Tradycyjna usterka w fordach. Opisy naprawy masz w sieci. Trzeba zdjąć przełącznik zespolony, rozebrać i naprawić. Nie masz nawet co przewodów oglądać. To na pewno rozwiąże problem świateł. Wpisz sobie w google "ford fiesta mk4 przełącznik zespolony naprawa", to dostaniesz tutoriale ze zdjęciami, jak to zrobić.
Sołtys , pisząc odpowiedź , liczył na Twój wysoki IQ . Nie załapałeś ?, wymienić uszkodzony przełącznik zespolony , a jak umiesz zregenerować.
Zdemontuj przełącznik zespolony z samochodu i wystarczy do środka prysnąć Contact Sprayem i po kłopocie.P
Bo to jest w komplecie wpisz w google przełącznik zespolony fiesta i sam zobaczysz.
Chciałbym podzielić się opisem przeróbki jakiej dokonałem w moim Fordzie Puma. Fordy te występowały w kilku wersjach wyposażenia jednak po lifcie zmieniło się sporo w elektryce. Dodany został elektroniczny licznik przebiegu a moduł alarm-sterowanie z pilota na podczerwień umieszczony po prawej stronie znikną, zastąpiony sterownikiem Siemensa z obsługą...
Witam ! Uszkodzony jest przełącznik zespolony ,poprostu za duże luzy na poszczególnych stykach,poza mało prawdopodobną naprawą pozostaje tylko wymiana na inny .Jeśli będziesz chciał rozebrać to musisz zwrócić uwagę na to żeby wajche od kierunków jakoś usztywnić ,zależy jeszcze w jakim miejscu ,ja walczyłem z dwoma przełącznikami jeden jakoś naprawiłem...
Pchal lapy, to bylo tak: Zepsuly mi sie kierunki, mialem kiedys escorta to jasna sprawa ze zespolony siadl. zaczalem go wyjmowac po odpieciu wtyczki gdy chcialem ja przesunac lekko i nagle slychac bylo spiecie. Okazalo sie ze to poprzedni wlascicel przecinal kable, lutowal je i nie zabezpieczyl. Przewody naprawilem, zaizolowalem , kierunkowskazy sa...
Witam. O co chodzi z tą wadą, ja miałem jednego escorta 92 teraz 98 i jakoś nic mi się nie pali. Co prawda fiesta też ma taki sam zespolony i szczerze mówiąc nie słyszałem by fiesta czy escort się paiły. Jeśli możesz to daj na PW jakiś cynk o co z tym chodzi bo zaczynam się trochę bać czy coś się nie stanie. Wolał bym tą wadę poprawić. Pozdrawiam.
Pierwsze co bym zrobił to zbadał czy nie poszedł termorezystor. To częsta przyczyna tego typu usterek. Znajduje się najczęściej gdzieś przy silniku dmuchawy bo potrzebuje chłodzenia i jest zespolony z rezystorami do poszczególnych stopni zakresów. Pozdrówka:D
Hm coś mi tu nie gra fiest z 1985 miała tylko moduł zapłonowy i czujnik w aparacie . Ale nic . Tak mi sie wydaje ze mozesz mieć moduł zespolony z czujnikem halla Jest to taka mała kostka na aparacie zapłonowym do której ida 3 przewody . Jeśli masz to to mozesz szukać zamienników ok 50 zł . Twoja fiesta to mk2 o ile sie nie myle chv (wałek w głowicy...
Witam wszstkich i prosze o jakiekolwiek schemtay elektrycznego polączenia układu zapłonowego z wtryskiem w fiescie 1.1i rok 93. Do fiesty rocznik 92 1.1 z gaźnikiem chce włożyć silnik 1.1i (jednopunktowy wtrysk paliwa z sondą lambda). Mam problem z połaczeniem podciśnienia nie wiem czy mozna zastosować do wtrysku moduł zapłonowy zespolony z podcisnieniem...
Witam . Odpowiadam na pyt 1 pewnie pompe paliwa masz w zbiorniku i niestey pływak z układem jest zespolony z pompom trzeba to wyjąć i zobaczyć na stykach mogły śię blaszki złamac albo wygiąć . pyt 2 ja bym to dał do założenia jakiemuś fachmanowi . pozdrawiam .
przekaźnik kierunkowskazów- czy to jest kostka pod wajchą zmiany kierunkowskazów? to została wymieniona... problem wrócił po tygodniu... więc na jakiś czas podziałało... co do świateł awaryjnych - te działają normalnie. bez żadnych oznak awaryjności .. patrzyłem w sklepach w internecie - cały zestaw - przełącznik zespolony nowy kosztuje ok. 250 zł....
Wyjmij przełącznik zespolony i jest taki dzyndzel od wyłączania kierunków. Wyciera się w trakcie eksploatacji lub na kierownicy jest taki plastik wystający (nie wiem jak to opisać :D) który naciska na tamto coś i wyłącza :) to w przełączniku powinno mieć kształt trapezu a po jakimś czasie ranty wycierają się i ten dyngs przy kierownicy niedostatecznie...
Tak. Uszkodzenia wyłącznika zespolonego, to częsta przypadłość fordów fiesta i escort z tego okresu.
Przełącznik zespolony , max do 100 zł za używkę pasuje z Fiesty MK4 tylko zwróć uwagę na rozstaw i ilość pinów w kostkach.
Cześć ! Przerywacz jest zamontowany w przełączniku zespolonym po kierownicom z lewej strony.
Poszukaj silnika VW 1.8 16V o oznaczeniu KR wraz z osprzętem, widziałem na OLX. Myślę, że zespoły napędowe zniosą spokojnie jego moc a z osiągów na pewno będziesz zadowolony. Nie wiem czego się czepiacie człowieka, to jego auto i ma prawo z nim zrobić co chce. Wystarczy popatrzeć jak w USA przerabia się klasyki i nikt nad tym nie płacze. Dodano po 3...
