Jest prosty sposób na sprawdzenie rozrusznika. Na rozrusznik idzie gruby kabel plusa na śrubę,chyba 8 -kę. Trzeba na krótko zewrzeć tę śrubę z dolna /tez na rozruszniku/. Winień pracować, Jeżeli inaczej to rozrusznik- mogą być szczotki lub tulejki do wymiany.
Przekręć kluczyk stacyjki "na kontrolki". Wyjmij po kolei wszystkie bezpieczniki. Ustaw miernik na pomiar napięcia stałego. Jednym kablem miernika do masy, drugim na nóżki bezpiecznika (w gnieździe). Na jednej nóżce napięcie będzie, na drugiej nie. Zacznij od tego dużego bezpiecznika 30A. Po pomiarze, włóż go na miejsce (bez niego zawsze na pozostałych...
Spróbuj zewrzeć zaciski na elektromagnesie jakimś kluczem (to znaczy te dwie śruby chyba ósemki
Witam mam pytanie odnośnie mojego fiata 126p 97r który palił na dotyk aż do dnia w ,którym chcąc odpalić maluszka rozrusznik kręcił jak by akumulator był rozładowany. Sprawdzając na innym w 100% sprawnym i naładowanym aku sytuacja była taka sama. Dodam że dzień przedtem palił od strzała. Na drugi dzień chcąc odpalić jeszcze raz, rozrusznik nawet się...
Aby sprawdzić automat należy założyc rozrusznik do samochodu(lub połączyć go z akumulatorem kablami do pożyczania prądu) i zewrzeć np. śrubokrętem 2 śruby na automacie. silnik powinien zakręcić. Jeśli nie kręci to wina jest rozrusznika. Jeśli kręci to nalezy przewodem (może byc dość cienki) podać + z akumulatora do konektorka na automacie. Jeśli nie...
Kolego do rozrusznika przykręcony jest włącznik elektromagnetyczny i to on podaje prąd na rozrusznik i ma jeszcze za zadanie wypchnąć szprzęgiełko rozrusznika w wieniec koła zamachowego. Jak już pisałem do tego włącznika elektromagnetycznego zamocowane są trzy przewody, dwa grube i jeden cienki. Cienki idzie od stacyjki i przy prawidłowym działaniu...
Tak na starym akumulatorze tez jest taki spadek napięcia, dlatego kupiłem nowy. No więc raczej wykluczamy uszkodzenie akumulatora. Jednym słowem coś ci rozładowuje akumulator tylko pytanie co? ;-) Najlepiej jest zacząć od rozrusznika. Gęsto często elektromagnes bądź sam rozrusznik ma jakieś przebicja na uzwojeniach do masy i może tym samym go rozładowywać....
Okazuje się ze wymontowanie rozrusznika jest dość skomplikowane - dostęp do śrub jest strasznie slaby.... trzeba rozpinać hydraulikę itp...Puki da się odpalić to tak chyba musi zostać.... Przyjrzałem się instalacji - stacyjka, do przekaźnika na desce i potem przewód do elektromagnesu - przewód raczej cienki - izolacja przepalona..... - ktoś wstawił...
Jeśli masz taki jak na zdjęciu, to sprawdź, nawet przy pomocy żarówki 12V, chociażby od świateł pozycyjnych, czy na cewkę - czyli tam, gdzie przyłącza się cienkie przewody, czy tam właśnie dochodzi napięcie w momencie, gdy przekręcasz kluczyk w pozycję rozruch. Żarówka powinna się zaświecić. Jeśli nie, to nie ma sterowania przekaźnika rozrusznika, chociażby...
mianowicie obydwie klemy zewrzeć na 15 minut po rozpięciu z akumulatora. Można też dać na tacę, efekt taki sam
Przekaźnik mógłby mieć ale siedzi tam zworka, po prawej nad 109. 103 chyba od świec żarowych.
Witam. Prąd był ale słabo kręcił i dlatego postanowiłem doładować. A na dzisiaj tak zajrzałem pod fotel ponownie i jest dobrze są dwa bezpieczniki 25 amper i jeden duży . Dodatkowo 25 amper obydwa założyłem nowe i nadal nic. Co zauważyłem spod fotela wychodzi przewód fioletowy w miarę gruby i dalej on idzie z dwoma cieńszymi do płyty bezpieczników i...
Jak go wymienić? Czy jest to część wymienna, czy trzeba zrobić mostek z tym stykiem 50b? Go czyli kogo rozrusznik? Jak nie masz prądu na kabelku co idzie do cewki to są trzy opcje. Zgnity kabelek,kostka stacyjki,pseudo alarm. A jak juz miałeś dostęp do rozrusznika to trzeba było zewrzeć na ostro i sprawdzić czy chociaż rozrusznik działa. Tylko skrzynie...
