Możesz zewrzeć z 2 impulsowo i patrz czy masz iskrę jak nie to cewka padła.
Iskra jest losowa czy w rytm cewki zasilającej co by oznaczało zwarcie w instalacji lub magnecie. Przy zwartej cewce impulsatora też jest iskra?
Ogólnie rzecz biorąc gaszenie, unieruchomienie takiego silnika polega na tym, aby zewrzeć do masy jedną z końcówek uzwojenia pierwotnego cewki wysokiego napięcia. Po prostu chodzi o to, aby cewka wysokiego napięcia nie generowała iskry I to by było na tyle.
Tam jest zapłon DC-CDI, więc wystarczy że zewrzesz przewody od stacyjki. Jeśli jest brak iskry, to do sprawdzenia zasilanie modułu, masa z układu interlock, impulsator, cewka WN. Może być tak że po prostu moduł zapłonowy uległ uszkodzeniu.
Gaźnik Dellorto czy Weber? Sprawdź ssanie automatyczne na zimnym silniku porównując długość wysunięcia tłoczka ssania z głębokością gniazda w którym pracuje tłoczek ssania automatu ssania. Jeśli na zimnym automacie tłoczek zamyka ssanie, to rzecz jasna automat nadaje się do wymiany. Wtedy szukaj nowego automatu ssania przeznaczonego do Piaggio (z charakterystyczną...
Potrzebuję żeby było ładowanie 6V bo jawa ma taką instalację, może trzeba odłączyć jedna cewkę? bo dwie dają około 15v. To potrzebujesz regulatora 6V... To że cewki dają 15V to nie przeszkadza, tylko regulator będzie bardzo obciążony, ponieważ naddatek energii elektrycznej będzie musiał zewrzeć do masy... Więc potrzebujesz mocnego regulatora 6V...
Bezstykowy pomiar obrotów można też zrobić np. przez mikrofon. Gorzej będzie z czasem zwarcia cewki. Iskra powstaje po jej odłączeniu od Uz i nie wiele "mówi", na jak długo przed jej powstaniem cewka była zasilana.
Proszę o pomoc! Mam kadetta 1.3 benzyna ,gażnik- nie ma iskry na żadnej świecy.sprawdziłem (poniękąd )cewkę zapłonową.Jak sprawdzić ją dokładnie i co może być przyczyną?cewka jest delco.Czy bezpośrednio na palec cewki mogę podłączyć świecę i zewrzeć do masy,żeby sprawdzić iskrę?w kopułce jest jeszcze jakiś czujnik ,czy ma on wpływ na cewę,ponieważ przewody...
Coś mi się zdaje, że w Jawach (przynajmniej niektórych) tłoki chodzą współbieżnie. Iskra powinna być w tym samym momencie. Są dwa współbieżnie pracujące przerywacze, każdy dla osobnej cewki. Świec zapłonowych równolegle nie można połączyć do jednej cewki z oczywistych przyczyn. Także pierwotnych uzwojeń cewek nie można zewrzeć, stąd dwa przerywacze....
Powinnaś naładować kondensator z przetwornicy, a dopiero kiedy będzie naładowany podłączyć cewkę. To czy ta przetwornica "da radę" wystartować obciążona kondensatorem, trzeba sprawdzić. Podłącz kondensator do przetwornicy i do tego woltomierz i sprawdź czy napięcie na nim rośnie. Przetwornica obciążona cewką nie ma prawa wystartować. Po załączeniu cewki...
Nie ma sprawdzania kondensatora tylko wymiana na nowy, a do fajki trzeba włożyć drut i sprawdzić czy jest iskra co wykluczy zwarcie na świecy, jeżeli nadal nie będzie to zostaje przewód lub cewka.
Masz tam normalną cewkę "wysokoomową" (tzw. butelkową) i zapłon bateryjny. Cewka ma dwa zaciski niskonapięciowe, na jednym jest plus po stacyjce, na drugim przerywacz do masy. Jak odłączysz przewód od przerywacza przy cewce i kawałkiem przewodu na chwilę zewrzesz ten zacisk do masy, po odłączeniu masy powinieneś dostać iskrę na świecy. 5V na zacisku...
