Bojler jest z lewej strony ekspresu, jak zdjąć obudowę znajdziesz w sieci, na youtube'ie np. Będziesz mieć dwa bojlery, jeden większy okrągły, drugi w kształcie podkowy. Chodzi o ten większy, popatrz jak idą wężyki, musisz odpiąć od niego "gorący". Rób wszystko na zimnym ekspresie, w tym momencie jest zatkany, pompa pracowała więc jest tam spore ciśnienie....
Zdejmij wężyk zasilający z płaszcza wodnego, podnieś koniec pionowo do góry i tak zostaw nad jakąś miską, odkrec zawór zasilający i będziesz mieć pewność że to zawór Aqua stop padł. Albo zaufaj na słowo i go wymień😉
Jeżeli słychać pompkę to zdejmij z niej wężyk i sprawdź czy pompuje.
Wygląda, że pompa ma problem zabrać wodę, spróbuj wlać ocet do zbiornika żeby odkamienić bojler i sprawdź wszystkie wężyki od zbiornika do pompy. Zdejmij też wężyk od pompy do bojlera i zobacz czy tam będzie stałe ciśnienie.
Pierwsze zdjęcie też ma być zaślepione. Na początek zdejmij wężyk z egr i zaślep np. śrubką (ten co widać na drugim zdjęciu). Powietrze powinno już nie uciekać. Potem zaślep spód egr'u (1 zdjęcie)
Wskazanie na: zapchany układ hydrostatyczny Zdejmij wężyk z hydrostatu i przedmuchaj ustami lub... pompką do roweru.Po zdjęciu wężyka dmuchnąć w hydrostat...powinno być słyszalne przełączanie przekaźnika.
zdejmij wężyk od hydrostatu od strony bębna, wdmuchnij troche powietrza do tego wężyka zaciśnij żeby powietrze nie uciekło i załóż go na bęben. powodzenia
A sprawdzałeś hydrostat. Zdejmij wężyk. Przy nabieraniu wody dmuchnij w niego jak wyłączy nabieranie wody to sprawdż wężyk może być zapchany lub przetarty. A jak nie wyłączy to on.
Sprawdź czy nie zasysa powietrza przez zawór chemii, zdejmij wężyk z pompy i zatkaj króciec palcem.
Przy misce masz takie prostokątne pudełko z plastiku częściowo przeźroczystego przykręcone dwiema śrubami. Zdemontuj to i dokładnie przepłucz (ostrożnie zdejmij wężyk dołączony do tegoż pudełka). Po oczyszczeniu powinno zadziałać.
Do sprawdzenia na dzień dobry reduktor. Prawdopodobnie puszcza gaz przez wężyk podciśnienia. Zdejmij wężyk zaraz po zgaszeniu auta i załóż przed samym odpalaniem, jak będzie ok to reduktor.
Zapchany kranik, filtr paliwa (jeśli występuje)? Zdejmij wężyk z gaźnika i przetestuj do jakiegoś np. słoika.
Zdejmij prawy bok, wężyk hydrostatu znajduje się po prawej stronie zbiornika, grubość ok 8 mm. Ten wężyk poprowadzi cię w górę do hydrostatu a w dół do kubka. Radził bym ci zdjąć wężyk z końcówki hydrostatu i mocno w niego dmuchnąć a następnie nabrać wody do ust i w ten sam sposób przepłukać układ. Jest to sposób doraźnej naprawy dla laików.
Sprawdź tą gruszkę czy chodzi a najlepiej to zdejmij ten wężyk zatkaj palcem powinno zasysać i odwrotnie wężyk na gruszkę i czymś zassaj np strzykawką i zobacz czy chodzi
Zdejmij wężyk z tą sprężynową opaską z wlotu do pojemnika , oczyść ten wlot z nagromadzonego kamienia aby wlatujący strumień wody nie był rozbijany na boki .
