Sprawdź wtyczkę do silnika i przewody, któryś będzie przerwany O to to właśnie... Bankowo na 99%. Szczotki sprawdzone? Po ponad dziesięciu latach pracy urządzenia też są do wymiany.
Silnik trzeba by podmienić na taki k który na pewno wiesz że działa bo nawet zepsuty silnik może mieć poprawne pomiary miernikiem
Widzę dwie możliwe przyczyny takiego zachowania się napędu: - uszkodzony układ taktujący tranzystory kluczujące, - uszkodzony jeden lub więcej tranzystorów kluczujących. Ta druga przyczyna jest według mnie bardziej prawdopodobna. Jeśli któryś z tranzystorów jest zwarty, napięcie jest cały czas podawane na jedną z cewek silnika krokowego, który działa...
Witam. Trochę odgrzebię temat, a mianowicie mam szczotki silnika do wymiany w tym odkurzaczu (MPM mod-07) i po odkręceniu wszystkich widocznych wkrętów dalej nie jestem w stanie zdjąć obudowy. Czy może ktoś rozbierał ten odkurzacz? Czy są tam jakieś twarde zatrzaski. Będę wdzięczny za sugestie.
Pokaż zdjęcie tej płytki z której wprowadzone są przewody. Może na niej znajdują się elementy i któryś z nich jest uszkodzony.
Gorzej , to silnik synchroniczny, i jak piszesz już jest zepsuty rozrusznik nadający kierunek wirowania.
Ale u mnie nie ma żadnych linek, tylko są silniczki na kołach. Do lewego koła idzie wyższe napięcie, a do prawego, gdzie pokazuje mi zepsuty silnik, niższe napięcie.
Może cieknąć z pompy wtryskowej przez zepsuty uszczelniacz do silnika. W pompie na środku jest okrągła śrubka z bagnetem. Zobacz co jest w pompie.
Może zepsuty czujnik Halla w silniku, element do którego idą 3 białe kabelki.
Jaki kod silnika i czy ma LPG?
Silnik masz zepsuty. Tam szukaj problemu.
Spróbuj sprawdzić napięcia na silnikach, może też być zepsuty silnik.
Można by usunąć wirnik i zostawić uzwojenie. :) A tak serio, to albo to się przewinie współczesnym drutem, albo historycznym drutem. Historyczny niestety będzie mniej niezawodny. Można też mieć 100% oryginalny, 100% historycznie zepsuty silnik. W teorii można impregnować uzwojenie, ale nawet jeśli na chwilę to usunie zwarcie, to ono wróci, jeszcze bardziej...
Po co te dyskusje. "Podjechałam silnik chodził" może chodził na 3 cyl., dziura w tłoku, korbowód zgięty, brak ciśnienia oleju itp. Dla kobiety "silnik chodził" dla mechanika złom. Teraz pretensja.
Oddalam ekspres do naprawy, niestety zepsuty silnik.
(at)sebek535 A mógłbyś to pokazać na zdjęciu, bo czy dla ciebie i dla mnie wejścia do różnicówki to to samo? Dodam słowo wyjaśnienia. Wszystko podłączone przed jakimkolwiek zabezpieczeniem nie ma wpływu na zadziałanie tego zabezpieczenia. Jeśli podłączysz odbiornik przed zabezpieczeniem, to zabezpieczenie nie wyłącza tego odbiornika choćby był zepsuty.
Muszę złożyć programator na miejsce ale szczerzę wątpię aby silnik był zepsuty skoro oporności są w porządku i nie ma przebić, obstawiam sterownik. Sprawdzę oporność stojana po zatrzymaniu się jeśli będzie miał przerwę to w takim razie zepsuty silnik?
Pozatym skąd wiesz że zepsuty silnik jak go nie widziałeś?
Porownaj napiecia silnikow obu kieszeni.Moze tylko wystarczy zwykla regulacja obrotow? Albo może być zepsuty silnik, albo jeszcze układ regulujący.
To ze silnik nie pracuje nie znaczy wcale ze jest zepsuty, Jak tak miałem w pralce, nawet wyjąłem silnik, a okazało się, ze zepsuł się kondensator...
Kondensator można zmierzyć na pojemność, w silnikach mierzy się oporność uzwojeń (ale dobrze jest mieć z czym porównać - dane katalogowe) i przebicie do obudowy. Inna opcja to upewniasz się że wałek chodzi luźno mechanicznie, że wszystkie połączenia są ok, zasilasz, mierzysz prąd. Jak bierze więcej niż napisane (albo pali bezpiecznik) - zepsuty. Ogólnie...
