Nie chcę przywalić tak żeby mi obudowa plastykowa pękła. Nie pęknie, prędzej oś się wygnie. Nakrętka na oś i trzeba dobrze pier^#$% Zbiornik połóż na jakiś klockach czy czymś, tak by bęben wisiał w powietrzu.
Tu masz rozrysowany hamulec http://obrazki.elektroda.net/70_12369024...
Wyjmujesz poloske, poluzowujesz hamulec tak zeby sie kolo krecilo, odkrecasz nakretke piasty, wyjmujesz lozysko stozkowe i sciagasz piastobeben. Proszę natychmiast poprawić pisownię, użyj przycisku "pisownia", pamiętaj o wielkich literach oraz znakach interpunkcyjnych. Nie kasować wpisów moderacyjnych.
Miałem podobny przypadek w megance. W ASO stwierdzili, że padnięty jest czujnik ABS-u lewy tył i też bym tak zrobił jak kolega, ale miałem problem ze zdjęciem bębna hamulcowego. Przy okazji obejrzałem sobie wizualnie przód i okazało się, że z przodu na obydwóch kołach były pęknięte koronki ABS-u. Więc kupiłem takie i wymieniłem. Przy ich wymianie okazało...
Pod osłoną (dekielkiem) na czopie zwrotnicy jest centralna nakrętką która ściska łożyska przez co kasuje się luz na tych łożyskach . Bęben jest też piastą (łożyska są montowane bezpośrednio w bębnie) . WAŻNE ---- jedna nakrętka ma lewy gwint (ta z nacięciami po obwodzie) . Nakrętki są w zasadzie jednorazowe , zabezpiecza się je przez sklepanie kołnierza...
Bęben powinien zsunąć się się normalnie, ale najprawdopodobniej trzymają okładziny hamulcowe. Na zdjęciach widoczne są 4 otwory. 2 z nich te większe są przeznaczone pod śrubę "kotwiczącą" bęben. Problem ze ściągnięciem bębna wynika tylko i wyłącznie z 2ch powodów. 1. Trzymają okładziny hamulcowe. 2. W bębnie "podtarła" się bieżnia hamująca i patrz pkt1....
Gwint jest prawy. Najlepiej zrobić klucz nasadowy np. z rurki, taki długi aby wystawał z bębna. Jedna osoba trzyma bęben a druga odkręca śrubę. Po odkręceniu nakrętki są problemy ze zdjęciem bębna, jest on ciasno włożony na kwadratową oś.
Piszczenie może występować jeszcze na uszczelniaczach wywoływaczki. Jak wyjmiesz układ bębna, zdejmij bęben i pokręć wywoływaczką i bębnem i będzie słychać który element piszczy.
http://obrazki.elektroda.pl/1562996000_1... http://obrazki.elektroda.pl/1018934700_1... http://obrazki.elektroda.pl/5232821000_1... Musisz pokręcić kółkiem samoregulatora zaznaczonym na zdjęciach.
W tej wersji wynika z rysunku że nie ma potrzeby wyjmowania zbiornika (są zdejmowane boczne osłony) są 2 łożyskowania (firma nie przewiduje naprawy tylko wymianę, ale można) po stronie kola pasowego odkręcić śrubę zdjąć koło odkręcić śruby mocujące łożyskowanie zdjąć łożyskowanie przełożyć uszczelkę łożyskowanie zbiornik na nowe łożyskowanie i zamontować...
Cześć! to jest pralka ze zbiornikiem ze stali nierdzewnej?? czy z plastikowym.? w przypadku stalowego zbiornika to śruby odkształcają zbiornik zaginając go do środka w głąb otworu (robi się lej) musisz go w miarę sensownie wyprostować, później bierzesz płaski śrubokręt ok 3-4 mm szeroki (w miar dobrej jakości nie za 5zł) i wbijasz miedzy krzyżak a krawędź...
Trzeba zdjąć bęben i dokonać szczegółowych oględzin.
Zdjąłem szczękotrzymacz i pod nim jest 2 zabezpieczenie.
Zdejmiesz bęben - zobaczysz. Ale wg mnie nic złego nie powinno się stać.
Podobny temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic24...
