Należy pomierzyć uzwojenia czy nie mają przebić. Gdyby szczotki były zajechane do końca to by z pewnością mogły powodować zwarcia. Nie zalałeś przypadkiem wtyczki silnika wodą? Sprawdź jak teraz pracuje wirnik bez szczotek czy słychać już łożyska. Jeśli wirnik będzie się głośno obracał to od razu oddaj silnik do regeneracji.
Zamiast bezpiecznika podłącz w jego miejsce żarówkę 21W na kablach, jak włączysz zapłon to się zaświeci z pełną mocą (zwarcie), teraz ruszaj wiązką silnika, odłączaj wtyczki od czujników, zlokalizujesz miejsce usterki
Bardzo dziękuję za odpowiedzi. Zdążyłem cyknąć zdjęcie wtyczki z jednym oderwanym przewodem więc kolejność nie będzie problemem. Dopytam tylko czy konektory izolowane wejdą do gniazda silnika bo mam obawy że się zewrą we wtyczce?
Po widoku skrzynki domyślam się że t silnik na sterowniku UPEC inaczej dwie wtyczki z boku ecu.
Na zamiennikach i na identycznych z Ali mosfetach problem pojawia się w momencie podpięcia silnika więc tak jak piszesz pewnie uzwojenia uwalone najgorsze w tym wszystkim że ciężko jest znaleść ten rozmiar nie mniej dzięki bardzo
Witam. Przez nieszczelny fartuch pociekła woda po kablach i zrobiła zwarcie na wtyczce silnika. Teraz przy programie wirowania załącza się pompa i po chwili pralka podaje krótki impuls na silnik (ok 1 sek) który na chwilę rozkręca bęben, zatrzymuje się i pokazuje błąd E22. Jak sprawdzić, czy silnika nie spaliło? Jeśli sprawny to co mogło paść na płytce...
harnaś1792 to nie jest tak - przy ok 20 stopniach płynu chłodniczego rezystancja czujnika wynosi ok 2-3 kOhm, przy 90 stopniach jest 200-300 Ohm. ściągając wtyczkę na ciepłym, pracującym silniku zwiększasz mu dawkę paliwa i obroty powinny wzrosnąć (ściągnięta wtyczka = zimny silnik). Gdy ściągniesz wtyczkę i zewrzesz w niej piny to ECU ustawia dawkę...
http://obrazki.elektroda.pl/6962307500_1... Nr 9 sprawdz.Jak jest zwarty zdejmij wtyczkę jak rozwarty-zewrzyj.
To jest regulator obrotów http://obrazki.elektroda.pl/7553532800_1... Grube kable w jednej wtyczce to zasilanie, w drugiej silnik, zewrzyj je parami, czy dmuchawa ruszy
Witam. Od kilku dni nie włącza mi się wentylator. Już nie mam pomysłów, co może być nie tak. Wymienione przekaźniki(2szt), bezpieczniki(2 szt), czujnik temperatury, silniczek działa. Jak włączę klimę to włącza się wentylator ale to jest chyba tylko pierwszy bieg bo i tak się grzeje silnik. Poza tym, co mnie zdziwiło, jak wyciągnę wtyczkę z czujnika...
Po sprawdzeniu wszystkiego multimetrem, odkryłem coś dziwnego. Wtyczki DIN 8 pin, mają losowo zwarcie między sobą multimetr pokazuje zwarcie między pinami. Te wtyczki szły właśnie do silników. Jak układ miałem na krótko pracował po zlutowaniu wtyczek padło, bo było zwarcie między cewkami.. Czy ktoś się już spotkał z czymś takim??, i czy takie zwarcie...
Więc podłącz szary do sterownika silnika, wtyczki podłącz pod pompę i już. Przy zwartych przewodach koloru niebieskiego masz "serię" a przy rozwartych działa "box".
Tam jest tylko mechaniczna regulacja ciśnienia oleju. Tzn taka by ciśnienie oleju nie przekroczyło 4bar. Nie ma regulacji ciśnienia poprzez zawór regulacyjny sterowany elektrycznie. Takie cuda to w 3.0TDI i to nie każdym. Czujnik działa w prosty sposób. Zawiera do masy lub rozwiera. Sprawdź miernikiem czy styk jest zwarty czy rozwarty w twoim czujniku...
