A nie trzeba przekrećic odpowiednio stacyjki żeby go wcisnąć?
Tutaj masz co i jak. Pozdrawiam.
Witam i jak w tytule mam problem ze stacyjką w busie wygląda to tak że kluczyk wchodzi gdzieś do połowy i nie można go obrócić w żadną stronę więc i odpalić auto :( na jednym ze zdjęć zaznaczyłem śrubkę która chyba trzyma stacyjkę w gnieździe? po jej wykręceniu żadnym sposobem nie idzie tej stacyjki wyciągnąć i raczej ona wychodzi do przodu - tak myślę...
Mam opis jak zdemontować stacyjkę ale jak nie jest "zatrzaśnięta" blokada. A Ty masz zablokowaną kierownicę więc chyba oprócz demontażu trzebaby było rozwiercać ją aby wyjąć cylinder. Jak chcesz mogę przepisać opis.
bo rozumiem że nie da sie odłączyć stacyjki od np czujnika kąta skrętu dopóki się tego nie ściągnie z kolumny kierowniczej, nie ? Nie trzeba demontować żadnej stacyjki. Sterownik kolumny kierowniczej zdemontuj i zejdzie wszystko co chcesz.
Stacyjka do wymiany.
Jeśli nie ma immobilizer to wystarczy zdemontować kostkę stacyjka to z kablami i przekręcić. Jak odpali to jesteś do przodu.
Było, poszukać.P
Mam problem z zdjęciem stacyjki z kolumny kierownicy. Muszę wymienić kolumnę, lecz nie moge sobie poradzić z zdjęciem stacyjki. Oto najlepsze zdjęcia jakie mam na obecną chwilę. http://img12.imageshack.us/img12/1619/ds... Kolumna jest już wyjęta wraz z stacyjką. Pisownia p. 8.2 manta
Duplikat tematu! Nadpalony przewód ma tylko wspólnego tyle że by nie odpalał, a by się kluczyk przekręcał. Żeby zdemontować stacyjkę, musisz mieć odblokowaną kierownicę, odpięte przewody ze stacyjki, odkręcić śrubkę mocująca i wyciągać do przodu. Przez otwór w którym jest stacyjka muszą przejść przewody. Dopiero po zdemontowaniu z kolumny stacyjkę można...
Dziś walczyłem z Xsarą i podpowiem potomnym . Mianowicie aby wymienić kostkę trzeba odkręcić osłonę od spodu kierownicy , następnie odkręcić wkręta na górze stacyjki . Później włożyć klucz do stacyjki i ustawić w położenie prawie na zapłon aby móc wcisnąć ząbek(pod stacyjką ) który jest niezbędny do wyciągnięcia całej stacyjki na zewnątrz . Wyjdzie...
Witam problem rozwiązałem samodzielnie gdyż na kilku forach których napisałem nikt nie dzielił pomocnej odpowiedzi. Zdemontowałem stacyjkę rozebrałem na części pierwsze w środku był uszkodzony mechanizm blokada kierownicy (drobne elementy z duraluminium proszę się o problemy) po usunięciu pękniętych elementów włącznie z językiem blokady kierownicy wszystko...
Mam audi 80 b3,bez zdejmowania kierownicy da się zrobić.Trzeba zdemontować obudowę stacyjki i włączników zespolonych,potem dwa wkręty zespołu liczników,odchylić na bok,odpiąć kostki(mają zabezpieczenia)i delikatnie wyjąć,potem to już poradzisz sobie bez problemu
1. Sprawdź przekaźnik do zasilania rozrusznika, to taki element bezpośrednio połączony z akumulatorem i stacyjką. Zdemontuj, otwórz, sprawdź styki czy nie zaśniedziały, przepaliły itp. 2. Sprawdź włącznik elektromagnetyczny tzw. bendix w rozruszniku; niestety trzeba zdemontować rozrusznik i sprawdzić szczotki, czy wszystko czyste, nie zaśniedziałe....
Masz tu obrazek. http://obrazki.elektroda.pl/6451947900_1... Dodano po 14 problem polega na tym ,że trzpień,który wciąga wkład stacyjki podczas przekręcania,wybił sobie miejsce w obudowie . Ja ten trzpień piłuję na półokrągło i wyrównuję obudowę. Musisz przyjrzeć się dokładnie , i wyrównać zapadki,które wystają z bębenka. Ten trzpień...