Linka od ręcznego złapała, najlepiej wymienić, przy okazji zdjąć bębny i przejrzeć szczęki.
Po pierwsze wyczyść te piasty. Na zdjęciach nie widać stanu linek, a jedynie to, że obie cofają sie do końca. Widać to po tym, że ramie hamulca recznego opiera sie o szczęke na ograniczniku. Teraz zakładaj bębny i przez otwór na śrube koła reguluj szczętki tak zeby staneły bębny. Potem lekko cofnij. Czy linki są sprawne przekonasz się jak na zdjętych...
A nie możesz na zdjętych bębnach sprawdzić i porównać jak pracują cylinderki na obu kolach?Skoro ręczny dobrze hamuje to sprawdż jak pracują cylinderki.
Po odkręceniu tej nakrętki z góry nadal nie da rady zdjąć bębna
Witam Kolega ociz ma rację , jeśli wszystko wygląda jak nowe to cyinderki "zamarznięte" Zdejmij bęben i sprawdź stan cylinderków czy nie są zapieczone bo z opisu wynika że tak
V-ring wklejamy płaską stroną do bębna wcześniej należy ten rowek dokładnie oczyścić bo tam będzie bardzo dużo kamienia,później silikon i dokładnie wkleić w ten rowek. Powodzenia.
Mam jednak problem. Nie mogę zdjąć bębna z łożysk i jeszcze nie wymieniłem łożysk. Czy popsikać WD 40? Nakrętka na ośkę i dobry, co najmniej trzykilowy młotek.
Porada dotyczy sytuacji kiedy nie można zdjąć bębna. A u ciebie masz wszystko na wierzchu. Tutaj odciągasz zapadkę (ta napinana sprężyną) i przesuwasz krzywką ile potrzebujesz a następnie zwalniasz zapadkę. Tak ustawione montujesz z wyluzowaną linką. Po zamontowaniu bębna używasz mechanizmu nożnego aż nastąpi samoustwienie regulatora. Linkę regulujesz...
W środku bębna jest czop z łożyskiem. Przykryty jest stalową pokrywką. Odkręcasz ją, potem zawleczka i nakrętka chyba 32mm. Następnie bęben do dołu i całość schodzi. Potem masz wszystko na wierzchu.
Linka blokuje się często w przelotkach na tylnej belce.
Zamknij bęben, obróć go o 180 stopni, wtedy gdy mieszacz bębna będziesz miał na górze zobaczysz, które zaczepy (ewentualnie 1 wkręt) go trzymają do bębna. Jak go zdejmiesz, wpadnie do bębna, obrócisz bęben ponownie o 180 stopni otworzysz go i będziesz miał dostęp do filtra.
Bęben i tulejka nie są uparte tylko pewnie z chodzą w drugą stronę :D
Tu masz opis http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Nie wiem kolego jak tam robisz, ale przejrzałem jeszcze raz na zdjęcie i jeśli po zdjęciu bębny nadal linka ręcznego jest zaciągnięta to jest źle i to widać na zdjęciu, że linka ręcznego jest naciągnięta. Spróbuj popuścić hamulec ręczny na lince i kilka razy naciśnij pedał hamulca co powinno się wyregulować i dopiero po tym można linkę naciągnąć.
Właśnie nie mogę zdjąć pokrywy bębna. Tak mocno siedzi, że nawet na milimetr nie ruszyło.
W pralkach Samsung zdarzają się pęknięcia krzyżaka bębna. Musiałbyś zdjąć pasek i sprawdzić czy bęben nie ma wyczuwalnego delikatnego luzu.
Zdjęcie z takim numerem sterownika zamieściłeś więc już nic nie rozumiem. To Twoje zdjęcie.
Nie czekaj na obserwację zbiorniczka, tylko zdejmij bęben i popatrz na stan cylinderka.
