silnik wentylatora jest mocowany do chłodnicy śrubami przelotowymi ,są to śruby stalowe i rdzewiejąc rozpychają się tak że robią dzióre w chłodnicy ,żeby się do nich dostać musisz zdjąć zderzak
Mam problem z wyjeciem reflektora w Astrze II, widze ze prawdopodobnie trzeba zdjac przedni zderzak ale nie bardzo wiem jak sie do tego zabrac? Poza tym co moze byc powodem ze nie dziala regulacja wysokosci reflektora, a lustro w reflektorze mozna swobodnie poruszyc reka?
...a działa Ci elektryczna regulacji wysokości wiązki w obydwu lampach? Żarówkę się wkłada i przekręca aż zaskoczy (ok 20*). Włożyć da się ją tylko w jednej pozycji. W zamiennikach musiałem lekko odgiąć blaszki bo nie dało się przekręcić oprawki za zatrzask. W razie czego te lampy się łatwo demontuje (choć trzeba zdjąć zderzak).
ok, zacznę od 1,2W. W tym modelu z klimatyzacją trzeba zdjąć zderzak i odsunąć obie chłodnice do przodu. Znalazłem schemat z astry G i jest rezystor + równolegle rezystor z LED wskaźnika
Temat do zamknięcia - czujnik w Interkulerze - trzeba zdjąć zderzak - wysunąć do góry delikatnie chłodnicę i mamy dostęp do czujnika. Pozdrawiam
Jak oglądam filmiki na YT to nie jest tak różowo, tam rozbierają cały zderzak i chłodnice. To jest YT. Ja nie rozbieram. Zdjęcie zderzaka to z 10 min. :D
Witam mam problem znalazłem wiszący kabel i mam pytanie z której wtyczki mógł wypaść. Kabel znajduje się z przodu między zderzakiem na chłodnicą po prawej stronie . dołączam zdjęcie kabel zaznaczony na żółto. Zdjęcie z forum.
czujnik który siedzi pomiędzy kolektorem dolotowym paliwa a paskiem rozrządu -wkręca go się od góry mogę zamieścić zdjęcie ale jutro. żeby dostać się do tego sterownika czy trzeba ściągnąć zderzak,jak on wygląda ,trzeba go wymienić ?koszt około?pozdrawiam
Dzięki za podpowiedź, a falowanie obrotów to nie tylko SCV, ale także wina zepsutego sterownika ECU. Jak masz falowanie spowodowane SCV, to samochód ma często problemy z odpalaniem i nie trzyma obrotów po och spadku, np. przy dojeżdżaniu do skrzyżowań. Druga sprawa, w 10min sprawdzić wiązkę, ok, może w starszej Astrze, gdzie sterownik był na silniku....
Gdzie jest pompka to doskonale wiem. Pytałem o jakiś prosty sposób żeby się do niej dostać. Czy wystarczy zdjąć nadkole czy trzeba zdejmować zderzak ? To chyba nie kosztuje wiele wysiłku kogoś kto wie jak to zrobić. Odrobina kultury jeszcze nikomu nie zaszkodziła.
Dobra idę zobaczę co i jak i sprawdzę czy jest instalacja do halogenów. Dodano po 1 tak to wygląda Udało mi się zdjąć zderzak i nie ma instalacji do halogenów jednak kabelek który widziałem był do czujnika temperatury którego nie było ale wziąłem go od tamtej astry dlatego wisi na zdjęciu ale w końcu widać poprawną temperaturę. Mam halogeny z mocowaniami...
Posiadam Opla Astrę r. 1994 , mam problem z wyciągnięciem przedniej lampy. Nie wiem czy muszę zdjąć zderzak , ale to przecież bez sensu byłoby ! Po odkręceniu 3 śrub nie mogę wyciągnąć lampy , może wie ktoś jak to zrobić. Chciałem kupić sobie wszystkie nowe żarówki aby ładnie ,dobrze świeciły , a to jest moje pierwsze auto i dopiero się uczę wszystkiego...
Co z tym może być związane, gdzie konkretnie się wybrać http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... str. 27 co sprawdzić Wykonać diagnostykę zdjąć przedni zderzak, dokładnie przeglądnąć wszystkie wtyki wiązki modułu chłodzenia Otworzyć obudowę modułu sterownika wentylatorów - wylać wodę ze środka ... auto zgasło na środku drogi Sprawdzić wszystkie...
W astrze F w wersji z klimą są dwa wentylatory. Jeden normalnie za chłodnicą a drugi przed skraplaczem (chłodnica) klimatyzacji. Ma ktoś pomysł jak go wymontować najłatwiej ? Wyciągnąć chłodnice i odchylić skraplacz czy może lepiej zdjąć zderzak ? Wentylator nie jest spalony, ale ma duże opory ruchu, chyba łożyska przytarte. Widze że jest rozbieralny....
Nie kombinujcie ludzie, kupiłem używkę z wiązką i modułem na allegro za 170 pln, wyczyściłem, pomalowałem hameraidem, wszystko pasowało idealnie (bez podcinania zderzaka i wiercenia otworów) zdjąłem tylne wzmocnienie w jego miejsce przykręciłem mocowanie haka, podpiąłem moduł i wszystko gra, potem w systemie zaznaczyłem że hak występuje, włączyła się...
Odpowiadam dla potomnych: A.Winny okazał się sterownik ECM pod lewą lampą przód numer 24410130, CJ 4401. Z braku motywacji do jego rozbierania, kupiłem zamiennik z tym samym alpha code tj. CJ 0400, czyli rok starszy. Zaryzykowałem, ponieważ nie wiedziałem jak to 'zagra'. B.Przejechałem 50km. Jak dotąd wszystko w porządku. Pojawiły się dodatkowe błędy...
Problem polegał na sprawdzeniu czy moja Astra I jest przystosowana do wyświetlania temperatury zewnętrznej. Wyświetlacz mam typu TID czyli trzyczęsciowy, na prawym polu wyświetlał stale --,--°C. Ludzie różnie mówili, jak wyświetla to jest tylko uszkodzony/urwany, albo wyświetlacz w ogóle nie przystosowany i już. Chodziłem koło tematu ze 3 miesiące,...
Nie mam sterownika STAG więc AFR mogę podać jedynie z przeliczenia napięcia na sondzie na LPG. Na wstępie - mam przydławiony wlot powietrza taśmą o ok 1/4 inaczej ciężko wyregulować mieszankę. Rura jest zdjęta z chwytacza powietrza pod zderzakiem przednim. Wlot bezpośredni do filtra powietrza to 75mm -duuużo więc dałem kolanko i powietrze bierze z góry...
zdjąć zderzak zdjąć zderzak astra zdjąć zderzak tylny
tranzystor citroen zamiennik marshall footswitch silnik rozdrabniacza
uzwojenie silnika schemat elektryki skutera
Czarny ekran w BIOS na Windows 10 - co robić? Kontrolka świec żarowych w samochodzie Diesla - przyczyny i diagnostyka