Hej! Mam accorda 2.0 1999 rok, czyli już nowa generacja. Co chwile włącza mi się kontrolka air bag, chciałem ja zdiagnozować. Może mógłby mi ktoś pomóc i podać informacje jak dokonać diagnozy i zczytac nr błędu? pozdrawiam
najlepiej podłączyć interfejs, zczytac błąd oraz będziemy mieli informacje przy jakich parametrach występuje oraz zrobić test komponentów (pompki paliwa, dmuchawy, palinka)
sprawdz kabel bo telefon ci sie nie botuje spróbój go wczesniej zczytac
Witam serdecznie Od dnia dzisiejszego mam problem z mondeo mk3 2.0 tdci po naprawie układu CR problem z odpalaniem nie potrafi odpalić po podpięciu do gniazda interfejsu nie potrafi zczytac błędu nie łączy się wogole ze stereownikiem , obd 2 chodzi test na ABS 1 , dodam że interfejs chodzi na innym mondeo które posiadam 1.8 bp Bardzo proszę o.rade co...
Czy podpinales jakis skaner żeby zczytac numer błędu?
Najłatwiej zczytać błędy z komputera,będzie wiadomo na 100%
jak że mam vag no can nie moge chwilowo zczytać błędów. Musi iść kazdym, serio.
Sprawdź, czy silnik nie łapie lewego powietrza, upewnij się co do silnika krokowego przepustnicy, dobrze byłoby też zczytać błędy ze sterownika.
Sprawdził bym czujnik temp. cieczy, a najlepiej było by komputer podłączyć jakiś i zczytać błędy to by coś wiecej powiedziało, najlepiej na podmiankę znaleźć czujnik temp. i sprawdzić go ale on nie jest drogi do 50zl chyba kosztuje może mniej
z jakiego auta chcesz zczytac ?
świece sprawdzić możesz miernikiem nierozbierając nic w kostce przyłączeniowej są dwa grubsze piny nielicząc zasilania bo ono też ma grube piny pozatym resztę musisz z pozycji diagnozy musisz zczytać błędy i ewentualnie kasować
No to napewno jest jeden w tym miejscu jak kolega wyżej podał. Tu masz jeszcze temat jak sama możesz zczytać błędy bez użycia komputera: http://www.opelomegaforum.pl/viewtopic.p...
Próbowałeś zczytać błędy can clipem ??
Witam,akurat sie wku....m z TM 175... - P34--wyłącznik wom na błotniku(na zewnatrz)uszkodzony,zwarty lub przerwa w obwodzieJesli nie ma zamontowanego uszkodzenie wiążki(jest zawsze wyprowadzona)lub ew brak połączenia na wtyczce pod kabiną (taka z mnóstwem pinów) -P40--cewka przekaznika włączania wom przerwa lub zwarcie jesli elektrozawór sterowany bezposrednio...
Panowie, mpps da rade zczytac zawartosc z 24c04 ?
Nie mogę połączyć się z sterownikiem by zczytać błędy ale pozostałe objawy takie same.
A wpisujesz komende na zdjecie simlocka?
Po co podgrzewasz uklad ktory jest klejony? W czym ma to niby pomoc? Error 9 to niestety uszkodzona pamiec, jesli da sie ja zczytac to pol biedy, trzeba to zrobic a nastepnie zaprogramowac nowa pamiec tymi samymi danymi. Jesli nie da sie tego zczytac to trzeba po numerze imei zamowic raport z SN, adresem WIFI i BT, zaprogramowac te dane ktore sa znane...
Wymienione wcześniej elektrolity powodują wyświetlanie końca taśmy tylko przy nagrywaniu.Pozostaje Ci zczytać kody błędów,wtedy będzie wiadomo gdzie szukać usterki,ale do tego potrzebny jest interface lanc link i serwisówka
CP- oznacza clutch press czyli wcisnij pedał sprzegła N -to oczywiscie neutral czyli pokazuje że komp. wyłączył skrzynie do luzu. CP i N nie są błedami są komunikatami. Zeby wiedziec dlaczego sterownik wysyła komunikat potrzeby powtórnego właczenia sprzęgła trzeba by zczytac błędy . Niestety nie wiemy jaki masz ciągnik.Nawet dokładne klony NH jakim...
Byłem zczytac błędy, mam walnięty przedni, lewy czujnik. Do wymiany.