Mam zepsuty sterownik silnika ECU, czy jak kupiłbym nowy bez immo to czy on zadziała od razu po podłączeniu? I czy muszę kupić z takim samym kodem czy to już bez różnicy ?, ciągle mowa o sterowniki już bez imobilaizera.
Może tam nie jest zepsuty silnik, tylko kondensator rozruchowy? Silnik nie może ruszyć, czy już śmierdzi? Ja mam też taką krajzegę i niestety spalony silnik, ale zamierzam tam zamontować silnik od pralki automatycznej, on ma ok. 1 kW i jest nieduży i zmieścił by się do środka, taki silnik można pozyskać sobie z pralki wywalonej na wystawkę kiedy jest...
Na wstępnie podaję iż przejrzałem tematy dotyczące kodu F06 i u mnie raczej nie jest zepsuty silnik To oznacza, że słabo przeglądałeś, bo błąd f 06 oznacza brak sygnału z tachometru, a nie "zepsuty silnik". Wiele razy było to opisywane na forum.
Masz zepsuty egr, co jest normą w tych silnikach, ale skoro świeci się ABS/ESP to zrób diagnostykę tego komponentu a nie silnika
Problem rozwiązany - okazało się, że był zepsuty silnik recyrkulacji obrotów.
To dlaczego nie urwałeś na silnik przecież wiedziałeś ze jest zepsuty!!!!
Zepsuty silnik. No i bezpiecznik 25 jest za słaby, 30 ( zielony ) ma być.
Witam kupiłem okazyjnie silnik 1.6 o oznaczeniu Z16XE1 auto na nim przyjechało pochodzi też z astra h gtc moje pytanie brzmi czy jest możliwość wymiany tego silnika do auta który ma zepsuty silnik ale o oznaczeniu z16xer?jesli tak to czym to się wiąże?jakieś przeróbki?z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam .
Powiem że trochę zagadkowy dla mnie ten schemat. Wygląda mi na to że do jazdy w górę jest na chwilę dołączany dodatkowy kondensator do dodatkowego uzwojenia. Nie masz tam jakiegoś przycisku "turbo" czy innej zmiany prędkości z pilota? Rzuć okiem na zaznaczenie, czy tam to co idzie od kondensatora jest zwarte na stałe z zerem zasilania przy stykach K2,...
To nie była szlifierka tylko zepsuty silnik od pralki. Do ognia wrzuciłem stojan, posmażyłem go tak z godzine az sie zaczął topić, wziełem go na hak i do wody, trzymałem go na tym haku z 5 minut i grzałem wodę.
Stały plus 12v na jednym pinie silnika a drugi to masa zapinana przez moduł. Także na jednym kabelku modułu ma być stała masa a na jednym kabelku silnika plus po przekaźniku. Do kontroli wystarczy żarówka h7 i kawałek kabelka. Jak wszystko to jest ok to albo brak sterowania z panelu AC albo zepsuty silnik. Nic już więcej nie wymyślisz. Sprawdź jeszcze...
Oczywiście problemem okazał się zepsuty silnik w dmuchawie. Napięcie na wtyczce w samochodzie było natomiast po wyciągnięciu dmuchawy i podpięciu jej do zasilacza silnik nie reagował.
Może wsówka spadła ci z czujnika :) . I mase czuje.
Czołem ! .Ja nie spotkałem jeszcze się z czymś takim. Proponuje podać typ pralki i może ktoś ma zepsuty silnik. pozdrawiam TFX
bedzie kopcił na czarno,bo wtryskiwacze sa przełaczona na pracę grupową,a nie sekwencyjną. No i punkt wyprzedzenia zapłony jest niezgodny z oczekiwaniami silnika.
Kostka silnika przyczyną. Skutek, zepsuty moduł (obwód tacho). Po co tu więcej ględzić i się pytać? Przyczyna pośrednia - wyciek wody na kostkę silnika. Finito. Szukać wycieku, naprawić kostkę i moduł, o ile pytający potrafi, i wszystko w temacie. Maszyna prosta, jak drut. Tylko niekoniecznie dla laika, który zadaje tutaj pytanie. Nie nam to oceniać....
