Nie musisz informować nikogo o fakcie zmiany licznika. Zgłoszenia są potrzebne tylko gdy zmienia się stan przebiegu kilometrów. Zresztą na skp nie są zainteresowani dlaczego chcesz zmienić przebieg, po prostu zmieniają w cepik i tyle.
Jakiś patent jak znaleźć Plus Minus ...? Plus i minus to bez problemu, ale nie wiem czy bez CAN w ogóle się obudzi. https://obrazki.elektroda.pl/3051176200_...
12V 1,2W
Te powolne kręcenie a potem normalne wskazuje na problemy z rozrusznikiem. Ten powoduje przy takim rozruchu wyczerpanie nadmierne akumulatora, a w rezulatacie reset zegarów.
Ewidentnie gdzieś zawarcie. Znajdź za co są odpowiedzialne i sprawdzaj przez odpięcie co robi zwarcie. Chyna ze problemy w instalacji Być może sama pompka albo zegary?
Przeniosłem z "Inne". Proszę czytać opisy działów.
To silniki krokowe(peugeot)
Jak masz 3 czujniki to brązowy jest od klimatyzacji. Zielony jest dla ECU, w tym przypadku może być od modułu wentylatorów, czyli jak coś to on do wymiany. Niebieski jest do zegarów.
a jak ogrzewanie ? leci ciepłe powietrze? morze zapowietrzony wentylator nie kręci się cały czas? jak nic z tych przyczyn to szukaj problemu w silniku krokowym w zegarach a jak masz zegary jeagera to w 90 procentach siada ci silnik w zegarach
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
To nie jest wina zegarów.
Jak to wersja przejściowa? W 307 przed liftem jest inna elektryka jak w wersji po lifcie.
Witam, Podobnie jak radio. Dwa prety z "nacieciami" na koncach wlozyc w otwory az do odblokowania sprezyn i wyciagnac razem z zegarami. Pozdrawiam, Georges
A w jaki sposob odpiac linke przy liczniku? Mam auto dosc dobrze wyposazone, tak mi sie wydaje, jest poducha, jakas lampka czerwona w kierownicy i wiem ze zegary mozna zdemontowac bez sciagania kierownicy. Kupilem 306 we wtore, bardzo zaniedbana przez poprzednich wlascicieli, Na desce malo co sie swieci, kostki abs poucinane przy wtyczkach etc. Mam...
A wiesz może jakie to ledy i jakie parametry ? Tak jak pisałem, zmiana LEDa może pociągnąć za sobą też zmianę rezystora, najprościej kupić różne w tej samej obudowie i popróbować, bo LEDy to często produkty dalekowschodnie bez podanych bardziej konkretnych parametrów. Ważna też jest uwaga kolegi wcześniej, jak nie masz wprawy w lutowaniu, to łatwo...
Zrób diagnostykę i wstaw normalny numer błędu a nie rysunek z zegarów.
Powinien być osobny bezpiecznik do podświetlania.
Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara (czyli w lewo).
Witam! Posiadam zegary z peugeota 307 CC, chcę je zaadoptować do symulatora wyścigów samochodowych na PC. Post umieszczam celowo w tym dziale - w końcu to tutaj znajdę elektroników samochodowych. Pytanie brzmi następująco - ma ktoś może specyfikację interfejsu komunikacji z zegarami ? Da się z nimi dogadać cyfrowo? Jeśli nie..no to będę musiał rozbebeszyć...
Masz problem z kostką stacyjki, odlącz i podłącz na krótko, to rozwieje wszystkie wątpliwości. Dodano po 2 Masz też pewnie spalony bezpiecznik, stąd reset zegara i radia.
Rozwiązałem problem resetem komputera i zegary działają prawidlowo.
Jest taka możliwość. Kup zegary jak trzeba, zabierz je do elektronika (cofacza liczników) i zrobi przebieg jak trzeba za przysłowiową stówkę.
Dla potomnych: zacisk lewy-tył, kierunek wkręcania zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
2000 jest bez MUXa - 2003 miałeś MUX. Musisz przewalić całą elektrykę łącznie z zegarami.