Zdejmij lewą obudowę tam jest cały układ hydrostatu wężyk cienki pomiędzy hydrostatem a filtrem zdejmij wężyk z filtra i cały filtr dokładnie umyj i przeczyść jest to dosyć trudne najlepiej zdemontować cały filtr z pompą i filtr dokładnie umyć wodą i przedmuchać
Zdejmij wężyk z hydrostatu ,dmuchnij w niego w stronę bębna powinieneś poczuć wolny przepływ powietrza jeśli nie to wyczyść całość aż do bębna sprawdź przy okazji czy nie jest popękany, ta sama czynność z hydrosta .tem dmuchnij w rurkę powinieneś usłyszeć kliknięcie jedno lub dwa .
pod fotelem siedzi pompka paliwa jest wężyk zdejmij wężyk nałóż swój i do banki do pompki podłączona jest kostka z 2 kabelkami takie grubsze obetnij je i dołącz (dłuższe kabelki żeby starczyły do akumulatora) jeden będzie + a drugi - ten kolorowy + a czarny lub brązowy - możesz to sprawdzić podłącz pod aku około 45min i paliwo twoje,pozdrawiam niema...
1 Zdejmij wężyk od gruszki 2 Załóż inny oby był szczelny 3 Następnie ustami zasysaj powietrze, w tym momencie sztanga powinna przesunąć się do góry o jakieś 2 do 2,5cm. w kierunku gruszki. Robiłeś tak kiedyś sam czy wyczytałeś te mądrości w internecie.
Zdejmij wężyk z hydrostat a w sam hydrostat na pobieraniu dmuchnij ustami jak odetnie to zdemontuj kopytko i porządnie je przeczyść klej na budapren. styk 11 we 12 niski poziom wody 13 wysoki zał . grzałkę lub program 21-22-23 analogicznie jak wcześnie lecz wysoki poziom wody 24lub 26 przelew
Jak zamontować programator z wiatki 14 do wiatki 12 (at)ElektrodaBot AI: Czy masz już oba programatory (z Wiatki 14 i Wiatki 12) i czy są sprawne? Z wiatka 14 dobry Bezpośrednia odpowiedź Da się – programator z Wiatki 14 można zamontować w Wiatce 12. W praktyce okablowanie programatora jest takie samo, a ewentualne różnice dotyczą detali programu i...
Zgadzam się z "szypek72".Po zdjęciu pokrywy górnej,po prawej stronie w okolicy sprężyny,na której jest zawieszony bęben jest okrągłe urządzenie nazywane presostatem(hydrostatem) . W dół od tego urządzenia idzie czarny wężyk do dolnej części bębna. Zdejmij ten wężyk od strony presostatu i dmuchnij mocno (zobacz,czy da radę dmuchnąć,czy jest zapchane)...
Wartość czujnika zmienia się wraz ze wzrostem temperatury, a ten przekaźnik może być od ADR-u. Trochę dziwne, że przy odpalaniu nie "puszcza" dymka, powinno trochę przydymić przynajmniej na początku. Ja bym sprawdził to paliwo, czy dopływa do ogrzewania. Zdejmij wężyk przy ogrzewaniu i sprawdź czy pompka podaje paliwo. Jeśli nie będziesz mógł namierzyć...
[quote="nioop"]I dodatkowo proszę sprawdzić czy nie "popuszcza" zawór pompy - On również może powodować 06 . Dokładnie o tym zapomniałem - zdejmij grubszy wężyk z kolanka przy pompie i zobacz czy nie kapie z jego króćca podczas pompowania
Jeżeli masz dwa elektrozawory podciśninia, to znaczy że geometria turbiny też jest sterowana podciśnieniowo. W takim przypadku sprawdzenie działania geometrii to prosta czynność: na wolnych obrotach zdejmij wężyk podciśnienia z gruchy turbiny - sztanga ma się natychmiast (w ciągu pół sekundy) maksymalnie wysunąć, po założeniu wężyka równie szybko ma...