Przecież stoi: Wymieniłem pływak i niestety dalej to samo. Można spróbować coś takiego: Przy bolcach czujnika są oznaczenia "T" odwrócone, "G" oraz "W" T to masa, G to potencjometr czujnika, W to kontrolka rezerwy. Ściągamy wtyczkę z czujnika, bierzemy kawałek kabelka, uruchamiamy silnik i robimy zworki. Zwarcie we wtyczce dziurek które na czujniku...
Witam. Zapewne powodem zwarcia była wilgoć we wtyczce pompy.Jak będziesz wymieniał programator to wymień silnik pompy ,utnij starą wtyczkę i załóż konektory .
Witam. To są czujniki od wody, jeden jest od licznika, a drugi od sterownika silnika. Wyciągnij obie wtyczki, zewrzyj piny we wtyczce i włącz zapłon. Przy zwarciu którejś wtyczki wskazówka od temperatury w liczniku powinna wychylić się na maksa. Jeżeli tak będzie to oznacza, że ta wtyczka jest od licznika i jest uszkodzony czujnik, a jak nie będzie...
Dobrze mierzy miedzy stykami A-B oraz C-D . Nexia to ma układ sterowania zaworem biegu jałowego jak opel. A pomiar między stykami A-D oraz B-C stosujemy m.innymi we fiatach autominus sprawdź ciągłość przewodów od wtyczki silnika krokowego do wtyczki sterownika silnika , czy przy poruszaniu wtyczką nie dochodzi do jakiejś przerwy lub zwarcia w przewodach
Musisz najpierw odczytać nr błędu. Auto z '96, więc pewnie trzeba zewrzeć styki we wtyczce od ECU. Gdzie jest wtyczka, jak zrobić zworkę, jak sczytać błędy i opis nr błędów najszybciej znajdziesz na forum Civika. Może być wiele przyczyn takiego zachowania - cewka WN, kable WN, czujniki.
Zrób zdjęcia płytki z obu stron. Wygląda, na to, że ktoś równo coś naknocił podczas odblokowywania bębna, lub też, sąsiad coś czaruje i bęben otworzył się jeszcze podczas cyklu prania, co nie wróży świetlanej przyszłości dla modułu. Możliwe jest totalne zwarcie na wtyczce gniazdka silnika lub na wiązce przewodów biegnących do niej.
Trzy piny to 3 fazy silnika BLCD.Połączenie wtyków raczej niczym nie grozi,może jedynie silnik kręcić się w drugą stronę ale wtedy wystarczy zamienić miejscami dwa z trzech pinów i będzie ok.Nim jednak połączysz obie wtyczki sprawdź miernikiem oporność pomiędzy pinami na silniku.Gdyby był to silnik szczotkowy to zapewne jeden pin nie byłby podłączony...
Temat rozwiązany przy wymianie swiec trzeba było odpiąć sterownik silnika doszło do zwarcia pinów przy podpinaniu spowrotem wtyczki do sterownika
Dzień dobry proszę o pomoc Golf 4 1999rok 1.8 benzyna bez turbo Wskazuje błąd czujnik chała zwarcie z masą Przy odłączeniu wtyczki od bloka sterowania silnikiem multimetr nie wskazuje zwarcia czyli z przewodami ok. Czy może być jakieś przebicie w samym bloku sterowaniem silnika? AI: Jaki konkretnie czujnik wskazuje błąd zwarcia z masą? Czujnik chala...
może we wtyczce zwarcie...
Cewka powinna być ok. Zobacz złącze do czujnika na kole. Ta wtyczka lubi robić zwarcie.
W zależności od wersji centralki możesz mieć różne wtyczki łączące centralkę z instalacją samochodu. Zresztą jakie wtyczki nie byłyby, to dwa fioletowe przewody odpowiadają za blokadę silnika. Odepnij centralkę i zewrzyj dwa fioletowe przewody. Starsze Foxy blokadę silnika miały we wtyczce.