Problem tkwił na linii stacyjka/rygiel. Jedna z tych dwóch rzeczy się skończyła. Co zrobiłem?Zdemontowałem stacyjkę i na podstawie numerów, które się na niej znajdowały zamówiłem używany zestaw, który zawierał : rygiel, wraz ze stacyjką +2 klucze oraz sterownik silnika. Całość przełożyłem do swego autka i odpaliło bez problemu. Niestety czeka mnie jeszcze...
trzeba wyjac licznik ,srobki sa od gory
Najłatwiej zacząć od kostki stacyjki, zdemontować i sprawdzić działanie przekręcając śrubokrętem
http://obrazki.elektroda.pl/9496189600_1... Tak. Ale to stwierdzimy po zdemontowaniu stacyjki i rozebraniu jej na części. Pod spodem jest wtyczka z przewodami,kostka która przełącza oraz ta metalowa część z kluczykiem.
Zdemontowanie stacyjki nie mając kluczyka może być dość problematyczne. Auto jest w ogóle otwarte?
Odkręć całą stacyjkę, od góry są dwie zrywalne śruby. Młotek i przecinak da radę. Nie są mocno dokręcone. Stacyjka jak będzie zdemontowana odblokuje się kierownica. Później wyciągnij kostkę stacyjki, włóż kluczyk do stacyjki i śrubokretem przekręć kostkę(odpalisz auto). https://obrazki.elektroda.pl/8948651800_... Obrazek z neta, zaznaczyłem...
Najlepiej zdemontować stacyjkę i wysłać wraz z kluczykiem celem weryfikacji. Taki zestaw można uruchomić "na stole" i sprawdzić/ wykluczyć poszczególne elementy wraz z ryglem.
Tylko nie mówcie że trzeba zdjąć kierownicę by kostkę wydobyć.😒 Niestety Musisz zdemontować stacyjkę inaczej nie dojdziesz do śrubki która trzyma kostkę. Miłej pracy życzę :)
Witam trzeba wymienić tylną czesc stacyjki miałem to samo w pandzie 2004 koszt stacyjki bez wkładki ok 120 zł, mozna odkrecić te zerwane sruby obcinaczkami do przewodów.:)
Pierw w takim razie zdemontuje kostkę stacyjki i sprawdź czy możesz odpalić wkrętarkiem, jeśli normalnie to immo usunięte. Wtedy możesz tylko dorobić kluczyk mechanicznie albo kupić używaną wkładkę z kluczykami.
Mirek, moja corsa też jest salon polska , kompletny golas ( 1 poduszka dla kierowcy i to wszystko) Wiązka zasilanie/sterowanie była już w instalacji. Musisz kupić kompletne wspomaganie, ja jedno musiałem odesłać sprzedawcy gdyż nie dał mocowania górnego(pewnie nie potrafił zdemontować stacyjki z immobilizerem a chciał ją zostawić) Cała kolumna ze sterownikiem,...
Tak musisz zdjąć kierownicę, zdemontować stacyjkę i od środka jest skręcona jednym wkrętem kostka.
https://obrazki.elektroda.pl/5804872800_... Zdemontować całą stacyjkę z samochodu. Po zdemontowaniu - wymienić na nową, wymienić na używaną, naprawić tą uszkodzoną, itd - wszystko zależy od zakresu usterki.
Dojście do tej kostki to jakaś porażka, jutro spróbuje zdemontować stacyjkę tak jak radzi wodzu. dzięki Panowie :)
Ibiza 2008r 1.9 dizel czy jest możliwość odtworzenia kluczyka. Tak, jest możliwość dorobienia nowego kluczyka na podstawie zdemontowanej stacyjki i odczytanego "wsadu" pamięci immobilizera. Konieczne są do tego odpowiednie "narzędzia", których cena jest wyższa niż koszt usługi w punkcie dorabiania kluczy...
W pętli nic nie ma. To jest tylko cewka. Możesz ją wywalić bo i tak jej nie zdemontujesz. Jak przełożysz swoje chipy to auto odpali. Po wymianie stacyjki.