Rozrusznik sprawdzony na krótko to nie koniec sprawdzenia.Elektromagnes pełni dwie funnkcje.Wyrzuca tryb do przodu oraz łączy gruby kabel zasilający wewnątrz rozrusznika z przewodem do rozrusznika. Aby to wykluczyć to w czasie terkotania należy dodatkowo zewrzeć w rozruszniku grube śuby na krótko.
Ja bym proponował tak: Zewrzeć przy automacie rozrusznika czymś metylowym (np. klucz) dwie grube śruby (trzeba to zrobić mocno i stanowczo, najlepiej na nakrętkach) pisze to, dlatego że widziałem jak gość się wystraszył trzasku rozrusznika i wypuścił klucz, co spowodowało upalenie kabli i poparzenia dłoni. Jeśli rozrusznik dalej będzie obracał się opornie...
Witam Mam prośbę,czy mógłbyś wskazać jak i który przekaźnik zewrzeć na krótko w celu sprawdzenia czy rozrusznik kręci. Dodam że właśnie mam identyczną sytuacje co ty saab 9-3 19Tid 2008r Komunikat traction control failure i właśnie zaczynam szukać przyczyny Dziękuje i pozdrawiam
Naładowałeś / sprawdziłeś akumulator? To z aukcji to przekaźnik na sterydach. Można zewrzeć "kluczem" czy innym grubym metalem i powinien kręcić. Piszczeć może jak podczas próby kręcenia spada napięcie, odcina, napięcie wzrasta, próbuje znów załapać, spada i tak w kółko.
Żeby uruchomić rozrusznik "na krótko" wystarczy zewrzeć np. śrubokrętem, te dwa duże zaciski śrubowe na styczniku rozrusznika. Tylko uwaga, bo jak się nie pomyśli jak ten śrubokręt przyłożyć, to może się "przyspawać".
Witam, posiadam ciągnik sam na bazie Lublina z silnikiem Andoria. Zastanawiam się, jak poprawnie przerobić stacyjkę z Lublina na odpalanie z przycisku (startera) jak w załączeniu. W kostce dochodzącej do stacyjki mam 4 przewody (foto) po zwarciu ze sobą zielonych slotów, a następnie czerwonych rozrusznik kręci i maszyna odpala. Jak poprawnie podłączyć...
Aby odpalić musisz na stałe zewrzeć przewód prądowy będzie to najgrubszy przewód zacisk zdaje sie nr.30 z przewodem z zacisku nr15 to jest zapłon a na chwilę dotknąc przewód nr50 to jest rozrusznik
Po zwarciu styków Adam auto pali bez problemu ale najpierw muszę zewrzeć styki na k9 od rozrusznika . Jak auto odpali to na desce gaśnie literka F skaxnik paliwa idzie do góry tylko nie mogę dodać gazu ledwo wkręca się w obroty . Po wyjęciu kluczyka zapala się literka F i auto z kluczykiem i znów brak reakcji rozrusznik nie kreci i brak komunikacji...
NIe ma na to rozwiązania. Bo, albo jest problem z rozrusznikiem, sterowaniem przekaźnika rozrusznika, przekaźnikiem, ECM, nie nie ma zezwolenia na start ,korozja na którymś połączeniu. Podczas nie palenia trzeba chociaż sprawdzić czy klika przekaźnik i czy jest jego sterowanie. Można też zewrzeć styki w gnieździe relay i sprawdzić czy rozrusznik kręci....
Skoro nie kręci rozrusznik, to w pierwszej kolejności akumulator do sprawdzenia i naładowania (fakt że jest nowy, nie oznacza że jest sprawny, tanie akumulatory np marki WN potrafią być fabrycznie uszkodzone). Względnie możesz na kablach rozruchowych podłączyć akumulator od samochodu. Potem do przeczyszczenia przewody rozrusznika (te "grube") oraz wszystkie...
Jesteś kolego jak ten kot Brexit któremu otwiera się drzwi, a on dalej siedzi i miauczy :) Napisałem powyżej: "Po zwarciu przekaźnika k5 rozrusznik powinien ruszyć - nawet bez klucza w stacyjce. Prawdopodobnie jest dodatkowe zabezpieczenie na zabudowie" Kabel ze styku przekaźnika idzie w oryginale bezpośrednio na rozrusznik. Nie ma zbyt wiele do sprawdzenia....
Jeśli możesz dojść do zacisków rozrusznika zamontowanego w samochodzie to wystarczy połączyć na chwilę zacisk do którego przychodzi przewód ze stacyjki ze śrubą do której jest podłączony kabel od akumulatora. Elektromagnes powinien włączyć rozrusznik.W ten sposób wyeliminujesz styki stacyjki. Jeśli elektromagnes "cyknie" a rozrusznik nadal nie uruchomi...
