać błędy i je skasować, ale nie mogę odczytać bloków pomiarowych(ERROR), natomiast w drugim golfie (1,6-ABU 93rok)moge zarówno zczytać błędy jak i odczytać bloki parametrów....
To, że świece cały czas grzeją wskazuje na błąd / uszkodzenie sterownika. Radziłbym podjechać na VAG (komputer) i zczytać błędy.
na jakiej pompie????? mało informacji jaki błąd dokładie z innych modułów zczytaj błędy Jakie ciśnienie na railu??? uważaj to piezoelektryki!!!!! procedura odpowietrzania może...
Pasowałoby zczytać błędy.
Pierwsze co to trzeba zczytać błędy żeby można było od czegoś zacząć. Zwykły tani ELM327 powinien na początek wystarczyć chuba że masz dostęp do czegoś bardziej zaawansowanego.
Należało by podpiąć samochód, pod komputer i zczytać błędy. Świecący błąd wskazywać może na problem z [url=http://www.peugeot207club.pl/viewto... Tych kilku mechaników patrzyło i stwierdziło, że to Peugeot i rozłożyło ręce? Czy coś więcej?
Komputer i zczytać błędy. Ewentualnie spinacz i j.w.
Również mogły się posypać nastawy przepustnicy, lub immo się sypło . Kontrolka immo się świeci? Jak wyżej wspomniano, dobrze by było zczytać błędy z ecu silnika i immobilizera.
Można zczytać błędy w trybie serwisowym,no właśnie tylko jaki to model VCR.
A nie łaska zczytać błędy?
wystarczy narazie zczytać błędy , nie masz sprzętu to jedź do byle lepszego warsztatu z diagnostyką
Przede wszystkim podpiąć komputer diagnostyczny i zczytać błędy sterownika, bo bez tego nikt nic Ci nie poradzi.
Najprościej byłoby jednak podpiąć urządzenie diagnostyczne , zczytać błędy (jeśli są) i podejrzeć w parametrach na żywo, ale jeśli twierdzisz że nie czuć turbiny to weź kogoś żeby ci przygazował a sam zaciśnij gumowy wąż na dolocie i będziesz czuł czy turbina dmucha. Oczywiście to dalej o niczym nie świadczy ale będziesz wiedział. Coś na liczniku się...
Nie wiem skąd jesteś chłopie ale poszukaj na forum najbliższego ci forumowicza ze sprzętem i zczytaj choć błędy ze sterownika silnika,przy takich objawach coś musiał zapamiętać.
myśle że powinieneś podłączyć auto pod kompa i zczytać błędy. moze coś się wyjaśni
Wygląda to na problem z zacinaniem się zaworka dawki na pompie wtryskowej. Najpierw należałoby podłączyć jakiś tester i zczytać błędy(proxia,laser,euroscan).
Witam. Mam problem z podpięciem się do modułu odpowiedzialnego za czujniki parkowania. Zainstalowałem program FiatEcuScan oraz sterowniki od interfejsu kkl vag. Komputer komunikuje się ale tylko da się zczytać dane z silnika. Chcąc wejść na czujniki parkowania wyrzuca błąd, że musi być inny przewód. Da się kk vagiem zczytać błędy z parktronica ??
Czy przed wymianą kierownicy paliła się też kontrolka Air Bag ? jeśli tak to teraz trzeba zczytać błędy kodów i bo nie musi to być poduszka kierowcy, może być pasażera, wina kostek pod siedzeniami, walnięte maty zajęcia miejsca na siedzeniu... Najlepiej i dokładnie pokaże błędy program do Fiata, Alfy np.MultiEcuScan
Objaw pasuje też do uszkodzenia czujnika położenia wału, warto by podjechać na diagnostykę i zczytać błędy.