Witam posiadam hondę FR-V z 2006r 2.2 diesel. Problem jest taki ze nie można zgasić auta bo nie reaguje na przekręcenie stacyjki na 0. Zachowuje się tak jakby zapłon był cały czas włączony. Zdemontowałem cala stacyjkę łącznie z immo, wtyczki odpięte ale dalej kontrolki na liczniku się zapalają po podłączeniu akumulatora tak jak by był przekręcony kluczyk...
Przy dwóch kluczykach i podobnych objawach obstawiał bym problem ze stacyjką lub ryglem (ELV). Do prawidłowej diagnozy wymagany komputer z wiedzą jak go używać. Zalecam wyczyszczenie filtrów w slocie stacyjki (na środku, takie oczko). Najlepiej zdemontować stacyjkę i z kluczykami oddać do elektronika aby sprawdził "na stole" z emulatorem rygla ELV.
Miałem podobny problem w audi c4 .W stacyjce był pęknięty trzpień . Zdemontowałem stacyjkę i zaniosłem od speca od kluczyków. Wymienił trzpień skasował 50 zł i jest ok.
Tak, za schowkiem pasażera, trzeba zdemontować schowek. Jeszcze ewentualnie kiedyś widywalem uszkodzone kostki stacyjki.
W końcu zdemontowałem stacyjkę, przyjrzałem się kostce. Możliwe, że posypało się kiedy kluczyk zaczął źle działać. Nie ma specjalnych śladów nagaru. Przy demontażu trzeba uważać na plastykowe elementy kostki, mi kawałek pęknął. Do tego problemy by założyć kostkę pod stacyjką, zmarnowałem mnóstwo czasu zanim zapiąłem i nadłamał się jeden zacisk. Złożyłem,...
Odpowiedź prosta, rozjechały się zapadki, trzpień w stacyjce nie chowa się do końca i blokuje. O ile istnieje możliwość przekręcenia klucza na koszt nie powinien przekraczać 200zł ze wskazaniem na 150zł a nawet 100zł jeżeli sam zdemontujesz stacyjkę co nie jest to skomplikowane.
Witam ponownie, a więc problemem w moim przypadku był procesor na płytce drukowanej w kluczyku. procesor miał mikropęknięcia co powodowało że gdy znajdował się on w ciepłym miejscu kluczyk działał, a gdy znów zrobiło się zimno powstawały przerwy w procesorze i odmawiał on posłuszeństwa. zdemontowałem stacyjkę i zawiozłem ją do serwisu by dorobili mi...
Zapewnie stacyjka na kluczyk realizuje funkcję włącznika - w najprostszej wersji zwierane są dwa przewody dolutowane do styków bębna stacyjki. Zdemontuj jej obudowę i sprawdź. Jeśli nie wiesz co sprawdzasz - zamieść zdjęcie.
Witam A moje pytanie brzmi - jak zdemontować stacyjkę z pasaata '91 (B3)? Ściągnęłem kierownicę, przełączniki, odkręciłem śrubę ósemkę mocowaną na imbus i za chiny nie chce zleźć. Od dołu jest dziurka z gwintem i sądzę iż tam jest przykręcone, tylko że świeciłem latarką io nie widać żadnych frezów itd., czym to wykręcić a może się mylę i jest inna metoda?...
to zdemontuj pęntlę stacyjki i wklej do środka taśmą transponder. Minusem jest to,że auto bedzie jak bez immo.
Zdemontuj stacyjkę , wykręć małą śrubeczkę odłączają kostkę rozruchową od mechanizmu stacyjki. Sprawdź płaskim śrubokrętem ( wkładając w przecięcie w kostce ) czy , Tak jak z kluczykiem jest : pozycja 1 zapłon i tak dalej rozruch . Czy odbija sprężyna z rozruch ? Cofnij kostkę w lewo do oporu ( silnik powinien zgasnąć , jeżeli nie kostka do wymiany....