Chcę sprawdzić czy w gniazdku przekaźnika (po jego wyciągnięciu) pojawia się prąd, bo jeśli nie to znaczy, że jest coś ze stacyjką i co wtedy? Dodano po 9 Jak sprawdzić stacyjkę? Kompletna bzdura. Miałeś na początek zewrzeć obwód wykonawczy(30 /87) tzn. ten co "zapina" plusa na cewkę rozrusznika. Weź kawałek kabelka daj auto na luz i sprawdź czy rozrusznik...
Zapewne przepalił się jakiś bezpiecznik. Cyka przekaźnik rozrusznika, są dwie wersje, jedna ma śruby na stykach prądowych, można je spróbować zewrzeć śrubokrętem, druga wersja ma wyraźnie szersze konektory, tu potrzeba kawałek drutu aby zrobić zworę i sprawdzić czy rozrusznik ruszy
Mam jeszcze pytania dotyczące sposobu sprawdzenia przekaźnika rozrusznika oraz stacyjki. 1.Jeżeli chodzi o ten przekaźnik to chyba aby go ominąć to łącze przy nim 2 przewody. Ten co idzie na stacyjkę i ten co idzie na rozrusznik. Są do tego przekaźnika podpięte jeszcze 2 przewody. Jeden pewnie idzie na alternator, a drugi na amperomierz czego nie jestem...
Witam, mam problem z rozruchem auta, w styczniu odpalałem normalnie i pewnego dnia nic. Do tej pory wymieniłem rozrusznik, obejrzałem przekaźniki i bezpieczniki i nadal nic. Proszę o pomoc :( Troche to lakoniczna i nic nie mówiąca informacja. Czy podczas oglądania używałeś tylko oczów, czy dodatkowo trochę wiedzy technicznej? Sam wzrok nie leczy, a...
Skoro na początku był taki problem: Po wykręceniu i podaniu napięcia na główny styk12v i połączeniu ze stykiem bendiksa wyrzucało sam bendiks. Po podaniu napięcia bezpośrednio na styk silnika (plecionka do szczotek) nie było reakcji. Po wymianie szczotek był taki objaw: Po wymianie szczotek rozrusznik działa. Ale... działa zarówno po podaniu napięcia...
Odprężnik po to jest żeby go używać. Władki do palenia są ciężkie przy -5 to już kicha. Rozrusznik masz już chyba z przekładnią? Czy to jeszcze stary rosyjski? Spróbuj zewrzeć jakimś płaskownikiem wyprowadzenia od automatu rozrusznika, ominiesz tym samym automat i sprawdzisz czy na nim nie występuje problem, bo może tam jest słaby styk.
Immo nie blokuje rozrusznika W modelach od około 2001 było zupełnie inne UCH i w nich immo blokuje rozrusznik, jest przekaźnik rozrusznika. Masz może opis pinów, które należy zewrzeć po założeniu emulatora, aby rozrusznik kręcił? Przekaźnik powinien być w skrzynce pod maską i tam możesz zewrzeć
Witam. Inż. H.R.Etzolt w książce Audi 80 sam naprawiam opisuje sposób sprawdzenia czujnika Halla: 1 przy właczonym zapłonie na zacisku 15 cewki jest napięcie odpowia- dające napięciu akumulatora 2- sterownik zapłonu tranzystorowego jest sprawny 3- przewód wysokiego napięcia łaczący cewkę zapłonową z rozdzielaczem odłaczyć od rozdzielacza i zewrzeć z...
Witajcie koledzy. Wczoraj spotkała mnie niemiła niespodzianka a mianowicie: Wsiadłem do auta włożyłem kartę wcisnąłem start i zobaczyłem ciemność, tylko czerwona diodka na środku pulpitu świeciła ciągle. Pierwsza myśl szlak trafił kartę, poszedłem więc po zapasową ale dalej nic, rozebrałem czytnik hmmm... tez nic. Rano okazało się że spalony jest 60A...
Jest to przekaźnik rozrusznika który załączany małym prądem przez obwód włącznika w manetce włącza rozrusznik. Sam rozrusznik nie jest podłączony bezpośrednio do manetki gdyż pobiera on zbyt duży prąd i włącznik w manetce musiałby być toporny i ciasny a powinien byc lekki i łatwy w obsłudze, dlatego wykorzystuje sie przekażniki, jak pyka to jest ok,...
Witam.Twój imobilajser odcina rozrusznik musisz znaleźć przewody w imobilajserze które odcinają rozrusznik i je zewrzeć pewnie masz jeszcze odcięcie zapłonu i musisz zrobić to samo.