Bez demontażu tylko za pomocą testera można zczytać błędy... może pokazać uszkodzenie sztyftu żarowego. Bez testera należy rozebrać urządzenie i sprawdzić oporność.
a na jakim paliwie moze jezdzic diesel? i jeszcze pytanko jak zczytac ten blad komputera
Witam, A jaki to model? S,SL,SLE? Wyswietlacz cały cyfrowy?Pozwala zczytac błędy po nacisnięciu "8"? Nie musi to swiadczyc o uszkodzeniu kompa.Raczej o braku zasilania na EEC IV(komp) lub brak komunikacji ,połączenia z EIC(elektroniką wyswietlacza). Trzeba sprawdzić wtyczki,bezpieczniki i zasilanie na pinach. Rozkręc panele na prawym błotniku,pod nimi...
Set up/selekt nacisnąc na 3sek.Na wyswietlaczu pokaze się ---1,przyciskiem ósemką ze strzałką w góre zrobic---2, znów nacisnąć set up/selekt na wyswietlaczu pokaze sie błąd z literą F kazde kolejne nacisniecie przycisku ósemka ze strzalka w góre pokaze kolejny błąd. Spisac błędy i wykasowac przyciskiem start/stop przez 3 sek,potem E/M. Uruchomic traktor...
Przede wszystkim trzeba zczytać błędy jakie ma. Bez tego się nie da;/
On sie wogole nie wlancza.Nawet go zczytac nie mozna.
Nie mam niestety takiej możliwości. Musiałbym pojechać do serwisu. Pojechać, zczytać błąd?
Witam W jakim stanie jest filtr paliwa? Kiedy był ostatnio wymieniany ? Jakie jest cieśninie na listwie ? Można poszukać warsztatu który ma na wyposażeniu i używa skanera diagnostycznego Delphi. Powinien być wstanie zczytać błędy.
Jak to zrobic? ;) posiadam opcoma wiec moge zczytac tylko jak?
Zczytać błędy porządnym testerem.
witam. Mam pytanko. JAk sprawdzic czemu klimatyzacja sie nie zalancza?? Gaz mam nabity i bezpieczniki tez sprawdzalem... I wszystkie sa dobre... A moze ma ktos jakis schemat instalacji?? Z gory dziekuej :) Pozdrawiam Po co ci schemat, trzeba podpiąć pod VAGa i zczytać błędy klimy, będziesz juz wiedział wszystko co jej dolega. Pozdr.
Ale 01240 i 01119 to nie są błędy abs tylko silnika nie mają nic wspólnego z usterkami ABS, albo ktoś zczytał ci błędy z sterownika silnika albo czytał jakimś dziwnym sprzętem, a z sterownikiem abs nie mógł się połączyć. Jedź do dobrego elektronika, trzeba zczytać błędy z ABS i deski.
Dopóki nie przeprowadzisz diagnostyki to nic się nie dowiesz. Możesz jeszcze zczytać błędy metodą gaz+hamulec po zapłonie.
Witam Mam problem z programowaniem układu nec 78F0949 w bsi citroena berlingo 2.0 hdi 2001 r Program nec programer 1.1 wywala bład : Nogi: 710- reset musza byc podniesione Noga reset podniesiona a ja dalej nie moge zczytac układu wszystko robie według schematu ze zdjecia. Co robie nie tak ?? Prosze o pomoc.
Coż po schemacie, masz czym zczytać błędy to wejdź w 05-Acc/Start i skasuj błędy, szlag trafia silniczek od blokady
"Diagnoza błędów 4x4 w Calibrze Układ 4x4 Opla stosowany w Calibrze posiada własny system samodiagnozy błędów, które można zczytać na dwa sposoby - za pomoca techa oraz za pomocą kontrolki 4x4 znajdującej się na desce rozdzielczej. W razie wystąpienia błędu zapala się kolor pomarańczowy i świeci światłem ciągłym lub pulsującym. Świecenie światłem ciągłym...
Jakim interfejsem łączył się majster, jeśli masz LPG to nie połączy? Sprawdź główny przekaźnik, lecz najlepiej podłączyć przewód k+dcan do tego inpa, na początek zczytać błędy, to będzie podstawa, następnie zrobić synchronizację cas z dme.
Dobrze byłoby zczytać błędy jakimś testerem i zrobić podgląd parametrów podczas kręcenia
Dobrze by było zczytać błędy. Rozjaśniło by to sprawę.
W x10xe może być silniczek krokowy no chyba że układ dolotowy nieszczelny i łapie lewe powietrze .... Ale najlepiej najpierw zczytać błędy i potem kombinować ..