Miałem właśnie ten sam problem w Electroluxie. Solidne walenie pomogło ale niestety wewnętrzne łożysko wyszło razem z osią bębna i przy okazji wyrwało kawałek plastiku dookoła gniazda łożyska. Teraz mam problem ze zdjęciem tego łożyska z wałka. Zobaczymy jak się to skończy. A Tobie udało się w końcu wybić ten bęben?
witam zdejmij tylne bębny masz wyciek na cylinderkach pozdro T
Widziałeś jak wyglądają te hamulce bębnowe i jaka jest ich zasada działania? Jeżeli masz odpowietrzone przwidłowo, to rozbierz je /zdejmij bęben/, ogarnij na jakiej zasadzie działają i będziesz wiedział dlaczego pedał "wpada. Od rzau Ci podpowiem- samoregulatory zablokowane i szczęki mają "za daleko" do bębna. Dlatego musisz dwa razy "sztachnąć". Ale...
Witajcie mam pytanie odnośnie zdejmowania i zakładania bębna hamulcowego a wymienialiśmy łożysko osi i przy hamulcach nic nie robiliśmy nawet szczęk nie zdejmowaliśmy bo po nowym założeniu bębna i jeździe testowej ściąga samochód a wcześniej było wszystko ok i pytanie czy przed zdjęciem znaczycie bęben hamulcowy że musi wrócić na to samo miejsce ma...
M10, 25mm, łeb stożkowy, gniazdo torx lub imbus. Jest ogień :) Zdemontowałem ją dziś prawie do końca. Oto ciekawsze dla mnie spostrzeżenia (lub być może błędy w opinii specjalistów), ale może komuś w przyszłości te uwagi się przydadzą: 1) Miałem problem ze zdjęciem bębna. Na filmach widziałem, że nierzadko zdejmują cały bęben zawieszony na sprężynach...
Po pierwsze czym niby nasmarowałeś bęben. Po drugie czy opróżniłeś zbiorniki w bębnach na zużyty toner. Obrazy na bębnach wskazują na to że albo zbiorniki na zużyty toner są pełne albo listwy bębna są w kiepskim stanie. Smarowane oczywiście były tylko koła zębate od mechanizmu mieszadła od zużytego toneru. Niektórzy tak robią, niektórzy nie - nie wnikam...
Witam, W pralce Hotpoint Ariston WMSD 723 poszło łożysko, mąż próbował zdemontować bęben, jednak jest problem ze zdjęciem tych kamieni na bębnie, są zamontowane na jakieś sprężyny, a nie na śruby. Ktoś może się spotkał z czymś takim i wie jak to wykręcić? Pozdrawiam
Zdejmij beben,pomaluj kredą szczeki z kazdej strony i załóz beben moze bedzie widac gdzie co trze.A jak zakładasz beben to w miare lekko wchodzi i obraca sie lekko w miare?Wyglada to na jakis felerny zestaw który kupiłes.Odłacz przewód hamulcowy zaslep go porzadnie,i pojezdzij troche i zobacz czy sie grzeje beben
Obudowa przekładni nie jest zgrzewana. To co rozwierciłeś to były bolce ustalające położenie obu części obudowy względem siebie. Sprawdzałeś czy urządzenie zwałniające hamulec bębna jest sprawne ? Działa ono tylko podczas wirowania. Może odpięła się linka idąca z niego do dźwigni hamulca ? Na osi od strony koła pasowego, jest sprężyna z cienkiego drutu...
Zdejmij bębny i zobacz jak wyglądają ślady na szczekach. Czy pracowały całą powierzchnią czy tylko częścią. Coś mi się kojarzy sprzed lat, nie pamiętam tylko czy merc czy beemka. Były dwie średnice szczęk. Różnica rzędu 2mm, trw nie pasowało za to najtańsze ABE z intercarsu hamowało jak wściekłe. Zmierz dokładnie średnicę bębna i faktyczną średnicę...
Popuść linkę wyreguluj szczęki naciąg linkę ,a ręczny na pewno będzie. W jaki sposób ma wyregulować te szczęki? Zdejmij bębny. Zmierz ich średnicę. Zobacz w jakim położeniu jest klin samoregulatora. Możesz to ocenić przez otwor śruby kola. Spręzyna ściągająca klin złożona - klin rozpiera na max i odwrotnie. To na początek.
Odkręcić śruby i podważając z dwóch stron tuleję zdjąć ją, ewentualnie lekko uderzając dookoła młotkiem.Przed zdjęciem dobrze jest zruszyć wałek bębna lekko wbijając go do środka,oczywiście delikatnie i przez jakąś nakładkę ochronną.