A przy klemie plusowej nie ma bezpiecznika?
Przekaźnik podający prąd na rozrusznik do sprawdzenia Można zewrzeć dwie śruby przekaźnika z czerwonym przewodami jeżeli rozrusznik nie kręci to akumulator do ładowania lub wymiany ,jeżeli kreci to uszkodzony przekaźnik lub jego zasilanie
witam, mam taki problem z moim cieńkim że nie chce kręcic rozrusznik. Wyciągnąłem go i śmiga, to chyba stacyjka bo nie ma plusa na cewce rozrusznika. Chcę się upewnić czy to nie jakiś przetarty przewód, jak sprawdzić stacyjkę? które kable zewrzeć żeby rozrusznik zakręcił? Czy kostka jest wymienialna czy całą stacyjkę muszę wymienić? z góry dzięki za...
Ponowne próby uruchomienia nie pomogły. ponownie uruchamiam - nie odpali. A rozrusznik kręci? Po drugie jaki to akumulator? Telefonuję do znajomego, ten poradził mi sekundowy test. Kawałek przewodu z izolacją, rękawiczki i na milisekundę zewrzeć styki. Powinny pojawić się iskry. Takich rzeczy nie rób - nie dzwoń do znajomego, nie słuchaj głupich rad,...
w samochodach z automatem jest jeszcze tak zwany "inhibition switch" - taki wielopozycyjny przełącznik na dźwigni cięgna wybierania biegów i on często zagniwa w środku i trzeba go rozebrać wymyć i nasmarować - tam są też styki do rozrusznika, żeby nie odpalić na innej pozycji niż P i N. w Astrze już 2 razy go czyściłem, można też zewrzeć na stałe tą...
Stawiam na rozrusznik. Jeśli masz kanał, to spróbuj na chwilę zewrzeć przewody na elektromagnesie rozrusznika (cienki i gruby przewód), Pozwieraj kilka razy, aby upewnić się czy rozrusznik pracuje dobrze czy źle. UWAGA, auto na luzie.
Witaj kolego najprościej było by zewrzeć na chwilę jakimś przewodem gruby kabel + idący do rozrusznika z drugim sterującym elektro włącznikiem wtedy rozrusznik powinien się odezwać skoro piszesz że 12V dochodzi
Interfejsem tam nic nie sprawdzisz , weź gruby drut lub klucz i zrób mostek na elektromagnesie czyli takie dwie śrubki fi 8mm zewrzeć jak zabangla to do wymiany śrubki miedziana jako styki i tyle po sprawie a jak nie to klucze wymontować rozrusznik i do regeneracji .
Zostaje Ci obstukać młotkiem rozrusznik - byle nie tam gdzie są przykręcone przewody , lub zewrzeć dwie wystające szpilki z małego walca rozrusznika, i jeśli coś tam ruszy silnik, próbować dalej odpalać z kluczyka. Albo na sznurek, bo pchać będziesz do najbliższego ocieplenia za kilka dni. A alarm wywal, tylko powoduje kłopoty, i teraz nawet pchając...
Bez wymontowania sprawdź na krótko rozrusznik - dwie śruby na cewce automatu należy zewrzeć , dodatkowo sprawdzić napięcie akumulatora.
Rozebrać rozrusznik , wyczyścić komutator (przepolerować) oraz sprawdzić luzy na wirniku (tulejka, łożysko),sprawdzić napięcie na akumulatorze,oraz przewód masy(minusa) przylutować końcówki ,ewentualnie pociągnąć nowy dokręcić do silnika, jest jeszcze przekaźnik rozrusznika (do niego podłączone dwa czerwone grube kable 1 akumulator 2. rozrusznik) aby...
Rozbierałeś automat?? Mi do tej pory wydawało się że to nie rozbieralne jest.... Automat zwiera Ci przewód od akumulatora z rozrusznikiem dzięki elektromagnesowi który wysuwając zębatkę zwiera styki (śruby) do siebie. Musiałeś jakoś zewrzeć w środku obie śruby i stąd problem... Dodano po 44 Wymień automat bo ja innej rady nie widzę...
Wilgoci dostał wyłacznik elektromagnetyczny rozrusznika i nie kontakci. Na początek sprzedałbym rozrusznikowi kilka delikatnych młotków, jak nie pomoże to trza pruć rozrusznik. Możesz jeszcze spróbować na rozruszniku zewrzeć śrubokrętem złącza elektromagnesu. Ech po co ja to piszę jak nawet pewno nie wiesz jak ten rozrusznik wyglada... Jeśli rzeczywiście...