Możesz w ten sposób wyssać, albo przy gaźniku zdejmij sobie wężyk i odkręć korek wlewu. Nie wiem czy masz w 2T kranik podciśnieniowy. Jeśli tak to na wężyk dochodzący z boku kranika musisz podać lekkie podciśnienie żeby się otworzył. Najprościej wyssać z baku przez korek, zalać do pełna 95 i w trasę póki weekend :)
Martwi mnie ciśnienie paliwa na listwie ponieważ na jałowych waha się w zakresie 223-232 bary (wiem że już nie najlepsze) Kolego, tak jak pisał mad666max wyżej: masz idealne ciśnienie na wolnych, wg instrukcji powinno być 250 barów, dopuszczalne odchyłka +/-50 barów. Także ciśnienie przy większych obciążeniach wygląda na prawidłowe. Działanie sztangi...
Przeczyściłem zbiornik (płaszcz wodny). Do zdemontowania i dokładnego czyszczenia masz misę (tam gdzie króciec wężyka hydrostatu). Jeżeli będzie zapchane (na pierwszy rzut oka wygląda OK., ale tak nie jest), to hydrostat będzie w pozycji załączony i maszyna nie pobierze wody (programator się miejscami "zacina"). Jest to najczęstsza przypadłość tych...
Z tyłu pralki masz wężyk wchodzi on do bębna, zdejmij zacisk z tego wężyka i delikatnie dmuchnij powinieneś usłyszeć zadziałanie styku hydrostatu, to samo można zrobić w stronę bębna, mi pomogło. Problemem był "zawieszony" hydrostat, a w innej pralce taki sam objaw był spowodowany zapchaniem rurki ale przy styku z bębnem, przedmuchanie wszystkiego pomogło,...
Ściągnij pokrywę z pralki , wyjmij wtyczkę z gniazda sieciowego. Wtedy zdejmij z hydrostatu wężyk i włącz wirowanie. Obserwuj co pralka robi po włączeniu i opisz.
Może mowa o wężyku nr 9? https://obrazki.elektroda.pl/5762205800_... Jeśli tak, to jest to odpływ z obudowy głowicy. Jeśli tam leci paliwo, to znaczy że masz nieszczelność na wtryskach. Zdejmij plastikową pokrywę i sprawdź, czy nie ma wycieków z wężyków przelewowych wtryskiwaczy.
Przeczyśc wężyk i komorę hydrostatu oraz zdejmij folię ochronną z potrójnego elektrozaworu , czasem po brudzie łapie masę.
A wodę do końca wypuściła ? Jak stanie opuść nisko wąż spustowy niech wyleci reszta wody , jeśli to nie pomorze wyłącz pralkę zdejmij lewą obudowę , wyjmij wężyk hydrostatu i włącz pralkę , zobacz czy wiruje .
Koledze MDD wkradł się błąd w trakcie pisania postu i miał na myśli hydrostat: https://www.bekoczesci.pl/pralki/beko-wm... jest to hydrostat analogowy czyli elektroniczny i działa na zupełnie innej zasadzie niż hydrostat tradycyjny stykowy i jeśli ma się podejrzenie jego awarii wymienia się go na nowy...
Otwarty ale na stałe podawanie podciśnienia na siłownik zaworu EGR. Łatwo sprawdzić jak zachowuje się N18 : na pracującym na wolnych obrotach silniku N18 nie jest sterowany tylko przez pierwsze 2 minuty od momentu uruchomienia silnika i wtedy mechaniczny zawór EGR jest uchylony, po tym czasie jest włączany impuls sterujący N18 co powoduje zamknięcie...
Przewróc pralkę na plecy i zdejmij gumowy trójnik ze zbiornika. Odłącz od niego wężyk fi 5 i ten trójnik umyj pod bieżącą wodą. Poskładaj wszystko na silikon lub butapren, obetnij 1 cm z tego wężyka fi 5 żeby ciasno wchodził. Szufladę na proszek poprostu wyjmij i umyj, a ponadto wyczyść filtr, sitko w wężu dopływowym i sitko w elektrozaworze. Syp mniej...