Rant wewnętrzny bębna daje taki efekt. Zrób zdjęcie powierzchni bębna w środku i pokaż.
Kto wie co tam jeszcze innego skopane takim wiekowym wozie. Trzeba sprawdzić co do wymiany a potem to naprawić. Zdejmij chociaż bębny(jak to bębnowy) i sprawdź stan hamulców. Może już reg. wysunięty do końca a szczęki w płynie?
To jest samoregulator, więc jak sama nazwa wskazuje jeśli nie jest przekorodowany, to... sam się wyreguluje. Regulowanie go na wciśniętym hamulcu roboczym nie ma najmniejszego sensu. Jak chcesz go wstępnie wyregulować, to tak, żeby na luźnej lince i nie wciśniętym hamulcu, szczęki ledwo co ocierały o bęben. Jak nie masz rantu na bębnach to możesz regulować...
Sprawdź wpust ustalający koła magnesowego. Powodem może być uszkodzenie zapłonu, konkretnie przesunięcie punktu powstania iskry. Jeżeli po zdjęciu osłony, bęben sprzęgła zostaje na osi wału, to jest on przykręcony śrubą, którą odkręca się przez otwór na linkę napędową.
Te śruby blokują amortyzujące zawieszenie bębna . Nic się nie stało. Tylko gdyby doszło do wirowania to pralka skakała by po łazience.
Cześć. Z kołem pasowym bębna nie powinno być problemu ,po odkręceniu śruby mocującej powinno zejść bezproblemowo.Trudniejsze jest zdjęcie koła pasowego z silnika , Trzeba wymontować silnik z pralki i bawić się ze zdjęciem koła na prasie.
Hamulec ręczny jest szczękowy, pewnie odkleiła się szczęka i blokuje. Trzeba zdjąć tarczo-bębny i zobaczyć. Budowa prosta jak konstrukcja cepa.
Przede wszystkim oczyść ze smaru zębatkę może tak coś będzie widoczne. Szukaj szczelin łączeniowych.
Nie bardzo rozumiem, co masz na myśli pisząc o wyskrobywaniu bębna od wewnątrz. Prwdę mówiąc jeśli masz zniszczone plastikowe gniazdo łożyska, to nie pozostaje Ci nic innego jak wymiana zbiornika i gniazda z łożyskiem. ....... Gniazdo jest przykręcone do bębna śrubą. Odkręć ją. Następnie mocno pociągnij za plastik, który został "przyklejony" do bębna....
Ja na twoim miejscu popróbowałbym. Serwisy bardzo golą kieszeń, a roboty jest na dwie godzinki jak na amatora. Powodzenia.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic22... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic47... Powodzenia :D
To jest chyba oderwane od bębna. Masz zdjęcie bębna?
witam miałem Punto i miałem problem z ręczym! piszesz że wymieniłeś szczęki a czy to były same szczęki czy komplet ze spreżynkami i zestawem małych zebatek ktore regulują też naciąg ręcznego?jak popuścisz linki to po zdjęciu bębna lub przez otwór od śruby możesz przestawić te zębatki względem siebie za pomocą srubokretu no chyba że masz te zębatki stare...
Witam! Ze zdjęcia wynikaoby że bęben do wymiany. Zdjęcie trochę słabej jakości. Przy okazji wymień listwę bębna. Te części wymienia się zazwyczaj razem. Ale zanim wymienisz bęben i listwę przeczyść szybę lasera. Może to pomoże, czasami jest tam tonet i powstają białe paski. Pozdrawiam i mam nadzieję że pomogłem.
Zdjęcie mojej płyty nic nie pomoże. Mi pomoże.
Zdejmij pasek i pokręć bębnem. Jak "szura" - to łożyska. Filmik sobie daruj!
Prawie nic nie widać na tym zdjęciu. Zamień bębny np z Cyanem i zrób wydruki jeżeli masz taką możliwość. Listwę jak wyczyściłeś to przesmarowałeś lekko tonerem czy na sucho złożyłeś? Wałek ładujący (ten czarny) czysty? Do powierzchni bębna nic się nie przykleiło?
