silnik wentylatora jest mocowany do chłodnicy śrubami przelotowymi ,są to śruby stalowe i rdzewiejąc rozpychają się tak że robią dzióre w chłodnicy ,żeby się do nich dostać musisz zdjąć zderzak
Mam problem z wyjeciem reflektora w Astrze II, widze ze prawdopodobnie trzeba zdjac przedni zderzak ale nie bardzo wiem jak sie do tego zabrac? Poza tym co moze byc powodem ze nie dziala regulacja wysokosci reflektora, a lustro w reflektorze mozna swobodnie poruszyc reka?
...a działa Ci elektryczna regulacji wysokości wiązki w obydwu lampach? Żarówkę się wkłada i przekręca aż zaskoczy (ok 20*). Włożyć da się ją tylko w jednej pozycji. W zamiennikach musiałem lekko odgiąć blaszki bo nie dało się przekręcić oprawki za zatrzask. W razie czego te lampy się łatwo demontuje (choć trzeba zdjąć zderzak).
ok, zacznę od 1,2W. W tym modelu z klimatyzacją trzeba zdjąć zderzak i odsunąć obie chłodnice do przodu. Znalazłem schemat z astry G i jest rezystor + równolegle rezystor z LED wskaźnika
Temat do zamknięcia - czujnik w Interkulerze - trzeba zdjąć zderzak - wysunąć do góry delikatnie chłodnicę i mamy dostęp do czujnika. Pozdrawiam
Jak oglądam filmiki na YT to nie jest tak różowo, tam rozbierają cały zderzak i chłodnice. To jest YT. Ja nie rozbieram. Zdjęcie zderzaka to z 10 min. :D
Witam mam problem znalazłem wiszący kabel i mam pytanie z której wtyczki mógł wypaść. Kabel znajduje się z przodu między zderzakiem na chłodnicą po prawej stronie . dołączam zdjęcie kabel zaznaczony na żółto. Zdjęcie z forum.
czujnik który siedzi pomiędzy kolektorem dolotowym paliwa a paskiem rozrządu -wkręca go się od góry mogę zamieścić zdjęcie ale jutro. żeby dostać się do tego sterownika czy trzeba ściągnąć zderzak,jak on wygląda ,trzeba go wymienić ?koszt około?pozdrawiam
Dzięki za podpowiedź, a falowanie obrotów to nie tylko SCV, ale także wina zepsutego sterownika ECU. Jak masz falowanie spowodowane SCV, to samochód ma często problemy z odpalaniem i nie trzyma obrotów po och spadku, np. przy dojeżdżaniu do skrzyżowań. Druga sprawa, w 10min sprawdzić wiązkę, ok, może w starszej Astrze, gdzie sterownik był na silniku....
Gdzie jest pompka to doskonale wiem. Pytałem o jakiś prosty sposób żeby się do niej dostać. Czy wystarczy zdjąć nadkole czy trzeba zdejmować zderzak ? To chyba nie kosztuje wiele wysiłku kogoś kto wie jak to zrobić. Odrobina kultury jeszcze nikomu nie zaszkodziła.
Dobra idę zobaczę co i jak i sprawdzę czy jest instalacja do halogenów. Dodano po 1 tak to wygląda Udało mi się zdjąć zderzak i nie ma instalacji do halogenów jednak kabelek który widziałem był do czujnika temperatury którego nie było ale wziąłem go od tamtej astry dlatego wisi na zdjęciu ale w końcu widać poprawną temperaturę. Mam halogeny z mocowaniami...
Posiadam Opla Astrę r. 1994 , mam problem z wyciągnięciem przedniej lampy. Nie wiem czy muszę zdjąć zderzak , ale to przecież bez sensu byłoby ! Po odkręceniu 3 śrub nie mogę wyciągnąć lampy , może wie ktoś jak to zrobić. Chciałem kupić sobie wszystkie nowe żarówki aby ładnie ,dobrze świeciły , a to jest moje pierwsze auto i dopiero się uczę wszystkiego...
Co z tym może być związane, gdzie konkretnie się wybrać http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... str. 27 co sprawdzić Wykonać diagnostykę zdjąć przedni zderzak, dokładnie przeglądnąć wszystkie wtyki wiązki modułu chłodzenia Otworzyć obudowę modułu sterownika wentylatorów - wylać wodę ze środka ... auto zgasło na środku drogi Sprawdzić wszystkie...
W astrze F w wersji z klimą są dwa wentylatory. Jeden normalnie za chłodnicą a drugi przed skraplaczem (chłodnica) klimatyzacji. Ma ktoś pomysł jak go wymontować najłatwiej ? Wyciągnąć chłodnice i odchylić skraplacz czy może lepiej zdjąć zderzak ? Wentylator nie jest spalony, ale ma duże opory ruchu, chyba łożyska przytarte. Widze że jest rozbieralny....
Nie kombinujcie ludzie, kupiłem używkę z wiązką i modułem na allegro za 170 pln, wyczyściłem, pomalowałem hameraidem, wszystko pasowało idealnie (bez podcinania zderzaka i wiercenia otworów) zdjąłem tylne wzmocnienie w jego miejsce przykręciłem mocowanie haka, podpiąłem moduł i wszystko gra, potem w systemie zaznaczyłem że hak występuje, włączyła się...
Odpowiadam dla potomnych: A.Winny okazał się sterownik ECM pod lewą lampą przód numer 24410130, CJ 4401. Z braku motywacji do jego rozbierania, kupiłem zamiennik z tym samym alpha code tj. CJ 0400, czyli rok starszy. Zaryzykowałem, ponieważ nie wiedziałem jak to 'zagra'. B.Przejechałem 50km. Jak dotąd wszystko w porządku. Pojawiły się dodatkowe błędy...
Problem polegał na sprawdzeniu czy moja Astra I jest przystosowana do wyświetlania temperatury zewnętrznej. Wyświetlacz mam typu TID czyli trzyczęsciowy, na prawym polu wyświetlał stale --,--°C. Ludzie różnie mówili, jak wyświetla to jest tylko uszkodzony/urwany, albo wyświetlacz w ogóle nie przystosowany i już. Chodziłem koło tematu ze 3 miesiące,...
Nie mam sterownika STAG więc AFR mogę podać jedynie z przeliczenia napięcia na sondzie na LPG. Na wstępie - mam przydławiony wlot powietrza taśmą o ok 1/4 inaczej ciężko wyregulować mieszankę. Rura jest zdjęta z chwytacza powietrza pod zderzakiem przednim. Wlot bezpośredni do filtra powietrza to 75mm -duuużo więc dałem kolanko i powietrze bierze z góry...
zdjąć zderzak zdjąć zderzak astra zdjąć zderzak tylny
sterownik dogrzewacza laptop wyłączać chwila nissan qashqai zasila
kalibracja omomierza zmiana ustroju
Samochód nie reaguje na kluczyk, akumulator OK Napis "Nou USB" na DVD - co oznacza?