Witam. Trochę odgrzebię temat, a mianowicie mam szczotki silnika do wymiany w tym odkurzaczu (MPM mod-07) i po odkręceniu wszystkich widocznych wkrętów dalej nie jestem w stanie zdjąć obudowy. Czy może ktoś rozbierał ten odkurzacz? Czy są tam jakieś twarde zatrzaski. Będę wdzięczny za sugestie.
Silnik trzeba by podmienić na taki k który na pewno wiesz że działa bo nawet zepsuty silnik może mieć poprawne pomiary miernikiem
Pokaż zdjęcie tej płytki z której wprowadzone są przewody. Może na niej znajdują się elementy i któryś z nich jest uszkodzony.
Gorzej , to silnik synchroniczny, i jak piszesz już jest zepsuty rozrusznik nadający kierunek wirowania.
Nie jest. Regulator zepsuty diagnozujesz przez zaciśnięcie przewodu powrotnego.Auto będzie kopcić ,ale jedzie poprawnie ,bo pompa nie da o tyle więcej zeby się udusiło.Wiesz wtedy że niedostatek ciśnienia powoduje błąd regulatora bo "przepuszcza". Jeśli nie leci powrotem,a auto szarpie to masz do czynienia z brakiem paliwa i regulator go nie przywróci....
A wiesz czy gdzieś jest jakiś poradnik jak kolejno rozebrać silnik?
Otwórz tę część odkurzacza, gdzie wkładasz worek. Wkręty będą w plastikowej pokrywie gdzie zakładasz filtr wlotowy. Po wykręceniu 4 wkrętów musisz wybić bolce łączące część silnikowa z częscia workowa, tzn. te zawiasy, na których otwiera sie pokrywa. Potem musisz wyjąć silnik i zwijacz, pamietaj o kolejności i zdjąć osłonę włacznika i zwijacza (tam...
Jeżeli silnik zepsuty pobiera większy prąd to znaczy to, ze jego moc też wzrasta zgodnie z zależnością P=UI ? :P Tak, ale nalezy dodać że jest to moc POBIERANA ze źródła. Moc oddawana jest parametrem decydującym i uwierz mi ze ona wtedy nie rosnie, nawet wręcz maleje. Przeciez lepiej jak moc jest większa ..czyli wygląda na to że najlepiej popsuć silnik...
Jedną z możliwych przyczyn jest zepsuty kondensator(stracił swoje właściwości)- to ta aluminiowa puszka. Jeśli wymiana jego na nowy nie pomoże, to być może jedno z uzwojeń silnika ma przerwę.
Ta kostka to dioda od czujnika poziomu oleju. Odłącz ten żółty kabelek wychodzący z silnika i sprawdź czy silnik działa jeżeli działa to jest mało oleju lub uszkodzony czujnik.. Aby sprawdzić sam wyłącznik, połącz czarny kabelek z tym żółtym z wyłącznika, i sprawdź czy w obu pozycjach wyłącznika nie działa silnik. Jako wyłącznik możesz zastosować dowolny...
A może to tylko zbieg okoliczności , i inny defekt , szczotki , styki kostki na silniku. To ostatnie miałem wczoraj , spieczone i silnik nie obracał .Po wyczyszczeniu pralka ruszyła W innej avtl83eu nie udało mi się silnika uruchomić , moduł mam /podejrzewany przeze mnie , że zepsuty / i ciekawy jestem czy kolega sobie ze swoim poradzi :)
Za mojej praktyki nie zdarzyło się, aby silnik obracał się w jedną tylko stronę z przerwami. Może kupiłeś zepsuty używany silniczek? Po wymianie na nowy wszystko powinno być ok. Inaczej czeka Ciebie wymiana programatora. PS. Możesz naprawić stary. Temat był już wałkowany na forum wiele razy. Pozdrawiam.
Kupiłam nowy, uniwersalny i wymieniłam. Problem pozostał. Jak to rozumiesz? Po podłączeniu nowego termostatu dalej nie włącza się sprężarka? Napisz dokładnie co zrobiłaś? Czy termostat miał takie same numery wyprowadzeń jak stary?Czy sprawdzałaś stary termostat? A może jest dobry? W temperaturze pokojowej Co najmniej dwa styki muszą być zwarte. Łatwo...
Wiesz widzę że kompletnie nie czaisz bazy z tym intercoolerem więc nawet się nie będę wyśmiewał. Już chyba lepiej nawracać niż potępiać :D Intercooler sprawdza się tylko przy silnikach z turbiną. Dlaczego?? Musisz poczytać już sam. Fakt że on ma za zadanie studzenie zasysanego powietrza, ale przecież skoro powietrze jest gorące to coś je tam musiało...
