A wcześniejsze tematy troszkę prześledziłem... A czy zwarcie styków by coś pomogło w tej sytuacji? Tak! - "To ostatnia deska ratunku" i może pomóc. "A czy zwarcie styków" - nie styków tylko odpowiednich nóg pamięci! Szukaj na forum flashboot.ru. Tam znajdziesz, które nogi trzeba zewrzeć w Twoim przypadku.
Okazuje się ze wymontowanie rozrusznika jest dość skomplikowane - dostęp do śrub jest strasznie slaby.... trzeba rozpinać hydraulikę itp...Puki da się odpalić to tak chyba musi zostać.... Przyjrzałem się instalacji - stacyjka, do przekaźnika na desce i potem przewód do elektromagnesu - przewód raczej cienki - izolacja przepalona..... - ktoś wstawił...
Trzeba zrobić tak-wziąć kawałek przewodu,i na szczotkotrzymaczu alternatora zewrzeć przewód zielony (ten od regulatora)z masą(silnik unieruchomiony,zapłon włączony).Jeżeli kontrolka się zaświeci-do wymiany regulator.Jeżeli sie nie zaświeci to zużyte szczotki,lub przerwa w uzwojeniu wirnika.Przed tą próbą mostkujemy z masą przewód żółty-aby sie przekonać...
To koło przekaźnika to rozrusznik, czyli po zamontowaniu alarmu, gdy ktoś się włamie ale go nie rozbroi to wyłamując stacyjkę i ją zwierając nie przekręci rozrusznikiem metoda za prosta bo rozrusznik można zewrzeć na krótko lub pchnąć samochodzik, niektórzy stosują rozłączenie zasilania komputera głównego wtedy deska jest czarna ale rozrusznik kręci...
Uszkodzona deska bezpieczników lub zwarcie przewodów silnika. Wypnij złącza z deski i silnika zbadaj wiązkę silnika.
Zwarcie w desce rozdzielczej! W Oplu to niestety częste i to nie tylko w Astrze ale i Combo, Corsa. Czesław
Posprawdzaj wszystkie bezpieczniki ale bardziej stawiałbym na zwarcie pod deską-kokpitem. Oświetlenie jest sterowane masą to raczej zacięcie stycznika ale też zwarcie pod deską.
gniazdo haka jak ma jak nie to cos z tylu>>>>>>>
Do licznika dochodzi sygnał po swiatłach w kostce 8 pinowej 58r i 58l a mimo to licznik nie swieci. To są piny do kontrolki świateł pozycyjnych . Podświetlenie licznika jest włączane po CAN . Myślę że jest zwarcie na przewodzie szaro niebieskim gdzieś w instalacji . Bezpieczniki sprawdzone ?
Albo zwarcie w instalacji albo deska.
1120ARadioodtwarzacz – Ekrany wielofunkcyjne – Przełączniki przy kierownicy – Automatyczna skrzynia biegów 2415AZestaw wskaźników – Radioodtwarzacz – Ekrany wielofunkcyjne – Klimatyzacja – Pomoc w parkowaniu tyłem – Czujnik deszczu/oświetlenia
Jeźeli te rzeczy działają bez kluczyka to trzeba szukać zwarcia.
Sprawdź lampkę oświetlenia schowka od strony pasażera,ja też rozebrałem deskę na kawałki a zwarcie było w tym obwodzie, stąd deska też nie była podświetlona.Jeśli nie to stabilizator 10V,z prawej strony deski od tyłu,tam spotykają się +12 V i masa(po właczeniu stacyjki).
Nie ma żadnych czujników w tłoczkach. Jak nie ma przy klockach, to wyciągaj złączki z przednich nadkoli. Z nadkola wyjmujesz gumową przelotkę i zaraz masz wtyczkę od czujnika ABS i klocka, zmostkuj te od klocków. Na jednym z przewodów powinieneś mieć masę. Jak nie zadziała to idziesz do deski i tam zewrzyj do masy. W niektórych deskach jest możliwość...