Witam Czy może ktoś laikowi wytłumaczyć jak sprawdzić kostkę. Jest tam sześć kabli we wtyczce. Niestety z tego co widzę czy aby to wyjąć (cała stacyjka) trzeba zdemontować kierownicę i zespół przełączników? Może ktoś mi to w miarę prosto objaśnić. Pozdrawiam
A co Ci ten Carsoft powiedział jak czytałeś EZS-a jakieś błędy są w stacyjce? Widzi kluczyk w stacyjce? Są zasilania na stacji? Czy jest podpięta wtyczka pod rygiel na kolumnie kierowniczej? Jak rozumiem autko w środku było też podtopione czy tylko z zewnątrz? Bo jeśli w środku to proponuje zdemontować stacyjkę i zobaczyć jak wygląda wewnątrz.
Nic nie wierć.Tu powinien być otwór.Wkładasz pręta a stacyjka na 1 lub zapłon.I masz wkładkę.... http://obrazki.elektroda.pl/9717755100_1... Tylko puszkę z immo zdemontuj. :D
Nie musisz łamakiem, wystarczy odkręcić osłonę kolumny kierownicy i zdemontować stacyjkę, wtedy będziesz mógł kierownicą. Chodzi o odblokowanie koła kierownicy. Możesz kable ze stacyjki połączyć na krótko, ale to i tak raczej nic nie da, bo Mk5 miała już chyba immobiliser i jak stacyjka nie będzie "widzieć" transpondera, to nic z tego. Szukaj raczej...
Witam. Tak jak w temacie, stacyjka nie reaguje na zmianę jej pozycji tj. nie włączają się kontrolki, nie słychać przekaźników. Dodatkowo nie ma świateł, nawet awaryjnych. Działa jedynie do zegarka, radia i immobilizera podawane jest napięcie(słychać jego przekaźnik i mrugająca dioda świadczy o działaniu). Po zdemontowaniu stacyjki zmieniłem ją na drugą,...
Cześć, temat wciąż aktualny. Jeden kolega z forum Saabotage miał ten sam problem-, wymienił stacyjkę i pomogło. -Ja wymieniłem stacyjkę i nic to nie dało. Powiem krótko, opcji jest kilka-: 1. Włóż klucz do stacyjki, próbuj włączyć silnik, wyświetli się pewnie błąd blokady kierownicy. Wyciągnij bezpiecznik nr 2 ze skrzynki po prawej strony kierownicy...
Przecież napisałem, że żeby zabrać się za pomiary, musiałbym zdemontować całą stacyjkę. Wiedząc która to wiązka było by mi zdecydowanie łatwiej...
Mam PROBLEM! Zdemontowałem stacyjkę w OPLU ASTRZE G 98R. Okazało się, że złamany jest trzpień wchodzący w kostkę. Kupiłem nową wkładkę. O ile doszukałem się jak wyjąć wkładkę, to teraz nie mogę jej zamontować. Operacje typu: "...gdy już masz wkładkę prawie w środku, to przekręc kluczyk na "0" nie pomagają. Kluczyk jest wtedy zablokowany przez zapadkę,...
czy ten sterownik się usypia po jakimś czasie Podepnij miernik i sprawdź po 15-20min.jaki jest pobór. Wyciąg kostkę stacyjki i zobacz czy prąd spadnie. A gdzie ta kostka jest? Zdemontuj osłonę stacyjki i przełączników i zobaczysz kostkę stacyjki.
Po podaniu dodatkowo zasilania na rygiel plus czerwony i minus brązowy, po włożeniu kluczyka rygiel otwiera i kluczyk przekręca stary i nowy. Ale nie odpala i nic nie ma kierunkowskazów i świateł, tylko tablica się zapala i światło w kabinie. Czyli chyba będzie brak zasilania na stacyjkę. Był tam tandetny alarm, zdemontowałem cały. Jak sprawdzić zasilanie...
Zdemontowałem kostkę stacyjki jak radził Scalak5. Wypiąłem wtyczkę, sama kostka siedziała na dwa zatrzaski. Po demontażu kostki kluczyk w stacyjce chodzi od pozycji jego wkładania do pozycji III na stacyjce (czyli ma pełen zakres ruchu). Silnik oczywiście nie odpalał, ani jedna lampka na na zegarach się nie zapalała. Rozumiem, że do wymiany kwalifikujemy...