Panowie jak to w końcu jest z aktualizacją softu przy zmianie elektrozaworów? Mam samochód z 2004r (więc obstawiam stary typ elektrozaworów bo nie były raczej nigdy wymieniane, auto ma potwierdzony niski przebieg) i niestety zaczęło wchodzić czasem w tryb awaryjny po rozgrzaniu, nie udało mi się jeszcze zczytać błędów ale postaram się to zrobić jak...
Ja mam zczytać błąd z EDC.
A check nie powinien zgasnąć po odpaleniu? Trzeba namierzyć schemat instalacji, sprawdzić czy sterownik ma prawidłowe zasilanie, zczytać błędy ze sterownika etc.
był 06.11 i wgrałem 06.60 i nie da się go zczytac nie włącza się local mode
podłączyć pod jakiś tester, zczytać błędy i będzie wiadomo... pozdr
Zczytac błędy Metadiag-iem2007 albo mozolnie przetestowac wszystkie czujniki i zawory skrzyni wg. serwisowki.
To, że świece cały czas grzeją wskazuje na błąd / uszkodzenie sterownika. Radziłbym podjechać na VAG (komputer) i zczytać błędy.
Tez bym juz chcial juz wiedzieć.. Jutro znajomy ma sie podpiac i zczytac błędy, licze ze wtedy się wyjaśni..
musisz zczytać błąd inaczej nikt ci nie pomoże,ta kontrolka jest od wielu błędów, nie od 1go konkretnego
Witam! Mam pytanie jak przerobileś ten kabelek? Ja mam da kabelki od UFSa do Noki 6310 oba i na żadnym nie moge flashować. Natomiast aby zczytac nie ma problemu.
Dzięki wszystkim, udało się zczytać błędy :D
mam problem hf w swojej 8725 chyba bede ja rozbieral wiec moge zczytac z niej co chcesz
Próbowaliście podłączyć VAGa i zczytać błędy?
Trzeba podłączyć pod kompa i zczytać błędy
Witam wszystkich, posiadam interfejs OBD, działa z programem vag-com w wersji angielskiej 311.2. Łącze się za pomocą tego fejsu z dwoma golfami 3. Ale w jednym(1,8-AAM 92rok) mogę zczytać błędy i je skasować, ale nie mogę odczytać bloków pomiarowych(ERROR), natomiast w drugim golfie (1,6-ABU 93rok)moge zarówno zczytać błędy jak i odczytać bloki parametrów....
Kolego - Op- com w garść - zczytac błędy i wtedy myśleć co dalej. Na temat Cim-u poczytaj kolego na forum Astry. Poczytaj o słynnej spince. Może to cos pomoże. Na forum Astry aż roi się od tematu Cim. Pozdrawiam. J.
Nagrzewasz skrzynie. Obydwa przyciski powershifta wcisniete i zapalasz silnik i puszczasz przyciski. Na wyswietlaczu masz CAL. Obroty na 1200,sprzegło i obydwie dzwignie biegow do przodu oraz shutla(przód -rewers). Naciskasz znów obydwa przyciski powershifta i trzymasz, Na ekranie masz najpierw Soc a pózniej 1,2,3,4 i End.Puszczasz przyciski. Na wyswietlaczu...
Należało by podpiąć samochód, pod komputer i zczytać błędy. Świecący błąd wskazywać może na problem z [url=http://www.peugeot207club.pl/viewto... Tych kilku mechaników patrzyło i stwierdziło, że to Peugeot i rozłożyło ręce? Czy coś więcej?
Pasowałoby zczytać błędy.
zczytac błędy,sprawdzić parametry ciśnienia rail itd. to podstawa.
Pierwsze co to trzeba zczytać błędy żeby można było od czegoś zacząć. Zwykły tani ELM327 powinien na początek wystarczyć chuba że masz dostęp do czegoś bardziej zaawansowanego.
Witam Hm,pominalem fakt,ze na poczatku oczywiscie sprawdzilem dokladnie kabel,lacznie z wartosciami rezystorow. Uszkodzenie kabla wiazaloby sie z problemem wejscia w localmode,a mi nie chce zczytac go wlasciwie. Pozdrawiam
wystarczy narazie zczytać błędy , nie masz sprzętu to jedź do byle lepszego warsztatu z diagnostyką
Można zczytać błędy w trybie serwisowym,no właśnie tylko jaki to model VCR.
Komputer i zczytać błędy. Ewentualnie spinacz i j.w.
