nie wolno dotykac poduszki omomierzem ani podawac zadnego napiecia bo moze strzelic a racaej na 100 proc strzeli do wyjecia tasmy potrzebujesz zdjac kierownice i oslone kolumny
te styki znajduja sie w wsrodku przelacznika to jest ten co nim wlanczasz wycieraczki zeby sie tam dostac musisz zdjac kierownice i go odkrecic, ale jak masz airbag to wiesz ze przed zdjeciem kirownicy musisz odlaczyc akumulator pozdrawiam Dodano po 2 przepraszam kierownicy. dziecko mi wylalo picie na lapka i pare klawiszy mi ciezko chodzi :)
Czy do wymontowania przełącznika wycieraczek w Mondeo MK2 konieczny jest demontaż koła kierownicy? A jeśli tak to jak to się robi? Z opisu w instrukcji naprawy (strona 298, dot. wymontowania i zamontowania wyłączników kierunkowskazów i wycieraczki) - wynika, że nie. W załączeniu przesyłam tę ww. instrukcję.
mus zdjac kierownice - nic nie powinienes zepsuc :D , w kierownicy pompy do wspomagania ani silowników nie ma
chcac zdjac wlacznik nalezy zdemontowac kierownice , oslone kierownicy,kolnierz wraz ze sprezyna(przy demontazu uzyc nalezy sciagacza ) wlacznik kierunkow . czasem zwykle przemycie stykow pomaga . co do guzika moze przerwal sie kabelek w raczce
Obejdzie, obejdzie... Nie, jak będziesz próbował na siłę to urwiesz koło sterowe tam gdzie ramię koła łączy się z piastą. Polecam ściągacz Jonnesway AE310066, bez problemu ściąga sie koła sterowe w astra F, G, vectra B i fordach. Takie coś jak na foto i po sprawie. Astra F, G, Vectra B jest franca na ściąganie koła sterowego bo jest mała zbieżność...
Nie.Odkręcasz 2 wkręty od strony kierownicy,są one zasłoniete zaslepką.Ściągniesz górną częśc obudowy.Dolna jest przykręcona od dołu 3 wkrętami.Nastepnie trzeba ściagnąc tą gumowa osłone stacyjki,podważyć wkrętakiem.przełacznik wchodzi na wcisk,sa takie dwa zatrzaski,naciskasz je i wysuwasz przełacznk,odpinasz kostkę (trzyma zatrzask) i gotowe.Potrzebne...
Witam. Calkiem niedawno pytalem sie czy mozna zdjac kierownice w mojej omedze, zeby nie uszkodzic poduszki, otrzymalem wiele odpowiedzi, za które bardzo dziekuje. Teraz mam pytanie jak sie dobrac do tej kierownicy, nie chcialbym jej uszkodzic :( Z gory dziekuje za podpowiedzi.
zdjac kierownice i dobrac sie do tasmy. poduszka przykrecana z tyłu na torx
Nalezy zdjac kierownice, oslone kolumny kierowniczej.Dalej plastik okalajacy licznik i licznik na widelcu.
