witam. miałem taki sam problem i w zbiorniczku było zanieczyszczenie wypłukałem i problem z głowy. A co do przewodów elektrycznych jak nie którzy opisują to wystarczy zewrzeć kostkę przy zbiorniczku aby się upewnić czy czujnik jest nawalony czy instalacja. po zwarciu pinów jak zgaśnie kontrolka to czujnik jest do wymiany
Jak go wymienić? Czy jest to część wymienna, czy trzeba zrobić mostek z tym stykiem 50b? Go czyli kogo rozrusznik? Jak nie masz prądu na kabelku co idzie do cewki to są trzy opcje. Zgnity kabelek,kostka stacyjki,pseudo alarm. A jak juz miałeś dostęp do rozrusznika to trzeba było zewrzeć na ostro i sprawdzić czy chociaż rozrusznik działa. Tylko skrzynie...
Unterbrechung / Kurzschluß -przerwa/zwarcie
Wszystkie te kombinacie, jakie by nie były, i tak prowadzą do "ukrytego przycisku" szeroko pojętego. Może to być rzeczywiście "ukryty" przycisk, dwa styki które trzeba zewrzeć na chwilę aby uruchomić coś tam dalej. Może to być rozbudowany "ukryty przycisk", np. bezprzewodowa "identyfikacja kierowcy" i wszystko dzieje się automatycznie po zbliżeniu się...
Panowie mam taki problem, otóż nie zamykają mi się drzwi prawe przednie, jest centralny, krańcówka jest ok bo lampka po otwarciu się zapala, z klucza oczywiście mogę zamknąć, więc zakupiłem używany zamek i o samo, jak wyciągam to złącze 8 pin i wpinam go w zamek, nie przykręcony, jest to samo zero reakcji? Możliwe, że drugi zamek też jest uwalony? Mało...
Sprawdz silownik sterjacy drzwi kierowcy i mikrostyk w nim.
zwarcie w laczniku drzwi-slupek
Tylko raczej zawór PCV się przycina.
sprawdz wiazke ,to dosc czesta przypadlosc w skodach. sygnal z czujnika poziomu plynu idzie bezposrednio na zestaw wskaznikow Dodano po 1 jak zewrzesz to nie zgasnie bo on musi wykrywac rezystancje a nie zwarcie .
Na logike to odpialbym kostke od glosnika po stronie uszkodzonych drzwi i zobaczyl czy zagra, bo moze przy uderzeniu glosnik/kabelki sie uszkodzily i robia zwarcie.
no to tak: Jakie konkretnie DTC rejestruje pompa ? Pomiar napięcia na CANH/ CANL nie daje żadnej informacj, no może poza tym, że nie ma zwarcia do plusa, masy.
Czujnik światła wstecznego robił zwarcie?
No to gdzieś albo spalony bezpiecznik, albo upalone przewody zasilające bądź masowe, po twoim opisie nic więcej się nie doradzi. Trzeba szukać tyle. Kolego chyba za bardzo nie ogarniasz, skoro sam nie wiesz gdzie dokłądnie zrobiłeś zwarcie to jak Ci pomóc ?
Skoda Fabia 2 zwarcie czujnika temperatury zewnętrznej Proszę o pomoc mam zwarcie w aucie i nie mogę dojść gdzie podpięty komputer pod auto pokazuję zwarcie plusa z masą anteny zewnętrznej Byłem u mechanika i rozłożył ręce miał ktoś w fabia z tym problem nowy akumulator wytrzymuje dzień i rozładowuje do zera
To tylko zwarcie z buzerem gdzieś na płytce. Tego mógł komputer nie wykryć.
Połącz, polutuj ten przecięty kabel, a w miejsce bezpiecznika wstaw żarówkę dużej mocy (H4 lub H7), w przypadku zwarcia w obwodzie żarówka po prostu się zaświeci, nic się nie spali
A można transmiter przelutowac na inny? Czy diody zabezpeczające zwarte?
To ten akumulator możesz już zapisać do historii. Akumulator który ma 8.5V ma zwarte przynajmniej dwie cele, ratuje tylko zakup nowego.P
Miałem taki przypadek radził bym rozkręcić pompę dostać się do ęlektroniki czasami przez nieszczelny wtyk ustawiony do góry wtyczką dostaje sie wilgoć i powoduje zwarcia
Który rok auta? Przyczyn może być kilka począwszy od przełącznika wycieraczek poprzez przekaźniki skończywszy gdzieś na zwarciu.
