Z tyłu halogenu zdejmujemy osłonę,pod nią powinien być sprężysty zaczep. Dalej jest żarówka.
Zdejmujemy osłonę kolumny kierownicy (te plastyki co zasłaniają przełączniki zespolone) Odkręcamy półkę Odkręcamy trzy śruby od osłony licznika Licznik przykręcony na dwa lub trzy wkręty (nie pamiętam)
W tych ładowanych od góry też jest pasek. Musisz pralkę wysunąć. Na prawym boku ( nie wiem jak w tej ale w Candy tak jest) odkręcasz dwa blachowkręty, zdejmujesz osłonę i masz dojście do silnika, grzałki , paska i innych.
Zdejmujesz osłonę spod kiekownicy, ukarze ci sie stacyjka z zespołem sprzęgającym (tzw. zapłonikiem). Tam lampką kontrolną szukasz napięcia po stacyjce, czyli musi się lampka zapalić po właczeniu stacyjki. To najprostsze i najbezpieczniejsze rozwiązanie.
Cześć, u mnie w sumie padły 3 spowalniacze. Nie wyrzucałem starych, więc z 2 uszkodzonych udało się zrobić jeden sprawny. Nie wiem jak to jest, ale ten "złożony" działa dłużej, niż fabrycznie nowe, które zakładał na początku serwis, potem już ja. Może dlatego, że ciecz(?) w środku uzupełniłem też z zepsutych spowalniaczy i może jest jej mniej. Dzięki...
Przecież napisałem: zdejmujesz osłonę wałka. A potem obudowę silnika.
A jakieś pojęcie o samochodach masz? Z odrobiną doświadczenia zrobisz w tym silniku w 20 minut. Bez to zejdzie Ci ze 2 godziny. Jeśli chcesz wyjąć sam element z elektrozaworem, to zdejmujesz osłonę silnika i odkręcasz 2 lub 3 śrubki (były w wersje) i jeśli nie jest zbyt zabrudzony sadzą, to wyjdzie po pociągnięciu do tyłu, jeżeli nie, to obkręcasz go...
Wychodzi w bok, koło pedałów, po stronie kierowcy. Zdejmujesz osłonę pod kierownicą, chyba boczek tunelu środkowego ( nie pamiętam dokładnie ), tunel nawiewu na nogi kierowcy. Oringi na króćcach, jakby nie było w zestawie, daj nowe. Pasuje poluzować mocowanie rurek na ścianie grodziowej, tam jest jeden wkręt między rurkami, od strony komory silnika....
Do oględzin wiązki nie zdejmujemy szyby. Wysuwamy piekarnik z szafki i odkręcamy osłonę górną (3 wkręty) Zdejmujemy osłonę i już widzimy przewody wiązki , przełączniki i programator. Szybę zdejmujemy do wymiany programatora. Dodano po 1 http://obrazki.elektroda.pl/4345087900_1... http://obrazki.elektroda.pl/5572271700_1...
Kompresja jest dobra, nawet podejrzanie dobra jak na ten przebieg. Żeby z całą pewnością wykluczyć wpływ instalacji LPG przez jakiś czas jeźdź bez niej - tj. zakręć zawór na butli i przełącz centralkę do pracy wyłącznie na benzynie lub odłącz ją (przywróć oryginalne podłączenie sterowania wtrysków benzyny). Ten błąd cewki pojawił się ponownie po wymianie...
Jak mimośrodowa to zdejmujesz osłonę i ręcznie kręcisz jak wlazło to musi wyjść.
Opisuje rozwiązanie z opadająca matryca w Compaq M700 u mnie zawiasy po tym zabiegu działają od dłuższego czasu jak nowe:) Samo dostanie sie do zawiasów dla zainteresowanych wygląda tak: Z tyłu laptopa odkręcamy po jednej górnej śrubce ( prawa lewa) następnie otwieramy matryce na max,Delikatnie podważając jak trzeba zdejmujemy osłonę znajdującą się...
Odkręcasz dwie nakrętki na klucz 7mm i zdejmujesz czarną osłonę. Pod nią masz połączenia płytki z wiązką. Patrzysz czy wszystko dobrze polutowane. Interesują się piny trzeci i czwarty. Licząc od brzegu. Pierwszy i drugi to cewka, a piąty szósty i siódmy to czujnik położenia.