Czemu jeszcze nikt nie napisał: te "coś" na rozruszniku ma dwie śruby M10, na klucz 17; te dwie śruby zewrzeć ze sobą śrubokrętem, ma zaiskrzyć (bo prądy są ogromne) ALE ROZRUSZNIK MA RUSZYĆ!!!. Kilka postów wyżej pkt. 6 mojej wypowiedzi
Spróbuj zewrzeć te dwie grube śruby na rozruszniku,jeżeli zaskoczy to wina automatu,natomiast gdy będzie tylko iskrzyć to wina rozrusznika(pewnie krótkie szczotki).
Jak nie odpali to musisz dostać sie do rozrusznika i tak jak napisał poprzednik spróbować uruchomić na krótko :) Przy elektromagnesie srubę musisz zewrzeć z mała wsuwką ;)
Mieliście rację mechanikowi się nie chciało uszczelka na wtrysku była rozwalona masa i cewka zostało to wymienione kolejny problem to taki, że nie odpala na ciepłym silniku co może być nie tak? Czujnik temperatury? Rano jak po nocy stanie to odpala od kopa. Proszę o pomoc ponieważ nie chce znowu jeździć po mechanikach Dodano po 14 Mieliście rację mechanikowi...
Niby się nie opłaca ale jeśli ma być to sposób na spędzenie czasu z synami i zainteresowanie ich czymś to czemu nie. Ukręciłeś śrubę czy gwint? Jeśli gwint no to niestety tak łatwo nie będzie. Co do rozrusznika to tak jak ktoś pisał spróbuj po prostu zewrzeć rozrusznik. Wymianę płynu hamulcowego oddałbym raczej komuś z większym doświadczeniem ponieważ...
To koło przekaźnika to rozrusznik, czyli po zamontowaniu alarmu, gdy ktoś się włamie ale go nie rozbroi to wyłamując stacyjkę i ją zwierając nie przekręci rozrusznikiem metoda za prosta bo rozrusznik można zewrzeć na krótko lub pchnąć samochodzik, niektórzy stosują rozłączenie zasilania komputera głównego wtedy deska jest czarna ale rozrusznik kręci...
W takim razie trzeba ustalić czy podanie napięcia z akumulatora na styk automatu powoduje zadziałanie 100/100. Jeśli tylko klika i nie kręci, możesz zaryzykować ostrożnie zewrzeć główne śruby stykowe, ale robiąc to wkrętakiem, można upalić śruby.Jeśli zakręci, to znaczy że automat, jeśli nie, to znaczy że rozrusznik i mogą być to szczotki, ale też łożyska,...
nie miałem golfa i nie jestem pewien czy mam teraz rację ( może tam jest inna konstrukcja) ale jeśli bendix wybija a nie włączy Ci samego rozrusznika to szukałbym przyczyny w samym siłowniku rozrusznika który moim zdaniem bo wciągnięciu bendixa na wieniec powinien zewrzeć styki i uruchomić rozrusznik a widocznie tego nie robi, może po zamontowaniu do...
Kolego spróbuj po prostu mając rozrusznik w autku kawałkiem przewodu zewrzeć śrubę pod którą podłączony jest gruby przewód ze śrubą od cienkiego przewodu. Jeśli rozrusznik zakręci silnikiem tzn,że masy i napięcie na rozruszniku jest w miarę ok a problem leży w instalacji elektrycznej autka np gdzieś na zasilaniu stacyjki.
Nawet przy zwartym rozruszniku a sprawnym akumulatorze napięcie nie spadło by do 2V. Jeżeli pomiar wykonujesz na słupkach akumulatora to ten akumulator nadaje się tylko na złom.
nie robiłem takiego rozrusznika ale robilem bardzo duzo od ŻUKA,C-330,C-360 niemniej proponuję taka kolejność uruchomic rozrusznik na -krótko zewrzeć styki na bendixie jesli zastartuje to rozrusznika nie rozbieraj zasil bendiks prosto z kabla - gruby od akumulatora jesli rozrusznik bedzie dobrze krecił to pozostaje ci do wymiany kabel od stacyjki ewentualnie...
Racja - to jest rozrusznik, gruby czerwony + akumulatora, gruby czarny - akumulatora. Pozostałe 2 wiązki to prawdopodobnie od zrywki (wyłącznika bezpieczeństwa) i stacyjki jednocześnie i włączenie rozrusznika. Spróbuj mając podłączony akumulator pod 2 grube kable zewrzeć cienkie z obydwu wiązkach i napisz czy rozrusznik zaczął kręcić.
A ja sądzę, że nie. Wystarczy czymś porządnym zewrzeć obie śruby elektromagnesu, aby się przekonać, czy silnik elektryczny rozrusznika jest ok.
W pierwszej kolejnosci do sprawdzenia kostka pod stacyjka a pozniej sam rozrusznik czyli tulejki, automat lub czy nie ma gdzies zwarcia rozrusznik miedzy uzwojeniem stojana a stojanem. Pozdrawiam.