Może to być kostka, choć warto też się przyjrzeć rozrusznikowi. Sprawdź czy na bendix dochodzi napięcie kiedy przekręcisz stacyjkę, a on nie zapala. Musisz wiedzieć na ile przewodów masz kostkę. Bo kostki były 2 wtyczkowe (4 przewody) i 3 wtyczkowe (6 przewodów). Żeby wymienić kostkę trzeba zdemontować całą stacyjkę, wyciągając ja z kolumny. Wychodzi...
Jak dasz radę samodzielnie zdemontować ezs (stacyjkę), to wyjmij i zawieź do kogoś, kto ma sprzęt i dorobi klucz. Jak nie dasz rady to całe auto na lawecie [url=https://www.youtube.com/watch?v=4HF...
No niestety trzeba ściągnąć kierownicę i osłonę (nie jest to skomplikowane ani trudne) , rozłączyć wtyczkę od kostki i spróbować jak to się mówi "na krótko", kolory przewodów to: czerwony - rozrusznik zasilanie z akumulatora - brązowy zapłon( do silnika, kontrolek,wycieraczek, itp.) - błękitny światła - czarny jeśli na krótko będzie coś działać pozostaje...
Zdemontujesz to możesz wypukać.
Musisz odłączyć akumulatory,rozpiąć elektrykę pod "tablicą"rozdzielczą-czyli stacyjka,wskaźniki itp.,gaz ręczny,potem demontaż samej tablicy i możesz brać się za kolumnę kierowniczą.
Czyli napięcie na cewkę przekaźnika jest podawane bezpośrednio z kostki stacyjki po przekręceniu kluczyka? Miałem chwilkę czasu i rozebrałem obudowę kierownicy, jednak mam problem z wysunięciem tej kostki a nie chcę czegoś jeszcze uszkodzić. Czy jest jakiś patent, blokada albo coś innego aby zdemontować kostkę stacyjki?? Jutro z rana będę miał więcej...
Bezpieczniki wymień na właściwe, psikanie w stacyjkę nic nie da, od dołu jest kostka elektryczna w którą wchodzą kable. Spróbuj ją zdemontować ze stacyjki i dopiero operuj sprajem. Jest też dobra metoda, a właściwie delikatna przeróbka, montaż przekaźnika zapłonu, co skutkuje odciążeniem stacyjki i powrót właściwego napięcia.
Możesz zdemontować bębenek w stacyjce (przekręcasz w pozycję 1 i wkładasz drut w otwór w bębenku) i zobaczyć czy zapłon się wyłączy jak przekręcisz śrubokrętem. Można też wymontować kostkę stacyjki i zobaczyć czy działa prawidłowo przekręcając ją śrubokrętem. Masz albo uszkodzoną kostkę stacyjki lub uszkodzony mechanizm.
Witam Mam problem z laguną . Zablokowała się stacyjka zdemontowałem ją a przy okazji uszkodziłem pętlę immobilizera. Zamówiłem stacyjkę z pętlą używaną z jednego auta nie posiadam kod pinu kluczyka Pytanie jak zaprogramować kluczyk i immobilizer ?
Stacyjka ma "na przodzie" szeroki czarny pierścień połączony z puszką immo przewodem - to antena. Zdejmij ją ze stacyjki, do środka tej pętli wsadź oryginalny klucz. Podłącz to od swojej oryginalnej puszki, którą wepnij do oryginalnej instalacji samochodu, z oryginalnym komputerem ;) Na zdjęciach na szybko wygrzebanych z internetu antena na stacyjce...
Kupiłem także kostkę firmy Topran niestety bez efektów okazało się jednak że jak wsadzę do kostki śrubokręt i nim przekręcę to odpala bez problemu kostki są ok. Tylko teraz nie wiem jak zdemontować uszkodzony wkład stacyjki dodam że poprzedni właściciel go wymieniał prosiłbym o podpowiedzi .
Zdemontowałem wkład stacyjki i prawdopodobnie ułamany jest biały plastykowy trzpień łączący wkład stacyjki z tyłem stacyjki... Wydaje mi się że to jest przyczyną. Dodano po 4 Zdjęcie poniżej. Czy jest dostępny do tego samochodu wkład stacyjki ?? Czy ktoś naprawiał podobną awarię ?
