Witam. A masz oswietlenie wewnatrz auta(ta lampka na suficie:)
właśnie wysłałem Ci dokładny opisik demontażu zegarów w B4. Napisz czy dostałeś i czy poradziłeś sobie z usterką. PZDR
sprawdz stabilizator +10v z tylu zegarów
Poszukaj gdzie ginie zasilanie (stały plus) na zegary.
Po pierwsze - ten na górze chodzi po CAN-ie na 99,9%, twoj z tego co widze nie ma raczej CAN bo jest pewnie od AFN-a . Mozesz kupic emulator do tego, koszt ok 200zł, ale jak to wyjdzie, nie wiadomo. Widze ze oba licnziki są z Anglika, wiec beda chopdziły w Angliku poprawnie. Musisz miec VAg-a i znac PIN do IMMO. Jak nie znasz PIN-u to dodatkowo musisz...
Nie będą pasować
Tak, w liczniku jest immobilizer
Podejrzewam zimne luty w liczniku albo uszkodzony układ ELMOS, który steruje wskaźnikami. Można też sprawdzić stabilizator napięcia w liczniku.
Tak, jak masz taki alternator, to pewnie masz nawet podciągnięty kabel do zegarów.
na początek sprawdź ładowanie, później jak już będziesz pod maską to zobacz czy przewód od alternatora się nie odłączył/odłamał a na koniec zostaje sam obrotomierz (lub przewód od alternatora do zegarów)
Szukaj braku przejścia w zegarach. Lupa, omomierz...
zegary immo 3 wiec jest to możliwe
Jedyne co mi do głowy przychodzi to z działu schematy ściągnąć do tego modelu i szukać takich mudułów jak u ciebie. Ewentualnie poszukać jakiejś passatkiz motorkiem najlepiej 2,0 16v bo te prawie wszystko mialy zawsze w instalacji i podmienić na prubę.
Odczytywałeś 93c86 ? Zegar VDO?
Raczej nie. Miło by było jakbyś numery zegarów podał.
A po co dotykasz termostatu, skoro ogrzewanie tez słabiutkie? Pompę wody trzeba raczej zmienić. Czyli jadąc od góry wpierw alternator precz. Co do zegarów, to albo zimny lut kostki, albo standardowo odlutowany stabilizatorek , w górnym prawym rogu zegarów.
Witam Panowie mam problem z adaptacją zegarów, posiadam passata 1.9 97’ zielone podświetlenie z uszkodzonym licznikiem imo 1 licznik 3B0919860D(pin zczytany) mam drugie zegary od anglika niebieskie podświetlenie imo 2 3B0919860C ( pin zczytany) adaptacje wykonałem wedle tego przepisu: 17- instrumenty Login (11) - wpisany pin nowego licznika Adaptacja...
brak masy na liczniku!
Nie rozumiemy się . Podświetlania brak na wyświetlaczu? Wskazówki działają km/h, obr, i podświetlanie całych zegarów jest?
Widzę że kolega się nie poddaje wsadzaj 1J0959799Q ten w raz z wtykiem co podałem Ci na pw + prawidłowe jego zakodowanie i musi śmigać koszt nie wielki w porównaniu do tego w jakiej cenie są 3B.
W Twoim passacie to zadko raczej padaja zegary i sadze ze jest to do naprawienia . a wlasnie w passacie przejsciowce z elektronicznym wyswietlaczem to nonstop padaja . A u Ciebie mogla pasc np. stabilizacja napiecia .
Tak dokładnie.
http://de.openobd.org/vw/passat_3c.htm http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Witam, niestety poleciała Ci pamięc w liczniku i jest tylko do wymiany, nie jest to prosta sprawka ale do zrobienia jak masz chęć się pobawić to podaje moje gg 1517471.
Jak masz słabe pojęcie o elektryce, to wyciągnij całą wiązkę silnika i spod deski, łącznie ze skrzynką bezpieczników. Ecu oczywiście musi być. Jak nie wyłączysz immo to jeszcze jego puszka, kluczyk z anteną i zegary. Jakieś schematy z netu i wypruwasz z wiązki to co niepotrzebne. Jak wyżej, immo można wyłączyć vcds-em, ale tylko te starsze, z osobną...
Zegary padły, do naprawy, wymiany. Reszta to samo. Naprawa lub wymiana
napewno nie jest to dioda wsadzona przez maniaka zgadzam sie ze jest to jakies złacze zam mam passata z 90r i tez to jest Też chcialbym sie dowiedziec do czego to sluzy
Po wyjęciu i rozebraniu zegarów, zobaczysz na pinie odpowiadającym podświetleniu, piękny, zimny lut. Wystarczy go przelutować i będzie wszystko sprawne ;)
witam. mam uszkodzony stabilizatoor zegarów. kupiłem styabilizator 10v / 1A ale wskazówki tylko zacznąsię podnosić i opadają a stabilizator się grzeje. wychodzi na to że jest za słaby stabilizator. jaki jest orginalny - na ile amper.