We wtyczce A?
Zaśniedziłe kable odpadają. Możliwe jest zwarcie na wtyczce?
Udało się naprawić okazało się że dogrzewanie silnika robili zwarcie po odlieciu wtyczki przestała występować ustwrka
W podanej pralce wypaliła się wtyczka przy silniku. Zwarcie uszkodziło wejścia w module elektroniki z prądniczki TACHO. Potrzebuję znać wartości rezystorów w module elektroniki R71 i R72. Czy ktoś spotkał się z tym modelem i ma takie informacje?
Witam - pierw sprawdzić ręką czy wentylator się obraca (dla bardzie zaawansowanych zdjąć wtyczkę od wentylatora i podpiąć go bez pośrednio do akumulatora żeby sprawdzić czy pracuje i określić jego stan) - potem - trzeba zlokalizować czujnik wentylatora bo różnie go montowano w zależności od modelu :(może być w chłodnicy cieczy, jeżeli jest to drugiego...
Skoro szczotki są ok czyli odpowiedniej długości i nie blokują się, a iskrzy silnik, to przyczyny są następujące: -zwarcie między zwojowe -brudny, wyrobiony, uszkodzony komutator/y moduł by odstawił na bok. Pamiętaj, jakiekolwiek prace wykonujesz, wyciągnij wtyczkę z gniazdka!!
do kolegi maxshar włącznik tepm. jest na podszybiu od strony kierowcy. Dobrze jest wyciągnąć ścianką tak jak byś chciał wymienić filtr kabinowy, a czujnik jest na wysokości zbiorniczka wyrównawczego. Jeżeli nie jesteś pewien czy czujnik jest sprawny to wypnij go i połącz styki zworką tak jak by czujnik był zwarty we wtyczce. Po włączeniu silnika piec...
Tak przyczepiłem żarówkę do tego kabelka podającego napięcie na styk 50 a drugi przewód zwarłem do silnika w miejscu śruby rozrusznika. Następnie zwarłem pin 21 i 22 wtyczki wchodzącej do CAS i 40W żarówka świeci
Jak dla mnie zwarcie w instalacji hulajnogi, i to takie porządne. Jeżeli masz możliwość rozpinania wtyczek sprawdź gdzie leży problem odłączając po kolei wtyczki i mierząc kiedy zwarcie ustąpi. Podejrzewam sterownik silnika lub silnik. Tylko tam masz grube przewody które przeżyją zwarcie akumulatora.
Witam, Ariston, Indesit - kody błędów F01 - brak zasilnia silnika, zwarty triak silnika. Raz działa raz nie może tylko lut (luty) do poprawienia, wtyczka na silniku do sprawdzenia, może co na nią kapie jak wyschnie to zadziała.
Sprawdź wtyczkę silnika, czy nie ma w niej zwarcia.
OK - zewrzyj w tej wtyczce pin 1 i 3.
Jeśli dwa piny we wtyczce to raczej elektroniki tam nie ma żadnej, tylko zwykły silnik. A jeśli zwarcie to jest spalony. Skoro siłownik jest do wyrzucenia, to można go spróbować rozebrać (w końcu ktoś go kiedyś złożył) i przewinąć.
Wtyczka też powinna być 5p. Ponieważ silnik jest "zerowany" , należy we wtycczce zewrzeć PE z N i podłączyć do 0. We wtyczce ? Naprawdę ?
Do tego żeby silnik wentylatora pracował potrzeba i plus 12v i masy. Obie te wielkości dochodzą do wtyczki wentylatora po zwarciu kostki czujnika w chłodnicy?
Może najpierw zmierzę na wtyczce silnika po zatrzymaniu się pralki i wyświetleniu F06 czy jest zwarcie stojana i czy szczotki maja połączenie z komutatorem na wtyczce w sposób jaki opisałeś, żeby upewnić się ze bezpiecznik rozwiera połączenie? Wypadało by sprawdzić czy do silnika dociera te 230V aby mógł pracować mogę to zmierzyć na wtyczce?