Sa zatrzaski - od tyłu masz takie 2 dziurki, musisz przekrecic kierownice o 90st i dostac sie do tego od góry. Wkladajac krzyzakowy stubokret o dł ok 15cm i naciskaja do dołu z tego co pamietam
Szybkie, dosc silne uderzenia piesciami z gory na przemian z lewej i prawej strony. Seria dziesieciu uderzen odkleja ja w 9 przypadkach na 10. Czasami trzeba powtorzyc serie. Bardzo rzedko kierownica opiera sie takiemu traktowaniu. Pozdrawiam, Georges
Dzien dobry. Moje pytanko dotyczy kierownicy- czy mozna ja zdjac i jak to zrobic zeby komputer nie "zgubil" poduszki powietrznej tam umieszczonej. Czy poprostu moge odlaczyc poduszke i zdjac kierownice czy musze dodatkowo cos zrobic? Z gory dziekuje za pomoc
Wiec aby spsikac wlacznik trzeba zdjac kierownice a tego sie obawiam bo mam w niej poduszke chyba ze to nie stanowi problemu a jesli chodzi o podpiecie sie pod podswietlanie deski lub prawej strony to jak mozecie dajcie jakies blizsze informacje pod ktore kabelki i napiszcie czy to jest typowe w sprinterze , takie awarie
jak to najszybciej wyczaic?? slyszalem ze zeby ja wymienic trzeba zdjac kierownice tak??a ja mam poduszke powietrzna;/ Dodano po 2 Dodam ze problem sie pojawia kiedy jest na dworze wilgotno.jak jest sucho to nie mialem problemow ale zbyt duzo nie moge powiedziec bo za krotko go mam
Dzisiaj wymienialem przelacznik od swiatel i kierunkow w VW '00. Musialem zdjac kierownice i poduche kierowcy no i wyskoczyl taki sam blad. Wcale nie odpinalem aku, choc chcialem ale workshop manager zarzadzil ze tak bedzie szybciej. Wystarczylo po robocie podpiac VAS i skasowac blad po rozpieciu poduchy i auto pojechalo. A propos tematu: mysle ze wystarczy...
Stacyjkę trzeba wyjąc i oddać do naprawy. Wyciągniesz ją tylko jeśli masz kluczyk włożony. O drugi kluczyk nawet nie pytam bo na pewno nie masz.
Witam! Mam taki problem, autko to Skoda Fabia 1.4 2001r. Nie dzialaja wycieraczki, tzn po spryskiwaczu zalacza sie tylnia, spryskiwacz na tyl tez tylnia, jak dam 1 stopien wycieraczek i wcisne do siebie na spryskiwacz to raz machna przy czy potencjometr predkosci (ten maly u gory) musi byc najwyzej na 3 polozeniu. Jak normalnie chce je wlaczyc to wogole...
Odkręcić śruby od dołu. przękręcić kierownicą w lewo lub prawo i zobaczyć czy pod kierownicą od czoła obudowy nie ma miejsca widocznego żeby odbezpieczyć zaczepy . Jeśli nie ma to ciągnąć obudowy górną w góre dolną w dół :D mocno ale z umiarem.
Witam .. mam podobny problem tylko ze mu uszkodzil sie i ten knypek i czesc plastikowa stacyjki pękł plastik delikatnie ale jednak .. po godzinie mordegi stwierdzilem ze trzeba bedzie zdjac kierownice aby sie do niej dostac .. tylko czy ten knypek i ten plastik jest naprawde taki tani ? kluczyk zachowuje sie tak jak kolega wyzej napisal tylko z tym...
Ja zablokowałem. A dlaczego? Ano dlatego: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28... I co teraz?
Kolega tzok ma rację, nie drutuj tylko wymień. Jednak nie jest to pół godziny roboty. Jeśli nigdy tego nie robiłeś to zarezerwuj sobie 2 godziny i zorganizuj klucz sztorcowy żeby zdjąć kierownicę.
witam, wymiana :D ale przełącznika zespolonego pod kierownicą, jest to przypadłość tych samochodów, są dwa typy z i bez sterowania tylna wycieraczką jest dostepny zamiennik cos około 250zł a orginał 750zł, trzeba zdjac kierownice (poduche po odłączeniu aku tak po około5min), zdjąć osłone bezpieków i odkrecić cały panel jest jedna śruba na 10 klucz i...
przekazniki masz pod kierownica musisz zdjac dolna obudowe
śruby od dołu . 2 małe na + od czoła po zdjęciu kierownicy. łap : https://www.youtube.com/watch?v=nMW-kGXl...
Zdjęcie kierownicy to konieczność. Trzeba mieć też odpowiedni ściągacz do tulejki pod kierownicą. Kostka ma jedną śrubkę, którą odkręcisz dopiero jak wyjmiesz stacyjkę. Pozdrawiam.