Scemat nie jest dostepny kup drugi zegar i przełóż co trzeba , tylko nie podlaczaj innego zegara bo przepisze się wiekszy przebieģ , więc jak zegar bedzie miał bańkę to z zegara do bsi a potem jak wrocisz ze starym zegarem to z bsi do twojego zegara ....
Liczniki są zamienne, nie powinno być żadnego przekłamania. Na pewno nie będzie też problemu z samoczynnym przepisaniem przebiegu. Jaegr jest o tyle lepszy że nie pojawia się problem "zimnych lutów" prędkościomierza i obrotomierza może się za to pojawić ze wskazówką poziomu paliwa. Jeagr jest też lepszy pod tym względem że potrafi wyświetlić przebieg...
Witam piszę tutaj ponieważ mam problem z podświetlaniem zegarów w wyżej wymienionym samochodzie. Starając się usunąć usterkę wymieniłem lampki na nowe(stare było okopcone), po wymianie nadal nie podświetla obrotomierza i prędkościomierza. Zastanawiam się nad bezpiecznikiem, ale nie wiem który to jest bezpiecznik. Proszę o pomoc w pokazaniu mi który...
W instalacji powinien być doprowadzony sygnał obrotów.Także tylko zamiana licznika.Pzdr
A WENTYLATORY 90 CZY 110 bo jesli110 sugestia uszkodzenia przyrzadu pomiarowego w zegarach
Testerem uruchomiłem prędkościomierz i poszedł do ok 100km/h za każdym razem (nie osiągnął prędkości max), natomiast obrotomierz zamyka skalę. Czy sygnał z czujnika idzie od razu do zegarów ? czy to idzie najpierw do ECU a potem CAN do zegarów ?
nie mam pewności czy to RT3 co prawda na etykietce jest RT3 ale patrząc na nie bardziej powiedziałbym że to RT4 patrząc i porównując to ze zdjęciami w google. Czy na pewno to radio bo nie działa mi również przycisk w manetce który steruje też wyswietlaniem na ekranie pomiedzy zegarami..??
stan aku?
ECU też wymieniony. Wszystkie kostki sprawdzone. Z lampą może być problem bo nie mam. Sprawdzę kompresje i ciśnienie zegarem.
Jak trafisz licznik z mniejszym przebiegiem to przepisze się twój org.po ponownym włączeniu zapłonu. A jak taki z 999999 to taki sie przepisze do BSI ;)
Witaj. Posiadam P.306 2.0 HDI . Walczyłem jakiś czas temu z niedogrzewającym się silnikiem (tak myślałem) bo nie mogłem osiągnąć 90*c (bo taka temperatura jest przewidziana do prawie wszystkich silników chłodzonych cieczą ) Osiągałem max 80-82*c . Wymiany termostatów i zasłanianie chłodnicy nic nie dawało. Po podpięciu pod kompa, okazało się że temperatura...
Jeżeli przez interfejs diagnostyczny wszystko działa to nie wina żadnego przekaźnika. Szukał bym przyczyny we włączniku. W DiagBox masz opcję sprawdzania różnych włączników z kalkulatora kierownicy.
Zasada jest taka, że jak masz nowy licznik z niższym przebiegiem, to wpisuje się Twój. Jak masz nowe zegary z wyższym przebiegiem, to wpisuje się on na stałe. Więc jak szukać zegarów to z niższym od Twojego przebiegiem.
Szukaj takiego "motoreduktora"(?) w zegarach Peugeot 206, Citroen Berlingo z podobnego rocznika.
Rozbierane i źle poskładane zegary.
Dziękuję za podpowiedź. Czytałem jednak, że są różne kompy od MM - mój ma symbol IAW 1AP.41. Czy to też będzie pin 5? Nie ukrywam, że wolałbym nie rozgrzebywać złącza ECU tylko wpiąć się we wtyczkę przy zegarach.
Nie tablicę.Kostki przyłączeniowe od tyłu zegarów!!!
poszukaj w necie a jak nie to zrób za pomocą jakiegoś programu.