Ten "miernik" masz źle ustawiony... Załóż cewkę na silnik i sprawdź czy po zwarciu tych 2 przewodów od cewki, iskra na świecy znika.
Nowa cewka ma około 1 oma. Wszystko działa.
Na krótko, czyli masz na myśli metodą złodziejską? Może mógłbyć lepiej wytłumaczyć jak. Tak do kostki stacyjki są wpięte właściwie tylko cztery przewody, to kwestia tylko które zewrzeć. Jakaś wskazówka? No ale najlepsze jest właśnie to że później jest wszystko ok. Mega dziwne. To sugeruje, że moduł zapłonowy, czy cewka działa poprawnie.
Jak wyjełem i podłączyłem napięcie do przekaźnika to widziałęm jak cewki działały. Z kąd powinno dochodzić napięcie do przekażnika?powinno ono dochodzić, jak się włączy zapłon czy podczas krecenia rozrusznikiem? czy moge do sprawszenia zewrzeć styki (te które cewka włącza?Ktoś moze by miał schemat elektryczny do tego silnika>? bym byl bardzo wdzieczny....
Ten silnik posiada bezimpulsatorowy układ CDI. Masz trzy możliwości: 1. Uszkodzona cewka zasilająca 2. Zwarcie na gaszeniu (stacyjka, wyłącznik awaryjny) 3. Uszkodzenie modułu zapłonowego
Jeśli odległość cewki od koła magnesowego jest odpowiednia to proponuje odłączyć przewody idące do cewki i wtedy sprawdzać iskrę. W większości tego typu cewek zwarcie przewodów gaszenie silnika.
Cewka albo ,,Czarna Skrzynka" :D :cry: czyli ECU.
Z tego co się orientuję, to działa to na zasadzie zwarcia cewki do masy, co powoduje zanik iskry? Sam muszę sobie coś takiego zrobić. Mam dodatkowy przewód z cewki. Zrobić przez guzik do masy?
No to cewka ma zwarcie. Powinno być coś ok 20Ω Najlepiej poszukaj drugiej, przewijać się nie opłaci. Pozdrawiam :)
No to już dawno zrobione. A więc padł komputer, koszt niewielki 200 zł z instalacją. Po wymianie wszystko działa jak trzeba. Nic nie trzeba babrać w komputerze. Montaż i działa. Jedna pozytywna sprawa wyszła, na starym komputerze była tzw. dziura, teraz idzie bez zająknięcia. Nie wiem, może ktoś grzebał w programie? W każdym razie chodzi dużo lepiej....
Przy świecy zasilonej bezpośrednio z cewki iskry brak, przy zwarciu przewodu sygnałowego (zielonego) czujnika Halla z masą iskra jest.
Jeżeli masz zwarcie tego czarnego kabelka z cewki do masy to dlatego nie ma iskry. Wyłączanie silnika następuje właśnie w ten sposób. Sprawdź ten kabelek, może ma uszkodzona izolację i wyłącznik zapłonu
Dzień dobry, mój problem polega na tym gdyz nie działa wyłącznik iskry, kabel z cewki mogę zewrzeć z masą. Ale nic to nie zmienia...
Cewka może być "trochę popsuta", może mieć wewnętrzne zwarcia międzyzwojowe i dawać gorszą iskrę. Z Twojego opisu wnioskuję, że masz cewkę dwubiegunową i tu może być problem, bo dostępne są trzy cewki różniące się parametrami - olejowa aluminiowa wymagająca rezystora 1,7 oma - olejowa aluminiowa bez rezystora - ze stałą izolacją (czarna) z rezystorem...
Sprawdź impulsator, powinien mieć oporność około 150 Omów. Sprawdź też kabel czarny z białym paskiem, czy nie jest zwarty do masy.