Zdjąć encoder karetki, zluzować głowicę ze ze stacji serwisowej (zwykle pomaga pokręcenie encoderem kołowym), przesunąć w prawo patrząc od tyłu, zluzować pasek zębaty i podnieść do góry w odpowiednim miejscu z prawej strony. Zdejmujesz plastikową osłonę z głowicy, luzujesz taśmę i wyjmujesz z elektroniki. Zdejmujesz klipsa dociskającego wężyki.
Zdejmujesz prawe koło, osłonę i widzisz czujnik. Lekko wystaje spod koła pasowego wału. Mi wymiana zajmuje 15 minut z przerwą na papierosa...
Nad kotłem na kominie masz prawdopodobnie trójnik. Zaślepiony białą jakby membraną. Zdejmujesz tą osłonę białą, a pod nią masz czarne pokrętło od dławika na spalinach. Trzeba je dokręcić aby szczelnie zamykało wewnętrzną rurę. Teraz jest prawdopodobnie luźną. Daj znać czy miałem rację i najlepiej zmień serwisanta.
Musisz zdjąć te zapinki na lewym i prawym wyprowadzeniu grzałki , trochę będzie problemu bo to zapinki jednokierunkowe ale przy odrobinie cierpliwości pójdzie , potem zdejmujesz blaszaną osłonę i zostaje Ci sama guma z grzałką którą wyciągasz bez problemu.
Wstajesz z rana i pijesz kawę 1.Wstawiasz auto na kanał lub podnośnik 2.Otwierasz maskę 3.Odpinasz klemę akumulatora 4.Zdejmujesz kołpak lub felgę aluminiowa 5.Luzujesz nakrętkę na przegubie i odkręcasz 6.Zdejmujesz koło 7.Odkręcasz osłonę 8.Odkręcasz dolne mocowanie McPersona dwie śruby 9.Wyjmujesz przegub z półośką na bok (bez wyjmowania za skrzyni)...
Do wirnika można się dostać bardzo prosto zdejmujesz osłonę wentylatora u dołu wraz z wentylatorem i wyciągasz szczotki teraz zabierasz się za górę jeśli idzie zdjąć same plastiki to fajnie (nie pamiętam) jak nie to rozbierz zaznaczoną 1 następnie 2 gdyż ona chyba trzyma 3 element. Następnie zobaczysz dwa amortyzatory po obu stronach wyciągnij je w...
nie wiem czy jedna z nich nie jest pod rozrządem. pozdrawiam horse niestety jest, ale paska nie trzeba zdejmować, wystarczy samą osłonę(chyba:))
Sam, gdy koszę trójzębem czy tą okrągłą piłą widiową, zawsze zdejmuję osłonę. Jest zdecydowanie wygodniej, a tym samym nie kosi się przy samej ziemi, żeby obawiać się uderzenia kamykiem. Poza tym osłona na twarz obowiązkowo zawsze jest założona.
No to ładnie :(. Teraz będę musiał to sprawdzić. Da się to sprawdzić bez zdejmowania koła pasowego, zdejmując jedynie osłonę? Czy trzeba wszystko zdejmować? Nie wiem, opisałem mój przypadek, zajrzyj pod maskę będziesz wiedział.
Zdejmowałem ta osłonę, i na tym złączu nie cieknie. Woda leje się ze środka bębna.
Osłonę dużą zdejmujesz podważając czymś małym w rogu, przy szybie drzwi. Całe lusterko - od środka zdejmujesz trójkąt i ono siedzi na wkrętach
zamiast zdjąć starą uszczelkę odtłuścić założyć nową i mieć koniec roboty to muszę spędzić godzinę czy dwie czyszcząc powierzchnię z silikonu. To prawda, jak samo skrobanie silikonu z płaskiej powierzchni jeszcze przejdzie , to danie silikonu w rowku gdzie sie wciska uszczelkę to już januszowanie XXL. Choć mnie bardziej wkurza zdejmowanie osłon pod...
To trochę nie tak... zaczep to jest właśnie na dole - ten główny, który trzeba najpierw podważyć i odczepić aby reszta zeszła. Osłona ma szerokie prowadnice po bokach z przodu i owszem, są tam dwa zaczepy mocujące, ale to się odczepi akurat łatwo - cały pic polega na odczepieniu zaczepu dolnego i wtedy można zdejmować osłonę. W środku jest żarówka 40W...