Widzę że masz założony tuningowy moduł. Skutery Hondy z końca lat '90, zwłaszcza te przeznaczone na rynek niemiecki, miały w niektórych modelach nietypowe blokowane moduły zapłonowe, do których doprowadzone było zasilanie +12V po stacyjce. To samo w niektórych chińskich skuterach z rynku niemieckiego. Gdy założysz zwyczajny moduł zapłonowy, to robi...
Potrzebuje fachowej porady przy naprawie pralki Beko WTV7633XS. Podobno przestała działać przy dodawaniu prania do pralki. Sprawdziłem silnik, zwoje jednej fazy są czarne, ale opór jest ok, ok 10Ω między każdą fazą. Spalił się tranzystor IGBT i mostek prostowniczy. Po wymianie tranzystora i mostka, wał silnika tylko szarpnie na chwile zaraz po...
sprawdziłem TIS 2000 i piszą ze immo nie dostaje sygnału z sterownika silnika i nie pozwala na rozruch.każą sprawdzić obwód lampki kontrolnej poprzez odłączenie wtyczek z immo i ecu silnika a następnie zewrzeć do masy 2 styk we wtyczce immo i włączyć zapłon , lampka powinna się zapalić. jeżeli tak, to jest uszkodzony któryś moduł.nie wiem czy cos pomogłem...
Nie zrozumieliśmy się , w zielone dwu-pinowe gniazdo na płytce programatora wchodzi zielona wtyczka z białymi przewodami, ustaw miernik na test diod i zmierz czy ta wtyczka ma zwarcie ( czyli przejście ). Odbierz pm.
Troche za mała rezystancja, te 7,6 Ω jak na sprawny silnik. Jaka rezystancja jest pomiędzy bolcami wtyczki przy włączonym wyłączniku, i jak to się zachowuje po włączeniu do sieci?
Czy przekrój przewodów może mieć wpływ na moc takiego autka? Cześciowo tak, ale chyba producent zadbał o to. przewody się stopiły, nawet wtyczkę przy topiło, pewnie przez słaby styk lub zwarcie? Prędzej przez słaby kontakt w tej wtyczce. Silniki w takim autku pobierają do 10A w stanie zablokowania kół. Powyżej sterownik odcina.
1. Sprawdziłem omomierzem wtyczkę czy nie ma przebicia pomiędzy L, N i przewodem ochronnym. 2. Zasilanie puściłem tylko na programator (wszystko od niego było odpięte) - Zadziałał bezpiecznika nie wybiło. 3. Podpinałem kolejno czujniki i układy (elektrozawór, blokada drzwi, hydrostat, silnik, grzałka itp) i sprawdzałem gdzie wybija bezpiecznik - padło...
W CC, jak i w większości pojazdów, czujnik temperatury nie ma wpływu na wentylator. To włącznik termiczny wentylatora w chłodnicy steruje wiatrakiem i dla próby przewody w tamtej wtyczce należy zewrzeć - wiatrak ma ruszyć. I bezpiecznik 3 do sprawdzenia.
Blokada o ile jest sprawna jeśli od wewnątrz odepnie się wtyczkę.
Dokładnie ta płyta i ten bezpiecznik https://obrazki.elektroda.pl/7368599700_... Skoro wywala Ci ten bezpiecznik przy próbie uruchomienia silników to wiadomo że nie jest to wina transformatora. Wypnij wtyczkę od silników i zobacz czy będzie to samo, jeśli tak to jest gdzieś zwarcie na płytce ZF1. W przeciwnym wypadku trzeba ponownie...
Witam. Raczej mało prawdopodobne uszkodzenie ECU (czyli sterownika silnika). Zwarcie przewodów ?, groźnie brzmi, bo od wody, na wtyczkach, to z tlenkami "porobiło" różne inne oporności, ale na pewno nie pełne (zerowe) zwarcia. Po co filozofować - w zał. masz schemat okablowania silnika do tego modelu, mierz i "walcz". Na początek, to wyłącz wtyczkę...