Napięcie ma świecy jest w granicach 12kV możliwe zwarcie kondensatora iskrę daje magneto czy cewka zapłonowa ?
Tak też robiłem i nic, to samo. Padł tranzystor w module, po wymianie padł rezystor. Objaw jak zwarcie gdzieś?
Generator iskry -sterownik generuje iskrę , daje napięcie na cewki zespołu gazowego. Podczas zwarcia mikrowyłącznika powinna pojawić sie iskra, następnie otwarcie cewki płomyka kontrolnego, jeżeli pojawi się płomyk sonda jonizacji czyta i sterownik daje napięcie na drugą cewkę (dużego płomienia) Pozostaje tylko wezwanie serwisu Junkersa.
Witam. Zima się skonczyła wyprowadziłem swój odkurzacz z garażu próbuję go odpalić i jednym słowem kupa. Paliwo zasysa bo leci z wezyka po odpieciu wezyka od filtra, wiec wykrecam swiece patrze wyglada OK przykladam do bloku silnika krece i co? nie ma iskry. Wiem że przyczyn może być masa, pomijając świece bo sprawdzona w innym skuterze i iskra była....
Jak dobrze rozumiem zamknięcie obwodu powoduje zwarcie wyjścia z cewki z masą co z kolei oznacza że iskra nie przeskakuje i silnik (a razem z tym magneto ) zatrzymuje się. Czyli wszystko jak dla mnie ok. Wciśnięcie guzika = zwarcie, Pozycja stacyjki OFF (czy jak tam jest wyłączona) oznacza to samo co uniemożliwia odpalenie na pych. Na dużym schemacie...
Witam. Inż. H.R.Etzolt w książce Audi 80 sam naprawiam opisuje sposób sprawdzenia czujnika Halla: 1 przy właczonym zapłonie na zacisku 15 cewki jest napięcie odpowia- dające napięciu akumulatora 2- sterownik zapłonu tranzystorowego jest sprawny 3- przewód wysokiego napięcia łaczący cewkę zapłonową z rozdzielaczem odłaczyć od rozdzielacza i zewrzeć z...
Brak sygnału z czujnika na wale , lub sama cewka , jaki rok?
Sprawdź przejścia z pcm do cewki. czy nie ma zwarcia do masy.
Zrobiłem zamiennik kondensatora na trochę inny ale w ten sam sposób podłączony do przerywacza i cewki, między styki przerywacza izolacja i brak zwarcia, natomiast po wkręceniu w silnik zwarcie. Na zdjęciu sondy w miejsce skręcania, czerwona przerywnik, czarna cewka. Inaczej się nie da, zwarcie stale jest.
Przed cewką wysokiego napięcia oraz z magneta powinien płynąć prąd w rozruchu.
Kondensator nie ma zwarcia?
Daniec napisał: czy ten przekaznik ukladu mialby cos do rzeczy z sama iskra Tak, bo moduł zaplonowy dostaje sygnał ze sterownika wtrysku. A przyczyną jest najprawdopodobniej cewka tego przekaźnika, która jak się nagrzeje ma przebicie między uzwojeniami, lecz tylko tyle zwojów jest zwartych, że wystarcza to do przytrzymania styków, gdy są włączone;...
Prawdopodobnie magneot generuje za małe napiecie żeby iskra przeskoczyła.Sprawdz cewki moze mają jakieś zwarcia do masy
No właśnie, jeśli ten kabelek dotkniesz do metalowej części silnika, to silnik zgaśnie, gdyż iskra zaniknie po zwarciu cewki przez ten wyłącznik. Początek cewki jest umasowiony (do rdzenia cewki), stąd wrażenie, iż kabelek wykazuje zwarcie. Zbadaj ten wyłącznik, może jest uszkodzony, a może kabelek jest przetarty i stale styka się z karterem silnika.
sprawdz co spowodowało zwarcie ? cewka modół wtrysk?
kondensator nie ma zwarcia mierzyłem miernikiem
Cieszę się że masz zdrowe podejście do siebie. Schemat faktycznie nieczytelny. Numeracja się nie pokrywa i nie ma schematów łączeniowych stacyjki i innych skrzynek łączeniowych. Nie wiadomo co z prądnicą. Nie doszedłem jaki naprawdę masz rodzaj zapłonu. Spróbuj uzupełnić schematy nanosząc informacje "z natury" lub znajdź lepsze. To co piszesz o Simsonie...