Zdejmujesz osłonę kierownicy/góra zatrzaski dół trzy wkręty /i kostkę masz nasadzaną na kolumnę z lewej strony.
Zgadzam się z kolegą, że oczywiście można rozciąć zespół piorący i wymienić łożyska oraz uszczelniacz, ale do takiej naprawy należy przystąpić bezzwłocznie gdy tylko usłyszymy, że pralka zaczyna pracować znacznie głośniej podczas wirowania. Wystarczy, że przeciętny użytkownik urządzenia będzie zwlekał z taką naprawą z 2 tygodnie lub miesiąc a pralka...
plastikową osłonę zdejmuje się na dwa sposoby : albo pociągnąć energicznie do siebie za dwa uchwyty na ręce albo podważać delikatnie śrubokrętem począwszy od jednej strony klapy do drugiej, dokładny opis naprawy masz tutaj : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1...
O ile pamiętam z opracowań, to wszelkie "osłony" nie poprawiają sprawności - nie jesteś pierwszym, który o tym myślał. Najstarsze "savoniuso-podobne" wiatraki (te bodajże z Syrii) miały właśnie takie połowiczne "osłony" w postaci budynku. Tam wiatr wiał zwykle z jednego kierunku. Jeżeli masz wątpliwości - to zrób 2 identyczne modele ze zdejmowanymi...
Jak przepchać wężyk przy filtrze pompy - jak wyjmę zatyczkę z tego wężyka woda z niego nie leci To nie ma wpływu na pojawiający się błąd, więc na razie możesz sobie darować czyszczenie tego wężyka; tym bardziej, że trzeba by zdejmować dolną osłonę. jak sprawdzić czy wąż odpływowy nie jest zapchany Wkręcić filtr z powrotem, wąż spustowy dać do wiadra...
zdzisiek1979 , można użyć również metody zaproponowanej przez kolegę elpapiotr - jest na pewno tańsza, choć bardziej pracochłonna. Mnie krew zalewa jak zdejmuje osłonę gniazda i widzę łączenia na zaciskach osprzętu. Typowa developerka, która zemści się prędzej czy później - uwierzcie.
Czyli rozumiem, że bez rozebrania na początku raczej się nie obędzie? :) P.S. Z tyłu trzeba zdejmować całą osłonę górną i dolną by dostać się do modułu czy jest możliwość wyjęcia tylko tej dolnej?
Tylko jak dokopać się do tego sterownika? 4 śrubki na kluczyk 10 (żółte) oznaczenie. Odkręć przekaźnik świec (niebieskie oznaczenie) i wypnij wiązkę z zatrzasków (czerwone oznaczenie). Osłonę zdejmujesz do góry. https://obrazki.elektroda.pl/1588083300_...
Banalna sprawa: zdejmujesz osłonę kolumny kierowniczej, wyciągasza wszystkie nawiewy, wyłącznik świateł, przełączniki kierunkowskazów i wycieraczek, odkręcasz plastikową osłonę licznika potem licznik i po krzyku. Pozostaje wymiana żaróweczek i składamy pudełko. Pozdrawiam
To może inaczej. Jeżeli Kolega nie potrafi sobie poradzić ze znalezieniem drogi zasilania LED (???) to trzeba założyć na ekran ciemną lub półprzeżroczystą szybkę/osłonę zdejmowaną lub uchylaną. To taki półśrodek, ale może być skuteczny. A może w tym wyświetlaczu jest regulacja jasności tylko gdzieś ukryta w menu?
Końcówki dróżka odkręcamy zdejmujemy osłonę dróżka i specjalnym kluczem odkręcamy. Gwinty na drążku kierowniczym prawostronne odkręcamy w lewa stronę. Klucz do dostania w sklepie motoryzacyjnym lub na portalu Allegro. "KLUCZ DO DEMONTAŻU DRĄŻKÓW KIEROWNICZYCH" Allegro. Numer oferty: 10121792234.
Za nakrętką i podkładką na wrzecionie powinno być nacięcie na klucz, jeżeli nie ma zdejmujesz osłonę odkręcasz 4 śrubki przekładni, dużą zębatkę do imadła i próba odkręcenia.