Dzięki za szybką odpowiedź mam jednak jeszcze jedno pytanie czy po tym przewierceniu stacyjki przekrece kluczyk czy nie?? jutro postaram sie zdjac cala kierownice i jakims sciagaczem pozniej stacyjke z kolumny. najgorsze jest to, że nie wiem co jest w tej stacyjce czy cos urwali czy cos sie im zlamalo.
Zdejmij obudowe kierownicy i odepnij kostke stacyjki. Jak licznik zgasnie masz winowajce
pierwsze pytanie - z którego roku to audi jest. druga sprawa - w golfach też niby trzeba było zdjąć kierownicę, ale jak się dobrze pokombinowało, to licznik wychodził bez problemu. największym kłopotem było założenie wsunięcie po fakcie wtyczek...
mam pytanie do kogos kto cos takiego robił wczesniej mianowicie czy zdejmujac kolo kierowncy wystarczy odkrecic nakretke >? czy sa tam jakies jeszcze tajemnice ukryte ? czy wystarczy pociagnac kierwonice zeby zeszla ? a pozniej zakladajac wystarczy dokrecic ? i bedize trzymac ? bardoz bede wdzieczny za porade od kogos kto juz to robił Koło kierownicy...
1. Odepnij akumulator 2. Ustaw koła do jazdy na wprost - kierownica w poziomie 3. Odkręć poduszkę, wysuń do siebie i wypnij kostkę z poduszki 4. Odkręć kluczem nasadowym śrubę z wału kierownicy 5. Odpowiednio nagniatając i ciągnąc zdejmij kierownicę z wału. Montaż w odwrotnej kolejności.
Jak zdjąć kierownice w SEACIE dla wyczyszczenia styków kierunkowskazów. Seat Leon z 2008r. Kierunkowskaz lewy działa a jak przełączę na prawy to dalej działa tylko lewy. Do przeczyszczenia styków mam środek kontakt. Styki chcę przeczyścić sam ale nie wiem jak zdjąć kierownicę. Proszę uprzejmie o poradę.Z góry dziękuję.
Z tą Niemiecką Mz 301 jest problem. Niby to podobne do 251 także z plastikowym błotnikiem. Kupiłem do tego tylni uchwyt taki ekstra z 251 i lipa nie pasuje. Tureckie wersje też maja inną ramę jak to rozkminiałem. Części unikatowych dla tego modelu i wersji jest totalne zero, żeby dokupić braki. Mam jeszcze jedną ramę do 251 i na ostatnim zdjęciu można...
odłącz akumulator spal fajkę i do roboty
jak zdjac poduszke 4 ro ramienna kierownica w citroen berlingo 2003r jakis schemat czy zdjecia mile widziane gdzie i co podwazyc srubowkretem i na co uwazac..prosze o odpowiedzi konkretne bo potrzebuje wymienic przelacznik od kierunkowskazow bo nie da sie jezdzic z latajaca wajchą i wciaz migajace kierunki
Witam. To moje pierwsze auto dlatego proszę o wyrozumiałość. :) Chciałem zapytać jak ściągnąć kierownicę w Megane '97
Taa. Do zdjęcia: kierownica, obudowa kolumny, tuleja redukcyjna, rozpiąć przewody, odkręcić śrubę zrywalną /bezpiecznik/ zsunąć obudowę stacyjki. Mając ją na zewnątrz wiercisz w obudowie otwór 3mm /miejsce do odgadnięcia :D na podstawie nowego wkładu/. W otwór wkładasz drucik 3mm, wsadzasz kluczyk w stacyjkę i wyciągasz go z wkładem. Nowy wkład zatrzaśnie...
witam tak odkrec kierownice zdejmij przełonczniki i wyciagnij kierownice z drarzkiem bo nie wywiercisz otworu inaczej żeby wyciągnąć wkładkę.miałem gdzięś zdjęcie jak ten otwór wywiercić ale nie moe znalesć.jak znajde to dołonczę.