To jest część zapłonu (elektroniczny przerywacz) i nie ma nic wspólnego z ładowaniem. Może go nie być, to zależy od zastosowanej cewki zapłonowej, wtedy ten kabel idzie bezpośrednio do stacyjki i służy do wyłączania silnika.
Tuner zapewne to by zrobił ale czy podejmie się operacji na zepsutym silniku ?? Czy nie prościej naprawić silnik niż wstawiać protezę ?
Ciśnienie widać po strumieniu z lancy. Szczególnie dysze obrotowe wymagają ciśnienia do rotacji.
Musisz być pewien że masz wszystkie zasilania i masy.Nic nie wiemy jak wypada test zegarów np w vag com jak i to czy są jakieś byki.Musisz być pewien że nie ma zimnych lutów na złączach.Lub jeszcze inne przyczyny ,zepsuty silnik napędu prędkościomierza lub zimne luty na złączach.Spaprany wsad lub uszkodzenie elektroniki licznika.Uszkodzony czujnik prędkości...
W tym aucie turbo ładuje płynnie i stąd brak typowego szarpnięcia. Tylko się cieszyć. Gdyby zaworek był zepsuty, silnik wchodziłby w tryb awaryjny i sygnalizował kontrolką.
Na moje oko to po prostu ten zepsuty silnik ma zwarcie i spowodował zespawanie sie styków w jednym z dwóch przekaźników. Teraz działa to tylko w jedną stronę. Musisz odszukać sterownik i posprawdzać przekaźniki.
Od kiedy to wentylatory sprawdza się pod napięciem 10v, wtedy to najbardziej zepsuty silnik będzie się kręcił. Trzeba go podłączyć pod góra 2v i ma się kręcić i zmierzyć pobór prądu ( Jak tam jest zwykły silnik ) nie powinien być większy niż 20ma.
Tak jak mój przedmówca zyzy52 pisze. Sprawdź najpierw czy włącznik lub silnik nie jest uszkodzony. To znacznie prostrze i mniej problematyczne niż rozmontowywanie baterii. Miernik w dłoń podłącz baterię i zobacz czy napięcie dochodzi do włącznika (może są zaśniedziałe końcówki) jeśli dochodzi do naciśnij przycisk i zobacz czy napięcie ukaże się tobie...
Mam zepsuty silnik od dmuchawy w SCORPIO 95 (wersja z okrągłymi lampami) dokładnie kumutator jest do wymiany całkowicie może ktoś wie gdzie mozna to naprawić? . A może kupić zastępczy albo używany?. To jest klimatronic , tak w ogóle
Okazał się zepsuty wentylator pozdro
Jeżeli silnik zepsuty pobiera większy prąd to znaczy to, ze jego moc też wzrasta zgodnie z zależnością P=UI ? :P Tak, ale nalezy dodać że jest to moc POBIERANA ze źródła. Moc oddawana jest parametrem decydującym i uwierz mi ze ona wtedy nie rosnie, nawet wręcz maleje. Przeciez lepiej jak moc jest większa ..czyli wygląda na to że najlepiej popsuć silnik...
A sprawdzales czy stary laser sie swiecil jak czytal plyte i czy ona sie chociar troche kreci ?? Moze jest zepsuty silnik, a w najgorszym przypadku masz skasowany BIOS od CD ROM'u...
Podpiąć vag-a lub vcds i zerknąć na bloki w 17 liczniku 3 parametr 1 okno i porównać z temperaturą na silniku .
Panowie bardoz dziękuje. I przepraszam za zwłokę. Jednak oddałem kosiarkę do serwisu. Okazało się że ten model niema ładowania i przyczyną był zepsuty zawór w silniku który dawał zbyt duży opór podczas rozruchu. Jeszcze raz bardzo wam dziękuje.
Więc ja mogę kupić skuter z silnikiem 50ccm zamienić na mocniejszy (czytajcie szybszy nielegalny ;D ) i nadal jeździć przepisowo 50km/h a szybciej jak bedę pewny że mogę Dokładnie. W razie kontroli - nic nie wiesz, prędkościomierz jest zepsuty, silnik kupiłeś używany i nie mierzyłeś jego pojemności oraz mocy na hamowni, silnik zakładał kolega z którym...