Przyczyn było kilka, zwarcie przewodów w dwóch wtyczkach w listwie za silnikiem nie widoczne na pierwszy rzut oka z tego powodu że przewody były zwarte przy samym wejściu do wtyki/gniazda ale to chyba nie miało zbytnio wpływu na iskrę. Drugim powodem był czujnik położenia wału, dopiero delphi podrasował No i trzeci chyba główny powód gubienia iskry,...
Czy dostęp jest od góry po podniesieniu pokrywy silnika? Z pewnym trudem ale jest, i patrząc z góry na chłodnicę będzie (o ile mnie pamięć nie myli) po prawej , zdejmij wtyczkę i kawałkiem drutu zewrzyj styki (oczywiście we wtyczce) powinien zareagować (powodzenia). :) :)
Po podpięciu wyprowadzeń miernika do bolców wtyczki i naciśnięciu spustu - znowu mamy zwarcie. Pytanie1: Zwarcie w przypadku podpięcia miernika pod szczotki silnika to rzecz normalna. Pytanie2: Możliwe, że filtr przeciw zakłóceniowy jest walnięty, ale tego miernikiem nie jestem w stanie sprawdzić? Pytanie3: Zwarcie na bolcach wtyczki wiertarki to nienormalna...
W pralce została zalana wtyczka silnika oczywiście nastąpiło zwarcie i uszkodziło silniczek tacho, na płycie programatora wypalone R71, R72 które wymieniłem na nowe. Cewkę tacho wymontowałem z innej pralki Mastercook, ale z innego silnika obudowa identyczna cewki. Niestety, ale nie pracuje pralka dalej pobiera wodę, ale nie kreci normalnie tylko szybkie...
Gdzie dokładnie ci strzelało? Wtyczkę masz sprawną? Sprawdź filtr przeciwzakłóceniowy.
Mam stary zasilacz od komputera 350w, znalazłem oryginalną wtyczkę do silnika na której zwarty jest czarny i biały przewód a znaczenie mostkować, zapomniałem 🤦 Między białymi jest 1.5 ohm a między czerwonym a czarnym jest 2.6 ohm Tak przy okazji jest jakiś film z tym silnikiem na YouTube
Kolega wyżej miał rację, poza tym ta wtyczka z jakimś opornikiem w środku robiła zwarcie do +, zamówiłem silnik 125 już z zasilaniem ze statora na moduł, trochę przerobiłem instalacje, w sumie 1 kabel od zasilania modułu i usunąłem zwarcie +/- ten opornik czy co to było i działa. Dzięki koledze za zainteresowanie i pomoc, pozdro.
samochód mam od miesiąca, nie wiem jak było w lecie, przegląd miał w czerwcu. Nie mam klimatyzacji. Gdzie się sprawdza sterownik silnika? Zanim zwarłem kabelki, wyjąłem wtyczkę, wówczas wentylator też się nie włączał. Czujnik o którym mowa jest dwu-pinowy, gdzie może znajdować się ten drugi?
napisz ile masz doprowadzonych przewodów do wtyczki do kasety edc oraz cze jest jedna wtyczka czy dwie ?
Czy jak podłączasz i rozłączasz wtyczkę z gniazdka słyszysz cykanie przekaźnika? Jeśli nie, to jest on zwarty.
aha to ten niebieski kabel co wychodzi z wtyczki jest podłączony przez L3 później 1 / 2 później B a wychodzi z A i idzie do silnika niema znaczenia zwarcia nie zrobi ? Dodano po 2 nie miało być wtyczki ale z włącznika do silnika sprostowanie :)
co się mogło stać? Na przykład mogłeś zrobić zwarcie lub podać 12V w linie 5V, lub sygnałową i doprowadzić w ten sposób do uszkodzenia sterownika silnika.