Sprawdź wężyk idący zpod pralki czy jest drożny najlepiej zdejmij go z hydrostatu idmuchnij jeżeli to nic nie da to sprawdź przekaźniki odpowiedzialne za obroty silnika Wrazie potrzeby wymień na nowe one mają zasilanie 12v
Sprawdź czy woda przy drzwiczkach nie podchodzi wyżej zagięcia . Dodano po 12 A jeśli pobiera dużo wody to zdejmij wężyk szary gumowy pokazany Na pierwszym zdjęciu . Na jego miejsce wciśnij inny wąż dł.1m poczym nalej do zmywarki 1 l gorącej wody i dmuchnij do węża, wypłyną brudy wtedy włącz spuszczanie wody, podmień wężyki i gotowe. Było o tym już...
z przelewu może nie działać poprawnie, zdejmij wężyk przy piecu i włącz go albo programem uruchom pompke paliwa,z wężyka powinno zacząć kapać paliwo, jak sie nie pokaże to wiadomo o co chodzi
EGR masz elektryczny czy na podciśnienie??? Jak na podciśnienie to zdejmij wężyk z niego i tak pojezdzij i zobacz to spalanie. Wężyk zaslep np jakaś śrubka. A i po jakim czasie wywali ci błąd od EGR ale myślę że zdążysz zobaczyć czy spalanie spadnie.
Zdejmij wszystkie wężyki o zobacz , myślę że wszystkie podobnie będą chlapać. Tylko zaslep ten wężyk co idzie bo się będzie zapowitrzac.
Zdejmij wężyk od EGR i zaślep go, a zobacz, co się dzieje, a później zdejmij od gruszki i też zaślep wężyk.
Pytanie czy jak sie kopci ten kabel od hydrostatu to na bank jest co z polaczeniem kabelkow do niego lub nim samym czy tez moze byc usterka w zupelnie innym miejscu? Wygląda to na zaśniedziałe, zawilgocone złącze- stąd efekt coraz większego kopcenia się. Zdejmij kostkę ze złącza programatora, oczyść dokładnie ścieżki ze zwęglonego nalotu (na wejściu...
Pompy są rozbieralne ale przy jej cenie chyba próba reanimacji mija się z celem. Trytke usuń, spraw dz zacisk na wezyku pompy, często to on wali o obudowę. Zdejmij wężyk od gniazda zbiornika i dmuchnij w niego - przypadkiem przepływomierz nie ma nieszczelności ? Bo również będzie wtedy głośno pracować pompa.
Oczywiści, że przęgło również może być przyczyną. Ale prędzej przestało by spieniać niż lokować przepływ wody. Zdejmij wężyk z zaworu idący w stronę sprzęgła i dmuchnij w niego. Zobaczysz czy jest przejście.
Zdejmij nadkole
Wężyki do gaźnika są całe. Jak to się skończył gaźnik, może coś tam brakuje? Gażnik jest dobry, uszczelki i membrany też. Filtr paliwa nowy, świece dobre a zapalić nie chce? W takim razie. To zasługa Anioła Stróża raczej. Żebyś nie kosił trawska, cuda natury. Pomyśl - tam nic więcej nie ma. A iskra jest bo pali jak zalejesz- czyli problemem gaźnik...
I znalazłeś problem. Membrana w egr jest dziurawa i zaniża podciśnienie w układzie. Zdejmij podciśnienie z egr zaslep gumowy wężyk i się przejedź.
witam. Zdejmij wężyk od paliwa z pompki zasilającej i dmuchnij w niego, powinno pomóc.
korzystajac z tematu mam pytanie do znawcow: turbo lekko mi przeladowuje ok. 0,2-0,3bara, sztanga przy turbo porusza sie w calym zakresie i lekko bez przycinania, N75 zalozony nowy. Czy przyczyna moze byc przewod dochodzacy od N75 do gruchy, czy tez sama grucha? Dzieki za odp. Pozdrawiam Mozesz mi9eć nieszczelny przewód lub cały układ podcisnieniowy,...
zdejmij pokrywkę zdejmij uszczelkę drzwi wężyk bateria
tempo defro lokalizacja zgubionego telefonu schemat elektryczny silnika corsa
nintendo switch transformator zaciski
WACKER NEUSON BH 55 – brak udaru, zablokowane zębatki, diagnostyka i naprawa młota spalinowego Toyota Carina E 2.0 3S-FE – nie odpala, brak iskry lub paliwa, typowe usterki i diagnostyka