Jeśli to takie samo rozwiązanie, jak w escorcie, to trzeba też sprawdzić stan gumek na ogranicznikach w przełączniku zespolonym. A usterki przełączników zespolonych, to typowa usterka forda.
Przyczyna może być właśnie ten przełącznik zespolony. Możesz spróbować go rozebrać i oczyścić. Znajdziesz w necie co i jak.
A w fordzie to kierownica nie jest przypadkiem montowana sześciokąt? I jej przestawienie o "jeden", powoduje przestawienie kierownicy o 60'. A to chyba łatwo zauważyć... ZXMEN (to jest was wielu, sądząc po nicku?)napisał: Tak. kierownice musisz ściągnąć. podejrzewam że któryś przewód jest luźny .w najgorszym wypadku cały kom do wymiany.. Jaki "kom"?...
przejechane 150 tysięcy, raz już kat był wymieniany więc ok, natomiast sondy nie wiem czy były, słyszałem też że w niektórych modelach pierwsza sonda jest jakoś zespolona z katalizatorem i trzeba wymieniać cały katalizator wraz z pierwszą sondą. Ciekawe jak we fieście?
Ten przełącznik od awaryjnych jest razem z przełącznikiem zespolonym od kierunkowskazów i wycieraczek, wiec nie będzie wcale tak łatwo zainstalowac sobie osobny gdzies indziej, poza tym w czym on Ci tak tam przeszkadza????
Szukam rozpisanych kolorów na kostce do podłączenia do przełącznika zespolonego ( chodzi mi o światła pozycyjne) do forda fiesty mK3. Dodam że walczę z wyłącznikem świateł drogowe już działają zostały mi dwa kable do podłączenia pozycyjnych ale nie moge sobie poradić ( brak miernika)
Pozycje w FORDACH to problem wyłącznika zespolonego przy kierownicy(Wypalony styk) . wyłącznik cofania jest na dole skrzyni biegów (Często gnije wtyczka od soli)Powodzenia.
Pęknięta jedna z 4 cewek zapłonowych i nie daje iskry na kabel wys nap cewka jest zespolona na szrocie dałem za używany 30 zł i jest lux
Przy większej konstrukcji można by zamontować cały zespól napędowy wyciągnięty z auta (jakaś Fiesta, czy inny mniejszy silnik), wtedy z półosi można by napędzać te gąsienice, a sterować za pomocą tarcz hamulcowych, rozdzielając układ i dając dwa pedały - przyhamowując lewą półoś, moment obrotowy przez dyferencjał byłby przekazywany na półoś prawą i...
Witam. Prawdopodobnie masz nadpalony styk w w przelonczniku zespolonym pod kireownica, mozna go naprawic lecz wymaga to doswiadczenia i cierpliwosci ale by sie przekonac czy to jest to to trzeba sprawdzic czy jest napiecie na ww przelaczniku jesli dochodzi a nie wzchodzi do swiatel to jest to, a jesli nie to odpisz postaram sie Ci pomoc.[/code]
Ad1. Wyłącznik zespolony. Ad2. Jest złącze na tylnej klapie? Do czyszczenia, albo lepiej je ominąć i puścić wiązkę przez klapę. Ad3. "Luzy" w elektryce. Do sprawdzenia połączenia, szczególnie masowe. Do przeglądu skrzynka bezpieczników. Możliwe uszkodzenia wewnątrz.
Jeżeli jest to silnik z zapłonem iskrowym to jest cewka zapłonowa. Znajduje sie ona pod kol ssącym od strony koła pasowego. Jest to zespolona cewka i oprucz czterech wyjść WN to dochodzi wtyczka 3 pinowa. Pin 2 to zasilanie "15" a 1 i 3 jest to sterowanie z sterownika i tu możesz soę wpiąć z obrotomierzem ale sprawdz dobrze czy nie wychodzi przewód...
Miałem dwa fiaty - starą Mareę i nowe Punto z salonu. Bardzo awaryjne auta, nie polecam. Marei nie wypominam, bo stare, sterane auto, moje pierwsze. Ale nowe Punto z salonu - chuchanie, dmuchane, ASO i: - awaria wspomagania przy 35 tys. km, - awaria pompy sprzęgła, do wymiany pompa i sprzęgło - 105 tys. km, - do tego drobiazgi typu zacinające się klamki...
Jeśli będziesz poruszał się po mieście to po co Ci jakieś specjalne osiągi?? Rozejrzyj się jeszcze w małych autach typu Nissan Micra, Mazda 121 względnie 323, Mitsubishi Colt też nie jest zły-silnik jak najbardziej wytrzymały (1,3) autko ładne i zgrabne i również dynamiczne, Daihatsu Charade można się temu przyjrzeć 1.0 diesel. Fiat Seicento 1.1 nie...
P2290 is an OBD-II generic code for the engine control module (ECM) detecting the injector control pressure is too low. Niskie ciśnienie paliwa, tj zapchany filtr, przewody, sito w zbiorniku. Wychodzi że kiepskie paliwo. Zlać i zachować paragon oraz ok 2-3 litrów. Jeśli po zalaniu nowego paliwa i nowego filtra auto bd źle chodzić - trzeba wystosować...
fiesta zespolony przelacznik zespolony zespolony peugeot
schemat wirnik elektryczny content watch zgrzewanie matrycy
Inwerter matrycy Fujitsu Li3710 Li3910 - funkcje i działanie Laser w Sony CMT-E301 - typ i specyfikacja