To nie wina kabli ani podłączenia. Odkrecilem kable od alternatora. Przy podłączeniu akumulatora delikatnie iskrzy i normalnie wszystko się wyświetla na desce. Czyli zwarcie jest gdzieś na alternatorze Wymień alternator na sprawny.
Zwarcie alternatora
Też wydaje mi się że coś tam faktycznie siadło w wyświetlaczu i przebija skoro masz takie pomiary. Na razie nie będę sugerował próby przestrzelenia zwarcia jako ostatnią deskę ratunku. Niech się wypowie ktoś mający szkło pod ręką.
Zewrzyj blokadę fabrycznego alarmu.
Problem rozwiązany. Zwarcie w desce rozdzielczej. Popalone luty i to robiło całą robotę
Sprawdź bezpiecznik nr 3 w brązowym gnieździe z prawej strony deski rozdzielczej.
Jeżeli przed wymianą nie dochodziło napięcie to jak mogło dojść do zwarcia? Swoją drogą niezła sztuka przy wymianie żarówek podświetlenia zrobić zwarcie. Inne elementy deski podświetlają się?
Myślę że to nie jest przerwa, tylko zwarcie bo do wyzerowania licznika chyba potrzebny jest sygnał napięciowy a nie przerwanie sygnału, ale może się mylę.
Witam, Najprawdopodobniejsze przyczyny: Ad.1: Odpiął ci się kabel (podczas demontowania/montowania deski rozdzielczej) Ad.2: Masz zwarcie na mase gdzieś za włącznikiem do ogrzewania szyby.
Ten cienki przewód to właśnie wzbudzenie. Jego zwarcie do masy przy alternatorze ma zaświecić kontrolkę na desce. Ten alternator jest samowzbudny, dlatego po przegazowaniu zaczyna ładować i bez wzbudzenia z deski.
Okazało się że radio powoduje zwarcie deska i radio oraz sterowanie wentylatorem jest na jednym bezpieczniku. dziękuje wszystkim
Zwiera się z plusem. Na czarno niebieskim pojawia się minus po wpięciu centralki. Łączy się on gdzieś z czerwonym i powoduje zwarcie.
Znajdziesz je jeszcze z prawej strony w desce rozdzielczej
Witam wszystkich, pojazd Vivaro B 2018 r. Po ulewach i przejechaniu przez dość dużą kałużę następnego dnia podczas jazdy wyrzuciło mi bezpiecznik (10 A), który odpowiada za szyby, oświetlenie wnętrza i panel sterowania klimatyzacji. Bezpieczniki zlokalizowałem, wymieniłem i wszystko było ok tylko przez 3 km, po przejechaniu następnych 2 km wywaliło...
Nie napisałeś a ja nie spytałem czy pilarka ma sprzęgło przeciążeniowe, może to sprzęgło wysiada? Jeżeli jednak tak jak napisałeś łańcuch blokuje przy cięciu deski i zatrzymuje silnik (czy tak rozumieć "przyblokowywuje"?) a wcześniej piła cięła dobrze, to widać że silnik stracił moc. Tak zachowują się silniki ze zwarciem międzyzwojowym. To że chodzi...
Niestety wszystko! Działa. Po za tym jednym: deska rozdzielcza i kierunkowskazy
Będzie powtórka jak nie usuniesz zwarcia. Zawsze robiło się w jednym miejscu.
zwarcie we wiązce do klapy poza tym na tym bezpieczniku podświetlenie deski, światełka w schowku i przedziału silnika więc stawiam na wiązkę w klapie (podświetlenie tablicy)
Pomieszałem rzeczy. Zymykam.
Sprawdź kabelki od czujników a najlepiej odepnij jeden i zobaczysz co zgaśnie i czy zgaśnie. Jeśli nadal obydwie będą świeciły to albo przewody zwarte albo ścieżki w zegarach.