Licznik z Audi: 8L0919860D Licznik z Passata: 3B1919880C Wsad ORI Golf: 1J0919880 z lekką modyfikacją. Wszystko działa jak należy ;)
Mam pytanie !!! Chciałem podłaczyc zegary z obrotomierzem do mojego paska i nie wiem czy nie bedzie wiekszych problemów.Napiszcie jak moge to zrobic.Z góry dzieki
Masz VCDS? Wyciągałeś zegary? To VDO czy MM?
Nie,niewielki,do naprawy zegary.
Czy akumulator jest aby na pewno sprawny i naładowany ?
po co chcesz przerabiac, możesz przelożyć ze starych zegarów.
Komunikacja ze sterownikiem silnika w tym aucie jest realizowana przez zegary i nie sugeruj się tym że kontrolka od immobilisera gaśnie prawidłowo.Jeżeli objaw typowy dla immobilisera i brak komunikacji ze sterownikiem silnika zegary do wymiany. pozdrawiam.
Czy auto pali bez licznika? Jeśli tak to masz jeszcze immobox a niebieskie zegary maja immo w zegarach
Chciałem poprosić o wytłumaczenie w końcu jak to jęz z immo w zielonych zegarach passata osobny immo czy w zegarze? Pozdrawiam adrek.
I po czym wywnioskowałeś że masz problemy z temperaturą ? Ze wskazań na zegarach ?
Ciekawe jaka różnica między przebiegiem faktycznym a tym co masz na zegarach :-(
Więc masz standardowe uszkodzenie, łatwe do naprawy - użyj wyszukiwarki forum. Zamykam.
Zegary to od razu immobiliser, jak jest wymienisz to musisz doprogramowac klucze. Jeżeli ktoś ci sprzeda zegary bez PIN to kluczy nie doprogramujesz. Będziesz też musiał zegary dopasować do komutera wtrysku.
podstawa to identyfikacja jakie immo mają zegary.
Tak, przebieg zostaje z zegarów.
Co nie którzy lubią choinki na zegarach...
Tak, kontrolki oleju, aku, migacze, wszystko działa. Jedynie nie działają 3 lampki podświetlenia i jedna podswietlenia zegara.
Usterka powstała nagle? był wymieniany ecu albo zegary?
No dobra a co z kontrolką świec żarowych? można ją jakoś podłączyć czy trzeba ją przenieść poza zegary?
ten model ma tylko czujnik jeden z lewej strony z przodu Ten model i wszystkie inne B6 ma dwa czujniki, jeden na zacisku z przodu a drugi z tyłu i Wiem jak działają klocki hamulcowe A jednak nie wiesz Nic tam do niczego nie dotyka, oba czujniki połączone są w szeregu, po zużyciu się klocka następuje przerwanie obwodu czujnika i zaświecenie kontrolki....
Powiem Ci na przykladzie golfa MK3 VR6/Passata B3 VR6 ze do licznikow byly dwa typy wiazek (licznik-elektrownia)... sprobuj poszukac pinout tych wizek i wtedy przelutujesz kilka kabelkow i bedzie git
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
Proszę: Pozdr.
Witam szanowne grono. Czy ktos moze orientuje sie, czy jest mozliwosc wymiany oryginalnych zegarów w LEONie na zegary z Passata B6. Leon posiada komputer itd, jest to immo3. Jednak wskazania kompa pokazywane sa na lewym malym wyswietlaczu, a nie jak w B6 - na srodku w kolorze bordo. Oba autka - 1.9TDi. Pozdrawiam ciesiu
Po pierwsze to popraw popękane luty w zegarach.
To teraz odczytaj parametry z abs.Prędkości plus to czy "widzi" włączenie stopu itp.A kontrolki albo wyłączone albo zaklejone.Zrób test zegarów.
Powinno się dać. Dokładałem zegar z Passata B5 FL gdzie jest Immo3, do takiego gdzie było immo2, i klucze dało się wpisać, ale tylko jeden raz dla immo3. Przy immo2 (potem wkładałem stary zegar ponownie) tylko standardowe dopisanie.
Nic z tym nie zrobisz , nie będzie info z radia na zegarach , MCD a RCD 310 to całkiem inne generacje sprzętu.