Rozumiem wiec co w tym momencie powinienem zrobić ? Wymienić liczniki czy najpierw zrobić ten "test zegarów"?
Zapomniałem dodać 2004, a ten dym nie poszedł z przełączników tych przy kierownicy, tylko bardziej z pod zegarów. 🤔
Ktoś grzebał przy zegarach?
23 i 23b odpowiada za to samo. Tylko masz możliwość działania po zapłonie lub bez. Np zapalniczka. Ile bezpieczników ma skrzynka? Bo były 3 czy nawet 4 wersje.
Sprawdz bezpieczniki i zasilanie zegara.
Podepnij pod komputer i porownaj wartosci. Jak dla mnie zegary uszkodzone.
walnął ci któryś kondensator na płytce pod zegarami
Albo szukasz uszkodzenia w wiązce, albo do testów podłączasz drugie zasilanie i sprawdzasz. Bo to zasila mikroprocesor w zegarach.
Problem pewnie z samych zegarach.
Witam. To po kiego ch..a jest to forum?
Chmmmm. To czemu nie działa. Nie kumam. Może dlatego, że źle piny policzyłeś- pisałem, że są wytłoczone- trzeba na to zwracać uwagę. U mnie działa- właśnie na szybko sprawdziłem: https://obrazki.elektroda.pl/5723685400_... https://obrazki.elektroda.pl/7477042500_...
Witam, posiadam Peugeota 206 2005 r. Wersja z MUX i silnik 1.4 16V. Wymieniłem zegary w nim na z Peugeota 206 GTI z dodatkowym wskaźnikiem temperatury oleju, czego nie miałem w tamtych zegarach oryginalnych. W Peugeot Planet 2000 zaprogramowałem (doposażyłem BSI w ten czujnik temperatury oleju), ale nie działa. Jakieś pomysły, co może być?
W silniku benzynowym - z cewki zaplonowej, w silniku diesela - z czujnika na kole zamachowym. Pozdrawiam, Georges PS. Nie uzywaj duzych liter. To bardzo utrudnia czytanie.
bezpiecznik sprawny! a immo z tego co mi sie wydaje to jest Dodano po 2 jesli immo zablokowane to nic sie nie bedzie swiecic na zegarach???
Cudowne rozmnożenie. :-) Uszkodzony stabilizator napięcia w zegarach.
https://obrazki.elektroda.pl/4105687100_... to info z diagboxa, też mi się wydaje, że skopałem wsad...ma ktoś może oryginalny? ja mam ten odczytany ale chyba odczytany z błędem na to wychodzi Myślałem, że w BSI prędzej nie uda niż tutaj w zegarach
a bezpieczniki i wtyczki napiecie dochodzi do zegarów
Witam, szukam pinout dla zegarów od peugeot 2008 II i-cockpit 3D. Z góry dziękuje za pomoc.
Zrób diagnostykę i porównaj rzeczywiste z tym co masz na desce, wtedy będziesz wiedział gdzie szukać. Ja obstawiam zegary.
[url=https://www.autogenius.info/pl/peug... rok powinno pasować
Podłączam się do pytania. Te same objawy. W radiu wymieniłem kartę pamięci wgrałem soft 2.86 z płyty i podczas aktualizacji było po angielsku ale jak już się włączyło jest po czesku. Nie działa rolka prawa. Plus do tego spalanie na ekraniku między zegarami (Peugeot 308) na luzie pokazuje 500-999,9l / 100km. Jak przyspieszam to spada.
Żadnych klonów jak już to tylko oryginał... Jeśli chcesz pracować z takimi markami aut jak napisałeś i na takim poziomie to musisz zainwestować w zabawki z wyższej półki.......Grupa PSA jest trudna i wymagająca doświadczenia w pracy na tym poziomie co chcsz
Sprawdzić ciągłość przewodu od impulsatora do zegara/komputera. Sprawdzić czy na przewodzie za zegarami będzie napięcie - jak toczysz samochód (na zapłonie musi być) to powinno się pojawiać napięcie i znikać. Jak jest to znaczy ze problem jest w zegarach. Wnioskuję ze to bez MUX.