Problemem może też być ten cienki przewód ze stacyjki. Podmień go innym i podłącz przyłóż bezpośrednio do akumulatora, pamiętając o tym żeby samochód był na biegu jałowym. Ewentualnie zewrzeć gruby z cienkim, bezpośrednio na rozruszniku zamontowanym w aucie. Niebezpieczne porady są zawsze nagradzane. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą...
To zmierz na silniku rozrusznika.
Wymień elektromagnes. Doraźnie możesz do odpalenia dużym kluczem zewrzeć dwie śruby, elektromagnesu gdzie działa zwora. Jedna to ta do której idzie przewód od aku, druga tego samego rozmiaru obok. Uwaga bo ostro zaiskrzy i rozrusznik zakręci więc wyłącz bieg, daj luz i gaz ręczny powinien odpalić. Można też pokombinować ze stykami zwory bo te są wypalone.
a może by tak tuleje wymienić Założyciel wątka napisał że po przekręceniu kluczyka nic się nie dzieje, żadnych odgłosów, kontrolki też nie przygasają. Stawiam na szczotki, prawdopodobnie przywieszają się w gorącym rozruszniku. Trzeba by spróbować na krótko zewrzeć zacisk elektrowłącznika z "+" i zobaczyć, wyeliminowało by to usterkę instalacji (kostka...
Witam mam pytanie udało Ci się z tym skuterem?
Po "wycyzszczeniu" i przeglądzie rozrusznika działał przez miesiąc bez zająknięcia. Potem znów to samo - po regeneracji już 7 lat działa bez problemów. Tyle, że osoba pytająca upiera się, że rozrusznik sprawny (wymieiony). Ja także w Xsarze trochę się bawiłem zanim odkryłem zużycie włącznika elektromagnetycznego. czyli niby wszystko dobrze lecz w określonych...
Tak nie próbowałem odpalić, pewno tak odpali. Syn przyjechał tym samochodem gdy rozrusznik się rozleciał i palili na pych. Przewodów nie sprawdzałem tam taka ciasnota ,że trudno coś dostrzec. Natomiast do stacyjki nie dochodzi prąd, po przekręceniu na rozruch zupełna cisza. Przed wymianą kostki próbowałem zewrzeć grubszy czerwony z oznacz. 50, totalny...
Wiadomo co było przyczyną ?
Witam . Czy automat stuka,czy cisza.Można na moment zewrzeć dwie te grube śruby ,by się upewnić czy to wina automatu(głównych styków).Jeżeli nadal cisza to mogą być zawieszające się szczotki(jak piszą koledzy wcześniej),lecz przyczyną takiej sytuacji bywa rozlutowana jedna ,lub kilka lamel komutatora z uzwojeniem.Mogą być widoczne przebarwienia na komutatorze,jego...
To zabezpieczenie zasila tylko cewkę przekaźnika rozrusznika a nie sam rozrusznik! Ok. Masz rację. Mój błąd. Przepraszam. :cry: Wreszcie obejrzałem cały schemat i zorientowałem się w sensie tego urządzonka. Na pewno uniemożliwia pracę rozrusznika gdy dźwignia sprzęgła nie jest wciśnięta. Czy sprawdza napięcie w instalacji podczas pracy rozrusznika?...
I trzeba na krótko zewrzeć te dwa grube przewody. P.S Po złączeniu przewodów rozrusznik się zakręcił
Witam serdecznie.Wolff nie dopisał takiego banału jak stacyjka.Wystarczy zewrzeć na krótko srubę od przewodu pradowego (tego od akumulatora) z tym cieńszym co idzie do stacyjki przy rozruszniku (o ile po drodze nie ma przekażnika n.p. od imobilajzera).Jak już wszystko sprawdzałeś przy rozruszniku to sprawdż jeszcze czy nie jest luzna skrzynia biegów.Miałem...
Witam. Podam w jaki sposób sprawdzic czujnik Halla w samochodzie Audi 80. Byc może w Corsie i innych można sprawdzic w ten sam sposób. 1)przy włączonym zapłonie na zacisku 15 (+) cewki zapłonowej jest napięcie odpowiadajace napięciu akumulatora 2) sterownik zapłonu ( moduł) jest sprawny 3) przewód wysokiego napięcia łączący cewkę zapłonową z rozdzielaczem...
To ja bym proponował wyjąć i rozebrać ten rozrusznik, skoro tuż przed "śmiercią techniczną" dawał właśnie takie objawy, jak opisane. Tulejki, urwanie się czegoś? Demontaż. Można jeszcze zewrzeć dwie śruby (pewnie M8) zasilającą od akumulatora z tą na szczotki do wewnątrz, ALE BEZ włączania włącznika elektromagnetycznego - czy da radę kręcić się "w powietrzu",...