Jeśli jest to TRW w skrajnym przypadku może zrobić zwarcie zasilania.
Włożyłem nowy i od razu się spalił. Gdy włożyłem 15A zaczęło się iskrzyć. Ktoś ma pomysł skąd przyczyna takiego spięcia? Jeśli spalił się bezpiecznik 20 A, to po włożeniu takiego samego i spaleniu, nie ma sensu dalsze próbowanie, bo spalisz jeszcze coś dodatkowo. Trzeba ustalić, co oprócz gniazda zapalniczki jest na tym samym bezpieczniku, najlepiej...
No ta kostkę właśnie odłączyłem. Chodziło mi czy żadne zwarcie się nie zrobi przez to że te dwa kable będą złączone tak przez dłuższy czas Nie zrobi się żadne zwarcie. Chociaż te dwa przewody połącz ze sobą solidnie i dobrze zaizoluj :)
Po zwarciu pinów zewnętrznych światła świecą.Tam za bardzo nie ma co spieprzyć Wkładam przekręcam i tyle . A więc gdzie jest problem?Właśnie można spieprzyć.
Witam. Wymiana deski to ostateczność. Fabia ma problem z wiązką el. na podszybiu przy lewej podłużnicy. Pije wodę, zaglądnij do niej, może już zgnita i robi zwarcie.
czyli wpiecie egr powoduje gaszenie silnika? porównaj schematy obydwu sterów. wyklucz zwarcie wiazki.
Sprawdź połączenie panelu przedniego z resztą, popatrz czy nie ma zimnych lutów lub zwartego przycisku.
Działa wszystko, bez zastrzeżeń. Tylko ten panel gaśnie jak włączę zapłon. Mruganie na sekundę po przekręceniu kluczyka przycisk od obiegu lub AC i znika podświetlenie. Sprawdzałem panel miernikiem i napięcie jest podowane normalnie. Lecz brak sterowania. Dodać mogę jeszcze że w momencie przekrecania kluczyka słychać Podwójne kliknięcie jakiegoś przekaźnika...
Według mnie opornosc Canów powina byc 60ohm wiec raczej zwarcia nie ma. Dodano po 1 P.s auta nie odpalisz bo immo trzyma
Brak masy, skoro zwarłeś te kable i dalej nie świeci. Sprawdź ciągłość przewodów, od żarównki do mikrowłącznika i od masy do mikrowłącznika. Nie pytam, czy żarówka dobra:)
Po dłuższej obserwacji tzn po odłączeniu bezpiecznika 49 - (centralne ryglowanie) na tydzień, autko odpaliło bez żadnego problemu... Jednak nie wiem co może być przyczyna takiego poboru prądu przez centralny zamek?? Zwarcie?
Jeśli masz taki czujnik (IAT+MAP) to zewrzyj "-" z "NTC". http://obrazki.elektroda.pl/2790985500_1...
Brak napięcia na czujniku G65 klimatyzacji, lub uszkodzony czujnik -nie wymieniaj go pochopnie -nie stosuj zamienników, czasami warto kupić używany. Sprawdź bezpiecznik 5A -od tego zacznij. Niekoniecznie brak napięcia a po prostu mało gazu,wtedy też jest ten błąd.Bezpiecznik w tym aucie jak się pali to czujnik ma już z reguły wewnętrzne zwarcie.
Odczepić przewód od illumination i już, druga możliwośc to przewód memeory i ACC są zwarte racem
Jeżeli klemy są oczyszczone i masa dobrze przewodzi to zostaje tylko wina samego rozrusznika . :| Dodano po 1 Rozrusznik do wyjęcia i sprawdzenia . Pomiar poboru prądu na biegu jałowym na początek . :| Dodano po 1 Może robić nawet zwarcie . :|
powiedzieli, że jakieś zwarcie jest i tyle :(
Gdybyś miał siłownik sterujący po stronie pasażera to dałoby się wykluczyć zwarcie, bo sterowniki padają baaaardzo rzadko, a tak dalej są dwie opcje- zwarcie, albo siłownik.