Witam.Na początek zdejmij górną pokrywę ,przechyl lekko pralkę do tyłu.Zbiornik się cofnie,będzie luz.Można odkręcić 3śruby przeciwwagi i ją wyjąć,ostrożnie-jest ciężka.Potem odkręcasz drut mocujący fartuch,sprawdż jak jest ustawiony,powodzenia!
Rady w stylu "masz Google... " mogłeś sobie podarować. Co do pilarki to najczęstszym powodem jest rozszczelnienie wężyka łączącego zbiornik oleju z pompą. Znajdziesz go pod spodem pilarki niestety zakryty dolną częścią pałąka (jedyny czarny element z tej strony). Jeśli chcesz sprawdzić przed rozebraniem to zdemontuj prowadnicę, i wstrzyknij kilka kropel...
Pralka nalewa za dużo wody do bębna, w pewnym momencie zaczyna wypływać woda (w trakcie nabierania) poprzez szufladę (bez żadnych błędów na wyświetlaczu). Pralka jest z 2004r. uznałem, że za bezproblemowe działanie należy się jej czyszczenie :) No i rozkręciłem co się da, łącznie z wyjęciem bębna, zdjęciem fartucha, itp wymyłem wszystko (wężyk hydrostatu...
Jest to doskonała pralka - w swojej działalności nie spotkałem klienta który byłby niezadowolony z efektu jej prania. Miała w zasadzie dwie słabe strony: nieszczęsny gear mechanizm, którego awaria (pęknięcie sprężyny wewnątrz mechanizmu) powodowała opisane powyżej złe obracanie w jedną stronę, oraz pompkę wylewającą, w pierwszych wykonaniach bez filtra...
Możliwe że ma opory,bęben po zdjęciu paska napędu kręci się bez oporów? Bęben zawieszony na swoich miejscach? Sprawdź opór przy obrocie bębna w pierwszej kolejności,później sprawdź szczotki jeśli silnik szczotkowy
W tej maszynie trzeba wymontować (wyjąć) cały zespół piorący, ponieważ uszczelniacz jest montowany od wewnątrz zbiornika. A tuleję trzeba zdjąć, idzie opornie bo wałek ma jednakowy wymiar na całej długości.
Wymieniłem grzałkę. W tym modelu aby to zrobić trzeba zdjąć przednią ściankę czyli także fartuch z bębna. Ze zdjęciem nie było problemu - poluzowałem wkręt obejmy i łatwo się zsunęło. Teraz męczę się z założeniem fartucha. Czy może ktoś podpowie jak to należy fachowo zrobić? Obejma z drutu, nawet jeśli jest maksymalnie ściągnięta ma większą średnicę...
Również dziękuje, odkurzacz znowu działa, co prawda przewód nie zwija sie do końca ale trudno. Jak znowu urnie sie czerwony kabel, bo ten moment z lutowaniem jest moim zdaniem najbardziej zawodny, wyrzuce mechanizm zwijacza i zalaczeniu przewód zasilajacy bezpośrednio. Odkurzacz jest odkurzaczem, a nie zwijaczem ostatecznie. Całość zabrała mi prawie...
Odkręc tylną osłonę koła pasowego i zdejmij pasek napędowy bębna. Wtedy nakręć film z kręcenia dłonią bębnem. Coś w tym stylu: https://youtu.be/ksf8jWKBmpI
Wygląda to inaczej niż zdjęcia bębna do EWN148640W: https://shop.electrolux.pl/pralnictwo/pr...
A kto to wie ? Jesteś jedyną osobą która widziała jak to wygląda po zdjęciu bębna. Wtedy trzeba było oceniać. Jak cylinderek nie trzyma to może trzymac lekko linka albo dźwignia ręcznego.
Dziękuje wszystkim za cenne porady. Połowicznie udało się wykonać remont. Tzn zdjąć bęben, zmienić jedno z łożysk oraz wymienić zębatkę. Nie było szans na wybicie sworzni, wiec i łożysko wew musiało pozostać. Po umyciu, przedmuchaniu i nasmarowaniu pracuje równo a i luz się zmniejszył dzięki dołożeniu drugiego segera. Myślę ze hobbistycznie popracuje...