W tym modelu są dwie skrzynki z bezpiecznikami. Jedna pod maską a druga w kabinie pod kierownicą po lewej stronie. Przekręcasz klameczkę i zdejmujesz osłonę.
Potrzebujesz ściągacz do końcówek drążków i klucz do drążków . Wymontowujesz końcówkę drążka zdejmujesz osłonę drążka i wykręcasz drążek kierowniczy. Klucz do drążka:http://moto.allegro.pl/item395744...
https://obrazki.elektroda.pl/9662758000_... https://obrazki.elektroda.pl/1686585800_... Takie coś pomoże czy trzeba zdejmować osłonę?
Niestety optycznie wygląda OK Co wygląda OK? Zdejmowałeś osłonę?
Wiesz może jak ten przewód leci pod kierownicą oraz jaki jest jego kolor? Czy idzie najpierw do tablicy bezpieczników? Czy mogłem go uszkodzić lub wypiąć pod osłoną (osłoną na pedałem hamulca)? Pytam ponieważ w tym dniu zdejmowałem osłonę i szukałem spalonych bezpieczników.
Bez przesady, bezpieczenstwo bezpieczeństwem, ale czasami inaczej się nie da po prostu. Sam jedynie chyba dwa czy trzy razy zdejmowałem osłonę. Poza tym, trzeba tak sobie pracę rozplanować aby ją bezpiecznie wykonać. Z naciskiem na własne zdrowie czy życie. No bez przesady. Masz obowiązek przerwania pracy lub poproszenie na piśmie polecenia pracy takim...
Ustalić, przynajmniej z grubsza można już inwestując niecałe 10zł - w zamrażacz/sprężone powietrze, skoro usterka intensyfikuje się wraz z temperaturą w trakcie pracy TV. Zdejmuje się blaszaną osłonę modułu T-Con, i w momencie gdy zaczynają się anomalie schładza obecne na płycie procesor, pamięci oraz układ korektora gamma - jeśli anomalie ustąpią/pogłebią...
Dziękuje bardzo za podpowiedź. I jeszczcze jedno: jak sie zdejmuje osłonę plastykową górną z pokrętłami?
Ale mnie zaskoczyłeś tym pytaniem, robię to automatycznie... Albo masz tam dwa wkręty na górze nad zegarami albo i nie( pewnie nie Koledzy podpowiedzą ) ;) jak masz to odkręcasz a jak nie ma to zdejmujesz osłonę od dołu i wypychasz zegary, zaczynając od góry, Jak nie były wyjmowane, musisz użyć nawet sporo siły, tylko nic nie podważasz śrubokrętem bo...
Jak otworzysz przednia maskę ( koło zapasowe ) to jest tam wlot powietrza. Zdejmujesz osłonę ( 2 śruby ) i twoim oczom ukazuje się właśnie klapka od obiegu zamkniętego.
Zdejmujesz osłonę nad nogami kierowcy, trzeba zanurkować z latarką, nad pedałem gazu, w głębi będzie czarne pudełko wielkości mniej więcej paczki papierosów z jedną niebieską wtyczką.
Normalnie - zdejmujesz osłonę, fajki, wykręcasz świece odpowiednim kluczem? W lewo się odkręca.... Co tu niejasnego?
Obawiam się, że nie jest to na gwincie, tylko zaciśnięte na prasie. Na 2-gim zdjęciu na dole widać że osłona zewnętrzna jest zaciśnięta na korpusie aluminiowym. Trzeba to zagniecenie wyprostować, a może jest ich więcej na obwodzie, po czym za pomocą płaskiego śrubokręta opartego o ten dekielek zbić go z korpusu. Trzeba trzymać silnik w rękach, a druga...
Zdejmujesz tylko osłonę z logiem bosch (na zaczepach) i masz dostęp do wylewki.
jak już zdjąłeś tył to odepnij mały konektor na flexie, potem z przodu zdejmujesz osłonę mikrofonu, odklejasz klawiaturę zdejmujesz mikrofon i wibrator i odklejasz flexa od klawiatury i naklejasz nowy i montujesz wszystko w odwrotnej kolejności.