Nie. W sumie to już zdemontowałem całą stacyjkę i nadal nie da się przekręcić czy z kostką czy też bez. nowa stacyjka to koszt ok. 80 zł. ale trzeba jeszcze kombinować z imobilajzerem dlatego chciałem najpierw sprawdzić czy niemożna odblokować stacyjki. Dodano po 2 I jeszcze dodam że na stacyjce mam pozycję STOP, O,I,II
Dzień dobry. Problem tkwił w blokadzie kierownicy, a ściślej, w wypalonym silniczku rygla. Z racji powyższego, zdemontowałem rygiel i stacyjkę, którą wysłałem do kodowania wraz z kluczykiem do gościa, który sprzedaje emulatory i koduje całość. Po 4 dniach kurier mi dostarczył całość już zakodowaną. Złożyłem wszystko do kupy i auto znów, jak nowe. Całość...
Witam. Miałem stluczce moim terrano 2 z 98r poduszki wystrzelily do tego zgubiłem kluczyki. Stacyjka zdemontowana auto kręci ale nie odpala. Ktoś powie jak zacząć to reanimowac ??
no tak myślałem , brakuje tego plusa . Dziękuje. Dodano po 1 A jak rozebrać stacyjkę (zdemontować) w celu naprawy ?
Idąc za twoją radą zdemontowalem kierownice aby mieć lepsze dojście do stacyjki. I doszedłem oto do takiego momentu jak na zdjęciach i zastanawiam się jak dalej zdemontować tą stacyjkę https://obrazki.elektroda.pl/8268377300_... https://obrazki.elektroda.pl/9591826700_... https://obrazki.elektroda.pl/4986945900_...
jeżeli nie kręci i nie świecą kontrolki,to jest to prawdopodobnie immobiliser,który blokuje ci sterowanie rozrusznikiem i plus po stacyjce,oba powinny być zblokowane w wiązce stacyjki,w tico bez problemu poradzisz sobie sam,zdemontuj osłony stacyjki,ewentualnie zlokalizuj wiązkę stacyjki,będziesz miał tam przecięte i puszczone w inny obwód dwa przewody[kolorów...
Czesc. Witam wszystkich. Pozdrowienia dla "limbo". Chciałem napisać ze tez mam taki podobny problem. Posiadam Audi 80 Quattro 2,8 rocznik 94. Otóż świeciły sie cały czas kontrolki na desce rozdzielczej a silnika nie szło uruchomić. Powodem tego był złamany palec stacyjki który wchodzi do kostki stacyjki. Złamał sie i uszkodził kostkę. Kostke wymieniłem....
Słuchaj, to starsze auto, zdemontuj pętlę ze stacyjki, wsadzisz do środka stary kluczyk, omotasz taśmą klejącą, i zamocujesz pod deską. Auto będzie widziało stary kluczyk i będzie OK.
Ściągnąć zegary zdemontować kostkę stacyjki. Sprawdzić śrubokrętem czy po przekręceniu kostki rozrusznik zakręci - jeśli tak trzeba o parę stopni przekręcić kostkę, ale na to już trzeba mieć patent. Jeśli nie sprawdzić czy daje napięcie na styk rozrusznika (sprawdź na schemacie który to bo nie pamiętam). Jeśli nie to prawdopodobnie do wymiany kostka....
Mam problem z zabezpieczeniem w fiacie punto I . Czytnik z stacyjki nie odczytuje impulsu z kluczykow szt 3 . Po zdemontowaniu cewki z stacyjki i zblizeniu do kluczyka kontrolka fiat code gasnie i auto odpala . Co mozna zrobic aby to naprawic lub wyłaczyc ? Mam komplet kluczykow i karte.
https://obrazki.elektroda.pl/9354269900_... Witam, chciałbym wymienić sam wkład stacyjki z Mazdy 323F. Stacyjkę już mam zdemontowaną i teraz pytanie czy jedynym sposobem jest tylko rozwiercanie? https://obrazki.elektroda.pl/5246797800_...