Witam kolegów jestem nowy i mam takie pytanie posiadam mazdę 6 z 2003 r diesel i webasto thermo top dogrzewacz sterowany po canie problem polega na tym że odpala przez thermo test przy wyłączonym silniku i grzeje pokazuje brak błędów, a po uruchomieniu silnika już nie odpala w zeszłym roku wszystko było dobrze w tą zimę może odpaliło 3 razy normalnie,...
sprawdziłem, z odłączoną wtyczką obroty spadają ale silnik normalnie pracuje musisz mieć jakieś zwarcie gdzieś albo brak masy sprawdź, czy na cewce na kablu czarnym z białym paskiem jest ciągle plus po stacyjce i czy nie ginie jak odłączysz ten zawór i na aparacie zapłonowym tak samo chyba jest taki czarny z białym paskiem - to w suzuki zawsze kabel...
Jak jest przeciek na górze pralki na fartuchu to woda po przewodach spływa do wtyczki silnika i go zalewa dochodzi do zwarcia i pali się tachometr często uszkadza się też moduł sterujący.
Nie za bardzo ma znaczenie czy w wiązce czy w kolumnie i tak są połączone. Stawiam na upalone sterowanie przekaźników. Poproś kogoś o pomoc niech posłucha kiedy będziesz włączał i przełączał światła drogowe/mijania (przy zgaszonym silniku).
Witam, Z tego co już wyczytałem na forum to mam standardowy przypadek. Wywalone korki, pralka po włączeniu cyka/pstyka a potem wywala 0 i 700. Rozebrałem co nieco i wychodzi na to, że na wtyczce do silnika wystąpiło zwarcie. Konkretnie między stykiem 3 a 4 wg schematu serwisowego. W tym miejscu we wtyczce jest trochę stopionego plastiku, a na plastikowej...
Silnik był sprawdzany Tachometr też? Sprawdź na zwarcie triak sterujący obrotami silnika , jeśli pralka stała w wilgoci przemyj spirytusem wtyczki i pola stykowe modułu elektronicznego . To taka ? http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?pro...
Okazało się, że wtyczki od czujnika temp paliwa i ciśnienia paliwa robią zwarcie, po wymianie silnik pali, temat do zamknięcia.
Kontrolka od immo świeci się cały czas chwilę po przekręceniu stacyjki? W ogóle dysponujesz czerwonym kluczem „matką”? Wyłącznik zapłonu na kierownicy (prawa strona) działa prawidłowo? Słychać załączanie pompy paliwa? Silnik odpali „na krótko” przy zwarciu przewodów prądowych rozrusznika? Przewód od cewki stycznika idzie na pin...
WItam. Uszkodziłem sterownik silnika roweru elektrycznego. Zwarłem styki we wtyczce, która komunikujexsię z wyświetlaczem roweru a jednocześnie służy do programowania parametrów silnika. Jest to więc łącze komunikujące się z procesorem. Czytałem, że w podobnym przypadku okazało się, że jedna ze ścieżek na pcb się spaliła. Tu może być podobnie albo zupełnie...
Wymieniałem wtyk do cewki z uwagi, że silnik pracował nierówno na 3 cylindrach. W trakcie wymiany chciałem mieć silnik odpalony żeby zauważyć rezultat po podpięciu wtyczki niestety w wyniku drgań silnika doszło do nieoczekiwanego zwarcia przez co silnik stanął. Nie mogę go już odpalić, w środku wszystko działa oprócz sterowania szyb i po przekręceniu...
Zaciskanie przelewu (na chwilę) świadczy tylko np o sprawności tandem( min 8 bar ) i o np przeciekach na gumkach pompowtrysków (jak zaciśnięcie pomaga w odpaleniu). Jak cisnienie urosło do 7 to tandem średni ale powinno zbudować ciśnienie do odpału. Także teoretycznie to nie problem z paliwem. Może jest jakieś zwarcie na PD ale nie widzi błedu albo...
W tej wtyczce/wyłączniku są dwa przewody-jeden od zasilania i drugi do silnika, wobec tego można albo prawidłowo podłączyć, albo zrobić zwarcie. Powód grzania i dymienia silnika jest inny, albo uszkodzony kondensator, jeśli występuje w tej kosiarce, albo uszkodzone uzwojenie silnika.