RychoT, dzięki za info, ale jak się dostać do tego kabelka. Czy muszę zdejmować osłonę rozusznika(tego elementu z linką i sprężyną), bo jeśli tak, to czy ponowne założeie tej osłony będzie trudne? pozdrawiam Dodano po 7 i czy to odpięcie kabelka jest zauważalne wzrokowo,czy trzeba użyć np miernika uniwersalnego ;lub omomerza, jakie wskazania są prawidłowe....
Mamy wejść pod to auto i osłonę zdjąć? jeśli nie sprawdzi to problemu to zapraszam:) a może gdybyś zapytał "a zdejmowałeś osłonę i patrzyłeś?" A ja bym odpowiedział ze nie bo mój kanał jest zajęty u zaprzyjaźnionego mechanika również a jutro muszę troszkę km zrobić i dlatego się pytam na forum bo może ktoś miał taki przypadek i nie warto auta jutro...
Zasada jest prosta: Zdejmujemy osłonę z igły, zdejmujemy ramię z trzymającej je podstawki (dźwignia opuszczania ramienia w pozycji "do góry" - igła powinna być powyżej płyty. Kręcimy przeciwwagą tak, by ramię uzyskało stan równowagi - nie podnosiło się samoistnie ani też nie opadało po opuszczeniu dźwigni. Blokujemy ramię w uchwycie/podstawce i kręcimy...
Od dołu podważasz osłonę wyświetlacza, wykręcasz śluby z wyświetlacza, wyjmujesz wyświetlacz. Przez dziurę po wyświetlaczu wypychasz panel klimatyzacji. Następnie wyjmujesz ramkę ozdobną z tunelu środkowego, wyjmujesz osłonę lewarka skrzyni biegów, odkręcasz 4 wkręty, przy podłokietniku zdejmujesz osłonę przyciskówi odkręcasz dwie śruby i zdejmujesz...
Jaki milimetr w jedną stronę? Jakie osłony z góry tam jest jedna szmaciana osłona, którą ciężko zdjąć od tak. Jeżeli koło na wałku rozrządu ma bicie na boki to czujnik wariuje i wali błędy. Co z tego że szmaciana? Osłona to osłona. Rozrząd był składany 4 razy wcześniej ktoś zaglądał. Właście. Tylko że w DCI trzeba zrobić kilkanaście obrotów wałem i...
Masz na ostatnim zdjęciu, pisałeś że zdejmowałeś osłonę pod kierownicą i było 8 przekaźników, pierwszy od prawej. Ten przekaźnik odłącza zasilanie w czasie rozruchu też dla innych obwodów ,złącze A12 to połączenie kilku przewodów w wiązce za przekaźnikiem przed bezpiecznikami.
Witam ,czy w silniku jaki jest montowany w Maskocie aby zdjąć głowicę muszę zdjąć osłonę rozrządu? jeżeli tak cz też miskę olejową.
Zależnie od modelu (twojego nie znam) zdejmuje się osłonę z tyłu lub przód pralki. Jak dokładnie popatrzysz to na pewno zobaczysz. Powodzenia
To wyjmij oświetlenie kabiny i i tam zrob dziurę. Zdejmujesz osłonę przeciw słoneczną i przeciagasz kabel do słupka i po słupku pod deskę. w to miejsce gdzie masz mieć radio.
w końcu jezeli to w/w przegub to nic mu więcej się nie stanie Najwyżej ukręci się 100km od domu podczas burzy śnieżnej ;) Jak go sprawdzaliście? Szarpiąc go, czy zdejmowaliście osłonę?
Przeważnie w dokumentacji zakupowej filtra masz instrukcję montażu. Patrząc na rocznik pojazdu oraz brak modelu to można zadać pytanie, czy wytwórca zamontował tam filtr kabinowy. W każdym razie jeśli jest to nad nogami pasażera niedaleko od tunelu. Najpierw zdejmujemy osłonę (bodajże trzy wkręty) i zobaczymy obudowę filtra. Przesuwamy dolną pokrywę...
