Dwa zawory ( tzw. gruszki , dzwonki ) redukujące do 8bar do wymiany . Jeden jest przykręcony z tyłu do skrzynki akumulatorów a drugi wkręcony z tyłu w drugi zbiornik powietrza . Dostępne są zestawy naprawcze jak i całe zawory . Nie kupuj podróbek !!! Jeśli to nie pomoże to do wymiany jeszcze "cycki" . Kupując je pamiętaj że masz stary typ ( 1997r) ....
Błąd MID 144 pid 46 fmi 1 Na zegarach powietrze na zielonym pierwszy i drugi obieg błąd aktywny elektryczna usterka tak się wyświetla na wyświetlaczu
W barach to może być mało dokładny. Do ilu bar wyskalowany. Najlepiej do 6 żeby był. Jak długi przewód do zegara. Czasem powietrze w grubym i długim przewodzie może zafałszować wynik. Jeśli jest możliwość wkręć bezpośrednio. Kolejna rzecz. Umiejscowienie czujnika ciśnienia oleju w każdym aucie jest różne i jego lokalizacja nie jest odpowiednia do pomiaru...
Jeśli na zegarach powietrze ma na maxa i podstawa osuszacza zbija to do wymiany zawór zabezpieczający (czteroobwodowy) . Natomiast jeśli nie dobija to na 100% przyczyną będzie wyciek na czwartym obwodzie.
Zawór EBS do wymiany kolego jeden z obwodów traci "kompresje" Omiń obwód łącząc przy zbiorniczku wyrównawczym ( w narożniku kabiny ) pierwszy przewód z ostatnim i zobacz czy pomogló - jeżeli tak to zawór EBS wymienić i gotowe
A przy jakim ciśnieniu (na zegarach) osuszacz wyrzuca powietrze i przestaje lądować układ?
Witam tak jak masz na obrazku to ma się kręcić w lewo czyli środkiem zassać i wydmuchać powietrze w kanał
Próbowałem przyuczyć sprzęgło wyskakuje komunikat gs31, bo to się stało po dłuższym postoju około 2-3 miesiące stał i takie usterki powstały i jeszcze jedno jak wysunięty pedał jest to nie zawsze jest wspomaganie pedał jest twardy na zegarach powietrze jest ale podpompuje parę razy i słuchać i czuć że znów jest dobrze no i tu pytanie czy coś się dzieje...
a jak ogrzewanie ? leci ciepłe powietrze? morze zapowietrzony wentylator nie kręci się cały czas? jak nic z tych przyczyn to szukaj problemu w silniku krokowym w zegarach a jak masz zegary jeagera to w 90 procentach siada ci silnik w zegarach
Jeżeli we wszystkich butlach masz powietrze to masz zepsuty zegar dla pewności sprawdz czy dochodzi do niego powietrze
Musisz zewrzeć przewód brązowy z tym wolnym pinem i sprężarka powinna ruszyć. W lodówce był tam wpięty termostat którego już nie ma i by nie przegrzać i nie zatrzeć sprężarki musisz zastosować jakiś wyłącznik czasowy na przykład coś takiego: https://allegro.pl/oferta/timer-programa... Tam...
Kolega termostat posiada w silniku? A jak z temperaturą na zegarach? Instalacja gazowa jest? Płyn w układzie jest? Zawór działa, czy sprawdzone tylko położenie dźwigienki? jaka temperatura przewodów do nagrzewnicy?
Pokazałeś rozdzielnię i wyposażenie i na tym się oparłem i ci rozrysowałem podstawowo. Co dalej to nie wiem. Nie wiadomo jakie klimatyzatory jakie zabezpieczenia i jak zasilanie odbiorników. Popatrz na schemat zegara na układ styków bo musisz wykorzystać styk wyjściowy 5 na jeden stycznik i 7 na drugi. Zakładam że pomieszczenie jest jedno bo jeden termostat...
Zegary pokazują powietrze w obwodach hamulcowych. Układ pomocniczy (sprzęgło itp) jest pompowany jako ostatni, poprzez zawór 4 drogowy. Albo to on winny, albo masz gdzieś ubytek powietrza, napompować i słuchać czy gdzieś nie syczy.
