do czujnika dochodzą dwa kabelki wystarczy je zewrzeć razem i wsteczne powinny się zapalić.czyjnik można wykręcać bez żadnego problemu.
Próbowałeś zewrzeć przewody w kostce od czujnika?
Bezpiecznik rzecz najważniejsza. Potem sprawdź na "krótko" czy działa sam wentylator. Następnie elektrowłącznik wentylatora (w fordach najczęsciej jest przy silniku, na króćcu wychodzącym do chłodnicy). Trzeba zdjąć z niego złącze i też zewrzeć na krótko. Ot i cała historia. Inne usterki zdarzają się jak 1:1000000.
A jak to w nim zrobić? kiedyś w sierce i scorpio robiłem ale nie pamiętam wtyke mam z 3 pinami taka ala trójkątna wiem że diode trzeba dać i coś zewrzeć ale nie pamiętam co :) Masz może odrazu spis błędów?
Sprawdź połączenia przy desce. Może któraś kostka się poluzowała. Z tego co pamiętam to w eskorcie jest wszystko zrobione na folii. Być może popękała i nie ma masy albo zasilania. Dałeś nową kostkę czy regenerowałeś starą?? Spróbuj na krótko zewrzeć kable idące do stacyjki. uważaj by zwarcia nie zrobić. jeśli po zwarciu tych kabli pojawią się kontrolki...
FORD ESCORT 1996r. 1.4 benzyna(klima) Witam. Od jakiegoś czasu nie włącza mi się wentylator (wskazówka dochodzi już praktycznie do czerwonego pola - dalej nie czekałem ). Po otworzeniu maski zauważyłem że posiadam 2 kostki z czujnikami temperatury. jeden dwuprzewodowy (zdjecie1) i drugi 4 przewodowy. O ile próbowałem zewrzeć styki tego dwuprzewodowego...
Kabel niebieski cieńki przy alternatorze zewrzeć do masy i patrzeć czy kontrolka zaświeci. Dodano po 2 Sprawdzić połaczenie przy rozruszniku. Z tamtąd idzie plus na altka.Często gniją kabeloczka.
no to może zawór odcinający paliwo robi zwarcie?
Znalazłem wyłącznik, był "wcisnięty", teraz nie wiem w jakiej jest pozycji ale zostawiłem go w takiej jakiej słychać pompke, sciagnałem cały dolot powietrza, i odpiałem wężyk ktorym idzie paliwo, i po kilku przekręceniach kluczykiem paliwo tam dociera, takze pompka jest sprawna i działa bo tam paliwo nawet się wylalo przy odpięciu węzyka, mimo to samochód...
Tak wstaw na probe inny akumulator. Ewentualnie mierz napiecie na akku gdy wlaczysz zaplon. W dieslu oprocz kontrolek zalaczaja sie swiece zarowe. To ok 20-30A . Wiec spore obciazenie dla akku. Akumulator w jednej chwili potrafi zrobic zwarcie .
Sprawdzić akumulator, oczyścić klemy, sprawdzić połączenia masowe. Ewidentnie jest problem ze "zbyt małą ilością prądu potrzebnego do uruchomienia rozrusznika".
co tu sprawdzac ,cewka do wymiany na 100%
Po wyjęciu EEC nie ma prawa się załączyć. Może spieczony przekaźnik, może zgnilizna w skrzynce, może jakieś zwarcie na instalacji
tak miałeś odpiać wtyczkę i pod te dwa numerki podpiąć na "krotko" 12V ale szukaj zwarcia..............
Rozłącz cewkę wyłącznika elektromagnetycznego i upewnij się że nie masz zwarcia samego obwodu, do masy gdzieś po drodze.
popieram , czujnik prędkości sprawdzić i jeszcze jedno , w tych autach dość często " opada izolacja z kabelków , sprawdz czy poprostu gdzieś nie ma zwarcia....
Ja sadze ze pod klawiszami sa gumki takie jak w pilotach albo podobne i jakas zie zkruszyla i robi zwarcie i dlatego nie dziala reszta klawiszy
witam, wyjmuj rozrusznik i sprawdż elektromagnes, jest zwarcie i dalsze opisywanie nie ma sensu, jeszcze sprawdż czy jak odepniesz ten przewód to jest ok, jeśli tak to wina elektromagnesu jeżeli dalej jest problem to na wiażce jest zwarcie i trzeba szukać gdzie sie przetarł przewód, powodzenia
Myślę ,że tylko kupić drugi przełącznik. Sprawdź jednak obecny przełącznik czy faktycznie robi zwarcie.
Moze gdzies sie zwarcie robi :/
Dziękuję, zamykam
Albo moduł albo zwarcie
Masz alarm ,to go odłącz na chwile Przerywacz jest dobry lub masz zwarcie
Gwizd i ładowanie 13,5v to efekt zwarcia międzyzwojowego uzwojenia stojana. Pozdr.
Sprawdź dokładnie przewody od czujnika położenia przepustnicy. Często pęka na nich izolacja i robi się zwarcie.
Nie chcę nikogo obrazić ale jeśli byłby odłączony kabelek od elektro magnetycznego zaworka pompy wtryskowej to samochód wcale by nie odpalił ponieważ prąd jest potrzebny by dociągło tłoczek do siebie i dostał paliwo a po odłączeniu opada i przerywa dopływ ropy morze to bez sensu ale taka jest prawda i chciałbym się podpiąć bo mam taki sam problem ale...