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
Sprawdź wtyczkę do silnika i przewody, któryś będzie przerwany O to to właśnie... Bankowo na 99%. Szczotki sprawdzone? Po ponad dziesięciu latach pracy urządzenia też są do wymiany.
niech kolega sprawdzi który z tych przewodów z tej złączki jest połączony z przerywaczem zapłonu w aparacie najlepiej miernikiem (testerem przejścia) i który z tych przewodów to +12V ze stacyjki i niech kolega zmierzy opór między tymi dwoma pinami w cewce wtedy bym zalecał jednak poszukać w internecie ile ma wynosić opór oryginalnie a jeśli się okaże...
Musisz odpowiedzieć na kilka pytań: 1. Czy ogrzewanie wczesniej działało i nagle przestało, czy od początku od kiedy masz ten samochód ogrzewanie nie działało? 2. W Saxo występowały dwa rodzaje sterowania ogrzewaniej szyby tylnej. a) na wyłączniku "dwupozycyjnym" włącz - wyłącz b) na wyłączniku zwiernym (dotykowym) + mechanizm czasowy który automatycznie...
Ale immo VW jak jest zepsute to silnik się odzywa na 2-3 sekundy. Może czujnik temperatury zepsuty i źle dobiera mieszankę. Odłącz czujnik, gaz w podłogę i kręć długo. Inna sprawa że jak immo blokuje to nie podaje paliwa a u ciebie wtryskiwacz podaje.
T. Zipp Vapor : Spadek mocy po zmianie uszczelki pod głowicą Witam, mam nastepujący problem w moim skuterze Zipp Vapor 50ccm... otóż padł mi cylinder i zastanawiam sie czy go naprawiać czy kupić nowy chiński z allegro... Pisałem już dzisiaj temat o chińskich cylindrach wiec nie będę się powtarzać, mój problem: Otóż odpaliłem silnik, pochodził sobie...
Okazał się zepsuty wentylator pozdro
A oryginalny aż tak zepsuty że się nie da naprawić? Inna rzecz że to powinno być wyważone. Co do mocy to nie umiem powiedzieć, musisz coś zaryzykować. Możesz próbować takie od PC, są tanie, zasilacz na 12V też można tanio ogarnąć. Jeżeli twój silnik miał regulowane obroty, to taki z zewnętrznym zasilaniem będzie lepszy, bo przy silnikach które się używa...
Polecam kosy spalinowe NAC. Mamy dwie w domu kilka lat i są ok. Póki co odpukać bezawaryjne. W tej starszej tylko glowice wymienialismy ale dostala kamieniem cena 40zl wiec nic strasznego. Czasami do lekkiej pracy są używane czasami do ciężkiej i się spisują. Ta starsza wyczyscilismy mega chaszcze na dzialce 1000m2 i idealnie dala sobie rade. Mają bardzo...
Tu jest sterowanie 0-10 analogowe. Zepsuty jest sterownik. Jest to silnik EC - tak dostałem info. Z jakimś wysokim zasilaniem. Pytanie czy się da podmienić sterownik bo serwis chce absurdalnie wymieniać razem z silnikiem.
Jeśli jest tylko jeden termostat, to możesz jeszcze spróbować wymienić lub odwrócić zawór jednokierunkowy płynu. Miałem też taki silnik niby z manualem, a był też drugi termostat. Ale w tych silnikach niedogrzanie w mrozy to częsta przypadłość, i nawet aso nie bardzo sobie z tym radzi. Po prostu układ jest zepsuty na etapie projektowania.
Powiem że trochę zagadkowy dla mnie ten schemat. Wygląda mi na to że do jazdy w górę jest na chwilę dołączany dodatkowy kondensator do dodatkowego uzwojenia. Nie masz tam jakiegoś przycisku "turbo" czy innej zmiany prędkości z pilota? Rzuć okiem na zaznaczenie, czy tam to co idzie od kondensatora jest zwarte na stałe z zerem zasilania przy stykach K2,...
Witam. Mam problem z moją Vectrą (2006 rok, silnik 1.9 CDTI 150 KM), którą mam 3 miesiące. Całą historię opiszę chronologocznie w punktach: 1. Zauważam jednego dnia, że samochód stracił moc na niskich obrotach, do ok 2 tys obrotów rozpędza się koszmarnie wolno, powyżej 2 tys odzyskuje moc. 2. Następnego dnia zapala mi sie kontrolka "samochód z kluczykiem"...
lukasz_163 w poście #4 napisał, że zawór wbudowany w kocioł. Tak więc pomyłka z podłączeniem i okablowaniem jest znikoma. Ja bym sprawdził napięcia wychodzące z płyty na silnik zaworu. Trzeba by namierzyć który przewód odpowiada za C.O a który za CWU.