Błagam pomóżcie bo już mnie ręce bolą. Od wczoraj walczę z upratym kołem kierownicy które za żadne cuda nie chce zejść z kolumny kierowniczej. Najpierw 3h walczenia z śrubą mocującą bo ktoś dał całą śrubę kleju do gwintów a teraz to. Jakieś rady jak zdjąć? Ps nie ma możliwości użycia ściągacza
Dzięki za odpowiedź, do tego sterownika żeby się dostać trzeba zdjąć kierownicę i plastikową osłonę pod ?
Witam, może ktoś z was wie, jak mogę zdjąć kierownicę z hulajnogi Red Bull Racing 10, żeby nie uszkodzić kabli w środku kierownicy. Bo chcę zdjąć widełki i założyć zawieszenie. Z góry dziękuję.
Mniej więcej wiem już o co chodzi jutro napisze ja poszło .Dziękuje za pomoc :D
Tak, potrzebny jest długi torx, ale widziałem też w C podobne rozwiązanie jak w E, czyli sprężysty drut wokół tej metalowej osłony.
Poducha świeci bo pewnie taśmę ukręciłeś - gdy miałeś zdjętą kierownicę to taśma się ustawiła w złej pozycji a po założeniu się urwała. Wspomaganie nie działa bo pewnie nie włożyłeś bezpiecznika w odpowiednie gniazdo.
zadnych zatrzasków nie ma są śrubki na gwiazkę torx 15 i 20 Musisz odkręcić obudowę kolumny kierowniczej teraz nasz osłonę plastikowa licznika u góry sa 3 śrubki torx15 i od dołu 2 jak to odkręcisz możesz sie już dostać do śrubek licznika Z wyciągnięciem licznika jest mały problem wychodzi bez zdjęcia kierownicy tylko w jednej pozycji ale jesli chcesz...
Przedewszystkim to podpiecie pod komputer i ustalenie błędu. To co napisałeś to wskazuje na brak komunikacji kluczyka z immo. Może być to wtyczka przy kierownicy, czasami styki śniedzieją. Trzeba zdjąć obudowę kierownicy i przy stacyjce jest łączenie c pętlą.
Podczas jazdy przy skręcie w lewo notorycznie zapala się kontrolka ESP co skutkuje tym iż system ten nie działa na prostych kołach zdejmij kierownice i kręć delikatnie taśmą w lewo do lekkiego oporu żeby jej nie zerwać i potem w prawo, policz obroty od lewej do prawej, cofnij na środek i załóż kierownice, idę o zakład ze jest kierownica z taśmą o jeden...
Ściąga się w pierwszej kolejności przednią część (lakierowaną). O ile pamiętam jest tam 6 wkrętów + jeden wkręt od przodu na środku. Zaczepy plastików trzeba delikatnie i ostrożnie podważać wkrętakiem od strony otworu w plastikach przy manetkach. No i nie można zapomnieć odkręcić lusterek. Do odkręcenia tylnej części (czarnej) trzeba odkręcić trzy wkręty...
Siwus moglbys podac swoj numertelefonu na priv // albo gg ? Dodano po 22 jak zdjac ten modul pod kierownica ??
Najlepsze do tego jest coś o plaskim czole, np śrubokręt torx lub imbusowy, trzeba go wepchać równlegle do tarczy kierownicy.
Tam powinien chyba pasować imbus 5,5mm.
to niekoniecznie musi byc takie proste. wystarczy zdjac deske rozdzielcza (zdjac pokretla, wystarczy mocniej pociagnac, nad zegarami odkrecic dwie srubki, zdjac deske z zaczepow, jest ich chyba 8, odczepic wszystkie kable i gume nad kierownica, teraz dopiero deska jest ostatecznie wymontowana) wymontowac zegarek i sprawdzic czy dioda swieci. mozna to...