Przedyskutowałem pproblem z innymi mechanikami i mamy pare wniosków. Case cs jest tu nieznany ale kolega twierdzi że to jest taki sam jak Steyr cs150, Case serii cx i jakiś Mac Cormick.Jesl tak to masz tak zwane lekkie sprzegło,czyli welotarczowe sprzegło mokre włączane elektryczne i hydraulcznie.Pedał steruje tylko wyłącznikiem lub potencjometrem.Wszyscy...
Witam. Mam problem z podpięciem się do modułu odpowiedzialnego za czujniki parkowania. Zainstalowałem program FiatEcuScan oraz sterowniki od interfejsu kkl vag. Komputer komunikuje się ale tylko da się zczytać dane z silnika. Chcąc wejść na czujniki parkowania wyrzuca błąd, że musi być inny przewód. Da się kk vagiem zczytać błędy z parktronica ??
Wygląda to na problem z zacinaniem się zaworka dawki na pompie wtryskowej. Najpierw należałoby podłączyć jakiś tester i zczytać błędy(proxia,laser,euroscan).
Przede wszystkim podpiąć komputer diagnostyczny i zczytać błędy sterownika, bo bez tego nikt nic Ci nie poradzi.
A żeby zczytac błędy to trzeba chyba mieć jakieś oprogramowanie, no i kabel? A ja nie dysponuję
Jak próbowałem zczytać błędy to wyświetla się odczyt danych czy coś w tym stylu.. czekałem chyba ze dwie minuty, po czym "pstryknięcie" przekaźnika i wyświetliło się brak błędów. Jak wyświetlają się błędy "ikonki" to błędów nie chciał mi wtedy czytać a jak już działa to błędów nie ma żadnych.
A nie łaska zczytać błędy?
Również mogły się posypać nastawy przepustnicy, lub immo się sypło . Kontrolka immo się świeci? Jak wyżej wspomniano, dobrze by było zczytać błędy z ecu silnika i immobilizera.
myśle że powinieneś podłączyć auto pod kompa i zczytać błędy. moze coś się wyjaśni
Najprościej byłoby jednak podpiąć urządzenie diagnostyczne , zczytać błędy (jeśli są) i podejrzeć w parametrach na żywo, ale jeśli twierdzisz że nie czuć turbiny to weź kogoś żeby ci przygazował a sam zaciśnij gumowy wąż na dolocie i będziesz czuł czy turbina dmucha. Oczywiście to dalej o niczym nie świadczy ale będziesz wiedział. Coś na liczniku się...
trzeba odwiedzić serwis i zczytać błędy jakimś dobrym sprzętem przeznaczonym do tego auta typu ista,inpa bądź GT1
Podłączyłem jak pisałeś. Auto najpierw miało bardzo niskie obroty, potem zgaslo. Po ponownym odpalenie ma podwyższone na halowym, przy dodaniu gazu wywala cheka. Pod które pony trzeba wpiac diode żeby błędy zczytac? Dodano po 11 Wyrzuca błąd 13 i 22 . Lambda się zgodzę ale 22 za wysokie napięcie czujnik położenia przepustnicy ? Nowy jest założony !
Peugeot 207 1,6hdi rok 2006 nie chce zapalić. Rozrusznik nie kręci podczas przekręcenia kluczyka na starter, natomiast kręci rozrusznik na krótko przez złączenie kabelkiem,jednak auto nie odpala. Nie mogę zczytać błędów z silnika ponieważ interfejs się nie łączy, próbowałem Mega macs oraz chiński Delphi. Natomiast łączy się z innymi podzespołami np...
Witam. Jeżeli zaświeca się kontrolka check to pojawia się jakiś błąd. Proponuje zczytać kody błędów to może naprowadzić na uszkodzenie. Pozdrawiam.
Trochę mało info. Czy manik ma założony separator? Jeśli tak, może mieć przytkany filtr separ, wyjmij smok ze zbiornika-w jednym aucie miałem kiedyś zalepiony galaretą. Na wolnych obrotach sprawdż czy w ostojniku pod pompką ręczną nie pojawia się powietrze(oczywiście sitko w nim czyste?). Przydałoby się zczytać błędy i wiedzieć jakie jest ciśnienie...
Objaw pasuje też do uszkodzenia czujnika położenia wału, warto by podjechać na diagnostykę i zczytać błędy.