Dziękuję za porady. Uszkodzony komp. silnika
Sprawdź w jakim stanie są izolacje przewodów.Miałem to w pilarce Makity,po poprawieniu izolacji pilarka działa.Przed...brak iskry.Lekkie pęknięcie izolacji wystarczało do przeskoku iskry,w efekcie cewka zachowywała się jak cały czas zwarta do masy.
Dziś wymieniłem cewkę zapłonową (na wszelki wypadek) przelutowałęm cały sikrownik. Poskładałem całe moto sprzwdziłem iskrę odpaliłem zrobił tylko kilka obrotów i zgasł. Od tego czasu iskra zniknęła. Pokzauje się tylko od czasu do czasu i to nadal słaba. Nie ma opcji żeby przerobić to moto, bo brakuje mi już sił i wiary. Chyba sprzedam i kupię jakiś...
Są tylko dwie przyczyny masz uszkodzone cewki lub zwarcie po stronie wysokiego napięcia. Cewki można sprawdzić miernikiem zwarcie też tylko na kilo lub mega omach.
Przerywacz może być zaśniedziały, a cewka uszkodzona. Jeśli kolega coś potrzebuje to mam dużo części od malucha, wystarczy napisać na PW. Dodano po 4 Kolega sprawdzi czy przerywacz otwiera się wtedy, gdy tłoki są w górnym położeniu, jeśli nie należy go wyregulować. Niech kolega spróbuje też włączyć zapłon (tak aby świeciły się kontrolki) i śrubokrętem...
Skuter Qingqi Kasea, silnik z napędem na łańcuchu. Zapłon nie ma impulsatora, tylko cewkę zasilającą, dwie iskry na obrót wału. Po pierwsze, upewnij się czy to nie wina stacyjki (zwarcie do masy). Po drugie, czy stator nie jest uszkodzony, czy cewka zasilająca CDI wykazuje pewną rezystancję. Takiego modułu zapłonowego nie dostaniesz, chyba że na ebayu...
A sprawdzałeś, czy gdzieś nie zrobiło się zwarcie?
Iskrownika nie ma w układach z modułem. Masz zapewne na myśli zespół cewek pod kołem magnesowym - może być wina, winna może byc też świeca oraz problemy w instalacji (zwarcie, przerwa).
Witam mam kosiarkę skuter z silnikiem Tecumsech z rozrusznikiem. Przetarły się kabelki w instalacji, zrobiło się zwarcie i wszystko się popaliło. Kable powymieniałem tylko mam problem z cewką zapłonową. Podłączyłem + z akumulatora przez stacyjkę do cewki zapłonowej i nie ma iskry. Kupiłem nową cewkę wstawiłem iskra była przez chwilę silnik odpalił i...
Czyli moduł dobry ,sprawdź dokładnie czy przewód który idzie do cewki WN nie ma zwarcia , powinien być bezpośrednio połączony moduł-cewka WN , gdy okaże się że jest dobry to padnięta cewka WN lub ma słaby kontakt z masą .
Przypominam: miedzy masą cewki (rdzeniem) a przewodem NN jest 1,1 oma, A ile Twój multimetr pokazuje przy zwarciu sond? W/g mnie jest zwarcie w cewce NN. Masz napięcie rzędu 100 mV p.p. Przecież np. w motocyklu taka cewka magneta daje napięcie 6V skutecznego. (do oświetlenia) Przy przerywaniu obwodu NN powinny w nim być piki napięcia ponad 200V. co...