Dzień dobry kupiłem ostatnio we polo 1.0 i próbuje zdjąć kierownicę ale nwm jak jest to model z 1997 bez airbag
Dolnej nie zdejmiesz bez zdjęcia kierownicy, a kostkę z pod deski wymienisz
Witam, krotkie pytanko, moze ktos juz to przerabial.. Jak bezpiecznie zdjac polke pod kierownica w wersji z klimatyzacja . Doszukalem sie 6 poukrywanych torksikow, ale calosc trzyma sie nadal na przewodach: nawiew od klimatyzowanego schowka (strona lewa), sterowanie swiatlami oraz wtyczka od polaczenia z VAG. Jest tam troche malo miejsca na reke i trzeba...
Czujnik jest pod kierownicą Dodano po 6 Zdjąłem kierownicę i ustawiłem taśmę na 0
Żeby zdemontować przełącznik trzeba wyjąć poduszkę, zdjąć kierownicę. Trochę roboty jest. Decyzję musisz podjąć sam.
Musisz zdemontować i rozebrać całą przekładnię, luz łożysk na wałku kierownicy regulowany jest podkładkami. Oczywiście kierownicę też trzeba zdjąć i kręcąc wałkiem kierownicy wysunie się on z obudowy.
Witam .. Najpierw odłącz akumulator bo jak przypadkowo włączysz zapłon bez poduchy to ci załapie błąd ... Potem wykręcasz dwie śruby torx 30 po obu stronach kierownicy z tyłu (te od poduchy ) ..Demontujesz poduchę . Odpinasz wtyczkę poduchy .. Odbezpieczasz zabezpieczenie , odkręcasz kierownicę , poklepując z prawej i lewej , ciągnąc mocno do siebie...
Tak. Zdejmiesz plastiki pod kierownicą i przy tunelu, dwie obejmy i wychodzi. Zamawiaj od razu drugą szkoda czasu na płukanie i tak nie pomoże ;)
Zdejmij obudowę kierownicy i zewrzyj przewody omijając kostkę. Dodano po 4 Może być nie tęgi elektromagnes ,podając prąd bezpośrednio może działać ze stacyjki może być lekki spadek napięcia i zaczynają się schody.
Natnij nożem ząbki na obudowie , zrzuć ją i pokręć zębatkami silniczka tak aby się odblokowała kierownica . :D Następnie pokręć resztą śruby od strony gwintu kombinerkami albo palcami przed uprzednim zluzowaniem śrubu za pomocą energicznego ruszania całą blokadą . :D śruba najczęściej sama sie luzuje ( jest przykręcona małym momentem) Tylko uważaj na...
Na poczatek ogledziny i diagnoza. Zdejmij kierownice, poodpinaj przelacznik zespolony, zdejmij go, zamontuj kierownice i sprawdz czy kreci sie normalnie.
Z tyłu kierownicy masz dwa otwory -wkładasz śrubokręt i ''na zewnątrz ciągniesz'' odginając spręzynę zabezpieczającą najpierw jedną potem drugą.WAŻNE-AKUMULATOR ODŁĄCZONY -KLEMA MINUSOWA I KOŁA DO JAZDY NA WPROST PRZED ZDJĘCIEM KIEROWNICY.(żeby nie płacić frycowego za taśme airbagu)
Musisz zdjąć kierownice.
od spodu masz 3 śrubki i od czoła 2 ( po jednej z każdej strony kierownicy ) Pamiętaj że to francuz i że wszystkie takie śrubki to torx. Po zdjęciu osłon kierownicy są dwie śrubki od przełącznika. odpinasz kostkę i po problemie. Możliwe że nie do końca pamiętam jak to tam było bo safranki nie mam już 5 lat ale jeśli mnie pamięć nie zawodzi to włąsnie...
absolutnie nie igneruj w ten uklad, kolego jezeli sam tego nie zrobiles-wymiany to nie krec juz galkami, pomocna jest tu miara przed zdjeciem i po a takze bez geometrii na oko!!!, odleglosc miedzy kolami mierzona od srodka i to jest pol srodek(ja tego nie stosuje, ale na dojazd na sprzet diagnostyczny mozna sprawdzic),plaskim wkretakiem zdjac emblemat...