No nie wiem, wypadanie przez wyższe ciśnienie? NIe wiadomo czy zegar pokazuje dobrze. Domysły. Lewe powietrze w dolocie ,niskie ciśnienie paliwa,złe sygnały z ECM.Na to stawiam.Bo cewka wtryski niby podkładane.
witam po pierwsze nie jest to bateria a przynajmniej nie sama jest to uklad scalony w ktorym znajduje sie pamiec i zegar czasu rzeczywistego + bateria do podtrzymania pracy zegara i zawartosci pamieci znajac plyty gł w kompach bez porządnego nagrzania sie nie obedzie proponuje lutownice na gorace powietrze lub w ostatecznosci opalarka ale z tym trzeba...
Może ktoś pomóc ? wymieniłem termostat i czujnik temperatury zegar nie pokazuje temperatury i leci zimne powietrze .
w 1 jednostce błąd APS 647 przekroczone ciśń ponad 13 bar kilkadziesiąt razy oraz praca spężarki w trybie ciągłym tzn pompuje powietrze i zbija non stop co minutę. w 2 jednostce nie działają zegary powietrza, sprężarka pompuje do oporu aż zacznie zbijać zawór bezpieczeństwa, oraz wyświetla się usterka zawieszenia pneum.
Wyciekow powietrza nigdzie nie slychac zeby gdzieś lecialo na zegarach normalnie na obu pokazuje ful ze powietrze ma
1)A jest ABS warning light na desce? 2)Czy zawór ABS dalej wycieka przy wciśniętym hamulcu po odłączeniu od niego wtyczki? 3) Czy wyciek z tego zaworu ABS pochodzi z zaworu który zasila to samo koło w którym śruba wyzwalająca dalej jest wykręcona do połowy? odpowiedz na powyższe pytania tylko tak lub nie . Tu nie ma miejsca usterka elektryczna, tylko...
witam, jestem nowy na forum, w związku z tym mam wielką prośbę mam actrosa 1840 z 98 i wyświetlił mi się błąd BS 1 5506 oraz mam problem podczas jazdy gdy hamuję czasami powietrze z zegarów schodzi na 8 atmosfer lub niżej (przy naciśnięciu raz na hamulec) a w tedy ciężko ma dobić do pełna po dłuższej chwili dobije (zaznaczam że osuszacz powietrza wymieniłem...
Ale obszukałem calutkiego fastraca nigdzie nie ma żadnego zbiorniczka na płyn hamulcowy, żadnego serwa, żadnych VHSów nic tylko 1 pompka przy pedale hamulca. A co do powietrza uszczelniłem układ powietrza nigdzie już nie syczy odkręcałem śruby przy zbiornikach w każdym jest powietrze zegary pokazują 8barów czyli max i zawór odcina powietrze (takie psssssssss...
masy i zasilania były ok problem został rozwiązany przerwa na kanie Dodano po 9 teraz mam następne wyzwanie volvo euro 6 usterka układu hamulcowego objawy są takie ze świeci się stop ciśnienie na zegarach 8 bar i osuszacz cały czas spuszcza powietrze stało się to po 2-3 dniach postoju
Gdzie to przeczytałeś, że 2,5 obrotu to 2,5 bara? :) Tak mi powiedział ten, co je regeneruje. Przed wymianą podstawy, na zegarach miałem 10bar i spuszczło mi powietrze, teraz nic się nie dzieje i zamyka mi zegary. Dodam, ze w głównym(chyba) zbiorniku nie ma prawie powietrza i jak wyłączę sam. to zbiornik dziwnie brzęczy.
Jaki materiał do naprawy mieszków zegara z kukułką "Majak"? Chodzi mi głównie o to, czy ma on przepuszczać powietrze czy nie. Jeżeli nie, to jak jest ono zasysane, a ściślej którędy, bo jedyny otwór to piszczałka z której wydobywa się dźwięk. Czy ktoś z was już to "przerabiał" i może coś doradzić?
Jak wylutowałeś WB3S? Gorące powietrze? Nawiasem mówiąc, czy IR jest podłączony w tej wersji urządzenia do WB3S lub do TuyaMCU? 1166324
To ze ciepłe powietrze leci to nic nie oznacza. A jak zewrzesz kabelek do masy to zegar powinien pokazac max temperaturę. Sprawdzisz czy zegar nie klamie.