Nie powinno, ponieważ nie ma galwanicznego oddzielenia. Dlatego podczas pomiarów , trzeba niestety rozkręcić obudowę. Ta sama sytuacja jest np. w masażach podwodnych czy wirowych kończyn. Przewód ochronny jest podpinany do silnika pompy i trzeba zdejmować osłonę aby dokonać pomiaru
Demontujesz osłonę w środku cztery śruby zdejmujesz osłonę odkręcasz jedną śrubę mocującą grzałkę z prawej strony następnie odręcasz tylną osłonę czyli z tyłu piekarnika tam gdzie podłączenie elektryczne(wysuń całą do przodu z tyłu odręć osłonę pod nią jest dostęp do podłączeń elektrycznych)oczywiście najpierw wyłącz z prądu zdejmij przewody z grzałki...
Żeby dostać się bezpośrednio do katalizatora to widzę że wiesz że musiałbym zdejmować osłonę silnika itd. Po prostu słyszałem że coś tam stuka (może się mylę). Z tym stukaniem w rurę to na poważnie czy ironia ?
Pasek jest cały, zdejmuję osłonę paska, ale nie mogę dostać się do jednej śruby, aby zobaczyć jak wygląda na dole, na górnych kołach zęby na pasku Ok idę walczyć dalej
jesteście wielcy ,dzięki Dodano po 7 A powiedźcie jeszcze ,bo impuls wzbudzający od centralki znajdę pod plastikiem koło drzwi chyba zielono-czarny kabel,moge tam dać wzbudzenie czy lepiej zdejmować osłonę kierownicy i podpiąć pod moduł ,a może inne miejsce jest . Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc
dokładnie, spróbuj pod wyłącznik, odkręcasz dwie śruby od spodu i zdejmujesz osłonę, jakbyś miał problemy z odnalezieniem pod które kable się podpiąć to napisz, zrobię Ci zdjęcie w wolnej chwili w swoim Łosiu i zaznaczę co i jak...
Ja zapytam trochę z innej beczki, po co wogóle zdejmowałeś osłonę tej cewki skoro twierdzisz, że antena pracuje poprawnie?. Czy zastanawiałeś się może, czy połaczenie może być specjalnie uszczelniane dla ochrony przed wilgocią i czy dasz radę teraz je na powrót uszczelnić?.
Mam Opla Astrę F kombi z fabryczym zestawem 6 głośników (2 wysokotonowych z przodu). Nie działa mi głośnik wysokotonowy po stronie kierowcy. Co mam zrobić żeby znowu działał? Jak się zdejmuje osłonę ta gdzie jest zamocowany?
Kolego zdejmujesz dolną osłonę nad nogami kierowcy i szukaj za bezpiecznikami. Możliwe też że jest pod maską różne są informację. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Załatwione. Miałem przerwę wakacyjna ale dopiszę jak zakończyłem sprawę. Wymiana pompy wbrew pozorom nie jest taka trywialna. Może z tej przyczyny, że te pompy się po prostu nie psują. Wymieniłem moją ale faktyczna przyczyną była oczywiście awaria sterownika. Dopiero specjalistyczny warsztat był w stanie to zrobić. Tak czy inaczej jeśli ktoś faktycznie...
Podnosisz skaner. Wyjmujesz zaślepki. Wyciągasz taśmę oraz kable od skanera, zdejmujesz skaner, odkręcasz śrubki i zdejmujesz obudowę. Następnie wyciągasz encoder karetki, zwalniasz pasek zębaty, przesuwasz głowicę do końca w lewo (patrząc od przodu) i wyciągasz do góry w odpowiednio przygotowanym miejscu do tego. Zdejmujesz osłonę elektroniki głowicy,...
Kosiarke mam na działce za miastem. Narazie prosze jak najwiecej sugesti co to może być bede na działce wszystko wypróbuje. Dym wydostawał się z pod osłony w miejscu gdzie jest sprzęgło od linki rozruchowej, mógł iść z okolic koła zamachowego albo jeszcze niżej, później zdejmowałem osłonę i wszystko było ok.
Zdejmujesz najpierw od strony kierowcy dolna osłonę tunelu środkowego https://workshop-manuals.com/vauxhall/as... A następnie górną https://workshop-manuals.com/vauxhall/as...
Tak. Co najwyżej, zdejmuje się osłonę kieszeni kasety jeśli takowa występuje i jeśli da się ją zdjąć. GM
Blokady muszą być. Koło na dole ma klin, ale jest to klin "luźny" co i tak nie robi problemu, bo musisz mieć blokady. A procedura jest jak każda inna, czyli zdejmujemy osłony, blokujemy koła, zdejmujemy koło pasowe, dolną osłonę, luzujemy napinacz, pasek wyjazd, rolki wyjazd, pompa wyjazd. Składasz w kolejności odwrotnej.