Tam jest pewnie hall w aparacie zapłonowym. Jeśli nastepnym razem zgaśnie odepnij przewód od aparatu i na chwilę zewrzyj O z - , powinno być słychać wtryskiwacz i powinna być iskra z cewki. Jeśli nie będzie to raczej hall do wymiany.
najszybciej cewka zwarta dida zabezpieczjaca moze powodowac przeskok przedwczesnie iskry
To jest układ typu magnet z gromadzeniem energii w indukcyjności rzeczonej i pewnie uszkodzonej cewki. Cewka nie musi generować tak wysokich napięć (200 VAC) ale te 2V to też za mało. W tej cewce musi płynąć spory prąd (2-4A) aby zgromadzona w jej indukcyjności energia po przetransformowaniu cewką WN dała iskrę. Układ działa podobnie jak zapłon w komarku/Romecie...
Tam dokąd grzeje się instalacja tam jest zwarcie.
A brak iskry to czujnik położenia wału korbowego, cewka, świece, imobilajzer?. to wybieraj co? a może jakieś zwarcie na instalacji?
Kolega Kidu22 ma rację. Ciężko jest spalić cewkę. Miałem tylko raz taki przypadek magneto ocierało o nią, ale ja iskrę wtedy też miałem dopiero po wkręceniu świecy w głowicę iskra ginęła. Jedynie co przychodzi na myśl to po odpaleniu robi się gdzieś zwarcie.
Gaszenie, w tym motorze, odbywa się przez zwarcie wyjścia niskiego napięcia cewki do masy. Odkręć przewód idący od platynek do stacyjki przy silniku, sprawdź iskrę wtedy, jeśli będzie do sprawdzenia instalacja i stacyjka.
moze masz uszkodzony elektrozawor,a iskry w hydrostacie to efekt zwarcia cewki elektrozaworu
Co rozumiesz przez "przejście"? Metaliczne zwarcie czy co ? Sprawdź iskrę to będziesz wiedział.
Zrób lepsze zdjęcia połączenia kabli przy samym przerywaczu. Nie widać dokładnie czy jest tam tulejka izolacyjna. Kable mają być przyłączone tylko do sprężyny przerywacza! Jeżeli nie ma tulejki izolacyjnej, to robisz pełne zwarcie do masy! Przerywacz nie rozwiera obwodu więc jak ma być iskra?! Drugie wyprowadzenie cewki zapłonowej do masy silnika!
Sprawdź czy masz plusy na cewkach
WSK 175 miały zapłon bateryjny z akumulatora pamiętam że w razie kłopotów zapalało się na pych gdyż potrzeba większych obrotów żeby była iskra ,proponuje sprawdzić z akumulatorem bo może być uszkodzona cewka zapłonowa lub ta od ładowania ,może być zwarty do masy przewód od gaszenia .
Przewód leci do modułu zapłonu. Robokop dobrze podpowiada , sprawdz i inne kable w tej wiązce / izolacja/. Powód tej usterki , to zwarta cewka / obwód pierwotny , moduł zapłonu - zwarte na stałe kluczowanie.
tak,pompa wlasnie pracuje,tylko nie ma iskry,zaraz jeszcze sprawdze czy napewno przewdy od impulsu z komputera do cewki nie sa zwarte do masy caly czas. sprawdilem przewody jednak nie sa zwarte do masy.
sprawdz dobrze wszystkie masy a szczególnie cewki i aparatu lub przerwany jest któryś kabel i moze zwierać z masa co powoduje zwarcie
Przerwa moze fakycznie byc ale najlepij by bylo zebys jakies zdjecie zamiescil. Mozliwe tez ze zbyt blisko cewki wtornej zamocowales ten "pioronochron" . Ja osbiscie tez wykonalem cewke tylko znacznie wiekszej mocy i na podstawi moich doswiadczen moge ci powiedzie ze jezeli chcesz aby wyladowania elektryczne ulatywaly w powietrze to zwoj zabezpieczajacy...