W DDTLight po lewej stronie ekranu na górze masz opisany model pojazdu, który wybrałeś (lub napis All projects jeżeli nic nie wybrałeś). Poniżej znajduje się spis wszystkich modułów jakie były montowane w pojazdach (lista jest rozwijana, np. klikając na "Injection" rozwinie się spis wszystkich modułów sterowania wtryskiem). Kliknij dwa razy na moduł,...
mam to samo, flaszuje hwk najnowszym softem 5.60 ale fon sie nie wlacza. nie mozna tez zczytac info
Mysle ze jednak mozesz bez problemu przeflashowac, czasem wgole nie dziala INFO, dopiero po sflashowaniu mozna wszystko zczytac. Flashuj śmialo.
Lepiej zczytac błędy ,przed wymianą potencjometru bo może się okazac ,że problem w czym innym i niepotrzebnie wydane pieniądze.
trzeba podłączyć auto pd komputer diagnostyczny i zczytać błędy z komputera pojazdu.Możliwe,że jakiś czujnik padł.
Miganie wyświetlacza świadczy o błędach w steroniku klimatyzacji. Musisz zczytać błędy i spróbować usunąć je np Vag-iem. Pozdr.
niestety launch sobie nie poradził i nie byłem wstanie zczytać błędów .usterka taka jak przedtem . czy ktoś może mi pomóc?
Czy przed wymianą kierownicy paliła się też kontrolka Air Bag ? jeśli tak to teraz trzeba zczytać błędy kodów i bo nie musi to być poduszka kierowcy, może być pasażera, wina kostek pod siedzeniami, walnięte maty zajęcia miejsca na siedzeniu... Najlepiej i dokładnie pokaże błędy program do Fiata, Alfy np.MultiEcuScan
chciałem zrobic darmówka... se toola ale anie przez usb ani przez emulacje com niechce zczytac mi tego telefonu......a hwk bez peroblemu....
Cześć! Ten kabel potrafi zczytać błędy silnika i wtrysku na PC. Współpracuje z programem TIS ( tak mi się wydaje ) pozdrawiam Fotis
w ogóle to mam wrażenie że on najchętniej gaśnie jak chcę gazu dodać, przyśpieszyć, jak się jedzie jednostajnie to jedzie Witam Czyli z wygląda że z jakiegoś powodu nie wyrabia podawanie LPG. Jeśli masz komputer do LPG może da się zczytać błędy. tylko najgorsza ta noc polarna.... widno będzie dopiero w sobotę... Tu niestety masz rację. Mi też doskwiera...
Kolego Witaj . Nie kombinuj z rozrzadem bo tam jest łancuszek i nie przeskakiwaly ,pompa psg 16 ma sterownik na sobie i diagnoza poprzez gniazdo diagnostyczne w samochodzie nie musi byc bezbledna ,jedynie jesli nie do opla udaj sie czymprendzej do boscha ,pracowalem na kts 5 lat , trzeba miec adapter do pompy psg 16 i wpiac sie bezposrednio do pompy...
Co do poduszki to najlepiej podłączyć do kompa i zczytać błędy, bo na piechotę będzie trudno. A co do spalania to pali 14l benzyny czy gazu?
Pierwsze i podstawowe wydaje sie to aby pojechac gdzies na diagnozę VAG. Podłączyc , zczytać błędy i raczej odrazu będzie wiadome o co chodzi. :)
Proponuję podłączyć pod komputer zczytać błędy i wtedy można dignozować, bo wymieniać w ciemno wg rad to naprawdę szkoda kasy. Objawy mogą być podobne przyczyn mnóstwo.
Jaki silnik? jeśli 1.9D to do pompy wtryskowej dochodzi jeden kabelek na elektrozawór, sprawdź czy jes na nim 12V, jeśli HDI to trza zczytać błędy z kompa, ale bezpieczniki najpierw.
Kopcenie może byc spowodowane inną usterką np.czujnik temp wody,lepiej zczytac błędy zapisane w sterowniku zanim wymieni się pół osprzętu bez potrzeby i skutku.
Witam. Mam problem, które piny należy podłączyć aby zczytać błąd poduszki w Reunalt Scenic. Dodam że posiadam interfejs z dwoma liniami K i L (luźne przewody). Program jakiego używam to DDT 2000. Z góry dziękuje za pomoc. Rafalak1
zczytac bledy zczytac pamięć zczytac pamiec radia
sterownik pompy głębinowej lodówki sharp opinie zablokowane radio alpha
panasonic toyota panasonic toyota
Kody błędów bieżni York: E1, E2, E3 i inne Kaseta sterująca z przełącznikiem wyboru silnika 1-0-2