Autko działa już dobrze.Przyczyną złej pracy silnika był zepsuty przepływomierz powietrza
Znalazłem problem zepsuty dogrzewacz silnika dałem do naprawy do gościa od webast poczyscil i jakiś zaworem wymienił i po problemie
Jak odpiąłem kostke ze sterownika sondy lambda stag to zaczeła coś pokazywać ale tylko na gazie, na benzynie cały czas 0.34v a na gazie pokazuje dobrze, ale tylko czasami. Czy ten sterownik jest zepsuty? Silnik krokowy od gazu tylko bzyczy tak jakby się chciał bardziej schować żeby wzbogacić mieszankę
Jak podłączyłem vesc do silniczka to pokazuje mi R=0 . Co to znaczy? Czy zepsuty jest silnik czy vesc?
A wiesz czy gdzieś jest jakiś poradnik jak kolejno rozebrać silnik?
Do sprawdzenia mechanizm: paski, silnik....
Witam. Ja z kolei poszukuję czarnej obudowy, tej w która się wsuwa szufladę na zrębki... bo mi się połamała, reszta chodzi bez zarzutu... ktoś ma może pomysł, gdzie takie cos kupić, bo w serwisie się nie da :( ewentualnie odkupie jakiś zepsuty... ale cały :)
Witam! Mam problem z kserokopiarką SHARP AR5015. Najpierw kopiarka w ogóle nie działała a potem wyświetliła kod: L6(zepsuty silnik lasera). Nie wiecie gdzie można kupić tanio laser do tej kopiarki albo silnik lasera?? Naoliwienie nic nie dało, i słychać że silnik zle idzie. Może jest jeszcze inna opcja?? Proszę o odpowiedz!! Pozdrawiam!!!!!!
przyczyna takiej pracy silniki jest zepsuty elektor zawór ssania który jest na gaźniku
Witam, Silnik można wyciągnąć bez demontażu maglownicy.. odkręcamy 2 śruby i podważamy delikatnie z każdej strony.. musi wyjść - idzie ciężko bo alu się zgrzało.. Niestety jak już wyciągniemy silnik to jest lipa... teoretycznie jest to nie naprawialne.. żeby wyjąć komutator dostać się do niego trzeba albo wykręcić ten ślimak z przodu.. a on jest zgrzany...
Ale immo VW jak jest zepsute to silnik się odzywa na 2-3 sekundy. Może czujnik temperatury zepsuty i źle dobiera mieszankę. Odłącz czujnik, gaz w podłogę i kręć długo. Inna sprawa że jak immo blokuje to nie podaje paliwa a u ciebie wtryskiwacz podaje.
Jakim testerem odczytałeś błędy i z jakich modułów , podstawa to cim , sterownik silnika , brak reakcji na kluczyk może powodować zepsuty rozrusznik , uszkodzony sterownik silnika , uszkodzony cim , i nawet zepsuty kluczyk , o słabym akumulatorze już nie wspomnę ...
Znalazłem jeden zepsuty silnik i ta podkładka będzie narażona na ścieranie.... Może kupię http://obrazki.elektroda.pl/1161748200_1...
Witam. Zastąp wentylator żarówką i będziesz wiedział czy dochodzi zasilanie jak tak to zepsuty sam silnik.
ostatnio w moim tipo wydmuchało mi uszczelke pod glowicą czy ma to związek z pozbyciem sie przezemnie katalizatora tzn zamiast kata dałem rurke a i jeszce ejdno czy macie jakiś sposób na zepsuty silnik krokowy dało by sie zrobić wolne obroty "na sztywno" żeby mi nie gasł bo jak narazie to gasnie niema praktycznie wolnych obrotów z góry dzięki za pomoc
Podstawowa rzecz w tej pralce to trzeba sprawdzić kondensator od silnika. Bo jeżeli będzie zepsuty to właśnie tak silnik będzie się zachowywał.
no jak ci bendiks wyrzuca bo albo jest zepsuty albo silnik juz troche załapie i Ci wyrzuci bendiksa
Czujnik hala. Często nie pokazuje błędu a jest zepsuty i jest problem z odpaleniem na zimnym lub ciepłym.
drugi niebieski jest nowy! a czy nawet jeśli nowy zepsuty to silnik by zalewało? bo jak załapie na chwile nawet to strasznie śmierdzi benzyna
Zamontuj go poprawnie, czyli rurkami do dołu i nie na silniku.
Ja myślę że przewody są błędnie pomierzone albo nie podłączone wewnątrz silnika. Jakby był zepsuty to byłoby zwarcie a nie przerwa.