Dzień dobry Przeszukałem już chyba wszystko i nie mogę znaleźć rozwiązania. Problem EGR peugeot 407 2.0hdi P0406 za wysokie napięcie , na wtyczce EGR jest 5 przewodów : zasilanie silnika i trzy do potencjometru, tylko, że na odpiętej wtyczce na pinie sygnałowym jest 5V i nie ma zwarcia w wiązce. Pytanie czy tak ma być i czy może być uwalone ECU?
Zabezpieczenie zwarciowe masz, jak sam piszesz C25 A. Jeśli wystąpi zwarcie w przewodzie zasilającym silnik, w gnieździe, czy wtyczce, to zabezpieczenie na pewno zadziała. Pewnie miałeś na myśli zabezpieczenie przed przeciążeniem silnika, np. zbyt szybkie przecinanie grubego kawałka metalu, wtedy trzeba by zabezpieczyć silnik wyłącznikiem silnikowym....
A co tu kombinować, odszukać centralkę (nie pytaj jak), odłączyć wtyczki, zewrzeć 2 czarne grubsze i jeździć
Czyli tak: Wtyczka odpowiedzialna za kontrolkę ładowania na zegarach jest wpięta do alternatora tak? W takim razie sprawdze czy przypadkiem nie przegniła i czy wtyczka dobrze łączy. Jakie sygnały wchodzą do tej wtyczki o jakich wartościach i gdzie? Jeśli to się nie powiedzie to: Problemem może być sama kontrolka ładowania. Zewrzyj ją do masy przy alternatorze...
Być może. Skoro przy poprzednich elektronikach też padały triaki to może z silnikiem jest coś nie tak. Jak możesz to dołącz zdjęcie w jaki sposób masz podłączony silnik i kondensator do niego bo może tu tkwi błąd. Sprawdź czy silnik nie ma zwarcia na przewodach.
Witam was mam podobny problem z saab'em 93 1,9 tid 150KM 07r, auto po wlamaniu i dewastacji, wyswietla na liczniku blad blokady kierownicy, orginalny klucz nie moge przekęcić , po podlaczeniu launch x431 CIM pokazuje bład U2100 CAN P-BUS MALFUNCTION, auto odpala po zwarciu przekaznika w komorze silnika, kabelki posprawdzane wtyczki wyczyszczone, bezpieczniki...
Chodzi mi o zwarcie pinów we wtyczce PRZYCHODZĄCEJ do czujnika ( na kablu który podłączasz do czujnika). Tak samo sprawdzasz czujnik - podlaczasz go do kabla od "silnika" i NIE WKLADAJĄC DO CHLODNICY podgrzewasz. No już jaśniej się nie da wytłumaczyć... Nie wiem po co chłodnica żeby sprawdzić czujnik...
Witam!!! Problem z modułem A1d21 ciąg dalszy brak prania i wirowania W ostatnim moim poście miałem problem z wypaleniem części druku. . Ścieżki już mam odtworzone triak wymieniony reszta elementów zdaje sie być O.K. Po zwarciu wtyczek z modułu F i N silnik startuje. Mam pytanie czy wszystkie styki robocze przekaźnika są wykorzystane? Chodzi mi o styk...
Ja mam tak oznaczone ale jak to bywa nie wiadomo co autor miał na myśli. Często literka oznacza którąś wtyczkę. Skoro wiesz już gdzie jest sterownik to możesz sprawdzić czy cienki środkowy kabelek idzie od silnika do tego sterownika. Odłącz klemę żebyś nie zrobił zwarcia multimetrem i sprawdź.
Końcówka "plusowa" (ta zabezpieczona bezpiecznikiem) dobrze styka z blaszką we wtyczce? Nie ma tam śladów śniedzi/przypaleń? Sprawdź jaki prąd pobiera silnik podłączony bezpośrednio do zasilania. Możliwe, że komutator silnika jest zabrudzony pyłem ze szczotek i są tam zwarcia pomiędzy lamelkami komutatora.
witam odłącz przewody od silnika ,sprawdź omomierzem na wtyczce jak nie będzie zwarcia to znaczy że przewód zasilający wraz ze zwijaczem jest sprawny powodzenia
a z ktorego roku masz te auta? w przypadku audi sproboj zewrzec linie K i L we wtyczce i podlaczac sie na wlaczonym silniku
Witam. Mam problem z pralką Mastercook pte 1040. Typowa usterka w tym typie pralki. Zwarcie na wtyczce przy silniku, co z kolei spowodowało przepalenie się ścieżki i rezystorów 71 i 72. Przed wymianą rezystorów sprawdziłem blokadę drzwi, hydrostat i przeczyściłem filtr. Po zregenerowaniu układu pralka zaczęła działać, a dokładniej zrobiła jedno pranie...