Sprawdź kable sterujące cewką (2sztuki a sterowanie masą, trzeci to plus) czy przypadkiem nie mają zwarcia. jak impulsy masy występują naprzemiennie to cewka uwalona
To ile jest na czarnym z czerwonym paskiem? Ten kabel jest od zasilania zapłonu , biały od ładowania ,żółty od świateł a zielony to masa. Z CDI wypinałeś czarny z białym paskiem? On jest od gaszenia skutera , jeśli jest zwarty gdzieś do masy to nie będzie iskry.
Jak mierzyłeś ten opór? Kabelek służy do wyłączania, jeżeli będzie zwarty do rdzenia - masy, to nie będzie iskry. Taki pomiar niewiele daje, ale opór, pomiędzy fajką a rdzeniem cewki, wynosi około 2.5 kΩ.
No a + z akumulatora na + cewki i jeszcze na aparat Coś nie tak. + tylko do cewki. Na aparat zapłonowy drugi koniec cewki a nie plus! Masz iskrę na przerywaczu bo chyba robisz nim zwarcie plusa do masy.
Maksymalne rozwarcie przerywacza (wyżej wspomniana strefa), występuje na początku czy na końcu krzywki? Moment wytworzenia iskry to moment zwarcia obu płaszczyzn przerywacza, tak ? Czyli przerywacz jest rozwarty, następuje indukowanie się napięcia w cewce, stylo zostają zwarte i w tym momencie następuje przeskok iskry. W takim razie, jeżeli zapłon wystąpi...
Miałem przypadek w takim polonezie, że uszkodziła się wiązka przewodów przy cewce (zwarcie przewodów sygnałowych cewki z przewodem masowym - koncentrykiem) Pozdrawiam.
Opel astra 1.4 92r Co jest jadę gaśnie - NIE ODPALA, 10 min przerwy ODPALA jak nowa. Tak było raz na tydzień. Teraz mi klękła na amen. Moduł pod cewką sprawny - sprawdziłem w Corsie A Cewka działa - zwarcie środkowego pinu z wtyczki HALLA daje iskrę z cewki Niestety iskra na świece nie dociera i Autko mi nie odpala. Pomóżcie co to może być za przyczyna...
Jeśli kręcąc magnetem przywiera przewód do masy i to powoduje przeskok iskry to myślę raczej że zwarty przerywacz by na to nie pozwolił.
kabel ktory jest podlaczony do kondensatora jest zwarty do rdzenia?
U mnie ten kondensator robił zwarcie i cewka nie dawała napięcia.
Proszę sprawdzić przewod czarno bialy czy nie jest zwarty do masy gdy stacyjka jest przekręcona na zapłon
Sprawdź wszystkie przewody może robi się jakieś zwarcie. Ewentualnie jeśli masz możliwość spróbuj podmienić cewkę zapłonową.
Może napisz to po polsku. Z tego, co dałem radę zrozumieć, to coś zwarłeś. Pewnie przy okazji coś spaliłeś. Czy na cewkę wychodzi impuls z przerywacza lub układu zapłonowego? Bo jeśli nie, to podmiana cewki nic nie da. Jakiś schemat by się przydał.
Troszkę się nie zgodzę. Proszę popraw mnie jeśli bzdury piszę. Zacznijmy od tego, że świeca tylko w określonych warunkach zamyka uzwojenie wtórne cewki, dzieje się to w momencie przeskoku iskry. Uzwojenie pierwotne zamykane i otwierane jest przez CU. Ruch pola magnetycznego magnesu, powoduje indukcje napięcia w uzwojeniach cewki zapłonowej pierwotnym...
Albo moduł albo zwarcie
Kidyś tak miałem , że świeca była zwarta , automatem na drugi cylinder też nie było iskry.
To urządzenie to cewka wysokiego napięcia. Na pewno zwarta? Cewka na uzwojeniu pierwotnym czyli od "+" do "-" ma bardzo mały opór. Sprawdź też uzwojenie wtórne czyli wyjście na fajkę a "-". Napisz wyniki
Konieczne jest sprawdzenie statora miernikiem pod kątem przerwania lub zwarcia do masy przewodów - głównie zielonego i czerwonego. Zesztukowanie przewodu mogło nie przynieść oczekiwanego skutku.