Kiedyś byłem w Bóbrce miło się oglądało całe szafy które się obsługiwało, wszystkie rejestratory pracowały; sterowanie powietrze, przesuw taśmy silniczki synchroniczne. Tzw zegary miały od 3 do 6 wykresów.
Mam problem w Scani 4, dzisiaj rano nabiłem powietrze i podczas podczepiania pod przyczepe kilka razy mocniej nacisnęłem na hamulec aż zauważyłem że na prawym zegarze w oczach uchodzi powietrze, nabiłem jeszcze raz do końca i pompowałem hamulcem i powietrze znika w oczach, podociągałem grzechotki, ubytków żadnych podczas hamowania nie słychać, kompresor...
Zegary pokazują Ci główne układy, do sprzęgła masz doprowadzone z układu pomocniczego. Za niskie. Nawala czterodrożny albo źle wyregulowany, lub za duży ubytek. Napompuj powietrza do maksa, wyłącz silnik i wciskając sprzęgło słuchaj czy zwiewa powietrze, jak tak to wina siłownika.
Po wykręceniu czujnika powinien lecieć olej a nie powietrze. Wkręć manometr i zobacz co pokaże zegar.
jak nie ma baterii to wylutować kondensator ok 3V lub mniej i bardzo dużej pojemnośći pewnie w okolicu kostki biosu , lub zegara . jak nie ma baterii to na 100% jest kondensator podtrzymujący napięcie , bo zegar czasu rzeczywistego na powietrze nie działa.
Ogrzewanie w Audi A6 C5 2000r Dość często podczas jazdy gdy temperatura jest ustawiona np. 22 st. nagle leci zimne powietrze. Wtedy trzeba ustawiać zegary na 28/9 st. dopiero leci ciepłe powietrze. Latem odwrotnie z klimą - przestaje lecieć zimne powietrze. Po jakimś czasie wszystko wraca do normy. Czy ktoś może wie co się dzieje ?
wody niema zegary na klamkach 7.8 bar powietrze cząstkowe nie zostaje czy to może zawór ref co o tym myślisz
Witam nie ruszył - tzn totalnie nic, czy próbował i nie odpalił. Pompka paliwa pracowała? Dmuchawa pracowała? Jeżeli próbował i nie odpalił: Dzisiaj wymieniłem opaskę i gumowy wężyk.Niestety po naciśnięciu symbolu grzania piecyk nie ruszył.Ponowiłem próbę z tym że wcisnąłem klawisz mocniej-piecyk ruszył i pracował normalnie. podczas tej operacji dostało...
vectra b 2.0 DTh klimatronik słabo grzeje , wymieniłem płyn przedmuchałem całą instalacje ogrzewanie super po przejechaniu 2 km temp 85 i tak przez 2 tygodnie obecnie po przejechaniu 5-6 km dmucha letnie powietrze a na zegarze wskazówka drgnęła o jedną kreskę, po wymianie termostatu jest lepiej temperatura w kabinie 22 cieplutko i na zegarze 85stopni...
Myślę, że na podstawie kształtu łopatek wentylatora można określić kierunek obrotu alternatora. W tym alternatorze na pierwszym zdjęciu, myślę, że się będzie obracał przeciwnie do wskazówek zegara. To zagięcie łopatki ma wpychać powietrze do wnętrza? https://allegro.pl/oferta/alternator-psh...
Kolego powietrze schodzi w całym układzie na koniu z zegarów
wskaznik na zegarach
Witam. Kupiłem niedawno manometr do pomiarów kompresji w samochodzie i na końcówce do przykręcania w gwint świecy jest otworek a w nim kulka podczas dmuchania ustami w stronę zegara(manometru) powietrze leci bez oporu można dosłownie chuchać ale gdy próbuje zaciągnąć powietrze to nie da się ani trochę czyli niby zaworek zwrotny jakiś tam jest . I teraz...
Czy ten błąd ,, MID 130 PID 37 FMI 0 - ciśnienie powietrza, skrzynia biegów, wartość zbyt wysoka '' w czasie gdy jest aktywny objawia się jakąś inną pracą skrzyni ??? Bo u mnie gdy jest on aktywny ( raz jest a raz nie ) to jest tak że wybieram A czy M na wyświetlaczu pojawia się np; 3 bieg ale skrzynia tego biegu nie wkłada. Wkłada go dopiero gdy zaczynam...