Czyli trzeba zdejmować przednia osłonę progu a żeby to zrobić muszę odkręcić siedzenie,dobrze rozumiem?
Osłonę metalową agregatu ssącego zdejmuje się za pomocą śrubokręta ślusarskiego delikatnie z kilku stron pobijając przystawiony śrubokręt pod odpowiednim kątem .Ta osłona jest montowana na wcisk do pozostałej części agregatu ssącego i należy ją równomiernie zbić.Po oczyszczeniu turbiny agregatu należy ponownie nabić osłonę poprzez deseczkę.
Ja tam zdejmuję to osłonę plastikową i się nie bawię tłumaczę klientom że to tylko na pokaz.
najprościej z kanału - zdejmujesz osłonę silnika i sięgasz w połowie szerokości maski po wzmocnieniu przedniego pasa (czyli cały ten plastik do którego masz przykręcone reflektory i wpięta atrapę) i trafisz ręką poniżej maski na wgłębienie - palcami wyczujesz płaski bolec w którym jest linka zakończona jakby kulką. Ten płaski bolec - no płaskowniczek...
Prędzej wyciągając go, lub przy 1szym montażu jak zdejmujesz osłonę chroniącą socket. Ale jak ci krzywo wszedł i go poprawiałeś też tak mogło się stać. Akurat ten typ podstawki jest cholernie delikatny i dość łatwo można go uszkodzić. Nie wiadomo czemu Intel sobie to tak wymyślił, ale to nie jest mądre rozwiązanie.
Witam problem z blokadą kierownicy i odcięciem zapłonu autko unieruchomione brak kontrolek po przekręceniu zapłonu rozwiązanie problemu . 1 . Podłączamy vcds otwieramy drzwi kierowcy ,wciskamy hamulec przekręcamy zapłon kontrolki się nie świecą ale uzyskamy połączenie z vcds 2. Wchodzimy w gr 5 czyli zezwolenie startu kasujemy błąd i po tej czynności...
Ta wcześniejsza wstawka o pękających plastikach też mnie rozbawiła. . Wyciągałeś schowek w passacie b5? Zdejmowałeś osłonę boczną deski rozdzielczej? Nie? Więc zachowaj to dla siebie. W b5 po wyciągnięciu schowka z 7 miejsc do trzymania, zostaje 5, potem 3. Cienki plastik nie wzmocniony. A4 schowek ma mocowany w stelaż deski rozdzielczej.
Trzeba zdemonotować całą deskę i wyjąc panel wtyświetlacza. Zdejmujesz górną osłonę kierownicy (w sumie to bez narzedzi na spokojnie się da palcami, plastikowe listwy ozdobne (co najwyżej coś plastikowego do podwazenia) i odkręcasz śrubki ( chyba którymś z torxów). Potem należy jeszcze odkrecić śrubki na podszybiu, którymi przymocowana jest deska i...
Delikatnie papierem ściernym 1000 - 1500 po wykręceniu "elektrody" i wyjęciu jej z nad dyszy płomienia startowego. Zdejmujesz osłonę, na środku będzie blaszka zasłaniająca ową elektrodę (2 pręciki zatopione w porcelanie). Odkręcasz tą osłonę , odkręcasz elektrodę jonizacyjną, delikatnie wypinasz z modułu. Czyścisz na błysk papierem (ten drucik / elektrodę...
Czeka cie rozbieranie całej ramy okna
Napiszę na forum ponieważ nie mogę znaleźć tej strony gdzie był opis krok po kroku jak powymieniać wszystkie żarówki w Y1 w wersjach J. i F. Gdzie zacząć, które śrubki odkręcić itd. Mam do wymiany zaróweczki w światłach stopu, pozycyjnych przód oraz z czasem drogowe H4 na Bilux SilverStar +50% celem poprawy widoczności. Zaraz pójdę dobierać się do tyłu...
Jak byś nie mógł się dopatrzyć gdzie są znaki, to na kole pasowym wału jest nacięcie od strony silnika które ma się pokrywać z kropką lub kreską na osłonię paska. Gdzieś pomiędzy kołem a pompą wspomagania. Na wałku znak jest z tyłu koła i trzeba patrzeć przez okienko w osłonie zaraz przy pokrywie glowicy, bez latarki, mini lusterka lub dobrej kamerki...