Zacznę od początku. Wyjechałem rano z garażu ( zapalił normalnie), zgasiłem i nie chciał póżniej zapalić. Połączyłem ten przewód od rozrusznika, lecz nie mam iskry na . Dodano po 5 świecy zapłonowej. A może to wina alarmu(Cyklop) ? Miałem niedawno zakładany. U mnie jest moduł zapłonowy może ktoś napisze jak go sprawdzić bo ja nie mam pojęcia co mogło...
Mam plus na czarnym kablu i minus. Sygnałowy (środek) jak zwieram do masy i ECU jest odłączone mam iskrę, jak podłącze ECU to na środkowym w cewko module jest zwarcie do masy cały czas.
Tak więc iskrownik... Z tego co widzę na allegro cena całego iskrownika jest podobna do ceny impulsatora, więc wymieniłbym cały... Ew możesz spróbować po prowadzić "nową" instalację na krótko poza samym pojazdem... Może gdzieś masz jakieś małe zwarcie.
Spróbuję odłączyć czujnik, sprawdzałem na innej świecy i nie było, sprawdzę jeszcze tą cewkę może faktycznie jakieś zwarcie, tak jak pisałem na początku iskra w tym "agregacie" to taka lipna była a teraz całkiem nie ma.
Witam. Posiadam kosiarkę traktorek hvc garden machines z silnikiem Briggs&Stratton 13 hp. Problem polega na tym, że odpala i gaśnie, a gdy przytrzymam kluczyk przekręcony na rozruch to chodzi cały czas, tylko wtedy z rozrusznikiem. Więc wymieniłem stacyjkę na nową, ale teraz problem jest taki, że stacyjka jest metalowa (a wcześniej była plastykowa)....
To jak w końcu było z tą cewką? Uszkodzona i wymieniłeś na nową, czy stara okazała się dobra? Mam taki agregat, w którym brak iskry. Przewód wychodzący z obudowy silnika do przerywacza ma zwarcie do masy. Oznacza to uszkodzoną cewkę? https://obrazki.elektroda.pl/1917281400_...
Nie może byc ,że wszystko dobrze a samochód nie pali ,musiałeś coś przeoczyc ,może ma jakies zabezpieczenia czy coś w tym rodzaju ,zimne luty po gazownikach i zanika napięcie ,czy sygnał do cewki ,zwarcie do masy cudów nie ma.
Cewka, patynki, kondensor, zwarcie do masy, świeca, fajka. Na marginesie moim zdaniem zadałeś bardzo "głupie" pytanie. Pozdrawiam
zostal wymieniony cewkomodul i cewka Jaka cewka zasilająca czy chodzi o impulsator? Gaszenie robione zwarciem do masy przewód chyba biało czerwony sprawdź
Jaki zapłon? Leonelli, Ducati czy Kokusan? Zacząłbym od odłączenia gaszenia od modułu, w zależności od rodzaju zapłonu inaczej jest rozwiązane. Bardzo możliwe że zalało stacyjkę, wyłącznik zapłonu lub instalację i powstające przebicie odcina iskrę. W przeciwnym wypadku mogło wystąpić uszkodzenie cewki zasilającej na statorze (zwarcie międzyzwojowe),...
Witam, a pytałes o cewke w serwisie stihla. Koszt ok 140 zl. A sprawdzałes cewke po odpieciu przewodow moze maja zwarcie do masy
zewrzeć iskra iskra świeca cewka vectra iskra cewka
skaner microtek gniazdka angielskie kasowanie stanu licznika
włacznik zbliżeniowy włacznik zbliżeniowy
Sonda do termostatu bojlera Ariston Pro1 Eco 120V Jak usunąć kod błędu "Stop Service" w piecu Marisa 9 kW?