Witam. Wyjmij grzałkę i przez ten otwór spróbuj wyciągnąć albo zdejmij wąż z bębna odprowadzający wodę.
Może niezbyt jasno się wyraziłem. Chodzi mi o to, że nie mogę zdjąć bębna z osi silnika. Odkręciłem białą, plastikową nakrętkę i próbowałem wybić oś z podstawy bębna, jednak bez rezultatu. Po prostu nie wiem, czy jest on tylko wciskany (np.: "na stożek"), czy zakręcany na osi. Jeżeli tak, to jaki jest tam gwint (prawy, lewy) ? Pozdrawiam :)
Bęben ociera podobnie jak na tym filmiku https://www.youtube.com/watch?v=EUY3blw_... od 5 sekundy Z tym, że teraz już gorzej nie wiem czemu nawet się blokuje ale wcześniej właśnie podobnie się obcierał. Blokuje się wtedy kiedy ta śruba "centrująca bęben" dociera w określone miejsca gdzieś w okolicach szczęk. Widać, że bęben trzyma się krzywo i krzywo...
Witam. Co do bębna to otwórz bok i opuść dzignię obok toneru na dół, potem zdejmij z bębna wszelkie folie i pakuj go do maszyny trzymając za uchwyty. Natomiast z podajnikiem nie ma problemów, wtyczek nie da się pomylić. Przeglądnij instrukcję montażu tam jest wszycho ładnie opisane. Pozdrawiam.
Przecież słychać że łożysko wyje jak nic. Zmieniaj i się nie zastanawiaj bo kosztuje grosze. A przy okazji sobie zweryfikujesz co tam jeszcze.Bo przeważnie po zdjęciu bębna dojdzie coś jeszcze a to szczęki albo np. cylinderek leje. Jak odsłuchujecie filmik na telefonach czy laptopikach to się nie dziwcie że nie sżlyszycie łożyska.
Witam, zacięcia zdarzały się, aż stało się tak, że nie ma możliwości wydruku, bo papier zacina się już za każdym razem - czy to wina bębna? Gdzie szukać tropu - za każdym razem papier zatrzymuje się w tym miejscu - między czarnym a niebieskim bębnem... na zdjęciu obraz jaki jest po zdjęciu bębna z tonerami.
Z tyłu zbiornika, u góry, jest tylko mała sprężyna stabilizująca, przymocowana do obudowy pralki. Więcej nic nie ma. A to może Ci się kiedyś przydać: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Ok, czyli wewnątrz tego srebrnego z trzema punktami (ze zdjęcia na samej górze), jest jeszcze jakaś ośka bębna, tak? Jak zdjąć pozostałości zespołu z tej ośki bębna? Musisz wyrwać "to napunktowane z pozostałością łożyska" z bębna (mocno siedzi ) i zamontować ten zespół z ośką.
kolego cichus co z tą czapką możesz podpowiedzieć bo nadal nie wiem czy obracając noże mogę tak ciąć zdjęcia bębna wyżej
Witam, mam problem ze zdjęciem opaski zaciskowej z kołnierza od frontu bębna pralki. Czy da się to jakoś zdjąć nie niszcząc opaski? Kiedyś w pralkach było rozwiązanie z drutem na sprężynce a tu wprowadzili taką "innowację".... http://obrazki.elektroda.pl/7153635400_1...
Wstaw zdjęcia bębna który masz przed sobą zrobione z góry z obu stron.
Bębny?Jak tak to zdejmij koło i uderz młotek kilka razy w bęben.
Bez paska niby ładnie się kręci. Ale ten szum piasku jak to określiłeś może pochodzi od grzałki. Wymontuj ją i pokaż zdjęcie. Możliwe że bęben o nią ociera. W podobnym modelu miałem taki problem. Oprócz łożysk do wymiany była też grzałka
Najprawdopodobniej są zakamieniałe węże odpływowe z bębna ,zdejmij wąż z dołu zgniataj go w ręce,wysyp bród- powinno to pomóc.