Witam, podłączam " na stole "zegary z VW Passat 2001r FL do VCDS'a. Zasilanie zegarów mam podłączone, działają. Teraz przyszedł czas na diagnostykę. Zegary: dwapiny: wyjściowy CAN high, wejściowy CAN low, wejściowy CAN low, wyjsciowy CAN low. Złącze OBD2 ma piny: CAN high, CAN low. Jak to podłączyć, żeby zadziałało?
O ile dobrze pamiętam, to pod zegarami jest komputer więc może być nieciekawie.
nie musi, ale problem z immo masz, tylko nie w zegarach.
Robię to w A3, ale mam juz tu wsadzone zegary od passata z MFA, wszystko dziala jak nalezy. Bede jeszcze probowal.
Treść ma charakter informacyjny ale rozumiem już sie nie powtorzy Dodano po 4 Nikt mi nic nie doradzi lub pomoze co z tym zrobić? Czy ktoś kiedys miał problemy z zegarami...
Da się. Zwykły ma linkę, elektroniczny ma impulsator. Jak dołożysz wiązkę, to zrobisz. Rozsypały się tryby w zegarze.
To chyba tez na Elce gdzies jest.
Zasymuluj pływak potencjometrem będziesz wiedział co siadło czy pływak czy zegary.
A co jest w tym momencie na wyświetlaczu i kontrolką na zegarach.
należałoby się w tej chwili zastanowić czy przypadkiem jak to zwykle w VW audi nie przekłamuje czujnik dla zegarów
Witam, mam podobny problem, walcze z montarzem zegarów od passata b6 do b5, objaw taki sam obrotomierz martwy itd, vag zgłasza bład komunikacji praktycznie ze wszystkim, okazało się że do maja 99r zegary w vw passat były sterowane analogowo, a w nowszych modelach po szynie can, te nowsze mają również wbudowaną bramke can, podłaczyłem je do magistrali...
Witam. Po nadejściu zimy problem powrócił ,a bezpiecznik F 15 to stały + z akumulatora -sprawdzone. 22.01.2012. Problem rozwiązany , przyczyną była uszkodzona wiązka sterownika automatycznej skrzyni biegów.Sterownik jest ulokowany pod nogami pasażera i był cały zalany wodą ,a styki złącza pośredniego wiązki zaśniedziałe.W tej kostce sąsiadują właśnie...
Chciałem u siebie zmienić licznik na ten z passata b5 fl do golfa 4. Nie mogę wyłączyć immo programem vag-com ani vag commander. Proszę o wyłączenie immo. Wsad w załączniku. Samochód Volkswagen golf 4 1.9 TDI, ALH Zegar golf 4: 1J0 920 805 E Zegar passat b5 fl: 3B0 920 929 A
To dobrze wiedzieć że to norma w tych autach ale że w 98 już tak wymyślili
nie CAN tylko VAN, Najprościej złapać z zegarów.
Można wkodować mając pin starego licznika i nowego po diagnozie. Niestety obudowa trochę inna i w dziurę nie pasuje. Zegary bez can czyli immo 2 -potrzebny pin tylko "nowych "zegarów.To zegary od golfa a nie passata wiec o jakiej dziurze piszesz ??
Witam Parę dni temu zauważyłem, że obrotomierz i prędkościomierz w moim pasku oszalały. Strzałka obrotomierza (przy wyłączonym zapłonie) cofa się aż do pierwszej cyfry zegarka cyfrowego po odpaleniu zaniża obroty np. na obrotach biegu jałowego zamiast 600-700 wskazuje 100obr/min To samo prędkościomierz wskazówka cofa się do licznika km a podczas jazdy...
No to że u mnie w t4 kontrolka poduszki jest przez pin 6 a w passatcie po canie i potrzebuje przerobiony wsad do zegarów z passata który będzie hulał w t4
W liczniku jest immo i zmiana licznika sprawi że nie odpalisz auta. Nie wiem po co szukasz sobie problem z tą zamianą.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic5... https://forum.vw-passat.pl/topic/27330-w... Poczytaj i sprawdź czy masz podpięte na alternatorze styki d i w.
czy da się jakos podłączyć zegary z obrotomierzem i prawdopodonie komputerem pokładowym rzeby chciaż wskazywał zegarek zegary od passata b3do czego jest prostsotne złącze z tyłu pod kostką elektryczną są tylko punkty lutownicze bądz styki
Podejdą bez problemów. Dobrze zrobiłeś, że wybrałeś te z kontrolkami kierunków na dole (tak jak u ciebie teraz) bo te drugie bi nie bardzo działały. Wymontuj stare zegary, wepnij nowe i będzie super.
Niemiecki szrot to nie ma się co dziwić. Gdyby to był Francuski szrot to by nie było co się dziwić. Zasilanie po stacyjce na zegarach ginie. Zacznij od sprawdzenia czy jest plus na bezpieczniku nr 16 gdy brakuje go na zegarach.
witam poszukuje wsadu pamięci 93c86 ta pamiątka nad 24c02 do zegarów 3b0920822a motometer diesel passat 1.9. ktoś grzebał w zegarach i uwalił pamięć.