Faktycznie muszę przyznać, na podstawie filmu, że marnie z moją wiedzą na temat zastosowania sprężarki scroll poza chłodnictwem. To zapewne temat na zupełnie inną dyskusję niż tutaj ale czy sądzisz, że taka sprężarka to najlepsze rozwiązanie? Sprężarka scroll pracując jako silnik pneumatyczny dalej może być wpięta w jakąś "gałąź" systemu chłodniczego...
Witam, Zakupiłem ostatnio od znajomego lakiernika zepsuty kompresor WALTER GKD 400-2.2/100. Jest to maszyna ze sprężarką sprzężoną na jednym wale z silnikiem jednofazowym 2.2 kW. Usterką było przepalenie silnika. Silnik został przewinięty, zawór zwrotny oraz kondensator pracy zostały wymienione. Kompresor stał nieużywany już dłuższy czas (2-3 lata)....
Widzę dwie możliwe przyczyny takiego zachowania się napędu: - uszkodzony układ taktujący tranzystory kluczujące, - uszkodzony jeden lub więcej tranzystorów kluczujących. Ta druga przyczyna jest według mnie bardziej prawdopodobna. Jeśli któryś z tranzystorów jest zwarty, napięcie jest cały czas podawane na jedną z cewek silnika krokowego, który działa...
Zauważył, ale sam producent pisze, że ten obecny to ewolucja tego starego. Nie zmierzył jeszcze kondensatora, ale jutro zmierzy. Czy zepsuty kondensator może sprawić, że silnik się grzeje i stoi zablokowany? Jak się wyłączy to dalej ciężko chodzi. Z tego co udało się znaleźć kondensator to 5uF/400V. Znalazłem schemat i faktycznie są 2 biegi. Ale jeżeli...
Hallo, naturalnie, teraz PAS podaje literę e (. . .) i nie jest sygnał, który oczekuje kontroler, wiec trzeba podać m (_ _ _), oczywiście — żółty do czerwonego. Ale... moim zdaniem, najpierw powinien spróbować z inwerterem. Hallo, dla kolegi (at)Daro1003 więc zdjęcia pokazują, że PAS oryginalnie montowany jest po prawej stronie (strona zębatki) tu...
Pierwsze zdjecie to po przkreceniu kluczyka ,drugie zdjecie to jak po dwuch sekundach od przekrecenia kluczyka srodkowa linia kontlorek gasnie i wtedy przekrecam kluczyk by zakrecic silnikiem i tak wtedy to wyglada na 3cim zdjeciu gdy silnik jest obracany rozrusznikiem. Generalnie to historia samochodu jest taka ze poprzedni wlasciciel zawiozl auto...
W liczniku jest immobilizer, jak podłączyłeś nie swoje zegary to silnik odpali na sekundę i zgaśnie Napraw w końcu ten zepsuty ABS i przestań kombinować
Tak. Właśnie do tego zmierzałem. Moja akurat jest na 9 kg. Tabelkę dostałem z pierwszym PMCU. Po załączeniu wywalało błąd komunikacji. Wymienili go na inny, przyznając się do pomyłki. Na drugim pralka zachowuje się jak na tym z pierwszego montażu. Dostałem się do trybu serwisowego. Nie miałem niestety czasu, aby go rozkminiać. Pracuję w Niemczech. Jestem...
Może tam nie jest zepsuty silnik, tylko kondensator rozruchowy? Silnik nie może ruszyć, czy już śmierdzi? Ja mam też taką krajzegę i niestety spalony silnik, ale zamierzam tam zamontować silnik od pralki automatycznej, on ma ok. 1 kW i jest nieduży i zmieścił by się do środka, taki silnik można pozyskać sobie z pralki wywalonej na wystawkę kiedy jest...
Częstą awarią lodówek, jeżeli ma skraplacz (czyli chłodniczkę) pod samą lodówką od spodu, jest zakurzenie jej lub zepsuty wiatrak z tyłu za skraplaczem. Można ją wydmuchać sprężonym powietrzem. Silnik wentylatora na pewno jest lekko zatarty po latach bez konserwacji. Można go podmienić na zamiennik (zwróćcie uwagę, by był cichy, mój nowy troszkę słyszalny)....
Wskaźnik jest nowy KMF ma 2 lata max. Co do termoststu to nie woskowy taki nie tylko mieszkowy tylko do c 360 też są dwa rózne jeden typowy mieszkowy kotry niby jak sie zepsuje to w otwartej pozycji zostaje i silnik sie nie zagotuje a ten drugi też pewnie jest mieszkowy nie znam fachowej nazwy ale wygladowo jest inny. Czyli coś jest nie tak z moim...
Moje auto spełnia Euro 5, a wpisali mi Euro 4, także ewidentnie nie wszystkim... Nie, że wszystkim wszystkim, tylko samochodom z wspomnianymi silnikami EA211 i EA888 w specyfikacji EU6+. A rok produkcji aut z USA nie ma znaczenia przy nadawaniu norm? CEPIK wpisuje tylko według daty produkcji, ale formalnie homologacji nie ma i soft w ECU też może być...