Cieniutki drucik wyciągnięty z przewodu linki wsadzasz w otwór i zaginasz na gwint. Na to wchodzi wtyczka anteny tak aby antena była podłączona ale zwarta (czyli zakłócenia wchodzą masą).
Gdyby przekaźnik po zakończeniu spawania zwarł silnik to ten by się zatrzymał . Kondensatory za mostkiem nie mają prawa zasilać silnika bo to inne napięcie i obwód . Wyciągnij wtyczką od zasilania silnika , wtedy będziesz wiedział jak zachowuje się ten silnik bez hamowania elektrycznego .
Obwód czujnika bezwładnościowego zwarty do plusa.Czujnik jest przymocowany do ramy pod akumulatorem i ma wtyczkę na trzy przewody. Mocniejsze uderzenie może spowodować trwałe uszkodzenie czujnika.
To albo drugi bieg w silniku wentylatora albo kabelki. Odłącz wtyczkę wentylatora i sprawdź czy tym razem spali bezpiecznik. Jak tak to problem w kabelkach (jest zwarcie). Jak nie to padł silnik wentylatora i jest do wymiany.
(at)czarny4994 Niestety tak, ale czy potencjalne zwarcie nie powinno zadziałać właściwego bezpiecznika?
Tak dokładnie sirius 32n, miał wycinane immo pół roku temu. Złącze sterownika silnika i wtyczki od sondy czyste. Zwarcia do masy nie ma, a po odpięciu wtyczki od sondy nadal pokazuje 0mV. Ten wyciek koło filtra oleju jest z wspomagania tamtędy sobie spływa. Czyli sterownik jest uszkodzony ?
Bez podłączenia silnika, samym miernikiem nie da się sprawdzić działania sterownika . Z wykonanych pomiarów można jedynie stwierdzić że nie są zwarte D -S tranzystory mosfet w poszczególnych fazach . Po drugie nie wiem czy kosiarka nie ma jakiegoś zabezpieczenia (czarna wtyczka) przed przypadkowym załączeniem silnika tylko z wyłącznika na "kierownicy"....
Pomoc w tym temacie nie jest trudna. Wystarczy systematyczność w czynnościach i umiejętność analizowania wyników swojej pracy. Podanie napięcia na fioletowy przewód sprawdza poprawność funkcjonowania rozrusznika,jak i jego zasilania. Problem braku kręcenia leżeć może w stacyjce,pozycjonerze,przewodach,module przekaźników. Świece żarowe : sprawdzić zasilanie...
Tomekswieca, szkoda, ze nie napisałeś jaki to Transit. Inaczej trochę odpowietrza się Transita z CAV Lucasem, inaczej z Boschem, inaczej z Lucas Epic-em, inaczej tddi, a juz tdci to wyższa szkoła... Ale myślę, że od stycznia 2009 roku chyba już go odpaliłeś... http://emotikona.pl/emotikony/pic/0laugh... Wypatrzyłem też na necie że silniki 2.5 td...
Sprawdź CAN przy wtyczce sterownika pod względem zwarcia do masy lub +.
Myślę,że zamieniłeś wtyczki silnika wentylatora z opornicą,są identyczne i można je zamienić
wtyczka antena zewrze silnik dmuchawa zewrze zewrze silnik komutator
zapowietrzona instalacja wyświetlacz brother odzyskać kontakty pamięci telefonu
keysight 34465a renault dionis
Pralka wyświetla program, ale nie startuje - przyczyny i rozwiązania Tryb serwisowy pralki Electrolux EWS11054SDU - jak włączyć?