Sprawdź połączenia przy desce. Może któraś kostka się poluzowała. Z tego co pamiętam to w eskorcie jest wszystko zrobione na folii. Być może popękała i nie ma masy albo zasilania. Dałeś nową kostkę czy regenerowałeś starą?? Spróbuj na krótko zewrzeć kable idące do stacyjki. uważaj by zwarcia nie zrobić. jeśli po zwarciu tych kabli pojawią się kontrolki...
Tak, słuszna uwaga jeśli chodzi o masę silnika. Przy zmianie silnika mogła gdzieś się urwać, albo nie została przykręcona. Wszystko trza dokładnie sprawdzić wizualnie, ale można też podłączyć woltomierz między masą samochodu a silnikiem i spróbować wtedy zakręcić, a gdy pojawi się jakieś napięcie tzn, trza poprawić masę. W sumie rozrusznik można też...
trzech fachowców i dalej to samo,,zacznę od tego że w tamtym roku zapaliła się wiązka w progu a właściwie jeden przewód co sygnalizuje wsteczny bieg,,czyli leciał przez niego duży prąd ,,wywaliłem przewód całkowicie..jak grata kupiłem to jak się solidnie zagrzał to nie można go było zapalić ,,,leciutko przygasały kontroloki i nie było słychać nawet...
Sprawdzić akumulator, oczyścić klemy, sprawdzić połączenia masowe. Ewidentnie jest problem ze "zbyt małą ilością prądu potrzebnego do uruchomienia rozrusznika".
Witam Mam problem z immobilizerem poprzedni właściciel prawdopodobnie zamontował emulator :|. Odpalanie auta polegało na przekręcenie kluczyka w pozycje zapłonu kolejno przyciśniecie schowanego guzika wówczas włączyły się kontrolki na zegarach i dopiero wówczas grzały się świece żarowe, bez przyciśnięcia kręcił się rozrusznik ale auta nie dało się odpalić....
Nie chce zbijać z tropu, ale jeśli nic nie słychać przy próbie odpalenia to nie może być bendix. Sprawdź czy gdy nie chce odpalić na cienką wsuwkę dochodzi prąd, jeśli tak spróbuj zewrzeć ze sobą dwie grube śruby przy automacie. Jeśli będzie kręcił to wina będzie w automacie, jeśli nie sprawdź wirnik np. czy nie jest rozlutowały w którymś miejscu.
Witam, po zmianie akumulatora cienias nie chce odpalic, immobilizer swieci się na czerwono a powinien za zółto? Gdzie on się znajduje? Czy mogę zewrzeć te przewody/styki które on rozłancza? Mogł bym prosić o jakis schemacik jak to złączyć po rozłaczeniu? immobilizer nie jest mi potrzebny ważne aby auto odpalało, rozrusznik nie kręci nie słychać pompy...
Witam! Posiadam Astrę Classic 1.6 z zamontowaną instalacją gazową. Opiszę jaki mam problem. Otórz w bliżej niezdefiniowanych warunkach samochód nie chce zapaliś za pomocą rozrusznika. Dzieje się tak naprawdę losowo. Nieraz 2 tygodznie mogę go zapalać bez problemów a nieraz jak mu się odwidzi, to przez dwa dni ani razu nie zapali. Gdy trafię na pecha...
Jak bulgocze i leci dymek z akumulatora(celi)to uszkodzony akumulator przerwa lub zwarcie jednej celi na bank.
Witam . Potrzebuje pomocy !!! Po wymianie skrzyni biegow na manual (była ad4 - automat) ,wymianie koła zamachowego i koła do impulsów na dedykowane do tego modelu nie mam iskry . Wymieniłem juz 2 czujniki Halla i nic .Ponoc trzeba zewrzeć zworki w kostce tej co szła do kompa od skrzyni tylko które ? wstrzeliłem się i znalazłem że jest rozrusznik ale...
Rozrusznik PTC zmierzyłem przed chwilą (googlając co to jest : ) i na jednej parze mam 20 ohm więc chyba ok. Spróbuję podłaczyć sprężarkę na krótko ale chcę się upewnić. W sprężarce mam 3 wejścia jak rozumiem górny jest wspólny (czyli tam podłączę N) a prawy dolny (lub lewy dolny) to silnik (do niego L) i na chwilę zewrzeć do niego ten pozostały. Czy...