Jeśli programator ma program z maksymalnymi 1000 to ich nie podniesiesz, zrobi to tylko....nowy programator który ma 1200 !! Oczywiście silnik musi być do 1200. Żaden motorek tego nie zmieni, W druga stronę, motorek z maksymalnymi 1ooo nie pójdzie na wirowaniu 1200 z programatorem który ma 1200 , W druga stronę nie ma problemu,, taka uroda motorków...
Muszę złożyć programator na miejsce ale szczerzę wątpię aby silnik był zepsuty skoro oporności są w porządku i nie ma przebić, obstawiam sterownik. Sprawdzę oporność stojana po zatrzymaniu się jeśli będzie miał przerwę to w takim razie zepsuty silnik?
Witam Peugeot 207 16hdi 2008 rok gasnie w trakcie jazdy. Przeważnie przy redukcji biegu, jak opuszczam skrzyżowanie. Walczę od początku roku i po wizytach u trzech elektormechaników zostaly wymienione nastepujace części, bez rezultatu: zawór w pompie wysokiego ciśnienia; wtrysk filtr paliwa zawór na listwie czujnik położenia wału. Nawet komputer miałam...
Po co te dyskusje. "Podjechałam silnik chodził" może chodził na 3 cyl., dziura w tłoku, korbowód zgięty, brak ciśnienia oleju itp. Dla kobiety "silnik chodził" dla mechanika złom. Teraz pretensja.
electrocom-op -Tak naprawdę to nie mam jak sprawdzić magneto oraz CDI jeśli chodzi o profesjonalny sprzęt. Aczkolwiek zrobiłem dzisiaj to co napisał radarator czyli przytknąłem próbówkę do każdego z trzech przewodów wychodzących z silnika z magneto i kręciłem silnikiem jednak próbówka nic nie pokazywała, nawet małego błyśnięcia. Może coś robiłem źle?...
Kosiarka traktorek z silnikiem Briggs 17,5 KM odpala normalnie, ale po zwiększeniu delikatnie gazu na zimnym silniku gaśnie. Jak rozgrzeje się, to można czasami zwiększyć gaz do roboczych obrotów. Ale czasem też, jak chodzi na wysokich obrotach, też potrafi zgasnąć. Gaźnik wymieniany, cewka wymieniana, świeca wymieniana, zawory regulowane, regulator...
Witam kupiłem okazyjnie silnik 1.6 o oznaczeniu Z16XE1 auto na nim przyjechało pochodzi też z astra h gtc moje pytanie brzmi czy jest możliwość wymiany tego silnika do auta który ma zepsuty silnik ale o oznaczeniu z16xer?jesli tak to czym to się wiąże?jakieś przeróbki?z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam .
Te mogą mieć jakieś limity kilometrów, ale nie wiem bo nigdy takiej umowy nie widziałem. Większość umów ma teraz limity. Po przekroczeniu limitu km płacisz dodatkowo np. 0,50zł/km. Do tego jeszcze dochodzi eksploatacja na longlajfie, jak ktoś zmieniał olej co 30 tysięcy tak jak producenct powiedział, to może być ciekawie. To jest jeden z poważniejszych...
Złe podłączenie lub zepsuty sterownik/manetka. Bez sterownika nic nie zrobisz bo będziesz miał zero-jedynkową jazdę. Sam potencjometr/manetka nic Ci nie da, za regulację obrotów/mocy odpowiada sterownik.
Pompa stoi: silnik zaworu trójdrożnego zepsuty; zapchana rura między wymiennikiem, a zaworem trojdrogowym,; zapchany filtr na powrocie z C.O.; zakamieniony wymiennik; wentylator zepsuty i ma tylko moc maksymalną - dobrze nie słychać na filmie. Takie możliwości. Bez rozebrania kotła nie do odgadnięcia.
Ta pralka to dla mnie całkowita zagadka. Przyszedł drugi silnik, używany ale z firmy serwisującej ma być sprawny. Opór tacho 130 Ω więc te silniki tak mają i po podmianie w pralce znowu to samo. Z paskiem nie działa, bez paska bez problemu. Dodam że bęben obraca się leciutko. Stawiam na zepsuty programator bo co może być przyczyną, że silnik pod małym...
pralka zepsuty silnik zepsuty sterownik silnik zepsuty odkurzacz
silnik trójfazowy połączenie epson service compaq dioda zasila
sterownik rolet wewnętrznych sterownik rolet wewnętrznych
Schemat elektryczny Mitsubishi Pajero 3 3.2 DID Diagnostyka wtryskiwaczy benzynowych: Wypięcie wtyczki na pracującym silniku