Mam pytanie mam zegary jaeger beż temperatury oleju Auto nie posiada gazu ale mimo to świeci się kontrolka LPG ktoś wie w czym problem?
Nie jest to przypadkiem wskaźnik doładowania? W końcu zegary od HDI...
W kości zasilającej radia zostaw tylko zasilania(stałe i acc) i masę, ewentualnie jeszcze dimmer(sygnał włączenia świateł), resztę kabli odłącz i starannie zaizoluj
1A - 5 dzrwi 1C - 3 drzwi Jaki masz system wtrysku? Podejrzewam że monowtrysk a tam Były Bosch i Weber (Magneti Marelli). Pod komputerem sprawdzałeś temperaturę silnika? Piszę pod komputerem bo ten silnik ma 2 czujniki temp. silnika. Jeden do zegarów drugi do komputera.
Witam! Ostatnio i u mnie pojawił się problem z opadającym prędkościomierzem. Czy kolega wie i może dokładniej powiedzieć które luty należy sprawdzić? Przy kostce, czy gdzieś bliżej zegara? Chciałbym wiedzieć zanim w ciemno rozbiorę zegary i zacznę szukać w ciemno... mam peugeota 406 1.9 TD 96r, zegary Sagem.
Nie pytam czy było ok, tylko czy sprawdziłeś akumulator, stan naładowania
Trzeba podłączyć diagnoskop i odczytać parametry w BSI. Tam będziesz miał informację czy i jaki sygnał dociera do BSI. Z BSI siecia idze informacja do zegarów.
Pomiar na szynie - ciśnienie startuje od 1 do 60 barów . Mierzone zegarem?
Witam. Czy ktoś z użytkowników jest w stanie pomóc w temacie wymiany podświetlenia w zegarach firmy Jaeger - Peugeot Partner 2.0 hdi 2004r. Licznik z jednym wejściem na kostkę. W załączeniu podsyłam zdjęcie. Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi.
Witam, mam problem z zegarami do Partnera. Wymieniłem na inne, bo nie działały prędkościomierz i obrotomierz. Teraz po podłączeniu mam podświetloną tablicę. Podczas pracy samochodu nie działa nic (poziom paliwa, temp, kierunki itp) Po zgaszeniu zaświeca się kontrolka "STOP". Spróbowałem założyć stare zegary i jest to samo, a wcześniej przynajmniej poziom...
Witam. Pacjent Peugeot 107 nie zapala się kontrolka świec żarowych. Świece grzeją prąd dochodzi a niestety na zegarach nic nie widać
wymien zarówke 1,2 wata po wyciagnieciu zegarów (dekielek + torx20 i dwie (jedna) kostka) manetka do wymiany
Witam. Udało się rozwiązać problem? Mam taki sam przypadek
Dalej brak diagnostyki... Jakie ciśnienie w układzie dolotowym pokazuje MAPsensor? Jaka temperatura czujnika powietrza dolotowego, czujnika temperatury silnika dla komputera? W tym aucie są 2 czujniki temperatury silnika: 1 dla komputera, drugi na zegary.
96 rok wskazuje na zegar na linkę Nawet jak będzie na linkę to zegar z angola będzie pokazywał mile. Może być założony licznik z angola a na zegarach mogą być naklejki z kilometrami a nie milami. Nie masz tam kolego rasowanych zegarów? ;-)
W sterowniku brak błędów a kontrolka nadal nie gaśnie. Nie ma takiej opcji. Albo jest blad i nie potrafisz go odczytac, albo sterownik uszkodzony (naprawiany?), albo uszkodzone zegary.
Klimy brak. Jeden czujnik jest 1- pinowy, drugi 3- pinowy. Jeden pin z czujnika 3- pinowego nie jest połączony z ECU. Idąc po wiązce prowadzi do kabiny. Wydaje mi się, że do BSI?? Czy bezpośrednio na zegary??
A wiadomo że to wina wskaźnika a nie pływaka?
Więc mierz wiązkę,przerwana gdzieś, o ile sam zegar dobry.