Z opisu problemu jasno wynika, że silnik generatora nie pracuje "równo" tylko zmienia prędkość obrotową, czyli regulacja obrotów "nie nadąża" za zmianami obciążenia. A może zmienia bo ma zepsuty silnik, zapchany filtr paliwa, pompę, regulator obrotów albo co tam jeszcze. Przy takiej mocy generatora mało prawdopodobne są takie szybkie zmiany obciążenia...
sterownik silnika był zepsuty
Mam problem z Seicento (2004r wtrysk 1100cm3). Zaświeciła się lamka kontrolna uk. sterowania.Samochód zaczął dusić się na wolnych obrotach i nie zapala bez "gazu" na zimno. Komputer pokazał zepsuty silnik przepustnicy, ale po wymianie na drugi było to samo. Mechanik stwierdził iż będzie to coś z uk. elektrycznym ale potrzebny jest schemat. Tymczasem...
SILNIK NAGRZEWA SIE DO TEMP NAWET 120 ^C. TO MAM ROZUMIEC ZE NAGLE SAM SIE UKŁAD CHŁODZENIA ZAPOWIETRZYŁ , PŁYNU NIE BRAKOWAŁO OBJAW::: JADE I NAGLE SILNIK MA 120 A CHŁODNICA ZIMNA? ZALEWAM DO PEŁNA UKŁAD CHODZENIA ZAPALAM ICZEKAM PŁYNU NIE UBYWA A NAWET PÓZNIEJ ZACZYNA GO WYRZUCAC
Podłącz zamiast silnika tradycyjną żarówkę to się dowiesz czy sterownik chce kręcić i silnik zepsuty, czy nie chce. Sprawdź czy po wystartowaniu programu drzwi się blokują i ogólnie spróbuj ocenić czy sterownik chce wystartować i napisz tu. Sprawdź czy możesz np. ręcznie uruchomić wylewanie wody?
Silnik termoobiegu masz zepsuty.
Tu jest sterowanie 0-10 analogowe. Zepsuty jest sterownik. Jest to silnik EC - tak dostałem info. Z jakimś wysokim zasilaniem. Pytanie czy się da podmienić sterownik bo serwis chce absurdalnie wymieniać razem z silnikiem.
Dokładnie to,szukaj deski. Choć jest pewien sposób na ta nieszczęsną motorolkę. A uchyliłby Kolega rąbka tajemnej wiedzy ;)
POLO2: sądząc z tonu twojej wypowiedzi jesteś na tym forum raczej opieprzaczem niż moderatorem. Z moimi podstawowymi wiadomościami naprawiłem już niejeden sprzęt i naprawię także tę pralkę, niezależnie od (a nawet wbrew!) twojej opinii o mnie. Potrzebuję jedynie nieco pomocy od tych, którzy się na tym lepiej znają i mają więcej doświadczenia. Że zepsuty...
problem jest taki iż silnik się "zepsuł" mianowicie po włączeniu zasilania silnik BUCZY, Silnik nie koniecznie zepsuty. Może nie dochodzi jedna faza? Daj zdjęcie tabliczki z podłączeniami.
Problem rozwiązany . Serwis Boscha pomógł . Termostat był zepsuty i silnik nigdy nie miał odpowiedniej temperatury ledwo 70 st.C , po wymianie jest w czasie jazdy około 82 st.C i silniczek pracuje elegancko . Dzięki za pomoc
Moge wlanczac rozne programy i startuje ciagle szybkimi obrotami .co jeszcze moze byc nie tak... Tacho silnika zepsute, triak silnika na module zepsuty.
U mnie zepsuty był silnik lewy, ten który jako jedyny jest głębiej schowany, jak wszystko porozkręcasz i ujrzysz już dwa silniki to popatrz w lewą stronę tam jest trzeci schowany za blachą silnik i to ten odpowiada za tą usterkę. Zaopatrzyłem się w dwa silniki, jeden mi został na zapas, mogę go odstąpić za 100 zł. plus koszty przesyłki.
Wyłączanie prądu i zlokalizowanie zepsutego silnika od wentylatora w żyrandolu.
Witam. Przeglądałem wcześniej poruszane tematy, ale niestety nie znalazłem odpowiedzi na problem dotyczący mojego auta. Więc mam nadzieje, że ktoś zechce mi pomóc. Problem z moim Audi a6 polega na tym, że silnik przy niskich obrotach (800-1000) nierówno pracuje, a raczej szarpie i drży. Po przekroczeniu obrotów 1000 problem ginie i auto chodzi jak...