Wstaw jakieś zdjęcia.
mam ten sam problem w swoim samochodzie Punto II niedawno doszedłem do przekaźnika (jest umieszczony na przełączniku wycieraczek) trzeba zdjąć kierownice i przełącznik wraz z płytką u mnie czyszczenie przekaźnika nic nie dało ale różnie bywa trzeba tylko uważać aby przy zdjętej kierownicy nie włączyć zapłonu bo nastąpi zablokowanie poduszki powietrznej...
Możesz albo zdjąć kierownice i całą stacyjkę, albo wykręcić całą kolumnę, albo się pogimnastykować i lekko wygiętym śrubokrętem dojdziesz do tej jednej, małej, paskudnej śrubki która trzyma tą kostkę.
Cześć, wiecie może jak założyć tą sprężynę na zdjęciu? Kierownica to Tracer Roadster 4in1. Prosiłbym o zaznaczenie gdzie który koniec sprężyny ma być zaczepiony. Dzięki za odpowiedź. 😃 https://obrazki.elektroda.pl/9995695000_... https://obrazki.elektroda.pl/9398843700_...
bez zdjęcia kierownicy napewno nie da rade Nie wiem jaki to sejak (900 czy 1100) ale to chyba bez różnicy i w 900 bez problemu daje radę bez zdejmowania kierownicy.
Dopiero miałem to samo, trzeba wymienić kostkę stacyjki. Robota jest dość prosta trzeba zdjąć kierownicę. W kostce sypie się od tarcia jakiś proszek
Zdejmij kierownicę, osłonę kolumny i osłonę nad pedałami i sprawdź wiązkę. Inaczej tego nie sprawdzisz. Możesz zacząć od osłony nad pedałami.
ten drut jest sprężynujący i trzyma poduszkę musisz wsadzić w dziurę coś i go nacisnąć i poduszka wyjdzie tak samo jak w citroenie
zrób zdjecie jak zdejmiesz kierownice i przeslij fotke
Po pierwsze to popraw ortografię i stylistykę, bo słabo się czyta takie posty. Po drugie to mi to wygląda na uaktywnienie się nieużywanego odcięcia po wymianie akumulatora. Zdejmij plastiki pod kierownicą i poszukaj obcych instalacji.
Dodam jeszcze, że podczas regulacji kierownicy góra-dół światła się uruchomiły i jak na razie świecą. Mam jeszcze pytanie czy aby wymienić manetkę należy zdjąć kierownice, i skąd idzie plus zasilania na kontrolkę świateł mijania?
Wiem, że zabieram czas, ale może jakaś podpowiedź z Pana strony jak się do nie dobrać od dołu żeby całej nie rozkręcać? Jak zdjąć kolumnę kierownicy czy zdejmować wszystko od koła?
Nie bawiłbym się w takie manewry... Lepiej zdjąć kierownicę, odkręcić całą stacyjkę, wyjąć zabezpieczenie z wkładki i ją wymienić. A przede wszystkim napisz w jakim samochodzie chcesz to zrobić.
Problem rozwiązałem. Wystarczyło zdjąć kierownicę odłączyć złączki i potem spowrotem wszystko zmontować. Pisałem też o tym w tym temacie : https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Nie grzeb auta. Zdejmij osłonę kolumny kierownicy, wyjmij przełącznik kierunkowskazów, rozbierz go i na pewno znajdziesz usterkę. Obstawiam pierwszy z brzegu. Do naprawy pottzebna grubsza igła do usunięcia pozostałości i jakaś cienka, tępa blaszka żeby naprawić. Trochę zagadka ale żebyś zaoszczędził parę ładnych stówek to musisz pogłówkować. Jesteś...
Ty napraw ori kolumne to będzie się kręciło lżej. Conajmniej nie masz oleju w swojej oryginalnej. Brak smarowania mogło doprowadzić do tego że rozsypało się prawdopodobnie łożysko na wałku koła kierownicy dlatego się teraz blokuje. W oryginalnej kolumnie z c-360 jest mała wada. Przez ten jej fabryczny wziernik jak dolejesz oleju do pełna to zdaje się...