Witam serdecznie.Przykro patrzeć jak to forum powoli zamienia się w jarmark.Temat jest prosty.Jak jesteś pewny akumulatora(najprościej kablami podłączyć drugi w momencie kiedy nie kręci) to zostało tylko sprawdzenie samego rozrusznika.To nawet nie 2 minuty jak pisze kolega elektrit.Potrzeba 2 osób.Jedna włącza na rozruch a druga zwiera n.p. płaskim...
Można też po chamsku zewrzeć kabelki wyjścia L i R w BSM, oraz zwiększyć bezpiecznik do 15 A . Takich rzeczy to się w ten sposób nigdy nie robi. Jak już chcesz "stodołę odwalać" to daj tam przynajmniej przekaźnik separujący. Ale najpierw należy sprawdzić co tam się właściwie dzieje, dlaczego to światło padło. Może kabelek się przetarł, może złącze...
Witam, chciałem użyć wyszukiwarki forum ale: "...SQL Error : 145 Table './rtv/phpbb_posts_text' is marked as crashed and should be repaired..." Mam ogromną prośbę, superforteca zachowuje się prawie normalnie, tzn reaguje prawidłowo na piloty, miga kierunkowskazami, otwiera i zamyka centralny zamek. Niestety brak reakcji na odpalenie silnika. Już wcześniej...
EMS 26112 Sterowanie rozrusznikiem Usterka: Napięcie w obwodzie przekroczyło granice. Przyczyna: Przerwa lub zwarcie do „+” akumulatora obwodu pomocniczego przekaźnika rozrusznika. Uwagi: Zwarcie do +24 V może spowodować niezamierzone uruchomienie rozrusznik Środek zaradczy: Sprawdź komponenty elektryczne, złącza i okablowanie.
Witam Cóż, nie jest to żadna filozofia wymagająca jakiś specjalnych umiejętności, ale trzeba mieć podstawowe narzędzia typu wkrętak krzyżowy, szczypy, taśma izolacyjna PCV (jeżeli będziemy musieli jakieś kabelki ciąć - a tak może się zdarzyć), etc. Dokładny opis co i jak (co prawda opieram się na moich wrażeniach z montażu radia Pioneer 4 kanałowego,...
Cześć tu masz opis kodu błędu,który podałeś. Sterowanie rozrusznikiem M1 Opis Napięcie w obwodzie przekroczyło dopuszczalny zakres. Przyczyna Przerwa lub zwarcie do zasilania +24 V w obwodzie przekaźnika wstępnego rozrusznika. Uwagi Zwarcie do +24 V może spowodować przypadkowe włączenie rozrusznika. Czynności zaradcze Sprawdź podzespoły, złącza wiązek...
Jest kostka łącząca wiązkę przednią z wiązką tylną, jest ona w bagażniku, zaraz koło skrzynki bezpieczników
Rozrusznik do wymiany. Czasem w stacyjce potrafi zrobić się zwarcie i wtedy pali rozrusznik. Ale wtedy słychać tak jakby próbę załączenia rozrusznika podczas pracy silnika. Nie słyszałeś przypadkiem podczas jazdy "próby uruchamiania rozrusznika" albo nie słychać było podczas jazdy żeby rozrusznik się uruchamiał?
Zewrzyj te duże śruby śrubokrętem, rozrusznik powinien się odezwać.
Tak do końca jeszcze się nie wyjaśniło. W zeszłym tygodniu auto w poniedziałek całkiem stanęło. W sumie dopiero w piątek go wziął mechanik lawetą, bo to automat :) dziś naprawił rozrusznik - coś tam było popalone. Możliwe że od zwarcia na rozruszniku te atrakcje były. Na razie musze trochę pojeździć żeby stwierdzić czy to od tego. Póki co nic się nie...
Po pierwsze akumulator żyje? Po drugie przewody od aku dobrze połączone? Masa na karoserie na silnik? Po trzecie jakie bezpieczniki sprawdziłeś? Tylko te w aucie czy pod maską też? Jeśli był wymieniany kolektor ssący podejrzewam że albo ktoś nie dokręcił śruby na przewodzie + na rozruszniku (dojście do jednej śruby mocującej kolektor wymaga odkręcenia...
prawdopodobnie wypadaly ci zaplony i dlatego paliwo spalalo sie w wydechu. zobacz jeszcze do instalacji bo moze cos zle zrobiles. a swoja droga to podlacz oscyloskop i zobacz jakie sa impulsy sterujace cewke , moze jeszcze cos padło?
rozrusznik zewrzeć zewrzeć rozrusznik escort wirnik rozrusznik zewrzeć
oporność głośnik czujnik ciśnienia oleju renault master instrumenty elektroniczne
czujnik temperatury sterownika pieca czujnik temperatury sterownika pieca
Najlepsza karta graficzna dla Xeon E3-1231V3 Opel Corsa C - Kod błędu P0171: Zbyt uboga mieszanka