Sprawdz to, co zrobiles. Nie ma tu zadnych cudow. Tym bardziej jesli jest to tylko zegar. Nie trzeba nic sprawdzac w BSI na tym etapie (i nis w ogole, jesli to tylko zegar). Pozdrawiam, Georges
Rozbierałeś już to może? Napotkam jakieś problemy?
Rozebralem.. okazało się ze na bezpieczniku kabel się utlenil.. naprawienia i 1 jak i 2 bieg hula az miło. Ale mam 2 problem. Wskaźnik temperatury. Kłamie o 15-20 stopni. Zrobiłem test zanurzajac czujnik w cieczy mając w niej termometr. Temp cieczy 80 a na zegarkach 95. Czunikaj jest nowy bo wymienialem myśłac iż wentylator to jego sprawka. Stary wskazuje...
To są zegary Jaeger'a.
wciśni guzik na zegarach włącz zapłon i czekj 10 sek.
Witam wszystkich. Jestem tutaj nowy i nie kumaty w większości. Bardzo proszę o pomoc, bo zegar temperatury chłodzenia w Peugeot 407 nie działa. Czasem na króciutko pokazuje temperaturę i wskazówka ponownie opada. Co może być tego przyczyną?
Witam. Mam problem z podświetleniem zegarów w Peugeot 806 (silnik 1,9D). Przeczytałem już chyba wszystkie posty, na you tube znalazłem informacje, ze to przepalone żarówki. Wymontowalem cały licznik, wymieniłem przepalone żarówki (3) zmontowałem wszystko z powrotem i nic, dalej ciemność, bezpieczniki wszystkie sprawdziłem . Jeśli ktoś ma jakiś pomysł,...
Tak, oczywiście jezeli też zegary Jaeger. Ale taśma nie jest lutowana.
witam znalazlem w dokumentacji ze moge podmienic obrotomierz zamiast zegara jaeger w pugu 306 Xn. tylko musze dolozyc plytke elektroniki ktora jest w zestawie. niestety oryginalny zegar kosztuje 600 zet. moze ktos ma doswiadczenie w tej materii jak to zrobic taniej? pozdrowienia vryty
Żadne za zegarach po przekręceniu kluczyka?
Jest zepsuty. Co sam sprawdziłeś , przynajmniej bezpieczniki - samochód pali , zegary działają?
Trzeba kluczyk lekko przekręcić, wejdzie ząbek. Jest chyba jeszcze śrubka, mało widoczna od strony zegarów, wykręciłeś?
Witam, dlaczego odebralas samochod nie sprawny ? Moze to tylko bezpiecznik skoro nic nie jest podswietlane. A gdzie znalazlas takiego fachowca ? Pozdrawiam
na starym czujniku było to samo Gdyby mocno Ci ta sytuacja przeszkadzała, musisz dobrać czujnik o takiej charakterystyce, aby wskazania były możliwie jak najbliższe rzeczywistym, lub "woltomierz" w kabinie, który jest wyskalowany w stopniach Celsjusza, podeprzeć dobranym doświadczalnie odpowiednim rezystorem.
Czy oświetlenie zegarów + regulatorów temperatury ma jakiś bezpiecznik, który to jest. Proszę opomoc.
Czasami nawet po przejechaniu kilku km, po wyłączeniu zapłonu, wentylator chłodnicy pracuje jeszcze przez kilka minut. Rozładowuje to akumulator.Proszę o informacje odnośnie przyczyny takie stanu. Zauważyłem, że częstotliwość powtarzania się tego problemu zależy od temp. zew. otoczenia i włączenia klimatyzacji w ciepłe dni, jednak to nie jest przyczyna...
peugeot zegar kontrolka zegar peugeot peugeot zegar gasnąć
irf640 irf540 usunąć wirus malware kuchenka amica palnik
pralka samsung zawiesza pralka samsung zawiesza
Ford Fiesta BCM faults, locations, programming, and replacement tips for Mk6, Mk7, Mk8 Renault Master 3 dCi – błędy DF569 i DF054 pod obciążeniem, ciśnienie doładowania i paliwa