Jeśli na awaryjnych jest dobrze to znaczy że zwarcia nie ma w lampach. Jeżeli bezpiecznik pali się od razu po przekręceniu zapłonu to przełącznik kierunkowskazów wtedy nie bierze udziału. Zwarcie musisz mieć gdzieś przed przełącznikiem. Ps. Nie miałeś przypadkiem zapiętego wstecznego biegu przy włączaniu zapłonu ?
Sprawdź kostkę stacyjki i konektor do niej czy nie jest podtopione tworzywo i czy nie ma w nim zwarcia
Sytuacja wygląda tak. Włączam zapłon wszystko stoi czyli ok. Potem przekręcam kluczyk na rozruch, silnik odpala zawsze. W tym problem że wałek w rozruszniku jest dalej wysunięty i dalej chce kręcić silnikiem zamiast sie wyłączyć i nie robić P****nych problemów. Tulejki spróbuje wymienić ale nie wiem kiedy. Szczotki nie wyglądały na zdarte. Macie jakies...
mam problem z fordem eskortem 98r. Gdy włącze prawy kierunek i wcisne stop robi się choinka i wsteczny i inne.Bez stopu jest ok. Gdy włacze lewy kierunek też jest ok.Co robić. Styki od żarówek są czyste.
pewnie cosik w instalacji albo sonda ma zwarcie z grzałki
Tak, przez zwartą diodę dodatnią poprzez diody wzbudzenia i regulator prąd idzie na wirnik. Druga mozliwość to bardzo zanieczyszczony mostek lun wnetrze alternatora, przez zanieczyszczenie powstaje upływność.
Bo u dołu pompy jest jeszcze zawór wyprzedzenia kąta wtrysku. Szło to obejść w tej pompie Lucasa. Zobacz jeszcze na czujnik położenia wału, z przodu, koło rozrusznika. Z pamięci- albo leciał sam czujnik (rozwarty) albo ropa sącząca się po wiązce rozpuszczała izolację przewodów, tak, że ta kruszała io robiła zwarcie; z tego co pamiętam- na tym odcinku...
Problem stanowił włącznik świateł robił zwarcie w instalacji
Witam mam pytanie czy wie ktoś może co mogło spowodować samowłaczenie się tylko świateł mijania (tylne lampy oraz tablica rejestracyjna nie były włączone) w escorcie 91r. W samochodzie był włączony alarm (w stanie czuwania), przełącznik świateł był w pozyscji wyłączonej. Podejrzewam,że może to być wina jakiegoś przekaźnika lub zwarcia. Pozdrawiam.
Nie ten czujnik wymieniłeś, albo zwarcie przewodu do masy.
Jeśli pobiera za dużo prądu to widzę dwie możliwe przyczyny. 1.Za duży opór łożysk(zacierają się). 2.Uszkodzenie uzwojenia silnika wentylatora(zwarcie międzyzwojowe).
trzeba zacząć od początku tzn : wyjąć z deski żarówki może poszło za duze napiecie i popaliło potem sprawdzic bezpieczniki , nastepnie wyjąc wtyczke z tablicy i posprawdzać miernikiem czy nie ma zwarcia na wtyku i na ścieżkach, to mi narazie tyle przychodzi do głowy:) napisz coś więcej od kiedy tak sie dzieje ,
potrzebuje informacji czy na zimnym silniku po właczeniu zapłonu jest napięcie na obu kabelkach jak może być napięcie na 2 kabelkach?Żeby zwarcie zrobiło?
tomus2k dzisiaj mechanik musi być elektrykiem
raz się spotkałem że był przyciśnięty ten przewód do masy przy rozruszniku więc możesz sprawdzić czy czasami niema on zwarcia do masy
Tak silnik pracuje normalnie.
A kolega sprawdził wszytkę bezpieczniki? :)
to jak wytlumaczyc ta sytuacje bo byla zaraz po wyjechaniu z parkingu, cos musze zrobic, bo jak mi teraz stanie auto na miescie to mam pozamiatane
Wentylator skraplacza sprawdź
Były dwa rodzaje czujników wstecznego biegu. Podejrzewam że masz ten normalny więc nie powinieneś mieć problemów. Dostęp od góry lub od spodu. Jest z przodu czyli od tej strony co chłodnica. Z drugiej strony jest VSS więc on Cię nie interesuje. Czujnik to koszt od 35 za zamiennik do 70 kilku za oryginał. Zewrzyj piny w kostce i zobacz czy będzie świeciło...
Czujnik Halla walka rozrzadu ma generowac sygnal prostokatny mozna go sprawdzic jedynie oscyloskopem.Żarzenie się lampki może oznaczać zwarcie w instalacji.
Zwarte diody lub duża upływność.P
... albo spróbuj założyć bezpiecznik większy... Takie propozycje powinny być karane na Forum ! W najlepszym wypadku załatwisz mikro-styki w siłownikach. Trzeba znaleźć zwarcie i tyle. Zamiast bezpiecznika (albo szeregowo z nim) wsadź żarówkę około 50 W i zamykając drzwi wypinaj po kolei wtyczki drzwiowe. Jasne świecenie oznacza zwarcie. Tak znajdziesz...
Zwarcie instalacji może powodować taki stan rzeczy.
zewrzeć rozrusznik escort zewrzeć lodówka zewrzeć falownik zewrzeć zewrzeć
arduino czujnik wilgotności kodowania kluczy ekspres krups konserwacja
Wzmacniacz do Tonsil Altus 110 – Yamaha, Denon, NAD, Pioneer, Diora – dobór mocy i modele Ricoh SG 3110DN, SG 3100SNw – błąd 20200, kod CPT 20200 biopsja mięśnia