Witam. Powietrze w hydroforze zawsze jest w górnej częsci zbiornika i tam trzeba szukać, czyli rura doprowadzajaca jak również zegar i wyłacznik ciśnienia. Pozdrawiam.
Problem ze stabilizacją temperatury w samochodzie marki Fiat Grande Punto 2007 1.3 Multijet 75 hp. Sytuacja wygląda następująco (z natężeniem czym niższa temperatura otoczenia tym gorzej): samochód z trudem się rozgrzewa. Obecnie wygląda to tak, że jadąc 15 km z pracy lub do pracy nie ma szans na złapanie 87 lub 90 stopni. Chyba, że miałbym pół trasy...
Witam ,czy spotkaliscie sie z taka usterka-był brak zasilania zegarów odnaleziony olej cisnienie [psi],powietrze-kontrolka temp.płynu w[F].Po dotykaniu odpowiednimi końcówkami do masy zegary działaja jednak po podłaczeniu do czujników brak reakcji olejowy nawet nowy.Czy to możliwe że czujniki nie graja z angielskim zegarem[inne jednostki] +,- jest moze...
Witam. Mam zimne powietrze z nawiewu, temperatura na zegarach pokazuje 90 stopni po nagrzaniu, w klimatronicu na kanale 49 pokazuje -60 stopni a na 51 pokazuje max 20 stopni. Które czujniki odpowiadają tym wartościom w klimatronicu? Jeden jest w zbiorniczku, drugi zlokalizowałem na trójniku na górze, a trzeci przy głowicy. Błędy vcds: 01582-signal for...
Co Ci przeszkadza woda w rurze? Niech się skrapla. Zatkałeś kratkę wentylacyjną okapem. Którędy ma płynąć powietrze z nawiewników, przez pokoje i dokąd dalej? Gdzie jest kratka wywiewna? Jeśli już popełniłeś ten błąd, że zlikwidowałeś wentylację grawitacyjną zastępując ją wyłączoną mechaniczną to przynajmniej jej używaj. Zamontuj zegar czasowy na okapie...
Dziękuję, Gerri, serdecznie. Jak zawsze można na Ciebie liczyć. Zdemontowaliśmy całą deskę. Zawór rozprężny wymieniony, ciśnienie na zegarach bije do 12 barów. Chłodzi, aczkolwiek co jakiś czas na chwilę puści ciepłe powietrze z kratek. Więc tak jak mówisz, zawór ogrzewania nie domyka prawdopodobnie, tyle że to już trzeci zawór od ogrzewania w tym aucie,...
Też mam 500l w kwietniu minie 3 lata i poraz pierwszy tydzień temu zostało dopompowane powietrze. U góry pewnie masz manometr jak u mnie i tak się zastanawiam czy tam nie będzie też powietrze uciekało pod króćcem bo zegar mierzy ciśnienie wody.
Zawór czterodrożny ( w z zasadzie sześciodrożny) jest uszkodzony- dostaje on zasilanie bezpośrednio z osuszacza. Upewnij się, że na zegarach dochodzi do 10 barów i osuszacz ma tzw. blow-off- czyli wyrzuca powietrze przy max. ciśnieniu. wykręć rurkę z portu 2.5 w zaworze czterodrożnym( środkowy rząd po prawej stronie- patrząc od strony rurek). Jeżeli...
Odnawiam temat,bo mam jeszcze problem z ogrzewaniem wew. samochodu. Po nagrzaniu silnika na wolnych obrotach z nawiewów wydostaje się zimne powietrze, lecz gdy obroty się podwyższą leci ciepłe powietrze. Dziękuję wszystkim za odpowiedź.
pompa powiatr powiatr pompa ciepła powiatr powiatr zrobić pompa powiatr powiatr
pentagram cerberus adsl2 neostrada pomiar odległość radio amica arcelik
problemy diagbox diagbox peugeot
Płyta prasy termotransferowej 3D ST-420 nie podnosi się - przyczyny i rozwiązania Podłączenie doświetlania skrętu w Audi A6 C6 2010