Kolega przecież wie jak działa zespół drukujący. Wg. mnie, brudny, zakurzony (zakłaczony celulozą) bęben światłoczuły, zużyta listwa czyszcząca... a ostatecznie już wytarty(porysowany) bęben światłoczuły i listwa po prostu nie zbiera tonera z porów. Nie pozostaje koledze nic innego jak od nowa wszystko przetrzeć wacikiem bezpyłowym (listwę i bęben)....
Po zdjęciu paska klinowego bęben obraca się lekko, bez tego dziwnego dźwięku, po założeniu paska rzężący dźwięk No a przy tym zdjętym pasku jak obraca się sam napęd, silnik? https://obrazki.elektroda.pl/2567364200_...
Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak dotrzeć do łożysk w pralce PT850. Na samym poczatku natrafiłem na problem ze zdjęciem koła napędowego z wału bębna (nie mam zbyt duzego doswiadczenia ale kiedys naprawiałem wielokrotnie rodzicom pralkę polar BIO) . zastanawiam się jaki jest sposób mocowania, odkręciłem srubę mocujaca ale koło nie chce drgnąc. Nie...
AntyOwik bębny założyłem nowe. ociz dokładnie tak - pomiędzy szczęką, a bębnem jest za duży luz, powoduje to, że pedał bierze od połowy. Po zdjęciu bębnów i ustawieniu klinka niżej, tak, aby bębny wchodziły na styk pedał i hamulce są super, ręczny także, ale martwi mnie to, że klinki same nie poszły dostatecznie dużo w dół, tylko musiałem im pomóc.
No niestety trzeba kombinować. Łożyska w rotacyjnej są prze okropnie ciasno nabite. Bez porządnego ściągacza ciężko. Żeby zdjąć bęben musisz zbić żeliwny pierścień z dwoma łożyskami.
To niestety połączenie starego zespołu tonera z drukarek Samsung ML 1610/2010/1640 z duuuużym zasobnikiem na toner. Najsłabszym punktem jest listwa zbieraka na wałku magnetycznym. Pokrywa się spiekiem z tonera i spada jakość wydruku. Pół biedy kiedy stosujesz oryginał ale przy zamiennikach to praktycznie gwarancja problemów. Obawiam się że może czekać...
W tym stanie co widać na zdjęciu, to chyba bęben również jest do wymiany (ten zielony wałek). Cały moduł kosztuje o koło 180 zł.
Żeby nie było tak kolorowo to ci co nie wymieniali płynu w swoich furach przez wiele lat ,musza wiedzieć że będzie drogo. Odkręcenie odpowietrzników tylnych (czy to zacisk czy cylinderek) będzie mało prawdopodobne. To samo z wymianą klocków tył. Panie co to klocki wymienić godz roboty,a przeważnie kończy się wymianą całego zacisku. A jak trzeba wymienić...
EXXX to pamięc zestawu wskaźników - nie odpowiedzialna za tą usterkę. Sprawdzałeś prąd na przewodach instalacji abs? Nie zmieniałes łożyska w kole? Nie masz luzów na tylnych kołach, nie huczy? Jak masz ochotę to możesz zdjąć tylne bębny i zobaczyć w jakim stanie są tarczki czytnika abs. Może coś je uszkodziło.
Należy wykręcić śrubę. Załączam schemat, który powinien ułatwić sprawę. ------------------------------ Z poważaniem, Obsługa sklepu internetowego www.KlinikaAGD.pl - Twój sklep z częściami AGD
Na tym zdjęciu gdzie jest pokazany beben i OBOK bebna nie jest Zdjeta FOLIA!!!
Zdjąłem bęben i wyczyściłem wszystko w zbiorniku i wymienniki ciepła, wyczyściłem też zbiornik przy pompce. Był po prostu szlami syf. Teraz działa bez zarzutu już miesiąc. 1123020 1123019 1123018 1123017 1123016 1123015
zdjęciem bębna hamulcowego whirlpool demontaż bębna bębna zamknięcie bębna
dioda ograniczenie prądowy gąbka chłodząca panic button
płyta indukcyjna płyta indukcyjna
Mercedes E-Klasse C238 Coupe 2019 USA – przekodowanie i przeróbka tylnych lamp na wersję EU Daf XF 106 – usterka EBS naczepy, komunikat „Trailer EBS brake system fault”, diagnostyka CAN, ISO 7638