Witam mam problem z pompą dodatkową obiegu płynu chłodzenia mianowicie chodzi o to ze doszlo do zwarcia w pompie i stopilo całą kostke od niej. Zalozylem nową oryginalną pompe a wtyki do niej dorobilem. Każdy przewód jest zarobiony w termokurczce próbowałem zamieniać kable ale wyskakuje błąd "zwarcie do masy",czy jest do tej pompki jakis bezpiecznik...
17660- Przerwa lub zwarcie na zaworze sterowania kątem wtrysku. 17654- Nieprawidłowy sygnał z wtrysku sterującego (informacja o uniesieniu się iglicy wtrysku czyli kiedy wtrysk nastepuje) 17655- Przerwa lub zwarcie ww czujnika na iglicy wtryskiwacza. Wszystko sprowadza się do albo słabego zasilania (12V,masa) albo uszkodzone kable do pompy i wtrysku...
Może instalacja się sypie, z reduktorem raczej jest OK patrzać po ciśnieniu no ale może jakieś zwarcie czy coś?
Nie mam pod ręką schematu CAN. Ale pomiary możesz robić na złączu OBD (nie zawsze) albo np na sterowniku silnika, jest w miarę dobry dostęp. Dla AUA To pin 60,58. Więcej danych nie mam. Zmierz oporność między dwoma kablami ,czy nie ma zwarcia do masy, i napięcie na tych dwóch przewodach ale nie względem masy. Pomiary na uśpionym CAN albo odłączonym...
Powinien wskazac pewna wartosc w omach jak przerwa to wirnik do wymiany. Sprawdz rowniez oba wycinki komutatora czy nie maja zwarcia do masy.
nie pierwsze pomiary +5 masa_2 masa_3, wszystko podpięte. po odpięciu akumulatora wyszło mi że jest zwarcie 2 i 3 pinie (nie wiem jak z numeracją) wystarczy wyjąć jedną wtyczkę z komputera zwarcia nie ma .
Podtopiony fragment instalacji jeszcze nie został wymieniony. Od tego trzeba zacząć, całkiem możliwe że jest zwarcie w instalacji.
Patrząc od przodu pompy od strony złącz, na wyjściach na czujnik skrętu mam. Od lewej masa,(3,9V),(5V),(5V ) Błąd to 30-00 open or szort to B
Ciąg dalszy problemów z tym samym autkiem... Dotychczas ładnie odpalało, nic nie falowało. Dzisiaj auto nie odpaliło (2-3 dni stało bezczynnie). Aku zmierzyłem i było 11,8 V. Dowiedziałem się, żeby zmierzyć też między klema a akumulatorem (aby sprawdzić, czy nie ma gdzieś zwarcia?) i wyszło ponad 14 A. Czy to możliwe? Niby jak jest 50-70 mA, to może...
Najpewniejszą metodą jest wcale nie emulować lepiej niech się na gazie świeci kontrolka awarii (obwód rozwarty lub zwarty do masy).
Sprawdź czy masz na cewce "porządną masę i porządny plus" ...nie miernikiem tylko jakąś np. żarówką 21W...
Witam, wszystko było ok, ale przy wymianie żarówki z przodu zrobiłem delikatne zwarcie, padł bezpiecznik, po wymianie nie ma zasilania.
Fabia 1,2 HTP 12V dokładnie mam ten model. Coś tak czuję ,że to czujnik albo powód zwarcia przy robieniu elektryki haka...ale to już będzie dłuższa zabawa. dzięki
Wymontowanie i sprawdzenie omomierzem czy płynnie sygnał pozycji zmienia się od ok 0,5 V do 4,5 V przy zasilaniu 5V. Tam jest podkówka/potencjometr liniowa przeważnie około 5 kohm (4,7 kohm). Dzięki niej sterownik wie w jakiej pozycji jest klapa (sygnał jest konwertowany na wartość 0-255). Do prawidłowego działania musi zmieniać się liniowo bez skoków...
skoda fabia zewrzeć zewrzeć lodówka zewrzeć falownik zewrzeć zewrzeć
uszkodzić włącznik samsung flash player android skaner bizhub
telefonia dalekosiężna mikrokomputer cobra1
Opel Corsa C 1.3 CDTI nie odpala po naładowaniu akumulatora Pokrywa gramofonu Technics SL-D303: naprawa i zamienniki