Panowie na filmikach od wymiany w yaris-ce i chyba też corolli tych łożysk mieli po prostu cała piastę. Demontował ( bo to był filmik z autodoc ) stara część dawał nowa, wszystko skręcał i jest. Wiem, że na filmiku się tak wydaje, ale skoro mechanik to robił to znaczy, że wszystko jest w miarę świeże więc nie będzie problemu z odkręceniem. Tam się odkręca...
Dobrze myślisz. Największy problem będzie z tym gniazdem w pokoju. Nie wiemy co to za cudo, nie znamy typu ani modelu. Jak wiesz dobrze diabeł tkwi w szczegółach. Gdyby to była antena pasywna albo z własnym zasilaniem to typ gniazda nie ma (specjalnie) znaczenia. Rady: 1. Uzbroić się w jakiś miernik, potrzebny woltomierz na napięcia stałe, może być...
Witam. Mam problem z kserokopiarką RICOH MP C2500 Kserokopiarka wyświetla brak tonera czarnego. Po wymianie urządzenie stara się dodać toner ale w rezultacie nie doda.. Zdejmowałem osłonę ,kreci butelka. Zakładałem rożne tonery. Oryginalne i zamienniki z 3 maszyn które działaja 100% sprawne tonery. W statusie urządzenie wykazuje brak tonera. Problem...
Magnetowid PHILIPS typ VR 630 Video Recorder. Problem: Łapie taśmę i ją niszczy w tym jednym miejscu.Muszę zdejmować osłonę i wyjmować taśmę. Raz szybko przewija tak jak powinien a raz nie. Jeżeli przywracam ustawienia fabryczne to urządzenie działa prawidłowo. A jak tylko zaprogramuję przez magnetowid kanały TV to znowu powtarza się sytuacja z łapaniem...
Witam Ponieważ żelazko zaczęło wybijać różnicówkę, postanowiłem je rozkręcić aby zobaczyć przyczynę. Podejrzenie przebicie w stopie żelazka. Jednak, że trochę czasu mi zeszło na odgadnięcie jak je rozkręcić przedstawiam zdjęcia z etapów. Wygląd żelazka http://obrazki.elektroda.pl/4475350200_1... 1. Odkręcamy 3 wkręty tylnej osłony przewodu....
No cóz, rzeczywiście przyszły konsekwencje, i to od ręki... Postanowiłem przeczyścić radiator karty i przy zdejmowaniu osłony radiatora przeciąłem podwójną ścieżkę od złacza PCIE do procesora GPU... Scieżki cieniutki i bardzo blisko siebie... marne szanse na naprawę, ale spróbuję, tylko potrzebne mi mocne szkło powiekszające.
Witam. Chcę dostać sie do łopatek turbiny, żeby to zrobić muszę zdjąć aluminiową "czapę" osłonę (na zdjęciu oznaczoną czerwoną strzałką) ale nie wiem jak to zrobić. Czy ktoś zdejmował taką osłonę i może napisać jak to zrobić? https://obrazki.elektroda.pl/5429643500_... https://obrazki.elektroda.pl/4861108200_...
Najpierw odkręcasz dwie śruby mocujące osłonę zasilacza i płyty elektroniki z tyłu, zdejmujesz tą osłonę. Potem odkręcasz pozostałe 4 śruby obudowy i cała obudowa schodzi ci do góry.
Zaraz lecę sprawdzić ;) Dodano po 12 Zgadza się ;) To jest ta z pod nakrętki. Z reguły jak zdejmuję osłonę górną nigdy nie odkręcam jej. Zawsze ściągam z trzech zaczepów a z tam tąd tylko wysuwam, ale ostatnio auto miał mechanik i to pewnie robota jakiegoś grzebka, który się nie znał :) Dzięki za szybką pomoc. Pozdrawiam.
osłon procesora wymiana osłon zdejmowanie korby
prasa prędkość ademco express router talktalk
ue46f6640 przekaznik volkswagen eeprom
Renault Celtis - brak przepływu oleju na hamulce przyczepy Brak zasilania na zaworze w Peugeocie Partner 1.6 HDI