Trochę mało info. Czy manik ma założony separator? Jeśli tak, może mieć przytkany filtr separ, wyjmij smok ze zbiornika-w jednym aucie miałem kiedyś zalepiony galaretą. Na wolnych obrotach sprawdż czy w ostojniku pod pompką ręczną nie pojawia się powietrze(oczywiście sitko w nim czyste?). Przydałoby się zczytać błędy i wiedzieć jakie jest ciśnienie...
Witam wszystkich, mam problem , jak można zczytać błędy w poldku najlepiej bez podłączania go do PC??Nie chce mi sie go do serwisu oddawać;)Ewentualnie czy jest jakis interfejs i programik żeby go podpiąć do PC i zczytać?Z góry dziękuje za wszelką pomoc:D
trzeba podłączyć auto pd komputer diagnostyczny i zczytać błędy z komputera pojazdu.Możliwe,że jakiś czujnik padł.
Miganie wyświetlacza świadczy o błędach w steroniku klimatyzacji. Musisz zczytać błędy i spróbować usunąć je np Vag-iem. Pozdr.
w ogóle to mam wrażenie że on najchętniej gaśnie jak chcę gazu dodać, przyśpieszyć, jak się jedzie jednostajnie to jedzie Witam Czyli z wygląda że z jakiegoś powodu nie wyrabia podawanie LPG. Jeśli masz komputer do LPG może da się zczytać błędy. tylko najgorsza ta noc polarna.... widno będzie dopiero w sobotę... Tu niestety masz rację. Mi też doskwiera...
Co do poduszki to najlepiej podłączyć do kompa i zczytać błędy, bo na piechotę będzie trudno. A co do spalania to pali 14l benzyny czy gazu?
Cześć! Ten kabel potrafi zczytać błędy silnika i wtrysku na PC. Współpracuje z programem TIS ( tak mi się wydaje ) pozdrawiam Fotis
trzeba odwiedzić serwis i zczytać błędy jakimś dobrym sprzętem przeznaczonym do tego auta typu ista,inpa bądź GT1
Proponuję podłączyć pod komputer zczytać błędy i wtedy można dignozować, bo wymieniać w ciemno wg rad to naprawdę szkoda kasy. Objawy mogą być podobne przyczyn mnóstwo.
Pierwsze i podstawowe wydaje sie to aby pojechac gdzies na diagnozę VAG. Podłączyc , zczytać błędy i raczej odrazu będzie wiadome o co chodzi. :)
Jaki silnik? jeśli 1.9D to do pompy wtryskowej dochodzi jeden kabelek na elektrozawór, sprawdź czy jes na nim 12V, jeśli HDI to trza zczytać błędy z kompa, ale bezpieczniki najpierw.
Witam forumowiczów, czy i czym komuś udało się zczytać błędy interfejsem elm 327, podłączonym do astry h 2006? szukam na forach i nic. połączyłem się coprawda scanmasterem, ale nie czyta podstawowych błędów pozdrawiam
Pierwsze co to postaraj się zapiąć komputerem pod OBD i zczytać błędy komputera. To powie najwięcej o przyczynie.Czy rozrusznik mieli?Sprawdź też napięcie akumulatora, może po prostu bateria CI siadła i nie ma siły zapalić.
Jeśli strzela tłumik to polecam podpiąć się pod obd i zczytać błędy obstawiałbym uboga mieszankę lewe powietrze do przepustnicy lub brudny EGR. Od zczytania błędów generalnie powinieneś zacząć całą diagnozę by wyjść z gotowym oznakami do nas by dalej myśleć.
Jako że to jest silnik sterowany elektronicznie, to należało by wpierw zczytać błędy sterownika, w przeciwnym razie czeka cię wymiana zespołu wtrysku i jeszcze może być źle. Najprawdopodobniej wtryskiwacz do wymiany.