O ile dobrze pamiętam stacyjka golfa 2 i 3 audi 80 jest podobna. Wkładke wyciąga się po zdemontowaniu oczywiście korpusu stacyjki po przez nawiercenie otworu na bębnie w którym mieści się wkładka co umożliwi wciśnięcie zapadki(blaszka) i wyciągnięcie wkładki. Muszą być kluczyki i wkładka obrócona w pozycję zapłon. Powodzenia. Własnie powodzenia Ps.Nie...
Kolego ja w 306 rozbierałem stacyjkę (bliźniaczy model Xsary). Stacyjka ma swoją wkładkę na grot, i kostkę gdzie łączy styki. Jak zdemontujesz całą stacyjkę możesz odpiąć kostkę, nową wrzucić, i zamontować. Warunkiem jest żeby kostka z przewodami była taka sama. Jak masz 6 przewodów to ma być 6. Widziałem też i 4 przewodowe. http://www.alejasamochodowa.pl/photo/pro...
Stacyjka zdemontowana całkowicie,aby nie trzebabyło grotu od kluczyka odcinać,aby go wlozyć i przekręcić na stałe,coby blokadę kierownicy zwolnić. Stacyjka cała wyjęta,kostką od stacyjki odpięta.Więc nie ma impulsu jakiegokolwiek,a co za tym idzie centralny normalnie zamyka i otwiera z pilota. Pętla immo zdjęta ze stacyjki i przeniesiona gdzie indziej(kabelki...
Master 2,8 dti nie posiada komputera silnika tylko ma centralkę immo, weż zdemontuj kodowaną przystawkę z elektrozaworu stopu na pompie wtryskowej, i do samego elektrozaworu stopu daj plus po stacyjce i po temacie
jest to troszke roboty zdemontuj kierownice odłącz wtyczki od przełączników pod kierownica znajdują się pod maską zdemontuj przełączniki i odkręć 2 śrubki i wkłąad masz zdemontowany pozdrawiam
właśnie zdemontowałem liczniki i zdjąłem kostkę ze stacyjki , wizualnie jest ok-mógłbym spróbować na skrętke ale nie wiem czy to dobry sposób -nie wiem które przewody dokładnie????
Zawór start-stop pompy wisi bezpośrednio na stacyjce z pominięciem jakiegokolwiek bezpiecznika. Skoro więc silnik się zatrzymuje, ale nadal można zakręcić rozrusznikiem - oznacza to, że nie łączy jeden z obwodów stacyjki. A klemy akumulatora są ok. Choć podejrzany jest obrotowy włącznik stacyjki, to jednak o wiele częściej pada przegrzewająca się, sześciopinowa...
Od tyłu stacyjki są dwie śruby zabezpieczające /zapewne zerwane/. Jak je odkręcisz obudowę stacyjki masz wyjętą.
Moduł o ile dobrze pamiętam, trzyma się na tego małego torxa i na złączach. PS Uważaj na położenie taśmy airbaga, gdybyś miał konieczność ją zdemontować.
1.wpisz do wójka google "zatarty 2t" pooglądaj zdjęcia porównaj ze swoim przypadkiem. 2.spróbuj przejechać się chwile na zdemontowanym tłumiku. 3.Wymień jeszcze raz świece, sprawdź fajkę świecy. 3.Sprawdź okablowanie odcinające zapłon, zaśniedziała stacyjka itp...
Wtryśnij nieco np. WD-40 i nadal próbuj poruszać kluczykiem, na różnej głębokości. Jeśli masz włączoną blokadę kierownicy (koła skręcone w lewo, bądź w prawo), to przekręcaj kierownicą i wówczas obracaj kluczykiem. W razie potrzeby możesz wymienić tylko wkładkę stacyjki, po zdemontowaniu osłony kolumny kierowniczej, ale pozostanie jeszcze sprawa "immo".
Ja mam immo w sterowniku bo sprawdzałem na innych forach. A ta pętle wokół stacyjki też będę musiał zdemontować. Transponder nie zgubiłem tylko mi pewna osoba po złości ukradła go gdy klucze u niej zotawiłem.