Witam.Kto w Krakowie podjął by się wymiany zagarów z passacie b3 na takie z obrotomierzem?Obecnie mam zegary z "tykającym zegarem".Wiem ze zegary z obrotomierzem można kupić za 100 zł.Ile kosztować może zainstalowanie i podłączenie,aby wszystko działało?
Tylne oświetlenie czyli pozycyjne? Tam masz trzy bezpieczniki do pozycyjnych: do prawej strony, lewej strony i trzeci do podświetlenia licznika i tablicy rejestracyjnej. Jak nie masz w ogóle pozycyjnych to zacząłbym szukanie od włącznika świateł, jak jakieś są, to od sprawdzenia bezpieczników. Jak na wyłączonym zapłonie dasz kierunkowskaz w lewo lub...
Zegary do wymiany, niestety nie należą do nie zawodnych.
Na dzień dzisiejszy komputer nie widzi zegarów a moduł komfortu jest ok - czas rozebrać deska sprawdzić co z kostka.
Witam możesz sprawdzić VAGIEM MODUŁ SILNIK 01-Engine MODUŁ ZEGARY 17-Instruments 01-Engine – to temperatura podawana do sterownika, czyli ta najważniejsza. 17-Instruments – to temperatura podawana na zegary.
Witam! Musi byc zwarcie na kablach zeby myslal, ze sa dobre (klocki). Zawsze jest jeszcze jedno wyjscie - przekodowac zegary ;] Pozdrawiam!
Sprawdź masy, duże szanse na trafione zegary.
Chyba kolego padają zegary ,albo gdzieś zwarcie na can - komfort pozdro rox.........
Jaki masz kod silnika? CAN na sterowniku piny 6 i 7 diagnoza K pin 16. Ale najpierw podaj kod silnika. Dodano po 56 Drugi koniec linii K jest w zegarach.
No tak masz rację, ale wydaje mnie się ze powinno mu to ruszyć, aczkolwiek masz rację przegapiłem info o braku kontrolek, mogą być faktycznie wyrwane więc kupił uszkodzone zegary.
Ten temat już był poruszany tu na forum poszukaj jako: uruchomienie zegarów w passacie:)
w końcu wykręciłem swoje zegary przeskanowałem i zrobiłem negatyw wydrukowałem zalaminowałem i jest ok powodzenia
Nie da rady. Nic to nie da. Inny protokół, brak CAN. Masz napisane co masz zrobić. Takie zegary kosztują kilka złotych.
Witam Zegary Audi A6 C5 4B0920933M D14 VDO-Crypto. Po podłączeniu na stole zapala tylko kontrolki ABS i AirBag. Zasilanie poprawne.Obydwa procesory Micronas mają zasilanie ,reset w stanie H. Oscylatory pracują. Na wszystkich wyprowadzeniach cisza "cyfowa". Porównałem z innymi zegarami z Passata ,ten sam procek CDVV 130x ,oczywiście z innym ROM. Tam...
A możesz wsadzić licznik od golfa IV przecież estetyczniejszy i ładniejszy. Pozatym porównaj wsady od VR6 i R4 zobaczysz co jest inaczej. jeśli chodzi o licznik chciałbym zostać przy orginalnych zegarach z passata ,czy posiadasz może ktoś jakiś wsad z zegarów vr6 ?
W takim przypadku podstawową kwestią jest, że te "nowe" zegary muszą być od diesla ! Druga sprawa to nie ma to być "elektronik" czyli przebirg ma być też mechaniczny a nie na wyświetlaczu. Wtedy wystarczy tylko podmienić zegary.
Witam mam pytanie czy takie zegary beda pasowac do passata b3 1,9 diesel z 90 roku , gdyz w moim nie ma obrotomierza :h
Niestety. A tak przy okazii orjętuje się ktoś o koszt takich zegarów?
kontrolka oleju zawsze mruga jak obrotomierz nie jest podlaczony, immo leci po lini W miedzy zegarami a kompem wiec musi autko odpalac , aby obrotomierz dzialal podlacz can z zegarow do komputera -2 kabelik tylko u mnie podzialalo mam zegary z passata b6 2002rok z komluterem czerwonym w pasacie 98rok
passat zegar passat temperatura zegar passat podświetlić zegar
zasilacz kontroli dostępu indukcyjność łuku zaprogramować licznik
pozycja pływająca pozycja pływająca
Jak usunąć resztki po 360 Total Security? Dźwignia sterująca Beko 6 6106 blokuje programator