"niewiem jak katalizator"ten samochód ma dwa katalizatory,czy pali ci sie kontolka silnika?jak tak to na kompa zczytać błędy bo jeśli się nie myle to w tym roczniku już sie nie da zczytać tzw. spinaczem.Najlepiej wejdz na www.forumopelomega.pl tam ci chłopacy pomogą
Jeżeli mój sposób nie działa to radzę podłączyć się Vagiem zczytać błędy .Climatronic reguluje właśnie zaworem dopływu cieczy do nagrzewnicy.Diagnoza climatronica wykaże wszystkie nieprawidłowości które należy usunąć.Dla wiadomości autora w jednej obudowie znajduje się nagrzewnica oraz chłodnica ,chłodząca powietrze .Poprzez odpowiednie klapy climatronic...
Witam, Jak zczytać błędy w tym pojeździe. W niektórych pojazdach robiło się zworkę i liczyło błyski lampki diagnostyki silnika. Vw oszędził na tej lampce. Czy można to zrobić z PC-ta? Potrzebny pewnie jest kabel + program. Czy coś jeszcze? i gdzie to wynaleźć?
Mogę zczytać błędy -silnik - skrzynia -a nie mogę ich skasować ..., czy ktoś wie jak to zrobić? w gnieżdzie jest więcej przyłączy- czy ma ktoś może :) :?: schemat elektryczny do tego autka ? pozdrawiam JJJack...
Dziękuję, ale nic z tego nie rozumiem... Chciałem też zczytać błędy za pomocą 'błysków', ale kolo wlewu płynu spryskiwacza nie ma niczego z diodą, jest czarna 'skrzynczka' ale po jej otwarciu widoczny jest tylko przewód przymocowany w dwóch miejscach...
Witam Proponuję 3 podejścia: 1. Podpiąć Lexie i zczytać błędy. Można też zobaczyć jak silnik się zachowuje podczas jazdy. Szkoda wymieniać części na ślepo jak się nie ma pewnej diagnozy. Takie podejście prowadzi tylko do sporych kosztów i flustracji. 2. Sprawdzić czujnik położenia wału. 3. Wizyta u mechanika specjalizującego się w samochodach francuskich...
Witam Jak w temacie mam problem z zapaljącym sie ABS-em . Chciąłem zczytać błędy ABS ale nigdzie nie mogę znależdz schematu z opisem gdzie jest to "A" i "K" bo wiem że mam je złączyć. I czy to złacze jest pod kierownica czy gdzie indziej ??
Czym najlepiej ją podłączyć i zczytać błędy? Mam u siebie tester Delphi do ciężarówek. Myślisz ze cokolwiek pokaże, skoro silnik po wymianie gumek nawet się nie odezwał? Mogła ta mechaniczna pompka paliwa paść? Bo ona to chyba tylko paliwo podaje do listwy a ciśnienie robi pompowtrysk, jest tam gdzieś jakiś czujnik ciśnienia po drodze?
Witam zczytać błędy samego sterownika pompy PSG 5 np. KTS-em ale jak ma przejechane około 200tys.km to bez regeneracji mechaniki sie nie obejdzie,a jak sprawdzić sterownik bez komputera to zadzwon
Podłącz pod VCDS i zczytaj błędy. To na początek.
No to na razie zrób porządek z silnikiem, bo jak nie będzie dobrze chodził na benzynie to na gazie tym bardziej, a później jak będzie się coś działo to pisz. Na Twoim miejscu podjechał bym na porządny komputer żeby zczytać błędy z ECU
witam serdecznie, mam pytanko jak mozna zczytać błędy z Poldka bez pomocy pecea?Jest taka możliwosc?Bo pali mi sie check engine, nie tylko na gazie ale i na benzynie, chcialem zobaczyc co to siedzi a u mnie w miasteczku nikt nie ma sprzętu do takiej fury hehe.Jest to 1,5 GLI
prawdopodobnie wina będzie po stronie sterowania pompą paliwa a nie samej pompy. Ale przedewszystkim trzeba podłonczyć samochud pod wag koma i zczytać błędy ecu silnika. Wtedy można szukać dalej przyczyny
Ja bym odpuścił i wziął tak jak tu było ustalane 2,8 chociaż dla mnie lepsza opcja to 1,8T + soft i do tego podtlenek lpg. A skąd silnik AGA sprawny to fajna sprawa. Przed kupnem oczywiście podepnij Vagine i zczytaj błędy silnika pojezdzij kilka km i znów odczytaj. Jak sprawny to rwie asfalt i nieźle przyśpiesza. DUżo fajniejszy niż idiotyczne 1,8T,...