Samo wyjęcie wkładki nic nie da, zdemontuj z kolumny kierowniczej całą obudowę stacyjki i oddaj do naprawy
Dzięki wielkie:) Dodano po 3 Operacja dokonana:) Jak by ktoś się kiedyś z tym męczył to: 1.W pierwszej kolejności należy odkręcić poduszkę powietrzna(2 śruby od strony licznika) oraz ja odpiąć(torxy) 2.Kolejnie trzeba odkręcić kierownicę(klucz 12-nasto kątny czy jakoś tak się nazywa) 3. Teraz jest dostęp do 2 śrub które trzymają osłonę kolumny kierowniczej...
Chłopie, to golf II, jaki serwis i jakie zapasówki? I jeszcze 150 km! Wyciągnij stacyjkę i dorób kluczyk. W mojej mieścinie robi to każdy zegarmistrz w 15 minut za 40 złociszy max. A serwis i tak pewnie będzie musiał stacyjkę zdemontować, a swoje też skasuje.
Tak proste rzeczy sprawdza się probówką w kilka minut(łącznie ze zdemontowaniem obudowy).
Kupiłem całą stacyjkę pod immo. Pętli nie przekładałem bo była, a pisałeś, że nie muszę przekładać. Przełożyłem tylko całą wkładkę do nowej stacyjki ale... zaparłem się na wciśnięciu ją w obudowę stacyjki. Zacząłem od starej oryginalnej, którą zdemontowałem. Próbowałem ją wcisnąć na wszystkie sposoby bez rezultatu. Zrobiłem z drutu taki haczyk, który...
Niestety, to musi być inaczej jak w lanosie-nie znalazłem bolczyka,wytropiłem co padło-pękł trzpień czy płetwa przełączająca styki.Chyba jedyny sposób to zdemontować całość.
samochód muszę dostarczyć do warsztatu, bo na parkingu nic nie zrobią. Czy to prawda Tak ... chyba, że zdemontujesz i dostarczysz do warsztatu kompletną stacyjkę i sterownik silnika oraz licznik.
Zacinająca się stacyjka to częsta przypadłość w Mikrach. Ale wymiana powinna pomóc. Pokaż, co kupiłeś i starą, zdemontowaną. Jest dużo filmów z rozbiórki i naprawy tej stacyjki, oglądałeś? Może skręciłeś w pozycji, gdzie rygiel od blokady nie wsunął się w szczelinę na wałku i wszystko jest ściśnięte. (at)koczisws mnóstwo aut ma elektryczną blokadę kierownicy,...
Możliwe, jednak mało prawdopodobne. Objaw "skakania" wskazówki pojawił się kiedy wymieniłem szczotkotrzymak w rozruszniku. Niby nie ma nic wspólnego lecz autko już jest pełnoletnie a w pobliżu rozrusznika jest cała wiązka przewodów. Być może coś ruszyłem. Zaczęło się od tego że nie mogłem odpalić mojej 406tki. Podejrzewając uszkodzenie kostki stacyjki...
Masz nową stacyjkę z kluczykami, zdemontuj klamki z drzwi i daj do ślusarza, albo sam się pobaw z zapadkami i dopasuj sobie wkładki do posiadanych kluczy
Witam, problem rozwiązałem sam, a bylo to tak jeden elektryk potem drugi I następny i nic wszyscy że kluczyk padł. Zacząłem sam szukać defekty i znalazłem. Po pierwsze jestvfilm na youtube jak wyjąć zdemontować wkład stacyjki z kluczykiem i problem tkwi w bebenku stacyjki a dokładnie jak się wyjmie stacyjke z kluczykiem to od spodu jest taki mały bolczyk...
Fiat ducato/jumper/boxer Silnik forda,notorycznie rozklejające sie koła pasowe które jeśli sie w porę nie zdiagnozuje przecinają osłonę rozrządu Zacinająca sie stacyjka Wieczne problemy z układem elektrycznym pękające/urywające sie kable Korodujące styki Dostęp do filtra paliwa dosyć dobry po zdemontowaniu lewego reflektora Wszystkie te atrakcje znajdziesz...
zdemontować klamka zdemontować pokrętło zdemontować tapicerka
whirlpool migające fiesta podciśnienie netia aktywacja
dobór routera parkowanie silnika wycieraczki
Alarm w lodówce Beko NeoFrost - migające kreski i wykrzyknik Lokalizacja czujnika MAP w Opel Astra K 1.4 Turbo 2017