Skrzynka bezpieczników lewa strona kabina (boczek deski rozdzielczej po otwarciu drzwi), opisy na kartoniku na klapce zamykającej.
ja w stillo 1.2 też miałem taki problem ale był spowodowany zwarciem na desce licznika wyczyściłem styki kontaktem i pomogło
Nie wiem, czy tam w tylnych lampach są żarówki dwuwłóknowe, ale jeżeli tak, to stawiam na zwarcie w którejś z żarówek. Wyjmij żarówki (razem lub po kolei) i zaobserwuj.
Trzeba naprawić nie kasować.Może być np mało płynu,zwarcie,czujnik ręcznego itp.Jak to kontrolka z wykrzyknikiem jest.
Uniwersalne zamki mają standardowe oznaczenia kolorów: czerwony - plus, czarny - masa, zielony, niebieski - do silników siłowników, brązowy, biały - impulsy sterujące. Przewody brązowy i biały mogą być zdublowane by ułatwić podpięcie mastera i alarmu. Zresztą otwórz tą centralkę, to sie przekonasz, ze najpewniej są w niej zwarte.
W wiązce radia jest przewód podświetlenia,często jest mylony z masą. Gdy włączamy światła robi się zwarcie. Sprawdź czy pozycje auta się świecą. Jak bqgak którychś to bezpiecznik.
tylko że przy wyłączeniu deski koło i tak sie zacina Witam Tak jak ci kolega wyżej dokładnie objaśnił odłącz przewody silnik sterownik. To że ci hamuje na wyłączonej desce może być objawem zwarcia tranzystorów w sterowniku. Pozdrawiam
Sprawdź czy masz włożone odpowieniej mocy żarówki, może nie zgadza się obciążenie dlatego się palą lub masz zwarcie na desce.
Takie rzeczy dzieją się przeważnie, jak np jest zwarcie w wiązce,zła żarówka, lub zwarcie w lampie. Diagnoza BCM testerem może nie musi naprowadzić. Czy zrobisz to sam? Jak nie masz kabelka i także wiedzy to zdecydowanie nie.
Witam. Po odłączeniu przewodu 3 żółty z czerwonym kontrolka musi zgasnąć. Jeżeli nie gaśnie to znaczy że masz zwarcie tego przewodu do masy gdzieś po drodze do deski. Zastąp ten przewód żarówką 2W 12V do + akumulatora w szereg jak po rozruchu zgaśnie powinno ładować i regulator jest sprawny.
Na razie delikatny sukces - w nadkolu zgnił wewnątrz izolacji przewód zasilający sterownik. Autko już odpala. Pozostało jeszcze to zwarcie na desce, brak podświetlenia licznika, brak komunikacji ze wszystkimi modułami.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... Brzęczyk w desce rozdzielczej. Priorytet 5: Wyświetlanie podczas postoju i podczas jazdy. Usterka: 5. Zwarcie do masy; 6. Krótki do Ubat.; 10. Otwórz. Pinout A302: F2/9. Możliwe że uszkodzony moduł EDC.
szukanie zwarcia a zwłaszcza w rozbudowanych gałęziach (jak podświetlenie) jest skomplikowane. Ja podpieram się amperomierzem kleszczowym żarówką z relektora i przerywaczem.
Może, chodzi o to by nie zrobić zwarcia jeśli jest uszkodzona instalacja i przebija do +12V. Dodano po 45 Tylko zwykła żarówka się nie zapali, zaświeci się deska.
Gniezno zapalniczki działa dopiero po przekręceniu stacyjki , więc myślałem że jedno z drugim ma związek.I kontrolki też nie świecą na desce.
prawdopodobnie mógł paść regulator alternatora lub mostek prostowniczy w zależnosci jakie nastąpiło zwarcie.Lub zwarcie w desce.
zewrzeć deska elektryczny zewrzeć deska rozdzielczy zewrzeć lodówka zewrzeć
koparka ładowarka jazda nagrzewnica iskra wyłączyć pilot telewizor
program kalkulator ne555 belinea 107050
Czy licznik Norax 3 obsługuje zdalny odczyt? Whirlpool WIS 5010 – lokalizacja kondensatora pompy myjącej, wymiana, parametry