A może by tak błędy zczytać
Witam, jako że jestem daleko od domu napiszę co mi przekazała dziewczyna. Auto nie odpala, można kręcić i kręcić. Poinstruowałem Ją jak zczytać błędy przez vag coma.Bledy skasowane. Takie coś mi wyslala. Zapłony wypadały wcześniej więc to odrzucam. Auto z LPG. https://obrazki.elektroda.pl/5185822600_...
To co mi się udało zczytać to błędy na BCM. Na innych sterownikach nie ma błędów.
Witam.Auto jak w temacie galant 2,0 1999r benzyna.Problem wygląda tak że odpala, jedzie kilka km zanim się nagrzeje,jak już ma optymalną temp. zapala się check i silnik gaśnie.Zagadka taka że od razu go można bez problemu odpalić i znów chwilę można podjechać po czym szarpnie i zgaśnie.Oczywiście check engine w tym czasie świeci. Wiem że najlepiej byłoby...
Rozumiem że ten model posiada tzw. przepustnicę zmotoryzowaną, czyli sterowaną elektrycznie. Należałoby wpiąć diagnoskop i zczytać błędy. Może przy okazji wyskoczy coś na pedale gazu? No i koniecznie procedura dostosowawcza urządzeń (autoadaptacja, przyuczanie itp. - jak zwał, tak zwał).
Przecież ci pisze że podepnij komputer zczytaj błędy, żądania ,i stany.
Najprościej zczytać zarejestrowane błędy. A potem zastanawiać się co dalej . Przyczyn może być wiele.
Zczytaj błędy czy nie występuje P1345.
bo przecież kretyństwem jest aby wyjęcie akumulatora robiło takie problemy? Tak, wyjęcie akumulatora na chwile a nie na tydzien. Mam znakomity pomysł, podłączyc samochód pod "komputer" i zczytać błędy jakie ma a wtedy będziemy coś więcej móc pomóc.
Naprawiałem podobny przypadek że gasł kiedy chciał ale akurat a moim przypadku zanikało napięcie na zasilaniu wtrysków.Twój przypadek jednak może być inny.Trzeba by było zczytać błędy i wtedy byłoby coś wiadomo.Powodów może być wiele zasilanie sterownika,czujniki wału i wałka ale ciężko jest coś więcej na odległość powiedzieć
Możesz zczytać błędy z ECU, opis wysyłam w załączniku. Zaznacz dokładnie stare ustawienie kopułki i próbuj przy zapalonym aucie kręcić regulacją kopułki (zawsze będzie można wrócić do starego ustawienia), w położeniu kiedy silnik będzie pracował najlepiej to w tym położeniu dokręć, to taka metoda bez sroboskopu i całkiem dobra.
Proponuję dokładnie sprawdzić elementy zapłonu w tym jeszcze raz przewody WN. w tym przewód cewka aparat zapłonowy moduł zapłonowy , połączenia / brak luzu przy stykach/ na drugim miejscu , wtryskiwacz , ciśnienie paliwa na przewodzie dopływowym . zczytać błędy które rejestruje komputer. życzę powodzenia , o sukcesach informować .
zczytać eeprom zczytać eeprom baterii zczytać pamięć telefon
obliczać obwód metoda oczko technics stałe napięcie wyjściu wartość skuteczna napięcia tętnień
smartwatch wgranie smartwatch aplikacja
Jak otworzyć zablokowaną pralkę otwieraną od góry? Wymontowanie Bluetooth z radia Manta w Rawiczu