Prawdopodobnie trzeba zdjąć kierownicę.
Jak dobrze spojrzysz pod osłonę kierownicy to zobaczysz. Musisz użyć klucza nasadowego z przedłużka. Aby zdjąć całkiem osłonę trzeba odkręcić kierownicę. Jak masz oryginalnie zamontowaną stacyjkę to nie odkręcisz zwykłym kluczem :-) Ja odkręcałem punktakiem bo śruby nie miały łbów...
musisz zdjąć kierownice są 2 sprężynki jedna musiała się wysunąć
Tam jest słaba manetka przy kierownicy od świateł. Niestety wymiana to zdjęcie kierownicy taśmy AIR BAG oraz kompletnych osłon. Jak Blinda działa to 100 % manetka. Tylko kup używkę a nie zmienniki.
Dzięki za pomoc. A czy poradzę sobie sam z wymianą lub czyszczeniem manetki? Czy to wyższa szkoła jazdy? CZy do wymiany manetki trzeba zdjąć kierownicę i air bag?
Z tego zdjęcia Ci nie powiem. Gdzie się kończą te przewody? Te przewody idą do gniazda out baterii. Po podłączeniu bateri z sterownikiem się zawierają i bat podaje prąd. Bardziej zabezpieczenie... Finalowo i tak Gniazda w sterowniku i bateri wywaliłem bo od drgań się przepalaly (pakiet wymienny) porządnie przylutowałem. Dodano po 3 Należy oddzielić...
trzeba zdjąć kierownicę plastiki i przystąpić do wyrywania stacyjki bez kluczyka nie będzie to łatwe robiłem to nie dawno ale ze względu na koszt nowej stacyjki zamontowałem stacyjkę bez blokady od żuka
Ten filmik widziałem ale jak zdjąć kierownicę jak się zablokowała nie mogę jej przekręcić
Trzeba, dla ułatwienia sobie pracy. Co za problem zdjąć kierownicę - jedna śrubka?
Kierownica ma 900 stopni skrętu? Bo jak nie, to jest powód i jaki dokładny to jest model kierownicy lub chociaż zdjęcie jej wyglądu.
Chodzi o osłonę licznika, jak rozumiem? Musi Kolega wyjąć zaślepkę obok włącznika świateł, włącznik świateł oraz zaślepkę po prawej stronie licznika lub włącznik grzania siedzeń - jeśli jest. Ukażą się wówczas dwa wkręty trzymające osłonę licznika. potem już tylko trzyma się na zatrzaskach w górnych rogach osłony.
Tylko nie mówcie że trzeba zdjąć kierownicę by kostkę wydobyć.😒 Niestety Musisz zdemontować stacyjkę inaczej nie dojdziesz do śrubki która trzyma kostkę. Miłej pracy życzę :)
Zdejmij kierownicę, plastiki od kolumny i będziesz widział jak poskładać regulację, zależy coś tam porozbierał bo mało opisałeś.
Dziwnie wygląda, to zdjęcie. Kierownica też jak skrzywiona wygląda.
Tak jak ktoś powiedział szpeci ta taśma. Zrób zdjęcie kierownicy z góry. 7Ah to trochę mało.
Styki od przelącznika znajdują sie przy kierownicy. Zeby je dokładnie wyczyścic trzeba zdjąc kierownicę.
Miały być zdjęcia obu stron i opisy gdzie co podłączone do danego złącza (podałem przykłady). No i postaraj się zrobić ostre zdjęcia.
zdjac panel zdjac monitor zdjac pokrywe
zmiennym kątem wyprzedzenia bezawaryjna pralka wymienne łożyska avensis funkcja radio
toshiba firmware update wyłacznik krzyżowy
Ploter Graphtec, Summa, Roland nie rejestruje znaczników ARMS/OPOS i nie tnie – przyczyny i diagnostyka Zamienniki tranzystora BD139 – BD237, BD441, MJE340, TIP31C, parametry, pin-out