Ta kostka to dioda od czujnika poziomu oleju. Odłącz ten żółty kabelek wychodzący z silnika i sprawdź czy silnik działa jeżeli działa to jest mało oleju lub uszkodzony czujnik.. Aby sprawdzić sam wyłącznik, połącz czarny kabelek z tym żółtym z wyłącznika, i sprawdź czy w obu pozycjach wyłącznika nie działa silnik. Jako wyłącznik możesz zastosować dowolny...
Właśnie mnie interesuje używana (z zepsutym silnikiem). Robienie od podstaw całości wydaje się trochę trudne. Całość będzie ciężka, więc napęd by się przydał - czyli skrzynka biegów. Całkiem spora moc do opanowania - czyli mocna konstrukcja... Szukałem na alledrogo i nic jeszcze nie znalazłem. Czy serwisy mogą mieć taki zepsuty sprzęt?
Może być zepsuty czujnik indukcyjny w aparacie, nie będzie iskry też na cewce, jak iskra z cewki wychodzi to palec kopułka i kable do sprawdzenia. Czujnik w aparacie można sprawdzić, ma dwa przewody powinien mieć opór ponad 100 om ale dokładnie nie pamiętam, jak jest przerwa do zepsuty
Chyba za wcześnie się cieszyłem , nie wiem ,ale coś jest nie tak z tym transportem . Wczoraj odsłuchałem kasetę , co parę dni temu nagrałem i są duże wibracje dźwięku zwłaszcza na początku taśmy . Jeszcze spróbuje zamówić rolkę dociskową , pasek i tą gumę na idler. Koledzy radzili ci to już na początku. Skąd przyszło ci do głowy, ze kołysanie to wina...
przekaznik pod symbolem R15 pod schowkiem okazal sie sprawny ale przy silniku byl jeszcze jeden zepsuty niestety auto dalej nie odpala ale pompa juz dziala
Czyli zepsuty nie był moduł zasilacza, ale silnik, ew nastapilo przeciążenie wynikające z uszkodzenia mechanicznego przekładni w słupkach stelaża?
Silnik F3N740- mam takie problemy, po stronie kierwcy mam mokrą podłogę i to nie ważne czy jest sucho czy pada deszcz. Podnosiłem tą wykładzinę i po spodem jest taka folia z gąbką pod nimi jest sucho. Nie mam pojęcia skąd może się brać ta woda czy cokolwiek innego. Nigdzie indziej nie jest mokro. Może ktoś ma jakieś pomysły skąd to może się brać, czy...
Witam wszystkich chyba znalazłem nie wiem czy to istotne ale może ktoś będzie miał podobny problem zepsuty był silnik krokowy.Mimo tego że był sprawdzany kilka razy (również na osto) wieszał się . Przy okazji uszkodzona została sonda. Dzięki wszystkim którzy podpatrywali mój problem .
Jedną z możliwych przyczyn jest zepsuty kondensator(stracił swoje właściwości)- to ta aluminiowa puszka. Jeśli wymiana jego na nowy nie pomoże, to być może jedno z uzwojeń silnika ma przerwę.
A może to tylko zbieg okoliczności , i inny defekt , szczotki , styki kostki na silniku. To ostatnie miałem wczoraj , spieczone i silnik nie obracał .Po wyczyszczeniu pralka ruszyła W innej avtl83eu nie udało mi się silnika uruchomić , moduł mam /podejrzewany przeze mnie , że zepsuty / i ciekawy jestem czy kolega sobie ze swoim poradzi :)
Po wymianie komputera (sterownika silnika) gdy próbuję odczytać błędy Vagem z silnika nie mogę się połączyć . Natomiast pod inne układy:poduszki, ABS, itp nie ma problemu ! Czy komputer sterujący silnikiem jest zepsuty ? Dodam że przed wymianą nie było problemu z diagnozą błędów silnika ?
ufff, w takim razie sprawdze popooludniu szafkę, w sumie jak sie rano podlaczalem to zdziwilo mnie ze w szafe nie ma zadnego bezpiecznika sprowanego (trojfazowego). Jeszcze dlka pewnosci spytam czy silnik spalony badz zepsuty naczej by buczał?
pralka zepsuty silnik zepsuty sterownik silnik wyświetlacz zepsuty
downloader samsung wymiana kostka stacyjki onkyo bateria
wieża philips trafo somfy żaluzje
Iveco Trakker - zrywanie regulatorów hamulców Jak ustawić hamulce w hulajnodze Blinkee?